STANOWISKO DS OBSŁUGI KORESPONDENCJI Nowy Sącz oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: STANOWISKO DS OBSŁUGI KORESPONDENCJI

Wynagrodzenie: 1 033,7 PLN

Zakres obowiązków: Staż w ZUS. Przyjmowanie, rejestrowanie i przekazywanie korespondencji do odp. komórek, ewidencja zwrotnych potwierdzeń odbioru, obsługa klientów na stan. Informacja Ogólna

Data publikacji: 2019-08-28

Lokalizacja: Nowy Sącz (małopolskie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Nowy Sącz, powiat: m. Nowy Sącz, woj: małopolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań

Zakres obowiązków:
Staż w ZUS. Przyjmowanie, rejestrowanie i przekazywanie korespondencji do odp. komórek, ewidencja zwrotnych potwierdzeń odbioru, obsługa klientów na stan. Informacja Ogólna

Forma zatrudnienia: Nie dotyczy

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 033,7 PLN

Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS OBSŁUGI KORESPONDENCJI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowy Sącz

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Nowy Sącz

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Forma zatrudnienia: Inny

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 033,7 PLN

warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6

Data rozpoczęcia pracy: 14.10.2019

Data zakończenia pracy: 13.04.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera i pakietu Office

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Umiejętność komunikacji interpersonalnej, radzenia sobie ze stresem, łatwość formułowania wypowiedzi.

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę:
Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego

Adres pracodawcy:
Nawojowska 118, 33-300 Nowy Sącz, powiat: m. Nowy Sącz, woj: małopolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
skierowanie, CV, list motywacyjny, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz doświadczenie, OŚWIADCZENIE - zgoda na przetwarzanie danych osobowych (RODO)

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: małopolskie

Powiat pracodawcy: m. Nowy Sącz

Gmina pracodawcy: Nowy Sącz

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Nowy Sącz

Ulica pracodawcy: Nawojowska

Numer budynku pracodawcy: 118

Profil działalności pracodawcy:
wypłacanie świadczeń, obowiązkowe ubezpieczenia społeczne

Oferta zgłoszona przez:
Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Typ oferowanej pracy: (staż z UP)

Data dodania oferty pracy: 19.09.2019

Oferta pracy ważna do: 18.10.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 28.08.2019

Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?fe68a6c895d165ace95e3b6adc0efaaa

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. ANALIZ I ODBIORCÓW CIEPŁA -1525 - od 3 000 PLN

przygotowywanie i aktualizacja treści umów oraz dokumentów związanych z klientami, rozpatrywanie wniosków i reklamacji klientów, przygotowywanie w tym zakresie dokumentów i korespondencji,;prowadzenie rejestru odbiorców;prowadzenie rejestru węzłów własnych i obcych;wykonywanie bieżących analiz i planów rozwoju sieci ciepłowniczej;współudział w prowadzeniu graficzno-numerycznej bazy danych sieci ciepłowniczej.
MIEJSKI ZAKŁAD ENERGETYKI CIEPLNEJ - 2018-10-15 - Świdnica (dolnośląskie)

SPRZĄTACZKA BIUROWA - od 2 000 PLN

Sprzątanie obiektów biurowych
"SEKRET" Sp. z o. o.* - 2017-04-06 - Drezdenko (lubuskie)

SAMODZIELNA KSIĘGOWA - od 1 750 PLN

Praca w biurze rachunkowym. Samodzielne prowadzenie pełnej księgowości. Deklaracje podatkowe PIT i CIT.
Kompleksowa Obsługa Biznesu BCS M. Gadomska - 2015-12-01 - Gdańsk (pomorskie)

PRACOWNIK BUDOWLANY - od 1 000 PLN

malowanie powierzchni; zatrudnienie na podstawie umowy o pracę 1/2 etatu
kontakt przez PUP - 2017-07-05 - Pabianice (łódzkie)

SPRZĄTACZKA - PRACOWNIK USŁUG PORZĄDKOWYCH - do 2 000 PLN

sprzątanie pomieszczeń biurowych na obiekcie UMC Poland Sp z o.o.
PW MSU Sp. z o.o. - 2017-02-17 - Ostaszewo (kujawsko-pomorskie)

