STANOWISKA DS. WINDYKACJI PODATKU OD NIERUCHOMOŚCI OD OSÓB FIZYCZNYCHW DEPARTAMENCIE FINANSÓW W BIURZE WINDYKACJI PODATKÓW I OPŁAT LOKALNYCHW URZĘDZIE MIASTA CHEŁM Chełm oferta pracy Urząd Miasta Chełm
Stanowisko: STANOWISKA DS. WINDYKACJI PODATKU OD NIERUCHOMOŚCI OD OSÓB FIZYCZNYCHW DEPARTAMENCIE FINANSÓW W BIURZE WINDYKACJI PODATKÓW I OPŁAT LOKALNYCHW URZĘDZIE MIASTA CHEŁM
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: 1)prowadzenie ksiąg rozrachunkowych na podstawie prawidłowych i rzetelnych dowodów, bezbłędnie w sposób chronologiczny i bieżący,2)księgowanie wpłat na kontach podatników,3)sprawdzanie dowodów księgowych pod względem formalno- rachunkowym,4)prowadzenie ewidencji podatku od nieruchomości od osób fizycznych,5)prawidłowa i bieżąca weryfikacja konta 221 Należności z tytułu dochodów budżetowychpoprzez uzgodnienia ewidencji szczegółowej z ewidencją analityczną,6)dokonywanie rozliczeń sum do wyjaśnienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami,7)systematyczna kontrola terminowych wpłat należności przez podatników,8)naliczanie odsetek oraz rozliczanie wpłat w przypadku nieterminowego regulowania należnego podatku,9)wystawianie postanowień w sprawach wpłat, nadpłat oraz potrąceń,10)terminowe podejmowanie czynności zmierzających do wyegzekwowania należności, tj.: upomnienia, tytuły wykonawcze,11)współpraca z organami egzekucyjnymi,12)prowadzenie ewidencji tytułów wykonawczych,13)bieżąca analiza zaległości w celu prowadzenia egzekucji lub dokonania odpisów zaległości przedawnionych,14)terminowe, bieżące zwracanie i rozliczanie nadpłat,15)dokonywanie miesięcznych uzgodnień obrotów i sald,16)dokonywanie odpisów aktualizujących należności,17)przygotowywanie danych do sprawozdań dotyczących całokształtu stanowiska pracy,18)ustalanie na podstawie ewidencji księgowej danych potrzebnych do wydawania zaświadczeń o wysokości zaległości podatkowych,19)prowadzenie postępowania, przygotowywanie i wydawanie decyzji w sprawach odpowiedzialności podatkowej następców prawnych oraz osób trzecich,20)samodzielne podejmowanie wszystkich czynności przygotowawczych i organizacyjno-technicznych w ramach powierzonych obowiązków,21)dokonywanie samokontroli na stanowisku pracy22)przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu, a w szczególności:a/ regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Chełma,b/ instrukcji obiegu dowodów księgowych,c/ instrukcji kancelaryjnej,23)przestrzeganie i stosowanie przepisów:a/ ustawy Ordynacja podatkowa ,b/ ustawy o podatkach i opłatach lokalnych,c/ przepisów w sprawie zasad rachunkowości i planu kont dla prowadzenia ewidencji podatków i opłat,24)przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów przeciwpożarowych,25)ochrona bazy danych w ewidencji podatkowej zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami,26)załatwianie interesantów, udzielanie im niezbędnych informacji i wyjaśnień zgodnie ze zgłoszonymi potrzebami w zakresie spraw objętych stanowiskiem pracy,27)wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchników.
