STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ Chełm oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju Inspektorat Chełm
Stanowisko: STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń.
Data publikacji: 2019-06-17
Lokalizacja: Chełm (małopolskie)
Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju Inspektorat Chełm
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Żołnierzy I Armii Wojska Polskiego 8, 22-100 Chełm, powiat: olkuski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: olkuski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wolbrom
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik do spraw ubezpieczeń
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.07.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Pracownik do spraw ubezpieczeń
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: nauki społeczne, gospodarka i prawo
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0:
komunikatywność, rzetelność, orientacja na klienta, asertywność
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1:
znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych oraz rozporządzeń tej ustawy
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_2: umiejętność pracy w zespole
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_3:
umiejętności radzenia sobie w sytuacjach trudnych i pracy pod presją czasu
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_4: nastawienie na wyniki
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_5:
terminowość, rzetelność, samodzielność, odpowiedzialność
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_6:
chęć rozwijania własnej wiedzy i podnoszenia kwalifikacji
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_7:
znajomość ustawy o postepowaniu egzekucyjnym w administracji i rozporządzeń do tej ustawy
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_8: umiejętność obsługi pakietu MS Office
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_9:
znajomość zasad podlegania i ustalania wysokości składek na ubezpieczenia społeczne, zdrowotne, Fundusz Pracy i Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_10:
znajomość przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_11: kierowca samochodu ciężarowego
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Stanowisko ds. rozliczeń Szczegóły oferty pracyNazwa jednostki organizacyjnejZUS Oddział w Biłgoraju Nazwa komórki organizacyjnejWydział Rozliczeń Kont Płatników Składek w Inspektoracie ZUS w Chełmie Adres jednostki organizacyjnejZakład Ubezpieczeń SpołecznychOddział Biłgorajul. Kościuszki 10323-400 Biłgoraj Województwolubelskie Nazwa stanowiska pracy wg. regulaminu organizacyjnegoStanowisko ds. rozliczeń Wymagania formalne określone dla stanowiska pracyNiezbędne:- wykształcenie średnie Pożądane: - wykształcenie wyższe (nauki społeczne, gospodarka i prawo)- minimum 1 rok związanej z ubezpieczeniami społecznymi Wymagania dodatkowe- znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych oraz rozporządzeń tej ustawy,- znajomość zasad podlegania i ustalania wysokości składek na ubezpieczenia społeczne, zdrowotne, Fundusz Pracy i Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych - znajomość ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji - znajomość przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego- umiejętność obsługi pakietu MS Office- umiejętność pracy w zespole- komunikatywność, rzetelność, orientacja na klienta, asertywność- umiejętności radzenia sobie w sytuacjach trudnych i pracy pod presją czasu- umiejętność planowania i organizowania pracy własnej- chęć rozwijania własnej wiedzy i podnoszenia kwalifikacji- nastawienie na wyniki- terminowość- rzetelność- samodzielność- odpowiedzialnośćZakres zadań wykonywanych na stanowisku pracyZapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń. Wymagane dokumenty- CV - list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, o które ubiega się kandydat- odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji (wzór poniżej w rubryce Wymagana klauzula)- kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie i doświadczenie zawodowe.Termin, do którego należy składać dokumenty1 lipca 2019 r.Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania O/ZUS Biłgoraj. Miejsce składania dokumentówZakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział Biłgorajul. Kościuszki 10323-400 Biłgorajpokój 209a Dodatkowe informacje- poszukujemy 10 kandydatów na stanowisko - skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne- nadsyłanych dokumentów nie zwracamy- oferty dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane- dokumentacja niekompletna nie będzie uwzględniana- do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne - zostanie przeprowadzony test wiedzy - miejsce wykonywania pracy:Inspektorat ZUS ChełmAl. Żołnierzy I Armii Wojska Polskiego 822-100 ChełmWarunki pracyZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS, - konieczność poruszania się po całym obiekcie, - konieczność odbywania podróży służbowych, - budynek I piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 1 piętrze, - miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego,- wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,- przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia,- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami. Wymagana klauzulaProsimy na kopercie, w której znajduje się oferta pracy umieścić dopisek "OFERTA PRACY". Uprzejmie przypominamy o konieczności zamieszczenia w swojej ofercie klauzuli następującej treści: Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa.Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach.Jednocześnie informujemy, że klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata w procesie rekrutacji dostępna jest na stronie głównej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (www.zus.pl) w zakładce Praca w ZUS. PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE ZAKŁADU UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH: https://www.zus.pl/o-zus/praca-w-zus/aktualne-ogloszenia-o-prace/-/job-offers/1/stanowisko-ds_-rozliczen-/741139
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju Inspektorat Chełm
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Adres pracodawcy:
Kościuszki 103, 23-400 Biłgoraj, powiat: biłgorajski, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- CV - list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, o które ubiega się kandydat- odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji (wzór poniżej w rubryce Wymagana klauzula)- kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie i doświadczenie zawodowe.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: biłgorajski
Gmina pracodawcy: Biłgoraj
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Biłgoraj
Ulica pracodawcy: Kościuszki
Numer budynku pracodawcy: 103
Profil działalności pracodawcy: Obowiązkowe zabezpieczenia społeczne
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 10
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik do spraw ubezpieczeń
Data dodania oferty pracy: 17.06.2019
Oferta pracy ważna do: 01.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 17.06.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 17.06.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?3dc1d6e3331b5825fbedbf06d067de4c
Podobne oferty pracy
Roboty budowlane.
