STANOWISKO DS. GRAFIKI KOMPUTEROWEJ W DEPARTAMENCIE PROMOCJI I KULTURY Chełm oferta pracy Urząd Miasta Chełm


Największy wybór odzieży

Stanowisko: STANOWISKO DS. GRAFIKI KOMPUTEROWEJ W DEPARTAMENCIE PROMOCJI I KULTURY

Wynagrodzenie: od 2 400 PLN

Zakres obowiązków: 1)opracowanie programów i planów graficznego kreowania wizerunku urzędu Miasta,2)współdziałanie ze wszystkimi departamentami w zakresie tworzenia projektów graficznych na potrzeby druku i publikacji w internecie,3)graficzna obróbka zdjęć na potrzeby działań promocyjnych urzędu,4)opracowywanie systemówidentyfikacjiwizualnej, projektowanie logotypów, ulotek, katalogów, opakowań, kart okolicznościowych, teczek reklamowych, kalendarzy i innych tego typu materiałów,5)tworzenie graficznych materiałów reklamowych na potrzeby prasy i innych mediów,6)przygotowywanie materiałów do druku (DTP),7)montaż video w zakresie krótkich materiałów filmowych służących promocji miasta i urzędu

Data publikacji: 2019-04-24

Lokalizacja: Chełm (lubelskie)

Pracodawca: Urząd Miasta Chełm

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
1)opracowanie programów i planów graficznego kreowania wizerunku urzędu Miasta,2)współdziałanie ze wszystkimi departamentami w zakresie tworzenia projektów graficznych na potrzeby druku i publikacji w internecie,3)graficzna obróbka zdjęć na potrzeby działań promocyjnych urzędu,4)opracowywanie systemówidentyfikacjiwizualnej, projektowanie logotypów, ulotek, katalogów, opakowań, kart okolicznościowych, teczek reklamowych, kalendarzy i innych tego typu materiałów,5)tworzenie graficznych materiałów reklamowych na potrzeby prasy i innych mediów,6)przygotowywanie materiałów do druku (DTP),7)montaż video w zakresie krótkich materiałów filmowych służących promocji miasta i urzędu

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto (do uzgodnienia)

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. GRAFIKI KOMPUTEROWEJ W DEPARTAMENCIE PROMOCJI I KULTURY

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: grafik komputerowy dtp

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 20.05.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: wychowanie plastyczne lub grafika lub sztuka mediów lub informatyka

wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Grafik komputerowy DTP

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0:
umiejętność wizualizowania i opracowania materiałów promocyjnych Urzędu Miasta Chełm

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1:
umiejętność kreowania graficznego wizerunku i promocji Miasta

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_2:
kreatywność, bardzo dobra organizacja pracy własnej, lojalność, zdyscyplinowanie

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_3:
znajomość przepisów z zakresu administracji samorządowej

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_4:
umiejętność tworzenia projektów graficznych na potrzeby druku i publikacji w internecie

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_5:
umiejętność montażu krótkich materiałów video służących promocji Miasta i Urzędu

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_6:
znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_7: umiejętność graficznej obróbki zdjęć

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_8:
znajomość platformy PC i oprogramowania graficznego typu: adobe CC (Photoshop, llustrator, inDesign) oraz Corel Draw

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_9: umiejętność interpretacji przepisów prawa

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_10:
znajomość kodeksu postępowania administracyjnego

