STANOWISKO DS. OBSŁUGI KLIENTA Aleksandrów oferta pracy "POCZTA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA"
Stanowisko: STANOWISKO DS. OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: od 1 225 PLN
Zakres obowiązków: -przyjmowanie wpłat od klientów,-przyjmowanie przesyłek listowych i paczek,-sprzedaż towarów;
Data publikacji: 2020-08-27
Lokalizacja: Aleksandrów (łódzkie)
Pracodawca: "POCZTA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:26-337 Aleksandrów, powiat: piotrkowski, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-przyjmowanie wpłat od klientów,-przyjmowanie przesyłek listowych i paczek,-sprzedaż towarów;
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|11
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: dwie zmiany
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|2
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 225 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|3
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Aleksandrów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 10
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: piotrkowski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1010
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Aleksandrów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: asystent usług pocztowych
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 225 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 28.08.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Nazwa pracodawcy: "POCZTA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA"
danePracodawcy_nip: 5250007313
danePracodawcy_regon: 01068496000000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Piotrkowie Trybunalskim
Adres pracodawcy:
WŁÓKNIARZY 227, 90-900 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 10
Powiat pracodawcy: m. Łódź
danePracodawcy_kodPowiatu: 1061
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Łódź
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0957650
Ulica pracodawcy: WŁÓKNIARZY
Numer budynku pracodawcy: 227
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Piotrkowie Trybunalskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|421101
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent usług pocztowych
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 27.08.2020
Oferta pracy ważna do: 30.09.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 27.08.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 27.08.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?144af8520b6cbc627b5ad7db5693baa0
Podobne oferty pracy
Praca z dziećmi w wieku przedszkolnym z nauka języka angielskiego.
Niepubliczne Przedszkole Żuczek Ewelina Siperek - 2019-03-27 - Płock (mazowieckie)
1) dbanie o utrzymanie czystości i porządku w budynkach Urzędu, na placach przed Urzędem i parkingach, 2) bieżące wykonywanie drobnych napraw nie wymagających specjalistycznych uprawnień , 3) nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem pieców gazowych c.o., 4) wydawanie kluczy do pomieszczeń budynku oraz nadzór nad kluczami, 5) dozór budynku Urzędu oraz kontrola zamknięcia drzwi i okien po zakończeniu pracy Urzędu, 6) dostarczanie w wyznaczone miejsca plakatów, ulotek i zaproszeń na terenie Gminy Grodzisk Mazowiecki,
Urząd Miejski w Grodzisku Mazowieckim - 2019-07-31 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka:Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za sprawy związane ze szkołami i placówkami niepublicznymi oraz wsparciem szkół w zakresie współpracy zagranicznej.Ważniejsze zadania: prowadzenie postępowań administracyjnych oraz wydawanie decyzji administracyjnych o zwrot udzielonej z budżetu jednostki samorządowej pobranej w nadmiernej wysokości, wykorzystanej niezgodnie z przeznaczeniem oraz niewykorzystanej w określonym terminie; dokonywanie kontroli w szkołach niepublicznych w zakresie frekwencji; wsparcie merytoryczne placówek oświatowych składających wnioski o dofinansowanie w ramach programów edukacyjnych ze środków zewnętrznych; działanie związane z pozyskiwaniem przez Wydział środków zewnętrznych na realizację potrzeb edukacyjnych młodzieży i nauczycieli; prowadzenie kampanii informacyjno - promocyjnych działań realizowanych przez Wydział i placówki oświatowe w szczególności poprzez umieszczenie informacji na stronie internetowej Miasta Słupska oraz umieszczanie aktualizacji na profilach miasta prowadzonych na portalach społecznościowych; koordynowanie współpracy ze Stowarzyszeniem Pomorskie w Unii Europejskiej prowadzenie spraw edukacji europejskiej, obywatelskiej i prawniczej; wsparcie szkół w zakresie współpracy zagranicznej w ramach wymiany młodzieży i nauczycieli.Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym, długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej, wymuszona pozycja ciała, budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Wynagrodzenie zasadnicze od 2400 do 2600 zł brutto. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2016-11-24 - Słupsk (pomorskie)
Przewóz żywych zwierząt.
