STANOWISKO DS. ŚRODKÓW ZEWNĘTRZNYCH I KADR Leśna oferta pracy Ośrodek Kultury i Sportu
Stanowisko: STANOWISKO DS. ŚRODKÓW ZEWNĘTRZNYCH I KADR
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: 1. Prowadzenie całokształtu zagadnień związanych ze sprawami kadrowymi Ośrodka Kultury i Sportu w Leśnej.2. Prowadzenie sprawozdawczości GUS w zakresie kadr.3. Przestrzeganie obowiązujących przepisów zwłaszcza dotyczących kodeksu pracy i regulaminiów obowiązujących w jednostce.4. Przygotowywanie wniosków i dokumentów w sprawch dotyczących kadr pracowników.5. Wyszukiwanie informacji o ogłaszanych naborach wniosków o dofinansowanie związanych z zakresem działalności jednostki.6. Sporządzanie wniosków o środki zewnętrzne.7. Podejmowanie wszelkich działań w zakresie prawa w celu pozyskania dodatkowych środków pozabudżetowych.8. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z pozyskiwaniem środków zewnętrznych na dofinansowanie działalności jednostki.9. Koordynowanie realizacji dofinansowa
Data publikacji: 2019-05-23
Lokalizacja: Leśna (dolnośląskie)
Pracodawca: Ośrodek Kultury i Sportu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Elizy Orzeszkowej 5a, 59-820 Leśna, powiat: lubański, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1. Prowadzenie całokształtu zagadnień związanych ze sprawami kadrowymi Ośrodka Kultury i Sportu w Leśnej.2. Prowadzenie sprawozdawczości GUS w zakresie kadr.3. Przestrzeganie obowiązujących przepisów zwłaszcza dotyczących kodeksu pracy i regulaminiów obowiązujących w jednostce.4. Przygotowywanie wniosków i dokumentów w sprawch dotyczących kadr pracowników.5. Wyszukiwanie informacji o ogłaszanych naborach wniosków o dofinansowanie związanych z zakresem działalności jednostki.6. Sporządzanie wniosków o środki zewnętrzne.7. Podejmowanie wszelkich działań w zakresie prawa w celu pozyskania dodatkowych środków pozabudżetowych.8. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z pozyskiwaniem środków zewnętrznych na dofinansowanie działalności jednostki.9. Koordynowanie realizacji dofinansowa
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. ŚRODKÓW ZEWNĘTRZNYCH I KADR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Leśna
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lubański
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Leśna
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała, praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.06.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera MS Ofice
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
Pracownik biurowy - kadry i płace z obsługą komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Gotowość do podnoszenia kwalifikacji, samodzielność, dobra organizacja czasu pracy , umiejetność pracy w zespole, odpowiedzialność.Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, doświadczenie i umiejetności związane z pozyskiwaniem zewnetrznych środków finansowych: unijnych
Nazwa pracodawcy: Ośrodek Kultury i Sportu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lubaniu
Adres pracodawcy:
Elizy Orzeszkowej 5a, 59-820 Leśna, powiat: lubański, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: lubański
Gmina pracodawcy: Leśna
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Leśna
Ulica pracodawcy: Elizy Orzeszkowej
Numer budynku pracodawcy: 5a
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lubaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 23.05.2019
Oferta pracy ważna do: 05.06.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 23.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 23.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?2591a27a2e35ef4aaae93f62a66ac8b8
Podobne oferty pracy
Odczytywanie projektu architektonicznego i rysunków budowlanych w celu ustalenia rozwiązań konstrukcyjnych, materiałowych, miejsca położenia wykonywanej ściany lub stropu, ustawianie rusztowań i pomostów, zamontowanie urządzeń do transportu materiału, ustawienie oprzyrządowania do murowania, przygotowanie zaprawy murarskiej.
EKO-Therm sp. z o.o. - 2017-08-04 - Gdańsk (pomorskie)
wykonywanie robót ziemnych na sprzęcie-praca na koparce
Prywatne Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "HAWI" - 2018-06-14 - Opole (opolskie)
-Praca na terenie Tczewa i okolic,-Kontakt telefoniczny 609-952-512
"STAN-BUD" USŁUGI TYNKARSKIE STANISŁAW KAIZER - 2019-01-07 - Rokitki (pomorskie)
Osoba będzie odpowiedzialna za kontakt z klientami francuskojęzycznymi,rozmowy telefoniczne z kontrahentami,działania marketingowe w internecie mające na celu pozyskiwanie nowych kontrahentów.
AGENCJA USŁUG I HANDLU "POLTROP" Sp. z o.o. - 2016-06-22 - Częstochowa (śląskie)
Zgodnie z załączonym programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-07-17 - Sopotnia Mała (śląskie)
Przewóz towarów na terenie Kraju.
