STANOWISKO DS. FINANSOWO-KSIĘGOWYCH Elbląg oferta pracy Spółdzielnia Mieszkaniowa ZAKRZEWO
Stanowisko: STANOWISKO DS. FINANSOWO-KSIĘGOWYCH
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Kontrola, weryfikacja i księgowanie, dokumentów księgowych, ewidencja kosztów rodzajowych, rozliczenie kosztów wg miejsc ich powstawania oraz w podziale na budynki, prowadzenie obsługi bankowej-przelewy, ewidencja, inwentaryzacja i kontrola gospodarki materiałowej, ewidencja rozliczeń międzyokresowych kosztów, rozliczanie delegacji służbowych, dekretowanie zaliczek, księgowe zamknięcie miesiąca, rozliczenie kosztów, prowadzenie ewidencji środków trwałychJedna zmiana pn 7-16, wt-cz 7-15, pt 7-14Oferta pracy również dla osób z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności
Data publikacji: 2020-05-26
Lokalizacja: Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Spółdzielnia Mieszkaniowa ZAKRZEWO
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Robotnicza 246, 82-300 Elbląg, powiat: m. Elbląg, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Kontrola, weryfikacja i księgowanie, dokumentów księgowych, ewidencja kosztów rodzajowych, rozliczenie kosztów wg miejsc ich powstawania oraz w podziale na budynki, prowadzenie obsługi bankowej-przelewy, ewidencja, inwentaryzacja i kontrola gospodarki materiałowej, ewidencja rozliczeń międzyokresowych kosztów, rozliczanie delegacji służbowych, dekretowanie zaliczek, księgowe zamknięcie miesiąca, rozliczenie kosztów, prowadzenie ewidencji środków trwałychJedna zmiana pn 7-16, wt-cz 7-15, pt 7-14Oferta pracy również dla osób z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: do uzgodnienia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. FINANSOWO-KSIĘGOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Elbląg
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 28
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Elbląg
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2861
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Elbląg
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie co najmniej średnie w zakresie finansów i rachunkowości, doświadczenie na samodzielnym stanowisku w dziale księgowości lub w biurze rachunkowym, dobra znajomość ustawy o rachunkowści oraz przepisów prawnych CIT, VAT, bieżąca komunikacja i współpraca z innymi działami, znajomość pełnej księgowości, umiejętność pracy samodzielnej i w zespole oraz pracy pod presją czasu, odpowiedzialność i sumienność w wykonywaniu obowiązków, dobra znajomość obsługi komputera, dobry stan zdrowia.
Nazwa pracodawcy: Spółdzielnia Mieszkaniowa ZAKRZEWO
danePracodawcy_nip: 5780001732
danePracodawcy_regon: 000753863
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Adres pracodawcy:
Robotnicza 246, 82-300 Elbląg, powiat: m. Elbląg, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt telefoniczny 552356902 wew. 225Mailowo: sekretariat (at) zakrzewo.elblag.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : 7.00-14.00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 28
Powiat pracodawcy: m. Elbląg
danePracodawcy_kodPowiatu: 2861
Gmina pracodawcy: Elbląg
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Elbląg
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0932703
Ulica pracodawcy: Robotnicza
Numer budynku pracodawcy: 246
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|331301
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 26.05.2020
Oferta pracy ważna do: 29.05.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 26.05.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 26.05.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?3080bbb71dc8b99942ab1728a6d62da7
Podobne oferty pracy
- przyjmowanie i wydawanie gotówki ze skarbca,- sporządzanie zasiłków i opracowywanie nadmiarów kasowych,- prowadzenie stosownej dokumentacji,- wprowadzanie danych do systemów informatycznych,- dbałość o bezpieczeństwo obrotu gotówkowego. Oferta dostepna w sali E, H, C, G. Kontakt z pracodawcą: Dokument CV bardzo proszę nadsyłać w formie elektronicznej na adres: (rekrutacja.wroclaw (at) poczta-polska.pl) DO DNIA 30-06-2017r.
Poczta Polska S.A. - 2017-05-25 - Wrocław (dolnośląskie)
OPERATOR MASZYN
kontakt przez PUP - 2019-06-03 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)
przygotowywanie pizzy, burgerów i potraw kuchni tunezyjskiej
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Poznań (wielkopolskie)
-praca na krojowni, -rozkładanie tkanin do krojenia, -krojenie nożami pionowymi
DELTA POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-22 - Węgrzce (małopolskie)
praca przy obróbce drewna
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Wołomin (mazowieckie)
Prace budowlane, malarskie, dekarskie, blacharskie i ciesielskie. Kontakt tel. 604 504 099 lub e-mail: zrbmichal (at) poczta.onet.pl
Zakład Remontowo-Budowlany "MICHAŁ" Michał Miszczyk - 2016-04-15 - Kielce (świętokrzyskie)
1) profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i finansowych,2) aktywna sprzedaż towarów handlowych w urzędzie pocztowym,3) bieżąca rejestracja danych do systemu operacyjnego,4) sporządzanie dokumentacji w zakresie realizowanej sprzedaży.
