STANOWISKO DS. KOMPLEKSOWEJ OBSŁUGI Sztum oferta pracy Bank Spółdzielczy Sztumie
Stanowisko: STANOWISKO DS. KOMPLEKSOWEJ OBSŁUGI
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: czynności związane ze sprzedażą produktów bankowych i obsługą kredytów
Data publikacji: 2019-06-17
Lokalizacja: Sztum (pomorskie)
Pracodawca: Bank Spółdzielczy Sztumie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Mickiewicza 36, 82-400 Sztum, powiat: sztumski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
czynności związane ze sprzedażą produktów bankowych i obsługą kredytów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
w zależności od kwalifikacji kandydata + prowizja od sprzedanych produktów bankowych + premia kwartalnaPraca w dwóch przedziałach czasowych w godzinach od 7.15 do 15.15 lub 10.00 do 18.00
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. KOMPLEKSOWEJ OBSŁUGI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sztum
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: sztumski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Sztum
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali kasjerzy bankowi i pokrewni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2019
Data zakończenia pracy: 30.04.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomość programów: WORD i EXCEL
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
doświadczenie zawodowe- minimum 1 rok na stanowisku związanym z działalnością bankową lub handlową, umiejętność prowadzenia rozmowy sprzedażowej, czytanie ze zrozumieniem, współpraca w zespole
Nazwa pracodawcy: Bank Spółdzielczy Sztumie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę:
Powiatowy Urząd Pracy w Sztumie z siedzibą w Dzierzgoniu
Adres pracodawcy:
Mickiewicza 36, 82-400 Sztum, powiat: sztumski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, list motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: sztumski
Gmina pracodawcy: Sztum
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Sztum
Ulica pracodawcy: Mickiewicza
Numer budynku pracodawcy: 36
Oferta zgłoszona przez:
Powiatowy Urząd Pracy w Sztumie z siedzibą w Dzierzgoniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali kasjerzy bankowi i pokrewni
Data dodania oferty pracy: 17.06.2019
Oferta pracy ważna do: 01.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 17.06.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 17.06.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?33ed9efd237ef21629a411c510efb321
Podobne oferty pracy
zapozanie sie z pracą w banku, obsługa klientów, zakładanie rachunków bankowych, przyjmowanie wniosków oraz wydawanie kart płatniczych, zakładanie kont internetowych, przyjmowanie wniosków o usługi SMS, przyjmowanie i obsługa zleceń klientów.
kontakt przez PUP - 2018-06-15 - Lniano (kujawsko-pomorskie)
ZGODNIE Z OFERTĄ ZAMIESZCZONĄ NA STRONIE BIP WWW.BIP.SCUW.SLUPSK.PL; umowa o pracę na czas określony 6 m-cy, docelowo na nieokreślony
SŁUPSKIE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH - 2018-11-08 - Słupsk (pomorskie)
Obsługa programów komputerowych, prowadzenie ewidencji księgowej w zakresie bieżących rozrachunków z członkami, prowadzenie i uzgadnianie sald z kontrahentami, windykacja należności z tytułu opłat.
