STANOWISKO DS. OBSŁUGI BEZPOŚREDNIEJ Głogów oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: STANOWISKO DS. OBSŁUGI BEZPOŚREDNIEJ
Wynagrodzenie: 1 033,7 PLN
Zakres obowiązków: 1. Zapoznanie się z przepisami i regulaminem organizacyjnym pracy.2. Identyfikowanie i rejestrowanie w systemach informatycznych przyjętych dokumentów.3. Sporządzanie oraz przygotowywanie dokumentów dot. zaświadczeń przy wykorzystaniu programów komputerowych.4. Wprowadzanie do systemu informatycznego danych szcegółowych z deklaracji podatkowych oraz innych dokumentów.5. Tworzenie rejestrów przypisów i odpisów.
Data publikacji: 2020-03-06
Lokalizacja: Głogów (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Głogów, powiat: głogowski, woj: dolnośląskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
1. Zapoznanie się z przepisami i regulaminem organizacyjnym pracy.2. Identyfikowanie i rejestrowanie w systemach informatycznych przyjętych dokumentów.3. Sporządzanie oraz przygotowywanie dokumentów dot. zaświadczeń przy wykorzystaniu programów komputerowych.4. Wprowadzanie do systemu informatycznego danych szcegółowych z deklaracji podatkowych oraz innych dokumentów.5. Tworzenie rejestrów przypisów i odpisów.
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 033,7 PLN
Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. OBSŁUGI BEZPOŚREDNIEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Głogów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: głogowski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: urzędnik podatkowy
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 033,7 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 4
Data rozpoczęcia pracy: 16.03.2020
Data zakończenia pracy: 15.07.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Biegła obsługa komputera, umiejętność szybkiego przyswajania informacji oraz sprawnego wykonywania powierzonych zadań
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Głogowie
Adres pracodawcy:
Piaskowa 1, 67-200 Głogów, powiat: głogowski, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skr
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: głogowski
Gmina pracodawcy: Głogów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Głogów
Ulica pracodawcy: Piaskowa
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Głogowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: urzędnik podatkowy
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 06.03.2020
Oferta pracy ważna do: 20.04.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 06.03.2020
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?738e34d1e5e0e723bc2b4b2d6596ccff
Podobne oferty pracy
prasowanie elementów odzieży
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
odbiór i weryfikacja materiałów przyjmowanych do magazynu poligrafii, właściwe zabezpieczenie składowanych materiałów, wydawanie materiałów z magazynu poligrafii, prowadzenie dokumentacji magazynowej zgodnie z zobowiazujjacymi zasadami, uzupelnianie danych w systemie komputerowym,
TAKT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-07 - Bolesław (małopolskie)
znajomość układania pracy w taśmie (szycie konfekcji damskiej)
POLGAN PPHU - 2016-03-01 - Łódź (łódzkie)
murowanie, prace budowlane
"EXCEL" SPÓŁKA Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA W ŁAŃCUCIE - 2016-08-17 - Łańcut (podkarpackie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji. (* Informacje nt. ogłoszenia znajdują się również na stronie: https://www.zus.pl/o-zus/praca-w-zus/aktualne-ogloszenia-o-prace/-/job-offers/1/stanowisko-ds_-opracowania-decyzji-i-korespondencji-/741421 )
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Białymstoku - 2019-06-27 - Zambrów (podlaskie)
Przygotowywanie towaru do sprzedaży, transport kamienia na terenie placu.
F.U.H.P. "HORUS" KORDIAN DZIARMAGA W KRACZKOWEJ - 2019-08-08 - Kraczkowa (podkarpackie)
Szkolenie BHP, ppoż. i stanowiskowe; koloryzacja włosów damskich i męskich; strzyżenia włosów; regeneracja włosów; czesania ślubne oraz okazjonalne; strzyżenia męskie; analiza typu urody; modelowania włosów; nauka relacji usługodawca-klient; zapoznanie sie z social media
kontakt przez PUP - 2020-07-13 - Sosnowiec (śląskie)
Dowóz towaru do klienta, dbanie o stan techniczny pojazdu.Praca na dwie zmiany: 6:00-14:00 i 9:00-17:00.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe "STEKPOL", Koźbiał Stanisław - 2018-10-01 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
wykładanie towaru Coca -cola , dbanie o właściwą ekspozycję produktów.
kontakt przez OHP - 2017-07-12 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Obsługa klientów w sklepie odzieżowym.