Przedsiębiorstwo Budownictwa Wodnego "PROMEL" - 2016-08-23 - Nidzica (warmińsko-mazurskie)
Zapewnia obsługę kont płatników w zakresie rozliczeń.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU - 2017-07-28 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
przyjmowanie i wydawanie towarów, udział w inwentaryzacjach, kompletowanie dostaw, sprzątanie magazynu, dbanie o ład w magazynie
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Wierzbna (podkarpackie)
udzielanie osobom niepełnosprawnym pomocy w planowniu i rozwoju kariery zawodowej, odpowiedniego zawodu, miejsca zatrudnienia, współpraca z pracodawcami, instytucjami związanymi z rynkiem pracy, prowadzenie odpowiedniej dokumentacji.
Stowarzyszenie Na Rzecz Ośrodka Aktywności w Lubawie - 2019-01-08 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
- utrzymywanie porządku i czystości w otoczeniu i wewnątrz budynku komendy- okresowe mycie okien- odkurzanie, ścieranie kurzu z mebli, opróżnianie koszy na śmieci
kontakt przez PUP - 2018-10-15 - Góra (dolnośląskie)
PRACA Z TOWAREM, KOMPLETOWANIE ZAMÓWIEŃ, OBSŁUGA WÓZKA WIDŁOWEGO.
JERONIMO MARTINS POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-05-09 - Mszczonów (mazowieckie)
rozwożenie materiałów budowlanych
Hurtownia Materiałów Budowlanych "MAGBUD" Łukasz Kapera - 2017-04-14 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
Okablowanie budynków
kontakt przez PUP - 2018-11-14 - Nowy Targ (małopolskie)
przygotowywanie projektów pism;wysyłanie korespondencji do bezrobotnych;archiwizowanie dokumentacji;prowadzenie dokumentacji zdawczo-odbiorczej;wykonywanie zadań pomocniczych.
kontakt przez PUP - 2017-01-05 - Łódź (łódzkie)
-
McPrint Sebastian Opaska - 2015-12-02 - Lubiatów (lubuskie)
MAGAZYNIER
kontakt przez PUP - 2017-04-24 - Mielec (podkarpackie)
praca w szkole jezykowej na terenie caego powiatu Przeprowadzanie 12 miesiecznie lub więcej Praca z dziećmi młodzieza i dorosłymi
Krystian Żak Blue Education - 2018-03-28 - Namysłów (opolskie)
Bieżące naprawy maszyn i urządzeń,przeglądy techniczne i konserwacja zgodnie z dokumentacją DTR.
Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska Proszkownia Mleka Krośniewice - 2019-05-20 - Krośniewice (łódzkie)
kontakt telefoniczny z klientem, pozyskiwanie nowych klientów, kompleksowe prowadzenie biura
kontakt przez PUP - 2018-03-20 - Łysomice (kujawsko-pomorskie)
Do zadań osoby zatrudnionej na stanowisku ds. kształtowania i ochrony środowiska i gospodarki wodnej należy w szczególności:1. Prowadzenie całokształtu postępowań związanych z kształtowaniem i ochrona środowiska i gospodarką wodną. 2. Prowadzenie ewidencji urządzeń komunalnych (urządzeń melioracji szczegółowej, kanalizacji deszczowej, małej architektury, pojemniki do segregowania odpadów). 3. Tworzenie, aktualizacja oraz nadzór nad przestrzeganiem regulaminu utrzymania porządku i czystości w gminie. 4. Realizowanie zadań dotyczących gospodarki wodnej i ściekowej wynikającej z m.in. prawa wodnego, ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzeniu ścieków. 5. Nadzór nad sprawami związanymi z usuwaniem nieczystości płynnych i stałych z terenu gminy. 6. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z rejestrem decyzji wydanych w związku z wytwarzaniem odpadów na terenie gminy. 7. Przygotowanie, nadzór, i aktualizacja programów:Program Ochrony Środowiska, Program Niskiej Emisji, Aglomeracja Nowogród Bobrzański, Program Przydomowych Oczyszczalni Ścieków, Krajowy Program Oczyszczania Ścieków Komunalnych i innych związanych z ochroną środowiska. 8. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z wydawaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach. 9. Prowadzenie spraw związanych z utylizacją azbestu na terenie gminy Nowogród Bobrzański. 10. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z postepowaniami administracyjnymi wynikającymi z wniosków o wycinkę drzew i krzewów. 11. Prowadzenie rejestrów, w tym elektronicznych wymaganych przepisami prawa. 12. Przestrzeganie ustawy Prawo zamówień publicznych dot. kształtowania i ochrony środowiska, gospodarki wodnej i gospodarki odpadami, w tym: szacownie wartości przedmiotu zamówienia, SIWZ, udział w pracach komisji, sporządzanie wykazów dotyczących wydatkowania środków publicznych zgodnie z wewnętrznymi uregulowaniami, udział w pracach zespołów projektowych, 13. Sprawozdawczość wynikająca z sprawowanego stanowiska.
URZĄD MIEJSKI W NOWOGRODZIE BOBRZAŃSKIM - 2018-11-09 - Nowogród Bobrzański (lubuskie)
Załadunek i rozładunek samochodów, odbiór materiałów wyprodukowanych w procesie produkcji
MALBORSKIE ZAKŁADY CHEMICZNE "ORGANIKA" SPÓŁKA AKCYJNA Malbork - 2018-08-24 - Malbork (pomorskie)
przygotowywanie projektów pism;wysyłanie korespondencji do bezrobotnych;archiwizowanie dokumentacji;prowadzenie dokumentacji zdawczo-odbiorczej;wykonywanie zadań pomocniczych.
kontakt przez PUP - 2017-04-24 - Łódź (łódzkie)
Kontrola zaopatrzenia i zużycia paliwa, kontrola dostaw paliwa, stały kontakt z kierowcami floty firmy, kontrola kosztów kart, przekazywanie dokumentó do działu księgowości, raportowanie w zakrezie zaopatrzenia w paliwo
Bertani Poland Sp. z o.o. - 2018-07-30 - Bieruń (śląskie)
Sortowanie materiałów drzewnych. Pracodawca gwarantuje zakwaterowanie. Tel.: 95 755 92 81 Małgorzata Wysoczańska.
Ilnicki Jan Firma Wielobranżowa "ILTRANS" - 2017-01-04 - Żubrów (lubuskie)
obsługa urządzeń biurowych;tworzenie projektów pism;przygotowywanie korespondencji do wysłania;przygotowanie dokumentacji osób bezrobotnych do archiwizacji;sporządzanie dokumentacji zdawczo-odbiorczej;czynności pomocnicze przy sporządzaniu i wysyłaniu deklaracji PIT;wykonywanie zadań pomocniczych na stanowisku pracy;współpraca z innymi wydziałami;udzielanie podstawowych informacji osobom bezrobotnym;zapoznanie się z przepisami prawa;sporządzanie próbnej weryfikacji naliczonych składek ubezpieczenia zdrowotnego dla osób bez prawa do zasiłku;sporządzanie próbnej weryfikacji zbiegu tytułów ubezpieczeń;sporządzanie wykazów osób bezrobotnych z uwzględnieniem różnych kryteriów.