Roltrans - 2015-12-01 - Duszniki (wielkopolskie)
OBSŁUGA KASY, WYKŁADANIE TOWARU, ORAZ INNE OBOWIĄZKI
"FOLRES-BIS" SPÓŁKA JAWNA CZESŁAW I ROMAN KALISZTAN - 2019-01-02 - Boguchwała (podkarpackie)
kierowanie samochodem dostawczym, załadunek, rozładunek towarów, przewóz towaru do klienta, dbałość o dokumentację przewozową, dbałość o pojazd, ładunek
kontakt przez PUP - 2019-03-14 - Bielawa (dolnośląskie)
przyjmowwanie i wydawanie towarów
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Kłobuck (śląskie)
Opieka nad klientami firmy i pozyskiwanie nowych klientów
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Siedlce (mazowieckie)
Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju Inspektorat Chełm - 2019-06-17 - Chełm (małopolskie)
Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU - 2020-05-25 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Praca terenowa, pobieranie próbek: gleby, roślin, nawozów i inne do badań laboratoryjnych; kontakt z producentami rolnymi w sprawach nawożenia; doradztwo nawozowe; prowadzenie szkoleń z zakresu nawożenia i wapnowania gleb, wdrażanie systemu zarządzania.
kontakt przez PUP - 2020-05-20 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)
wg zawodu
Gminna Spółdzielnia "Samopomoc Chłopska" Miedzna - 2017-08-08 - Miedzna (mazowieckie)
kierowanie samochodem dostawczym na terenie UE
kontakt przez PUP - 2018-01-30 - Brenna (śląskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracyZapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji. Warunki pracyZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS, - konieczność poruszania się po całym obiekcie, - konieczność odbywania podróży służbowych, - stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 1 piętrze, - wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,- przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia,- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2019-08-14 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
KIEROWANIE CIĄGNIKIEM ROLNICZYM.PRACA NA TERENACH ZIELONYCH (M.IN. SPRZĄTANIE, KOSZENIE,GRABIENIE, PIELENIE,SADZENIE ROŚLIN).WYMAGANE: UMIEJĘTNOŚĆ BEZSZKODOWEJ JAZDY, PRACA W ZESPOLE, PRAWO JAZDY KAT. T,B+E,C. MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE W ZAWODZIE.KONTAKT TELEFONICZNY 91 48 56 175 , 607 359 654, CV NA EMAIL - BIURO (at) WALDIX.PLPRACA N A TERENIE SZCZECINA, POLIC, PYRZYC, KOŁBASKOWA
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE WALDIX GRAŻYNA HARĘŻA - 2018-11-23 - Szczecin (zachodniopomorskie)
.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Warszawie - 2019-09-17 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa programu skupowo - magazynowego, wystawianie faktur, dokumentów sprzedaży, wystawianie dokumentów przewozowych.Praca w punktach skupu tytoniu w Obszy, Potok Górny, Stary Dzików.
AGROTAB S.C. Monika Pieczonka , Fabian Stachów - 2017-07-04 - Oleszyce (podkarpackie)
- Profesjonalna i kompleksowa obsługa naszych klientów; kontrolowanie towarów w kasach; prawidłowe rozliczanie i zabezpieczenie środków finansowych i dokumentów firmowych; udzielanie pełnych informacji klientom na temat oferowanych usług.- Praca w systemie zmianowym w godzinach otwarcia sklepu (6:30-21:00). Praca również w soboty i niedziele handlowe w godzinach otwarcia sklepu.
"LEROY-MERLIN POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-02-28 - Katowice (śląskie)
zapozanie sie z pracą w banku, obsługa klientów, zakładanie rachunków bankowych, przyjmowanie wniosków oraz wydawanie kart płatniczych, zakładanie kont internetowych, przyjmowanie wniosków o usługi SMS, przyjmowanie i obsługa zleceń klientów.
kontakt przez PUP - 2018-12-17 - Lniano (kujawsko-pomorskie)
Kontakt osobisty z CV w godz. 7:30-17:00. Przyjmowanie towaru, rozładunek kontenerów, wydawanie towaru. Praca na jedną zmianę od godz. 7:30.Po okresie próbnym premia uznaniowa.
Toptextil spółka z o.o - 2017-11-23 - Wadowice (małopolskie)
Utrzymanie obiektu usługowego, konserwacje, roboty porządkowe, naprawy bieżące.
"Top-Servico" Andrzej Hadaś - 2019-05-10 - Wałbrzych (dolnośląskie)
Zapewnienie prawidłowości poświadczeń danych zewidencjonowanych na kontach ubezpieczonych dla celów świadczeń z ubezpieczeń społecznych oraz na wnioski ubezpieczonych i uprawnionych podmiotów.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2018-04-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
pomoc przy prowadzeniu dokumentacji pracowników młodocianych, prowadzenie dokumentacji ośrodka, obsługa recepcji ośrodka.