Nieregularny Przewóz Towarów Struzik Józef - 2017-09-05 - Borek (małopolskie)
obsługa klientów na magazynie paszowo - nawozowym, transport towaru do klientów oraz pomiedzy magazynami
kontakt przez PUP - 2018-11-13 - Gruczno (kujawsko-pomorskie)
Segregacja folii rolniczej.
Pośrednictwo Handlowo-Ubezpieczeniowe Barbara Skrodzka - 2015-12-03 - Jedwabne (podlaskie)
konsultacje indywidualne i zajęcia grupowe dla podopiecznych ośrodka oraz prace administracyjno-biurowe
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: praca biurowa, przygotowywanie papierów pod księgowość, prowadzenie biura, oferty dla klientów; WYMAGANIA: wykształcenie średnie ekonomiczne, doświadczenie w księgowości; oferta pracy przeznaczona dla osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy posiadających II profil pomocy
kontakt przez PUP - 2016-12-14 - Pawonków (śląskie)
Ogólna charakterystyka: Stanowisko ds. środków trwałych zajmuje się między innymi prowadzeniem całokształtu spraw związanych z ewidencją środków trwałych i innych przedmiotów oraz odpowiedzialność za ich właściwą gospodarkę wraz z wyposażeniem będącym w użyczeniu. Ważniejsze zadania: 1.sporządzanie sprawozdań i zestawień środków trwałych i przedmiotów niskocennych;2.dokonywanie zmian stanu wyposażenia znajdującego się w pomieszczeniach urzędu; 3.nadawanie numerów inwentarzowych na zakupiony sprzęt i wyposażenie;4.wystawianie dokumentów przesunięć środków trwałych oraz protokołów przekazania dla wydziałów urzędu;5.sporządzanie umów użyczenia, przekazania sprzętu i wszelkich środków trwałych na stan urzędu oraz jednostkom organizacyjnym w ich posiadanie;6.przyjmowanie na stan wyposażenia od zlikwidowanych jednostek organizacyjnych;7.potwierdzanie stanu sald w zakresie składników majątkowych będących własnością innych jednostek;8.zapewnienie właściwej informacji wizualnej w urzędzie;9.przeprowadzanie procesu likwidacji środka trwałego/przedmiotu nietrwałego;10.zabezpieczenie wszystkich wydziałów urzędu w meble biurowe i inne środki trwałe niezbędne do ich funkcjonowania oraz dbanie o ich prawidłowe wykorzystanie;11.przeprowadzanie procesu związanego z utylizacją sprzętu i urządzeń; 12.konserwacja i naprawa kserokopiarek oraz zapewnienie dostawy materiałów eksploatacyjnych;13.zabezpieczenie miejsc parkingowych na dziedzińcu urzędu;14.prowadzenie całokształtu spraw związanych z niszczeniem dokumentów;15.prowadzenie całokształtu spraw związanych z wywozem nieczystości; 16.zapewnienie łączności telefonicznej: stacjonarnej i komórkowej pracownikom urzędu poprzez wybór operatora oraz rozliczanie faktur z tego tytułu;17.przygotowanie i przeprowadzenie wszystkich czynności związanych z udzieleniem zamówienia publicznego w zakresie realizowanych zadań na stanowisku pracy, w czasie zapewniającym ciągłość realizowanych zadań;18.koordynacja prac grupy zakupowej w zakresie realizacji zamówień dostaw i usług objętych zakresem obowiązków;19.monitorowanie, w cyklu miesięcznym, realizacji umowy zawartej w grupie zakupowej przez wszystkie jednostki w zakresie zamówień dostaw i usług objętych zakresem obowiązków. Warunki pracy na stanowisku: 1.uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym;2.wymuszona pozycja ciała;3.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Wysokość wynagrodzenia 2400 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji. Umowa na czas określony, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-03-17 - Słupsk (pomorskie)
pakowanie,proste prace manualne, naklejanie naklejek na formatki
LEBER Sp. z o. o. - 2016-08-23 - Zabierzów (małopolskie)
Kierowca samochodu ciężarowegoPraca od 7:30-15:30
kontakt przez PUP - 2018-12-18 - Mielec (podkarpackie)
Monter-konserwator
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Tarnów (małopolskie)
Sporządzanie dokumentów firmowych, raportów, sprawozdań i zestawień w języku polskim i niemieckim oraz nadzorowanie ich obiegu, obsługa urzadzeń biurowych-telefoniczna obsługa biura w języku polskim i niemieckim-nadzorowanie i porządkowanie dokumentów firmowych oraz ich odpowiednia archiwizacja-obsługa poczty tradycyjnej oraz elekronicznej
IdeaCare24 Sp. z o.o. Sp. komandytowa - 2018-04-18 - Głogów (dolnośląskie)
-Obróbka profili PCV (cięcie, wiercenie, frezowanie),-Składanie konstrukcji PCV, okuwanie okien, etykietowanie,-Kontakt telefoniczny 603-420-028
TOOLIP HR SPÓŁKA Z O.O. - 2018-02-21 - Tczew (pomorskie)
praca przy szkliwieniu wyrobów ceramicznych
Sanpro Interim BPO Sp. z o.o. Wrocław - 2016-07-19 - Wrocław (dolnośląskie)
Przygotowywanie surowców do wyrobów piekarskich, wyrabianie i wypiek ciasta, obsługa maszyn.
