STANOWISKO DS. OBSŁUGI MEDIALNEJ W GABINECIE PREZYDENTA MIASTA W BIURZE PRASOWYM Chełm oferta pracy Urząd Miasta Chełm
Stanowisko: STANOWISKO DS. OBSŁUGI MEDIALNEJ W GABINECIE PREZYDENTA MIASTA W BIURZE PRASOWYM
Wynagrodzenie: od 2 400 PLN
Zakres obowiązków: 1) kontakt z prasą, radiem i telewizją, w tym organizowania konferencji prasowych,2) udzielanie odpowiedzi na krytykę,3) informowanie o działaniach i zamierzeniach podejmowanych przez Prezydenta,4) koordynacja komunikacji wewnętrznej i działań informacyjnych Urzędu we współpracy ze wszystkimi Departamentami,5) współpraca z Departamentami oraz jednostkami organizacyjnymi Miasta w zakresie przepływu informacji medialnej oraz wdrażania i realizacja nowych zadań i przedsięwzięć związanych z ogólnie rozumianą kulturą i promocją Miasta,6) koordynowanie zadań związanych z tworzeniem i prowadzeniem urzędowego publikatora teleinformatycznego Biuletynu Informacji Publicznej, zgodnie z ustawą o dostępie do informacji publicznej,7) prowadzenie strony internetowej miasta oraz sprawowanie w tym zakresie funkcji koordynacyjnej w stosunku do wszystkich Departamentów,8) zapewnienie asystentury Prezydentowi oraz Zastępcom Prezydenta.
Data publikacji: 2019-07-03
Lokalizacja: Chełm (lubelskie)
Pracodawca: Urząd Miasta Chełm
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1) kontakt z prasą, radiem i telewizją, w tym organizowania konferencji prasowych,2) udzielanie odpowiedzi na krytykę,3) informowanie o działaniach i zamierzeniach podejmowanych przez Prezydenta,4) koordynacja komunikacji wewnętrznej i działań informacyjnych Urzędu we współpracy ze wszystkimi Departamentami,5) współpraca z Departamentami oraz jednostkami organizacyjnymi Miasta w zakresie przepływu informacji medialnej oraz wdrażania i realizacja nowych zadań i przedsięwzięć związanych z ogólnie rozumianą kulturą i promocją Miasta,6) koordynowanie zadań związanych z tworzeniem i prowadzeniem urzędowego publikatora teleinformatycznego Biuletynu Informacji Publicznej, zgodnie z ustawą o dostępie do informacji publicznej,7) prowadzenie strony internetowej miasta oraz sprawowanie w tym zakresie funkcji koordynacyjnej w stosunku do wszystkich Departamentów,8) zapewnienie asystentury Prezydentowi oraz Zastępcom Prezydenta.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto (do uzgodnienia)
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. OBSŁUGI MEDIALNEJ W GABINECIE PREZYDENTA MIASTA W BIURZE PRASOWYM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.07.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: umiejętność interpretacji przepisów prawa
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1:
umiejętności: redakcyjne, sporządzania opracowań pisemnych, pozyskiwania informacji, poprawność i estetyka wypowiedzi publicznej, współpracy z ludźmi, organizacji pracy własnej, kreatywność, lojalność, zdyscyplinowanie.
