STANOWISKO DS. OBSŁUGI TECZEK SPRAW W OBIEGU BIEŻĄCYM Piła oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: STANOWISKO DS. OBSŁUGI TECZEK SPRAW W OBIEGU BIEŻĄCYM

Wynagrodzenie: 1 033,7 PLN

Zakres obowiązków: weryfikacja teczek spraw emerytalno-rentowych

Data publikacji: 2020-02-25

Lokalizacja: Piła (wielkopolskie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy: Piła, powiat: pilski, woj: wielkopolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań

Zakres obowiązków: weryfikacja teczek spraw emerytalno-rentowych

Forma zatrudnienia: Nie dotyczy

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 033,7 PLN

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. OBSŁUGI TECZEK SPRAW W OBIEGU BIEŻĄCYM

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Piła

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pilski

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: technik prac biurowych*

Forma zatrudnienia: Inny

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 033,7 PLN

warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 3

Data rozpoczęcia pracy: 24.03.2020

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: wyższe (w tym licencjat), inne

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_2: średnie zawodowe, inne

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pile

Adres pracodawcy:
al. Niepodległości 24, 64-920 Piła, powiat: pilski, woj: wielkopolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie do odbycia stażu

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: wielkopolskie

Powiat pracodawcy: pilski

Gmina pracodawcy: Piła

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Piła

Ulica pracodawcy: al. Niepodległości

Numer budynku pracodawcy: 24

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pile

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*

Typ oferowanej pracy: (staż z UP)

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 25.02.2020

Data dodania oferty pracy: 25.02.2020

Oferta pracy ważna do: 24.03.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 25.02.2020

Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?2f3a6f370b3a4828cff4ca8a3016442e

Podobne oferty pracy

KUCHARZ - od 2 200 PLN

Przygotowywanie półproduktów i potraw kuchni azjatyckiej, komponowanie przypraw stosownaych w kuchni azjatyckiej. Dbałość o porządek i czystość w kuchni.
kontakt przez PUP - 2017-05-30 - Łódź (łódzkie)

SPRZEDAWCA W SKLEPIE WĘDKARSKIM - od 2 800 PLN

Sprzedaż artykułów w sklepie wędkarskim. Praca jednozmianowa w godz. 9.00-17.00 od poniedziałku do piątku (w soboty dyżury według grafiku) w Bielsku-Białej.
Fishing-Mart Wioletta Chmielarz-Stryczek - 2018-07-25 - Bielsko-Biała (śląskie)

STANOWISKO URZĘDNICZE ZWIĄZANE Z ZADANIAMI DOTYCZĄCYMI PROCESÓW REWITALIZACJI - od 2 000 PLN

Szczegóły ogłoszenia znajdują się na stronie:http://www.bip.tczew.pl/wiadomosci/1151/wiadomosc/399615/ogloszenie_dotyczace_naboru_na_wolne_stanowisko_urzednicze_zwiazWymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Tczewie lub pocztą na adres Urzędu 83-110 Tczew Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 1, z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko związane z zadaniami dotyczącymi procesów rewitalizacji w Wydziale Rozwoju Miasta Urzędu Miejskiego w Tczewie w terminie do dnia 01 grudnia 2017 roku. Aplikacje, które wpłynądo Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
URZĄD MIEJSKI W TCZEWIE - 2017-11-27 - Tczew (pomorskie)

STANOWISKO DS WSPARCIA OBSŁUGI SPRAW EMERYTALNO RENTOWYCH - 1 033,7 PLN

Staż w ZUS. Zapoznanie się z prowadzeniem rejestrów pierwsziorazowych i "02", zakładanie teczek spraw, wprowadzanie danych, zapoznanie się z programami: RENTIER - MANAGER i KSI, z aplikacją AIS, elektroniczna rejestracja spraw emerytalno - rentowych i kapitału początkowego.
kontakt przez PUP - 2019-09-19 - Nowy Sącz (małopolskie)

MONTAŻYSTA STOLARKI PCV I ALUMINIUM - od 3 500 PLN

Prace ogólnobudowlane, montaż okien. Praca w Kołobrzegu i okolicach w godz. 8-16, w sobotę w godz. 8-13.
Bałtycka Fabryka Aluminium s.c. - 2019-02-21 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

STANOWISKO URZĘDNICZE INSPEKTORA W REFERACIE INWESTYCYJNO - TECHNICZNYM W WYDZIALE ROZWOJU MIASTA W URZĘDZIE MIEJSKIM W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM - 2 000 - 3 600 PLN

szczegółowe informacje znajdują się na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej: www.bip-ostrow-wielkopolski.um.gov.pl oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim na parterze budynku
Urząd Miejski Ostrów Wielkopolski - 2017-11-29 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

