STANOWISKO DS. FINANSÓW ZAKŁADU (NR 2051) Bydgoszcz oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy
Stanowisko: STANOWISKO DS. FINANSÓW ZAKŁADU (NR 2051)
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Zapewnia płynność finansową Zakładu w oddziale.Termin, do którego należy składać dokumenty2020-08-03r.Oferujemy:- zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę -możliwość rozwoju zawodowego -bogaty pakiet świadczeń socjalnychDo składania ofert zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami.Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy,- sprzęt biurowy.Warunki wykonywania pracy: -spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę- konieczność poruszania się po całym obiekcie- konieczność odbywania podróży służbowych- budynek 5-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymidostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych -stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 1 piętrze-miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego -drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie -przy wejściu do budynku jest zamontowana platforma schodowa lub transporter schodowy -w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Data publikacji: 2020-07-22
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Św. Trójcy 33, 85-224 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zapewnia płynność finansową Zakładu w oddziale.Termin, do którego należy składać dokumenty2020-08-03r.Oferujemy:- zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę -możliwość rozwoju zawodowego -bogaty pakiet świadczeń socjalnychDo składania ofert zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami.Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy,- sprzęt biurowy.Warunki wykonywania pracy: -spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę- konieczność poruszania się po całym obiekcie- konieczność odbywania podróży służbowych- budynek 5-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymidostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych -stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 1 piętrze-miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego -drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie -przy wejściu do budynku jest zamontowana platforma schodowa lub transporter schodowy -w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. FINANSÓW ZAKŁADU (NR 2051)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 04
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0461
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: urzędnik ubezpieczeń społecznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.08.2020
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: wykształcenie średnieMile widziane: -wykształcenie wyższe (ekonomia, finanse, bankowość, administracja) -minimum 1 rok pracy związanej z finansami i/lub ekonomiąWymagania dodatkowe: -znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych- znajomość ustawy o finansach publicznych -znajomość ustawy o rachunkowości -znajomość ustawy o VAT znajomość usatwy prawo bankowe umiejętność obsługi pakietu MS Office orientacja w stosowaniu i interpretowaniu przepisów prawnych umiejętność planowania i organizowania pracy własnej
Nazwa pracodawcy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy
danePracodawcy_nip: 9532327769
danePracodawcy_regon: 00001775600102
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Świętej Trójcy 33, 85-224 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty: -list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska o jakie ubiega się kandydat -CV -kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodowe -dla ofert papierowych wymagane jest odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji według wzoru:Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa.Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach.Jeżeli jesteś zainteresowany/a udziałem w przyszłych rekrutacjach, prosimy o zamieszczenie w swojej ofercie oświadczenia o następującej treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ogłoszeniu rekrutacyjnym do potrzeb przyszłych rekrutacji.Jednocześnie informujemy, że klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata w procesie rekrutacji dostępna jest na stronie głównej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (www.zus.pl) w zakładce Praca w ZUS.Dokumenty można przesłać:- przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na stronie ZUS,-korespondencyjnie na adres:Zakład Ubezpieczeń SpołecznychOddział w Bydgoszczyul. Św. Trójcy 3385-224 BydgoszczWydział Kadrowo-Płacowy dostarczyć osobiście: Sala Obsługi Klientów, stanowisko informacji ogólnej i dziennika podawczego z dopiskiem na kopercie Oferta pracy.Dodatkowe informacje: skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne nadesłanych dokumentów nie zwracamy dokumentacja niekompletna nie będzie uwzględniana za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania Oddziału ZUS w Bydgoszczy. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 04
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
danePracodawcy_kodPowiatu: 0461
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0928363
Ulica pracodawcy: Świętej Trójcy
Numer budynku pracodawcy: 33
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|335301
Zawód wykonywany przez pracownika: urzędnik ubezpieczeń społecznych
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 22.07.2020
Oferta pracy ważna do: 03.08.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 22.07.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 22.07.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ca843182a604aa2615c47b341d4e7af3
Podobne oferty pracy
Malowanie części małych i średnich
Firma NIKA Monika Graboś - 2019-10-17 - Wola Mielecka (podkarpackie)
Wykonywanie prac pomocniczych przy układaniu rurociągów i instalacji wewnętrznych w budownictwie mieszkaniowym na terenie Lublina.
