STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ Żary oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych

Stanowisko: STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ

Wynagrodzenie: od 2 300 PLN

Zakres obowiązków: Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń.

Data publikacji: 2018-02-06

Lokalizacja: Żary (lubuskie)

Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Lotników 1A, 68-200 Żary, powiat: żarski, woj: lubuskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Okres próbny 3 miesiące. Praca w godzinach 07:00-15:00.

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Żary

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: żarski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Żary

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: technik administracji*

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 26.02.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), inne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Pożądane wykształcenie wyższe (nauki społeczne, gospodarka, prawo) oraz minimum 1 rok pracy związanej z ubezpieczeniami społecznymi, umiejętność obsługi pakietu Ms Office, znajomość ustaw: o systemie ubezpieczeń społecznych, o ubezpieczeniu zdrowotnym, o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, komunikatywność, rzetelność, dokładność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność planowania i organizacji pracy własnej, odporność na stres.

Nazwa pracodawcy: Zakład Ubezpieczeń Społecznych

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Żarach

Adres pracodawcy:
Kupiecka 65, 65-427 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV i list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, o które kandydat się ubiega, odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na prztwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji, kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, inny - Złożenie CV i dokumentów aplikacyjnych

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubuskie

Powiat pracodawcy: m. Zielona Góra

Gmina pracodawcy: Zielona Góra

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Zielona Góra

Ulica pracodawcy: Kupiecka

Numer budynku pracodawcy: 65

Profil działalności pracodawcy: ZUS

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Żarach

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: technik administracji*

Data dodania oferty pracy: 06.02.2018

Oferta pracy ważna do: 19.02.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 06.02.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 06.02.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

STANOWISKO PRACY DS. KADR I ROZWOJU PRACOWNIKÓW W WYDZIALE ZARZĄDZANIA KADRAMI - od 2 400 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: prowadzenie całokształtu prac związanych z kadrową obsługą pracowników; współtworzenie i wdrażanie systemów zarządzania kadrami.Ważniejsze zadania:W zakresie administracji kadrowej: prowadzenie spraw kadrowych (w tym akt osobowych) pracowników; przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do ubiegania się przez pracowników o świadczenia (w tym: emerytalnej, rentowej i rehabilitacyjnej); dokonywanie odpowiednich zgłoszeń w obowiązujących systemach w przypadku przesunięć pracowniczych; prowadzenie spraw z zakresu ewidencji i rozliczania czasu pracy pracowników; współpraca ze Specjalistą ds. BHP w zakresie obsługi kadrowej pracowników; przeprowadzanie okresowych kontroli w zakresie przestrzegania dyscypliny pracy, ewidencji i rozliczania czasu pracy w wydziałach Urzędu Miejskiego w Słupsku; udzielanie niezbędnych informacji i porad w sprawach pracowniczych; przygotowywanie dokumentów kadrowych na potrzeby innych wydziałów Urzędu Miejskiego.W zakresie zarządzania i rozwoju: współtworzenie, nadzór oraz realizacja polityki i praktyk personalnych; zarządzanie różnorodnością przejawiającą się podejmowaniem działań na rzecz implementowania polityki równego traktowania i prowadzenia edukacji antydyskryminacyjnej wśród wszystkich zatrudnionych, aktywnego przeciwdziałania dyskryminacji i mobbingowi w miejscu pracy (w szczególności ze względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, religię narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną); współpraca z kierownictwem w zakresie planowania i wdrażania programów realizujących wymogi kadrowe oraz krótko i długoterminowych potrzeb Urzędu w tym zakresie; współtworzenie i prowadzenie programów bezpieczeństwa, pozytywnych działań i innych programów kształtujących relacje międzyludzkie w zgodzie z przyjętymi wartościami określonymi w strategii rozwojowej; współtworzenie i sprawowanie pieczy nad realizacją programów wynagradzania i świadczeń dodatkowych; współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w Słupsku oraz innymi instytucjami zewnętrznymi w zakresie organizowania staży, robót publicznych i prac interwencyjnych.W zakresie kontrolingu personalnego: przygotowywanie planów etatów oraz wskaźników i parametrów do planu funduszu płac oraz racjonalne gospodarowanie tym funduszem przy współpracy Referatu Wydatków Wydziału Księgowości; prowadzenie badań i analiz ich wyników w celu prowadzenia porównań wynagrodzeń i świadczeń dodatkowych; monitorowanie kosztów programów zarządzania kadrami; prowadzenie analityki i sprawozdań z sytuacji kadrowej w Urzędzie na potrzeby własne oraz instytucji zewnętrznych; analiza zewnętrznego rynku pracy w zakresie trendów wynagrodzeń i benefitów oraz rekomendowanie rozwiązań wewnętrznych w tym zakresie.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-05-08 - Słupsk (pomorskie)