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1)Wymagania niezbędne:1) obywatelstwo polskie,2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4) nieposzlakowana opinia,5) wykształcenie: wyższe na kierunku wychowanie plastyczne lub grafika lub sztuka mediów lub informatyka,6) portfolio prezentujące dotychczasowe prace.2. Wymagania dodatkowe:1) znajomość platformy PC i oprogramowania graficznego typu: adobe CC (Photoshop, illustrator, inDesign) oraz Corel Draw.2) umiejętność interpretacji przepisów prawa,3) znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej,4) znajomość przepisów z zakresu administracji samorządowej,5) znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,6) umiejętność kreowania graficznego wizerunku i promocji Miasta,7) umiejętność tworzenia projektów graficznych na potrzeby druku i publikacji w internecie,8) umiejętność graficznej obróbki zdjęć,9) umiejętność wizualizowania i opracowania materiałów promocyjnych Urzędu Miasta Chełm,10) umiejętność montażu krótkich materiałów video służących promocji Miasta i Urzędu,11) kreatywność, bardzo dobra organizacja pracy własnej , lojalność, zdyscyplinowanie.3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1)opracowanie programów i planów graficznego kreowania wizerunku urzędu Miasta,2)współdziałanie ze wszystkimi departamentami w zakresie tworzenia projektów graficznych na potrzeby druku i publikacji w internecie,3)graficzna obróbka zdjęć na potrzeby działań promocyjnych urzędu,4)opracowywanie systemówidentyfikacjiwizualnej, projektowanie logotypów, ulotek, katalogów, opakowań, kart okolicznościowych, teczek reklamowych, kalendarzy i innych tego typu materiałów,5)tworzenie graficznych materiałów reklamowych na potrzeby prasy i innych mediów,6)przygotowywanie materiałów do druku (DTP),7)montaż video w zakresie krótkich materiałów filmowych służących promocji miasta i urzędu. 4. Warunki pracy na stanowisku: 1) praca w systemie jednozmianowym, 2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku, 3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym, 4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.5.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 7,67 %.6. Wymagane dokumenty aplikacyjne:1)życiorys (CV),2)portfolio,3)list motywacyjny,4)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),5)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,6)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),7)referencje (kserokopia),8)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,9)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. grafiki komputerowej w Departamencie Promocji i Kultury w Urzędzie Miasta Chełm w terminie do dnia 06 maja 2019 r.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisana zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. grafiki komputerowej w Departamencie Promocji i Kultury w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia kwietnia 2019 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1260, z późn. zm.).Chełm, dnia 2019-04-KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATA DO PRACY W URZĘDZIE MIASTA CHEŁMZgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE.L.2016.119.1), dalej RODO, informuję, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta Chełm z siedzibą w Chełmie, ul. Lubelska 65,2) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a RODO w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. grafiki komputerowej w Departamencie Promocji i Kultury w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia kwietnia 2019, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm,3) odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będzie Urząd Miasta Chełm,4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres zgodny z instrukcją kancelaryjną obowiązującą w Urzędzie Miasta Chełm dla akt dotyczących naboru tj. 5 lat kalendarzowych,5) przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,6) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych, jeśli stwierdzi Pan/Pani że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pani/Pana narusza przepisy RODO,7) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Ich nieprzekazanie spowoduje niemożność Pana/Pani udziału w realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. grafiki komputerowej w Departamencie Promocji i Kultury w Urzędzie Miasta Chełm , ogłoszonej dnia kwietnia 2019 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE Urzędu Miasta Chełm: https://umchelm.bip.lubelskie.pl/upload/pliki//20190424101605131.pdf

Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Chełm

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Adres pracodawcy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1)życiorys (CV),2)portfolio,3)list motywacyjny,4)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),5)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,6)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),7)referencje (kserokopia),8)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,9)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubelskie

Powiat pracodawcy: m. Chełm

Gmina pracodawcy: Chełm

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Chełm

Ulica pracodawcy: Lubelska

Numer budynku pracodawcy: 65

Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: grafik komputerowy dtp

Data dodania oferty pracy: 24.04.2019

Oferta pracy ważna do: 06.05.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 24.04.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 24.04.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?dd0a355fe69722ac3e9cc397a74a839c

Podobne oferty pracy

STANOWISKO DS. OBSŁUGI URZĄDZEŃ LINII WYDRUKÓW MASOWYCH - od 3 000 PLN

zapewnienie bierzącej obsługi urządzeń linii wydruków masowych (kopertownica), weryfikuje pod względem technicznym dokumenty w procesie kopertowania, zapewnia prawidlowe przygotowanie zakopertowanych dokumentów do ekspedycji, wykonuje prace transportowo-porzadkowe, zgłasza awarieurzadzeń kopertujących,
Zakład Ubezpieczeń Społecznych - 2017-12-24 - Warszawa (mazowieckie)

REFERENT - 997,4 PLN

prace biurowe na potrzeby działu techniczno-rozliczeniowego
kontakt przez PUP - 2017-01-25 - Ożarów Mazowiecki (mazowieckie)

STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ - 1 017,4 PLN

PRZYGOTOWANIE BIEŻĄCEJ KORESPONDENCJI DO WYSYŁKI, ZAPOZNANIE Z ZASADAMI TWORZENIA AKT PŁATNIKÓW SKŁADEK, ZAPOZNANIE Z ZASADAMI WSZCZYNANIA POSTĘPOWANIA EGZEKUCYJNEGO - WYSTAWIANIE TYTUŁÓW WYKONAWCZYCH, WSPÓŁPRACA Z KOMÓRKAMI ORGANIZACYJNYMI INSPEKTORATU ZUS ORAZ ODDZIAŁU
kontakt przez PUP - 2018-09-10 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