Poczta Polska S.A. - 2019-12-05 - Gdańsk (pomorskie)
Obsługa klienta niemieckojęzycznego Kontakt telefoniczny ioraz e-mail z klientem niemieckojęzycznym.
PHU PARTNER ANRALLOGIN Rafał Kamiński - 2019-09-10 - Sopel (łódzkie)
pomoc w pracy kucharza zmianowego, przygotowanie potraw
kontakt przez PUP - 2019-02-22 - Ustroń (śląskie)
III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Realizacja zadań dotyczących planowania przestrzennego i rewitalizacji.Ważniejsze zadania:wykonywanie czynności formalno-prawnych związanych z przystąpieniem do sporządzania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz studium uwarunkowańi kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Słupska;opracowywanie i zmiana studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego;tworzenie i koordynacja Gminnego Programu Rewitalizacji, Strefy Rewitalizacji, Miejscowego Planu Rewitalizacji w świetle ustawy;opracowywanie i zmiana miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego;sporządzanie analiz i koncepcji programowo-przestrzennych;wykonywanie innych opracowań urbanistycznych i architektonicznych;wykonywanie czynności formalno-prawnych związanych z procedurami planistycznymi;formułowanie projektów wniosków i opinii Prezydenta Miasta Słupska do planów miejscowych oraz innych opracowań z zakresu planowania i zagospodarowania przestrzennego, sporządzanych przez gminy sąsiednie, samorząd województwai administrację rządową;ocena aktualności studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennegooraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla miasta Słupska;sporządzanie, co najmniej raz w czasie kadencji Rady Miejskiej w Słupsku, analizy zmian w zagospodarowaniu przestrzennym miasta;prowadzenie monitoringu urbanistycznego miasta Słupska;prowadzenie rejestru miejscowych planów zagospodarowania przestrzenmnego oraz wniosków o ich sporządzenie lub zmianę;przechowywanie i ewidencja planów, opracowań i innych dokumentów z zakresu planowania i zagospodarowania przestrzennego.Wynagrodzenie "od 2400 zł brutto-w zależności od posiadanych kwalifikacji i komeptencji" Informacje na stronie BIP Urzędu Miejskiego w Słupsku
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-11-23 - Słupsk (pomorskie)
prace gospodarskie na terenie należącym do obiektu.Praca w godz. 6-22
kontakt przez PUP - 2020-01-20 - Warszawa (mazowieckie)
Zapewnienie prawidłowej i terminowej obsługi spraw ubezpieczonych.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Gdynia - 2016-11-04 - Gdynia (pomorskie)
opracowywanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji
ZUS Oddział w Toruniu - 2020-01-31 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
wynikający ze stanowiska
NAPRZÓD HOSPITAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-11-12 - Nowe Miasto (mazowieckie)
pomoc w przyrządzaniu dań w restauracji
"CHATA KARCZOWISKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-06-25 - Karczowiska (dolnośląskie)
Analiza rynku, praca z klientami, realizacja planów sprzedażowych, monitorowanie stanów magazynowych,całościowa obsługa reklamowanych towarów.
P.P.H.U. " BATIS" Spółka z o. o. - 2019-07-19 - Bełchatów (łódzkie)
Praca w sklepie Spar na ul. Tarnowskiej 42 w Limanowej, obsługa klienta. Praca wykonywana w systemie 2 zmianowym w godzinach 6.00-14.00 i 13.00-21.00
RESZKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-10-15 - Limanowa (małopolskie)
praca w sklepie spozywczo - przemysłowym
Arhelan Burzyńscy Spółka Jawna - 2016-06-17 - Białystok (podlaskie)
Przyjmowanie, wydawanie i przeliczanie gotówki. Sporządzanie zasiłków i opracowywanie nadmiarów kasowych. Prowadzenie stosownej dokumentacji, wprowadzanie danych do systemów informatycznych. Dbałość o bezpieczeństwo obrotu gotówkowego. Przyjmowanie i przekazywanie wartości pieniężnych.
Poczta Polska Spółka Akcyjna - 2018-11-07 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Asystent kosmetyczki
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Choszczno (zachodniopomorskie)
Praca na stacji paliw
Przedsiębiorstwo Produk.-Handl.-Usług. "Jumar" Sp. z o.o. - 2016-06-13 - Międzyrzecz (lubuskie)
praca w żłobku
JACEK TRZCIŃSKI - 2018-01-26 - Trzebownisko (podkarpackie)
W/g zawodu.
KAMP-POL Sp. z o.o. Hotel Uroczysko - 2019-04-29 - Cedzyna (świętokrzyskie)
kontrola stanowisk, sekcji, działów i jednostek organizacyjnych w zakresie określonym przez pracodawcę.
