STANOWISKO DS. OBSŁUGI MEDIALNEJ W GABINECIE PREZYDENTA MIASTA W BIURZE PRASOWYM Chełm oferta pracy Urząd Miasta Chełm

Stanowisko: STANOWISKO DS. OBSŁUGI MEDIALNEJ W GABINECIE PREZYDENTA MIASTA W BIURZE PRASOWYM

Wynagrodzenie: od 2 400 PLN

Zakres obowiązków: 1) kontakt z prasą, radiem i telewizją, w tym organizowanie konferencji prasowych,2) udzielanie odpowiedzi na krytykę,3) informowanie o działaniach i zamierzeniach podejmowanych przez Prezydenta,4) koordynacja komunikacji wewnętrznej i działań informacyjnych Urzędu we współpracy ze wszystkimi Departamentami,5) współpraca z Departamentami oraz jednostkami organizacyjnymi Miasta w zakresie przepływu informacji medialnej oraz wdrażania i realizacji nowych zadań i przedsięwzięć związanych z ogólnie rozumianą kulturą i promocją Miasta,6) koordynowanie zadań związanych z tworzeniem i prowadzeniem urzędowego publikatora teleinformatycznego Biuletynu Informacji Publicznej, zgodnie z ustawą o dostępie do informacji publicznej,7) prowadzenie strony internetowej miasta oraz sprawowanie w tym zakresie funkcji koordynacyjnej w stosunku do wszystkich Departamentów.

Data publikacji: 2019-07-10

Lokalizacja: Chełm (lubelskie)

Pracodawca: Urząd Miasta Chełm

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
1) kontakt z prasą, radiem i telewizją, w tym organizowanie konferencji prasowych,2) udzielanie odpowiedzi na krytykę,3) informowanie o działaniach i zamierzeniach podejmowanych przez Prezydenta,4) koordynacja komunikacji wewnętrznej i działań informacyjnych Urzędu we współpracy ze wszystkimi Departamentami,5) współpraca z Departamentami oraz jednostkami organizacyjnymi Miasta w zakresie przepływu informacji medialnej oraz wdrażania i realizacji nowych zadań i przedsięwzięć związanych z ogólnie rozumianą kulturą i promocją Miasta,6) koordynowanie zadań związanych z tworzeniem i prowadzeniem urzędowego publikatora teleinformatycznego Biuletynu Informacji Publicznej, zgodnie z ustawą o dostępie do informacji publicznej,7) prowadzenie strony internetowej miasta oraz sprawowanie w tym zakresie funkcji koordynacyjnej w stosunku do wszystkich Departamentów.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
brutto (do uzgodnienia) Umowa o pracę na czas określony 6 m-cy z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony.

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. OBSŁUGI MEDIALNEJ W GABINECIE PREZYDENTA MIASTA W BIURZE PRASOWYM

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2019

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość obsługi pakietów Office

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: prawo lub dziennikarstwo lub politologia lub socjologia

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0:
umiejętności: redakcyjne, sporządzania opracowań pisemnych, pozyskiwania informacji, poprawność i estetyka wypowiedzi publicznej, współpracy z ludźmi, organizacji pracy własnej, kreatywność, lojalność, zdyscyplinowanie.

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1. Wymagania niezbędne:1) obywatelstwo polskie,2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4) nieposzlakowana opinia,5) wykształcenie: wyższe.2. Wymagania dodatkowe:1) mile widziane wykształcenie wyższe na kierunku prawo lub dziennikarstwo lub politologia lub socjologia, 2) umiejętność interpretacji przepisów prawa,3) znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej,4) znajomość przepisów z zakresu administracji samorządowej,5) umiejętności: redakcyjne, sporządzania opracowań pisemnych, pozyskiwania informacji, poprawność i estetyka wypowiedzi publicznej, współpracy z ludźmi, organizacji pracy własnej, kreatywność, lojalność, zdyscyplinowanie.3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1) kontakt z prasą, radiem i telewizją, w tym organizowanie konferencji prasowych,2) udzielanie odpowiedzi na krytykę,3) informowanie o działaniach i zamierzeniach podejmowanych przez Prezydenta,4) koordynacja komunikacji wewnętrznej i działań informacyjnych Urzędu we współpracy ze wszystkimi Departamentami,5) współpraca z Departamentami oraz jednostkami organizacyjnymi Miasta w zakresie przepływu informacji medialnej oraz wdrażania i realizacji nowych zadań i przedsięwzięć związanych z ogólnie rozumianą kulturą i promocją Miasta,6) koordynowanie zadań związanych z tworzeniem i prowadzeniem urzędowego publikatora teleinformatycznego Biuletynu Informacji Publicznej, zgodnie z ustawą o dostępie do informacji publicznej,7) prowadzenie strony internetowej miasta oraz sprawowanie w tym zakresie funkcji koordynacyjnej w stosunku do wszystkich Departamentów.4. Warunki pracy na stanowisku: 1) praca w systemie jednozmianowym, 2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku, 3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym, 4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 7,95 %.6. Wymagane dokumenty aplikacyjne:1) życiorys (CV),2) list motywacyjny,3) kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),4) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,5) kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń,6) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),7) referencje (kserokopia),8) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,9) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11) oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13) zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. obsługi medialnej w Gabinecie Prezydenta Miasta w Biurze Prasowym w Urzędzie Miasta Chełm w terminie do dnia 19 lipca 2019 r.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisana zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. obsługi medialnej w Gabinecie Prezydenta Miasta w Biurze Prasowym w Urzędzie Miasta Chełm, ogłoszonej dnia 09 lipca 2019 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz, że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1260, z późn. zm.).KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATA DO PRACY W URZĘDZIE MIASTA CHEŁMZgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE.L.2016.119.1), dalej RODO, informuję, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta Chełm z siedzibą w Chełmie, ul. Lubelska 65,2) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a RODO w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. obsługi medialnej w Gabinecie Prezydenta Miasta w Biurze Prasowym w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 09 lipca 2019 roku , prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm,3) odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będzie Urząd Miasta Chełm,4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres zgodny z instrukcją kancelaryjną obowiązującą w Urzędzie Miasta Chełm dla akt dotyczących naboru tj. 5 lat kalendarzowych,5) przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,6) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych, jeśli stwierdzi Pan/Pani że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pani/Pana narusza przepisy RODO,7) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Ich nieprzekazanie spowoduje niemożność Pana/Pani udziału w realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. obsługi medialnej w Gabinecie Prezydenta Miasta w Biurze Prasowym w Urzędzie Miasta Chełm, ogłoszonej dnia 09 lipca 2019 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.

Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Chełm

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Adres pracodawcy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1) życiorys (CV),2) list motywacyjny,3) kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),4) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,5) kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń,6) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),7) referencje (kserokopia),8) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,9) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11) oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13) zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, inny - Link do oferty pracy: https://umchelm.bip.lubelskie.pl/upload/pliki//23Ogloszenie.pdf

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubelskie

Powiat pracodawcy: m. Chełm

Gmina pracodawcy: Chełm

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Chełm

Ulica pracodawcy: Lubelska

Numer budynku pracodawcy: 65

Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani

Data dodania oferty pracy: 10.07.2019

Oferta pracy ważna do: 19.07.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 10.07.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 10.07.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?d2fdb6931449ffd37a325821b4091373

Podobne oferty pracy

STANOWISKO DS PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO I REMONTÓW - 2 500 - 3 500 PLN

praca administracyjna, wydawanie decyzji, kosztorysowanie, współpraca z innymi instytucjami
Urząd Gminy Warnice - 2017-03-09 - Warnice (zachodniopomorskie)

STANOWISKO DS. KANCELARYJNYCH - 997,4 PLN

pomoc w prowadzeniu spisów spraw, pomoc przy przjmowaniu poczty,pomoc w obsłudze poczty elektronicznej, pomoc w rejestracji korespondencji przychodzącej i wychodzącej
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Gniezno (wielkopolskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI - od 1 850 PLN

Zapewnia opracowanie spraw emerytalno - rentowych z ubezpieczeń społwcznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych zakładowi do realizacji oraz korespondencji
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju - 2016-03-17 - Hrubieszów (lubelskie)

FRYZJER R127/3227-1166/15 - od 1 750 PLN

strzyżenie, farbowanie, modelowanie włosów
SALON FRYZJERSKI SYLWIA RANISZEWSKA SYLWIA - 2015-12-01 - Szpetal Górny (kujawsko-pomorskie)

RECEPCJONISTA - od 2 000 PLN

recepcjonista
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Ełk (warmińsko-mazurskie)

CUKIERNIK - do 3 000 PLN

robienie tortów i ciast deserowych
kontakt przez OHP - 2018-06-14 - Paniówki (śląskie)

Doradca Klienta - -

Media Expert Pracując u nas będziesz odpowiedzialny/a za:

fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
kompleksową obsługę Klienta według standardów firmy
sprzedaż usług finansowych i ubezpieczeniowych
Media Expert - 2017-02-13 - Goleniów (zachodniopomorskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - 4 000 - 4 500 PLN

podnoszenie efektywności sprzedaży, nadzór nad jej realizacją, rozwijanie kontaktów handlowych, tworzenie sieci dystrybucji sprzedaży, kreowanie pozytywnego wizerunku firmy, prezentacja pełnej oferty fimy (sprzedaż produktów budowlanych na miejscu i w terenie). Pracodawca zapewnia niezbędne narzędzia pracy (samochód służbowy, komputer, telefon).
UNICATE Sp. zo.o. - 2018-04-08 - Olecko (warmińsko-mazurskie)

SPRZĄTACZKA BIUROWA - od 13,7 PLN

w/g potrzeb
STW SYSTEM Sp.z o.o - 2017-12-08 - Kielce (świętokrzyskie)

RZEŹNIK - 2 100 - 2 500 PLN

trybowanie i klasowanie świń, obróbka i klasowanie trzody chlewnej po uboju
Przedsiębiorstwo "MAKAREJ" Rzeźnia ,Produkcja,Handel Mieczysław Nowak - 2018-04-11 - Gradowice (wielkopolskie)