STANOWISKO DS. PRZYZNAWANIA I WYPŁATY ZASIŁKÓW - 997,4 PLN

ZAPOZNANIE SIĘ ZE SCHEMATEM ORGANIZACYJNYM ODDZIAŁU ZUS W OPOLU, ZAPOZNANIE SIĘ Z USTAWĄ O SYSTEMIE UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH, ZAPOZNANIE SIĘ Z USTAWĄ O ŚWIADCZENIACH PIENIĘŻNYCH Z UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO W RAZIE CHOROBY I MACIERZYŃSTWA, ZAPOZNANIE SIĘ Z USTAWĄ O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH I INFORMACJI NIEJAWNYCH, ZAPOZNANIE SIĘ Z SYSTEMAMI KOMPUTEROWYMI EKSPLOATOWANYMI W ZUS, ZAPOZNANIE SIĘ ZE SPOSOBEM WYKONYWANIE POWIERZONYCH ZADAŃ OBJĘTYCH PROGRAMEM STAŻU, SUMIENNYM I STARANNYM STOSOWANIEM SIĘ DO POLECEŃ PRACODAWCY I UPOWAŻNIONYCH PRZEZ NIEGO OSÓB, ZAPOZNANIE SIĘ Z ZADANIAMI REALIZOWANYMI PRZEZ SAMODZIELNY REFERAT ZASIŁKÓW W ZAKRESIE: USTALANIA UPRAWNIEŃ DO ŚWIADCZEŃ, WYSYŁKI KORESPONDENCJI DO ŚWIADCZENIOBIORCÓW, PRZYGOTOWANIA KARTOTEK W CELU DOKONANIA POTWIERDZENIA. DOŁOŻENIE SZCZEGÓLNEJ STARANNOŚCI W CELU OCHRONY INTERESU OSÓB, KTÓRYCH DANE OSOBOWE SĄ PRZETWARZANE, W SZCZEGÓLNOŚCI OCHRONA DANYCH PRZED NIEPOWOŁANYM DOSTĘPEM, NIEUZASADNIONĄ MODYFIKACJĄ, ZNISZCZENIEM, NIELEGALNYM UJAWNIENIEM LUB POZYSKANIEM, PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH, WPROWADZANIE, PRZEGLĄDANIE DANYCH W SYSTEMIE KSI W ZAKRESIE WYNIKAJĄCYM Z ZADAŃ PRZYDZIELONYCH DO REALIZACJI
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

MANIKIURZYSTKA - 2 700 - 4 200 PLN

Wykonywanie manikiur, pedicure /klasyczny, hybryda/.
"MAR-TER" S.C. - TERESA PAGÓR, MIKOŁAJ PAGÓR - 2019-10-29 - Gdańsk (pomorskie)

KASJER HANDLOWY - od 2 100 PLN

- Dbanie o ekspozycje towarów - Obsługa klienta- Wsparcie oraz nawiązywanie pozytywnej relacji z klientami- Dbanie o porządek na sali sprzedaży
"DINO POLSKA" S.A. Krotoszyn - 2018-07-25 - Kluczbork (opolskie)

KOORDYNATOR DO SPRAW ZATRUDNIANIA CUDZOZIEMCÓW - od 50 PLN

Praca polega na koordynowaniu zatrudnienia pracowników ze wschodu, współpraca z Urzędami Pracy, Urzędem Wojewódzkim i Strażą GranicznąUmowa zlecenie : ilość godzin miesięcznie ok. 15, dyspozycyjność do uzgodnienia, zadaniowy system pracy Proponowany okres zatrudnienia: 3 lata.
kontakt przez PUP - 2019-03-06 - Wrocław (dolnośląskie)

LAKIERNIK SAMOCHODOWY - od 2 000 PLN

- Lakierowanie samochodów osobowych i dostawczych.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. zawodowe. Wymagane doświadczenie zawodowe na stanowisku lakiernika samochodowego. Osoby bez nałogów. Kontakt wstępnie telefoniczny (7:00-20:00) (Tel. 602-238-925) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Siemianowicka 9a, 40-301 Katowice).
AUTO-SERWIS JAROSŁAW SZYMANOWSKI - 2016-09-22 - Katowice (śląskie)

KIEROWCA MECHANIK - od 1 850 PLN

naprawa i konserwacja maszyn rolniczych
Jacek Bródka - 2016-09-20 - Załom (zachodniopomorskie)

