STANOWISKO DS. WYMIARU PODATKU OD NIERUCHOMOŚCI OD OSÓB FIZYCZNYCH Chełm oferta pracy Urząd Miasta Chełm

Najatrakcyjniejsze wyposażenie łazienki.

Stanowisko: STANOWISKO DS. WYMIARU PODATKU OD NIERUCHOMOŚCI OD OSÓB FIZYCZNYCH

Wynagrodzenie: od 2 600 PLN

Zakres obowiązków: 1)dokonywanie wymiaru oraz zmian w wymiarze w podatku od nieruchomości od osób fizycznych dla nieruchomości położonych przy ulicach wymienionych w załączniku nr 1 do karty opisu stanowiska,2)dokonywanie wymiaru, zmian w wymiarze w podatku od nieruchomości oraz analizy poprawności wymiaru podatku pozostałych nieruchomości połączonych z nieruchomością objętą zakresem czynności,3)prawidłowe prowadzenie postępowań podatkowych, w tym wyjaśniających i dowodowych,4)terminowe sporządzanie i wysyłanie decyzji ustalających bądź korygujących wymiar podatku,5)załatwianie interesantów, udzielanie im niezbędnych informacji i wyjaśnień zgodnie ze zgłoszonymi potrzebami w zakresie stanowiska pracy,6)bieżąca aktualizacja danych w ewidencji podatkowej,7)prowadzenie akt podatników, dokonywanie analizy tych akt poprzez sprawdzanie danych w aktach z aktualnymi wypisami z rejestru gruntów,8)dokonywanie samokontroli na stanowisku pracy,9)egzekwowanie obowiązku składania przez podatników informacji o nieruchomości i obiektach budowlanych w przypadku zbycia lub nabycia lub innych okoliczności uzasadniających zmiany w wymiarze,10)terminowe i prawidłowe uzgadnianie po stronie wymiaru konta 221- Należności z tytułu dochodów budżetowych obrotów kont szczegółowych z obrotami na koncie analitycznym w zakresie podatku od nieruchomości od osób fizycznych,11)sporządzanie rejestrów wymiarowych i korekt,12)sporządzanie danych do celów sprawozdawczych,13)sprawdzanie dokumentów dotyczących wymiaru podatku pod względem merytorycznym i formalno-rachunkowym,14)prawidłowe i terminowe archiwizowanie dokumentów,15)samodzielne podejmowanie wszystkich czynności przygotowawczych i organizacyjno-technicznych w ramach powierzonych obowiązków,16)dokonywanie kontroli powszechności opodatkowania podatkiem od nieruchomości od osób fizycznych poprzez przeprowadzanie kontroli w terenie, będącej jednym z elementów kontroli zarządczej,17)opisywanie wniosków w zakresie wydawanych zaświadczeń,18)uczestnictwo w rozprawach przed Samorządowym Kolegium Odwoławczym,19)przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu w szczególności:- regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Chełm,- instrukcji obiegu dowodów księgowych,- regulaminu pracy,-instrukcji kancelaryjnej,20)przestrzeganie przepisów ustawy Ordynacja podatkowa oraz ustawy o podatkach i opłatach lokalnych i innych przepisów prawa podatkowego,21)przestrzeganie przepisów w sprawie zasad rachunkowości i planu kont dla prowadzenia ewidencji podatków i opłat dla organów podatkowych jednostek samorządu terytorialnego,22)stosowanie i przestrzeganie przepisów o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej, 23) przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów przeciwpożarowych, 24) przestrzeganie przepisów w zakresie ochrony danych, 25) wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchników.

Data publikacji: 2020-02-17

Lokalizacja: Chełm (lubelskie)

