STANOWISKO ORGANIZACYJNO-BIUROWE Rybnik oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT INŻYNIERYJNYCH I BUDOWLANYCH "JAF" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: STANOWISKO ORGANIZACYJNO-BIUROWE
Wynagrodzenie: od 2 700 PLN
Zakres obowiązków: Charaktersytyka pracy: całe spektrum pracy biura w małej firmie. Kontakt z pracodawcą telefoniczny, osobisty po wcześniejszym umówieniu lub e-mailowy jaf (at) pro.onet.pl
Data publikacji: 2020-07-29
Lokalizacja: Rybnik (śląskie)
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT INŻYNIERYJNYCH I BUDOWLANYCH "JAF" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Żorska 14, 44-203 Rybnik, powiat: m. Rybnik, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Charaktersytyka pracy: całe spektrum pracy biura w małej firmie. Kontakt z pracodawcą telefoniczny, osobisty po wcześniejszym umówieniu lub e-mailowy jaf (at) pro.onet.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|22
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 700 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: STANOWISKO ORGANIZACYJNO-BIUROWE
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rybnik
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rybnik
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2473
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rybnik
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: technik prac biurowych*
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 31.08.2020
Data zakończenia pracy: 31.08.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: archiwizacja dokumentacji
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: biegła obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa administracyjno-biurowa małej firmy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: czytanie rysunku technicznego
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa sprzętu biurowego
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_3: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_4: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 1] : czytanie rysunku technicznego budowlanego
Nazwa pracodawcy:
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT INŻYNIERYJNYCH I BUDOWLANYCH "JAF" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
danePracodawcy_nip: 6420013538
danePracodawcy_regon: 008120206
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rybniku
Adres pracodawcy:
Żorska 14, 44-203 Rybnik, powiat: m. Rybnik, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24
Powiat pracodawcy: m. Rybnik
danePracodawcy_kodPowiatu: 2473
Gmina pracodawcy: Rybnik
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Rybnik
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0942765
Ulica pracodawcy: Żorska
Numer budynku pracodawcy: 14
Profil działalności pracodawcy: Budowa Autostrad, Dróg
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rybniku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411004
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|251
Data dodania oferty pracy: 29.07.2020
Oferta pracy ważna do: 31.08.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 29.07.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 29.07.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?58d47071ed3132b5f415dd78c63124ef
Podobne oferty pracy
Wykształcenie średnie z zakresu elektroniki lub pokrewne; doświadczenie w zakresie diagnozy usterek i naprawy sprzętu elektronicznego; mile widziana umiejętność lutowania, posługiwania się narzędziami pomiarowymi oraz czytania i analizy schematów; Zakres obowiązków: diagnoza usterek w urządzeniach elektronicznych; wymiana podzespołów; testowanie urządzeń; kontrola jakości naprawionych urządzeń; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
SETIVO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-06 - Gliwice (śląskie)
Obsługa maszyn szwalniczych, obsługa żelazka, obsługa urządzeń krojczyk, wykonywanie krojeń i form, szycie odzieży, wykonywanie przeróbek krawieckich, utrzymanie czystości w miejscu pracy, obsługa klentów.
kontakt przez PUP - 2019-04-08 - Sułkowice (małopolskie)
Obsług klienta, obsługa kasy fiskalnej.
ZAKŁAD PRODUKCYJNO-HANDLOWY HEBAN 2000 - 2017-09-11 - Kliniska Wielkie (zachodniopomorskie)
fryzjer damsko męski
Zakład Fryzjerski - Grażyna Kotula - 2017-07-31 - Ruda Śląska (śląskie)
czynności związane ze sprzedażą produktów bankowych i obsługą kredytów
Bank Spółdzielczy w Sztumie - 2018-05-15 - Sztum (pomorskie)
pomoc przy naprawie samochodów: wymiana opon, olejów, płynów, naprawa zespołów mechanicznych.
