STANOWISKO ORGANIZACYJNO-BIUROWE Rybnik oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT INŻYNIERYJNYCH I BUDOWLANYCH "JAF" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Stanowisko: STANOWISKO ORGANIZACYJNO-BIUROWE

Wynagrodzenie: od 2 700 PLN

Zakres obowiązków: Charaktersytyka pracy: całe spektrum pracy biura w małej firmie. Kontakt z pracodawcą telefoniczny, osobisty po wcześniejszym umówieniu lub e-mailowy jaf (at) pro.onet.pl

Data publikacji: 2020-07-29

Lokalizacja: Rybnik (śląskie)

Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT INŻYNIERYJNYCH I BUDOWLANYCH "JAF" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Żorska 14, 44-203 Rybnik, powiat: m. Rybnik, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Charaktersytyka pracy: całe spektrum pracy biura w małej firmie. Kontakt z pracodawcą telefoniczny, osobisty po wcześniejszym umówieniu lub e-mailowy jaf (at) pro.onet.pl

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|22

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 700 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska: STANOWISKO ORGANIZACYJNO-BIUROWE

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rybnik

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rybnik

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2473

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rybnik

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód: technik prac biurowych*

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 700 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 31.08.2020

Data zakończenia pracy: 31.08.2021

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: archiwizacja dokumentacji

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: biegła obsługa komputera

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa administracyjno-biurowa małej firmy

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: czytanie rysunku technicznego

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa sprzętu biurowego

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_2: Array

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_3: Array

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_4: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 1] : czytanie rysunku technicznego budowlanego

Nazwa pracodawcy:
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT INŻYNIERYJNYCH I BUDOWLANYCH "JAF" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

danePracodawcy_nip: 6420013538

danePracodawcy_regon: 008120206

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rybniku

Adres pracodawcy:
Żorska 14, 44-203 Rybnik, powiat: m. Rybnik, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24

Powiat pracodawcy: m. Rybnik

danePracodawcy_kodPowiatu: 2473

Gmina pracodawcy: Rybnik

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Rybnik

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0942765

Ulica pracodawcy: Żorska

Numer budynku pracodawcy: 14

Profil działalności pracodawcy: Budowa Autostrad, Dróg

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rybniku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411004

Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|251

Data dodania oferty pracy: 29.07.2020

Oferta pracy ważna do: 31.08.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 29.07.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 29.07.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?58d47071ed3132b5f415dd78c63124ef

Podobne oferty pracy

TECHNIK SERWISANT ELEKTRONIKI - do 1 850 PLN

Wykształcenie średnie z zakresu elektroniki lub pokrewne; doświadczenie w zakresie diagnozy usterek i naprawy sprzętu elektronicznego; mile widziana umiejętność lutowania, posługiwania się narzędziami pomiarowymi oraz czytania i analizy schematów; Zakres obowiązków: diagnoza usterek w urządzeniach elektronicznych; wymiana podzespołów; testowanie urządzeń; kontrola jakości naprawionych urządzeń; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
SETIVO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-06 - Gliwice (śląskie)

KRAWIEC - 1 017,4 PLN

Obsługa maszyn szwalniczych, obsługa żelazka, obsługa urządzeń krojczyk, wykonywanie krojeń i form, szycie odzieży, wykonywanie przeróbek krawieckich, utrzymanie czystości w miejscu pracy, obsługa klentów.
kontakt przez PUP - 2019-04-08 - Sułkowice (małopolskie)

SPRZEDAWCA - od 2 800 PLN

Obsług klienta, obsługa kasy fiskalnej.
ZAKŁAD PRODUKCYJNO-HANDLOWY HEBAN 2000 - 2017-09-11 - Kliniska Wielkie (zachodniopomorskie)

FRYZJERKA - od 2 000 PLN

fryzjer damsko męski
Zakład Fryzjerski - Grażyna Kotula - 2017-07-31 - Ruda Śląska (śląskie)