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_2:
znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_3:
znajomość przepisów z zakresu administracji samorządowej
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne:1) obywatelstwo polskie,2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4) nieposzlakowana opinia,5) wykształcenie: wyższe lub średnie, 6) co najmniej 1 rok stażu pracy.Wymagania dodatkowe:1) umiejętność interpretacji przepisów prawa,2) znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej,3) znajomość przepisów z zakresu administracji samorządowej,4) umiejętności: redakcyjne, sporządzania opracowań pisemnych, pozyskiwania informacji, poprawność i estetyka wypowiedzi publicznej, współpracy z ludźmi, organizacji pracy własnej, kreatywność, lojalność, zdyscyplinowanie.Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1)kontakt z prasą, radiem i telewizją, w tym organizowanie konferencji prasowych,2)udzielanie odpowiedzi na krytykę,3)informowanie o działaniach i zamierzeniach podejmowanych przez Prezydenta,4)koordynacja komunikacji wewnętrznej i działań informacyjnych Urzędu we współpracy ze wszystkimi Departamentami,5)współpraca z Departamentami oraz jednostkami organizacyjnymi Miasta w zakresie przepływu informacji medialnej oraz wdrażania i realizacji nowych zadań i przedsięwzięć związanych z ogólnie rozumianą kulturą i promocją Miasta,6)koordynowanie zadań związanych z tworzeniem i prowadzeniem urzędowego publikatora teleinformatycznego Biuletynu Informacji Publicznej, zgodnie z ustawą o dostępie do informacji publicznej,7)prowadzenie strony internetowej miasta oraz sprawowanie w tym zakresie funkcji koordynacyjnej w stosunku do wszystkich Departamentów,8)zapewnienie asystentury Prezydentowi oraz Zastępcom Prezydenta.Warunki pracy na stanowisku: 1) praca w systemie jednozmianowym, 2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku, 3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym, 4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 7,95 %.Wymagane dokumenty aplikacyjne:1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),4)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,5)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń potwierdzających 1 rok stażu pracy,6)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),7)referencje (kserokopia),8)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,9)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. obsługi medialnej w Gabinecie Prezydenta Miasta w Biurze Prasowym w Urzędzie Miasta Chełm w terminie do dnia 12 lipca 2019 r.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisana zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. obsługi medialnej w Gabinecie Prezydenta Miasta w Biurze Prasowym w Urzędzie Miasta Chełm, ogłoszonej dnia 02 lipca 2019 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz, że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1260, z późn. zm.).KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATA DO PRACY W URZĘDZIE MIASTA CHEŁMZgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE.L.2016.119.1), dalej RODO, informuję, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta Chełm z siedzibą w Chełmie, ul. Lubelska 65,2) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a RODO w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. obsługi medialnej w Gabinecie Prezydenta Miasta w Biurze Prasowym w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 02 lipca 2019 roku , prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm,3) odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będzie Urząd Miasta Chełm,4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres zgodny z instrukcją kancelaryjną obowiązującą w Urzędzie Miasta Chełm dla akt dotyczących naboru tj. 5 lat kalendarzowych,5) przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,6) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych, jeśli stwierdzi Pan/Pani że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pani/Pana narusza przepisy RODO,7) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Ich nieprzekazanie spowoduje niemożność Pana/Pani udziału w realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. obsługi medialnej w Gabinecie Prezydenta Miasta w Biurze Prasowym w Urzędzie Miasta Chełm, ogłoszonej dnia 02 lipca 2019 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Chełm
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Adres pracodawcy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1) życiorys (CV),2) list motywacyjny,3) kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),4) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,5) kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń potwierdzających 1 rok stażu pracy,6) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),7) referencje (kserokopia),8) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,9) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11) oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13) zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, inny - Link do oferty pracy: https://umchelm.bip.lubelskie.pl/upload/pliki//36ogloszenie.pdf
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Chełm
Gmina pracodawcy: Chełm
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Chełm
Ulica pracodawcy: Lubelska
Numer budynku pracodawcy: 65
Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Data dodania oferty pracy: 03.07.2019
Oferta pracy ważna do: 12.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 03.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 03.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?96415aaae50b59457c94b884fdc49f5a
Podobne oferty pracy
prowadzenie terapii psychologicznej z dzieckiem posiadającym orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalistycznego
SZKOŁA PODSTAWOWA STOWARZYSZENIA ''EDUKATOR'' - 2018-04-24 - Polanica-Zdrój (dolnośląskie)
opieka nad grupami pracowniczymi - głównie pracownicy ukraińscy, pozyskiwanie nowych klientów do współpracy, współpraca z istniejącymi klientami
LABOR EU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-06-28 - Piaseczno (mazowieckie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:Zapewnia projektowanie i utrzymanie optymalnej struktury organizacyjnej oddziału oraz podległych terenowych jednostek organizacyjnych (TJO).
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2018-05-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
w/g potrzeb
Firma Produkcyjno- Usługowo-Handlowa LIMES - 2016-01-04 - Kielce (świętokrzyskie)
jw.
