STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ Żary oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych
Stanowisko: STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ
Wynagrodzenie: od 2 300 PLN
Zakres obowiązków: Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń.
Data publikacji: 2018-02-06
Lokalizacja: Żary (lubuskie)
Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Lotników 1A, 68-200 Żary, powiat: żarski, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Okres próbny 3 miesiące. Praca w godzinach 07:00-15:00.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Żary
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: żarski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Żary
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik administracji*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 26.02.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Pożądane wykształcenie wyższe (nauki społeczne, gospodarka, prawo) oraz minimum 1 rok pracy związanej z ubezpieczeniami społecznymi, umiejętność obsługi pakietu Ms Office, znajomość ustaw: o systemie ubezpieczeń społecznych, o ubezpieczeniu zdrowotnym, o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, komunikatywność, rzetelność, dokładność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność planowania i organizacji pracy własnej, odporność na stres.
Nazwa pracodawcy: Zakład Ubezpieczeń Społecznych
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Żarach
Adres pracodawcy:
Kupiecka 65, 65-427 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV i list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, o które kandydat się ubiega, odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na prztwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji, kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, inny - Złożenie CV i dokumentów aplikacyjnych
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: m. Zielona Góra
Gmina pracodawcy: Zielona Góra
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zielona Góra
Ulica pracodawcy: Kupiecka
Numer budynku pracodawcy: 65
Profil działalności pracodawcy: ZUS
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Żarach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: technik administracji*
Data dodania oferty pracy: 06.02.2018
Oferta pracy ważna do: 19.02.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 06.02.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 06.02.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: prowadzenie całokształtu prac związanych z kadrową obsługą pracowników; współtworzenie i wdrażanie systemów zarządzania kadrami.Ważniejsze zadania:W zakresie administracji kadrowej: prowadzenie spraw kadrowych (w tym akt osobowych) pracowników; przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do ubiegania się przez pracowników o świadczenia (w tym: emerytalnej, rentowej i rehabilitacyjnej); dokonywanie odpowiednich zgłoszeń w obowiązujących systemach w przypadku przesunięć pracowniczych; prowadzenie spraw z zakresu ewidencji i rozliczania czasu pracy pracowników; współpraca ze Specjalistą ds. BHP w zakresie obsługi kadrowej pracowników; przeprowadzanie okresowych kontroli w zakresie przestrzegania dyscypliny pracy, ewidencji i rozliczania czasu pracy w wydziałach Urzędu Miejskiego w Słupsku; udzielanie niezbędnych informacji i porad w sprawach pracowniczych; przygotowywanie dokumentów kadrowych na potrzeby innych wydziałów Urzędu Miejskiego.W zakresie zarządzania i rozwoju: współtworzenie, nadzór oraz realizacja polityki i praktyk personalnych; zarządzanie różnorodnością przejawiającą się podejmowaniem działań na rzecz implementowania polityki równego traktowania i prowadzenia edukacji antydyskryminacyjnej wśród wszystkich zatrudnionych, aktywnego przeciwdziałania dyskryminacji i mobbingowi w miejscu pracy (w szczególności ze względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, religię narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną); współpraca z kierownictwem w zakresie planowania i wdrażania programów realizujących wymogi kadrowe oraz krótko i długoterminowych potrzeb Urzędu w tym zakresie; współtworzenie i prowadzenie programów bezpieczeństwa, pozytywnych działań i innych programów kształtujących relacje międzyludzkie w zgodzie z przyjętymi wartościami określonymi w strategii rozwojowej; współtworzenie i sprawowanie pieczy nad realizacją programów wynagradzania i świadczeń dodatkowych; współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w Słupsku oraz innymi instytucjami zewnętrznymi w zakresie organizowania staży, robót publicznych i prac interwencyjnych.W zakresie kontrolingu personalnego: przygotowywanie planów etatów oraz wskaźników i parametrów do planu funduszu płac oraz racjonalne gospodarowanie tym funduszem przy współpracy Referatu Wydatków Wydziału Księgowości; prowadzenie badań i analiz ich wyników w celu prowadzenia porównań wynagrodzeń i świadczeń dodatkowych; monitorowanie kosztów programów zarządzania kadrami; prowadzenie analityki i sprawozdań z sytuacji kadrowej w Urzędzie na potrzeby własne oraz instytucji zewnętrznych; analiza zewnętrznego rynku pracy w zakresie trendów wynagrodzeń i benefitów oraz rekomendowanie rozwiązań wewnętrznych w tym zakresie.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-05-08 - Słupsk (pomorskie)
jw.
