STANOWISKO DS OBSŁUGI KORESPONDENCJI Nowy Sącz oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: STANOWISKO DS OBSŁUGI KORESPONDENCJI
Wynagrodzenie: 1 033,7 PLN
Zakres obowiązków: Staż w ZUS. Przyjmowanie, rejestrowanie i przekazywanie korespondencji do odp. komórek, ewidencja zwrotnych potwierdzeń odbioru, obsługa klientów na stan. Informacja Ogólna
Data publikacji: 2019-08-28
Lokalizacja: Nowy Sącz (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Nowy Sącz, powiat: m. Nowy Sącz, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
Staż w ZUS. Przyjmowanie, rejestrowanie i przekazywanie korespondencji do odp. komórek, ewidencja zwrotnych potwierdzeń odbioru, obsługa klientów na stan. Informacja Ogólna
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 033,7 PLN
Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS OBSŁUGI KORESPONDENCJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowy Sącz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Nowy Sącz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 033,7 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 14.10.2019
Data zakończenia pracy: 13.04.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera i pakietu Office
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Umiejętność komunikacji interpersonalnej, radzenia sobie ze stresem, łatwość formułowania wypowiedzi.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę:
Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego
Adres pracodawcy:
Nawojowska 118, 33-300 Nowy Sącz, powiat: m. Nowy Sącz, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
skierowanie, CV, list motywacyjny, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz doświadczenie, OŚWIADCZENIE - zgoda na przetwarzanie danych osobowych (RODO)
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: m. Nowy Sącz
Gmina pracodawcy: Nowy Sącz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Nowy Sącz
Ulica pracodawcy: Nawojowska
Numer budynku pracodawcy: 118
Profil działalności pracodawcy:
wypłacanie świadczeń, obowiązkowe ubezpieczenia społeczne
Oferta zgłoszona przez:
Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 19.09.2019
Oferta pracy ważna do: 18.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 28.08.2019
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?fe68a6c895d165ace95e3b6adc0efaaa
Podobne oferty pracy
przygotowywanie i aktualizacja treści umów oraz dokumentów związanych z klientami, rozpatrywanie wniosków i reklamacji klientów, przygotowywanie w tym zakresie dokumentów i korespondencji,;prowadzenie rejestru odbiorców;prowadzenie rejestru węzłów własnych i obcych;wykonywanie bieżących analiz i planów rozwoju sieci ciepłowniczej;współudział w prowadzeniu graficzno-numerycznej bazy danych sieci ciepłowniczej.
MIEJSKI ZAKŁAD ENERGETYKI CIEPLNEJ - 2018-10-15 - Świdnica (dolnośląskie)
Sprzątanie obiektów biurowych
"SEKRET" Sp. z o. o.* - 2017-04-06 - Drezdenko (lubuskie)
Praca w biurze rachunkowym. Samodzielne prowadzenie pełnej księgowości. Deklaracje podatkowe PIT i CIT.
Kompleksowa Obsługa Biznesu BCS M. Gadomska - 2015-12-01 - Gdańsk (pomorskie)
malowanie powierzchni; zatrudnienie na podstawie umowy o pracę 1/2 etatu
kontakt przez PUP - 2017-07-05 - Pabianice (łódzkie)
sprzątanie pomieszczeń biurowych na obiekcie UMC Poland Sp z o.o.