kontakt przez PUP - 2018-10-23 - Wiązownica (podkarpackie)
Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU - 2018-03-14 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
obróbka metalu
Zakład Produkcyjno-Usługowy "HYDRO-VACUUM" Wąbrzeźno Sp.z o.o - 2019-12-03 - Wąbrzeźno (kujawsko-pomorskie)
x
Urząd Miejski w Choroszczy - 2018-06-28 - Choroszcz (podlaskie)
korygowanie kształtu i skracanie paznokci , dezynfekcja skory dłoni
kontakt przez PUP - 2019-07-04 - Chojna (zachodniopomorskie)
pomoc w pracach polowych w produkcji zwierzęcej - specjalizacja trzody chlewnej w cyklu zamknietym
Gospodarstwo Rolne - 2018-01-24 - Strzegowo (mazowieckie)
Obsługa spraw związanych z przyznawaniem pomocy finansowej w ramach płatności bezpośrednich oraz działań PROW. Weryfikacja wniosków o przyzanaie płatności w ramach systemów wsparcia bezpośredniego , PROW 2007 - 2013, 2014 - 2020. Przygotowanie rapartów na potrzeby monitoringu rzeczowego i sprawozdawczości w zakresie płatności w ramach systemów wsparcia bezpośredniego oraz pozostałych płatności realizowanych przez wydział. Udzielanie informacji dotyczących uwarunkowań prawnych i formalnych wniosków PROW i płatności bezpośrednich. Praca w godzinach 7.30 - 15.30
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Szczecinie- Biuro Golczewo - 2017-03-09 - Golczewo (zachodniopomorskie)
wydawanie wniosków o przydział /zamianę lokali mieszkalnych, opisywanie i rejestrowanie dokumentów księgowych, przygotowywanie zapytań ofertowych, przygotowywanie materiałów niezbędnych do udzielenia informacji dla klientów, archiwizacja dokumentów, prace administracyjne np. przygotowywanie poczty do wysyłki, wykonywanie kopii pism
kontakt przez PUP - 2019-05-20 - Bochnia (małopolskie)
utrzymanie czystości na terenie Firmy
Gi Group - 2016-06-09 - Brusy (pomorskie)
Do obowiązków Pracownika ds. księgowości budżetowej należy:1)sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym,2)prowadzenie ewidencji sprzedaży: usług geodezyjnych, innych należności należnych dla Urzędu Miasta (opłaty za wycinkę drzew, zwrot kosztów procesu, zwrot czynszu zapłaconego do CHSM, kar umownych),3)bieżące wyjaśnianie nadpłat,4) dokonywanie terminowych rozliczeń z kontrahentami (naliczanie odsetek, wezwania do zapłaty) oraz podejmowanie działań w celu egzekucji należności,5) terminowa i prawidłowa weryfikacja sald na kontach 221, 221-2, 226,6) sprawdzanie wyciągów bankowych rachunku bankowego gospodarowanie odpadami komunalnymi pod względem formalno-rachunkowym, rozdysponowywanie wpłat na poszczególne tytuły oraz przekazywanie właściwym pracownikom,7) dekretowanie i księgowanie wyciągów bankowych,8) potwierdzenie sald z kontrahentami w ramach zakresu czynności,9) przygotowywanie informacji o udzielonych ulgach do podania do publicznej wiadomości,10) prowadzenie postępowań o udzielenie ulg na podstawie obowiązujących przepisów,11) sprawdzanie zaległości w należnościach z tytułu dochodów windykowanych przez biuro,12) sporządzanie sprawozdania z zamówień publicznych,13) zastępowanie w obowiązkach pracowników biura księgowości budżetowej,14) dokonywanie odpisów aktualizujących należności,15) sporządzanie danych do celów sprawozdawczych w szczególności do sprawozdań Rb-27S, Rb-N do sprawozdań z udzielonej pomocy publicznej, o zaległości przedsiębiorców,16) terminowe i prawidłowe archiwizowanie dokumentów,17) samodzielne podejmowanie wszystkich czynności przygotowawczych i organizacyjno -technicznych w ramach powierzonych obowiązków,18) dokonywanie samokontroli na stanowisku pracy,19) przestrzeganie zasad tajemnicy skarbowej,20) przestrzeganie przepisów w sprawie zasad rachunkowości i planu kont,21) wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchników,22) prawidłowe archiwizowanie dokumentów,23) przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów przeciwpożarowych,24) przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu w szczególności:a)regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Chełm,b)instrukcji obiegu dowodów księgowych,c)regulaminu pracy,d)instrukcji kancelaryjnej.