KUCHARZ KUCHNI ORIENTALNEJ - od 3 000 PLN

przygotowywanie i serwowanie dań kuchni orientalnej na zamówienie klienta. Praca przez cały tydzień w godzinach 10:00-22:00 po 12 godzin co drugi dzień.
"ADONA 1" SPÓŁKA CYWILNA NGUYEN NGOC TUYNH,NGUYEN NGOC RENATA - 2019-11-15 - Bielsko-Biała (śląskie)

OPERATOR KOPARKI OFPR/20/0433 - od 4 000 PLN

wg stanowiska. Praca na terenie całej Polski /obecnie okolice Krakowa, Krzeszowic/. Pracodawca zapewnia dojazd i zakwaterowanie.
Marcin Pasionek Zmechanizowane Roboty Ziemne - 2020-02-25 - Krasne-Lasocice (małopolskie)

DORADCA-PROJEKTANT (KUCHNIE) - od 2 600 PLN

Atrakcyjne przedstawienie funkcjonalności i atutów mebli kuchennych oraz możliwości aranżacyjnych, określenie profilu klienta na podstawie rozmowy i dopasowanie oferty do jego oczekiwań, projektowanie systemów mebli kuchennych pod indywidualne potrzeby klienta, kompleksowe doradzanie w zakresie funkcjonalności sprzętu AGD i elementów wyposażenia wnętrz, sprawna rejestracja oraz obsługa zamówień i płatności, wykonywanie raportów z przebiegu i wyniku sprzedaży, a przy tym dbanie i współtworzenie pozytywnego wizerunku firmy, kreowanie pozytywnego doświadczenia zakupowego oraz dbanie o satysfakcję klientów.
MEBLE BLACK RED WHITE Sp. z o.o. - 2018-06-13 - Legnica (dolnośląskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA ŁADUNKÓW - od 2 300 PLN

PRZYJMOWANIE I OPRACOWYWANIE PRZESYŁEK I ŁADUNKÓW, ROZDZIAŁ PRZYJĘTEGO ŁADUNKU I PRZEKAZANIE DO DALSZEGO OPRACOWANIA, ZAPEWNIENIE BEZPIECZEŃSTWA PRZESYŁEK I ŁADUNKÓW, PROWADZENIE DOKUMENTACJI EKSPLOATACYJNEJWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE PODSTAWOWE, PREFEROWANE ZAWODOWE, PODSTAWOWA UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA BĘDZIE DODATKOWYM ATUTEM, UPRAWNIENIA DO PROWADZENIA WÓZKÓW WIDŁOWYCH BĘDĄ DODATKOWYM ATUTEMwynagrodzenie +premia czasowo-zadaniowo-wynikowaMIEJSCE PRACY: UL. DWORCOWA 20 SZCZECIN, UL WALECKA 2A MIERZYN (W PRZYPADKU MIERZYNA POCZTA POLSKA ZAPEWNIA BEZPŁATNY TRANSPORT Z UL. ,DWORCOWEJ 20)
POCZTA POLSKA SA - 2018-07-13 - Szczecin (zachodniopomorskie)

STAŻ - PRACOWNIK DS. REKRUTACJI STUDENTÓW - 1 033,7 PLN

- przyjmowanie dokumentów od kandydatów na studia, weryfikacja ich poprawności;- udzielanie informacji bepośredniej i telefonicznej o prowadzonych we WSZOP kierunkach studiów i warunkach rekrutacji;- wprowadzanie danych kandydatów na studia do systemu ProAkademia;- przedstawianie stosownych umów w sprawie usług edukacyjnych kandydatom na studia;- sporzadzanie tygodniowych raportów dotyczących wyników procesu rekrutacji;- redagowanie treści na stronie www i socjal media;- współpraca z grafikiem przy tworzeniu contentu;- współtworzenie materiałów informacyjno-promocyjnych;- obsługa narzędzu analitycznych i monitorujących.
kontakt przez PUP - 2020-02-10 - Katowice (śląskie)

MONTER RUSZTOWAŃ - od 2 600 PLN

Montaż i demontaż rusztowań, transport materiału
Multiserwis Sp. z o.o. - 2019-11-05 - Krapkowice (opolskie)

SPRZEDAWCA - od 1 750 PLN

zgodnie ze stanowiskiem
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe "Dormet" - 2015-11-19 - Unisław (kujawsko-pomorskie)

INSTRUKTOR TERAPII ZAJĘCIOWEJ - od 2 026 PLN

Prowadzenie różnych form oddziaływań terapeutycznych i wykorzystywanie metod i form terapii zajęciowejprowadzenie zajeć warsztatowych, świetlicowych, uczenie podopiecznych wykonywanie prosyuch i złożonych czynności i prowadzenie dokumentacji terapii.
Dom Pomocy Społecznej Nr 1 - 2017-09-27 - Lębork (pomorskie)

