STANOWISKO DS OBSŁUGI KLIENTA Świnoujście oferta pracy Poczta Polska SA

Stanowisko: STANOWISKO DS OBSŁUGI KLIENTA

Wynagrodzenie: od 2 723 PLN

Zakres obowiązków: profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i finansowych, aktywna sprzedaż towarów handlowychw urzędzie pocztowym, bieżąca rejestracja danych do systemu operacyjnego, sporządzanie dokumentacji w zakresierealizowanej sprzedaży.

Data publikacji: 2020-08-10

Lokalizacja: Świnoujście (zachodniopomorskie)

Pracodawca: Poczta Polska SA

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Piłsudskiego 1, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i finansowych, aktywna sprzedaż towarów handlowychw urzędzie pocztowym, bieżąca rejestracja danych do systemu operacyjnego, sporządzanie dokumentacji w zakresierealizowanej sprzedaży.

Forma zatrudnienia: Nie dotyczy

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|19

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: dwie zmiany

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|2

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 723 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1

Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS OBSŁUGI KLIENTA

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świnoujście

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 32

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Świnoujście

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3263

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Świnoujście

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: asystent usług pocztowych

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca w wolne dni

Forma zatrudnienia: Inny

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 723 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 19.08.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Inne] : BRAK OGRANICZEŃ DO DŹWIGANIAPOZYTYWNE NASTAWIENIEOTWARTOŚĆ NA PRACĘ Z LUDŹMIsumienność, odpowiedzialność, chęć do nauki, umiejętność obsługi komputera, mile widziane doświadczenie w obsłudzeklienta i w sprzedaży

Nazwa pracodawcy: Poczta Polska SA

danePracodawcy_nip: 5250007313

danePracodawcy_regon: 010684960

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu

Adres pracodawcy:
Al. Niepodległości 41/42, 70-405 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, inny - osobiście w UP Świnoujście 1

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 32

Powiat pracodawcy: m. Szczecin

danePracodawcy_kodPowiatu: 3262

Gmina pracodawcy: Szczecin

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Szczecin

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0977976

Ulica pracodawcy: Al. Niepodległości

Numer budynku pracodawcy: 41

danePracodawcy_nrLokalu: 42

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 5

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|421101

Zawód wykonywany przez pracownika: asystent usług pocztowych

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211

Data dodania oferty pracy: 24.08.2020

Oferta pracy ważna do: 30.09.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 24.08.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 10.08.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?1331db04fb05b848c02dc191928aede0

Podobne oferty pracy

STANOWISKO DORABIANIA I PROGRAMOWANIA KLUCZY SAMOCHODOWYCH - od 2 000 PLN

Dorabianie kluczy, usługi grawersko-poligraficzne, sprzedaż
kontakt przez PUP - 2017-03-31 - Puławy (lubelskie)