ASYSTENTKA KADR I PŁAC K/M - 3 000 - 4 000 PLN

jw.
EWLIT Sp. z o.o. Sp.k - 2016-12-30 - Warszawa (mazowieckie)

OSOBA SPRZĄTAJĄCA - 1 500 - 1 800 PLN

Sprzątanie Klubu Kultury, odśnieżanie, zamykanie i otwieranie Klubu w określonych dniach i godzinach (praca po ok. 4 godziny dzienne od 16-17).
DWOREK BIAŁOPRĄDNICKI CENTRUM KULTURY - 2017-12-18 - Kraków (małopolskie)

SAMODZIELNA KSIĘGOWA - od 3 500 PLN

Pełna księgowość oraz KPiR
Biuro Rachunkowe "TAX-FREE" Ignacy Mróz - 2018-01-12 - Sopot (pomorskie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

Pomoc przy dostawie towaru. Wykładanie towaru na półkach sklepowych. Obsługa kasy fiskalnej. Sprzątanie stanowiska pracy.
kontakt przez PUP - 2017-12-27 - Ciechocinek (kujawsko-pomorskie)

PRACOWNIK OBSŁUGI NA STACJI PALIW - od 2 000 PLN

Zainteresowane osoby z profilem II powinny zgłosić się do swojego doradcy klienta po skierowanie do pracodawcy. Oferta pracy w ramach refundacji wynagrodzenia, nagród i składek ZUS dla bezrobotnych do 30 roku życia. Wymagane wykształcenie średnie, obsługa komputera. Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za obsługę klientów na stacji paliw.
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Rybnik (śląskie)

PRACOWNIK PORZĄDKOWY - od 2 000 PLN

praca na zewnątrz
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Suwałki (podlaskie)

PRACOWNIK GRUP INTERWENCYJNYCH - od 2 900 PLN

PODEJMOWANIE INTERWENCJI W MOMENCIE PRZYJĘCIA ZGŁOSZENIA, PATROLOWANIE SAMOCHODEM SŁUŻBOWYM CHRONIONYCH OBIEKTÓW. MIEJSCE PRACY: BANINO, KARTUZY, GDAŃSK.
SOLID GROUP SP. Z O.O. - 2016-08-31 - Kartuzy (pomorskie)

BARMAN/KELNER - od 2 000 PLN

Zgodny ze stanowiskiem; dwie zmiany (10-22); kontakt z pracodawcą osobisty i telefoniczny w godzinach (11-15) oraz e-mailowy.
PUG UNI BAR ALBATROS S.C. - 2016-03-08 - Ustka (pomorskie)