Pracodawca: Urząd Miasta Chełm

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
1)dokonywanie wymiaru oraz zmian w wymiarze w podatku od nieruchomości od osób fizycznych dla nieruchomości położonych przy ulicach wymienionych w załączniku nr 1 do karty opisu stanowiska,2)dokonywanie wymiaru, zmian w wymiarze w podatku od nieruchomości oraz analizy poprawności wymiaru podatku pozostałych nieruchomości połączonych z nieruchomością objętą zakresem czynności,3)prawidłowe prowadzenie postępowań podatkowych, w tym wyjaśniających i dowodowych,4)terminowe sporządzanie i wysyłanie decyzji ustalających bądź korygujących wymiar podatku,5)załatwianie interesantów, udzielanie im niezbędnych informacji i wyjaśnień zgodnie ze zgłoszonymi potrzebami w zakresie stanowiska pracy,6)bieżąca aktualizacja danych w ewidencji podatkowej,7)prowadzenie akt podatników, dokonywanie analizy tych akt poprzez sprawdzanie danych w aktach z aktualnymi wypisami z rejestru gruntów,8)dokonywanie samokontroli na stanowisku pracy,9)egzekwowanie obowiązku składania przez podatników informacji o nieruchomości i obiektach budowlanych w przypadku zbycia lub nabycia lub innych okoliczności uzasadniających zmiany w wymiarze,10)terminowe i prawidłowe uzgadnianie po stronie wymiaru konta 221- Należności z tytułu dochodów budżetowych obrotów kont szczegółowych z obrotami na koncie analitycznym w zakresie podatku od nieruchomości od osób fizycznych,11)sporządzanie rejestrów wymiarowych i korekt,12)sporządzanie danych do celów sprawozdawczych,13)sprawdzanie dokumentów dotyczących wymiaru podatku pod względem merytorycznym i formalno-rachunkowym,14)prawidłowe i terminowe archiwizowanie dokumentów,15)samodzielne podejmowanie wszystkich czynności przygotowawczych i organizacyjno-technicznych w ramach powierzonych obowiązków,16)dokonywanie kontroli powszechności opodatkowania podatkiem od nieruchomości od osób fizycznych poprzez przeprowadzanie kontroli w terenie, będącej jednym z elementów kontroli zarządczej,17)opisywanie wniosków w zakresie wydawanych zaświadczeń,18)uczestnictwo w rozprawach przed Samorządowym Kolegium Odwoławczym,19)przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu w szczególności:- regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Chełm,- instrukcji obiegu dowodów księgowych,- regulaminu pracy,-instrukcji kancelaryjnej,20)przestrzeganie przepisów ustawy Ordynacja podatkowa oraz ustawy o podatkach i opłatach lokalnych i innych przepisów prawa podatkowego,21)przestrzeganie przepisów w sprawie zasad rachunkowości i planu kont dla prowadzenia ewidencji podatków i opłat dla organów podatkowych jednostek samorządu terytorialnego,22)stosowanie i przestrzeganie przepisów o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej, 23) przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów przeciwpożarowych, 24) przestrzeganie przepisów w zakresie ochrony danych, 25) wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchników.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: (do uzgodnienia)

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. WYMIARU PODATKU OD NIERUCHOMOŚCI OD OSÓB FIZYCZNYCH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 23.03.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Pozostali pracownicy obsługi biurowej

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: znajomość przepisów prawa podatkowego

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1:
znajomość przepisów z zakresu rachunkowości podatkowej i egzekucji administracyjnej

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_2:
umiejętność pracy z zespole, bardzo dobra organizacja pracy własnej, sumienność i staranność, komunikatywność

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_3: znajomość ustawy o samorządzie gminnym

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_4: znajomość Ustawy o pracownikach samorządowych

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_5:
znajomość kodeksu postępowania administracyjnego

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_6:
biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość obsługi pakietów Office

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_7: znajomość ustawy o samorządzie powiatowym

