STANOWISKO DS. OBSŁUGI PŁATNIKÓW SKŁADEK I UBEZPIECZONYCH W INSPEKTORACIE ZUS W BYDGOSZCZY (NR 0353) Inowrocław oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy
Stanowisko: STANOWISKO DS. OBSŁUGI PŁATNIKÓW SKŁADEK I UBEZPIECZONYCH W INSPEKTORACIE ZUS W BYDGOSZCZY (NR 0353)
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracyZapewnia obsługę klientów w zakresie spraw płatników składek i ubezpieczonych. Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS, - konieczność poruszania się po całym obiekcie, - konieczność wykonywania pracy poza biurem, - konieczność odbywania podróży służbowych, - budynek 2-piętrowy bez windy oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na parterze, - wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Data publikacji: 2020-01-24
Lokalizacja: Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Solankowa 15, 88-100 Inowrocław, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracyZapewnia obsługę klientów w zakresie spraw płatników składek i ubezpieczonych. Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS, - konieczność poruszania się po całym obiekcie, - konieczność wykonywania pracy poza biurem, - konieczność odbywania podróży służbowych, - budynek 2-piętrowy bez windy oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na parterze, - wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. OBSŁUGI PŁATNIKÓW SKŁADEK I UBEZPIECZONYCH W INSPEKTORACIE ZUS W BYDGOSZCZY (NR 0353)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Inowrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: inowrocławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Inowrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik do spraw ubezpieczeń
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.02.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0: obsługa pakietu MS OFFICE
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania formalne określone dla stanowiska pracyNiezbędne:- wykształcenie średnieMile widziane:- minimum 1 rok doświadczenia w obsłudze klientów oraz doświadczenie w obsłudze osób z niepełnosprawnościamiWymagania dodatkowe- znajomość Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych oraz rozporządzeń do tej Ustawy - umiejętność obsługi MS Office- umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych- umiejętność współpracy z innymi, komunikatywność- rozwijanie własnej wiedzy i podnoszenie kwalifikacji- umiejętność planowania i organizowania pracy własnej
Nazwa pracodawcy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Świętej Trójcy 33, 85-224 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty- CV- list motywacyjny z zaznaczeniem komórki organizacyjnej i stanowiska, o jakie ubiega się kandydat- odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji ( wzór poniżej w rubryce Wymagana klauzula)- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodoweTermin, do którego należy składać dokumenty7 lutego 2020 r.Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania Oddziału ZUS w Bydgoszczy. Miejsce składania dokumentówKorespondencyjnie:Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w BydgoszczyWydział Kadrowo-Płacowyul. Św. Trójcy 3385-224 Bydgoszczz dopiskiem na kopercie oferta pracyOsobiście:Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczyul. Św. Trójcy 3385-224 BydgoszczSala Obsługi Klientów, Stanowisko informacji ogólnej i dziennika podawczego z dopiskiem na kopercie Oferta pracyDodatkowe informacje- umowa na czas zastępstwa- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne,- złożonych dokumentów nie zwracamy,- dokumenty złożone po terminie nie będą rozpatrywane- oferta niekompletna, niepodpisana oraz bez wymaganej i podpisanej klauzuli nie będzie uwzględniana- do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne- proces rekrutacji przewiduje przeprowadzenie testu wiedzy sprawdzającego wymaganą wiedzę- miejsce wykonywania pracy:Inspektorat ZUS w Bydgoszczyul. Andersena 6, 85-790 BydgoszczWymagana klauzulaProsimy na kopercie, w której znajduje się oferta pracy umieścić dopisek "OFERTA PRACY". Uprzejmie przypominamy o konieczności zamieszczenia w swojej ofercie klauzuli następującej treści: Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa.Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach.Jednocześnie informujemy, że klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata w procesie rekrutacji dostępna jest na stronie głównej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (www.zus.pl) w zakładce Praca w ZUS.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Świętej Trójcy
Numer budynku pracodawcy: 33
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik do spraw ubezpieczeń
Data dodania oferty pracy: 24.01.2020
Oferta pracy ważna do: 07.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 24.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 24.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?f4867894a40ee18bd610d16244b6d46f
Podobne oferty pracy
wykształcenie zawodowe, doświadczenie na w/w stanowisku,praca od wtorku do soboty od 10:00-18:00,
STUDIO SENSUEL Marlena Kuroszczyk - 2016-05-12 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
WYKONYWANIE INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH
ELBEX SP. Z O.O. - 2018-01-03 - Rzeszów (podkarpackie)
szycie pokrowców tapicerskich, nauka zawodu.