kontakt przez OHP - 2018-08-30 - Lanckorona (małopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Białystok (podlaskie)
1)dokonywanie wymiaru oraz zmian w wymiarze w podatku od nieruchomości od osób fizycznych dla nieruchomości położonych przy ulicach wymienionych w załączniku nr 1 do karty opisu stanowiska,2)dokonywanie wymiaru, zmian w wymiarze w podatku od nieruchomości oraz analizy poprawności wymiaru podatku pozostałych nieruchomości połączonych z nieruchomością objętą zakresem czynności,3)prawidłowe prowadzenie postępowań podatkowych, w tym wyjaśniających i dowodowych,4)terminowe sporządzanie i wysyłanie decyzji ustalających bądź korygujących wymiar podatku,5)załatwianie interesantów, udzielanie im niezbędnych informacji i wyjaśnień zgodnie ze zgłoszonymi potrzebami w zakresie stanowiska pracy,6)bieżąca aktualizacja danych w ewidencji podatkowej,7)prowadzenie akt podatników, dokonywanie analizy tych akt poprzez sprawdzanie danych w aktach z aktualnymi wypisami z rejestru gruntów,8)dokonywanie samokontroli na stanowisku pracy,9)egzekwowanie obowiązku składania przez podatników informacji o nieruchomości i obiektach budowlanych w przypadku zbycia lub nabycia lub innych okoliczności uzasadniających zmiany w wymiarze,10)terminowe i prawidłowe uzgadnianie po stronie wymiaru konta 221- Należności z tytułu dochodów budżetowych obrotów kont szczegółowych z obrotami na koncie analitycznym w zakresie podatku od nieruchomości od osób fizycznych,11)sporządzanie rejestrów wymiarowych i korekt,12)sporządzanie danych do celów sprawozdawczych,13)sprawdzanie dokumentów dotyczących wymiaru podatku pod względem merytorycznym i formalno-rachunkowym,14)prawidłowe i terminowe archiwizowanie dokumentów,15)samodzielne podejmowanie wszystkich czynności przygotowawczych i organizacyjno-technicznych w ramach powierzonych obowiązków,16)dokonywanie kontroli powszechności opodatkowania podatkiem od nieruchomości od osób fizycznych poprzez przeprowadzanie kontroli w terenie, będącej jednym z elementów kontroli zarządczej,17)opisywanie wniosków w zakresie wydawanych zaświadczeń,18)uczestnictwo w rozprawach przed Samorządowym Kolegium Odwoławczym,19)przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu w szczególności:- regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Chełm,- instrukcji obiegu dowodów księgowych,- regulaminu pracy,-instrukcji kancelaryjnej,20)przestrzeganie przepisów ustawy Ordynacja podatkowa oraz ustawy o podatkach i opłatach lokalnych i innych przepisów prawa podatkowego,21)przestrzeganie przepisów w sprawie zasad rachunkowości i planu kont dla prowadzenia ewidencji podatków i opłat dla organów podatkowych jednostek samorządu terytorialnego,22)stosowanie i przestrzeganie przepisów o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej, 23) przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów przeciwpożarowych, 24) przestrzeganie przepisów w zakresie ochrony danych, 25) wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchników.
Urząd Miasta Chełm - 2020-05-14 - Chełm (lubelskie)
Wydawanie warunków technicznych dotyczących przyłączy wodociągowa kanalizacyjnych.Wydawanie zezwoleń na podłączenie do gminnej sieci wodociągowej.Nadzór nad pracownikami zatrudnionymi na stanowiskach do spraw konserwacji sieci, urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych oraz kontrolowanie pracy tych pracowników.Kontrola pracy sieci wodno kanalizacyjnej wraz z infrastrukturą towarzyszącą.Kontrola pracy urządzeń zainstalowanych na stacjach uzdatniania wody zgodnie z DTR lub zaleceniami zawartymi w instrukcjach do tych urządzeń.Bieżące i okresowe przeglądy sieci wodociągowej i kanalizacyjnej, zapewniające sprawną jej eksploatacji
Centrum Doradczo Szkoleniowe BHP EKSPERT - 2020-04-21 - Przemyśl (podkarpackie)
prace murarskie, nakładanie warstw tynkarskich; I umowa okres próbny; praca w godzinach 07.00-15.00 + 1 sobota w miesiącu 07.00-13.00;
ZAKŁAD OGÓLNOBUDOWLANY MATEUSZ BRĄBEREK - 2020-04-17 - Zgorzelec (dolnośląskie)
Przygotowanie projektów mebli dla klientów, wykonywanie rozkroju płyt, frezowanie, oklejanie, składanie szafek, montaż u klienta.
kontakt przez PUP - 2016-05-02 - Płock (mazowieckie)
Nauczyciel wychowania przedszkolnego
Przedszkole Niepubliczne Zielona Nibylandia Anna Orłowska - 2016-10-06 - Bolesławiec (dolnośląskie)
ZAKRES OBOWIZKÓW: nauczanie jeżyka, prowadzenie zajęć językowych; WYMAGANIA: licencjat, magister- filologia angielska; KONTAKT: tel. 728 949 588, email: absolwents (at) absolwents.pl
Szkoła Językowa ABSOLWENT Lubliniec - 2015-07-31 - Lubliniec (śląskie)