STANOWISKO DS. KONTA UBEZPIECZONEGO - od 2 300 PLN

Zapewnia obsługę spraw ubezpieczeniowych
Zakład Ubezpieczeń Społecznych O/Ostrów Wielkopolski - 2018-02-13 - Leszno (wielkopolskie)

PRACOWNIK BIUROWY - 997,4 PLN

Do zakresu obowiązków należeć będzie obsługa programów komputerowych do wystawiania faktur, obsługa progeramu księgowego i kadrowego, pomoc we wprowadzaniu danych, przyjmowanie zamówień, wydawanie towarów, wystawianie faktur
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Mława (mazowieckie)

POMOCNICZY ROBOTNIK BUDOWLANY - od 2 100 PLN

prace ogólnobudowlane
kontakt przez PUP - 2018-08-13 - Krakuszowice (małopolskie)

STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ R164/2618-895/16 - od 1 850 PLN

zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU - 2016-06-29 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI TECZEK SPRAW W OBIEGU BIEŻĄCYM - 997,4 PLN

ZAPOZNANIE SIĘ ZE SCHEMATEM ORGANIZACYJNYM ODDZIAŁU ZUS W OPOLU, ZAPOZNANIE SIĘ Z USTAWĄ O SYSTEMIE UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH, ZAPOZNANIE SIĘ Z USTAWĄ O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH I INFORMACJI NIEJAWNYCH, ZAPOZNANIE SIĘ ZE SPOSOBEM WYKONYWANIA POWIERZONYCH ZADAŃ OBJĘTYCH PROGRAMEM STAŻU, SUMIENNYM I STARANNYM STOSOWANIEM SIĘ DO POLECEŃ PRACODAWCY I UPOWAŻNIONYCH PRZEZ NIEGO OSÓB, ZAPOZNANIE SIĘ Z ZADANIAMI REALIZOWANYMI PRZEZ WIELOOSOBOWE STANOWISKO OBSŁUGI DOKUMENTACJI W ZAKRESIE: ZAKŁADANIA AKT PŁATNIKA SKŁADEK/ŚWIADCZENIOBIORCY, WERYFIKACJA DOKUMENTÓW WŁĄCZANYCH DO AKT, EWIDENCJONOWANIE AKT MAGAZYNU, OBSŁUGA KORESPONDENCJI PRZYCHODZĄCEJ I WYCHODZĄCEJ Z INSPEKTORATU, DOŁOŻENIE SZCZEGÓLNEJ STARANNOŚCI W CELU OCHRONY INTERESU OSÓB, KTÓRYCH DANE OSOBOWE SĄ PRZETWARZANE, W SZCZEGÓLNOŚCI OCHRONA DANYCH PRZED NIEPOWOŁANYM DOSTĘPEM, NIEUZASADNIONĄ MODYFIKACJĄ, ZNISZCZENIEM, NIELEGALNYM UJAWNIENIEM LUB POZYSKANIEM, PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH, WPROWADZANIE, PRZEGLĄDANIE DANYCH W SYSTEMIE KSI W ZAKRESIE WYNIKAJĄCYM Z ZADAŃ PRZYDZIELONYCH DO REALIZACJI
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

KELNERKA/ KELNER - od 2 200 PLN

Obsługa gości hotelowych.
PHU Agnieszka Żurakowska Dębowe Wzgórze - 2018-04-24 - Pokrzywna (opolskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI SEKRETARIATU - od 2 000 PLN

prowadzenie sekretariatu i spraw dot. organów samorządowych (w tym sporządzanie protokołów z obrad prezydium i plenum RO).
Opolska Spółdzielnia Mieszkaniowa "Przyszłość" - 2016-09-06 - Opole (opolskie)

PRACOWNIK W CHLODNI - od 2 000 PLN

praca w chłodni, układanie towaru w chłodni, segregacja towaru w chłodni, praca w niskich temperaturach
Zakład Cukierniczo-Spożywczy "B&G" Sp.J. Proszowice - 2017-04-19 - Proszowice (małopolskie)

MECHANIK - KONSERWATOR - od 2 250 PLN

- praca na wydziale produkcji przy konserwacji maszyn i dokonywanie drobnych napraw, - konserwacja maszyn i urządzeń, - praca w zespole produkcyjnym, - zapoznanie z zasadami HACCP i przestrzeganie procedur jakościowych i BHP.
kontakt przez PUP - 2019-01-14 - Jarosław (podkarpackie)