MURARZ/CIEŚLA - od 2 300 PLN

praca w Krępnej
Firma Remontowo-Budowlana Grzegorz Kulpok - 2016-07-04 - Krępna (opolskie)

POMOC KUCHARZA - od 2 500 PLN

Przygotowanie surówek, sprzątanie, zmywanie
kontakt przez PUP - 2017-10-26 - Częstochowa (śląskie)

PORTIER (OSOBA NIEPEŁNOSPRAWNA) - od 2 400 PLN

- Kontrola osób wchodzących i wjeżdżających na teren obiektu, prowadzenie książki wydawania kluczy, kontrola parkowania w wyznaczonym miejscu, wyjazdy samochodem służbowym.- Wynagrodzenie: 2400 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca w systemie równoważnym w godzinach: 06:00-18:00 oraz 18:00-06:00 + soboty, niedziele według grafiku. Wymagane wykształcenie min. zawodowe. Wymagane prawo jazdy kat. B. Wymagane doświadczenie w kierowaniu samochodem osobowym. Wymagana obsługa komputera, mile widziana znajomość obsługi systemu parkingowego oraz kasy fiskalnej. Kontakt wyłącznie telefoniczny (tel.: 32-256-20-22 wew. 22) w godz.: 10:00-15:00 lub e-mail: kadry (at) csg.katowice.pl
"CSG" ŚLĄSKA GRUPA KONSULTINGOWA SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-11-27 - Katowice (śląskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - od 2 250 PLN

praca w referacie komunalnym UMiG w Skale.Usuwanie szkód powstałych w wyniku podtopień, w tym wykonywanie prac porządkowych na ciągach drogowych, oczyszczanie poboczy, ulic, chodników, sprzątanie zanieczyszczeń na terenie miasta i gminy, które powstały po podtopieniach. Wykonywanie innych czynności i zadań zleconych przez przelożonych.
kontakt przez PUP - 2019-08-08 - Skała (małopolskie)

PRACOWNIK BIUROWY-KOSZTORYSANT - od 2 775 PLN

Wysyłanie zapytań oferowanych, zbieranie ofert, przygotowywanie dokumentacji przetargowej,wykonywanie kosztorysów,przygotowywanie dokumentacji podwykonaczej. Wymagane wykształcenie średnie techniczne, doświadczenie min rok jako pracownik biurowy, biegła obsługa komputera, prawo jazdy kat B, podstawowa znajomość branży elektrycznej. Możliwość przyuczenia jako kosztorysant.Praca w godz 7-15
Interaut SŁAWOMIR KOWALCZYK - 2018-04-13 - Mysłowice (śląskie)

SPECJALISTA DS. MOBILNEJ SPRZEDAŻY USŁUG TURYSTYCZNYCH – CLICKWEEK.PL - od 2 250 PLN

Teren działania – powiaty: Bieszczady, Lesko, SanokTwoje obowiązki :-przygotowywanie oferty-prezentacje usług-prowadzenie negocjacji-przygotowywanie umów-opieka nad klientem-współpraca z innymi działami firmy-realizacja wyznaczonych celów sprzedażowychNasze wymagania:-mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta-prawo jazdy kat B-bardzo dobra znajomość obsługi komputera-znajomość topografii regionu Bieszczad-zdolności organizacyjne i samodzielność-komunikatywność i otwartość na nowe wyzwaniaOferujemy :-umowę o prace i atrakcyjny system premiowy-realizowanie ambitnych zadań-możliwość rozwoju zawodowego-samochód firmowy, laptop, telefon
STANBEST S. I Z. GŁODOWSCY SPÓŁKA JAWNA - 2019-10-16 - Rzeszów (podkarpackie)

STANOWISKO DS. PŁAC - od 3 100 PLN

informacje na stronie BIP Centrum Usług Wspólnych w Gminie Słupsk;okres zatrudnienia 6 m-cy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony; godz. pracy 7.30-15.30
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W GMINIE SŁUPSK - 2019-08-12 - Słupsk (pomorskie)

STANOWISKO DS. EGZEKUCJI W INSPEKTORACIE ZUS W INOWROCŁAWIU (NR 4166) - od 2 250 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy- Zapewnia dochodzenie należności w ramach prowadzonych postępowań egzekucyjnych i upadłościowych. Dodatkowe informacje- umowa na czas zastępstwa- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne,- złożonych dokumentów nie zwracamy,- dokumenty złożone po terminie nie będą rozpatrywane- oferta niekompletna, niepodpisana oraz bez wymaganej i podpisanej klauzuli nie będzie uwzględniana- do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne- proces rekrutacji przewiduje przeprowadzenie testu wiedzy sprawdzającego wymaganą wiedzęMiejsce wykonywania pracy: Inspektorat ZUS w Inowrocławiu ul. Solankowa 15, 88-100 InowrocławWarunki pracyZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS, - konieczność poruszania się po całym obiekcie, - konieczność odbywania podróży służbowych, - stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na II piętrze, - wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,- przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia,- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2019-07-24 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)

