STANOWISKO DS. IMPREZ Wrocław oferta pracy MŁODZIEŻOWY DOM KULTURY FABRYCZNA
Stanowisko: STANOWISKO DS. IMPREZ
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Zakres wykonywanych zadań na stanowisku obejmuje w szczególności:1) przygotowywanie projektów graficznych: zaproszeń, dyplomów, podziękowań, folderów, reklam itp.;2) przygotowywanie i realizacja kampanii reklamowych;3) redagowanie tekstów promujących placówkę;4) przygotowywanie corocznego kalendarza imprez, organizacja imprez kulturalnych, rekreacyjno-sportowych;5) dokumentowanie wszelkich imprez własnych i obcych: relacje prasowe, filmowe, telewizyjne, serwisy zdjęciowe;6) tworzenie prezentacji multimedialnych;7) pozyskiwanie reklamodawców i sponsorów;8) nadzór i kontrola realizacji zadań związanych z organizacją imprez kulturalnych, edukacyjnych i rekreacyjno-sportowych;9) nadzór i kontrola realizacji zawartych umów podczas imprez;10) sporządzanie zestawień, grafików zajęć edukacyjnych;11) sporządzanie sprawozdań statystyczno-finansowych z wykonywanych zadań.Pełny wymiar czasu pracy lub 3/4 lub 1/2 etatu - do uzgodnienia. Godziny pracy: 8:00-16:00, możliwość indywidualnego ustalenia (w przedziale: 7:00- 20:00). Termin i miejsce składania dokumentów:Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem: dotyczy naboru na stanowisko ds. imprez w Dziale Kadr w Młodzieżowym Domu Kultury-Fabryczna lub przesłać pocztą na adres:Młodzieżowy Dom Kultury-Fabryczna ul. Zemska 16a, 54-438 Wrocław w nieprzekraczalnym terminie do dnia 14 lutego 2020 r. do godz. 13.00. Za datę doręczenia uważa się datę otrzymania dokumentów przez MDK-Fabryczna.Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie oraz oferty niekompletne nie będą rozpatrywane. Informacje dodatkowe:Na rozmowę kwalifikacyjną będą zapraszani telefonicznie kandydaci, którzy spełnili wymagania określone w ogłoszeniu o naborze oraz złożyli najciekawsze oferty. Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w Młodzieżowym Domu Kultury-Fabryczna we Wrocławiu. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 71/ 798-67-42 wew. 112.Oferta dostępna w sali C.
Data publikacji: 2020-02-06
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: MŁODZIEŻOWY DOM KULTURY FABRYCZNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zemska 16A, 54-438 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku obejmuje w szczególności:1) przygotowywanie projektów graficznych: zaproszeń, dyplomów, podziękowań, folderów, reklam itp.;2) przygotowywanie i realizacja kampanii reklamowych;3) redagowanie tekstów promujących placówkę;4) przygotowywanie corocznego kalendarza imprez, organizacja imprez kulturalnych, rekreacyjno-sportowych;5) dokumentowanie wszelkich imprez własnych i obcych: relacje prasowe, filmowe, telewizyjne, serwisy zdjęciowe;6) tworzenie prezentacji multimedialnych;7) pozyskiwanie reklamodawców i sponsorów;8) nadzór i kontrola realizacji zadań związanych z organizacją imprez kulturalnych, edukacyjnych i rekreacyjno-sportowych;9) nadzór i kontrola realizacji zawartych umów podczas imprez;10) sporządzanie zestawień, grafików zajęć edukacyjnych;11) sporządzanie sprawozdań statystyczno-finansowych z wykonywanych zadań.Pełny wymiar czasu pracy lub 3/4 lub 1/2 etatu - do uzgodnienia. Godziny pracy: 8:00-16:00, możliwość indywidualnego ustalenia (w przedziale: 7:00- 20:00). Termin i miejsce składania dokumentów:Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem: dotyczy naboru na stanowisko ds. imprez w Dziale Kadr w Młodzieżowym Domu Kultury-Fabryczna lub przesłać pocztą na adres:Młodzieżowy Dom Kultury-Fabryczna ul. Zemska 16a, 54-438 Wrocław w nieprzekraczalnym terminie do dnia 14 lutego 2020 r. do godz. 13.00. Za datę doręczenia uważa się datę otrzymania dokumentów przez MDK-Fabryczna.Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie oraz oferty niekompletne nie będą rozpatrywane. Informacje dodatkowe:Na rozmowę kwalifikacyjną będą zapraszani telefonicznie kandydaci, którzy spełnili wymagania określone w ogłoszeniu o naborze oraz złożyli najciekawsze oferty. Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w Młodzieżowym Domu Kultury-Fabryczna we Wrocławiu. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 71/ 798-67-42 wew. 112.Oferta dostępna w sali C.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