Data publikacji: 2020-09-14
Lokalizacja: Chełm (lubelskie)
Pracodawca: Urząd Miasta Chełm
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1)prowadzenie ksiąg rozrachunkowych na podstawie prawidłowych i rzetelnych dowodów, bezbłędnie w sposób chronologiczny i bieżący,2)księgowanie wpłat na kontach podatników,3)sprawdzanie dowodów księgowych pod względem formalno- rachunkowym,4)prowadzenie ewidencji podatku od nieruchomości od osób fizycznych,5)prawidłowa i bieżąca weryfikacja konta 221 Należności z tytułu dochodów budżetowychpoprzez uzgodnienia ewidencji szczegółowej z ewidencją analityczną,6)dokonywanie rozliczeń sum do wyjaśnienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami,7)systematyczna kontrola terminowych wpłat należności przez podatników,8)naliczanie odsetek oraz rozliczanie wpłat w przypadku nieterminowego regulowania należnego podatku,9)wystawianie postanowień w sprawach wpłat, nadpłat oraz potrąceń,10)terminowe podejmowanie czynności zmierzających do wyegzekwowania należności, tj.: upomnienia, tytuły wykonawcze,11)współpraca z organami egzekucyjnymi,12)prowadzenie ewidencji tytułów wykonawczych,13)bieżąca analiza zaległości w celu prowadzenia egzekucji lub dokonania odpisów zaległości przedawnionych,14)terminowe, bieżące zwracanie i rozliczanie nadpłat,15)dokonywanie miesięcznych uzgodnień obrotów i sald,16)dokonywanie odpisów aktualizujących należności,17)przygotowywanie danych do sprawozdań dotyczących całokształtu stanowiska pracy,18)ustalanie na podstawie ewidencji księgowej danych potrzebnych do wydawania zaświadczeń o wysokości zaległości podatkowych,19)prowadzenie postępowania, przygotowywanie i wydawanie decyzji w sprawach odpowiedzialności podatkowej następców prawnych oraz osób trzecich,20)samodzielne podejmowanie wszystkich czynności przygotowawczych i organizacyjno-technicznych w ramach powierzonych obowiązków,21)dokonywanie samokontroli na stanowisku pracy22)przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu, a w szczególności:a/ regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Chełma,b/ instrukcji obiegu dowodów księgowych,c/ instrukcji kancelaryjnej,23)przestrzeganie i stosowanie przepisów:a/ ustawy Ordynacja podatkowa ,b/ ustawy o podatkach i opłatach lokalnych,c/ przepisów w sprawie zasad rachunkowości i planu kont dla prowadzenia ewidencji podatków i opłat,24)przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów przeciwpożarowych,25)ochrona bazy danych w ewidencji podatkowej zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami,26)załatwianie interesantów, udzielanie im niezbędnych informacji i wyjaśnień zgodnie ze zgłoszonymi potrzebami w zakresie spraw objętych stanowiskiem pracy,27)wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchników.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: (do uzgodnienia)
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
STANOWISKA DS. WINDYKACJI PODATKU OD NIERUCHOMOŚCI OD OSÓB FIZYCZNYCHW DEPARTAMENCIE FINANSÓW W BIURZE WINDYKACJI PODATKÓW I OPŁAT LOKALNYCHW URZĘDZIE MIASTA CHEŁM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 06
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0662
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 22.10.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: ekonomia/prawo/administracja/zarządz/zarządz i mark/finanse/rachunk
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Pozostali pracownicy obsługi biurowej
wymagania_wymaganiaPozadane_zawodySzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: znajomość przepisów prawa podatkowego
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1:
biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość obsługi pakietów Office
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_2:
znajomość przepisów z zakresu rachunkowości podatkowej i egzekucji administracyjnej
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_3:
umiejętność pracy w zespole, bardzo dobra organizacja pracy własnej, sumienność i staranność, komunikatywność
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_4: znajomość Ustawy o pracownikach samorządowych
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_5:
znajomość kodeksu postępowania administracyjnego
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_6: znajomość ustawy o samorządzie powiatowym
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_7: znajomość ustawy o samorządzie gminnym