STANOWISKO PRACY DS. GOSPODARKI ODPADAMI KOMUNALNYMIW REFERACIE GOSPODARKI ODPADAMI KOMUNALNYMIW WYDZIALE GOSPODARKI KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKA - od 2 400 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: realizacja zadań dotyczących gospodarki odpadami.Ważniejsze zadania: przyjmowanie deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi i weryfikacja danych zawartych w deklaracjach; prowadzenie ewidencji zawartych umów na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości; przygotowywanie projektów decyzji w przypadku nie złożenia deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi przez właściciela nieruchomości, wskazujących wysokość opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi; przygotowywanie projektów decyzji w przypadku, gdy po zawiadomieniu o zmianie stawki opłaty, właściciel nieruchomości nie uiszcza opłaty w wysokości podanej w zawiadomieniu; przygotowanie projektów decyzji ustalających obowiązek ponoszenia opłat na rzecz gminy z tytułu zorganizowania odbierania odpadów komunalnych w przypadku właścicieli nieruchomości, którzy nie zawarli w tym zakresie umów z uprawnionymi podmiotami; przygotowywanie projektów decyzji nakładających kary pieniężne na przedsiębiorców odbierających odpady komunalne od właścicieli nieruchomości niezgodnie z zapisami ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach; nadzór nad realizacją umowy o świadczeniu usług publicznych (umowy wykonawczej) w zakresie gospodarki odpadami komunalnymi, polegających na zagospodarowaniu odpadów komunalnych pochodzących z terenu Miasta Słupska; prowadzenie spraw, w tym rozpatrywanie skarg i wniosków, związanych z działalnością jednoosobowej Spółki z o.o. Miasta Słupska Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej; prowadzenie kontroli przestrzegania i stosowania przepisów ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach w zakresie gospodarowania odpadami i utrzymania czystości i porządku; współpraca ze Strażą Miejską oraz innymi podmiotami w zakresie egzekwowania od właścicieli nieruchomości realizacji obowiązków wynikających z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz wydanego na jej podstawie Regulaminu; prowadzenie kontroli przedsiębiorców wpisanych do rejestru działalności regulowanej przedsiębiorców odbierających odpady komunalne od właścicieli nieruchomości; prowadzenie kontroli stanu czystości terenów miejskich oraz niezwłoczne zgłaszanie wszelkich uwag jednostkom i podmiotom odpowiedzialnym za ich utrzymanie; opracowywanie dokumentacji w tym aktów prawa miejscowego, regulujących obowiązki gminy, wynikające z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz z aktów wykonawczych; współpraca z przedsiębiorcami i organizacjami ekologicznymi w zakresie wdrażania selektywnej zbiórki odpadów na terenie miasta; nadzór nad realizacją Programu Ochrony Środowiska i Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Pomorskiego w części dotyczącej spraw z zakresu gospodarki komunalnej.IV. Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz łazienkę dostosowaną do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-10-26 - Słupsk (pomorskie)

STOLARZ MEBLOWY - od 2 000 PLN

meble stylowe stylizowane
Jot-eR MEBLE WOJCIECH RYBNIK - 2017-04-07 - Księżyno (podlaskie)

PROKURENT - od 900 PLN

zastępowanie Prezesa w rozmowach z kontrahentami i dostawcami chińskimi, przygotowywanie, negocjowanie i podpisywanie umów handlowych w języku chińskim
kontakt przez PUP - 2017-06-16 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

APLIKANT ADWOKACKI - 997,4 PLN

do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Radom (mazowieckie)

STANOWISKO DS. RYZYK BANKOWYCH - od 3 500 PLN

ocena narażania banku na ryzyka bankowe - kredytowe i pochodne, dokonywanie pomiaru i monitorowanie poziomu ryzyk bankowych, ocena i analiza limitów na ryzyka
Bank Spółdzielczy w Pucku - 2019-01-30 - Puck (pomorskie)

PRACOWNIK OBSŁUGI BIURA - od 1 850 PLN

Obsługa biura i klientów, księgowanie dokumentów, obsługa programów księgowych
Biuro KreAtor Aldona Ziach - 2016-03-01 - Zakrzewo (wielkopolskie)

KASJER HANDLOWY - od 2 100 PLN

dbanie o ekspozycję towarów, obsługa klienta, wsparcie oraz nawiązanie pozytywnej relacji z klientami, dbanie o porządek na sali sprzedaży
DINO POLSKA S.A. - 2017-02-17 - Kolonowskie (opolskie)


Wybierz powiat