STANOWISKO DS. PRZYGOTOWANIA INWESTYCJI W BIURZE INWESTYCJI MIEJSKICH - od 2 100 PLN

1)przygotowywanie dokumentacji technicznej i prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji branży budowlanej zgodne z obowiązującymi przepisami,2)analiza projektów technicznych, kosztorysów inwestorskich zadań przyjętych do realizacji,3)przygotowywanie materiałów przetargowych zgodnie z wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych,4)techniczna organizacja i przeprowadzanie przetargów w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych,5)przygotowywanie umów z wykonawcami na wykonywanie projektów technicznych, usług i realizację zadań inwestycyjnych,6)egzekwowanie od wykonawcy wywiązania się z warunków zapisanych w umowie w czasie trwania realizacji zadania jak i w okresie gwarancji i rękojmi,7)rozliczanie prowadzonych robót, kontrola prawidłowego stosowania cenników, sprawdzanie kosztorysów powykonawczych,8)sprawdzanie, opisywanie i przekazywanie do realizacji faktur wystawionych przez wykonawcę robót,9)realizacja inwestycji współfinansowanych przez fundusze pomocowe,10)opiniowanie wniosków składanych przez osoby fizyczne i prawne w zakresie robót branży budowlanej,11)przekazywanie wykonanych inwestycji na majątek miasta,12)udział w komisjach odbioru robót i w przeglądach gwarancyjnych wykonanych inwestycji,13)przygotowywanie materiałów do projektów związanych z pozyskiwaniem środków finansowych z funduszy pomocowych,14)przygotowywanie materiałów do projektu budżetu,15)rozpatrywanie interpelacji radnych, wniosków Komisji Rady Miasta oraz skarg i wniosków mieszkańców,16)przygotowywanie aktów normatywnych wydawanych przez Prezydenta Miasta oraz uchwał Rady Miasta w zakresie działania stanowiska pracy,17)wykonywanie innych zadań zleconych przez Dyrektora Wydziału niebędących w sprzeczności z obowiązującymi przepisami,18)samokontrola na stanowisku pracy,19)współpraca z wydziałem Organizacji i Nadzoru w zakresie ubezpieczenia wykonywanych i oddanych do użytku inwestycji miejskich,20)współpraca z innymi wydziałami mającymi wpływ na prawidłowy przebieg realizowanych inwestycji.
Urząd Miasta Chełm - 2018-03-29 - Chełm (lubelskie)

BRUKARZ - PRACOWNIK FIZYCZNY - od 3 000 PLN

praca na drogach krajowych na terenie Polski.
kontakt przez PUP - 2017-06-30 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

KIEROWCA BETONOMIESZARKI - od 2 500 PLN

jw.
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Warszawa (mazowieckie)

POMOCNIK GEODETY - do 2 000 PLN

Pomoc w czynnościach geodezyjnych, zgodnie z poleceniem przełożonego.
GEO-INVEST.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-23 - Gdańsk (pomorskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 2 050 PLN

- profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i fiannasowych- aktywna sprzedaż usług i towarów handlowych- udzielanie informacji o świadczonych usługach- kształtowanie pozytywnego wizerunku Poczty Polskiej S.A., w tym dbałość o estetykę stanowiska pracy- sporządzanie dokumentacji w zakresie realizowanych usług
Poczta Polska S.A Pion Kapitału Ludzkiego Ośrodek Pionu Kapitału Ludzkiego w Białymstoku- Region Sieci w Białymstoku - 2017-01-23 - Łomża (podlaskie)

CHOLEWKARZ - od 2 000 PLN

praca przy montażu i szyciu cholewek
Zakład Usług Cholewkarskich - 2016-08-11 - Łomianki (mazowieckie)

KASJER/ SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

- obsługa kasy fiskalnej, - wykładanie towaru na półkach, - sprawdzanie towaru z fakturą.Doswiadczenie zawodowe mkile widziane.
Centrum Zoologiczno-Wędkarskie Rokicki Grzegorz - 2016-10-07 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI KLIENTA-SULĘCIN - od 2 250 PLN

Obsługa klienta. Wymagane: wykształcenie min. zasadnicze zawodowe. Praca - Urząd Pocztowy Sulęcin. Tel.: 95 721 03 52 Katarzyna Zieleńska. Adres e-mail: katarzyna.zielenska (at) poczta-polska.pl
POCZTA POLSKA S.A - 2018-05-07 - Sulęcin (lubuskie)