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_3: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_4: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_5: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_6: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_7: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Godziny pracy: poniedziałek, środa, czwartek, piątek: 7.30-15.30; wtorek: 8.30-16.30.PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE INTERNETOWEJ: https://umchelm.bip.lubelskie.pl/index.php?id=146&p1=szczegoly&p2=10136PREZYDENT MIASTA CHEŁM OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKA PRACY 2 stanowiska ds. windykacji podatku od nieruchomości od osób fizycznych w Departamencie Finansów w Biurze Windykacji Podatków i Opłat Lokalnych w Urzędzie Miasta Chełm, 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65WOA-I.2110.74.20201.Wymagania niezbędne:1) obywatelstwo polskie,2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4) nieposzlakowana opinia,5) wykształcenie: wyższe na kierunku ekonomia lub prawo lub administracja lub zarządzanie lub zarządzanie i marketing lub finanse lub rachunkowość lub finanse i rachunkowośćlub wyższe i podyplomowe na kierunku ekonomia lub administracja lub zarządzanie lub zarządzanie i marketing lub finanse lub rachunkowość lub finanse i rachunkowość.2. Wymagania dodatkowe:1) znajomość ustawy o samorządzie gminnym,2) znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,3) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,4) znajomość przepisów prawa podatkowego,5) znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,6) znajomość przepisów z zakresu rachunkowości podatkowej i egzekucji administracyjnej,7) biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość obsługi pakietów Office,8) umiejętność pracy w zespole, bardzo dobra organizacja pracy własnej, sumienność i staranność, komunikatywność.3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1)prowadzenie ksiąg rozrachunkowych na podstawie prawidłowych i rzetelnych dowodów, bezbłędnie w sposób chronologiczny i bieżący,2)księgowanie wpłat na kontach podatników,3)sprawdzanie dowodów księgowych pod względem formalno- rachunkowym,4)prowadzenie ewidencji podatku od nieruchomości od osób fizycznych,5)prawidłowa i bieżąca weryfikacja konta 221 Należności z tytułu dochodów budżetowychpoprzez uzgodnienia ewidencji szczegółowej z ewidencją analityczną,6)dokonywanie rozliczeń sum do wyjaśnienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami,7)systematyczna kontrola terminowych wpłat należności przez podatników,8)naliczanie odsetek oraz rozliczanie wpłat w przypadku nieterminowego regulowania należnego podatku,9)wystawianie postanowień w sprawach wpłat, nadpłat oraz potrąceń,10)terminowe podejmowanie czynności zmierzających do wyegzekwowania należności, tj.: upomnienia, tytuły wykonawcze,11)współpraca z organami egzekucyjnymi,12)prowadzenie ewidencji tytułów wykonawczych,13)bieżąca analiza zaległości w celu prowadzenia egzekucji lub dokonania odpisów zaległości przedawnionych,14)terminowe, bieżące zwracanie i rozliczanie nadpłat,15)dokonywanie miesięcznych uzgodnień obrotów i sald,16)dokonywanie odpisów aktualizujących należności,17)przygotowywanie danych do sprawozdań dotyczących całokształtu stanowiska pracy,18)ustalanie na podstawie ewidencji księgowej danych potrzebnych do wydawania zaświadczeń o wysokości zaległości podatkowych,19)prowadzenie postępowania, przygotowywanie i wydawanie decyzji w sprawach odpowiedzialności podatkowej następców prawnych oraz osób trzecich,20)samodzielne podejmowanie wszystkich czynności przygotowawczych i organizacyjno-technicznych w ramach powierzonych obowiązków,21)dokonywanie samokontroli na stanowisku pracy22)przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu, a w szczególności:a/ regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Chełma,b/ instrukcji obiegu dowodów księgowych,c/ instrukcji kancelaryjnej,23)przestrzeganie i stosowanie przepisów:a/ ustawy Ordynacja podatkowa ,b/ ustawy o podatkach i opłatach lokalnych,c/ przepisów w sprawie zasad rachunkowości i planu kont dla prowadzenia ewidencji podatków i opłat,24)przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów przeciwpożarowych,25)ochrona bazy danych w ewidencji podatkowej zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami,26)załatwianie interesantów, udzielanie im niezbędnych informacji i wyjaśnień zgodnie ze zgłoszonymi potrzebami w zakresie spraw objętych stanowiskiem pracy,27)wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchników.4. Warunki pracy na stanowisku:1) praca w systemie jednozmianowym,2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku,3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym,4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 5,69%.6. Wymagane dokumenty aplikacyjne:1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),4)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń,5)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,6)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),7)referencje (opcjonalnie),8)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,9)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na 2 stanowiska ds. windykacji podatku od nieruchomości od osób fizycznych w Departamencie Finansów w Biurze Windykacji Podatków i Opłat Lokalnych w Urzędzie Miasta Chełm w terminie do dnia 22 września 2020 roku.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisaną zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na 2 stanowiska ds. windykacji podatku od nieruchomości od osób fizycznych w Departamencie Finansów w Biurze Windykacji Podatków i Opłat Lokalnych w Urzędzie Miasta Chełm, ogłoszonej dnia 11 września 2020 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1282).Chełm, dnia 11 września 2020 r.KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATA DO PRACY W URZĘDZIE MIASTA CHEŁMZgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, iż:1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Chełm z siedzibą: 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65, adres e-mail: info (at) umchelm.pl, tel. 82 565 20 70.2.Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania danych osobowych w zakresie działania Urzędu Miasta Chełm, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, można skontaktować się z Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie: tel. 82 565 26 06, adres e- mail: iod (at) umchelm.pl .3.Dane osobowe kandydatów, są przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji na 2 stanowiska ds. windykacji podatku od nieruchomości od osób fizycznych w Departamencie Finansów w Biurze Windykacji Podatków i Opłat Lokalnych w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszone dnia 11 września 2020 r. prowadzone przez Urząd Miasta Chełm.4.Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych są:1)art. 6 ust 1 lit. C RODO w zw. z:a)art. 22 (1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy,b)Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika,2)art. 6 ust. 1 lit. a RODO w stosunku do danych osobowych, co do których brak jest obowiązku ich przetwarzania, przewidzianego w przepisach prawnych (np. zainteresowania itp.).5.Pani/Pana dane osobowe nie będę przekazywane żadnym odbiorcom danych.6.Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.7.Okres przez który Państwa dane osobowe będą przechowywane:1)w przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie Państwa zgody do momentu jej cofnięcia, lub2)przez okres niezbędny, wynikający z przepisów prawa (kat. A).8.Przysługuje Pani/Panu prawo do:1)dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,2) przenoszenia danych,3)wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu ochrony Danych Osobowych;4)pisemnego, umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania Pani/Pana danych ze względu na Pani/Pana szczególną sytuację;5)wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych gdy Administrator zamierza je przetwarzać w celach marketingowych lub wobec przekazywania Pani/Pana danych osobowych innemu administratorowi danych.9.Podanie przez Pani/Pana danych osobowych jest:1)obowiązkowe, jeżeli tak zostało to określone w przepisach prawa;2)dobrowolne, jeżeli odbywa się na podstawie Pani/Pana zgody.10.Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.Informujemy ponadto, iż w stosunku do danych osobowych które są przetwarzane na podstawie Pani/Pana zgody ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Wycofanie zgody może zostać dokonane w takiej samej formie, w jakiej została udzielona zgoda.
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Chełm
danePracodawcy_nip: 5630016442
danePracodawcy_regon: 000594100
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Adres pracodawcy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),4)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń,5)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,6)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),7)referencje (opcjonalnie),8)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,9)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 06
Powiat pracodawcy: m. Chełm
danePracodawcy_kodPowiatu: 0662
Gmina pracodawcy: Chełm
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Chełm
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0929902
Ulica pracodawcy: Lubelska
Numer budynku pracodawcy: 65
Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411090
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 14.09.2020
Oferta pracy ważna do: 22.09.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 14.09.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 14.09.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?0aae0d359997edf545b634464f9f90ab
Podobne oferty pracy
Wykształcenie: brak wymagań; wymagane doświadczenie zawodowe; mile widziane prawo jazdy kat. B; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
OLABUD USŁUGI BUDOWLANE RAFAŁ CYBUL - 2019-01-17 - Gliwice (śląskie)
zgodny z wnioskiem
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Wałbrzych (dolnośląskie)
Obsługa linii produkcyjnej, praca z produktem, obsługa wózka widłowego, wprowadzanie danych do oprogramowania maszyny
kontakt przez PUP - 2019-05-27 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Obsługa biurowo administracyjna, w tym związana z projektami, Prowadzenie dokumentacji, w tym uczestników projektu, wydawanie i powielanie materiałów m. in. dla uczestników projektu. Wydawanie zaświadczeń, przygotowywanie listobecności, dzienników do realizowanych działań projektowych, Uczestnictwo w monitorowaniu projektu, gromadzenie i archiwizowanie dokumentów, obsługa poczty tradycyjnej i elektronicznej, obsługa systemów związanych z obsługąprojektów w zakresie powierzonym przez przełożonych, Współpraca z jednostkami organizacyjnymi Uczelni, w tym również z pracownikami zaangażowanymi do pracy w projektach, wykonawcami usług i uczestnikami projektu, organizowaniezaplecza do zajęć, szkoleń itp. Współpraca z przełożonymi i zgłaszanie problemów występujących w realizacji projektu.