wynagrodzenie wyliczane jest indywidualnie, uzależnione od stażu pracy i wykształcenia,podstawa + 20 % premii regulaminowej + dodatek stażowy 5-20% (w zależności od stażu pracy)
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. IMPREZ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: animator kultury*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.02.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Animator kultury*
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne:1) obywatelstwo polskie lub obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, na zasadach określonych w art. 11 ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn.zm.);2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;3) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;4) wykształcenie średnie lub wyższe;5) znajomość pakietu Office (w szczególności Excel);6) znajomość pakietu graficznego Adobe;7) umiejętność obsługi urządzeń audio-wideo (zestawy nagłośnieniowe, mikrofony, projektory), a także urządzeń biurowych, w tym urządzeń drukujących jak np. ploter;8) redakcja i obsługa strony internetowej działającej w oparciu o system Joomla (np. dodawanie artykułów, dodawanie materiałów foto-wideo, prowadzenie kalendarza online aktualnych wydarzeń).Wymagania dodatkowe:1) doświadczenie zawodowe w podobnym obszarze działalności;2) portfolio zrealizowanych projektów;3) znajomość mediów społecznościowych;4) znajomość obsługi aparatu fotograficznego w trybach manualnych;5) dokładność i staranność, komunikatywność, kreatywność, umiejętność planowania i dobra organizacja pracy, odporność na trudne sytuacje zawodowe;6) umiejętność pracy w zespole.
Nazwa pracodawcy: MŁODZIEŻOWY DOM KULTURY FABRYCZNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Zemska 16A, 54-438 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1) CV z przebiegiem nauki i pracy zawodowej - poświadczony własnoręcznym podpisem, zawierający aktualny numer telefonu kandydata;2) list motywacyjny - poświadczony własnoręcznym podpisem dokument nieobowiązkowy, lecz mile widziany3) kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie;4) kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (staż pracy);5) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach;6) oświadczenie o posiadanym obywatelstwie - opatrzone własnoręcznym podpisem;7) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - opatrzone własnoręcznym podpisem;8) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - opatrzone własnoręcznym podpisem;9) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;10) oświadczenie o treści: W zakresie w jakim podane przeze mnie dane nie odpowiadają obligatoryjnym wymogom wynikającym w prawa pracy, wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) - opatrzone własnoręcznym podpisem.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Zemska
Numer budynku pracodawcy: 16A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: animator kultury*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 06.02.2020
Data dodania oferty pracy: 06.02.2020
Oferta pracy ważna do: 14.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 06.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 06.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?f6a7a098f8fd4dd2593a57fdd5bf39ee
Podobne oferty pracy
Kontrola wszystkich faz procesów produkcyjnych, zapobieganie wytwarzaniu produktów złej jakości, nadzór nad dokumentacją, nadzór nad innymi pracownikami.
NURITECH SK, S.R.O. (SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ) - ODDZIAŁ W POLSCE - 2018-12-10 - Bełchatów (łódzkie)
Zakres obowiązków zgodnie z zawodem.
BOROWSKIE KOPALNIE GRANITU I PIASKOWCA-SKALIMEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-11-21 - Kostrza (dolnośląskie)
Gotowanie i wydawanie potraw, sporządzanie dań mącznych (pierogi, krokiety itp.), sporządzanie surówek oraz wyrobów garmażeryjnych. Wymagane wykształcenie min. zawodowe, 3 lata doświadczenia w zawodzie, umiejętność gotowania.