PW MSU Sp. z o.o. - 2017-02-17 - Ostaszewo (kujawsko-pomorskie)
ZAPOZNANIE SIĘ ZE SCHEMATEM ORGANIZACYJNYM ODDZIAŁU ZUS W OPOLU, ZAPOZNANIE SIĘ Z USTAWĄ O SYSTEMIE UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH, ZAPOZNANIE SIĘ Z USTAWĄ O ŚWIADCZENIACH PIENIĘŻNYCH Z UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO W RAZIE CHOROBY I MACIERZYŃSTWA, ZAPOZNANIE SIĘ Z USTAWĄ O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH I INFORMACJI NIEJAWNYCH, ZAPOZNANIE SIĘ Z SYSTEMAMI KOMPUTEROWYMI EKSPLOATOWANYMI W ZUS, ZAPOZNANIE SIĘ ZE SPOSOBEM WYKONYWANIE POWIERZONYCH ZADAŃ OBJĘTYCH PROGRAMEM STAŻU, SUMIENNYM I STARANNYM STOSOWANIEM SIĘ DO POLECEŃ PRACODAWCY I UPOWAŻNIONYCH PRZEZ NIEGO OSÓB, ZAPOZNANIE SIĘ Z ZADANIAMI REALIZOWANYMI PRZEZ SAMODZIELNY REFERAT ZASIŁKÓW W ZAKRESIE: USTALANIA UPRAWNIEŃ DO ŚWIADCZEŃ, WYSYŁKI KORESPONDENCJI DO ŚWIADCZENIOBIORCÓW, PRZYGOTOWANIA KARTOTEK W CELU DOKONANIA POTWIERDZENIA. DOŁOŻENIE SZCZEGÓLNEJ STARANNOŚCI W CELU OCHRONY INTERESU OSÓB, KTÓRYCH DANE OSOBOWE SĄ PRZETWARZANE, W SZCZEGÓLNOŚCI OCHRONA DANYCH PRZED NIEPOWOŁANYM DOSTĘPEM, NIEUZASADNIONĄ MODYFIKACJĄ, ZNISZCZENIEM, NIELEGALNYM UJAWNIENIEM LUB POZYSKANIEM, PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH, WPROWADZANIE, PRZEGLĄDANIE DANYCH W SYSTEMIE KSI W ZAKRESIE WYNIKAJĄCYM Z ZADAŃ PRZYDZIELONYCH DO REALIZACJI
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Wykonywanie manikiur, pedicure /klasyczny, hybryda/.
"MAR-TER" S.C. - TERESA PAGÓR, MIKOŁAJ PAGÓR - 2019-10-29 - Gdańsk (pomorskie)
- Dbanie o ekspozycje towarów - Obsługa klienta- Wsparcie oraz nawiązywanie pozytywnej relacji z klientami- Dbanie o porządek na sali sprzedaży
"DINO POLSKA" S.A. Krotoszyn - 2018-07-25 - Kluczbork (opolskie)
Praca polega na koordynowaniu zatrudnienia pracowników ze wschodu, współpraca z Urzędami Pracy, Urzędem Wojewódzkim i Strażą GranicznąUmowa zlecenie : ilość godzin miesięcznie ok. 15, dyspozycyjność do uzgodnienia, zadaniowy system pracy Proponowany okres zatrudnienia: 3 lata.
kontakt przez PUP - 2019-03-06 - Wrocław (dolnośląskie)
- Lakierowanie samochodów osobowych i dostawczych.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. zawodowe. Wymagane doświadczenie zawodowe na stanowisku lakiernika samochodowego. Osoby bez nałogów. Kontakt wstępnie telefoniczny (7:00-20:00) (Tel. 602-238-925) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Siemianowicka 9a, 40-301 Katowice).
AUTO-SERWIS JAROSŁAW SZYMANOWSKI - 2016-09-22 - Katowice (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Warszawa (mazowieckie)
naprawa i konserwacja maszyn rolniczych
Jacek Bródka - 2016-09-20 - Załom (zachodniopomorskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka:Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za prace związane głównie z wystawianiem dokumentów księgowych dotyczących Wydziału Gospodarki Nieruchomościami.Ważniejsze zadania: wystawianie faktur VAT (korekt, not korygujących, itp.) i fiskalizacja w zakresie pracy Wydziału; prowadzenie rejestrów sprzedaży; roczna synchronizacja i weryfikacja danych przesyłanych z programu ewidencji gruntów i budynków do systemu księgowo rozliczeniowego dotyczących opłat za użytkowanie wieczyste; przygotowywanie dokumentów księgowych (OT, PT, LT, itp.) i ich rejestracja; weryfikacja ewidencji księgowej środków trwałych w zakresie pracy Wydziału; weryfikacja aktów notarialnych, w tym wprowadzanie zmian dotyczących prawa użytkowania wieczystego w systemie elektronicznym.4. Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym, długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej, wymuszona pozycja ciała, budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Wynagrodzenie zasadnicze ok. 2400 zł brutto. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2016-11-10 - Słupsk (pomorskie)
Praca na terenie powiatu raciborskiego. Wymagania: prawo jazdy kat. "C" lub "C+E", mile widziane uprawnienia operatora koparko-ładowarki lub ładowarki.Wysokość proponowanego wynagrodzenia do ustalenia bezpośrednio z pracodawcą.