EWLIT Sp. z o.o. Sp.k - 2016-12-30 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzątanie Klubu Kultury, odśnieżanie, zamykanie i otwieranie Klubu w określonych dniach i godzinach (praca po ok. 4 godziny dzienne od 16-17).
DWOREK BIAŁOPRĄDNICKI CENTRUM KULTURY - 2017-12-18 - Kraków (małopolskie)
Pełna księgowość oraz KPiR
Biuro Rachunkowe "TAX-FREE" Ignacy Mróz - 2018-01-12 - Sopot (pomorskie)
Pomoc przy dostawie towaru. Wykładanie towaru na półkach sklepowych. Obsługa kasy fiskalnej. Sprzątanie stanowiska pracy.
kontakt przez PUP - 2017-12-27 - Ciechocinek (kujawsko-pomorskie)
Zainteresowane osoby z profilem II powinny zgłosić się do swojego doradcy klienta po skierowanie do pracodawcy. Oferta pracy w ramach refundacji wynagrodzenia, nagród i składek ZUS dla bezrobotnych do 30 roku życia. Wymagane wykształcenie średnie, obsługa komputera. Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za obsługę klientów na stacji paliw.
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Rybnik (śląskie)
praca na zewnątrz
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Suwałki (podlaskie)
PODEJMOWANIE INTERWENCJI W MOMENCIE PRZYJĘCIA ZGŁOSZENIA, PATROLOWANIE SAMOCHODEM SŁUŻBOWYM CHRONIONYCH OBIEKTÓW. MIEJSCE PRACY: BANINO, KARTUZY, GDAŃSK.
SOLID GROUP SP. Z O.O. - 2016-08-31 - Kartuzy (pomorskie)
Zgodny ze stanowiskiem; dwie zmiany (10-22); kontakt z pracodawcą osobisty i telefoniczny w godzinach (11-15) oraz e-mailowy.
PUG UNI BAR ALBATROS S.C. - 2016-03-08 - Ustka (pomorskie)
1)przygotowywanie dokumentacji technicznej i prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji branży budowlanej zgodne z obowiązującymi przepisami,2)analiza projektów technicznych, kosztorysów inwestorskich zadań przyjętych do realizacji,3)przygotowywanie materiałów przetargowych zgodnie z wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych,4)techniczna organizacja i przeprowadzanie przetargów w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych,5)przygotowywanie umów z wykonawcami na wykonywanie projektów technicznych, usług i realizację zadań inwestycyjnych,6)egzekwowanie od wykonawcy wywiązania się z warunków zapisanych w umowie w czasie trwania realizacji zadania jak i w okresie gwarancji i rękojmi,7)rozliczanie prowadzonych robót, kontrola prawidłowego stosowania cenników, sprawdzanie kosztorysów powykonawczych,8)sprawdzanie, opisywanie i przekazywanie do realizacji faktur wystawionych przez wykonawcę robót,9)realizacja inwestycji współfinansowanych przez fundusze pomocowe,10)opiniowanie wniosków składanych przez osoby fizyczne i prawne w zakresie robót branży budowlanej,11)przekazywanie wykonanych inwestycji na majątek miasta,12)udział w komisjach odbioru robót i w przeglądach gwarancyjnych wykonanych inwestycji,13)przygotowywanie materiałów do projektów związanych z pozyskiwaniem środków finansowych z funduszy pomocowych,14)przygotowywanie materiałów do projektu budżetu,15)rozpatrywanie interpelacji radnych, wniosków Komisji Rady Miasta oraz skarg i wniosków mieszkańców,16)przygotowywanie aktów normatywnych wydawanych przez Prezydenta Miasta oraz uchwał Rady Miasta w zakresie działania stanowiska pracy,17)wykonywanie innych zadań zleconych przez Dyrektora Wydziału niebędących w sprzeczności z obowiązującymi przepisami,18)samokontrola na stanowisku pracy,19)współpraca z wydziałem Organizacji i Nadzoru w zakresie ubezpieczenia wykonywanych i oddanych do użytku inwestycji miejskich,20)współpraca z innymi wydziałami mającymi wpływ na prawidłowy przebieg realizowanych inwestycji.
Urząd Miasta Chełm - 2018-03-29 - Chełm (lubelskie)
praca na drogach krajowych na terenie Polski.
kontakt przez PUP - 2017-06-30 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Warszawa (mazowieckie)
Pomoc w czynnościach geodezyjnych, zgodnie z poleceniem przełożonego.