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA LOKATORSKO-WŁASNOŚCIOWA "DĄŻNOŚĆ" W NOWYM DWORZE MAZOWIECKIM - 2018-10-12 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
pracownik obsługi monitoringu,obserwowanie zdarzeń na terenie objętym monitoringiem, obsługiwanie urządzeń monitoringu i łączności, identyfikowanie zdarzeń wymagających interwencji policji,wykształcenie: średnie
kontakt przez PUP - 2019-06-18 - Grodków (opolskie)
Brak danych
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Barcin (kujawsko-pomorskie)
Główne obowiązki:- rozliczanie należności z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,- weryfikacja danych będących podstawą naliczania opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi.Jedna zmiana 7:30-15:30, umowa na zastępstwo.Wymagane dokumenty:- podanie o przyjęcie do pracy na stanowisko objęte naborem;- kopia dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie i doświadczenie w pracy;- kwestionariusz osobowy (do pobrania ze strony internetowej www.ekosystem.wroc.pl lub w wersji papierowej w Ekosystem Sp. z o.o. pok. 111, 130).4. Dokumenty należy składać osobiście lub pocztą w terminie do dnia 15.04.2016 r. na adres:Ekosystem Sp. z o.o., ul. Kazimierza Michalczyka 23, 53-633 Wrocław z dopiskiem Oferta na stanowisko administracyjno-biurowe do zadań księgowych w Dziale Deklaracji i Windykacji lub e-mailem na adres: monika.kolbuc (at) ekosystem.wroc.pl lub magdalena.bednarek (at) ekosystem.wroc.pl (skany dokumentów). Dodatkowe informacje: 71 75-86-906, 71 75-86-907 lub osobiście w pok. 111, 130.Informacja o ofercie sala E, C
Ekosystem Sp. z o.o. - 2016-03-31 - Wrocław (dolnośląskie)
staż ze środków unijnych RPO dla osób powyżej 30-go roku życia
kontakt przez PUP - 2019-02-22 - Łowicz (łódzkie)
monitorowanie dostępnych funduszy europejskich, udział w przygotowywaniu wniosków i dokumentacji do dofinansowania, opracowanie dokumentów związanych z prowadzeniem projektów, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów dot. prowadzonych projektów, tworzenie harmonogramów finansowo-rzeczowych.
Centrum Hewelianum - 2017-06-09 - Gdańsk (pomorskie)
Sprzedawca w branży spożywczej
kontakt przez PUP - 2016-09-06 - Rypin (kujawsko-pomorskie)
realizacja zadań określonych w ogłoszeniu o naborze na stanowisko Skarbnika Gminy Hażlach w Urzędzie Gminy Hażlach dostępnym na stronie internetowej urzędu: hazlach.samorzady.pl
Urząd Gminy Hażlach - 2019-03-08 - Hażlach (śląskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie zajmowała się m.in. obsługą zadłużenia Masta Słupska w zakresie spłat rat kredytów i odsetek od zadłużenia, współpraca m.in. z bankami kredytującymi, Regionalną Izbą Obrachunkową, wydziałami merytorycznymi Urzędu Miasta w zakresie finansowania inwestycji kredytem, pożyczką oraz obligacjami.Ważniejsze zadania:Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: przestrzeganie terminów spłat odsetek i rat od kredytów, pożyczek oraz poszczególnych serii obligacji; kompletowanie wyciągów bankowych związanych z obsługą długu publicznego; sporządzanie naliczenia odsetek od kredytów, pożyczek i emisji obligacji; rozliczanie odsetek na podstawie sprawozdania z Referatu Wydatków; przygotowywanie danych w części dotyczącej długu publicznego na potrzeby Wieloletniej Prognozy Finansowej; przygotowywanie informacji o stanie finansowym Miasta Słupska do RIO, związanych z Uchwałą Rady na zaciągnięcie kredytów, emisji obligacji lub pożyczek; korespondencja z bankami związana z obsługą długu m.in. sprawozdawczość, analizy, ankiety; uzgadnianie oraz przygotowanie potwierdzenia sald zadłużenia z bankami na potrzeby sprawozdania finansowego (bilansu); przygotowywanie oraz przekazywanie bankom kwartalnych sprawozdań z wykonania budżetu; analiza umów kredytowych, przestrzeganie zawartych w nich terminów, uzgodnień, przygotowanie