STANOWISKO PRACY DS. EKONOMICZNO ROZLICZENIOWYCHW WYDZIALE GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI - od 2 400 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka:Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za prace związane głównie z wystawianiem dokumentów księgowych dotyczących Wydziału Gospodarki Nieruchomościami.Ważniejsze zadania: wystawianie faktur VAT (korekt, not korygujących, itp.) i fiskalizacja w zakresie pracy Wydziału; prowadzenie rejestrów sprzedaży; roczna synchronizacja i weryfikacja danych przesyłanych z programu ewidencji gruntów i budynków do systemu księgowo rozliczeniowego dotyczących opłat za użytkowanie wieczyste; przygotowywanie dokumentów księgowych (OT, PT, LT, itp.) i ich rejestracja; weryfikacja ewidencji księgowej środków trwałych w zakresie pracy Wydziału; weryfikacja aktów notarialnych, w tym wprowadzanie zmian dotyczących prawa użytkowania wieczystego w systemie elektronicznym.4. Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym, długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej, wymuszona pozycja ciała, budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Wynagrodzenie zasadnicze ok. 2400 zł brutto. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2016-11-10 - Słupsk (pomorskie)

KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO KAT. "C" LUB "C+E" - od 1 850 PLN

Praca na terenie powiatu raciborskiego. Wymagania: prawo jazdy kat. "C" lub "C+E", mile widziane uprawnienia operatora koparko-ładowarki lub ładowarki.Wysokość proponowanego wynagrodzenia do ustalenia bezpośrednio z pracodawcą.
Ficoń Eryk - 2016-08-31 - Maków (śląskie)

POMOCNIK MALARZA, PRACOWNIK PRODUKCJI - od 3 500 PLN

prace pomocnicze na malarni lub produkcji, możliwośc przyuczenia
GORGIEL GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-02 - Karpicko (wielkopolskie)

SORTOWACZ SUROWCÓW WTÓRNYCH - od 1 850 PLN

zgodne ze stanowiskiem pracy
kontakt przez PUP - 2016-01-18 - Strzelno (kujawsko-pomorskie)

STANOWISKO DS. WINDYKACJI PODATKU OD NIERUCHOMOŚCI OD OSÓB FIZYCZNYCH - od 2 400 PLN

1)prowadzenie ksiąg rozrachunkowych na podstawie prawidłowych i rzetelnych dowodów, bezbłędnie w sposób chronologiczny i bieżący,2)sprawdzanie dowodów księgowych pod względem formalno- rachunkowym zgodnie z ustawą o rachunkowości,3)księgowanie wpłat na kontach podatników,4)prowadzenie ewidencji podatku od nieruchomości od osób fizycznych wg nazwisk podatników w zakresie od litery S do Z ( z wyłączeniem podatników na literę T),5)prowadzenie w zastępstwie ewidencji podatku od nieruchomości od osób fizycznych wg nazwisk podatników w zakresie litery H,J,Ł,prawidłowa i bieżąca weryfikacja konta 221 Należności z tytułu dochodów budżetowych 6)poprzez uzgodnienia ewidencji szczegółowej z ewidencją analityczną,7)dokonywanie rozliczeń sum do wyjaśnienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami,8)kontrola terminowych wpłat należności przez podatników,9)naliczanie odsetek oraz rozliczanie wpłat w przypadku nieterminowego regulowania należnego podatku,10)przygotowywanie i wydawanie postanowień w sprawach wpłat, nadpłat oraz potrąceń,11)terminowe podejmowanie czynności zmierzających do wyegzekwowania należności, tj: upomnienia, tytuły wykonawcze,12)współpraca z organami egzekucyjnymi,13)prowadzenie ewidencji tytułów wykonawczych,14)bieżąca analiza zaległości w celu prowadzenia egzekucji lub dokonania odpisów zaległości przedawnionych,15)przygotowywanie wniosków o wpis hipoteki oraz zastawów skarbowych,16)monitorowanie realizacji zobowiązań objętych tytułami wykonawczymi.17)terminowe zwracanie i rozliczanie nadpłat,18)dokonywanie miesięcznych uzgodnień obrotów i sald,19)dokonywanie odpisów aktualizujących należności,20)przygotowywanie danych do sprawozdań dotyczących całokształtu stanowiska pracy,21)ustalanie na podstawie ewidencji księgowej danych potrzebnych do wydawania zaświadczeń o wysokości zaległości podatkowych,22)prowadzenie postępowania, przygotowywanie i wydawanie decyzji w sprawach odpowiedzialności podatkowej następców prawnych oraz osób trzecich,23)samodzielne podejmowanie wszystkich czynności przygotowawczych i organizacyjno-technicznych w ramach powierzonych obowiązków,24)terminowe i prawidłowe archiwizowanie dokumentów,25)dokonywanie samokontroli na stanowisku pracy26)przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu, a w szczególności: a) regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Chełma, b) instrukcji obiegu dowodów księgowych, c) instrukcji kancelaryjnej, 27) przestrzeganie i stosowanie przepisów:a) ustawy Ordynacja podatkowa ,b) ustawy o podatkach i opłatach lokalnych,c) przepisów w sprawie zasad rachunkowości i planu kont dla prowadzenia ewidencji podatków i opłat, 28) przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów przeciwpożarowych, 29) ochrona bazy danych w ewidencji podatkowej zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami, 30) załatwianie interesantów, udzielanie im niezbędnych informacji i wyjaśnień zgodnie ze zgłoszonymi potrzebami w zakresie spraw objętych stanowiskiem pracy, 31) wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchników.
Urząd Miasta Chełm - 2019-05-31 - Chełm (lubelskie)

