SAMODZIELNY REFERENT ADMINISTRACYJNY Płock oferta pracy Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku
Stanowisko: SAMODZIELNY REFERENT ADMINISTRACYJNY
Wynagrodzenie: od 2 200 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa biurowo administracyjna, w tym związana z projektami, Prowadzenie dokumentacji, w tym uczestników projektu, wydawanie i powielanie materiałów m. in. dla uczestników projektu. Wydawanie zaświadczeń, przygotowywanie listobecności, dzienników do realizowanych działań projektowych, Uczestnictwo w monitorowaniu projektu, gromadzenie i archiwizowanie dokumentów, obsługa poczty tradycyjnej i elektronicznej, obsługa systemów związanych z obsługąprojektów w zakresie powierzonym przez przełożonych, Współpraca z jednostkami organizacyjnymi Uczelni, w tym również z pracownikami zaangażowanymi do pracy w projektach, wykonawcami usług i uczestnikami projektu, organizowaniezaplecza do zajęć, szkoleń itp. Współpraca z przełożonymi i zgłaszanie problemów występujących w realizacji projektu.
Data publikacji: 2017-07-13
Lokalizacja: Płock (mazowieckie)
Pracodawca: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Pl. gen. Jarosława Dąbrowskiego 2, 09-402 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa biurowo administracyjna, w tym związana z projektami, Prowadzenie dokumentacji, w tym uczestników projektu, wydawanie i powielanie materiałów m. in. dla uczestników projektu. Wydawanie zaświadczeń, przygotowywanie listobecności, dzienników do realizowanych działań projektowych, Uczestnictwo w monitorowaniu projektu, gromadzenie i archiwizowanie dokumentów, obsługa poczty tradycyjnej i elektronicznej, obsługa systemów związanych z obsługąprojektów w zakresie powierzonym przez przełożonych, Współpraca z jednostkami organizacyjnymi Uczelni, w tym również z pracownikami zaangażowanymi do pracy w projektach, wykonawcami usług i uczestnikami projektu, organizowaniezaplecza do zajęć, szkoleń itp. Współpraca z przełożonymi i zgłaszanie problemów występujących w realizacji projektu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SAMODZIELNY REFERENT ADMINISTRACYJNY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płock
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2017
Data zakończenia pracy: 31.10.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: ekonomia, administracja lub zarządzanie
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
2-letnie doświadczenie przy realizacji projektów EFS, EFRR, PO KL lub RPO w latach 2007-2013, biegła obsługa komputera z obsługą internetu, znajomość aktualnych zasad i wytycznych EFS i EFRR znajomość programu SL 2014, praktyczna umiejętność tworzenia dokumentów, pism, zestawień, bardzo dobra obsługa komputera (Word, Excel, Power Point), komunikatywność i umiejętność nawiązywania współpracy, samodzielność w działaniu, umiejętności organizacyjne.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Adres pracodawcy:
Pl. gen. Jarosława Dąbrowskiego 2, 09-402 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1) List motywacyjny2)Dokumenty potwierdzające udział w realizacji projektów EFS, EFRP, PO KL lub RPO,3)Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie dostępny na stronie www.pwszplock.pl w zakładce: inne dla pracowników wnioski i dokumenty
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m. Płock
Gmina pracodawcy: Płock
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Płock
Ulica pracodawcy: Pl. gen. Jarosława Dąbrowskiego
Numer budynku pracodawcy: 2
Profil działalności pracodawcy: szkolnictwo wyższe, kształcenie studentów.