Urząd Miasta Chełm - 2020-06-12 - Chełm (lubelskie)
1)dokonywanie wymiaru oraz zmian w wymiarze w podatku od nieruchomości od osób fizycznych dla nieruchomości położonych przy ulicach wymienionych w załączniku nr 1 do karty opisu stanowiska,2)dokonywanie wymiaru, zmian w wymiarze w podatku od nieruchomości oraz analizy poprawności wymiaru podatku pozostałych nieruchomości połączonych z nieruchomością objętą zakresem czynności,3)prawidłowe prowadzenie postępowań podatkowych, w tym wyjaśniających i dowodowych,4)terminowe sporządzanie i wysyłanie decyzji ustalających bądź korygujących wymiar podatku,5)załatwianie interesantów, udzielanie im niezbędnych informacji i wyjaśnień zgodnie ze zgłoszonymi potrzebami w zakresie stanowiska pracy,6)bieżąca aktualizacja danych w ewidencji podatkowej,7)prowadzenie akt podatników, dokonywanie analizy tych akt poprzez sprawdzanie danych w aktach z aktualnymi wypisami z rejestru gruntów,8)dokonywanie samokontroli na stanowisku pracy,9)egzekwowanie obowiązku składania przez podatników informacji o nieruchomości i obiektach budowlanych w przypadku zbycia lub nabycia lub innych okoliczności uzasadniających zmiany w wymiarze,10)terminowe i prawidłowe uzgadnianie po stronie wymiaru konta 221- Należności z tytułu dochodów budżetowych obrotów kont szczegółowych z obrotami na koncie analitycznym w zakresie podatku od nieruchomości od osób fizycznych,11)sporządzanie rejestrów wymiarowych i korekt,12)sporządzanie danych do celów sprawozdawczych,13)sprawdzanie dokumentów dotyczących wymiaru podatku pod względem merytorycznym i formalno-rachunkowym,14)prawidłowe i terminowe archiwizowanie dokumentów,15)samodzielne podejmowanie wszystkich czynności przygotowawczych i organizacyjno-technicznych w ramach powierzonych obowiązków,16)dokonywanie kontroli powszechności opodatkowania podatkiem od nieruchomości od osób fizycznych poprzez przeprowadzanie kontroli w terenie, będącej jednym z elementów kontroli zarządczej,17)opisywanie wniosków w zakresie wydawanych zaświadczeń,18)uczestnictwo w rozprawach przed Samorządowym Kolegium Odwoławczym,19)przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu w szczególności:- regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Chełm,- instrukcji obiegu dowodów księgowych,- regulaminu pracy,-instrukcji kancelaryjnej,20)przestrzeganie przepisów ustawy Ordynacja podatkowa oraz ustawy o podatkach i opłatach lokalnych i innych przepisów prawa podatkowego,21)przestrzeganie przepisów w sprawie zasad rachunkowości i planu kont dla prowadzenia ewidencji podatków i opłat dla organów podatkowych jednostek samorządu terytorialnego,22)stosowanie i przestrzeganie przepisów o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej, 23) przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów przeciwpożarowych, 24) przestrzeganie przepisów w zakresie ochrony danych, 25) wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchników.
Urząd Miasta Chełm - 2020-02-17 - Chełm (lubelskie)
praca przy wyrobie pieczywa i wypiek pieczywa
PSS "SPOŁEM" - 2017-09-06 - Jaworzno (śląskie)
pakowanie herbaty
Przedsiębiorstwo Usługowe Wakat Kelm S.J - 2017-11-22 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Pomocnik cukiernika
ELITA PIEKARNIA - CUKIERNIA HABURA SPÓŁKA JAWNA - 2018-08-22 - Wietrzychowice (małopolskie)
Praca z dziećmi od 20 tygodnia do 3 roku życia.Praca dwuzmianowa w godz.: 6:30-17:30
POMOC PEDAGOGICZNA OPIEKA NAD DZIEĆMI "FUTRZAK" JOANNA FIDELAK - 2018-06-12 - Wrocław (dolnośląskie)
Wymagane wykształcenie min. średnie zawodowe, doświadczenie w rolnictwie min. 3 lata, umiejętność naprawy maszyn rolniczych, prawo jazdy kat. B, znajomość języka ukraińskiego. Wykonywanie prac polowych w obrębie gospodarstwa rolnego, dbanie o porządek na terenie gospodarstwa, naprawa maszyn rolniczych. Komunikacja w języku ukraińskim z pozotałymi pracownikami.
PREST Przemysław Rudziński - 2017-03-30 - Krzepice (dolnośląskie)
m.in. sprzątanie pokoju pod nieobecność gości, dostarczanie ręczników, pościeli i środków czystości, a także innych elementów wyposażenia pokoju, przygotowywanie pomieszczeń do przyjęcia nowych gości, zgłaszanie wszelkich usterek do kierownika zmiany, raportowanie i zwrot przedmiotów pozostawionych przez gości, aktywna współpraca z pozostałymi pracownikami.