DEKARZ/POMOCNIK DEKARZA - 2 900 - 3 400 PLN

Wykonywanie pokryć dachowych
PPHU ''STASZAK'' Bartłomiej Staszak - 2017-11-21 - Kępno (wielkopolskie)

SPRZEDAWCA W STACJI PALIW - 997,4 PLN

Wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-11-03 - Sejny (podlaskie)

KIEROWCA, DOSTAWCA - od 3 000 PLN

Zaopatrywanie hoteli, resturacji i sklepów w artykuły spożywcze na terenie Trójmiasta.
FIRMA HANDLOWA "KARDA" ANDRZEJ KAMIŃSKI - 2017-04-21 - Gdynia (pomorskie)

SPRZĄTACZKA - do 2 100 PLN

prace porządkowe
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Husów (podkarpackie)

RPO ADMINISTRATOR BUDYNKÓW MIESZKALNYCH - 997,4 PLN

staż dla os. powyżej 30 r.ż. ewidencjonowanie i archiwizowanie dokumentów, porządkowanie korespondencji, przygotowywanie dokumentacji, redagowanie treści pism, obsługa urządzeń biurowych, współpraca z komórkami organizacyjnymi zakładu
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

MAGAZYNIER (O) - od 2 100 PLN

Magazynier
ANKA Znamirowska Sp. jawna - 2018-07-31 - Bogoniowice (małopolskie)

KIEROWCA KAT. C+E - od 3 100 PLN

Prowadzenie samochodu cięzarowego z naczepą
P.T.H.U. TRANS KRUSZ S.C. - 2016-08-17 - Puławy (lubelskie)

DORADCA KLIENTA - ALIOR BANK - od 1 750 PLN

bieżąca obsługa klientów w Placówce Alior Banku, doradztwo i sprzedaż produktów bankowości detalicznej, aktywne pozyskiwanie Klientów indywidualnych poprzez rozmowy telefoniczne i spotkania bezpośrednie, inicjowanie i aktywne kształtowanie długotrwałych relacji z Klientami, analizowanie potrzeb Klientów oraz dostosowywanie produktów i usług do ich wymagań, realizacja celów sprzedażowych zgodnie z wewnętrznie określonymi standardami Banku, realizacja spotkań z klientami poza siedzibą Banku, budowanie pozytywnego wizerunku firmy
POŚREDNICTWO FINANSOWE TARGET ROBERT SZABŁOWSKI - 2015-12-03 - Świętochłowice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU - do 2 700 PLN

pozyskiwanie klientów w zakresie ochrony i systemów alarmowych
Detektywistyczna Agencja Ochrony"ARGUS"Tadeusz Pachnik - 2017-08-09 - Sandomierz (świętokrzyskie)

STANOWISKO PRACY DS. ARCHIWIZACJI - 997,4 PLN

stanowisko pracy ds. archiwizacji
kontakt przez PUP - 2017-07-13 - Zielona Góra (lubuskie)

MENEDŻER PROJEKTU - od 4 200 PLN

KIEROWANIE PRACĄ ZESPOŁU, REKRUTACJA PRACOWNIKÓW,
FHU PERFECT TIME BOŻENNA PROZOROWICZ - 2017-03-15 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

OPERATOR WÓZKA WIDŁOWEGO - od 15 PLN

Wykonywanie operacji magazynowych( składanie, przygotowywanie zamówień, załadunki i rozładunki samochodów ciężarowych). Odbiór produktów z linii rozlewniczej.
VAN PUR SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-03-06 - Koszalin (zachodniopomorskie)

PRACOWNIK KONFEKCJI/DĘBICA - od 13 PLN

czynności pomocnicze przy produkcji konfekcji, wprowadzanie danych, wykonywanie produktu wg wytycznych, odbieranie gotowych produktów poligraficznych z maszyn, nieskomplikowane pracę ręczne przy pakowaniu, etykietowaniu, kopertowaniu, komplementowaniu materiałów gotowych
kontakt przez OHP - 2017-07-04 - Dębica (podkarpackie)