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 13.07.2017
Data dodania oferty pracy: 12.07.2017
Oferta pracy ważna do: 25.07.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 12.07.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 12.07.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: prowadzenie pełnej księgowości zgodnie z obowiązującymi przepisami (np. Polska Ustawa o Rachunkowości) oraz polityką firmy, przygotowywanie sprawozdań i raportów na potrzeby banków oraz instytucji zewnętrznych, nadzór nad prawidlowym obiegiem dokumentów księgowych, dekretowanie i księgowanie dokumentów, prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie ich z kontami ksiegi głównej, przygotowywanie deklaracji podatkowych oraz sprawozdań finansowych według określonych strandartów, tworzenie zestawień, analiz i raportów na p[otrzeby wewnętrzne firmy, kontaktowanie się i współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US,ZUS,GUS,NBP) i biegłym rewidentem, nadzór nad prawidłowością rozliczeń podatkowych, nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem księgowości; WYMAGANIA: wyższe wykształcenie (preferowane kierunki: finanse, rachunkowość),min.2 letnie doświadczenie w obszarze finansów i księgowości na stanowisku samodzielnej księgowej, bardzo dobra znajomość prawa podatkowego (CIT,PIT,VAT, ordynacji podatkowej) oraz ustawy o rachunkowości, znajomość pakietu MS Office (bardzo dobra znajomość MS Excel), umiejętność budowania i prezentowania raportów, umiejętność pracy w zespole, systematyczność, dokładność, terminowość; FIRMA OFERUJE: uczestnictwo we współtworzeniu sukcesu polskiej innowacyjnej firmy, ciekawą i samodzielną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie, wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i osiąganych wyników pracy, przyjazną atmosferę pracy w młodym, kreatywnym zespole, stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
"Ledapol" Dariusz Krawczyk - 2017-11-24 - Lubliniec (śląskie)
Prace remontowe
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Bytów (pomorskie)
Montaż mebli
GRZEGORZ ZAWADA GOLD-MEB - 2018-06-12 - Płoszów (łódzkie)
Produkcja lodów na specjalnych blatach, ich sprzedaż, przygotowywanie soków, obsługa klienta, przyjmowanie nalezności, udzielanie informacji klientom.Miejsce pracy: Wrocław ul. Kuźnicza 10 Kontakt kandydatów z pracodawcą telefoniczny. Oferta pracy znajduje się w sali: G
kontakt przez PUP - 2016-05-02 - Wrocław (dolnośląskie)
Bieżące utrzymanie sprawności technicznej linii produkcyjnej, prace naprawcze maszyn i urządzeń technologicznych.
Zakład Rolniczo-Przemysłowy FARMUTIL HS S.A. - 2016-08-24 - Leżachów (podkarpackie)
Elektryk-Automatyk
"Kronospan Mielec" Sp z o.o. - 2018-02-16 - Mielec (podkarpackie)
kierowaca ciągnika siodłowego,transport krajowy
FENIX Barbara Bik - 2017-11-09 - Mielec (podkarpackie)
Sprzątanie powierzchni płaskich (podłogi, biurka), pionowych (ściany, lustra, szyby, windy) oraz sanitariaty.
P.U. "Kontrakt" - 2016-08-02 - Gdańsk (pomorskie)
koordynacja pracy pracowników, nawiązywanie i utrzymywanie relacji partnerskich z klientami korporacyjnymi firm
kontakt przez PUP - 2017-07-10 - Poznań (wielkopolskie)
Wycinanie podrobów, rozbiór tuszy mięsnej, usuwanie skóry
Dawn Meats - 2016-08-10 - Irlandia (Irlandia)
Przewóz palet ze spedycji do przedsiębiorstw, praca na terenie wojewodztwa warmińsko-mazurskiego
CONTRA Zuzanna Bartelik - 2016-09-29 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Dekretowanie dokumentów księgowych, prowadzenie rejestrów VAT, sporządzanie deklaracji, naliczanie wynagrodzeń, rozliczanie delegacji.