Sol Financial Services Polska Sp. z o.o. - 2018-03-20 - Warszawa (mazowieckie)
Spawanie metodą TIG, MIG, elektroda
Herzog Sp. z o.o. - 2016-05-09 - Austria (Austria)
odbieranie i segregowanie korespondencji przychodzącejskanowanie i przydzielanie korespondencji do odpowiednich miejsc w systemiearchiwizowanie dokumentówskanowania i rozdzielanie drogą elektroniczną dokumentów według wymagań (elektroniczny obieg dokumentów)odbieranie telefonu i przekazywanie kontaktu do odpowiednich osóbutrzymywanie biura w ogólnym porządku i czystości przez bezpośrednie utrzymywanie porządku i nadzór firmy sprzątającejsporządzanie umów wynajmu krótkoterminowego samochodów wraz z wydawaniem i odbieraniem samochodów (obowiązek w razie potrzeby lub do czasu zatrudnienia osoby odpowiedzialnej za wynajem)nadzór nad biurem, obsługa tzw. wirtualnego biuranadzór nad przestrzenią do pracyw wolnych chwilach w czasie pracy reklamowanie firmy w internecie, budowanie dobrego
QC Sp zo.o. - 2018-11-06 - Legnica (dolnośląskie)
obsługa urządzeń biurowych;tworzenie projektów pism;przygotowywanie korespondencji do wysłania;przygotowanie dokumentacji osób bezrobotnych do archiwizacji;sporządzanie dokumentacji zdawczo-odbiorczej;czynności pomocnicze przy sporządzaniu i wysyłaniu deklaracji PIT;wykonywanie zadań pomocniczych na stanowisku pracy;współpraca z innymi wydziałami;udzielanie podstawowych informacji osobom bezrobotnym;zapoznanie się z przepisami prawa;sporządzanie próbnej weryfikacji naliczonych składek ubezpieczenia zdrowotnego dla osób bez prawa do zasiłku;sporządzanie próbnej weryfikacji zbiegu tytułów ubezpieczeń;sporządzanie wykazów osób bezrobotnych z uwzględnieniem różnych kryteriów.
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Łódź (łódzkie)
zakup materiałów i wyrobów u wietnamskich dostawców, wspomaganie pracy wietnamskich handlowców, odpowiedzialność za porządek w magazynie z produktami
kontakt przez PUP - 2017-09-26 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
PRACE SPAWALNICZE I ŚLUSARSKIE
UNIDEX J.KANIA J.WIKTOR - SPÓŁKA JAWNA - 2019-03-20 - Straszęcin (podkarpackie)
pakowanie makaronu
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE "SAS" ANDRZEJ ŚWIDERSKI - 2016-01-08 - Korpele (warmińsko-mazurskie)
.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Warszawie - 2019-07-10 - Warszawa (mazowieckie)
- przyjmowanie, opracowywanie i ekspediowanie przesyłek,- ewidencjonowanie przesyłek rejestrowanych i przekazów pocztowych, - rozliczanie listonoszy z pobranych do doręczenia przesyłek, - rozliczanie placówek pocztowych z przyjętych przesyłek,- sporządzanie dokumentacji w zakresie realizowanych usług
POCZTA POLSKA S.A. - 2018-12-20 - Goleniów (zachodniopomorskie)
obsługa klienta, kasy fiskalnej, wykładanie towarów
MARKET ABC BOŻENA PIEKARZ, WŁADYSŁAW PIEKARZ SPÓŁKA JAWNA - 2018-08-06 - Lubin (dolnośląskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1.Prowadzenie dokumentacji dla potrzeb wymiaru i poboru opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.2.Tworzenie raportów i zestawień zbiorczych z danych w ewidencji opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.3.Wszczynanie postępowania zmierzającego do określenia w drodze decyzji wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.4.Przygotowanie decyzji dotyczącej umarzania i rozkładania na raty zaległości w opłacie za gospodarowanie odpadami komunalny
MIĘDZYGMINNY ZWIĄZEK GOSPODARKI ODPADAMI KOMUNALNYMI "ODRA-NYSA-BÓBR" - 2019-02-21 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
-wykonywanie prac tokarskich i ślusarskich na maszynach skrawających,-remont maszyn do obróbki metali,-proste tłoczenie detali do remontu
NOTEĆ FABRYKA MASZYN I URZĄDZEŃ DO PRZEMYSŁU I GÓRNICTWA, ODLEWNIA ŻELIWA - 2019-01-18 - Pakość (kujawsko-pomorskie)
Zapewnia obsługę kont płatników w zakresie rozliczeń.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU - 2017-10-25 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
obsługa młynka do tworzyw sztucznych
PPHU "IWRO - PAK" Krzysztof Hryniewicki - 2017-01-04 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
Obsługa plotera tnącego . Naklejanie folii na witrynach, szyldach, tablicach itp.