STANOWISKO PRACY DS. ZARZĄDZANIA ENERGIĄ - od 2 800 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Odpowiedzialność za wdrażanie i monitoring standardów zarządzania energią, podejmowanie działań zmierzających do osiągnięcia oszczędności energii w sektorze publicznym, wykorzystanie OZE, podnoszenie efektywności energetycznej oraz planowanie i opiniowanie działań inwestycyjnych pod względem energetycznym.Ważniejsze zadania: tworzenie miejskiego systemu informacyjnego zawierającego dane na temat zużycia energii na terenie Miasta, a także zarządzanie i aktualizacja systemu; nadzorowanie realizacji polityki energetycznej na obszarze Miasta określonej w Założeniach do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe dla Miasta Słupsk; koordynowanie i monitorowanie realizacji planu gospodarki niskoemisyjnej; organizowanie i monitorowanie procesu wyboru podmiotów mających świadczyć różnego rodzaju usługi (konsultacyjne, nadzorcze) oraz wyboru projektów z zakresu efektywności energetycznej (m.in. w budownictwie, transporcie, przemyśle, turystyce, handlu) i wykorzystania odnawialnych źródeł energii, które zostaną zrealizowane w Mieście; opiniowanie uzgadnianie dla odbiorców energii wyboru nośnika do celów grzewczych dla nowych inwestycji i dla obiektów modernizowanych; opiniowanie audytów energetycznych i części energetycznych wniosków o dofinansowanie; przygotowywanie planów termomodernizacyjnych; uzgadnianie zakresu prac remontowych oraz modernizacyjnych na urządzeniach, instalacjach i sieciach energetycznych, w obiektach Miasta oraz udział w odbiorach tych robót; inicjowanie działań modernizacyjnych istniejącego oświetlenia ulicznego i oświetlenia wewnętrznego; opiniowanie rozwiązań przewidzianych do uwzględnienia w miejscowych planach zagospodarowania przestrzennego w zakresie zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe; podejmowanie działań zmierzających do oszczędności w zakresie zużycia energii w sektorze publicznym Miasta, w tym m.in.: koordynacja prac związanych z utworzeniem, prowadzeniem Słupskiej Grupy Zakupowej zawiązanej w celu wspólnego zakupu energii elektrycznej; analiza i aprobata umów na dostawę ciepła, energii elektrycznej i gazu; analizowanie zapotrzebowania placówek gminnych w media, w celu prawidłowego doboru taryfy, optymalizacji zużycia, mocy zamówionych oraz usunięcia nieprawidłowości w systemie; monitoring i analiza zużycia energii w obiektach Miasta (bieżący rejestr kosztów i wielkości energetycznych, informacja ogólna o obiektach); monitorowanie budowlanych zmian termomodernizacyjnych i związanych z sieciami energetycznymi w miejskich obiektach publicznych; zapewnienie udziału Miasta w unijnych i międzynarodowych programach i projektach z zakresu efektywnego wykorzystania energii, wody oraz ochrony środowiska; współpraca z krajowymi i zagranicznymi organizacjami propagującymi racjonalne użytkowanie i zarządzanie energią; rozpowszechnienie dobrych praktyk, informacji na temat wdrażanych zadań i projektów, w tym: propagowanie pro-energetycznych i pro-ekologicznych zachowań wśród nie-energetyków, w szczególności propagowanie oszczędzania energii i odnawialnych źródeł energii na terenie gminy, wdrażanie i propagowanie nowych sposobów oszczędności energii w tym między innymi merytoryczny nadzór i konsultacje programów o tematyce energetycznej. terminowe sprawdzanie faktur pod względem merytorycznym i przekazywanie ich do księgowości; bieżąca kontrola wykonania będącej w dyspozycji części budżetu, po stronie dochodów i wydatków, w celu niedopuszczenia do naruszenia dyscypliny finansów publicznych; prowadzenie sprawozdawczości w zakresie prowadzonych spraw.4. Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Wynagrodzenie od 2800 zł brutto - w zależności od posiadanych kompetencji i kwalifikacji. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-02-21 - Słupsk (pomorskie)

STANOWISKO DS. EKSPEDYCYJNO-ROZDZIELCZYCH - 997,4 PLN

Opróżnianie skrzynek nadawczych z korespondencji ,licowanie i sortowanie przesyłek wyjętych ze skrzynek, stęplowanie przesyłek, wydawanie przesyłek awizowanych klientom, opracowywanie dowodów odbioru przesyłek, kontrola opłat listów i przekazów pocztowych do kart doręczeń i do zbiorowych dowodów odbioru, wpisywanie paczek do dokumentów oddawczych, dzielenie przesyłek na syrytki pocztowe i na rejony doręczeń, prowadzenie dokumentów ekspedycyjnych, sporządzanie wiązanek listowych bez możliwości kontaktu z pieniędzmi, obsługa systemu Poczta2000.
kontakt przez PUP - 2018-03-13 - Szczecinek (zachodniopomorskie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

Obsługa klientów zgodnie ze standardami zapewniającymi jakość; onbsługa kasy fiskalnej;przyjmowanie dostaw artykułów przeznaczonym do sprzedaży;Ekspozycja,sprawdzanie i oznaczanie towarów;organizacja własnego stanowiska pracy zgodnie z przepisami BHP;Kontrola jakości artykułów przem,ysłowych i sporzywczych przeznaczonych do dalszej sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Zagoździe (lubelskie)