SPRZEDAWCA - od 2 352 PLN

OBSŁUGA KASY FISKALNEJOBSŁUGA KLIENTA
kontakt przez PUP - 2018-12-11 - Grójec (mazowieckie)

MONTER WYROBU - od 2 200 PLN

praca na produkcji przy montażu i regulacji wyrobu, możliwość przyuczenia na stanowisku pracy
WYTWÓRNIA SPRZĘTU KOMUNIKACYJNEGO Sp.z o.o. - 2017-09-07 - Poznań (wielkopolskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - 2 000 - 3 000 PLN

Obsługa kontrahentów
"KIEPUREX" SPÓŁKA JAWNA A.,P.,P.KIEPUROWIE - 2017-09-08 - Trębaczew (łódzkie)

KONSERWATOR-OPERATOR MASZYN - od 2 000 PLN

prace konserwacyjne budynku, czyszczenie opakowań transportowych, obsługa wózka widłowego, konserwacja terenów zielonych
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Ruciane-Nida (warmińsko-mazurskie)

STANOWISKO URZĘDNICZE W STRAŻY MIEJSKIEJ - do 2 700 PLN

Szczegółowe informacje: http://sm.bip.gliwice.eu/ogloszenia/naboryWykształcenie min. średnie; ukończone 21 lat; dobra znajomość obsługi komputera; niekaralność; uregulowany stosunek do służby wojskowej; sprawność pod względem fizycznym i psychicznym; dobra znajomość topografii miasta Gliwice;
STRAŻ MIEJSKA W GLIWICACH - 2018-08-07 - Gliwice (śląskie)

KASJER - do 12 PLN

- rozliczenie ze sprzedaży, - obsługa kasy fiskalnej, - obsługa klienta. Około 168 godzin pracy miesięcznie, praca jednozmianowa. Oferta dostępna w sali G. Kontakt z pracodawcą - e-mail: zgloszenia (at) issp.pl
Issp Sp. z o.o. - 2016-07-01 - Wrocław (dolnośląskie)

STANOWISKO DS KADR - 997,4 PLN

wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Kraków (małopolskie)

POMOCNIK SERWISANTA - od 2 250 PLN

Serwisowanie urządzeń gastronomicznych na miejscu oraz u klientów.
kontakt przez PUP - 2019-03-14 - Piła (wielkopolskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI ( 47 S EFS RPO) - 997,4 PLN

oferta stażu skierowana do ośób bezrobotnych w wieku 30 lat i powyżej: prowadzenie podstawowych rejestrów, obsługa korespondencji, porządkowanie akt,obsługa urządzeń biurowych, sporządzanie pism urzędowych,sporządzanie wykazów przebiegu ubezpieczeń społecznych, praca w programach Microsoft Office, praca w aplikacjach dziedzinowych
kontakt przez PUP - 2017-03-16 - Warszawa (mazowieckie)

SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

Sprzedawca
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Choszczno (zachodniopomorskie)

ZBROJARZ - od 2 200 PLN

Prace ogólnobudowlane.
Budownictwo Ogólne Semik Michał - 2016-06-30 - Legnica (dolnośląskie)

POMOC ADMINISTRACYJNA - od 2 250 PLN

prace biurowe dot.spraw informatycznych w Wydziale organizacyjnym; prace biurowe dot. promocji działań Urzędu w Wydziale komunikacji społecznej i medialnej
kontakt przez PUP - 2019-01-17 - Mława (mazowieckie)

PRACOWNIK SERWISU UTRZYMANIA CZYSTOŚCI - 2 100 - 2 600 PLN

wykonywanie prac czystościowych
S.O.S. SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-09 - Tychy (śląskie)

CZYNNOŚCI MONTERSKO-KONFEKCYJNO-PRODUKCYJNO-LOGISTYCZNE RUE61/1804-662/18 - od 2 100 PLN

Prace ślusarskie, obsługa urządzeń szlifirskich z napędem elektrycznym oraz pneumatycznym, polerowanie, wygładzanie, fazowanie, grabowanie, obsługa robota spawalniczego
PERSONNEL SERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-16 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)

MISTRZ TKACKI - od 2 500 PLN

kontrola procesu produkcyjnego;
TKACTWO Mirosław Osipczuk - 2016-06-08 - Pabianice (łódzkie)