STANOWISKO DS. KREDYTÓW - od 3 500 PLN

czynności związane ze sprzedażą produktów bankowych i obsługą kredytów
Bank Spółdzielczy w Sztumie - 2018-05-15 - Sztum (pomorskie)

POMOCNIK MECHANIKA - od 2 100 PLN

pomoc przy naprawie samochodów: wymiana opon, olejów, płynów, naprawa zespołów mechanicznych.
kontakt przez PUP - 2018-10-23 - Wiązownica (podkarpackie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI R80/1030-320/18 - od 2 100 PLN

Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU - 2018-03-14 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)

MANIKIURZYSTKA - 1 033,7 PLN

korygowanie kształtu i skracanie paznokci , dezynfekcja skory dłoni
kontakt przez PUP - 2019-07-04 - Chojna (zachodniopomorskie)

POMOC W GOSPODARSTWIE - od 13,7 PLN

pomoc w pracach polowych w produkcji zwierzęcej - specjalizacja trzody chlewnej w cyklu zamknietym
Gospodarstwo Rolne - 2018-01-24 - Strzegowo (mazowieckie)

STANOWISKO PRACY DS. OBSŁUGI WNIOSKÓW PROW I PB - 2 - od 2 600 PLN

Obsługa spraw związanych z przyznawaniem pomocy finansowej w ramach płatności bezpośrednich oraz działań PROW. Weryfikacja wniosków o przyzanaie płatności w ramach systemów wsparcia bezpośredniego , PROW 2007 - 2013, 2014 - 2020. Przygotowanie rapartów na potrzeby monitoringu rzeczowego i sprawozdawczości w zakresie płatności w ramach systemów wsparcia bezpośredniego oraz pozostałych płatności realizowanych przez wydział. Udzielanie informacji dotyczących uwarunkowań prawnych i formalnych wniosków PROW i płatności bezpośrednich. Praca w godzinach 7.30 - 15.30
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Szczecinie- Biuro Golczewo - 2017-03-09 - Golczewo (zachodniopomorskie)

POMOC ADMINISTRACYJNA - 1 017,4 PLN

wydawanie wniosków o przydział /zamianę lokali mieszkalnych, opisywanie i rejestrowanie dokumentów księgowych, przygotowywanie zapytań ofertowych, przygotowywanie materiałów niezbędnych do udzielenia informacji dla klientów, archiwizacja dokumentów, prace administracyjne np. przygotowywanie poczty do wysyłki, wykonywanie kopii pism
kontakt przez PUP - 2019-05-20 - Bochnia (małopolskie)

PRACOWNIK SPRZĄTAJĄCY - od 1 850 PLN

utrzymanie czystości na terenie Firmy
Gi Group - 2016-06-09 - Brusy (pomorskie)

STANOWISKO DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ W BIURZE KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ W DEPARTAMENCIE FINANSÓW - od 2 600 PLN

