STANOWISKO DS. EGZEKUCJI K/M Warszawa oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Warszawie
Stanowisko: STANOWISKO DS. EGZEKUCJI K/M
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: .
Data publikacji: 2019-09-17
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Warszawie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:11 Listopada 15a, 03-446 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: .
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. EGZEKUCJI K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: urzędnik ubezpieczeń społecznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.10.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Urzędnik ubezpieczeń społecznych
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Pakiet MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Do zadań osoby zatrudnionej na stanowisku ds. egzekucji należy m.in.: - analiza tytułów wykonawczych i dokonywanie zajęć kont bankowych, wynagrodzeń oraz innych świadczeń i wierzytelności dłużników; - monitorowanie prowadzonych postępowań egzekucyjnych; - przekazywanie akt do innych organów egzekucyjnych; - opracowywanie wniosków dłużników i wydawanie postanowień w prowadzonych postępowaniach. WYMAGANIA FORMALNE OKREŚLONE DLA STANOWISKA PRACY: Niezbędne: - wykształcenie średnie Mile widziane: - wykształcenie wyższe (prawo, administracja, ekonomia, finanse, bankowość, polityka społeczna) - minimum 1 rok pracy związanej z ubezpieczeniami społecznymi WYMAGANIA DODATKOWE: Jeśli jesteś osobą: - odpowiedzialną, - rzetelną, - samodzielną, - terminową oraz potrafisz obsługiwać pakiet MS Office TO ZACHĘCAMY DO PRZESŁANIA DOKUMENTÓW. WYMAGANE DOKUMENTY: - list motywacyjny ze wskazaniem komórki organizacyjnej, stanowiska pracy wg regulaminu organizacyjnego, o które ubiega się kandydat - CV - kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie - kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane doświadczenie zawodowe wymóg uzupełniający - odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji (wzór poniżej) Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa." TERMIN, DO KTÓREGO NALEŻY SKŁADAĆ DOKUMENTY - 2.10.2019 r. Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania Zakładu Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Warszawie. MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW: Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Warszawie Wydział Kadrowo-Płacowy, pokój 408 ul. Podskarbińska 25 03-829 Warszawa Dokumenty składane osobiście prosimy składać w kopertach na stanowisku Dziennik Podawczy, który znajduje się na parterze. DODATKOWE INFORMACJE: Oferujemy: - zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę - rozwój zawodowy - świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych. Proces rekrutacji obejmować będzie: - ocenę formalną dokumentów kandydatów - test wiedzy z zakresu ZUS i jednostki, przepisów/zagadnień o ubezpieczeniach społecznych - rozmowę kwalifikacyjną. Dodatkowe informacje: - skontaktujemy się z osobami, które spełniają wymagania formalne drogą mailową lub telefoniczną - nadesłanych dokumentów nie zwracamy - dokumenty nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane - dokumenty niekompletne nie będą brane pod uwagę w procesie rekrutacyjnym - zachęcamy do składnia ofert osoby z niepełnosprawnością. Miejsce wykonywania pracy: Inspektorat Warszawa Praga Północ ul. 11 Listopada 15 a 03-446 Warszawa WARUNKI PRACY: Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Wyposażenie stanowiska pracy: - sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy: - spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż., - polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - konieczność poruszania się po całym obiekcie, - konieczność odbywania podróży służbowych (w przypadku szkoleń organizowanych poza miejscem pracy), - budynek 4 - piętrowy z windą oraz pomieszczeniem sanitarnym dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych, - stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 2 piętrze, - przy wejściu do budynku jest zamontowana platforma schodowa lub transporter schodowy, - w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Nazwa pracodawcy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Warszawie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Podskarbińska 25, 03-829 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Po uzgodnieniu z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Podskarbińska
Numer budynku pracodawcy: 25
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 5
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 5
Zawód wykonywany przez pracownika: urzędnik ubezpieczeń społecznych
Data dodania oferty pracy: 19.09.2019