INSTALACJE SANITARNE - STANISŁAW MAZURKIEWICZ - 2017-07-04 - Lublin (lubelskie)
Ochrona mienia, dozór, patrole
DGP Dozorbud Grupa Polska Sp. z o.o. - 2018-07-27 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
kalibracja osłonek naturalnych
kontakt przez PUP - 2017-10-09 - Nieżychowice (pomorskie)
obsługa maszyn i urządzeń, dokonywanie kontroli wyrobów, montaż komponentów.
WORK SERVICE SA WROCŁAW - 2019-03-13 - Częstochowa (śląskie)
składanie i pakowanie odziezy, kompletowanie zamówień, pracodawca zapewnia dojazd Kościan, Stare Oborzyska, Czempiń, Piotrowo
Work Service S.A. Wrocław - 2016-05-04 - Gądki (wielkopolskie)
obsługa klienta
kontakt przez OHP - 2019-10-01 - Warszawa (mazowieckie)
praca przy układaniu kostki-wykonywanie parkingów ,placów praca Oława , Wrocław
P.H.U. FIODOR BIS Jan Burnat - 2015-11-10 - Oława (dolnośląskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie za realizację zadań organizacyjnych, finansowych i logistycznych wydziału..Ważniejsze zadania: prowadzenie spraw kancelaryjnych wydziału; prowadzenie elektronicznego systemu obiegu dokumentów; prowadzenie ewidencji pracy wydziału; archiwizowanie dokumentacji wydziału; prowadzenie ewidencji umów i porozumień oraz ich rozliczanie; współdziałanie z KMPSP w Słupsku w zakresie realizacji ich budżetu oraz rozliczania zawartych umów; prowadzenie ewidencji i spraw w zakresie prowadzonych kontroli; prowadzenie budżetu wydziału; prowadzenie spraw inwestycyjnych; zaopatrywanie wydziału w niezbędne druki, sprzęt, wyposażenie oraz materiały piśmienne, prowadzenie właściwej gospodarki w tym zakresie; udział w rozwinięciu i zabezpieczaniu elementów logistycznych w przypadku sytuacji kryzysowych, wprowadzanie stanów nadzwyczajnych oraz osiąganie stanów gotowości obronnej państwa; prowadzenie ewidencji zgromadzeń na terenie miasta, przyjmowanie zawiadomień w tym zakresie; sporządzanie sprawozdań z programów bezpieczeństwa realizowanych na terenie miasta; obsługa administracyjna Komisji Bezpieczeństwa i Porządku miasta Słupska; współpraca z organizacjami porządkowymi; prowadzenie spraw związanych z udzielaniem informacji publicznej; przygotowywanie ofert i zapytań w ramach zamówień publicznych; udział w opracowywaniu analiz, statystyk, opracowań i zestawień; współdziałanie z Wydziałami Urzędu Miejskiego i samodzielnymi stanowiskami, Komisją Porządku Publicznego i Planowania Przestrzennego Rady Miejskiej w Słupsku, służbami i inspekcjami, jednostkami organizacyjnymi oraz innymi instytucjami i przedsiębiorstwami miasta a także Siłami Zbrojnymi.IV. Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz łazienkę dostosowaną do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Wynagrodzenie brutto od 2400 zł - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-10-27 - Słupsk (pomorskie)
nauczanie języka polskiego
ZAKŁAD KARNY W OPOLU LUBELSKIM - 2018-01-18 - Opole Lubelskie (lubelskie)
Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń.Wymagane dokumenty:- CV- list motywacyjny z podaniem stanowiska, o jakie ubiega się kandydat- odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji - kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenieSzczegóły oferty: https://www.zus.pl/o-zus/praca-w-zus/aktualne-ogloszenia-o-prace/-/job-offers/1/stanowisko-ds_-rozliczen-/738935
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gdańsku - 2019-05-15 - Tczew (pomorskie)
wykonywanie badań laboratoryjnych i autoryzacja wyników
dr n.med. Teresa Fryda Laboratorium Medyczne Sp. z o.o. - 2019-05-24 - Lwówek Śląski (dolnośląskie)
prace pomocnicze przy wykończeniu prac dekarskich i dociepleńcnicze
Przedsiebiorstwo Usługowe Jacek Radkowiak - 2019-05-20 - Dąbki (pomorskie)
Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych - 2018-08-31 - Żary (lubuskie)
Ewidencja sprzętu i oprogramowania, zapewnienie wsparcia informatycznego pracownikom firmy, przygotowanie sprzętu komputerowego dla istniejących stanowisk, wdrażanie nowego oprogramowania, konserwacja sprzętu komputerowego i telekomunikacyjnego, diagnoza oraz rozwiązywanie bierzących problemów programowych oraz sprzętowych uztkowników, pomoc bezpośrednia i zdalna dla użytkowników.