kontakt przez PUP - 2019-10-29 - Wilkasy (warmińsko-mazurskie)
STANOWISKO: REFERENT DO SPRAW ADMINISTRACJI, WSPARCIE DZIAŁU ADMINISTRACJI, ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI, POSZUKIWANIE LOKALI DO WYNAJĘCIA NA TERENIE SZCZECINA ORAZ WOJ. ZACHODNIOPOMORSKIEGO. KONTROLOWANIE PORZĄDKU NA JUŻ WYNAJĘTYCH LOKALACH, KTÓRE SĄ WYNAJMOWANE PRZEZ NASZYCH ZLECENIOBIORCÓW Z UKRAINY (DLATEGO JEST WAŻNA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA UKRAIŃSKIEGO), WYMAGANIA: OGÓLNA WIEDZA NA TEMAT OBOWIĄZKÓW, DOBRA ORGANIZACJA WŁASNEJ PRACY, ODPOWIEDZIALNOŚĆ, KOMUNIKATYWNA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA UKRAIŃSKIEGO, PRACA W RUCHU CIĄGŁYM, WYNAGRODZENIE BRUTTO 13,70/H
kontakt przez PUP - 2018-09-06 - Szczecin (zachodniopomorskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Namysłów (opolskie)
Prowadzenie ewidencji księgowej jednostki Urzędu Gminy. Dekretowanie faktur, ewidencja i sporządzanie przelewów. Sprawdzanie dowodów księgowych zakwalifikowanych do wypłaty pod względem formalno-rachunkowym (przygotowanie, kompletowanie, wstępna kontrola rzetelności dokumentów, zgodności z planem finansowym i przedkładanie do zatwierdzenia dokumentów finansowych). Rozliczanie delegacji służbowych zgodnie z obowiązującymi przepisami w tymzakresie. Przeprowadzenie i rozliczenie inwentaryzacji należności i zobowiązań na koniec roku. Sporządzanie sprawozdań jednostkowych budżetowych i finansowych. Umowa na czas określony 6 miesięcy. Godziny pracy: 7.30- 15.30 z wyłączeniem środy: 7.30- 17.00 i piątku: 7.30- 14.00. Więcej informacji na stronie bip.ustka.ug.gov.pl, zakładka Urząd Gminy, nabór na stanowisko urzędnicze
Urząd Gminy Ustka - 2019-04-04 - Ustka (pomorskie)
- Wykonywanie napraw: ślusarskich, wodno - kanalizacyjnych i mebli. Prace porządkowe terenu wokół Szpitala, w tym utrzymanie zieleni. Prace transportowe. Wykonywanie robót naprawczych budowlanych; malarskich, tynkarskich, okładzinowych. Praca w Dziale Techniczno - Gospodarczym.- Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na umowę o pracę na czas określony. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 6:00-14:00. Wymagane wykształcenie min. zawodowe. Wymagane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Kontakt WYŁĄCZNIE osobisty z CV w godzinach: 8:00-15:00 (ul. Leopolda Markiefki 87, 40-211 Katowice).
SZPITAL ZAKONU BONIFRATRÓW W KATOWICACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-01 - Katowice (śląskie)
Ogólna charakterystyka: Kierowanie pracą podległych pracowników oraz realizacja zadań ujętych w statucie Zarządu Infrastruktury Miejskiej w Słupsku.Ważniejsze zadania: realizacja celów i zadań ujętych w statucie Zarządu Infrastruktury Miejskiej w Słupsku (uchwała nr VIII/71/11 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 27 kwietnia 2011 r.); wykonywanie analiz i wskazywanie propozycji działań podnoszących efektywność realizowanych zadań; podejmowanie działań zmierzających do ograniczenia kosztów bieżących; kierowanie bieżącymi sprawami Zarządu; opracowywanie rocznych planów działalności Zarządu; opracowywanie rocznych planów finansowych; wykonywanie zadań zgodnie z ustawą o samorządzie gminnym i finansach publicznych; opracowywanie rocznych planów inwestycji i remontów; wykonywanie obowiązków z zakresu prawa pracy wobec pracowników Zarządu; ustalanie organizacji wewnętrznej oraz systemu kontroli wewnętrznej; realizacja zadań z zakresu Wieloletniej Prognozy Finansowej (WPF) i polityki transportowej Miasta; podejmowanie decyzji, zgodnie z obowiązującymi przepisami dla zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Miasta w obszarze objętym działalnością ZIM. Wynagrodzenie ogółem 8000-8500zł brutto. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2016-05-20 - Słupsk (pomorskie)
Operator dźwigu samojezdnego
PHUP"SDS" Sp. z o.o. - 2019-03-14 - Mielec (podkarpackie)
w/g potrzeby
kontakt przez PUP - 2020-02-27 - Zakopane (małopolskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Warszawa (mazowieckie)