" SEZAM " - Przedsiębiorstwo Gastronomiczne - 2017-04-12 - Strzelin (dolnośląskie)
stawianie ścianek działowych
ZAKŁAD BUDOWLANY MARCIN MISIAK - 2019-01-03 - Jarocin (wielkopolskie)
-PRACA NA TERENIE SKLEPU, -PRZYGOTOWANIE TOWARU DO SPRZEDAŻY, -PRACE MAGAZYNOWE.
kontakt przez PUP - 2020-08-11 - Szczecin (zachodniopomorskie)
wprowadzanie faktur do systemu komputerowego,obsługa urządzeń biurowych
Sławomir Gabrjelczyk - "DACH-STYL" - 2016-03-18 - Głowno (łódzkie)
Obsługa klienta i sekretariatu.
POWSZECHNE STUDIUM JĘZYKOWE MAGDALENA GAWRONEK - 2017-09-01 - Józefów (mazowieckie)
-
JOBSPOL SPÓLKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-16 - Żory (śląskie)
Monter paneli fotowoltaicznych
EKO - PRĄD ADAM BOROWCZYK - 2019-04-18 - Jeżów (łódzkie)
noszenie cegieł i zaprawy murarskiej na budowie, wykonywanie prac pomocniczych przy wykonywaniu szalowań i rusztowań, mieszanie, wylewanie i rozpościeranie materiałów, takich jak: beton, gips i zaprawa murarska, kopanie i wypełnanie dołów i rowów przy użyciu narzędzi ręcznych, rozpościeranie piasku, ziemi, żwiru i podobnych materiałów, ładowanie i rozładowywanie materiałów budowlanych, materiałów wydobytych oraz sprzętu i transportowanie ich w obebie miejsc prowadzenia prac przy użyciu taczek, nosiłek do ręcznego transportu cegieł i wózków ręcznych, wykonywanie prostych prac rozbiórkowych, w tym usuwanie gruzu oraz oczyszczanie starych cegieł uzyskiwanych z rozbiórki budynku, sprzątanie miejsc pracy i usuwanie różnych przeszkód i zatorów według otrzymanych instrukcji, posługiwanie się prostymi narzędzami ręcznymi, takimi jak łopata, kilof, taczka, przestrzeganie zasad ergonomii oraz przepisów bhp, ochrony ppoż i ochrony środkowiska wymaganych na stanowisku pracy.
kontakt przez PUP - 2019-06-21 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)
Sprzedaż, produkcja posiłków, kierowanie pojazdem.
kontakt przez PUP - 2019-05-13 - Kraków (małopolskie)
Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń. Warunki pracyZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS, - konieczność poruszania się po całym obiekcie, - konieczność wykonywania pracy poza biurem, - konieczność odbywania podróży służbowych, - budynek 5-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na V piętrze, - miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego,- przy wejściu do budynku jest zamontowana platforma schodowa lub transporter schodowy,- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2019-05-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka:Stanowisko związane z realizacją zakresu zadań ujętych w Regulaminie Wewnętrznym Wydziału oraz w zakresie czynności na stanowisku ds. obsługi administracyjnej i finansowo księgowej.Ważniejsze zadania:Do podstawowych zadań na tym stanowisku należy nadzór i koordynacja działań w zakresie prowadzenie spraw administracyjnych i finansowo księgowych Wydziału Zarządzania Nieruchomościami i Biznesu, w tym przede wszystkim: obsługa sekretariatu Wydziału i systemu MDOK (w tym: prowadzenie dziennika korespondencyjnego, wydawanie korespondencji na poszczególne stanowiska, kontrola korespondencji wychodzącej); przygotowywanie projektu budżetu Wydziału, sprawozdań z realizacji budżetu oraz kontrola prawidłowej realizacji budżetu; coroczne przygotowywanie deklaracji podatkowych na podatek rolny, leśny i podatek od nieruchomości od gruntów pozostających w zasobie mienia komunalnego miasta Słupska; obsługa administracyjna i finansowo księgowa Wydziału; prowadzenie rejestrów: uchwał Rady Miejskiej, zarządzeń, skarg i wniosków, sporządzanie sprawozdań z wykonania uchwał Rady Miejskiej.Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-05-17 - Słupsk (pomorskie)
osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie między innymi za przyjmowanie i weryfikowanie wniosków o wydanie odpisów z rejestru aktów stanu cywilnego oraz migrowanie aktów stanu cywilnego do Systemu Rejestrów Państwowych.Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: 1. wydawanie odpisów zupełnych i skróconych aktów stanu cywilnego; 2. migrowanie aktów stanu cywilnego do Systemu Rejestrów Państwowych; 3. dokonywanie zleceń zmigrowania aktów przez inne Urzędy Stanu Cywilnego w aplikacji Źródło; 4. dokonywanie zmian w rejestrze PESEL; 5. asystowanie w czasie uroczystości zawarcia związku małżeńskiego, jubileuszy długoletniego pożycia małżeńskiego oraz innych uroczystości odbywających się w urzędzie i poza Urzędem Stanu Cywilnego w Słupsku; 6. sporządzanie wniosków o nadanie Medalu za Długoletnie Pożycie Małżeńskie oraz przygotowywanie listów gratulacyjnych i wysyłanie zaproszeń do jubilatów. Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością. Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 2400 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-12-11 - Słupsk (pomorskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2019-04-23 - Radom (mazowieckie)
Utrzymanie czystości na terenie PUP w Łodzi, ul.Milionowa 91. Wielkość etat: 0,625.