Ficoń Eryk - 2016-08-31 - Maków (śląskie)
prace pomocnicze na malarni lub produkcji, możliwośc przyuczenia
GORGIEL GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-02 - Karpicko (wielkopolskie)
zgodne ze stanowiskiem pracy
kontakt przez PUP - 2016-01-18 - Strzelno (kujawsko-pomorskie)
1)prowadzenie ksiąg rozrachunkowych na podstawie prawidłowych i rzetelnych dowodów, bezbłędnie w sposób chronologiczny i bieżący,2)sprawdzanie dowodów księgowych pod względem formalno- rachunkowym zgodnie z ustawą o rachunkowości,3)księgowanie wpłat na kontach podatników,4)prowadzenie ewidencji podatku od nieruchomości od osób fizycznych wg nazwisk podatników w zakresie od litery S do Z ( z wyłączeniem podatników na literę T),5)prowadzenie w zastępstwie ewidencji podatku od nieruchomości od osób fizycznych wg nazwisk podatników w zakresie litery H,J,Ł,prawidłowa i bieżąca weryfikacja konta 221 Należności z tytułu dochodów budżetowych 6)poprzez uzgodnienia ewidencji szczegółowej z ewidencją analityczną,7)dokonywanie rozliczeń sum do wyjaśnienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami,8)kontrola terminowych wpłat należności przez podatników,9)naliczanie odsetek oraz rozliczanie wpłat w przypadku nieterminowego regulowania należnego podatku,10)przygotowywanie i wydawanie postanowień w sprawach wpłat, nadpłat oraz potrąceń,11)terminowe podejmowanie czynności zmierzających do wyegzekwowania należności, tj: upomnienia, tytuły wykonawcze,12)współpraca z organami egzekucyjnymi,13)prowadzenie ewidencji tytułów wykonawczych,14)bieżąca analiza zaległości w celu prowadzenia egzekucji lub dokonania odpisów zaległości przedawnionych,15)przygotowywanie wniosków o wpis hipoteki oraz zastawów skarbowych,16)monitorowanie realizacji zobowiązań objętych tytułami wykonawczymi.17)terminowe zwracanie i rozliczanie nadpłat,18)dokonywanie miesięcznych uzgodnień obrotów i sald,19)dokonywanie odpisów aktualizujących należności,20)przygotowywanie danych do sprawozdań dotyczących całokształtu stanowiska pracy,21)ustalanie na podstawie ewidencji księgowej danych potrzebnych do wydawania zaświadczeń o wysokości zaległości podatkowych,22)prowadzenie postępowania, przygotowywanie i wydawanie decyzji w sprawach odpowiedzialności podatkowej następców prawnych oraz osób trzecich,23)samodzielne podejmowanie wszystkich czynności przygotowawczych i organizacyjno-technicznych w ramach powierzonych obowiązków,24)terminowe i prawidłowe archiwizowanie dokumentów,25)dokonywanie samokontroli na stanowisku pracy26)przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu, a w szczególności: a) regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Chełma, b) instrukcji obiegu dowodów księgowych, c) instrukcji kancelaryjnej, 27) przestrzeganie i stosowanie przepisów:a) ustawy Ordynacja podatkowa ,b) ustawy o podatkach i opłatach lokalnych,c) przepisów w sprawie zasad rachunkowości i planu kont dla prowadzenia ewidencji podatków i opłat, 28) przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów przeciwpożarowych, 29) ochrona bazy danych w ewidencji podatkowej zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami, 30) załatwianie interesantów, udzielanie im niezbędnych informacji i wyjaśnień zgodnie ze zgłoszonymi potrzebami w zakresie spraw objętych stanowiskiem pracy, 31) wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchników.
