STANOWISKO DS. OBSŁUGI PROJEKTÓW HR (KOORDYNATOR) Poznań oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: STANOWISKO DS. OBSŁUGI PROJEKTÓW HR (KOORDYNATOR)

Wynagrodzenie: 4 000 - 5 000 PLN

Zakres obowiązków: obsługa projektów HR, rozwiązywanie bieżących problemów pracowników tymczasowych, kontakt z klientem, pomoc w organizacji zakwaterowania oraz dojazdów do miejsca pracy, wsparcie innych działów

Data publikacji: 2019-11-29

Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy: Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
obsługa projektów HR, rozwiązywanie bieżących problemów pracowników tymczasowych, kontakt z klientem, pomoc w organizacji zakwaterowania oraz dojazdów do miejsca pracy, wsparcie innych działów

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 4 000 - 5 000 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. OBSŁUGI PROJEKTÓW HR (KOORDYNATOR)

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pracownik agencji pracy tymczasowej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 4 000 - 5 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 16.12.2019

Data zakończenia pracy: 16.12.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
ukraiński, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_2:
rosyjski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: doświadczenie - 2 lata

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: kreatywność

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność nawiązywania kontaktów

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: dobra organizacja czasu pracy

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
doświadczenie w pracy w agencji pracy tymczasowej min. 2 lata; znajomość przepisów dotyczących zatrudnienia cudzoziemców

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu

Adres pracodawcy:
Czarnieckiego 9, 61-538 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, LM

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: wielkopolskie

Powiat pracodawcy: m. Poznań

Gmina pracodawcy: Poznań

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Poznań

Ulica pracodawcy: Czarnieckiego

Numer budynku pracodawcy: 9

danePracodawcy_nrKraz: 7799

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik agencji pracy tymczasowej

Data dodania oferty pracy: 29.11.2019

Oferta pracy ważna do: 13.12.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 29.11.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 29.11.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?26a08787cf2787d91370b43778e45267

Podobne oferty pracy

KOSMETYCZKA - STYLISTKA PAZNOKCI - 997,4 PLN

Kosmetyczka - stylistka paznokci
kontakt przez PUP - 2017-03-31 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)

ŚLUSARZ - od 1 850 PLN

Obróbka ręczno-maszynowa detali metalowych na zimno.Obróbka ręczno-maszynowa elementów elastomerowych.Cięcie, kształtowanie prętów, płaskowników, kształtowników.Kontrola jakościowa wyrobów metalowych i elastomerowych.Dobór odpowiednich narzędzi.
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Gorzewo (mazowieckie)

FRYZJER - od 2 100 PLN

samodzielne stanowisko
Małgorzata Byczkowska - 2018-07-13 - Białystok (podlaskie)

MONTER MEBLI - od 17 PLN

Składanie mebli, dojazd do klienta
FUH "OSIP" MACIEJ OSIPIAK - 2020-08-14 - Gdańsk (pomorskie)

KIEROWNIK SKLEPU - 2 200 - 2 500 PLN

wg zakresu obowiązków
QIYE Sp. z o.o. - 2016-09-23 - Człuchów (pomorskie)

STANOWISKO DS. PRACOWNICZYCH - od 2 400 PLN

zgodnie ze stanowiskiem; godz. pracy 7.30-15.30; umowa na czas określony 6 miesięcy; szczegóły oferty na stronie internetowej Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Potęgowie
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Potęgowie - 2018-02-15 - Potęgowo (pomorskie)

SPEDYTOR KRAJOWY I MIĘDZYNARODOWY - do 3 000 PLN

Wykształcenie min. średnie kierunkowe; doświadczenie zawodowe min. 3 lata; dobra znajomość jęz. angielskiego, komunikatywna znajomość jęz. niemieckiego; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE I TRANSPORTOWE WĘGLOKRUSZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-23 - Gliwice (śląskie)

STANOWISKO ORGANIZACYJNO-BIUROWE - od 2 700 PLN

Charaktersytyka pracy: całe spektrum pracy biura w małej firmie. Kontakt z pracodawcą telefoniczny, osobisty po wcześniejszym umówieniu lub e-mailowy jaf (at) pro.onet.pl
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT INŻYNIERYJNYCH I BUDOWLANYCH "JAF" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-07-29 - Rybnik (śląskie)