POWIATOWY URZĄD PRACY W ŁODZI - 2018-01-29 - Łódź (łódzkie)
Szczegółowe informacje: http://sm.bip.gliwice.eu/ogloszenia/naboryUkończone 21 lat; dobra znajomość obsługi komputera; niekaralność; uregulowany stosunek do służby wojskowej; sprawność pod względem fizycznym i psychicznym; dobra znajomość topografii miasta Gliwice; umowa na czas określony z możliwością pracy na czas nieokreślony
STRAŻ MIEJSKA W GLIWICACH - 2020-01-17 - Gliwice (śląskie)
Wykonywanie prac ogólnobudowlanych.Praca w godzinach od 7:00-19:00.Miejsce wykonywania pracy według zleceń.
FUTURE KRZYSZTOF AKONOM - 2016-03-04 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
obsługa maszyn do obróbki skrawaniem w metalu
Wielobranżowy Zakład Produkcyjno Handlowy "LEMET" Mirosław Leszek - 2016-07-13 - Żelechów (mazowieckie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-09-13 - Kąkowa Wola (kujawsko-pomorskie)
Planowanie produkcji, marketing
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Lubichowo (pomorskie)
Prowadzenie ewidencji analitycznej i syntetycznej materiałów w magazynach. Bieżące uzgadnianie stanów magazynowych materiałów. Wystawianie faktur sprzedaży oraz not księgowych na podstawie umów najmu, dzierżawy, porozumień oraz obciążeń z tytułu bezumownego korzystania z lokali zgodnie z obowiązującymi przepisami podatkowymi oraz ustawą o rachunkowości. Szczegółowy opis zakresu wykonywanych zadań dostępny jest wraz z całym ogłoszeniem o naborze na wolne stanowisko urzędnicze na stronie internetowej BIP www.znw.bip.lubelskie.pl. nr oferty KO.111.9.2019.AB.
ZARZĄD NIERUCHOMOŚCI WOJEWÓDZKICH W LUBLINIE - 2019-09-25 - Lublin (lubelskie)
Sporządzanie kosztorysów budowlanych, opis technologi i organizacji robót, analiza dokumentacji projektowej
Zakład Usługowy"Marzyński" Marek Marzyński - 2017-05-17 - Wilkowyja (wielkopolskie)
prace związane z utrzymaniem porządku
HENT SP.Z O.O. - 2020-04-30 - Poznań (wielkopolskie)
obróbka powierzchniowa metali, utrzymywanie porządku na stanowisku pracy
kontakt przez PUP - 2019-09-25 - Dopiewo (wielkopolskie)
Skubanie, patroszenie, dzielenie i pakowanie drobiu
kontakt przez PUP - 2019-05-21 - Mikstat (wielkopolskie)
obsługa maszyn stolarskich i traku
PUH Trak Wojciech Łabiński - 2017-09-29 - Witkówki (wielkopolskie)
obsługa wózka widłowego, prace magazynowe
HR Work Force Sp. z o. o. - 2019-10-04 - Ruda Śląska (śląskie)
- przewóz osób PKS Poznań - S.A. - węzeł Sieraków, Kwilcz
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Poznaniu S.A. - 2018-04-09 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa koparki lub koparko-ładowarki
Przedsiębiorstwo Budowlane PIN-BUD Ryszard Pinkiewicz - 2019-06-18 - Janowiec (lubelskie)