STANOWISKO DS. EKSPEDYCYJNO ROZDZIELCZYCH Szczecin oferta pracy POCZTA POLSKA SA

Stanowisko: STANOWISKO DS. EKSPEDYCYJNO ROZDZIELCZYCH

Wynagrodzenie: od 2 300 PLN

Zakres obowiązków: PRZYJMOWANIE, OPRACOWYWANIE I EKSPEDIOWANIE ŁADUNKU POCZTOWEGO POD WZGLĘDEM ILOŚCIOWYM I JAKOŚCIOWYM, PRZESTRZEGANIE WEWNĘTRZNYCH TERMINÓW KONTROLNYCH, ZAPENIENIE BEZPIECZEŃSTWA ŁADUNKU POCZTOWEGO, SPORZĄDZANIE DOKUMENTACJI W ZAKRESIE REALIZOWANYCH USŁUG;

Data publikacji: 2017-11-24

Lokalizacja: Szczecin (zachodniopomorskie)

Pracodawca: POCZTA POLSKA SA

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
AL. NIEPODLEGŁOŚCI 41/42, 70-940 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
PRZYJMOWANIE, OPRACOWYWANIE I EKSPEDIOWANIE ŁADUNKU POCZTOWEGO POD WZGLĘDEM ILOŚCIOWYM I JAKOŚCIOWYM, PRZESTRZEGANIE WEWNĘTRZNYCH TERMINÓW KONTROLNYCH, ZAPENIENIE BEZPIECZEŃSTWA ŁADUNKU POCZTOWEGO, SPORZĄDZANIE DOKUMENTACJI W ZAKRESIE REALIZOWANYCH USŁUG;

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: dwie zmiany

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: +premia

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies

Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. EKSPEDYCYJNO ROZDZIELCZYCH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Szczecin

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Szczecin

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Szczecin

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: ekspedient pocztowy

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 24.11.2017

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Ekspedient pocztowy

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: zasadnicze zawodowe

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
KOMUNIKATYWNOŚĆ, ODPOWIEDZIALNOŚĆ, SUMIENNOŚĆ, SAMODZIELNOŚĆ

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: WYSOKA ORIENTACJA NA KLIENTA

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: ZNAJOMOŚĆ STANDARDÓW OBSŁUGI KLIENTA

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: UMIEJĘTNOŚĆ ORGANIZACJI PRACY

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: SKUTECZNOŚĆ W DĄŻENIU DO REZULTATÓW

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: DOŚWIADCZENIE W ZAWODZIE

Nazwa pracodawcy: POCZTA POLSKA SA

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie

Adres pracodawcy:
AL. NIEPODLEGŁOŚCI 41/42, 70-940 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: brak

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, inny - brak

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie

Powiat pracodawcy: m. Szczecin

Gmina pracodawcy: Szczecin

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Szczecin

Ulica pracodawcy: AL. NIEPODLEGŁOŚCI

Numer budynku pracodawcy: 41/42

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: ekspedient pocztowy

Data dodania oferty pracy: 24.11.2017

Oferta pracy ważna do: 23.12.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 24.11.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 24.11.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

PAKOWACZ RĘCZNY - od 13 PLN

Układanie i segregowanie produktu do kartonów, opisywanie zapakowanych produktów. Praca 70 godz./tydz., 7 dni w tygodniu.
WIZA PL SP. Z O.O. - 2016-11-24 - Raszyn (mazowieckie)

POKOJOWA - od 2 000 PLN

sprzataje apartamentów na wynajem krótkoterminowy
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Szczecin (zachodniopomorskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI ( 47 S EFS RPO) - 997,4 PLN

oferta stażu skierowana do ośób bezrobotnych w wieku 30 lat i powyżej: prowadzenie podstawowych rejestrów, obsługa korespondencji, porządkowanie akt,obsługa urządzeń biurowych, sporządzanie pism urzędowych,sporządzanie wykazów przebiegu ubezpieczeń społecznych, praca w programach Microsoft Office, praca w aplikacjach dziedzinowych
kontakt przez PUP - 2017-03-16 - Warszawa (mazowieckie)