kontakt przez PUP - 2018-05-09 - Lublin (lubelskie)
samodzielne prowadzenie księgowości
Biuro Rachunkowe Jolenta Adamska - 2016-12-05 - Pobiedziska (wielkopolskie)
praca w sekretariacie szkoły -
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 10 - 2018-04-18 - Rzeszów (podkarpackie)
Samodzielny montaż balustrad nierdzewnych, szklanych, konstrukcji metalowych schodów oraz ogrodzeń. Spawanie i szlifowanie stali nierdzewnej
P.P.U.H. "WOLMAR" S.C. Jerzy i Stanisław Wolny - 2017-09-05 - Mokra (śląskie)
Umawianie spotkań handlowych z klientami biznesowymi (bez sprzedaży własnej), realizacja założonych planów, raportowanie wyników, praca zdalna w dogodnych godzinach.miejsce pracy: Bydgoszcz, powiat bydgoski
IQ ENERGETYKA DARIUSZ MIKRUT - 2018-01-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
księgowanie dokumentow,sporządzanie deklaracji CIT,PIT,VAT,oraz prowadzenie rozliczeń podatkowych
Firma Frankiewicz Anna Frankiewicz - 2016-05-16 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
-dokumentacja płacowa pracowników, listy płac i nagród oraz zasiłków i odpraw,-kartoteki płac wszystkich pracowników szkoły, , prowadzenie ewidencji wypłat, sporządzanie wymaganych rozliczeń i sprawozdań dotyczących spraw finansowych szkoły i pracowników,-regulowanie wynagradzania pracowników w oparciu o tabele płac i decyzje dyrektora szkoły,-deklaracje dotyczące składek na ubezpieczenia społeczne i indywidualne, zaliczek na podatek dochodowy,-podatki pracowników oraz roczne deklaracje
Szkoła Podstawowa Nr 4 im. H.Sienkiewicza Świdnica - 2016-09-05 - Świdnica (dolnośląskie)
Brak danych
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Łódź (łódzkie)
Wykształcenie: zawodowe lub średnie techniczne; doświadczenie zawodowe min. 2 lata; znajomość procesow toczenia; praktyczna znajomość obsługi tokarek manualnych, frezarki i wiertarki, prawo jazdy kat.B; podstawowa znajomość rysunku technicznego i narzędzi pomiarowych; umiejętność pracy w grupie; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE "INTOR-GLIWICE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-05 - Gliwice (śląskie)
Przyjmowanie towarów od klientów. Uzgadnianie z klientem zakresu usług.
kontakt przez PUP - 2016-11-14 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Samodzielny stolarz meblowy - produkcja mebli kuchennych
IWOMEBLE IWONA SPRINGER - 2016-02-01 - Szamotuły (wielkopolskie)
szycie odziezy damskiej
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Głowno (łódzkie)
- spawanie elementów metalowych metodą 135 i 136
kontakt przez OHP - 2017-06-07 - Tczew (pomorskie)
- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: pieczętowała, opisywała dokumenty, przeprowadzała kontrolę formalno-rachunkową dowodów księgowych, dekretowała dokumenty księgowe, wprowadzała dokumenty księgowe do programu FK, rozliczała podatek VAT naliczony i należny, uzgadniała dane do sprawozdań, księgowała wyciągi bankowe, raporty kasowe. - Wynagrodzenie: od 2750 do 3300 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na czas określony do sześciu miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru: po rozstrzygnięciu naboru 1 etat, drugi etat od 16.05.2018r.- Praca w godzinach: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne (rachunkowość, finanse, księgowość). Doświadczenie zawodowe przy średnim 4 lata pracy w tym minimum 2 lata pracy w pionie finansowym, przy wyższym 2 lata pracy w pionie finansowym. Znajomość klasyfikacji budżetowej, znajomość zasad księgowości i programów księgowych, znajomość programów Word i Excel w zakresie podstawowym, umiejętność obsługi urządzeń biurowych. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie w jednostce sektora finansów publicznych.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2018-02-09 - Katowice (śląskie)
rozwój oferty usług technologicznych i partnerstw branżowych, wsparcie przedsprzedaży i rozwiązań architektury, sprzedaż i dostawa zespołów szkolenia z ofert technologicznych i praktyk dostawczych firmy, zarządzanie projektem i nadzór nad projektem dla wybranego projektupraca na umowę na czas nieokreslony, praca jednozmianowaoferta dostępna w sali H
kontakt przez PUP - 2017-03-06 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, przyjmowanie i uzupełnianie towarów w sklepie, współpraca z dostawcami.Praca dwuzmianowa, I zmiana 6:15-14:15, II zmiana 14:00-22:00
Władysław Smoleń Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe TARKOR - 2017-07-20 - Nowy Korczyn (świętokrzyskie)
umawianie spotkań handlowych z klientami biznesowymi (bez sprzedaży własnej (realizacja założonych planów, raportowanie wyników, praca zdalna w dogodnych godzinach
IQ ENERGETYKA DARIUSZ MIKRUT - 2018-01-04 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
Pracownik przygotowujący posiłki typu fast food
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Sanok (podkarpackie)
Prowadzenie spraw kadrowych dla 20 pracowników i znajomość zagadnień
Firma Remontowo-Budowlana S-BUD Józef Sokół - 2018-07-03 - Koniaczów (podkarpackie)