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Godziny pracy: 7.30-15.30, wtorki 8.30-16.30.WOA-I.2110.14.20201.Wymagania niezbędne:1) obywatelstwo polskie,2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4) nieposzlakowana opinia,5) wykształcenie: wyższe na kierunku ekonomia lub administracja lub prawo lub finanse lub zarządzanie; lub wyższe i podyplomowe na kierunku ekonomia lub administracja lub prawo lub finanse lub zarządzanie. Doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy.2. Wymagania dodatkowe:1) znajomość ustawy o samorządzie gminnym,2) znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,3) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,4) znajomość przepisów prawa podatkowego,5) znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,6) znajomość przepisów z zakresu rachunkowości podatkowej i egzekucji administracyjnej,7) biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość obsługi pakietów Office,8) umiejętność pracy z zespole, bardzo dobra organizacja pracy własnej, sumienność i staranność, komunikatywność.3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1)dokonywanie wymiaru oraz zmian w wymiarze w podatku od nieruchomości od osób fizycznych dla nieruchomości położonych przy ulicach wymienionych w załączniku nr 1 do karty opisu stanowiska,2)dokonywanie wymiaru, zmian w wymiarze w podatku od nieruchomości oraz analizy poprawności wymiaru podatku pozostałych nieruchomości połączonych z nieruchomością objętą zakresem czynności,3)prawidłowe prowadzenie postępowań podatkowych, w tym wyjaśniających i dowodowych,4)terminowe sporządzanie i wysyłanie decyzji ustalających bądź korygujących wymiar podatku,5)załatwianie interesantów, udzielanie im niezbędnych informacji i wyjaśnień zgodnie ze zgłoszonymi potrzebami w zakresie stanowiska pracy,6)bieżąca aktualizacja danych w ewidencji podatkowej,7)prowadzenie akt podatników, dokonywanie analizy tych akt poprzez sprawdzanie danych w aktach z aktualnymi wypisami z rejestru gruntów,8)dokonywanie samokontroli na stanowisku pracy,9)egzekwowanie obowiązku składania przez podatników informacji o nieruchomości i obiektach budowlanych w przypadku zbycia lub nabycia lub innych okoliczności uzasadniających zmiany w wymiarze,10)terminowe i prawidłowe uzgadnianie po stronie wymiaru konta 221- Należności z tytułu dochodów budżetowych obrotów kont szczegółowych z obrotami na koncie analitycznym w zakresie podatku od nieruchomości od osób fizycznych,11)sporządzanie rejestrów wymiarowych i korekt,12)sporządzanie danych do celów sprawozdawczych,13)sprawdzanie dokumentów dotyczących wymiaru podatku pod względem merytorycznym i formalno-rachunkowym,14)prawidłowe i terminowe archiwizowanie dokumentów,15)samodzielne podejmowanie wszystkich czynności przygotowawczych i organizacyjno-technicznych w ramach powierzonych obowiązków,16)dokonywanie kontroli powszechności opodatkowania podatkiem od nieruchomości od osób fizycznych poprzez przeprowadzanie kontroli w terenie, będącej jednym z elementów kontroli zarządczej,17)opisywanie wniosków w zakresie wydawanych zaświadczeń,18)uczestnictwo w rozprawach przed Samorządowym Kolegium Odwoławczym,19)przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu w szczególności:- regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Chełm,- instrukcji obiegu dowodów księgowych,- regulaminu pracy,-instrukcji kancelaryjnej,20)przestrzeganie przepisów ustawy Ordynacja podatkowa oraz ustawy o podatkach i opłatach lokalnych i innych przepisów prawa podatkowego,21)przestrzeganie przepisów w sprawie zasad rachunkowości i planu kont dla prowadzenia ewidencji podatków i opłat dla organów podatkowych jednostek samorządu terytorialnego,22)stosowanie i przestrzeganie przepisów o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej, 23) przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów przeciwpożarowych, 24) przestrzeganie przepisów w zakresie ochrony danych, 25) wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchników.4. Warunki pracy na stanowisku:1) praca w systemie dwuzmianowym,2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku,3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym,4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.5.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 6,92 %.6. Wymagane dokumenty aplikacyjne:1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom lub świadectwo szkolne),4)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń potwierdzających co najmniej 6 miesięcy stażu pracy,5)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,6)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),7)referencje (kserokopia),8)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,9)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. wymiaru podatku od nieruchomości od osób fizycznych w Biurze Wymiaru Podatku od Nieruchomości od Osób Fizycznych w Departamencie Finansów w Urzędzie Miasta Chełm w terminie do dnia 25 lutego 2020 roku.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisana zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. wymiaru podatku od nieruchomości od osób fizycznych w Biurze Wymiaru Podatku od Nieruchomości od Osób Fizycznych w Departamencie Finansów w Urzędzie Miasta Chełm, ogłoszonej dnia 14 lutego 2020 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1260, z późn. zm.).Chełm, dnia 2020-02-14KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATA DO PRACY W URZĘDZIE MIASTA CHEŁMZgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE.L.2016.119.1), dalej RODO, informuję, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta Chełm z siedzibą w Chełmie, ul. Lubelska 65,2) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a RODO w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. wymiaru podatku od nieruchomości od osób fizycznych w Biurze Wymiaru Podatku od Nieruchomości od Osób Fizycznych w Departamencie Finansów w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 14 lutego 2020 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm,3) odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będzie Urząd Miasta Chełm,4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres zgodny z instrukcją kancelaryjną obowiązującą w Urzędzie Miasta Chełm dla akt dotyczących naboru tj. 5 lat kalendarzowych,5) przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,6) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych, jeśli stwierdzi Pan/Pani że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pani/Pana narusza przepisy RODO,7) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Ich nieprzekazanie spowoduje niemożność Pana/Pani udziału w realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. wymiaru podatku od nieruchomości od osób fizycznych w Biurze Wymiaru Podatku od Nieruchomości od Osób Fizycznych w Departamencie Finansów w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 14 lutego 2020 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE: https://umchelm.bip.lubelskie.pl/upload/pliki//020200214150153457.pdf