NAUCZYCIEL GEOGRAFII I PRZYRODY - od 1 500 PLN

Praca z dziećmi - nauczanie przedmiotu geografii i przyrody
Stowarzyszenie SPERANDA - 2020-08-11 - Niepoględzie (pomorskie)

STANOWISKO DS. KONTA UBEZPIECZONEGO - od 2 300 PLN

Opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczenień społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych O/Biłgoraj - 2018-07-04 - Zamość (lubelskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI POSTĘPOWANIA ODWOŁAWCZEGO - od 2 250 PLN

Zapewnia obsługę prawną w postępowaniu odwoławczym w sprawach z zakresu ubezpieczeń społecznych.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Chorzowie - 2019-12-06 - Chorzów (śląskie)

GŁÓWNY TECHNOLOG - od 3 000 PLN

STANOWISKO: TECHNOLOGNADZÓR TECHNOLOGII ZINTEGROWANEGO SYSTEMU MONITOROWANIA,WYKONYWANYCH POŁĄCZEŃ SPAWANYCH, DOKŁADNA ZNAJOMOŚĆ ZAGADNIEŃ STANOWIĄCYCH PRZEDMIOT I ZAKRES DZIAŁANIA NA ZAJMOWANYM STANOWISKU, ZNAJOMOŚĆ WYMOGÓW NORMY: PN-EN ISO 9001:2015; PN-EN 1090-2:2012; PN-EN ISO 3834-2:2007 ORAZ ZAPEWNIENIE STOSOWANIA TYCH WYMOGÓW W TRAKCIE REALIZACJI WYKONANIA KONSTRUKCJI, SPORZĄDZANIE OFERT I KALKULACJI, SPORZĄDZANIE HARMONOGRAMÓW PRODUKCJI I PLANÓW JAKOŚCI, PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTACJI TECHNICZNEJ I JEJ NADZÓR, NADZOROWANIE CZYNNOŚCI W TRAKCIE REALIZACJI PROCESÓW, URUCHAMIANIE DZIAŁAŃ KORYGUJĄCYCH ORAZ ZAPOBIEGAWCZYCH W PRZYPADKU WYKRYCIA NIEZGODNOŚCI, KOMPLETACJA DOKUMENTÓW NIEZBĘDNYCH O WYKONANIA DOKUMENTACJI ZDAWCZEJWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE - INŻ SPAWALNICTWA, OBSŁUGA KOMPUTERA, ZNAJOMOŚĆ NARZĘDZI POTRZEBNYCH DO PRZYGOTOWANIA DOKUMENTACJI TECHNICZNEJ " AUTOCAD", OLIDWORKS", GSTARCAD", FASTCAM", LANTEC", PRACA W ZESPOLE, UMIEJĘTNOŚĆ NADZOROWANIA PRACY WSPÓŁPRACOWNIKÓW, UPRAWNIENIA: GLOBAL WIND DELGATE TRANING (SZKOLENIE BEZPIECZEŃSTWA PRZY PRACACH OFFSHORE), JEDEN ROK DOŚWIADCZENIA W ZAWODZIE INŻYNIERA SPAWALNICTWA, DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO.GODZINY PRACY OD 8-16, UL NEHRINGA 75 W SZCZECINIE
JW STEEL CONSTRUCTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-01-21 - Szczecin (zachodniopomorskie)

PRACOWNIK BUDOWLANY - od 3 000 PLN

Prace ogólnobudowlane, zgodnie z wpisem do ewidencji gospodarczej.
Czajka Przemysław firma remontowo-budowlana Czajka-Bud - 2018-07-09 - Wodzisław Śląski (śląskie)

REFERENT - 997,4 PLN

wg programu
kontakt przez PUP - 2018-01-29 - Szczecin (zachodniopomorskie)

STANOWISKO PRACY DS. INFORMATYCZNYCH - INFORMATYK W REFERACIE INFORMATYCZNYM W WYDZIALE ADMINISTRACYJNO - TECHNICZNYM - od 2 500 PLN

Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie za realizację zadań merytorycznych polegających na wsparciu użytkowników Urzędu w obsłudze sprzętu informatycznego i systemów.Ważniejsze zadania: 1. realizacja spraw związanych z komputeryzacją Urzędu Miasta oraz administrowanie istniejącymi w Urzędzie systemami informatycznymi; 2. prowadzenie działań interwencyjnych związanych z usuwaniem usterek i awarii użytkowanego systemu i sprzętu; 3. realizowanie zadań związanych z bieżącym monitoringiem i techniczną obsługą strony internetowej Urzędu; 4. konfigurowanie praw dostępu do urządzeń teleinformatycznych i programów; 5. kontrolowanie prawidłowego wykorzystania sprzętu komputerowego i drukującego; 6. zarządzanie wsparciem technicznym w zakresie realizowanych zadań, utrzymywanie kontaktów z dostawcami aplikacji i usług oraz kontrola poziomu świadczonych usług, w szczególności w ramach asysty technicznej i konserwacji; 7. dokonywanie zakupów akcesoriów komputerowych oraz pomoc w organizowaniu przetargów dotyczących zagadnień informatycznych; 8. prowadzenie ewidencji licencji i praw autorskich na programy komputerowe celem użytkowania ich zgodnie z prawem oraz nadzorowanie ewidencji w jednostkach nadzorowanych; 9. wspomaganie i szkolenie użytkowników systemów; 10. bieżąca konserwacja oraz naprawa sprzętu komputerowego; 11. nadzorowanie przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych; 12. tworzenie dokumentacji technicznej oraz dokumentowanie swojej pracy; 13. pomoc przy realizowaniu zamówień z zakresu IT. Warunki pracy na stanowisku: 1. uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym; 2. wymuszona pozycja ciała; 3. budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno-sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 2500 zł brutto do negocjacji w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji
Urząd Miejski w Słupsku - 2019-10-07 - Słupsk (pomorskie)

STANOWISKO PRACY DS. OBSŁUGI WNIOSKÓW PROW I PB - 2 - od 2 700 PLN

obsługa spraw związanych z o raz działań PROW. - weryfikacja wniosków o przyznanie płatności w ramach systemów wsparcia bezpośredniego , PROW 2007 - 20113, 2014 -2020. - przygotowywanie raportów na potrzeby monitoringu rzeczowego i sprawozdawczości w zakresie płatności w ramach systemów wsparcia bezpośredniego oraz pozostałych płatnosci realizowanych przez wydział. - udzielanie informacji dotyczących uwarunkowań prawnych i formalnych wniosków PROW i płatności bezpośrednich. praca w godzinach 7:30 - 15.30
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Szczecinie- Biuro Golczewo - 2017-07-04 - Golczewo (zachodniopomorskie)

SPRZEDAWCA - od 2 100 PLN

sprzedawca w sklepie spożywczym
Adam Borczyński - 2018-03-29 - Baczyna (lubuskie)

MECHANIK POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH - od 4 000 PLN

Naprawa pojazdów samochodowych.
Dar - Mar Dariusz Górski - 2018-05-18 - Skruda (mazowieckie)

PRACOWNIK NAUKOWY - od 1 999 PLN

Prowadzenie prac naukowo-badawczych na terenie Arboretum, wzbogacanie różnorodności biologicznej w Arboretum, monitoring i opieka nad zasobami gatunków chronionych i rzadkich oraz wprowadzaniem nowych, aktualizacja danych dotyczących zasobów przyrodniczych oraz ich dokumentacja z wykorzystaniem GPS, udział w konferencjach i sympozjach naukowych, prowadzenie zajęć dydaktycznych, opieka nad ścieżkami dydaktycznymi i Pracownią Zachowania Bioróżnorodności, aktualizacja strony internetowej Arboretum.
Arboretum Bramy Morawskiej w Raciborzu - 2016-05-09 - Racibórz (śląskie)

STANOWISKO DS. PUBLICZNEGO TRANSPORTU ZBIOROWEGO - 997,4 PLN

Staż EFS -30, EFS 30+Obsługa urządzeń biurowych,archiwizowanie dokumentów,pomoc przy obsłudze petentów Referatu Komunikacji,- przygotowywanie korespondencji do wysyłki
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Sulęcin (lubuskie)