ewentualnych aneksów do umów; sporządzanie sprawozdania z przychodów i rozchodów; sporządzanie informacji o stanie zadłużenia i obsłudze długu do analizy z wykonania budżetumiasta(przychody, rozchody); współpraca przy opracowaniu projektu budżetu w części dotyczącej obsługi długu publicznego( przychody, rozchody, odsetki, prowizje); rozliczanie zaciągniętych kredytów, pożyczek, emisji obligacji związanych z finansowaniem inwestycji na potrzeby banku, radnych, realizacji budżetu; przygotowywanie procedur związanych z uruchomieniem kredytu, obligacji, pożyczki, przygotowanie uchwały, zarządzenia, wniosków, umowy, udzielanie odpowiedzi dla banków; przygotowywanie wniosków o emisję obligacji do organizatora, agenta emisji; współpraca przy sporządzaniu sprawozdawczości do Regionalnej Izby Obrachunkowej w zakresie długu; udzielanie odpowiedzi na wnioski, pytania, interpelacje radnych związane z obsługą zadłużenia.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka przystosowana dla osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-03-24 - Słupsk (pomorskie)
-praca jako kosmetyczka
"METAMORFOZA" Salon Kosmetyczny Studio Fryzjerskie Joanna Anna Konicka - 2019-03-27 - Wysokie Mazowieckie (podlaskie)
PRZYJMOWANIE, OPRACOWYWANIE I EKSPEDIOWANIE PRZESYŁEK W PLACÓWCE POCZTOWEJ, EWIDENCJONOWANIE PRZESYŁEK REJESTROWANYCH I PRZEKAZÓW POCZTOWYCH, ROZLICZANIE LISTONOSZY Z POBRANYCH I DORĘCZONYCH PRZESYŁEK, ROZLICZANIE PLACÓWEK POCZTOWYCH Z PRZYJĘTYCH PRZESYŁEK, SPORZĄDZANIE DOKUMENTACJI W ZAKRESIE REALIZOWANYCH USŁUG; WYMAGANE WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, MILE WIDZIANE WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, SPRAWNOŚĆ FIZYCZNA, BRAK PRZECIWWSKAZAŃ DO DŹWIGANIA, ZNAJOMOŚĆ PAKIETU MS OFFICE, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE, , RZETELNOŚĆ, DOKŁADNOŚĆ, SUMIENNOŚĆ, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE NA PODOBNYM STANOWISKU; KONTAKT Z PRACODAWCĄ: TELEFONICZNY LUB PRZESŁAĆ CV NA MAILA: rekrutacja.szczecin (at) szczecin.poczta-polska.pl TYTUŁEM: PRACOWNIK DS. EKSPEDYCYJNO - ROZDZIELCZYCH UP SZCZECIN 8 LUB CV + LIST MOTYWACYJNY PRZESŁAĆ POCZTĄ.
POCZTA POLSKA SA - 2017-10-10 - Szczecin (zachodniopomorskie)
prace związane z powierzonym stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Sławoborze (zachodniopomorskie)
Obsługa pulpitów sterowniczych, kontrola pracay urządzeń, obsługa pomocnicza
IDM PL JOANNA KALINKOWSKA - 2018-02-20 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
sprzedaż kosmetyków
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Lubań (dolnośląskie)
Wymagania: wykształcenie zawodowe,mile widziane doświadczenie, uprawnienia elektryczne
P.P.U.H. SCORPION - 2018-02-21 - Rozdrażew (wielkopolskie)
właściwe zabezpieczenia produktów, przygotowanie produktów, obróbka art. spożywczych, smazenie gotowanie, pomoc w przygotowywaniu dań
kontakt przez PUP - 2018-10-16 - Zalesie (lubelskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-02-22 - Sierpc (mazowieckie)
prace budowlane
"THERMIX" LOGISTYKA BUDOWLANA Seweryn Lurka - 2017-11-15 - Wieprzec (małopolskie)
- Obsługa kasowa i rozliczeniowa Klientów. Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów,sprzedaż produktów i usług bankowych, budowanie długotrwałych relacji z Klientami.- Wynagrodzenie: 2400 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:30-16:30. Wymagania: wykształcenie średnie. Mile widziane na podobnym stanowisku. Obsługa komputera, komunikatywność, dobre umiejętności sprzedażowe, kultura osobista. Podstawowa znajomość języka angielskiego mile widziana. Kontakt telefoniczny (602-439-143) lub e-mail: Iwona.kudrycz (at) gmail.com
MACIEJ KUDRYCZ - 2018-06-22 - Katowice (śląskie)
Transport pacjentów na badania diagnostyczne. Transport leków, sprzetu i bielizny. Załadowanie - obsługa myjni do mycia basenów.