STANOWISKO DS. DROGOWNICTWA - do 3 500 PLN

Realizacja zadań wynikających z Ustawy o drogach publicznych i Prawa budowlanego, przygotowanie procesu inwestycyjnego w zakresie budowy dróg i ulic, ciągów pieszych, ciągów pieszo jezdnych i pieszo-rowerowych, wraz z towarzyszącą infrastrukturą podziemną i naziemną oraz innymi obiektami budowlanymi, przygotowanie materiałów niezbędnych do przeprowadzenia postępowań w zakresie zamówień publicznych na drogowe zadania inwestycyjne oraz merytoryczne prowadzenie tych postepowań, sporządzenie harmonogramów rzeczowo - finansowych i koordynowanie robót w pasach drogowych, na ww. budowach, prowadzenie przeglądów gwarancyjnych i poinfestycyjnych, prowadzenie wybranych postępowań administracyjnych dotyczących: uzgodnień z zakresu lokalizacji wjazdów, zjazdów z dróg gminnych na działki budowlane, projektowanie sieci w pasie drogowym drogi gminnej w oparciu o przepisy Ustawy o drogach publicznych, Kodeksu postępowania administracyjnego, Kodeksu postępowania cywilnego oraz Prawa budowlanego, prowadzenie korespondencji z instytucjami i urzędami w zakresie ww. inwestycji dróg gminnych z Instytucjami samorządowymi i poza samorządowymi, uzganianie i opiniowanie projektów budowlanych, planów zagospodarowania przestrzennego i decyzji o warunkach zabudowy w zakresie dróg gminnych, obsługa interesantów referatu inwestycji i remontów, nadawanie kategorii drogi publicznej w oparciu o przepisy prawa, przygotowywanie, prowadzenie i nadzorowanie inwestycji gminnych infrastrukturalnych we współpracy z wydziałami referatami i jednostkami organizacyjnymi Gminy, udział w opracowywaniu założeń programowo - funkcjonalnych i technicznych inwestycji gminnych infrastrukturalnych wraz z określeniem szacunkowych kosztów zadań, przygotowywanie umów z wykonawcami gminnych zadań inwestycyjnych oraz egzekwowanie prawidłowości i rzetelności realizajcji umów wraz z rozliczaniem prowadzonych inwestycji, współpraca w zakresie pozyskiwania środków pozabudżetowych do realizacji zadań inwestycyjnych, sprawowanie nadzoru nad wykonaniem zadań inwestycyjnych pod względem: zgodności z przepisami Prawa budowlanego, finansowym oraz merytorycznym.
Urząd Gminy w Kolbudach - 2016-04-04 - Kolbudy (pomorskie)

HANDLOWIEC - od 2 000 PLN

obsługa klientów w sklepie i terenie (komputery, sieci informatyczne)godz.8.00-16.00
kontakt przez PUP - 2017-11-28 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

KIEROWCA C+E - od 5 000 PLN

Kierowanie samochodem ciężarowym z naczepą.Osoby zainteresowane ofertą pracy proszone są najpierw o kontakt telefoniczny 602 182 456 w godz. 08.00-16.00
Przedsiębiorstwo FERM-PASZ - 2018-10-17 - Baboszewo (mazowieckie)

SPRZĄTACZKA POMIESZCZEŃ BIUROWYCH - od 1 050 PLN

sprzątanie pomieszczeń biurowych
Inwemer System Sp. z o.o. - 2018-11-06 - Chełm (lubelskie)

OGRODNIK TERENÓW ZIELENYCH - 997,4 PLN

ZGODNIE Z WNIOSKIEM
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)

KOLPORTER ULOTEK - do 8 PLN

roznoszenie ulotek na terenie Działdowa
kontakt przez OHP - 2016-04-26 - Działdowo (warmińsko-mazurskie)

TANCERZ - od 2 000 PLN

Pokaz tańca
BARTJA BARTOSZ JAGŁA - 2016-11-09 - Rzepin (lubuskie)

MECHANIK - do 3 500 PLN

Diagnoza i naprawa pojazdów samochodowych, pomoc wykwalifikowanemu mechanikowi lub blacharzowi
AUTOSERV Arkadiusz Jefmański - 2018-06-29 - Banino (pomorskie)

INSTRUKTOR TERAPII ZAJĘCIOWEJ/ OPIEKUN - 997,4 PLN

Instruktor terapii zajęciowej/ opiekun
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)

POMOC WYCHOWAWCY - PRAKTYKANT - nieodpłatny

1. Zapoznanie się z przepisami BHP i ppoż oraz przepisami dot. ochrony danych osobowych.2. Zapoznanie się ze strukturą organizacyjną i funkcjonowaniem OSiW oraz dokumentacją wychowawczą Ośrodka Szkolenia i Wychowania.3. Organizowanie i obserwacja różnych form pracy wychowawczej oraz działalności edukacyjnej.4. Diagnozowanie potrzeb podopiecznych placówki.5. Bieżąca analiza efektów pracy wychowawczej.6. Czynne uczestnictwo w życiu placówki oraz organizacji działań współpracy lokalnej.
DOLNOŚLĄSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY - 2016-05-09 - Mysłakowice (dolnośląskie)