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
Szczegółowe informacje: http://sm.bip.gliwice.eu/ogloszenia/naboryWykształcenie wyższe; niekaralność; sporządzanie i prowadzenie dok. dot. ewidencji majątku jednostki, prowadzenie spraw teleinformatycznych jednostki poprzez zgłaszanie awarii i monitorowanie prac, ewidencji eksploatacji samochodów służbowych, ewidencji wyposażenia każdego pracownika, przyg. projektów zarządzeń w sprawach organizacyjnych; miejsce pracy: Gliwice;
STRAŻ MIEJSKA W GLIWICACH - 2018-09-12 - Gliwice (śląskie)
1) zajmowanie się sprawami związanymi z instalacjami elektrycznymi, w tym również instalacjami niskoprądowymi/teletechnicznymi instalowanymi w obiektach budowlanych i przy zagospodarowaniu terenu;2) przygotowywanie danych wyjściowych do projektowania i współpraca przy projektowaniu; 3) udział w przygotowywaniu i udzielaniu zamówień publicznych, a w szczególności dokonanie opisu przedmiotu zamówienia, ustalenie z należytą starannością, wartości zamówienia, opisanie sposobu dokonania oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu, określenie kryteriów oceny ofert;4) współdziałanie i koordynowanie na etapie opracowania dokumentacji projektowej;5) przygotowanie i ocena wstępna dokumentacji projektowej i kosztorysowej przed odbiorem;6) weryfikacja dokumentacji projektowej budowlanej i wykonawczej w branży elektrycznej pod względem technicznym, rzeczowym, kompletności i czytelności dla wykonawcy robót budowlanych;7) uzyskanie decyzji administracyjnych związanych z przygotowaniem inwestycji i remontów;8) współpraca z miejskimi jednostkami organizacyjnymi oraz gestorami mediów w zakresie koordynacji prac projektowych
URZĄD MIASTA TORUNIA - 2018-10-08 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
PIprzyjęcie i obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, przyjęcie środków płatniczych, rozliczenie przyjętych środków płatniczych
AUCHAN POLSKA SP. Z O.O. - 2017-11-04 - Piaseczno (mazowieckie)
Praca w przedszkolu, opieka nad dziećmi w przedszkolu w wieku 2,5 - 7 lat. Praca jednozmianowa od 07.00 - 15.00 lub od 08.00 - 16.00.
Niepubliuczne Przedszkole Integracyjne Mali Odkrywcy Anna Rak - 2019-08-14 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Tczewie lub pocztą na adres Urzędu: 83-110 Tczew Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 1, z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. planowania przestrzennego w Wydziale Rozwoju Miasta Urzędu Miejskiego w Tczewie w terminie do dnia 30 września 2016 roku.Szczegóły oferty:http://www.bip.tczew.pl/wiadomosci/1151/wiadomosc/339934/ogloszenie_dotyczace_naboru_na_wolne_stanowisko_urzednicze_ds_pl
URZĄD MIEJSKI W TCZEWIE - 2016-09-19 - Tczew (pomorskie)
KONKURS, dokumenty należy składać do 03.09.2018r. w Urzędzie Miejskim w Pyskowicach w Biurze Obsługi Interesantów pok. 107; więcej inf. na stronie: www.bip.pyskowice.pl / nabór na stanowisko urzędnicze / dokumenty do pobraniaWykształcenie: wyższe techniczne, 1 rok stazu pracy, w administracji publicznej na stanowisku urzędniczym, umiejętnośc obsługi komputera MS Office; zakres obowiązków: przygotowywanie dokumentacji dot.inwestycji, sprawy dot.uzyskania dofinanasowania ze źródeł zewnętrznych, plany inwestycyjne, konstrukcja budżetu, ewidencja zezwoleń na budowę oraz zgłoszeń robót i pozwoleń na użytkowanie; jedna zmiana; miejsce pracy: siedziba UM Pyskowice
GMINA PYSKOWICE - 2018-08-24 - Pyskowice (śląskie)
Prace pomocnicze związane z budową linii telekomunikacyjnych oraz elektroenergetycznych.Praca w delegacji na terenie Polski. Pracodawca zapewnia dojazd, zakwaterowanie oraz posiłek regeneracyjny.
KOMTECH PIOTR MARTUSZEWSKI - 2020-02-12 - Nowy Sącz (małopolskie)
nauka określenia stanu technicznegodobór narzędzilokalizowanie ustarkinaprawynauka posługiwania się rysunkiem
kontakt przez PUP - 2016-06-01 - Osieczna (wielkopolskie)
Sprzedawca- kasjer, oferta stażu dla osób zarejestrowanych w PUP do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2018-05-02 - Sokółka (podlaskie)
Introligator
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Częstochowa (śląskie)
szycie kamizelek kuloodpornych, namiotów
LUBAWA S.A. - 2019-08-05 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
- prowadzenie rejestru kontrahentów - obsluga komputera - arkusz kalkulacyjny - rozliczanie z bankiem i ewidencja środków trwałych - uzgodnienia sald - sporządzanie rozliczeńpodatkowych i rozliczenia delegacji - analiza stanu zapasów
kontakt przez PUP - 2019-03-18 - Jarosław (podkarpackie)
Osoba nad osobą starszą chodzącą lub leżącą.