Opolska Spółdzielnia Mieszkaniowa "Przyszłość" - 2016-09-06 - Opole (opolskie)
- pomoc w produkcji- obróbka wyrobów cukierniczych- wykańczanie wyrobów cukierniczych
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Kościerzyna (pomorskie)
Zakres obowiązków, w szczególności:- kompleksowe przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych,- sporządzanie planów zamówień publicznych/planów postępowań i sprawozdań z zakresu zamówień publicznych,- opracowywanie dokumentów, takich jak: specyfikacje istotnych warunków zamówienia, wzory umów, oświadczeń, itp.,- przygotowywanie korespondencji do Wykonawców (np. wezwanie do uzupełenienia dokumentów, wezwanie do złożenia wyjaśnień itp.),- współpraca z osobami odpowiedzialnymi za realizację zamówienia, jak również z członkami komisji przetargowych we wszystkich fazach udzielania zamówienia publicznego, - uczestnictwo w komisjach przetargowych, w tym badanie i ocena ofert, powołanych do przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych,- udział w przygotowaniu materiałów w przypadku wniesienia środków ochrony prawnej i ewentualne reprezentowanie Zamawiającego,- wykonanie zadań doradczych i kontrolnych, opiniowanie wyboru trybu postępowania,- przygotowanie raportów, zestawień, sprawozdawczości oraz raportowanie całokształtu prac,- szkolenie pracowników i innych osób biorących udział w postępowaniach o bieżące udzielenie zamówień publicznych,- monitorowanie wprowadzanych zmian ustawowych i analiza wpływu tych zmian na obowiązujące regulacje wewnętrzne obowiązujące u Zamawiającego, w tym bieżące dostosowanie regulacji wewnętrznych do znowelizowanych, obowiązujących przepisów prawa. Bieżące informowanie o zmianach przepisów,- opracowanie i przekazanie do archiwizowania całości prowadzonej dokumentacji.Wymagane dokumenty: - życiorys zawodowy (CV) i list motywacyjny,- podanie o przyjęcie na stanowisko objęte naborem,- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego doświadczenia,- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie doświadczenia zawodowego,- kserokopie dokumentów lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa członkowskiego UE,- oświadczenie o niekaralności,- oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,- oświadczenie o nieposzlakowanej opinii w środowisku,- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie minimum 2 letniego doświadczenia w zakresie przeprowadzania procedur związanych z przygotowywaniem i przeprowadzaniem zamówień publicznych.Dodatkowe:- kserokopie dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem np. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności niezbędne w pracy, na stanowisku objętym naborem.Forma i termin składania ofert:- wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu,- dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem : Nabór na stanowisko : Specjalista zamówień publicznych we Wrocławskim Centrum Integracji, w terminie do dnia: 09.08.2019 r. do godziny 15.30.- informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia: www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji,- aplikacje, które wpłyną do WCI po terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane Inne informacje:Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie.Dodatkowych informacji udziela:p. Ewa Żmuda - Zastępca Dyrektora Wrocławskiego Centrum Integracji tel. 71 782 35 18 w godz. 9:00 - 14:00 lub mail: ewa.zmuda (at) wci.wroclaw.plUmowa na czas określony, praca w sytemie jednozmianowym. Miejsce wykonywania pracy: ul. Strzegomska 49, Wrocław.Kontakt kandydatów z pracodawcą: tel.71 782 35 18 w godz. 9:00 - 14:00 lub mail: ewa.zmuda (at) wci.wroclaw.pl
Wrocławskie Centrum Integracji - 2019-07-26 - Wrocław (dolnośląskie)
zgodnie z zajmowanym stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-12-23 - Żuromin (mazowieckie)
wykonywanie czynności Administatora Bezpieczeństa Fizycznego i Środowiskowego,prowadzenie dokumentacji zawierającej informacje klasyfikowane, udział w Zespole IODO, przewóz prcowników samochodem osobowym,wykonywanie drobnych prac serwisowych i porządkowych na terenie Banku, zaopatrywanie Banku w artykuły biurowe i środki czystości
Bank Spółdzielczy w Łebie - 2020-08-07 - Łeba (pomorskie)
współudział w rejestracji dokumentacji ubezpieczonych i płatników, współudział w prawidłowym wprowadzaniu danych w zakresie obsługi korespondencji, współudział w tworzeniu wysyłki do Poczty Polskiej, współudział w raportowaniu działań
kontakt przez PUP - 2018-02-24 - Płock (mazowieckie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracyZapewnia zabezpieczenie należności z tytułu składek i nienależnie pobranych świadczeń, a także stosowanie sankcji i środków dyscyplinujących Warunki pracyZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS, - konieczność poruszania się po całym obiekcie, - konieczność odbywania podróży służbowych, - budynek 2-piętrowy bez windy oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 1piętrze, - wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2019-10-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)