STANOWISKO ADMINISTRACYJNE Łeba oferta pracy Bank Spółdzielczy w Łebie
Stanowisko: STANOWISKO ADMINISTRACYJNE
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: wykonywanie czynności Administatora Bezpieczeństa Fizycznego i Środowiskowego,prowadzenie dokumentacji zawierającej informacje klasyfikowane, udział w Zespole IODO, przewóz prcowników samochodem osobowym,wykonywanie drobnych prac serwisowych i porządkowych na terenie Banku, zaopatrywanie Banku w artykuły biurowe i środki czystości
Data publikacji: 2020-08-07
Lokalizacja: Łeba (pomorskie)
Pracodawca: Bank Spółdzielczy w Łebie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:1 Maja 1B, 84-360 Łeba, powiat: lęborski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
wykonywanie czynności Administatora Bezpieczeństa Fizycznego i Środowiskowego,prowadzenie dokumentacji zawierającej informacje klasyfikowane, udział w Zespole IODO, przewóz prcowników samochodem osobowym,wykonywanie drobnych prac serwisowych i porządkowych na terenie Banku, zaopatrywanie Banku w artykuły biurowe i środki czystości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: STANOWISKO ADMINISTRACYJNE
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łeba
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 22
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lęborski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2208
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łeba
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: podstawy obsługi komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: prawo jazdy kat. B
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wkształcenie średnie techniczne, elektryczne lub wyższe,posiadanie uprawnień do przewozu osób,znajomość ustawy o ochronie osób i mienia, mile widziane doświadczenie na takim lub podobnym stanowisku
Nazwa pracodawcy: Bank Spółdzielczy w Łebie
danePracodawcy_nip: 8410005194
danePracodawcy_regon: 000495987
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lęborku
Adres pracodawcy:
1 Maja 1B, 84-360 Łeba, powiat: lęborski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: brak
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 22
Powiat pracodawcy: lęborski
danePracodawcy_kodPowiatu: 2208
Gmina pracodawcy: Łeba
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Łeba
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0977380
Ulica pracodawcy: 1 Maja
Numer budynku pracodawcy: 1B
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lęborku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|334390
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 07.08.2020
Oferta pracy ważna do: 06.09.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 07.08.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 07.08.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?21c69811c7f19e881a58d4edb8e49100
Podobne oferty pracy
prowadzenie negocjacji z dostawcami odzieży, w tym wietnamskimi, przygotowywanie oraz zawieranie umów handlowych
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-02-08 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
Znajomość branzy budowlanej-drogowej, murowanie ,malowanie ,tynkowanie. Umiejętność obsługi sprzętu utrzymania zieleni.
PRZEDSIĘBIORSTWO INŻYNIERII LĄDOWEJ RE-MOST Andrzej Jakubaszko - 2017-08-01 - Gdańsk (pomorskie)
1. Sporządzanie list płac wynagrodzeń, z umów zlecenia pracowników pedagogicznych i niepedagogicznych.2. Sporządzanie sprawozdań z zakresu wynagrodzeń.3. Sporządzanie sprawozdania z realizacji średnich wynagrodzeń nauczycieli na poszczególnych stopniach awansu zawodowego wszystkich jednostek oświatowych.4. Sporządzanie dokumentów rozliczeniowych, zgłoszeniowych, korekt do ZUS oraz odprowadzanie składek na ubezpieczenia społeczne, fundusz zdrowotny, fundusz pracy.5. Naliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych, rozliczanie z Urzędem Skarbowym.6. Wystawianie zaświadczeń o wysokości wynagrodzeń pracowników i byłych pracowników oraz zaświadczeń Rp-7. 