Fundacja Na Rzecz Osób Niepełnosprawnych "Feniks" - 2019-09-05 - Wałbrzych (dolnośląskie)
praca na hali sprzedaży, obsługa kasy, obsługa klientów, wykładanie towaru, praca na stoisku mięsnym
kontakt przez OHP - 2017-05-18 - Łeba (pomorskie)
Remonty, konserwacje i czyszczenie urządzeń wytwarzających czynnik ciepła.Kontakt z pracodawcą: kadry (at) 4wsk.pl, 261 660 215
4 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SP ZOZ we Wrocławiu - 2016-09-15 - Wrocław (dolnośląskie)
-sprzedaż artykułów roślinnych,- przyjmowanie towarów,-wydawanie towarów,-utrzymywanie czystości,-podlewnie roślin
CENTRUM OGRODNICZE Irena Haak - 2020-03-20 - Wronki (wielkopolskie)
1)prowadzenie ksiąg rozrachunkowych na podstawie prawidłowych i rzetelnych dowodów, bezbłędnie w sposób chronologiczny i bieżący,2)księgowanie wpłat na kontach podatników,3)sprawdzanie dowodów księgowych pod względem formalno- rachunkowym,4)prowadzenie ewidencji podatku od nieruchomości od osób fizycznych,5)prawidłowa i bieżąca weryfikacja konta 221 Należności z tytułu dochodów budżetowychpoprzez uzgodnienia ewidencji szczegółowej z ewidencją analityczną,6)dokonywanie rozliczeń sum do wyjaśnienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami,7)systematyczna kontrola terminowych wpłat należności przez podatników,8)naliczanie odsetek oraz rozliczanie wpłat w przypadku nieterminowego regulowania należnego podatku,9)wystawianie postanowień w sprawach wpłat, nadpłat oraz potrąceń,10)terminowe podejmowanie czynności zmierzających do wyegzekwowania należności, tj.: upomnienia, tytuły wykonawcze,11)współpraca z organami egzekucyjnymi,12)prowadzenie ewidencji tytułów wykonawczych,13)bieżąca analiza zaległości w celu prowadzenia egzekucji lub dokonania odpisów zaległości przedawnionych,14)terminowe, bieżące zwracanie i rozliczanie nadpłat,15)dokonywanie miesięcznych uzgodnień obrotów i sald,16)dokonywanie odpisów aktualizujących należności,17)przygotowywanie danych do sprawozdań dotyczących całokształtu stanowiska pracy,18)ustalanie na podstawie ewidencji księgowej danych potrzebnych do wydawania zaświadczeń o wysokości zaległości podatkowych,19)prowadzenie postępowania, przygotowywanie i wydawanie decyzji w sprawach odpowiedzialności podatkowej następców prawnych oraz osób trzecich,20)samodzielne podejmowanie wszystkich czynności przygotowawczych i organizacyjno-technicznych w ramach powierzonych obowiązków,21)dokonywanie samokontroli na stanowisku pracy22)przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu, a w szczególności:a/ regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Chełma,b/ instrukcji obiegu dowodów księgowych,c/ instrukcji kancelaryjnej,23)przestrzeganie i stosowanie przepisów:a/ ustawy Ordynacja podatkowa ,b/ ustawy o podatkach i opłatach lokalnych,c/ przepisów w sprawie zasad rachunkowości i planu kont dla prowadzenia ewidencji podatków i opłat,24)przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów przeciwpożarowych,25)ochrona bazy danych w ewidencji podatkowej zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami,26)załatwianie interesantów, udzielanie im niezbędnych informacji i wyjaśnień zgodnie ze zgłoszonymi potrzebami w zakresie spraw objętych stanowiskiem pracy,27)wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchników.
Urząd Miasta Chełm - 2020-09-14 - Chełm (lubelskie)
Asystent osoby niepełnosprawnej w przedszkolu.
Cisi Pracownicy Krzyża - 2018-08-17 - Głogów (dolnośląskie)
- Obsługa magazynu tworzyw sztucznych. Wydawanie i przyjmowanie materiałów na magazynie. Zaopatrzenie magazynu. Obsługa wózka widłowego. Cięcie tworzyw na pile. - Wynagrodzenie: 2400 do 3000 zł/btutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Możliwa również praca na drugą zmianę: 14:00-22:00. Wymagane wykształcenie min. zawodowe. Doświadczenie NIE jest wymagane. Mile widziane uprawnienia na wózki widłowe. Mile widziane prawo jazdy kat. B. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 602-664-042) lub e-mail: mps-mechanik (at) mps-mechanik.pl
MPS-MECHANIK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-20 - Katowice (śląskie)
Ochrona mienia. Mile widziane orzeczenie o stopniu niepełnosprawności. Kontakt: tel: 785 006 729 Sikora Roman
kontakt przez PUP - 2018-11-06 - Sulęcin (lubuskie)