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 6

Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Chełm

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Adres pracodawcy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom lub świadectwo szkolne),4)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń potwierdzających co najmniej 6 miesięcy stażu pracy,5)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,6)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),7)referencje (kserokopia),8)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,9)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubelskie

Powiat pracodawcy: m. Chełm

Gmina pracodawcy: Chełm

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Chełm

Ulica pracodawcy: Lubelska

Numer budynku pracodawcy: 65

Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Data dodania oferty pracy: 17.02.2020

Oferta pracy ważna do: 25.02.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 17.02.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 17.02.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?430b59e91e19277aa0da1e2893349a54

Podobne oferty pracy

POMOC KRAWIECKA - do 13,7 PLN

Znaczenie, przyszywanie guzików, klejenie elementów tkaniny, pakowanie, metkowanie, składanie odzieży, pomoc na krojowni, prasowanie.
Zakład Produkcyjno-Handlowy "ANKA" Danuta Piotrowska - 2018-10-24 - Pruszcz Gdański (pomorskie)

STANOWISKO DS. KSZTAŁCENIA I PROGRAMÓW EDUKACYJNYCH - 2 790 - 3 000 PLN

Nadzór i ocena procesu rekrutacji do jednostek organizacyjnych WK, prowadzenie monitoringu lokalnego rynku pracy pod kątem wyboru kierunku kształcenia uczestników OHP,nadzór nad przebiegiem procesu kształcenia uczestników OHP we wszystkich jednostkach organizacyjnych WK, sporządzanie analiz wyników kształcenia ogólnego i zawodowego w jednostkach organizacyjnych WK, opracowywanie i koordynowanie programów ukierunkowanych na podnoszenie kwalifikacji zawodowych uczestników OHP, współpraca z instytucjami państwowymi i samorządowymi zajmującymi się kształceniem, wychowaniem młodzieży i orientacją zawodową, organizowanie spotkań informacyjnych dla uczestników OHP z doradcami zawodowymi, współpraca z pracodawcami i organizacjami zrzeszającymi pracodawców, opracowywanie i koordynowanie programów edukacyjnych realizowanych w jednostkach organizacyjnych WK.Godziny pracy 7:45-15:45
Warmińsko-Mazurska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Olsztynie - 2020-08-10 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

PRACOWNIK GOSPODARCZY - od 17 PLN

prace porządkowe, drobne naprawy, wymiany uszkodzonych urządzeń
AUTOMAT SYSTEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-01-24 - Suchy Las (wielkopolskie)

AUTOMATYK - MECHANIK - od 2 000 PLN

prace remontowo - konserwacyjne, modernizacja maszyn i urządzeń
CERSANIT II SA - 2016-10-27 - Starachowice (świętokrzyskie)

PRACOWNIK BUDOWLANY - od 2 100 PLN

malowanie,klejenie, docieplenia, gipsy, tynkowanie
kontakt przez PUP - 2018-06-25 - Skierniewice (łódzkie)

SZKLARZ - od 1 850 PLN

Cięcie i obróbka szkła płaskiego na maszynach szklarskich. Montaż szkła płaskiego. Praca na terenie Wrocławia w zakładzie produkcyjnym oraz wyjazdy samochodem służbowym do krajów europejskich (pełne oddelegowanie).
kontakt przez PUP - 2016-10-21 - Wrocław (dolnośląskie)

PSYCHOLOG - 997,4 PLN

Psycholog
kontakt przez PUP - 2018-05-17 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)

OPIEKUN KLIENTA - od 1 200 PLN

odpowiedzialność za relacje firmy z klientami arabskimi, telefoniczna i osobista obsługa klientów w języku arabskim, aktywne pozyskiwanie klientów arabskich, wykonywanie poleceń arabskiego prezesa 
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