NORTHGATE LOGISTICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-05-14 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
rozwożenie pieczywa
Piekarnia "WAROWNY" s.c. Siwek Agata, Warowny Dariusz - 2018-01-24 - Kłoczew (lubelskie)
Prace ociepleniowe,wykończeniowe, malowanie, szpachlowanie.
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Konin (wielkopolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Sierpc (mazowieckie)
- zapoznanie się ze sprawami organizacyjnymi w Urzędzie (struktura, regulamin organizacyjny, rgulamin pracy, przepisy bhp, ochrona danych osobowych, zakładanie teczek podatnikom- upinanie bieżących dokumentów- komputerowa obsługa deklaracji- wprowadzanie danych do systemu
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Sępólno Krajeńskie (kujawsko-pomorskie)
- przyjmowanie i wydawanie towaru do produkcji- pakowanie gotowych produktów- czynności spedycyjne
GRAFJET.COM Dariusz Górny - 2019-04-03 - Ryczywół (wielkopolskie)
wykonywanie instalacji elektrycznych na podstawie dokumentacji technicznej
kontakt przez PUP - 2018-05-14 - Warszkowo (zachodniopomorskie)
Zakładanie kliszy do drukarek, przygotowywanie farb drukarskich, prowadzenie i nadzorowanie przebiegu drukowania, ocenianie próbnych wydruków.
Ecobag-network Sp. z o.o. - 2017-03-20 - Przyprostynia (wielkopolskie)
Jw
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Warszawa (mazowieckie)
1. Sprawowanie nadzoru nad zakładmi żywności żywienia, materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością oraz produktów kosmetycznych poprzez przeprowadzenia kontroli sanitarnych, 2. Probieranie próbek żywności, materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością oraz produktów kosmetycznych do badań laboratoryjnych, 3. Prowadzenie i aktualizowanie bazy danych o podmiotach gospodarczych branży żywieniowej znajdujących się pod nadzorem Państwowej Inspekcji Sanitarnej, 4. Prowadzenie postępowań administracyjnych zgodnie z KPA,5. Prowadzenie rejestrów, ewidencji i wykazów obowiązujących w komórce organizacyjnej, 6. Prowadzenie sprawozdawczości miesięcznej, kwartalnej i rocznej z zakresu nadzoru HŻŻ i PK, 7. Sporządzanie planowania harmonogramów itp.8. Udział w szkoleniach wewnętrznych i zewnętrznych.
Powiatowa Stacja Sanitarno - Epidemiologiczna w Łęczycy - 2019-09-06 - Łęczyca (łódzkie)
jw.
Poczta Polska S.A. - 2016-12-16 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaz i promocja produktów firmy, pozyskiwanie nowych i obsługa istniejących klientów, budowanie i podtrzymywanie długotrwałych relacji z klientami, zbieranie informacji o rynku w zakresie działania konkurencji w celu umacniania pozycji firmy na rynku, aktywne poszukiwanie nowych możliwosci sprzedaży, monitorowanie należności, prognozowanie i raportowanie, nadzór nad procesem realizacji zamówień
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Jawornik (małopolskie)
Wymagane jest od operatora aby samodzielnie ustawiał oraz obsługiwał maszyny produkcyjne w tym celu potrzebna jest poprawna znajomość czytania rysunków technicznych oraz umiejętność posługiwania się podstawowymi sprzętami pomiarowymi oraz sprzętami typu klucz płaski, grzechotka, śrubokręt.
WuZET Wojciech Zalewski - 2018-06-21 - Żary (lubuskie)
Utrzymywanie w porządku terenów zielonych, odśnieżanie, sprzątanie placów oraz dróg.
"NAFTOR" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-03-12 - Dębogórze (pomorskie)
1.Realizowanie zadań związanych z ryzykiem braku zgodności2.Realizowanie zadań kontrolnych i sprawozdawczych 3.Koordynowanie spraw w zakresie rozpatrywania skarg, reklamacji i wniosków4.Pełnienie funkcji IODO
Bank Spółdzielczy w Szczekocinach - 2018-10-04 - Szczekociny (śląskie)
wypiek ciast
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Jarocin (wielkopolskie)