KIEROWCA KAT. B,C,E (NR 2961)/JANIKOWO - od 2 250 PLN

prowadzenie samochodu ciężarowego w ramach usług świadczonych zgodnie z umowami; codzienna obsługa, tankowanie oraz proste naprawy samochodów ciężarowych; utrzymanie porządku na stanowisku pracy; praca w systemie trzyzmianowym
CIECH Cargo Sp. zo.o. - 2019-10-14 - Janikowo (kujawsko-pomorskie)

STANOWISKO DS. POZYSKIWANIA PROJEKTÓW ROZWOJOWYCH - od 5 000 PLN

Realizowane zadania:• definiowanie możliwych źródeł finansowania projektów i programów Uczelni,• stały monitoring dostępnych funduszy krajowych i europejskich,• skuteczne pozyskiwanie środków finansowych na potrzeby realizowanych przez Uczelnię działań,• współpraca z działami merytorycznymi przy tworzeniu koncepcji merytorycznych projektów,• uczestniczenie w tworzeniu budżetów i harmonogramów realizacji projektów,• inicjowanie oraz wspieranie inicjowania nowych projektów, w tym poprzez pozyskiwanie wsparcia z zewnętrznych instrumentów finansowych,więcej informacji na stronie: http://www.bip.uph.edu.pl/22299,26784/26784/art21625.html
Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach - 2017-08-04 - Siedlce (mazowieckie)

PROJEKTANT GRAFIKI - od 2 100 PLN

Pomiar mebli u klienta, tworzenie projektu komputerowego wraz z wizualizacją, przygotowywanie oferty cenowej, nadzór nad procesem produkcyjnym, kontakt z klientem, współpraca z warsztatem produkcyjnym
FIRMA PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWA "MEBLE WÓJCIK" WITOLD WÓJCIK - 2018-02-19 - Zawadka (śląskie)

SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

zgodny ze stanowiskiem
Wytwórnia Wędlin Zbigniew Zabrocki - 2017-11-27 - Wiele (pomorskie)