RECEPCJONISTA - 2 400 - 2 800 PLN

obsługa gości hotelowych , prowadzenie dokumentacji, przyjmowanie i rozliczanie rezerwacji, obsługa korespondencji mailowej , wystawianie paragonów i faktur, obsługa urządzeń biurowych
Zakład Produkcyjno-Handlowo-Usługowy "MIRO" Jacek Grządkowski - 2019-05-29 - Kudowa-Zdrój (dolnośląskie)

STANOWISKO DS. EKSPEDYCYJNO - ROZDZIELCZYCH - 997,4 PLN

Opróżnianie skrzynek nadawczych, wydawanie przesyłek awizowanych, obsluga systemu Poczta 2000
kontakt przez PUP - 2018-03-30 - Chojna (zachodniopomorskie)

INSPEKTOR DS. KADR I PŁAC - od 3 300 PLN

Obsługa pracowników w zakresie prawa pracy, sporządzanie list płac, prowadzenie spraw socjalnych, prowadzenie spraw kontraktów pracowników medycznych.Praca w godz. 7-15 w Kołobrzegu.
Regionalny Szpital w Kołobrzegu - 2020-05-28 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

STANOWISKO DO SPRAW ROZLICZEŃ - od 2 300 PLN

Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych - 2018-10-25 - Żary (lubuskie)

PRACOWNIK POMOCNICZY NA BUDOWIE - od 2 800 PLN

różne prace pomocnicze na budowie - praca na budowach prowadzonych przez zakład
Zakład Inżynierii Sanitarnej i Elektrycznej Sp.j. Hossa Zenon Hoduń i Henryk Sójka - 2020-06-03 - Sulechów (lubuskie)

WĘDLINIARZ - od 2 800 PLN

OBSŁUGA MASZYN DO PRODUKCJI WĘDLIN
Firma "KABANOS-BIS" s.c. Małgorzata Kojs, Ryszard Kowalczyk - 2021-03-30 - Jabłonka (małopolskie)

STANOWISKO DS. KONTA UBEZPIECZONEGO (NR 5372) - od 2 100 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:Zapewnia obsługę spraw ubezpieczonych.Dodatkowe informacje:- umowa na czas zastępstwa - skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne- nadsyłanych dokumentów nie zwracamy- oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane- dokumentacja niekompletna nie będzie uwzględniana- do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne- proces rekrutacji przewiduje przeprowadzenie testu wiedzy sprawdzającego wymaganą wiedzę- miejsce wykonywania pracy: Inspektorat ZUS w Inowrocławiu ul. Solankowa 15, 88-100 Inowrocław
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2018-08-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

STANOWISKO D/S KSIĘGOWYCH - od 2 800 PLN

praca biurowa
Spółka Wodna "ŁEBA" - 2018-06-08 - Łeba (pomorskie)

ELEKTRYK, MURARZ - od 1 850 PLN

Zgodne ze stanowiskiem; praca w godz. 7-15; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 7-18, tel. 7-17
Bartosz Dolatowski – Zakład Instalatorstwa Elektrycznego ,,Elektro-Bart” - 2016-06-09 - Słupsk (pomorskie)

RECEPCJONISTKA - 1 017,4 PLN

wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-02-20 - Lipsko (mazowieckie)

STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ - od 2 300 PLN

Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH - 2018-03-18 - Kalisz (wielkopolskie)

BRUKARZ - od 3 080 PLN

układanie, naprawianie, rozbieranie i wykańczanie nawierzchni brukowych ulic i ciągów pieszych na podstawie dokumentacji technicznej; określanie wymagań ilościowych i jakościowych materiałów do wykonywania pracy; sortowanie i układanie materiału w pryzmy, w ustalonym miejscu; oznaczanie linii ograniczających miejsca przebiegu nawierzchni; ustawianie bloków betonowych lub kamiennych obramowujących nawierzchnie; wykonywanie podbudowy, odwodnienia; układanie nawierzchni z róznych materiałów, a także wykańczanie ich powierzchni; konserwacja używanego sprzętu.
kontakt przez PUP - 2021-03-17 - Lisie Pole (zachodniopomorskie)