Do obowiązków Pracownika ds. księgowości budżetowej należy:1)sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym,2)prowadzenie ewidencji sprzedaży: usług geodezyjnych, innych należności należnych dla Urzędu Miasta (opłaty za wycinkę drzew, zwrot kosztów procesu, zwrot czynszu zapłaconego do CHSM, kar umownych),3)bieżące wyjaśnianie nadpłat,4) dokonywanie terminowych rozliczeń z kontrahentami (naliczanie odsetek, wezwania do zapłaty) oraz podejmowanie działań w celu egzekucji należności,5) terminowa i prawidłowa weryfikacja sald na kontach 221, 221-2, 226,6) sprawdzanie wyciągów bankowych rachunku bankowego gospodarowanie odpadami komunalnymi pod względem formalno-rachunkowym, rozdysponowywanie wpłat na poszczególne tytuły oraz przekazywanie właściwym pracownikom,7) dekretowanie i księgowanie wyciągów bankowych,8) potwierdzenie sald z kontrahentami w ramach zakresu czynności,9) przygotowywanie informacji o udzielonych ulgach do podania do publicznej wiadomości,10) prowadzenie postępowań o udzielenie ulg na podstawie obowiązujących przepisów,11) sprawdzanie zaległości w należnościach z tytułu dochodów windykowanych przez biuro,12) sporządzanie sprawozdania z zamówień publicznych,13) zastępowanie w obowiązkach pracowników biura księgowości budżetowej,14) dokonywanie odpisów aktualizujących należności,15) sporządzanie danych do celów sprawozdawczych w szczególności do sprawozdań Rb-27S, Rb-N do sprawozdań z udzielonej pomocy publicznej, o zaległości przedsiębiorców,16) terminowe i prawidłowe archiwizowanie dokumentów,17) samodzielne podejmowanie wszystkich czynności przygotowawczych i organizacyjno -technicznych w ramach powierzonych obowiązków,18) dokonywanie samokontroli na stanowisku pracy,19) przestrzeganie zasad tajemnicy skarbowej,20) przestrzeganie przepisów w sprawie zasad rachunkowości i planu kont,21) wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchników,22) prawidłowe archiwizowanie dokumentów,23) przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów przeciwpożarowych,24) przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu w szczególności:a)regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Chełm,b)instrukcji obiegu dowodów księgowych,c)regulaminu pracy,d)instrukcji kancelaryjnej.
Urząd Miasta Chełm - 2020-06-12 - Chełm (lubelskie)

STANOWISKO DS. WYMIARU PODATKU OD NIERUCHOMOŚCI OD OSÓB FIZYCZNYCH - od 2 600 PLN

1)dokonywanie wymiaru oraz zmian w wymiarze w podatku od nieruchomości od osób fizycznych dla nieruchomości położonych przy ulicach wymienionych w załączniku nr 1 do karty opisu stanowiska,2)dokonywanie wymiaru, zmian w wymiarze w podatku od nieruchomości oraz analizy poprawności wymiaru podatku pozostałych nieruchomości połączonych z nieruchomością objętą zakresem czynności,3)prawidłowe prowadzenie postępowań podatkowych, w tym wyjaśniających i dowodowych,4)terminowe sporządzanie i wysyłanie decyzji ustalających bądź korygujących wymiar podatku,5)załatwianie interesantów, udzielanie im niezbędnych informacji i wyjaśnień zgodnie ze zgłoszonymi potrzebami w zakresie stanowiska pracy,6)bieżąca aktualizacja danych w ewidencji podatkowej,7)prowadzenie akt podatników, dokonywanie analizy tych akt poprzez sprawdzanie danych w aktach z aktualnymi wypisami z rejestru gruntów,8)dokonywanie samokontroli na stanowisku pracy,9)egzekwowanie obowiązku składania przez podatników informacji o nieruchomości i obiektach budowlanych w przypadku zbycia lub nabycia lub innych okoliczności uzasadniających zmiany w wymiarze,10)terminowe i prawidłowe uzgadnianie po stronie wymiaru konta 221- Należności z tytułu dochodów budżetowych obrotów kont szczegółowych z obrotami na koncie analitycznym w zakresie podatku od nieruchomości od osób fizycznych,11)sporządzanie rejestrów wymiarowych i korekt,12)sporządzanie danych do celów sprawozdawczych,13)sprawdzanie dokumentów dotyczących wymiaru podatku pod względem merytorycznym i formalno-rachunkowym,14)prawidłowe i terminowe archiwizowanie dokumentów,15)samodzielne podejmowanie wszystkich czynności przygotowawczych i organizacyjno-technicznych w ramach powierzonych obowiązków,16)dokonywanie kontroli powszechności opodatkowania podatkiem od nieruchomości od osób fizycznych poprzez przeprowadzanie kontroli w terenie, będącej jednym z elementów kontroli zarządczej,17)opisywanie wniosków w zakresie wydawanych zaświadczeń,18)uczestnictwo w rozprawach przed Samorządowym Kolegium Odwoławczym,19)przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu w szczególności:- regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Chełm,- instrukcji obiegu dowodów księgowych,- regulaminu pracy,-instrukcji kancelaryjnej,20)przestrzeganie przepisów ustawy Ordynacja podatkowa oraz ustawy o podatkach i opłatach lokalnych i innych przepisów prawa podatkowego,21)przestrzeganie przepisów w sprawie zasad rachunkowości i planu kont dla prowadzenia ewidencji podatków i opłat dla organów podatkowych jednostek samorządu terytorialnego,22)stosowanie i przestrzeganie przepisów o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej, 23) przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów przeciwpożarowych, 24) przestrzeganie przepisów w zakresie ochrony danych, 25) wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchników.
Urząd Miasta Chełm - 2020-02-17 - Chełm (lubelskie)