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku - 2017-07-13 - Płock (mazowieckie)
pomocniczy robotnik budowlany
kontakt przez PUP - 2017-04-19 - Sulęcin (wielkopolskie)
praca przy budowach (remontach sieci ciepłowniczych)
ERBUD INDUSTRY CENTRUM SPÓŁKA Z O.O. - 2018-10-02 - Łódź (łódzkie)
zbieranie pieczarek, prace pomocnicze w pieczarkarni
Uprawa Pieczarek Damian Figołuszka - 2017-07-31 - Jankowice (śląskie)
Przyjmowanie zleceń transportowych w języku rosyjskim i ukraińskim, ustalanie harmonogramów przewozów, wydawanie dyspozycji przewozu kierowcom w ww. językach, planowanie i rozliczanie pracy kierowców i pojazdów, prowadzenie książki dyspozycyjnej.
kontakt przez PUP - 2019-03-11 - Częstochowa (śląskie)
Wymagania: wykształcenie zawodowe, doświadczenie bez znaczenia, uprawnienia spawacza Zakres obowiązków: spawanie elektrodą otuloną, metodą MIG MAG, prace ślusarskie ręczne
KONRAD SZYMAŃSKI PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO USŁUGOWE ŚLUSARSTWO-DEKARSTWO-WOD.KAN. "SZYK" - 2018-11-30 - Lutogniew (wielkopolskie)
Przygotowywanie i wiązanie zbrojeń, betonowanie, wyrównywanie powierzchni ułożonego betonu, pielęgnowanie świeżego betonu, usuwanie wad.
Goldbeck Comfort Sp. z o.o. - 2021-05-26 - Rakowice Małe (dolnośląskie)
prace magazynowe
kontakt przez OHP - 2017-03-16 - Pyskowice (śląskie)
Prowadzenie ewidencji kadrowo-płacowej oraz teczek akt osobowych, prowadzenie rejstru zwolnień lekarskich, sporządzanie list płac i wynikającyhc z tego tylułu rozliczeń z US, ZUS i innymi instytucjami z tytułu potrąceń - we współpracy z Głównym Księgowym i Działem Finansowo - Księgowym, odpowiedzialność za prawidłowe obliczanie i przekazywanie PIT i składek ZUS, wystawianie informacji PIT, sporządzanie sprawozdań dotyczących zatrudnienia i spraw pracowniczych, wystawianie druków RP-7, prowadzenie spraw związanych z podnoszeniem i weryfikacją kwalifikacji zawodowych pracowników ZGK w Mińsku Mazowieckim, okresową oceną pracowników, służbą przygotowawczą.Ogłoszenie dostępne w BIP: http://nbip.pl/zgkmm/i/?i=55804
Zarząd Gospodarki Komunalnej w Mińsku Mazowieckim - 2020-09-04 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
Praca przy sprzątaniu pomieszczeń wewnątrz budynków użyteczności publicznej. Proponowane wynagrodzenie: 1850 zł brutto/m-c.
P.U.PERFEKT Zbigniew Kołłątaj - 2016-10-10 - Bielsko-Biała (śląskie)
rozładunek i załadunek pojazdu, układanie palet, dostarczanie tektury do miejsc pracy, wymiana butli
Wojewódzka Usługowa Spółdzielnia Inwalidów, Trzcianka - 2017-10-03 - Trzcianka (wielkopolskie)
Przygotowywanie i wiązanie zbrojeń, betonowanie, wyrównywanie powierzchni ułożonego betonu, pielęgnowanie świeżego betonu, usuwanie wad.