GEO-INVEST.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-23 - Gdańsk (pomorskie)
- profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i fiannasowych- aktywna sprzedaż usług i towarów handlowych- udzielanie informacji o świadczonych usługach- kształtowanie pozytywnego wizerunku Poczty Polskiej S.A., w tym dbałość o estetykę stanowiska pracy- sporządzanie dokumentacji w zakresie realizowanych usług
Poczta Polska S.A Pion Kapitału Ludzkiego Ośrodek Pionu Kapitału Ludzkiego w Białymstoku- Region Sieci w Białymstoku - 2017-01-23 - Łomża (podlaskie)
praca przy montażu i szyciu cholewek
Zakład Usług Cholewkarskich - 2016-08-11 - Łomianki (mazowieckie)
- obsługa kasy fiskalnej, - wykładanie towaru na półkach, - sprawdzanie towaru z fakturą.Doswiadczenie zawodowe mkile widziane.
Centrum Zoologiczno-Wędkarskie Rokicki Grzegorz - 2016-10-07 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
Obsługa klienta. Wymagane: wykształcenie min. zasadnicze zawodowe. Praca - Urząd Pocztowy Sulęcin. Tel.: 95 721 03 52 Katarzyna Zieleńska. Adres e-mail: katarzyna.zielenska (at) poczta-polska.pl
POCZTA POLSKA S.A - 2018-05-07 - Sulęcin (lubuskie)
Wykonywanie pokryć dachowych
PPHU ''STASZAK'' Bartłomiej Staszak - 2017-11-21 - Kępno (wielkopolskie)
Wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-11-03 - Sejny (podlaskie)
Zaopatrywanie hoteli, resturacji i sklepów w artykuły spożywcze na terenie Trójmiasta.
FIRMA HANDLOWA "KARDA" ANDRZEJ KAMIŃSKI - 2017-04-21 - Gdynia (pomorskie)
prace porządkowe
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Husów (podkarpackie)
staż dla os. powyżej 30 r.ż. ewidencjonowanie i archiwizowanie dokumentów, porządkowanie korespondencji, przygotowywanie dokumentacji, redagowanie treści pism, obsługa urządzeń biurowych, współpraca z komórkami organizacyjnymi zakładu
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Magazynier
ANKA Znamirowska Sp. jawna - 2018-07-31 - Bogoniowice (małopolskie)
Prowadzenie samochodu cięzarowego z naczepą
P.T.H.U. TRANS KRUSZ S.C. - 2016-08-17 - Puławy (lubelskie)
bieżąca obsługa klientów w Placówce Alior Banku, doradztwo i sprzedaż produktów bankowości detalicznej, aktywne pozyskiwanie Klientów indywidualnych poprzez rozmowy telefoniczne i spotkania bezpośrednie, inicjowanie i aktywne kształtowanie długotrwałych relacji z Klientami, analizowanie potrzeb Klientów oraz dostosowywanie produktów i usług do ich wymagań, realizacja celów sprzedażowych zgodnie z wewnętrznie określonymi standardami Banku, realizacja spotkań z klientami poza siedzibą Banku, budowanie pozytywnego wizerunku firmy
POŚREDNICTWO FINANSOWE TARGET ROBERT SZABŁOWSKI - 2015-12-03 - Świętochłowice (śląskie)
pozyskiwanie klientów w zakresie ochrony i systemów alarmowych
Detektywistyczna Agencja Ochrony"ARGUS"Tadeusz Pachnik - 2017-08-09 - Sandomierz (świętokrzyskie)
stanowisko pracy ds. archiwizacji
kontakt przez PUP - 2017-07-13 - Zielona Góra (lubuskie)
KIEROWANIE PRACĄ ZESPOŁU, REKRUTACJA PRACOWNIKÓW,
FHU PERFECT TIME BOŻENNA PROZOROWICZ - 2017-03-15 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Wykonywanie operacji magazynowych( składanie, przygotowywanie zamówień, załadunki i rozładunki samochodów ciężarowych). Odbiór produktów z linii rozlewniczej.
VAN PUR SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-03-06 - Koszalin (zachodniopomorskie)
czynności pomocnicze przy produkcji konfekcji, wprowadzanie danych, wykonywanie produktu wg wytycznych, odbieranie gotowych produktów poligraficznych z maszyn, nieskomplikowane pracę ręczne przy pakowaniu, etykietowaniu, kopertowaniu, komplementowaniu materiałów gotowych
kontakt przez OHP - 2017-07-04 - Dębica (podkarpackie)