PODAWACZ - od 2 000 PLN

praca przy produkcji kostki granitowej
ARTOKAM Artystyczna Obróbka Kamienia, G. Zasiński - 2017-12-05 - Jaroszów (dolnośląskie)

STANOWISKO DS. KONTA UBEZPIECZONEGO - 2 500 - 2 800 PLN

obsługa spraw osób ubezpieczonych
ZUS Oddział w Toruniu - 2019-05-16 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)

MAGAZYNIER - 2 200 - 2 500 PLN

Przyjmowanie dostaw, pakowanie przesyłek, prace magazynowe
ZOLTA Maciej Żółty - 2017-08-14 - Mielec (podkarpackie)

STANOWISKO URZĘDNICZE DS. OBSŁUGI PROJEKTÓW DOFINANSOWANYCH ZE ŹRÓDEŁ - od 3 500 PLN

Zgodnie z ogłoszeniem: https://bip.um.opole.pl/?id=45549
Centrum Usług Wspólnych w Opolu - 2020-07-08 - Opole (opolskie)

STANOWISKO PROPONOWANE: STAŻYSTA W SŁUŻBIE PRZYGOTOWAWCZEJ. STANOWISKO DOCELOWE (ETATOWE): STARSZY SPECJALISTA. - od 2 350 PLN

- SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA oraz PEŁNA JEGO TREŚĆ DOSTĘPNA NA STRONIE INTERNETOWEJ Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej:http://bip.katowice.kwpsp.gov.pl/download/761.pdf- OGŁOSZENIE O POSTĘPOWANIU KWALIFIKACYJNYM: Śląski Komendant Wojewódzki Państwowej Straży Pożarnej ogłasza postępowanie kwalifikacyjne w zakresie naboru do służby przygotowawczej na stanowisko stażysty w Samodzielnym stanowisku pracy ds. Polityki Informacyjnej w Komendzie Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Katowicach.- Liczba stanowisk i wymiar etatu: 1/1 - Stanowisko proponowane: stażysta w służbie przygotowawczej. Stanowisko docelowe (etatowe): starszy specjalista. System pełnienia służby: codzienny - ośmiogodzinny. Miejsce pełnienia służby: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Katowicach 40-042 Katowice ul. Wita Stwosza 36- INFORMACJE DLA KANDYDATA - Postępowanie będzie przeprowadzone wg terminarza: 09.09.2016 r. ogłoszenie naboru, 23.09.2016 r. zakończenie przyjmowania dokumentów,28.09.2016 r. opublikowanie listy kandydatów zakwalifikowanych do testu sprawności fizycznej, 04.10.2016 r. 05.10.2016 r. test sprawności fizycznej: próba wydolnościowa, próby sprawnościowe, sprawdzian lęku wysokości (akrofobia), w przypadku dużej ilości kandydatów termin próby sprawnościowej może ulec zmianie, 05.10.2016 r. opublikowanie listy osób przechodzących do kolejnego etapu postępowania kwalifikacyjnego, 10.10.2016 r. godz. 10.00 test wiedzy, 10.10.2016 r. rozmowa kwalifikacyjna,12.10.2016 r. wyłonienie najlepszego kandydata celem skierowania na badania lekarskie w celu stwierdzenia zdolności do służby. Zastrzega się zmianę terminów poszczególnych etapów postępowania w przypadku nieprzewidzianych okoliczności (np. warunki atmosferyczne, akcja ratowniczo gaśnicza itp.) Ewentualna zmiana terminu będzie niezwłocznie umieszczona na stronie internetowej Komendy http://www.katowice.kwpsp.gov.pl/ a także na tablicy ogłoszeń wsiedzibie Komendy.- Zakres podstawowych zadań na proponowanym stanowisku:1. Prezentowanie w mediach stanowiska Śląskiego Komendanta Wojewódzkiego PSP w zakresie ochrony przeciwpożarowej, ratownictwa i szeroko rozumianego bezpieczeństwa a także informowanie środków masowego przekazu oinicjatywach i przedsięwzięciach realizowanych przez Komendę Wojewódzką PSP.2. Inicjowanie nowych form popularyzowania działalności Państwowej Straży Pożarnej w tym prowadzenie akcji edukacyjnych dla dzieci i młodzieży oraz inspirowanie podległych jednostek do podejmowania różnorodnych form propagowania zagadnień ochrony przeciwpożarowej i bezpieczeństwa.3. Opracowywanie serwisów prasowych i komunikatów.4. Udział w większych działaniach ratowniczo - gaśniczych oraz ich kompleksowa obsługa w zakresie współpracy z mediami. Tworzenie zespołów prasowych wsztabie akcji ratowniczo gaśniczej, organizacja kontaktów z mediami, prowadzenie briefingów i konferencji prasowych na miejscu zdarzenia.5. Aktualizowanie strony internetowej i Biuletynu Informacji Publicznej Komendy Wojewódzkiej PSP w Katowicach.