Gala Collezione Sp. z o.o. - 2016-09-29 - Tuchola (kujawsko-pomorskie)
prace przy produkcji okładzin ściennych kamiennych ( produkcja płytek)
MARMI DECOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-17 - Oświęcim (małopolskie)
pakowanie gotowych wyrobów do pudeł kartonowych, układanie pudeł na palecie zbiorczej, prowadzenie bezawaryjnego procesu produkcji zgodnie z potwierdzonym zleceniem produkcyjnym
"POLIFOLIA" Sp. z o.o. - 2017-09-28 - Poniatowa (lubelskie)
a)odpowiedzialność za realizację założeń produkcyjnych i jakościowych, b)odpowiedzialność za stan maszyn i ich bieżącą konserwację,
"BUDO-PLAST" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Kierowanie pojazdem, zabezpieczenia ładunków, wypełnianie listów przewozowych, przestrzeganie przepisówdotyczących czasu pracy i jazdy kierowców
ROBERT WOJCIECHOWSKI FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA MASTER - 2020-06-10 - Poznań (wielkopolskie)
Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: 1. analiza zasobu nieruchomości pozostających w użytkowaniu wieczystym, w tym również wizje lokalne; 2. przygotowywanie zaświadczeń o przekształceniu zgodnych z wytycznymi ustawy; 3. naliczanie opłat przekształceniowych; 4. rozpatrywanie wniosków o przyznanie bonifikat, w tym również o przyznanie pomocy de minimis; 5. obsługa systemu finansowo-księgowego; 6. współpraca z VII Wydziałem Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego w Słupsku; 7. rozpatrywanie odwołań od wysokości opłaty przekształceniowej; 8. archiwizacja dokumentacji przekształcanych nieruchomości. Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością. Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia; Wynagrodzenie od 2400 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-12-11 - Słupsk (pomorskie)
prace pomocnicze przy tapicerowaniu mebli
INVEST Mateusz Goliszewski - 2020-09-01 - Sampława (warmińsko-mazurskie)
Opieka medyczna nad dziećmi niepełnosprawnymi
Dom Pomocy Społecznej dla Dzieci w Starej Wsi - 2016-12-19 - Stara Wieś (podkarpackie)
sprzątanie dwóch posesji w Chorzowie
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Chorzów (śląskie)
Bieżące naprawy aut ciężarowych,drobne prace naprawcze na warsztacie(spawanie itp.)
Tonsmeier Centrum sp.z o.o w Kutnie - 2016-06-23 - Kutno (łódzkie)
Praca na umowę o pracę w godz. 7.30-15.30 w Kołobrzegu.Więcej informacji nt. oferty znajduje się na stronie internetowej: www.kolobrzeg.pl ->BIP -> REKRUTACJA -> Aktualne oferty pracyWymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście, pocztą elektroniczną na adres biurokadr (at) um.kolobrzeg.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektrycznego lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem:- dotyczy naboru na urzędnicze stanowisko- Stanowisko ds. Utrzymania Infrastruktury Rowerowej i Dróg w Referacie Drogowym w Wydziale KomunalnymTermin składania ofert: do dnia 31 sierpnia 2017 r.Miejsce składania ofert: Biuro Kadr i Płac p. nr 4, Urząd Miasta Kołobrzeg, ul. Ratuszowa 13
Urząd Miasta Kołobrzeg - 2017-07-24 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
pomoc w przygotowaniu posiłków, pomoc przy sprzątaniu, pomoc w obsłudze klienta
kontakt przez PUP - 2018-07-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
edukcja wczesnoszkolna
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 2 IMIENIA MARII KONOPNICKIEJ Mogilno - 2016-09-19 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)
Znajomośc kuchni arabskiej - przepisów; umiejętność przyrzadzania orientalnych potraw