Urząd Miasta Chełm - 2019-05-31 - Chełm (lubelskie)
prowadzenie samochodu ciężarowego w ramach usług świadczonych zgodnie z umowami; codzienna obsługa, tankowanie oraz proste naprawy samochodów ciężarowych; utrzymanie porządku na stanowisku pracy; praca w systemie trzyzmianowym
CIECH Cargo Sp. zo.o. - 2019-10-14 - Janikowo (kujawsko-pomorskie)
Realizowane zadania:• definiowanie możliwych źródeł finansowania projektów i programów Uczelni,• stały monitoring dostępnych funduszy krajowych i europejskich,• skuteczne pozyskiwanie środków finansowych na potrzeby realizowanych przez Uczelnię działań,• współpraca z działami merytorycznymi przy tworzeniu koncepcji merytorycznych projektów,• uczestniczenie w tworzeniu budżetów i harmonogramów realizacji projektów,• inicjowanie oraz wspieranie inicjowania nowych projektów, w tym poprzez pozyskiwanie wsparcia z zewnętrznych instrumentów finansowych,więcej informacji na stronie: http://www.bip.uph.edu.pl/22299,26784/26784/art21625.html
Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach - 2017-08-04 - Siedlce (mazowieckie)
Pomiar mebli u klienta, tworzenie projektu komputerowego wraz z wizualizacją, przygotowywanie oferty cenowej, nadzór nad procesem produkcyjnym, kontakt z klientem, współpraca z warsztatem produkcyjnym
FIRMA PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWA "MEBLE WÓJCIK" WITOLD WÓJCIK - 2018-02-19 - Zawadka (śląskie)
zgodny ze stanowiskiem
Wytwórnia Wędlin Zbigniew Zabrocki - 2017-11-27 - Wiele (pomorskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: Przygotowywanie i nadzór nad prawidłową realizacją budowy, przebudowy gminnych budynków komunalnych mieszkalnych i użyteczności publicznej oraz obiektów komunalnych wraz z przygotowywaniem procedur przetargowych dotyczących wykonywanych zadań; przygotowywanie i nadzór budów urządzeń wodociągowo-kanalizacyjnych na terenie Gminy wraz z przygotowaniem procedur przetargowych dotyczących wykonywanych zadań; współpraca z podmiotami zewnętrznymi w zakresie wspólnej realizacji zadań inwestycyjnych dotyczących budowy urządzeń wodociągowych i kanalizacji sanitarnej (zgodnego z zawartymi umowami przyłączeniowymi), w tym:1) nadzór nad właściwym przygotowaniem dokumentacji projektowo kosztorysowych;2) realizacja zobowiązań wynikająca z zawartych umów;3) nadzór budowy urządzeń i właściwego rozliczanie zadania; współpraca z przedsiębiorstwem wodociągowo - kanalizacyjnym (Spółką Wodociągi Słupsk) w zakresie:1) przygotowywania i nadzoru budowy i przebudowy urządzeń wodociągowych i kanalizacji sanitarnej;2) przekazywania wybudowanych i przejętych sieci oraz urządzeń wodno-kanalizacyjnych (po odbiorze), na majątek Spółki w zamian za udziały, w tym przygotowanie właściwej dokumentacji powykonawczej; przygotowywanie i nadzór budowy mikroinstalacji odnawialnych źródeł energii, na potrzeby budynków komunalnych mieszkalnych i użyteczności publicznej oraz w przypadku programów realizowanych przez Gminę na potrzeby budynków mieszkalnych jednorodzinnych wraz z przygotowywaniem procedur przetargowych dotyczących wykonywanych zadań; współpraca z podmiotami zewnętrznymi w zakresie wspólnej realizacji zadań inwestycyjnych, w tym:1) przygotowywanie projektów porozumień (umów) i uchwał dotyczących współfinansowania zadań inwestycyjnych;2) nadzór nad właściwym przygotowaniem, realizacją i rozliczaniem zadań, zgodną z podpisanymi porozumieniami (umowami); współpraca ze stanowiskiem ds. opracowywania wniosków i koordynacji projektów o dotacje unijne oraz z innych źródeł i stanowiskiem ds. analizy i monitoringu planów rozwoju Gminy, w zakresie właściwego przygotowania wniosków i realizacji (zgodnego z podpisanymi umowami) zadań oraz rozliczeń otrzymanych dofinansowań; współpraca ze stanowiskiem ds. zamówień publicznych, w toku prac w zakresie przygotowywania i przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówień publicznych dotyczących wykonywanych zadań, w tym:1) podania wartości szacunkowej zamówienia określonej zgodnie ustawą Prawo zamówień publicznych,2) przygotowania opisu przedmiotu zamówienia, ze szczególnym uwzględnieniem postanowień dot.: wymagań w zakresie przedmiotu zamówienia i jego realizacji, opisu warunków udziału w postępowaniu, pożądanego lub wymaganego terminu wykonania zamówienia, kryteriów oceny ofert, postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego,3) przekazania