PIEKARZ - od 2 000 PLN

praca przy wyrobie pieczywa i wypiek pieczywa
PSS "SPOŁEM" - 2017-09-06 - Jaworzno (śląskie)

PAKOWACZ HERBATY - od 2 100 PLN

pakowanie herbaty
Przedsiębiorstwo Usługowe Wakat Kelm S.J - 2017-11-22 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

OPIEKUNKA DZIECIĘCA W ŻŁOBKU - do 2 774,96 PLN

Praca z dziećmi od 20 tygodnia do 3 roku życia.Praca dwuzmianowa w godz.: 6:30-17:30
POMOC PEDAGOGICZNA OPIEKA NAD DZIEĆMI "FUTRZAK" JOANNA FIDELAK - 2018-06-12 - Wrocław (dolnośląskie)

POMOCNICZY ROBOTNIK POLOWY - do 2 050 PLN

Wymagane wykształcenie min. średnie zawodowe, doświadczenie w rolnictwie min. 3 lata, umiejętność naprawy maszyn rolniczych, prawo jazdy kat. B, znajomość języka ukraińskiego. Wykonywanie prac polowych w obrębie gospodarstwa rolnego, dbanie o porządek na terenie gospodarstwa, naprawa maszyn rolniczych. Komunikacja w języku ukraińskim z pozotałymi pracownikami.
PREST Przemysław Rudziński - 2017-03-30 - Krzepice (dolnośląskie)

POKOJOWA - od 2 250 PLN

m.in. sprzątanie pokoju pod nieobecność gości, dostarczanie ręczników, pościeli i środków czystości, a także innych elementów wyposażenia pokoju, przygotowywanie pomieszczeń do przyjęcia nowych gości, zgłaszanie wszelkich usterek do kierownika zmiany, raportowanie i zwrot przedmiotów pozostawionych przez gości, aktywna współpraca z pozostałymi pracownikami.
kontakt przez PUP - 2019-10-29 - Wilkasy (warmińsko-mazurskie)

POZOSTALI AGENCI I ADMINISTRATORZY NIERUCHOMOŚCI - od 13,7 PLN

STANOWISKO: REFERENT DO SPRAW ADMINISTRACJI, WSPARCIE DZIAŁU ADMINISTRACJI, ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI, POSZUKIWANIE LOKALI DO WYNAJĘCIA NA TERENIE SZCZECINA ORAZ WOJ. ZACHODNIOPOMORSKIEGO. KONTROLOWANIE PORZĄDKU NA JUŻ WYNAJĘTYCH LOKALACH, KTÓRE SĄ WYNAJMOWANE PRZEZ NASZYCH ZLECENIOBIORCÓW Z UKRAINY (DLATEGO JEST WAŻNA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA UKRAIŃSKIEGO), WYMAGANIA: OGÓLNA WIEDZA NA TEMAT OBOWIĄZKÓW, DOBRA ORGANIZACJA WŁASNEJ PRACY, ODPOWIEDZIALNOŚĆ, KOMUNIKATYWNA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA UKRAIŃSKIEGO, PRACA W RUCHU CIĄGŁYM, WYNAGRODZENIE BRUTTO 13,70/H
kontakt przez PUP - 2018-09-06 - Szczecin (zachodniopomorskie)