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Aleksandrów Kujawski (kujawsko-pomorskie)
praca pomocnicze w zakresie udzielania informacji, przygotowywanie korespondencji, przygotowywanie akt do archiwizacji.
kontakt przez PUP - 2017-04-20 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
ładowacz
kontakt przez PUP - 2019-03-15 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Praca w magazynie z odpowiedzialnością materialną.
DROP Spółka Akcyjna - 2017-02-07 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
Przyjmowanie i wydawanie towaru.
REALDACH S.C. EDWARD SMOLUCH, ZBIGNIEW PITEK - 2018-03-16 - Lublin (lubelskie)
prace w gospodarstwie domowym
GOSPODARSTWO ROLNE BOLESZYN ANDRZEJ I DANUTA GALIŃSCY - 2018-11-09 - Boleszyn (warmińsko-mazurskie)
jw.
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2017-08-09 - Warszawa (mazowieckie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Osoba na ww. stanowisku będzie zajmowała się m.in. prowadzeniem weryfikacji zbiorów danych i innych materiałów stanowiących wyniki zgłoszonych prac geodezyjnych i kartograficznych pod kątem zgodności ich wykonania z przepisami prawa obowiązującymi w geodezji i kartografii, przed ich przyjęciem do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. Zadaniami uzupełniającymi na tym stanowisku jest prowadzenie postępowań administracyjnych powiązanych z zadaniem podstawowym, rozgraniczanie nieruchomości, prowadzenie spraw ochrony znaków geodezyjnych oraz porządkowanie zasobu geodezyjnego i kartograficznego.Ważniejsze zadania:1.prowadzenie weryfikacji zbiorów danych i innych materiałów stanowiących wyniki prac geodezyjnych i kartograficznych pod kątem zgodności z przepisami prawa obowiązującymi w geodezji i kartografii, przed ich przyjęciem do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego;2.przyjmowanie do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz ewidencjonowanie zbiorów danych i innych materiałów powstałych w wyniku zgłoszonych prac geodezyjnych i kartograficznych w przypadku pozytywnego wyniku weryfikacji po przeprowadzeniu pozytywnej weryfikacji lub odbiorze przedmiotu zamówienia publicznego;3.uwierzytelnianie dokumentów opracowanych przez wykonawców prac geodezyjnych i kartograficznych na potrzeby postępowań administracyjnych, postępowań sądowych lub innych czynności cywilnoprawnych;4.wydawanie kopii materiałów dokumentów wchodzących w skład operatów technicznych przyjętych do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego;5.wydawanie licencji określających zakres wykorzystania udostępnionych materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego;6.wydawanie licencji określających zakres wykorzystania udostępnianych kopii materiałów zasobu;7.prowadzenie postępowań administracyjnych rozgraniczania nieruchomości;8.przygotowanie decyzji administracyjnych w sprawach odmowy przyjęcia do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego zbiorów danych i innych materiałów stanowiących wyniki zgłoszonych prac geodezyjnych;9.udział w pracach komisji ds. oceny przydatności użytkowej materiałów zasobu geodezyjnego i kartograficznego Miasta Słupska w celu wyłączenia z zasobu materiałów, które utraciły przydatność użytkową;10.udział w pracach komisji przetargowych, kontroli i odbioru prac geodezyjnych i kartograficznych zlecanych przez wydział lub za pośrednictwem wydziału;11.wykonywanie innych czynności związanych z zakresem działania wydziału zleconych przez Dyrektora Wydziału i Kierownika Referatu.Warunki pracy na stanowisku:1.uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Wysokość wynagrodzenia od 2700 zł brutto, w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-06-14 - Słupsk (pomorskie)
Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych - 2018-02-06 - Żary (lubuskie)