w formie elektronicznej kompletnej dokumentacji zgodnej z zapisami ustawy Prawo zamówień publicznych (stanowiącej załącznik do SIWZ);4) przygotowywania projektów wyjaśnień i zmian SIWZ; współpraca z podmiotami świadczącymi usługi sprawowania obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie realizowanych zadań, w tym:1) niezwłocznego (przed przekazaniem placu budowy) przekazania dokumentacji projektowo kosztorysowej (wraz z zezwoleniem właściwego organu na prowadzenie robót) stanowiącej załącznik do zawartej umowy o wykonanie robót budowlanych,2) nadzoru nad właściwym (zgodnym z podpisanymi umowami) świadczeniem usług;3) przygotowywania dokumentacji odbiorowej umożliwiającej uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie lub postanowienia o braku sprzeciwu do zgłoszenia o zakończeniu robót budowlanych;10. współpraca z innymi referatami Urzędu Gminy i Jednostkami Gminy w zakresie właściwego zakończenia realizowanych zadań inwestycyjnych, w tym z:1) Referatem Finansowym w zakresie rozliczania i przekazywania inwestycji na środek trwały;2) Referatem Budownictwa, Gospodarki Przestrzennej i Ochrony Środowiska w zakresie przekazywania niezbędnej dokumentacji powykonawczej celem naliczenia opłat adiacenckich;3) Referatem Gospodarki Komunalnej i Jednostkami Gminy w zakresie przekazywania dokumentacji powykonawczej dotyczącej wytworzonego majątku oraz sporządzania sprawozdań;współpraca z innymi stanowiskami pracy Urzędu Gminy i z podmiotami zewnętrznymi w zakresiedotyczącym wspólnie realizowanych zadań;przygotowywanie w uzgodnieniu z Kierownikiem Referatu zleceń naaktualizację dokumentacji projektowo - kosztorysowej w zakresie wykonywanych zadań;weryfikowanie na bieżąco potrzeb inwestycyjnych w zakresie prowadzonych zadań oraz przygotowywanie propozycji do projektu budżetu gminy;przygotowywanie projektów umów, uchwał, zarządzeń w zakresie wykonywanych obowiązków, każdy z tych dokumentów musi zawierać opinię formalno-prawną radcy prawnego.4. Informacja o warunkach pracy:1) Osoba zatrudniona na tym stanowisku, będzie wykonywać pracę biurową zespołową, przy wykorzystaniu urządzeń informatycznych,2) Praca jednozmianowa na drugim piętrze budynku Urzędu Gminy, pomieszczenie wyposażone jest w typowe urządzenia biurowe z wykorzystaniem urządzeń informatycznych.3) Praca w systemie czasowym, w godzinach pracy Urzędu: poniedziałek 8.30-16.30, wtorek-piątek 7.30-15.30. 5. Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej: Urząd zatrudnia osoby niepełnosprawne, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%.
GMINA KOBYLNICA - 2017-10-31 - Kobylnica (pomorskie)
Więcej informacji pod adresem: http://biuletyn.gostyn.pl/
Urząd Miejski w Gostyniu - 2016-03-31 - Gostyń (wielkopolskie)
Jesteśmy firmą oferującą montaż instalacji elektrycznych i teletechnicznych na terenie całego kraju.Seriwsujemy instalacje elektryczne w dużych obiektach handlowych.Poszukujemy pomocników elektryków do pracy przy serwisach Marketów jak i przy przebudowachinstalcji elektrycznej na ternie Gdańska, a także w całej Polsce (wyjazdy delegacyjne).
El-Instal Przemysław Plechoć - 2017-07-07 - Gdańsk (pomorskie)
naprawa pojazdów samochodowych osobowych i dostawczych, badania komputerowe, ustalanie przyczyn wad i uszkodzeń poszczególnych zespołów i mechanizmów pojazdów metodami diagnostyki technicznej, sprawdzanie jakości wykonanych prac;
DOMUS-MOBIL S.C. - 2016-07-18 - Lublin (lubelskie)
CV
EVRAFISH sp. z o.o. - 2017-08-11 - Brusy (pomorskie)
Całodobowy dozór i ochrona mienia.
MEMLING SECURITY Sp. z o.o. - 2019-06-03 - Warszawa (mazowieckie)
Malowanie, okuwanie, zgrzewanie wyrobów tekstylnych, oklejanie, uzupełnianie, nakładanie farb na wyroby tekstylne, przeszywanie wyrobówtekstylnych. Przygotowanie wyrobu tekstylnego do montażu na podstawie schematu (rysunku) technicznego lub instrukcji przedstawionej w formie graficznej. Zgrzewanie plandek na zgrzewarkach.
kontakt przez PUP - 2017-11-21 - Częstochowa (śląskie)
Kierowca samochodu powyżej 3,5 tonyOferta pracy dla osób zarejestrowanych w PUP Kolbuszowa, posiadających II profil pomocy, kierowca pojazdów specjalistycznych (śmieciarka, samochód asenizacyjny), praca w godz. od 7:00 do 15:00
kontakt przez PUP - 2018-08-09 - Kolbuszowa (podkarpackie)
rejestrowanie pism wychodzących i przychodzących
kontakt przez PUP - 2019-01-23 - Piła (wielkopolskie)