STANOWISKO DS. RADY MIASTA I JEJ ORGANÓW W WYDZIALE ORGANIZACJI I NADZORU - od 2 000 PLN

I. W zakresie obsługi Rady Miasta:1) obsługa sesji Rady Miasta:a) dostarczanie radnym, Prezydentowi i jego Zastępcom oraz osobom zaproszonym zawiadomień o sesji wraz z projektami uchwał i innymi materiałami,b) doręczanie Prezydentowi przed sesją, opinii i wniosków Komisji Rady o przedkładanych projektach uchwał i innych materiałach,c) sporządzanie protokołów z przebiegu obrad Rady oraz udostępnianie ich zainteresowanym,d) przygotowywanie materiałów z obrad tj. uchwał, stanowisk, wniosków, wyciągów oraz przekazywanie ich odpowiednim organom i czuwanie nad ich realizacją,e) prowadzenie rejestru i zbioru uchwał, ogłaszanie uchwał w sposób zwyczajowo przyjęty,f) przekazywanie uchwał:- Prezydentowi Miasta,- w ramach nadzoru do Wojewody Lubelskiego oraz w zakresie spraw finansowanych do Regionalnej Izby Obrachunkowej,- do ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Lubelskiego zgodnie z obowiązującymi przepisami,g) rejestracja uchwał Rady Miasta (jako organu stanowiącego) w systemie Edicta Legis,h) przekazywanie interpelacji, zapytań i wniosków radnych, czuwanie nad ich terminowym załatwieniem oraz prowadzenie rejestru,i) organizowanie stałych dyżurów radnych, spotkań radnych z wyborcami oraz obsługa techniczna tych spotkań,j) obsługa techniczna:- Młodzieżowej Rady Miasta Chełm we współpracy z Wydziałem Oświaty,- Chełmskiej Rady Seniorów we współpracy z Wydziałem Spraw Społecznych,k) przygotowywanie wniosków o odznaczenia i wyróżnienia.2) obsługa komisji: Budżetu i Rozwoju Gospodarczego, Rodziny, Zdrowia i Ochrony Środowiska, Komisji Rewizyjnej, Oświaty, Kultury i Sportu, Porządku Publicznego i Inwentaryzacji Mienia Komunalnego Rady Miasta:a) wysyłanie zawiadomień i materiałów na posiedzenia komisji,b) protokołowanie posiedzeń komisji, opracowywanie materiałów z posiedzeń, wniosków i opinii oraz przekazywanie ich odpowiednim organom, a także czuwanie nad ich realizacją oraz ich ewidencjonowanie,c) udzielanie komisjom niezbędnej pomocy w opracowaniu planów pracy, informacji z działalności komisji oraz danych statystycznych dotyczących członków komisji,d) udzielanie komisjom pomocy organizacyjnej w realizacji zadań.3. w sprawach związanych z organizacją pracy Rady Miasta:a) prowadzenie obsługi kancelaryjno - biurowej Przewodniczącego RM oraz radnych w sprawach wynikających w wykonywania mandatu radnego,b) przygotowywanie materiałów i projektów uchwał Rady dotyczących funkcjonowania Rady i jej komisji zleconych przez Przewodniczącego Rady,c) reklamowanie radnych na czas wojny oraz prowadzenie spraw związanych z oświadczeniami majątkowymi,d) przygotowywanie informacji i sprawozdań na wniosek Przewodniczącego Rady i Przewodniczących Komisji,e) organizowanie, obsługa techniczna i protokółowanie konsultacji społecznych nad projektami rozstrzygnięć poddanymi konsultacji oraz podawanie wyników do publicznej wiadomości, w zakresie wskazanym przez Radę,f) wykonywanie zadań związanych z wyborami Prezydenta i Parlamentu RP, Parlamentu Europejskiego, Rady Miasta oraz ławników, a także referendum,g) współudział w organizowaniu świąt państwowych oraz miejskich,h) przechowywanie oraz rejestrowanie prowadzonej dokumentacji,i) podejmowanie czynności zmierzających do zapewnienia współdziałania Rady i jej organów z organizacjami społecznymi i związkowymi,j) kompletowanie przepisów samorządowych,k) prowadzenie spraw związanych ze skargami i wnioskami oraz petycjami wpływającymi do Rady Miasta a także ich rejestru,l) przekazywanie do załatwienia spraw wniesionych podczas przyjęć interesantów przez Przewodniczącego, Wiceprzewodniczących oraz radnych RM a także czuwanie nad ich terminowym załatwieniem,m) prowadzenie rejestru wniosków i postulatów mieszkańców i innych podmiotów kierowanych do Rady oraz spotkań z mieszkańcami i innymi podmiotami i dokumentacji w tym zakresie,n) tworzenie Biuletynu Informacji Publicznej w zakresie: obsługi sesji Rady Miasta, obsługi Komisji Rodziny, Zdrowia i Ochrony Środowiska, Budżetu i Rozwoju Gospodarczego Rady Miasta, prac związanych z wyborami Prezydenta i Parlamentu RP, Parlamentu Europejskiego, Rady Miasta, ławników, referendum oraz oświadczeń majątkowych.4) obsługa rad osiedli:a) organizowanie niezbędnej pomocy merytorycznej i technicznej radom osiedli oraz zapewnienie obsługi spotkań (protokołowanie) z radnymi, Prezydentem Miasta, Zastępcami Prezydenta Miasta,b) prowadzenie dokumentacji oraz przekazywanie wniosków do załatwienia odpowiednim organom, zgłaszanych przez rady osiedla a także czuwanie nad ich terminowym załatwieniem oraz ich ewidencjonowanie,c) organizacja wyborów do rad osiedli.II. W zakresie planowania Budżetu Obywatelskiego:a) przygotowywanie projektów uchwał Rady i zarządzeń Prezydenta Miasta dotyczących zasad funkcjonowania Budżetu Obywatelskiego,b) tworzenie Biuletynu Informacji Publicznej oraz zakładki tematycznej na stronie miasta w zakresie informacji dotyczących Budżetu Obywatelskiego,c) przygotowywanie materiałów dotyczących Budżetu Obywatelskiego tj. ogłoszeń, informacji, list zadań, kart do głosowania, wykazu zadań wybranych do realizacji podczas głosowania,d) organizowanie, obsługa techniczna konsultacji społecznych i spotkań z mieszkańcami,e) prowadzenie wykazy złożonych formularzy zgłoszenia zadania do realizacji w ramach Budżetu Obywatelskiego,f) organizowanie, obsługa techniczna i protokółowanie obrad Zespołu do spraw Budżetu Obywatelskiego,g) organizowanie w zakresie technicznym siedziby głosowania nad Budżetem Obywatelskim,h) przygotowywanie sprawozdania z realizacji Budżetu Obywatelskiego.
Urząd Miasta Chełm - 2017-03-10 - Chełm (lubelskie)