MAGAZYNIER 68A - od 3 500 PLN

przyjęcie dostaw, kontrola dostaw, kontrola stanów magazynowych, wydawanie towaru i szykowanie do wyjazdu
Pipelife Polska S.A. - 2018-04-27 - Stare Kozłowice (mazowieckie)

PRACOWNIK FIZYCZNY R5/1882-616/17 - od 2 000 PLN

produkcja palet, obsługa traka
USŁUGI LEŚNE SOSENKA GRZEGORZ RUCZEWSKI - 2017-05-04 - Ładne (kujawsko-pomorskie)

SPRZEDAWCA - KASJER - od 2 250 PLN

Przyjmowanie towaru, rokładanie towaru, obsługa kasy fiskalnej.
F.H.U. TESA ADAM TYSZKIEWICZ - 2019-06-24 - Kamień (lubelskie)

STANOWISKO DS. REMONTÓW I INWESTYCJI - od 2 000 PLN

Do zakresu wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1.Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w zakresie zadań remontowych i inwestycyjnych, w tym:- sprawdzanie pod względem merytorycznym dokumentacji technicznych,- bezpośredni nadzór nad robotami budowlanymi (uzgodnienia z projektantami, uczestnictwo w odbiorach, podejmowanie decyzji technicznych na budowach, kontrola jakości wykonywanych robót z dokumentacją projektową i zawartą umową),- rozliczenie rzeczowo- finansowe robót (odbiór przedmiotu umowy, ujawnienie na majątku wybudowanych środków trwałych).2.Przygotowanie przedmiarów i obmiarów robót, sprawdzanie oraz opracowywanie kosztorysów, przygotowywanie umów z wykonawcami, wniosków o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, opracowywanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.3.Ocenianie stanu technicznego obiektów w celu podjęcia decyzji o zakresie robót koniecznych do wykonania.4.Przygotowywanie kompletu dokumentacji do opracowania dokumentacji technicznych przez projektantów, oraz materiałów niezbędnych do rozpoczęcia realizacji zadań.5.Uczestnictwo w komisjach przetargowych.6.Przygotowywanie projektów Uchwał Rady Miasta, materiałów sesyjnych, odpowiedzi na wnioski Komisji Rady Miasta, interpelacje radnych, posłów, senatorów, skargi i petycje mieszkańców.7.Opracowywanie sprawozdań dla innych komórek organizacyjnych urzędu oraz projektów planów remontowych i inwestycyjnych.8.Prowadzenie spraw związanych z wykorzystaniem środków pozabudżetowych, dotacji itp.
Urząd Miasta Płocka - 2017-07-05 - Płock (mazowieckie)

REFERENT ADMINISTRACYJNY W DZIALE KSIĘGOWOŚCI I ADMINISTRACJI - 2 800 - 3 000 PLN

Księgowanie operacji gospodarczych, zgodnie z obowiązującymi przepisami o rachunkowości, i polityką rachunkowości Analiza rozrachunków z dostawcami, uzgadnianie saldPrzygotowywanie kompensat wzajemnych zobowiązań i należności z kontrahentamiProwadzenie rejestrów pomocniczych VATWeryfikacja oraz dekretacja dokumentów księgowych w systemie finansowo-księgowymProwadzenie ewidencji ilościowo wartościowej obrotu magazynowegoProwadzenie ewidencji wyposażenia w odzież roboczą pracowników oraz składanie zapotrzebowania w zakresie wyposażenia pracowników w odzież zgodnie z przepisami BHPSporządzanie przelewów bankowych
kontakt przez PUP - 2017-02-15 - Pobierowo (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW OFERT I PRZETARGÓW - od 2 490 PLN

Sporządzanie ofert, przygotowywanie dokumentacji do przetargów, rozmowy z kontahentami, pozyskiwanie klientów.Praca na umowę o pracę w godz. 7-15 w Kołobrzegu.
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowo-Produkcyjne PILAWA Eugeniusz Pilawa - 2017-04-26 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)


Wybierz powiat