7. Sporządzanie, gromadzenie i aktualizacja danych z zakresu SIO, PABS.8. Sporządzanie poleceń księgowań z wynagrodzeń.III. Miejsce i termin składania dokumentów:Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub pocztą, w terminie do dnia 04 grudnia 2017r. (do godz. 15:30), na adres: Powiatowy Zespół Szkół nr 1 w Krzyżowicach, ul. Główna 2, 55-040 Kobierzyce, w kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze ds. płac i księgowości. Decyduje data faktycznego wpływu oferty do Powiatowego Zespołu Szkół nr 1 w Krzyżowicach, a nie data nadania!Zgłoszenia, które wpłyną do Powiatowego Zespołu Szkół nr 1 w Krzyżowicach po wyżej wymienionym terminie, nie będą rozpatrywane.Nabór będzie prowadzony przez Komisję powołaną przez Dyrektora PZS Nr 1 w Krzyżowicach.Kandydaci zakwalifikowani na podstawie analizy złożonych dokumentów zostaną poinformowani telefonicznie lub na wskazany adres e-mail o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 71 311 84 79.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego we Wrocławiu , na tablicy ogłoszeń w Powiatowym Zespole Szkół nr 1 w Krzyżowicach oraz na stronie internetowej http://www.pzs-krzyzowice.wroc.pl/. Po zakończeniu procesu naboru dokumenty kandydatów zebrane w procesie naboru na stanowisko przechowuje się w Powiatowym Zespole Szkół nr 1 w Krzyżowicach przez okres 3 miesięcy od dnia zakończenia naboru tj. od daty zamieszczenia wyników naboru. Na pisemny wniosek kandydata dokumenty mogą zostać odebrane osobiście przed upływem w/w terminu. Po upływie 3 miesięcy dokumenty podlegają brakowaniu z czynności, której Komisja sporządza protokół.Oferta dostępna w sali E.
Powiatowy Zespół Szkół Nr 1 w Krzyżowicach - 2017-11-17 - Krzyżowice (dolnośląskie)
sprzątanie nowo otwartego obiektu
DUSSMANN SERVICE POLSKA Sp. z o.o. - 2016-04-29 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klientów, wydawanie posiłków, naliczanie należności
SODEXO POLSKA Sp. z o. o. - 2017-05-15 - Augustów (podlaskie)
Obsługa urządzeń biurowych, pomoc w obsłudze interesanta, pomoc w wysyłce korespondencji.
kontakt przez PUP - 2020-02-19 - Biskupiec (warmińsko-mazurskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracyZapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2018-06-07 - Żnin (kujawsko-pomorskie)
Kompleksowa obsługa klienta w zakresie sprzedaży produktów depozytowych, kredytowych.
BANK SPÓŁDZIELCZY SIEDLEC - 2019-07-30 - Sulechów (lubuskie)
wsparcie dla prawidłowego funkcjonowania pracy firmy, współtworzenie wizerunku firmy, kontakt telefoniczny z kontrahentami wietnamskimi, pomoc w opiece nad klientami
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Zapewnia obsługę wpływającej i wychodzącej korespondencji, w tym ramach kanałów elektronicznych.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Elblągu - 2019-06-25 - Iława (warmińsko-mazurskie)
strzżenie włosów damskich, męskich, koloryzacja, upinanie
kontakt przez PUP - 2018-04-26 - Nowy Targ (małopolskie)
toczenie elementów do maszyn rolniczych
Bomet Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2017-11-22 - Węgrów (mazowieckie)
Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na stanowisku ds. zamówień publicznych odpowiedzialna będzie za prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych oraz prowadzenie analityki na potrzeby Wydziału. Ważniejsze zadania: 1. przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego; 2. rejestrowanie i przechowywanie dokumentacji z zakresu postępowań; 3. współpraca z wydziałami merytorycznymi oraz jednostkami organizacyjnymi w trakcie przygotowywania i prowadzenia postępowań; 4. przygotowywanie planów zamówień, sprawozdań i analiz; 5. opracowywanie standardów, przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w ramach zakupów wspólnych. Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 2500 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2019-02-11 - Słupsk (pomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Poznań (wielkopolskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka:osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za realizację zadań dotyczących gospodarki odpadami komunalnymi.Ważniejsze zadania: przyjmowanie deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi i weryfikacja danych zawartych w deklaracjach; przygotowywanie projektów decyzji w przypadku niezłożenia deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi przez właściciela nieruchomości, wskazujących wysokość opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi; przygotowywanie projektów decyzji w przypadku, gdy po zawiadomieniu o zmianie stawki opłaty, właściciel nieruchomości nie uiszcza opłaty, właściciel nieruchomości nie uiszcza opłaty w wysokości podanej w zawiadomieniu; nadzór nad realizacja umowy oświadczenie usług publicznych (umowy wykonawczej) w zakresie gospodarki odpadami komunalnymi, polegających na zagospodarowaniu odpadów komunalnych pochodzących z terenu Miasta Słupska; nadzór nad realizacją zawartej umowy na odbiór odpadów komunalnych z terenu Miasta Słupska; prowadzenie spraw, w tym rozpatrywanie skarg i wniosków, związanych z działalnością jednoosobowej Spółki z o. o. Miasta Słupska Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej; prowadzenie kontroli przestrzegania i stosowania przepisów ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz przyjętego na jej podstawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Słupska oraz współpraca w tym zakresie ze Strażą Miejską; prowadzenie kontroli przedsiębiorców wpisanych do rejestru działalności regulowanej przedsiębiorców odbierających odpady komunalne od właścicieli nieruchomości; prowadzenie kontroli stanu czystości terenów miejskich oraz niezwłoczne zgłaszanie wszelkich uwag jednostkom i podmiotom odpowiedzialnym za ich utrzymanie; opracowywanie dokumentacji w tym aktów prawa miejscowego, regulujących obowiązki gminy wynikające z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz z aktów wykonawczych; współpraca z przedsiębiorcami i organizacjami ekologicznymi w zakresie wdrażania selektywnej zbiórki odpadów na terenie miasta.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; wykonywanie kontroli w terenie; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.Wynagrodzenie od 2500 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
URZĄD MIEJSKI W SŁUPSKU - 2019-01-11 - Słupsk (pomorskie)
Pozyskiwanie klientów, budowanie i utrzymanie długofalowych relacji biznesowych, budowanie wizerunku firmy na zewnątrz.
"Firma Turystyczno Handlowa Wieża pod Bocianem", "Biuro Usług Turystycznych SUNNY-TRAVEL" Kowalski Henryk - 2018-05-16 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
.
ZUS II Oddział w Warszawie - 2020-02-19 - Warszawa (mazowieckie)
praca w zawodzie na delegacji oraz w Krakowie, montaz instalacji elektrycznych
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Kraków (małopolskie)
Murarz
ZAKŁAD OGÓLNOBUDOWLANY "DACH" MIECZYSŁAW ZALEWSKI - 2019-07-15 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wykonywanie elewacji dociepleń, praca na rusztowaniu (typ PLETTAC), prace ogólnobudowlane.
1.BOGMAX BOGUMIŁ BZDYL - USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE 2.BOG-MAR S.C. BOGUMIŁ BZDYL, MARIUSZ ZABDYR - 2020-08-10 - Wieliczka (małopolskie)
sprzedawanie towarów w sklepie spożywczym, przyjmowanie towarów od konwojentów, układanie towarów na półkach
Osińska Agnieszka Mini-Market u Mariusza - 2019-03-22 - Poznań (wielkopolskie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2020-03-02 - Świdnica (dolnośląskie)
usługi pielęgniarskie
"ARTMED" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-07-08 - Nowy Sącz (małopolskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-11-25 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, obsługa terminalu płatniczego, sprzedaż bielizny w firmowym salonie. Praca w godz. 12.00-20.00. Pierwszy kontakt telefoniczny w celu umówienia na rozmowę.
kontakt przez PUP - 2017-09-26 - Siedlce (mazowieckie)
SORTOWANIE SUROWCA
kontakt przez PUP - 2018-10-08 - Ruda (łódzkie)
Kierowanie i organizowanie pracy opiekuńczo- wychowawczej w świetlicy szkolnej
kontakt przez PUP - 2016-08-30 - Snowidza (dolnośląskie)
obsługa klienta w sklepie spożywczym
FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA PATMEX MARIA PAŚCIAK - 2017-10-19 - Stobierna (podkarpackie)
opieka nad dziećmi z niepełnosprawnością intelektualną, wspieranie prac nauczyciela
Polskie Stowarzyszenie na Rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Koszalinie - 2017-08-22 - Koszalin (zachodniopomorskie)