STANOWISKO DS. POZYSKIWANIA FUNDUSZY ZEWNĘTRZNYCH I OBSŁUGI INWESTYCJI - od 2 600 PLN

Pozyskiwanie funduszy zewnętrznych oraz obsługa administracyjna zadań inwestycyjnych.Szczegóły oferty na stronie BIP Łeba w zakładce: Gmina miejska Łeba- Nabór pracowników
Urząd Miejski w Łebie - 2019-09-27 - Łeba (pomorskie)

OGRODNIK TERENÓW ZIELENI - 997,4 PLN

praca związana z w/w stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-06-14 - Strzelno (kujawsko-pomorskie)

STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ - od 2 600 PLN

szczegóły pod adresem strony: https://www.zus.pl/o-zus/praca-w-zus/aktualne-ogloszenia-o-prace/-/job-offers/1/stanowisko-ds_-rozliczen-/753154
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Elblągu - 2020-01-31 - Iława (warmińsko-mazurskie)

SPRZEDAWCA W SKLEPIE MEDYCZNYM - od 2 100 PLN

sprzedaż artykułów medycznych
MARIAN DAMPS NZOZ-ADMED - 2018-08-27 - Miastko (pomorskie)

FRYZJER DAMSKI - od 2 000 PLN

STRZYŻENIE, OBSŁUGA KLIENTA
SALON FRYZJERSKI DAMSKO-MĘSKI DOROTA NOWAKOWSKA - 2017-06-21 - Szczecin (zachodniopomorskie)

FRYZJER - od 2 100 PLN

zabiegi fryzjerski
SALON FRYZJERSKI Bogumiła Stegenta - 2018-02-13 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

LEKTOR JĘZYKA ANGIELSKIEGO I NIEMIECKIEGO K/M - od 55 PLN

- nauczanie dzieci w przedszkolach niepublicznych oraz prowadzenie grup zorganizowanych w przedszkolach publicznych- nauczanie dorosłych języka na poziomach: A1-C1
kontakt przez PUP - 2020-01-28 - Warszawa (mazowieckie)

STANOWISKO DS. CENTRALIZACJI ROZLICZEŃ PODATKU VATW WYDZIALE FINANSOWYM - od 2 000 PLN

1) prowadzenie łącznych rozliczeń podatku VAT Urzędu Miasta oraz jednostek podległych,2) prowadzenie łącznych rejestrów sprzedaży oraz rejestrów zakupu,3) prawidłowe rozliczanie podatku od towarów i usług z Urzędem Skarbowym oraz terminowesporządzanie łącznej deklaracji VAT 7,4) sprawdzanie dokumentów księgowych pod względem formalno rachunkowym,5) ustalanie prewspóczynnika na każdy rok podatkowy dla Urzędu Miasta,6) prawidłowe rozliczanie podatku od towarów i usług,7) kontrola jednostek w zakresie prawidłowości sporządzania rejestrów oraz deklaracjipodatku VAT,8) przygotowywanie projektów procedur wewnętrznych w zakresie centralizacji VAT.
Urząd Miasta Chełm - 2016-06-06 - Chełm (lubelskie)

INŻYNIER BUDOWNICTWA LĄDOWEGO - do 2 500 PLN

Tworzenie kosztorysów. Prace biurowe. Kontakt z klientem.
Przedsiębiorstwo Budowlane "EKOBUD" Kazimierz Kisiel - 2018-02-02 - Gdańsk (pomorskie)

MŁODSZY SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH - od 4 000 PLN

praca jako młodszy specjalista ds. technicznych
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ W POZNANIU S.A. - 2019-05-23 - Poznań (wielkopolskie)

PRACOWNIK BIUROWY - od 3 000 PLN

praca w firmie transportowej
GRUPA LIS-TRANS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-17 - Adamowo (wielkopolskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI - od 2 000 PLN

Opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych swiadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju - 2017-06-22 - Hrubieszów (lubelskie)

KUCHARZ - 2 500 - 4 000 PLN

Dbanie o czystość i porządek miejsca pracy, przygototwanie miejsca pracy oraz potraw, kontakt z klientami.
kontakt przez PUP - 2016-07-13 - Kalisz (wielkopolskie)

POWER PRACOWNIK SERWISU - 997,4 PLN

staż dla osób do 30 r.ż. zapoznanie się z pracą na stanowisku pracownika KFC, obsługa gości oraz przygotowywanie posiłków
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Toruń (kujawsko-pomorskie)