MURARZ-TYNKARZ - od 2 520 PLN

jw.
kontakt przez PUP - 2017-01-03 - Warszawa (mazowieckie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 1 950 PLN

zgodnie z zakresem czynności
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Warszawa (mazowieckie)

KELNER - 997,4 PLN

Kelner
kontakt przez PUP - 2016-08-23 - Tarnobrzeg (podkarpackie)

PRACOWNIK REMONTOWO-BUDOWLANY - od 2 500 PLN

- drobne prace remontowe- pomoc przy doraźnych pracach zleconych przez przełozonego
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO OCZYSZCZANIA ŁÓDŹ SP. Z O.O. - 2018-11-13 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - do 2 500 PLN

Obsługa sekretariatu, obsługa komputera.
kontakt przez OHP - 2017-01-30 - Żory (śląskie)

MAGAZYNIER + ST PO WER - 997,4 PLN

-Katalogowanie, oznanczanie, inwentaryzowanie towarów handlowych,- pomoc w przygotowaniu wysyłki produktów,- organizowanie towarów w magazynie.
kontakt przez PUP - 2017-04-19 - Łódź (łódzkie)

MAGAZYNIER - od 2 000 PLN

przyjmowanie, rozładowanie towaru w magazynie, wydawanie towaru odbiorcom
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Kwidzyn (pomorskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI PODKŁADÓW SŁOMIANYCH - od 2 000 PLN

-wykonywanie podkładów słomianych
kontakt przez PUP - 2017-01-12 - Radoszyn (lubuskie)

PR/ PRACOWNIK SPRZĄTAJĄCY KLATKI SCHODOWE - ON - od 14,28 PLN

Sprzątanie klatek schodowych, roznoszenie ulotek.
Fundacja Na Rzecz Osób Niepełnosprawnych "Feniks" - 2018-03-07 - Wałbrzych (dolnośląskie)

KIEROWCA KAT. C+E - od 1 850 PLN

transport drogowy rzeczy, praca od poniedziałku do piątku
Firma Handlowo-Usługowa Henryk Sitko - 2016-04-11 - Wodzisław Śląski (śląskie)

PŁYTKARZ - od 15 PLN

Fachowa znajomość układania płytek, wynagrodzenie 15 zł /godz,
BET-MUR-KAM S.C. - 2016-08-24 - Kokoszki (wielkopolskie)

GLAZURNIK - od 2 000 PLN

Montowanie okładzin ceramicznych. Praca na terenie Krakowa oraz całej Polski
kontakt przez PUP - 2016-11-28 - Kraków (małopolskie)

KUCHARZ KUCHNI TAJSKIEJ - od 2 775 PLN

Przygotowywanie posiłków kuchni tajskiej
RED LINE Sp. z o. o. - 2017-10-26 - Sopot (pomorskie)

KSIĘGOWA/-Y - 997,4 PLN

Segregowanie i sprawdzanie dokumentów ksiegowych, ksiegowanie dokumentów w podatkowej ksiedze przychodów i rozchodów oraz w ksiegach handlowych, zapoznanie z podstawowymi przepisami w zakresie podatków dochodowych i VAT, sporzadzanie list płac oraz deklaracji ZUS, zapoznanie sie z podstawowymi przepisami prawa pracy i ZUS
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Będzin (śląskie)

STANOWISKO PRACY DS. BEZPIECZEŃSTWA - od 2 700 PLN

Realizacja zadań w zakresie zapewnienia prawidłowego funkcjonowania systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji w oddziale regionalnym i podległych biur powiatowych;Nadzór nad przestrzeganiem przepisów w zakresie ochrony informacji prawnie chronionych, w szczególności zasad ochrony danych osobowych i informacji niejawnych przez wszystkich pracowników oddziału regionalnego i podległych biur powitowych;Nadzór i koordynowanie wdrożenia, utrzymania i testowania planów zapewnienia ciągłości działań w oddziale regionalnym i w podleglych biurach powiatowych, wykonywanie zadań z zakresu planowania obronnego i zarządzania kryzysowego;Prowadzenie szkoleń dla pracowników OR i podległych w zakresie bezpieczeństwa informacyjnego, ochrony informacji prawnie chronionych i zapewnienia ciągłości działania;Prowadzenie ewidencji udostępnień informacji prawnie chronionych, w tym danych osobowych oddziału regionalnego i podległych biur powiatowych.
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny - 2018-11-15 - Gdynia (pomorskie)

TERAPEUTA SPA, R115/2358-907/18 - od 13,7 PLN

wykonywania masaży, zabiegów kosmetycznych, pielęgnacyjnych
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE DANIEL ANDRZEJ ROZBICKI - 2018-06-20 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)

SZLIFIERZ KAMIENIA - od 2 250 PLN

polerowanie kamienia
kontakt przez PUP - 2019-03-13 - Wola Zambrowska (podlaskie)

PROJEKTANT - do 2 250 PLN

wykonywanie projektów architektoniczno-konstrukcyjnych
kontakt przez PUP - 2019-05-14 - Ulatowo-Pogorzel (mazowieckie)