- Praca: 7:30-15:30. - Wynagrodzenie: 2350 zł/brutto. Podjęcia pracy w ramach stosunku służbowego na podstawie mianowania.- Wymagania stawiane kandydatom do służby w Państwowej Straży Pożarnej: Określone wart. 28 ust. 1 i 34 ust 4 i 5 ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 r. o Państwowej Straży Pożarnej (t. j . Dz. U. z 2016 r. poz. 603 z późn. zmianami) tj.: Posiadać obywatelstwo polskie, Nie być karanym za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe, Korzystać z pełni praw publicznych, posiadać co najmniej średnie wykształcenie, posiadać zdolność fizyczną i psychiczną do pełnienia tej służby, posiadać uregulowany stosunek do służby wojskowej (tzn. odbyta zasadnicza służba wojskowa lub przeniesienie do rezerwy bez odbycia tej służby, bądź zwolnienie od obowiązku służby wojskowej- Z uwagi na rodzaj stanowiska i zakres obowiązków kandydaci muszą posiadać wykształcenie wyższe na kierunku lub o specjalności: dziennikarstwo lub komunikacja społeczna, ewentualnie filologia polska uzupełniona o studia podyplomowe na kierunku dziennikarstwo lub komunikacja społeczna jest to wymaganie niezbędne.- Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:a) Wymagania konieczne: wykształcenie wyższe kierunki lub specjalności: dziennikarstwo lub komunikacja społeczna, ewentualnie filologia polska uzupełniona o studia podyplomowe na kierunku dziennikarstwo lub komunikacja społeczna; b) Pozostałe wymagania niezbędne: umiejętność obsługi komputera: pakiet MS Office, pakiet COREL, znajomość ustawy prawo prasowe, znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej, znajomość ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 r. o Państwowej Straży Pożarnej, znajomość ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 r. o ochronie przeciwpożarowej.c) Wymagania pożądane: doświadczenie na stanowiskach związanych z public relations (organizacja i prowadzenie konferencji i briefingów, udzielanie wywiadów itp.), udokumentowane doświadczenie w pracy z mediami, doświadczenie w pracy z mediami społecznościowymi (Twitter, Facebook, Instagram), umiejętność analitycznego myślenia, sprawnej organizacji pracy, terminowość, umiejętności komunikacyjne, umiejętność pracy w stresie i pod presją czasu, dokładność, rzetelność, sumienność, samodzielność, dyspozycyjność, wysoka kultura osobista, prawo jazdy kat. B.
KOMENDA WOJEWÓDZKA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W KATOWICACH - 2016-09-09 - Katowice (śląskie)

PRACOWNIK POMOCNICZY W KUCHNI - od 13 PLN

wykonywanie zadań zleconych przez kucharza, pomoc przy obróbce produktów i przygotowanie posiłków, odpowiedzialnośc za czystośc zastawy
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Łódź (łódzkie)

SPRZEDAWCA W BRANŻY PRZEMYSŁOWEJ - od 2 100 PLN

SPRZEDAŻ TOWARÓW, MONITOROWANIE ZAMÓWIEŃ, FAKTUROWANIE
"INSTAL - MET" Wojciech Nowrot - 2018-06-20 - Ruda Śląska (śląskie)

STANOWISKO OBSŁUGI KLIENTA - od 2 700 PLN

Kompleksowa obsługa klienta w zakresie sprzedaży produktów depozytowych, kredytowych.
BANK SPÓŁDZIELCZY SIEDLEC - 2019-07-11 - Siedlec (wielkopolskie)

STANOWISKO DS. EKSPEDYCYJNO - ROZDZIELCZYCH - 1 033,7 PLN

zapoznanie z zasadami rozdziału przesyłek zwykłych na rejony doręczeń i inne
kontakt przez PUP - 2019-06-03 - Bobolice (zachodniopomorskie)