Oferta pracy ważna do: 02.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 19.09.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 17.09.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b15c47f7170b5659cef2711f0153849b
Podobne oferty pracy
-Konfekcjonowanie (przepakowywanie) produktów spożywczych-Praca przy linii produkcyjnej
HUMAN&HUNTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-13 - Lublin (lubelskie)
prowadzenie zajęć językowych w szkołach podstawowych i/lub przedszkolach - w trakcie roku szkolnego, realizacja zadań managera edukacyjnego, po profesjonalnym, bezpłatnym szkoleniu
CENTRUM EDUKACJI ATUT - POŁUDNIE CL Sp. z .o.o Sp. J. - 2016-08-24 - Pszczyna (śląskie)
Stanowisko ds. środków trwałych zajmuje się między innymi prowadzeniem całokształtu spraw związanych z ewidencją środków trwałych i innych przedmiotów oraz odpowiedzialność za ich właściwą gospodarkę wraz z wyposażeniem będącym w użyczeniu.Ważniejsze zadania: 1.sporządzanie sprawozdań i zestawień środków trwałych i przedmiotów niskocennych;2.dokonywanie zmian stanu wyposażenia znajdującego się w pomieszczeniach urzędu; 3.nadawanie numerów inwentarzowych na zakupiony sprzęt i wyposażenie;4.wystawianie dokumentów przesunięć środków trwałych oraz protokołów przekazania dla wydziałów urzędu;5.sporządzanie umów użyczenia, przekazania sprzętu i wszelkich środków trwałych na stan urzędu oraz jednostkom organizacyjnym w ich posiadanie;6.przyjmowanie na stan wyposażenia od zlikwidowanych jednostek organizacyjnych;7.potwierdzanie stanu sald w zakresie składników majątkowych będących własnością innych jednostek;8.zapewnienie właściwej informacji wizualnej w urzędzie;9.przeprowadzanie procesu likwidacji środka trwałego/przedmiotu nietrwałego;10.zabezpieczenie wszystkich wydziałów urzędu w meble biurowe i inne środki trwałe niezbędne do ich funkcjonowania oraz dbanie o ich prawidłowe wykorzystanie;11.przeprowadzanie procesu związanego z utylizacją sprzętu i urządzeń; 12.konserwacja i naprawa kserokopiarek oraz zapewnienie dostawy materiałów eksploatacyjnych;13.zabezpieczenie miejsc parkingowych na dziedzińcu urzędu;14.prowadzenie całokształtu spraw związanych z niszczeniem dokumentów;15.prowadzenie całokształtu spraw związanych z wywozem nieczystości; 16.zapewnienie łączności telefonicznej: stacjonarnej i komórkowej pracownikom urzędu poprzez wybór operatora oraz rozliczanie faktur z tego tytułu;17.przygotowanie i przeprowadzenie wszystkich czynności związanych z udzieleniem zamówienia publicznego w zakresie realizowanych zadań na stanowisku pracy, w czasie zapewniającym ciągłość realizowanych zadań;18.koordynacja prac grupy zakupowej w zakresie realizacji zamówień dostaw i usług objętych zakresem obowiązków;19.monitorowanie, w cyklu miesięcznym, realizacji umowy zawartej w grupie zakupowej przez wszystkie jednostki w zakresie zamówień dostaw i usług objętych zakresem obowiązków.Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Umowa na czas określony- 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-02-28 - Słupsk (pomorskie)
Wykształcenie min. średnie; wymagane doświadczenie zawodowe; biegła znajomość j. angielskiego lub niemieckiego; wyszukiwanie ładunków; układanie tras; praca w domu; pracodawca zapewnia komputer z dostępem do Internetu oraz telefon
VAN 7 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-29 - Gliwice (śląskie)
prowadzenie zajęć praktycznej nauki zawodou, instruktażu skzoleniowego, prowadzenie bieżącej oceny pracy uczestników
Zachodniopomorska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Szczecinie Ośrodek Szkolenia i Wychowania w Rowie T-Z - 2016-07-19 - Trzcińsko-Zdrój (zachodniopomorskie)
praca jako kierowca - przewóz materiałów budowlanych; jedna zmiana 08.00-16.00 oraz dodatkowo 2 razy w miesiącu sobota po 4h; II umowa o pracę na czas określony - 1 rok (docelowo na czas nieokreślony);
"POROMER" SP. Z O.O - 2018-02-05 - Zgorzelec (dolnośląskie)
Zgodny, praca w Łasinie
Kujawsko-Dobrzyńska Spółdzielnia Handlowa w Rypinie - 2017-11-30 - Łasin (kujawsko-pomorskie)
- praca w porcie
JAROSŁAW MACYSZYN - 2018-01-17 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2019-03-25 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Kierowca samochodu ciężarowego, przewóz rzeczy na terenie kraju i Skandynawii
F.H.U. AUTO-PLUS Jacek Malesa - 2016-10-19 - Płock (mazowieckie)
Zgodny ze stanowiskiem
PPHU 2A ARTUR ANKOWSKI - 2019-03-19 - Marzęcice (warmińsko-mazurskie)
obsługa wózka widłowego, kompletowanie i rozładunek wyrobów i surowców
EUROCAST SP.Z O.O. - 2016-07-13 - Strzebielino (pomorskie)
Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych - 2018-02-06 - Żary (lubuskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Kalisz (wielkopolskie)
ocena przydatności surowców oraz przygotowanie ich do produkcji, mieszanie, wyrabianie, przygotowywanie nadzień, kremów, polew, owoców, ponczów, wypiek ciast i ciasteczek, tortów.