STANOWISKO DS. INWESTYCJI INFRASTRUKTURALNYCH I OBIEKTOWYCH W REFERACIE INWESTYCJI I FUNDUSZY EUROPEJSKICH URZĘDU GMINY KOBYLNICA - od 2 300 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: Przygotowywanie i nadzór nad prawidłową realizacją budowy, przebudowy gminnych budynków komunalnych mieszkalnych i użyteczności publicznej oraz obiektów komunalnych wraz z przygotowywaniem procedur przetargowych dotyczących wykonywanych zadań; przygotowywanie i nadzór budów urządzeń wodociągowo-kanalizacyjnych na terenie Gminy wraz z przygotowaniem procedur przetargowych dotyczących wykonywanych zadań; współpraca z podmiotami zewnętrznymi w zakresie wspólnej realizacji zadań inwestycyjnych dotyczących budowy urządzeń wodociągowych i kanalizacji sanitarnej (zgodnego z zawartymi umowami przyłączeniowymi), w tym:1) nadzór nad właściwym przygotowaniem dokumentacji projektowo kosztorysowych;2) realizacja zobowiązań wynikająca z zawartych umów;3) nadzór budowy urządzeń i właściwego rozliczanie zadania; współpraca z przedsiębiorstwem wodociągowo - kanalizacyjnym (Spółką Wodociągi Słupsk) w zakresie:1) przygotowywania i nadzoru budowy i przebudowy urządzeń wodociągowych i kanalizacji sanitarnej;2) przekazywania wybudowanych i przejętych sieci oraz urządzeń wodno-kanalizacyjnych (po odbiorze), na majątek Spółki w zamian za udziały, w tym przygotowanie właściwej dokumentacji powykonawczej; przygotowywanie i nadzór budowy mikroinstalacji odnawialnych źródeł energii, na potrzeby budynków komunalnych mieszkalnych i użyteczności publicznej oraz w przypadku programów realizowanych przez Gminę na potrzeby budynków mieszkalnych jednorodzinnych wraz z przygotowywaniem procedur przetargowych dotyczących wykonywanych zadań; współpraca z podmiotami zewnętrznymi w zakresie wspólnej realizacji zadań inwestycyjnych, w tym:1) przygotowywanie projektów porozumień (umów) i uchwał dotyczących współfinansowania zadań inwestycyjnych;2) nadzór nad właściwym przygotowaniem, realizacją i rozliczaniem zadań, zgodną z podpisanymi porozumieniami (umowami); współpraca ze stanowiskiem ds. opracowywania wniosków i koordynacji projektów o dotacje unijne oraz z innych źródeł i stanowiskiem ds. analizy i monitoringu planów rozwoju Gminy, w zakresie właściwego przygotowania wniosków i realizacji (zgodnego z podpisanymi umowami) zadań oraz rozliczeń otrzymanych dofinansowań; współpraca ze stanowiskiem ds. zamówień publicznych, w toku prac w zakresie przygotowywania i przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówień publicznych dotyczących wykonywanych zadań, w tym:1) podania wartości szacunkowej zamówienia określonej zgodnie ustawą Prawo zamówień publicznych,2) przygotowania opisu przedmiotu zamówienia, ze szczególnym uwzględnieniem postanowień dot.: wymagań w zakresie przedmiotu zamówienia i jego realizacji, opisu warunków udziału w postępowaniu, pożądanego lub wymaganego terminu wykonania zamówienia, kryteriów oceny ofert, postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego,3) przekazania w formie elektronicznej kompletnej dokumentacji zgodnej z zapisami ustawy Prawo zamówień publicznych (stanowiącej załącznik do SIWZ);4) przygotowywania projektów wyjaśnień i zmian SIWZ; współpraca z podmiotami świadczącymi usługi sprawowania obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie realizowanych zadań, w tym:1) niezwłocznego (przed przekazaniem placu budowy) przekazania dokumentacji projektowo kosztorysowej (wraz z zezwoleniem właściwego organu na prowadzenie robót) stanowiącej załącznik do zawartej umowy o wykonanie robót budowlanych,2) nadzoru nad właściwym (zgodnym z podpisanymi umowami) świadczeniem usług;3) przygotowywania dokumentacji odbiorowej umożliwiającej uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie lub postanowienia o braku sprzeciwu do zgłoszenia o zakończeniu robót budowlanych;10. współpraca z innymi referatami Urzędu Gminy i Jednostkami Gminy w zakresie właściwego zakończenia realizowanych zadań inwestycyjnych, w tym z:1) Referatem Finansowym w zakresie rozliczania i przekazywania inwestycji na środek trwały;2) Referatem Budownictwa, Gospodarki Przestrzennej i Ochrony Środowiska w zakresie przekazywania niezbędnej dokumentacji powykonawczej celem naliczenia opłat adiacenckich;3) Referatem Gospodarki Komunalnej i Jednostkami Gminy w zakresie przekazywania dokumentacji powykonawczej dotyczącej wytworzonego majątku oraz sporządzania sprawozdań;współpraca z innymi stanowiskami pracy Urzędu Gminy i z podmiotami zewnętrznymi w zakresiedotyczącym wspólnie realizowanych zadań;przygotowywanie w uzgodnieniu z Kierownikiem Referatu zleceń naaktualizację dokumentacji projektowo - kosztorysowej w zakresie wykonywanych zadań;weryfikowanie na bieżąco potrzeb inwestycyjnych w zakresie prowadzonych zadań oraz przygotowywanie propozycji do projektu budżetu gminy;przygotowywanie projektów umów, uchwał, zarządzeń w zakresie wykonywanych obowiązków, każdy z tych dokumentów musi zawierać opinię formalno-prawną radcy prawnego.4. Informacja o warunkach pracy:1) Osoba zatrudniona na tym stanowisku, będzie wykonywać pracę biurową zespołową, przy wykorzystaniu urządzeń informatycznych,2) Praca jednozmianowa na drugim piętrze budynku Urzędu Gminy, pomieszczenie wyposażone jest w typowe urządzenia biurowe z wykorzystaniem urządzeń informatycznych.3) Praca w systemie czasowym, w godzinach pracy Urzędu: poniedziałek 8.30-16.30, wtorek-piątek 7.30-15.30. 5. Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej: Urząd zatrudnia osoby niepełnosprawne, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%.
GMINA KOBYLNICA - 2017-10-31 - Kobylnica (pomorskie)