kontakt przez PUP - 2018-10-10 - Żabno (małopolskie)
Sprzedaż art. spożywczych
AGENCJA GOSPODARCZA "AGOS" Sp. z o.o. - 2017-07-27 - Puławy (lubelskie)
Zapewnia opracowanie decyzji dotyczących przyznania świadczeń pieniężnych w razie choroby i macierzyństwa z ubezpieczenia chorobowego i świadczeń z tytułu choroby z ubezpieczenia wypadkowego oraz zasiłków pogrzebowych, wypłacanych przez Zakład, z wyjątkiem zasiłków pogrzebowych należących do właściwości WRUM.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH - 2018-10-17 - Kalisz (wielkopolskie)
Nauczyciel przedszkola, wynagrodzenie uzależnione od stopnia awansu zawodowego.
Przedszkole Niepubliczne "Smerfuś II" Teresa Szłapińska - 2017-11-22 - Rynarzewo (kujawsko-pomorskie)
drobne prace remontowe, usuwanie bieżących usterek, dbanie o sprawne funkcjonowanie
FARMACOL ITB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-08 - Ustroń (śląskie)
załadunek, rozładunek, prace magazynowe
kontakt przez OHP - 2018-06-27 - Sosnowiec (śląskie)
Wymagania: umiejętność projektowania warstw fizycznej i łącza danych dna potrzeby systemów radiokomunikacji mobilnejw 5G, OFDM, MIMO, RRM, znajomość procesów standaryzacji 3GPP, doświadczenie w prowadzeniu badań symulacyjnychz wykorzystaniem oprogramowania MatLAB ZAKRES OBOWIĄZKÓW: analiza, optymalizacja i specyfikacja algorytmówwarstwy fizycznej i łącza danych dla celów implementacji w produktach. Pracownik będzie ekspertem w dziedzinie badańnad sieciami mobilnymi przyszłości (rok 2020 i dalej), będzie uczestniczył w procesie tworzenia i oceny innowacyjnychrozwiązań oraz tworzenia własności intelektualnej (patentów)sala H
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Wrocław (dolnośląskie)
prowadzenie postępowania administracyjnego i przygotowanie materiałów oraz projektów decyzji administracyjnych, współpraca z dyrektorami szkół i przedszkola w zakresie sporządzania arkuszy organizacyjnych, sprawowanie nadzoru nad awansami zawodowymi nauczycieli, współpraca ze związkami zawodowymi nauczycieli w zakresie regulaminów pracy, organizowanie dowozu uczniów do szkół z terenu gminy, organizowanie dojazdów uczniów niepełnosprawnych do szkół specjalnych, sprawowanie nadzoru nad prowadzeniem przez pracowników placówek oświatowych spraw pracowniczych nauczycieli. Kontakt z pracodawcą osobisty i telefoniczny (pon.:8.30-16.30, wt.-pt:7.30-15.30) oraz e-mailowy. Szczegóły w ogłoszonym przez Wójta Gminy Potęgowo naborze na stronie BIP www.bip.potegowo.pl
Urząd Gminy Potęgowo - 2016-04-04 - Potęgowo (pomorskie)
Praca przy produkcji pieczywa.
Certfor Sp z o. o. - 2016-08-30 - Gdańsk (pomorskie)
prace jako operator koparko ładowarki, dbałość o stan techniczny powierzonego sprzętu, rozładunek i załadunek towaru.
MAIN PARTNERS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-16 - Różan (mazowieckie)
Prowadzenie zajęć edukacyjno-wychowawczych oraz wszystkich czynności z tym związanych.
Przedszkole Niepubliczne Akademia Przedszkolaka S.C. Bogusława Mazur, Urszula Jesionek - 2016-12-16 - Tychy (śląskie)
Kierowca - Ratownik medyczny
kontakt przez PUP - 2018-12-19 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
wykładanie i układanie towaru, drobne prace porządkowe.
Interkadra Sp. z o. o. - 2019-05-29 - Pruszcz Gdański (pomorskie)