kontakt przez PUP - 2019-04-11 - Gorlice (małopolskie)
prace magazynowe w hurtowni warzyw i owoców w Zawierciu
POKOJE DO WYNAJĘCIA U ŁUKASZA, HUR T WARZYW I OWOCÓW LANDROPOL ŁUKASZ LANGNER - 2016-05-11 - Zawiercie (śląskie)
Przygotowanie procesów obróbki skrawaniem, w tym narzędzi skrawających oraz oprzyrządowania technologicznego zgodnie z dokumentacją, dobór i mocowanie narzędzi,Wykonywanie prac tokarskich, obróbka elementów zgodnie z dokumentacją;Obsługa tokarki z zachowaniem wymagań bezpieczeństwa i higieny pracy;Pomiar i ocena jakości wykonanych detali, korygowanie błędów;Czyszczenie i bieżąca konserwacja użytkowanej tokarki, narzędzi i przyrządów. Umowa na 2 lata; godziny pracy: 7.00- 15.00, 14.00- 22.00
HYDRO-NAVAL Spółka z o.o. - 2018-01-29 - Słupsk (pomorskie)
zapewnienie właściwej realizacji zadań przez utrzymanie i użytkowanie obiektów w oddziale i w podległych jednostkach
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Legnicy - 2016-06-14 - Legnica (dolnośląskie)
praca przy ploterze tnącym
P.P.U. DROMO Sp. z o.o. - 2016-03-16 - Poznań (wielkopolskie)
jw.
Vip Account Sp. z o.o - 2017-04-26 - Warszawa (mazowieckie)
ręczne lub maszynowe dzielenie przesyłek pocztowych i paczek, sporządzanie odsyłek, sporządzanie wiązek listowych, opracowywanie ładunków pocztowych w magazynie, sporządzanie dokumentacji ekspedycyjnej, obsługa komputera i programów ekspedycyjnych.
kontakt przez OHP - 2019-03-19 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowywanie dań.
kontakt przez PUP - 2018-08-30 - Jasło (podkarpackie)
sprzedaż karmy dla zwierząt
kontakt przez PUP - 2016-11-14 - Oleśnica (dolnośląskie)
Kompletacja wykroi, kontrola wykroi, krojenie tkanin i skór.
kontakt przez PUP - 2016-08-26 - Barlinek (zachodniopomorskie)
rowadzenie i przygotowywanie spraw związanych z inwestycjami oświetleniowymi, przygotowywanie projektów rozstrzygnięć, wniosków i stanowisk organów Gminy, dotyczących zaliczenia dróg i ulic do poszczególnych kategorii, prowadzenie spraw związanych z bieżącym utrzymaniem dróg, eksploatacją oświetlenia ulicznego, sieci wodociągowych i sieci kanalizacyjnych, określanie szczególnego korzystania z dróg w tym wykorzystywania pasów drogowych na cele niekomunikacyjne, rozliczanie i egzekwowanie należności za zajęcie pasa drogowego i umieszczanie urządzenia w pasie drogowym, sporządzanie przypisu nalezności za zajęcie pasa drogowego i umieszczanie urządzenia w pasie drogowym.Pełna treść naboru dostępna na stronie internetowej http://bip.gmina.turek.pl/biuletyn-informacji-publicznej/konkursy-i-nabory.html
URZĄD GMINY W TURKU - 2017-02-28 - Turek (wielkopolskie)
Obsługa klientów w kawiarni. Praca w godzinach 10:00 - 20:00
MUFFINKA Inga Malik - 2016-05-09 - Brzesko (małopolskie)
Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na stanowisku odpowiedzialna będzie za przyjmowanie i weryfikowanie wniosków o wydanie odpisów z rejestru aktów stanu cywilnego oraz migrowanie aktów stanu cywilnego do Systemu Rejestrów Państwowych. Ważniejsze zadania: 1. wydawanie odpisów zupełnych i skróconych aktów stanu cywilnego; 2. migrowanie aktów stanu cywilnego do Systemu Rejestrów Państwowych; 3. dokonywanie zleceń zmigrowania aktów przez inne urzędy stanu cywilnego w aplikacji Źródło; 4. dokonywanie zmian w rejestrze PESEL; 5. asystowanie w czasie uroczystości zawarcia związku małżeńskiego, jubileuszy długoletniego pożycia małżeńskiego oraz innych uroczystości odbywających się w urzędzie i poza Urzędem Stanu Cywilnego w Słupsku. Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością. Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 2500 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2019-04-05 - Słupsk (pomorskie)
wyrób produktów cukierniczych
kontakt przez PUP - 2016-07-13 - Brusy (pomorskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-11-07 - Warszawa (mazowieckie)
praca na kuchni w przedszkolu
Przedszkole w Bartągu - 2018-08-17 - Bartąg (warmińsko-mazurskie)