A-Grafico Katarzyna Cichoracka - 2015-12-11 - Gdańsk (pomorskie)
Utrzymywanie czystości całego obiektu (pokoi, łazienek, kuchni, części wspólnych, dostarczanie i odbieranie prania z pralni chemicznej, zamawianie środków czystości, rezerwowanie noclegów, przyjmowanie płatności od klienta
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Sieradz (łódzkie)
Koordynacja przyjzadów i wyjazdów gości z Rosji i Ukrainy, rozliczanie ich pobytu. Praca od 7-15.00 w Bielsku-Białej.
FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA ADRIAN PIĘCIÓREK - 2017-02-15 - Bielsko-Biała (śląskie)
obsługa koparki na terenie budowy; prace ziemne, transportowe i załadunkowe, prowadzenie raportów dziennych sprzętu-kart drogowych; kontrola stanu technicznego użytkowanego sprzetu
BYDGOSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Praca na terenie kraju.
"Grupa AGBUD" Sp. z o.o. - 2018-03-27 - Wałbrzych (dolnośląskie)
- Czynności porządkowo - czystościowe na zewnątrz i wewnątrz budynków. Praca na terenie Katowic (Dzielnica: Murcki).- Wynagrodzenie: 1300 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (65%). Docelowo praca na stałe. Pracodawca ponosi koszty badań lekarskich przed podjęciem pracy. Data rozpoczęcia pracy: od zaraz po zrobieniu badań.- Praca: 6:30-11:42 + soboty, niedziele i święta w zależności od warunków atmosferycznych (na przykład opady śniegu lub grabienie skoszonej trawy). Wykształcenie BEZ znaczenia. Doświadczenie NIE jest wymagane. Kontakt wstępnie telefoniczny (9:00-15:00) (Tel. 32-240-74-53) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Śmiłowicka 24, 41-706 Ruda Śląska).
KAWIDO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-04-19 - Katowice (śląskie)
wykonywanie i naprawa różnego rodzaju części nadwozia i podwozia samochodów wszelkich typów; instalowanie w miejsce przeznaczenia w pojeździe
kontakt przez PUP - 2016-12-07 - Hażlach (śląskie)
Pomoc i opieka w nauczaniu dzieci autystycznych i z upośledzeniamim.
Punkt Przedszkolny "Promyk" Agnieszka Kołodziejska - 2017-08-16 - Łomża (podlaskie)
Zakres zadań:1. Realizacja zadań z zakresu ustawy Prawo wodne, w szczególności:1) nadzoru nad budową, eksploatacją i konserwacją gminnych urządzeńmelioracyjnych, kanalizacji deszczowej typu: stawy, cieki wodne,2) prowadzenie postępowań administracyjnych z zakresu zmiany stosunkówwodnych na gruntach,3) współpraca z organami administracji publicznej w zakresie realizacjiustawy Prawo wodne.2. Prowadzenie spraw z zakresu utrzymania czystości i porządku oraz gospodarkizielenią w obrębie stref publicznych typu: place rekreacyjno-sportowe, drogigminne.3. Współpraca z innymi organami w zakresie realizacji zadań zastrzeżonychustawami dla samorządów gminnych.4. Warunki pracyPraca w Urzędzie Gminy Ustka, na stanowisku urzędniczym, w wymiarze pełnymetatu, praca biurowa, współpraca z zespołem, wyjazdy w teren, obsługa komputera.
Urząd Gminy Ustka - 2019-06-14 - Ustka (pomorskie)
optymalne zarządzanie zasobami ludzkimi, nadzór nad podległa jednostka produkcyjna i prawidłowym przebiegiem produkcji
GRAAL S.A. ZAKŁAD PRODUKCYJNY POLINORD - 2016-10-28 - Kartoszyno (pomorskie)
naprawa samochodów osobowych
kontakt przez PUP - 2018-09-27 - Rozalin (lubelskie)
referent do spraw kadrowych i płacowych
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)