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Łódź (łódzkie)
Sprawdzanie wyceny materiałów zakupionych i przyjętych do magazynów, dekretowanie i księgowanie dowodów magazynowych, wystawianie faktur sprzedaży, uzgadnianie zapisów na kontach księgowych, rozliczanie wyników inwentaryzacyjnych w magazynach.
Teatr Narodowy - 2019-05-17 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie z zawodemnauczanie w klasach IV-VIII
ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY W DŹWIERZUTACH - 2018-12-19 - Dźwierzuty (warmińsko-mazurskie)
przyjmowanie i rozkładanie zapasów w magazynie, kontrola ilościowa i wstępna weryfikacja jakościowa dostaw. Kompletowanie i wydawanie zapasów, kontrola i inwentaryzacja stanów magazynowych. Rejestracja operacji magazynowych. Prowadzenie dokumentacji magazynowej, utrzymywanie porządku w magazynie oraz na stanowisku pracy. Obsługa i kontrola stanu technicznego sprzętu magazynowego. Inne wyżej nie wymienione na podstawie poleceń przełożonych.
kontakt przez PUP - 2018-11-06 - Rekowo Górne (pomorskie)
1. Prowadzenie całokształtu zagadnień związanych ze sprawami kadrowymi Ośrodka Kultury i Sportu w Leśnej.2. Prowadzenie sprawozdawczości GUS w zakresie kadr.3. Przestrzeganie obowiązujących przepisów zwłaszcza dotyczących kodeksu pracy i regulaminiów obowiązujących w jednostce.4. Przygotowywanie wniosków i dokumentów w sprawch dotyczących kadr pracowników.5. Wyszukiwanie informacji o ogłaszanych naborach wniosków o dofinansowanie związanych z zakresem działalności jednostki.6. Sporządzanie wniosków o środki zewnętrzne.7. Podejmowanie wszelkich działań w zakresie prawa w celu pozyskania dodatkowych środków pozabudżetowych.8. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z pozyskiwaniem środków zewnętrznych na dofinansowanie działalności jednostki.9. Koordynowanie realizacji dofinansowa
Ośrodek Kultury i Sportu - 2019-05-23 - Leśna (dolnośląskie)
krojenie pieczywa, przygotowanie do transportu
Rejonowa Spółdzielnia Samopomoc - 2017-09-11 - Goleszów (śląskie)
Koszenie trawy
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Chorzów (śląskie)
Przyjmowanie, ewidencjonowanie i prowadzenie wniosków dotyczących świadczeń z funduszu alimentacyjnego i świadczeń rodzinnych,prowadzenie postępowania administracyjnego w sprawach z zakresuświadczeń z funduszu alimentacyjnego i świadczeń rodzinnych,współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznawania prawa do świadczeń z funduszu alimentacyjnego i świadczeń rodzinnych,przygotowywanie decyzji przyznających i zmieniających prawo do świadczeń z funduszu alimentacyjnego i świadczeń rodzinnych,sporządzanie sprawozdań z realizacji ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów i ustawy o świadczeniach rodzinnych,prowadzenie postępowania w sprawie ustalenia nienależnie pobranych świadczeń z funduszu alimentacyjnego i świadczeń rodzinnych,tworzenie bieżącej aktualizacji wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz prowadzenie i uaktualnianie rejestru dłużników alimentacyjnych,prowadzenie postępowań wobec dłużników alimentacyjnych,współpraca z urzędem wierzyciela i dłużnika, z komornikiem sądowym w przedmiocie skuteczności egzekucji,prowadzenie innych spraw wynikających z ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów,sporządzanie list wypłat funduszu alimentacyjnego i świadczeń rodzinnych,rozpoznawanie potrzeb i przedstawianie Kierownikowi GOPSzapotrzebowania na środki finansowe służące realizacji świadczeń z funduszu alimentacyjnego i świadczeń rodzinnych,wykonywanie innych zadań zleconych przez kierownika GOPS.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Komańczy - 2015-12-04 - Komańcza (podkarpackie)
sortowanie surowców wtórnych
kontakt przez PUP - 2017-11-10 - Sandomierz (świętokrzyskie)
obsługa obiegu dokuemntów elektronicznych, aktualizacja danych w firmowym systemie zarządzania, obsługa sekretariatu
kontakt przez PUP - 2016-05-04 - Plewiska (wielkopolskie)
Profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i finansowych.
kontakt przez PUP - 2018-04-25 - Niemce (lubelskie)