STAŻ-DORADCA KLIENTA-330 - 997,4 PLN

wg programu
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Namysłów (opolskie)

STANOWISKO DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ - od 3 000 PLN

Prowadzenie ewidencji księgowej jednostki Urzędu Gminy. Dekretowanie faktur, ewidencja i sporządzanie przelewów. Sprawdzanie dowodów księgowych zakwalifikowanych do wypłaty pod względem formalno-rachunkowym (przygotowanie, kompletowanie, wstępna kontrola rzetelności dokumentów, zgodności z planem finansowym i przedkładanie do zatwierdzenia dokumentów finansowych). Rozliczanie delegacji służbowych zgodnie z obowiązującymi przepisami w tymzakresie. Przeprowadzenie i rozliczenie inwentaryzacji należności i zobowiązań na koniec roku. Sporządzanie sprawozdań jednostkowych budżetowych i finansowych. Umowa na czas określony 6 miesięcy. Godziny pracy: 7.30- 15.30 z wyłączeniem środy: 7.30- 17.00 i piątku: 7.30- 14.00. Więcej informacji na stronie bip.ustka.ug.gov.pl, zakładka Urząd Gminy, nabór na stanowisko urzędnicze
Urząd Gminy Ustka - 2019-04-04 - Ustka (pomorskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - od 2 100 PLN

- Wykonywanie napraw: ślusarskich, wodno - kanalizacyjnych i mebli. Prace porządkowe terenu wokół Szpitala, w tym utrzymanie zieleni. Prace transportowe. Wykonywanie robót naprawczych budowlanych; malarskich, tynkarskich, okładzinowych. Praca w Dziale Techniczno - Gospodarczym.- Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na umowę o pracę na czas określony. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 6:00-14:00. Wymagane wykształcenie min. zawodowe. Wymagane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Kontakt WYŁĄCZNIE osobisty z CV w godzinach: 8:00-15:00 (ul. Leopolda Markiefki 87, 40-211 Katowice).
SZPITAL ZAKONU BONIFRATRÓW W KATOWICACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-01 - Katowice (śląskie)

DYREKTOR ZARZĄDU INFRASTRUKTURY MIEJSKIEJ - 8 000 - 8 500 PLN

Ogólna charakterystyka: Kierowanie pracą podległych pracowników oraz realizacja zadań ujętych w statucie Zarządu Infrastruktury Miejskiej w Słupsku.Ważniejsze zadania: realizacja celów i zadań ujętych w statucie Zarządu Infrastruktury Miejskiej w Słupsku (uchwała nr VIII/71/11 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 27 kwietnia 2011 r.); wykonywanie analiz i wskazywanie propozycji działań podnoszących efektywność realizowanych zadań; podejmowanie działań zmierzających do ograniczenia kosztów bieżących; kierowanie bieżącymi sprawami Zarządu; opracowywanie rocznych planów działalności Zarządu; opracowywanie rocznych planów finansowych; wykonywanie zadań zgodnie z ustawą o samorządzie gminnym i finansach publicznych; opracowywanie rocznych planów inwestycji i remontów; wykonywanie obowiązków z zakresu prawa pracy wobec pracowników Zarządu; ustalanie organizacji wewnętrznej oraz systemu kontroli wewnętrznej; realizacja zadań z zakresu Wieloletniej Prognozy Finansowej (WPF) i polityki transportowej Miasta; podejmowanie decyzji, zgodnie z obowiązującymi przepisami dla zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Miasta w obszarze objętym działalnością ZIM. Wynagrodzenie ogółem 8000-8500zł brutto. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2016-05-20 - Słupsk (pomorskie)

OPERATOR DŹWIGU SAMOJEZDNEGO - od 2 250 PLN

Operator dźwigu samojezdnego
PHUP"SDS" Sp. z o.o. - 2019-03-14 - Mielec (podkarpackie)