STANOWISKO DS. INWESTYCJI - 2 000 - 3 000 PLN

Więcej informacji pod adresem: http://biuletyn.gostyn.pl/
Urząd Miejski w Gostyniu - 2016-03-31 - Gostyń (wielkopolskie)

POMOCNIK ELEKTRYKA - 2 000 - 2 200 PLN

Jesteśmy firmą oferującą montaż instalacji elektrycznych i teletechnicznych na terenie całego kraju.Seriwsujemy instalacje elektryczne w dużych obiektach handlowych.Poszukujemy pomocników elektryków do pracy przy serwisach Marketów jak i przy przebudowachinstalcji elektrycznej na ternie Gdańska, a także w całej Polsce (wyjazdy delegacyjne).
El-Instal Przemysław Plechoć - 2017-07-07 - Gdańsk (pomorskie)

MECHANIK SAMOCHODÓW OSOBOWYCH I DOSTAWCZYCH - od 1 850 PLN

naprawa pojazdów samochodowych osobowych i dostawczych, badania komputerowe, ustalanie przyczyn wad i uszkodzeń poszczególnych zespołów i mechanizmów pojazdów metodami diagnostyki technicznej, sprawdzanie jakości wykonanych prac;
DOMUS-MOBIL S.C. - 2016-07-18 - Lublin (lubelskie)

MAGAZYNIER - od 2 000 PLN

CV
EVRAFISH sp. z o.o. - 2017-08-11 - Brusy (pomorskie)

PRACOWNIK DOZORU K/M - od 2 250 PLN

Całodobowy dozór i ochrona mienia.
MEMLING SECURITY Sp. z o.o. - 2019-06-03 - Warszawa (mazowieckie)

MONTER WYROBÓW TEKSTYLNYCH - od 1 508 PLN

Malowanie, okuwanie, zgrzewanie wyrobów tekstylnych, oklejanie, uzupełnianie, nakładanie farb na wyroby tekstylne, przeszywanie wyrobówtekstylnych. Przygotowanie wyrobu tekstylnego do montażu na podstawie schematu (rysunku) technicznego lub instrukcji przedstawionej w formie graficznej. Zgrzewanie plandek na zgrzewarkach.
kontakt przez PUP - 2017-11-21 - Częstochowa (śląskie)

KIEROWCA SAMOCHODU POWYŻEJ 3,5 TONY - od 2 100 PLN

Kierowca samochodu powyżej 3,5 tonyOferta pracy dla osób zarejestrowanych w PUP Kolbuszowa, posiadających II profil pomocy, kierowca pojazdów specjalistycznych (śmieciarka, samochód asenizacyjny), praca w godz. od 7:00 do 15:00
kontakt przez PUP - 2018-08-09 - Kolbuszowa (podkarpackie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI KORESPONDENCJI - 1 017,4 PLN

rejestrowanie pism wychodzących i przychodzących
kontakt przez PUP - 2019-01-23 - Piła (wielkopolskie)