Goldbeck Comfort Sp. z o.o. - 2021-05-26 - Rakowice Małe (dolnośląskie)
Operator maszyn czyszczących, sprzątanie pomieszczeń
kontakt przez PUP - 2021-06-07 - Podgórzyn (kujawsko-pomorskie)
Pozyskiwanie nowych i obsługa istniejących klientów,Przygotowywanie ofert handlowych,Doradztwo techniczne,Wsparcie działu handlowego,Organizowanie transportu i ewidencjonowanie przesyłek,Przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji technicznych,Telefoniczny kontakt z kontrahentami zagranicznymi (dobra znajomość j. angielskiego i/lub j. niemieckiego),Nadzór nad gospodarką magazynową.
PS Lift spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-07-02 - Racot (wielkopolskie)
Praca przy produkcji wyrobów z betonu.
POOLA-REVEL SP. Z O.O. - 2016-09-15 - Gdańsk (pomorskie)
obsługa gości restauracji hotelu 3*, wydawanie śniadań
Hotel POLONIA Racibórz - 2016-01-27 - Racibórz (śląskie)
rozpoznaje potrzeby edukacyjne i możliwości psychofizyczne dzieci i młodzieży niepełnosprawnych oraz niedostosowanych społecznie, współorganizuje zajęcia i prace wychowawcze w formach integracyjnych, prowadzi zajęcia rewalidacyjne lub zajęcia socjoterapeutyczne, prowadzi lub organizuje różnego rodzaju formy pomocy pedagogicznej i psychologicznej dla dziecka i jego rodziny, udziela pomocy nauczycielom prowadzącym zajęcia edukacyjne w doborze metod pracy z uczniami niepełnosprawnymi oraz niedostosowanymi społecznie
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Krośnice (dolnośląskie)
Operator maszyn czyszczących, sprzątanie pomieszczeń
kontakt przez PUP - 2021-06-07 - Podgórzyn (kujawsko-pomorskie)
Magazynier
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)
utrzymywanie porządku i czystości wewnątrz budynku, miejsce wykowywania pracy wg zleceń teren Polski
CONNECT 1 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-11-28 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Obsługa ciągnika siodłowego, weryfikacja zgodności przemieszczanych kontenerów, utrzymanie czystosci ciągnika. Praca zgodnie z obowiązujacymi przepisami BHP.
kontakt przez PUP - 2016-09-22 - Gdańsk (pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Ustka (pomorskie)
jw.
LIDIA MASŁOCHA SALON URODY "Lidia" - 2018-06-13 - Warszawa (mazowieckie)
-przyjmowanie, kompletowanie i wydawania towarów -przygotowywanietowarów do wysyłki -załadunki i rozładunki towarów oraz ich sortowanie itransport wewnątrz magazynu -bieżąca kontrola stanu ilościowego ijakościowego przesyłek -dbałość o stan techniczny i sprawność wyposażeniamagazynu -dbałość o czystość magazynu -obsługa systemu magazynowego. Praca w godzinach I 6-14 II 14-22
SFD Spółka Akcyjna - 2017-05-22 - Opole (opolskie)
realizaowanie zadań zgodnie z planem produkcyjnym, wstępna kontrola jakości produktu końcowego, zgłaszanie awarii maszyn i urządzeń, wypełnianie dokumentacji związanej z przebiegiem pracy maszyn i urządzeń, dbanie o czystość i porządek na stanowisku pracy, inne polecenie przełożonego w zakresie wykonywanej pracy, mozliwość wykonywania pracy na wszystkich obszarach produkcyjnych, przestrzeganie przepisów BHP i ppoz.
Adecco Poland Sp. z o.o. - 2020-11-30 - Mielec (podkarpackie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-08-10 - Warszawa (mazowieckie)
Prace przy układaniu nawiechrzchni z betonowej kostki brukowej, kamiennej, krawężników i obrzeży.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe Export- Import "PA-BEX" Ewa Pachowicz - 2018-03-14 - Nowa Sól (lubuskie)