kontakt przez PUP - 2017-02-08 - Łódź (łódzkie)
OBOWIĄZKI PORZĄDKOWO-OPIEKUŃCZE, WSPÓŁPRACA Z RODZICAMI-OPIEKUNAMI, PLANOWANIE PRACY WYCHOWAWCZO-DYDAKTYCZNEJ, WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO
NIEPUBLICZNY PUNKT PRZEDSZKOLNY POD ANIOŁAMI.pl EDUKACJA MONTESSORI - 2017-11-23 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Zgodnie ze stanowiskiem - kierowanie samochodem pow. 3,5 twynagrodzenie: 3200zł brutto miejsce pracy: teren Elbląga i okolic
ELBLĄSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-07-10 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
obsługa klienta, przygotowywanie ofert sprzedażowych
kontakt przez PUP - 2019-04-15 - Buków (łódzkie)
Szczegóły ogłoszenia znajdują się na stronie: http://www.bip.tczew.pl/wiadomosci/1151/wiadomosc/400733/ogloszenie_dotyczace_naboru_na_wolne_stanowisko_urzednicze_ds_inWymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Tczewie lub pocztą na adres Urzędu 83-110 Tczew Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 1, z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. infrastruktury technicznej w Wydziale Spraw Komunalnych Urzędu Miejskiego w Tczewie do dnia 11 grudnia 2017 roku. Aplikacje, które wpłynądo Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
URZĄD MIEJSKI W TCZEWIE - 2017-12-05 - Tczew (pomorskie)
Obsługa maszyn produkcyjnych związanych głównie z cięciem, przewijaniem i wykrawaniem taśm klejących
LOHMANN POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-10-07 - Gdynia (pomorskie)
Obróbka metalu w firmie o europejskich standardach, wykonywanie i montaż konstrukcji stalowych. Po okresie próbnym gwarancja stałego zatrudnienia dla pracowników spełniających oczekiwania pracodawcy. Możliwość pracy w delegacji w Belgii wg belgijskich stawek
"SZTUKOWA" Kowalstwo Artystyczne Spółka z o.o. - 2018-11-20 - Zwierzyniec (świętokrzyskie)
Zadaniowe wykonywanie prac w gospodarstwie sadowniczym, pielęgnacja sadu i upraw jagodowych, przygotowywanie owoców do sprzedaży, ustawiczne dbanie o higienę stanowiska pracy, sadzenie drzewek
kontakt przez PUP - 2016-12-21 - Ignaców (mazowieckie)
telefoniczna i osobista obsługa klienta,sprzedaż prenumerat i publikacji wydawnictwa,reprezentowanie wydawnictwa podczas targów, konferencji, imprez rolniczych na terenie Polski,weryfikacja i wprowadzanie danych do systemu,Oferujemy:- pracę w stabilnej firmie- umowę o pracę- wynagrodzenie: podstawę + prowizję zależną od wyników sprzedażowych- program szkoleniowy
AGENCJA PROMOCJI ROLNICTWA I AGROBIZNESU "APRA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-01-17 - Myślęcinek (kujawsko-pomorskie)
prace remontowe; godz. pracy 7-15; okres próbny 3 m-ce, następnie um. na czas określony 1 rok; płaca zasadnicza +premia
INLETTA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-07 - Krzywań (pomorskie)
praca jako blacharz samochodowy
Profesja Dominika Flaczyk - 2017-01-10 - Suchy Las (wielkopolskie)
Lekarz weterynarii
WALDEMAR WILKOŁASKI PRZYCHODNIA WETERYNARYJNA "VETAMICOR" - 2017-06-23 - Kraków (małopolskie)
Zapewnienie obsługi spraw ubezpieczonych.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych - 2017-10-27 - Żary (lubuskie)
MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY: POLSKA ,UNIA EUROPEJSKA, PRACA ZGODNA Z CZASEM PRACY KIEROWCY
Anna Sidor Firma Handlowo-Usługowa SIDOR - 2018-01-26 - Dębica (podkarpackie)
-załadunek i rozładunek towaru-zamawianie komponentów-magazynowanie wyrobów gotowych
"TRENKWALDER & PARTNER" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-15 - Niebylec (podkarpackie)