PRAKTYKANT W PLACÓWCE TERENOWEJ - WYDZIAŁ ŚWIADCZEŃ (KRUS) - nieodpłatny

- zapoznanie się z obowiązującymi aktami prawnymi dot. KRUS,- przygotowanie odpowiedzi na wnioski o udostępnienie danych osobowych,- włączanie decyzji do akt emerytalno-rentowych w składnicy akt,- przygotowanie projektów pism urzędowych,- zapoznanie się z procedurą obsługi interesantów,- przygotowanie korespondencji do wysyłki- przygotowywanie i przekazywanie dokumentów do archiwizacji
KRUS OR ŁÓDŹ - 2015-10-22 - Zduńska Wola (łódzkie)

NAUCZYCIEL / INSTRUKTOR PRAKTYCZNEJ NAUKI ZAWODU NA STANOWISKU MASAŻ - do 1 200 PLN

Praca z uczniami niewidomymi i slabowidzącymi. 11/22 etatu. Oferta dostępna w sali C. Kontakt z pracodawcą: tel. 71 349 56 30.
DOLNOŚLĄSKI SPECJALNY OŚRODEK SZKOLNO-WYCHOWAWCZY NR 13 DLA NIEWIDOMYCH I SŁABOWIDZĄCYCH - 2016-08-02 - Wrocław (dolnośląskie)

PRACOWNIK GOSPODARCZY - od 2 000 PLN

Praca na wydziale produkcji. Drobne prace gospodarcze na magazynie.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "CZA-TA" NICIAK SPÓŁKA JAWNA - 2017-11-18 - Lublin (lubelskie)

MONTER - od 3 500 PLN

Na podstawie projektu rysunku technicznego przygotowuje części do montażu. Montuje rury i kształtki w wykopach lub na konstrukcji, łączy je, uszczelnia połączenia, wykonuje otuliny, montuje armaturę, urządzenia sterujące.
KAM - SPAW - TIG MARCIN KAMIŃSKI - 2017-08-18 - Bełchatów (łódzkie)

STANOWISKO PRACY DS. ZARZĄDZANIA DŁUGIEM MIASTA W WYDZIALE PLANOWANIA, RACHUNKOWOŚCI BUDŻETOWEJ I KONTROLINGU FINANSOWEGO - od 2 400 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie zajmowała się m.in. obsługą zadłużenia Masta Słupska w zakresie spłat rat kredytów i odsetek od zadłużenia, współpraca m.in. z bankami kredytującymi, Regionalną Izbą Obrachunkową, wydziałami merytorycznymi Urzędu Miasta w zakresie finansowania inwestycji kredytem, pożyczką oraz obligacjami.Ważniejsze zadania:Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: przestrzeganie terminów spłat odsetek i rat od kredytów, pożyczek oraz poszczególnych serii obligacji; kompletowanie wyciągów bankowych związanych z obsługą długu publicznego; sporządzanie naliczenia odsetek od kredytów, pożyczek i emisji obligacji; rozliczanie odsetek na podstawie sprawozdania z Referatu Wydatków; przygotowywanie danych w części dotyczącej długu publicznego na potrzeby Wieloletniej Prognozy Finansowej; przygotowywanie informacji o stanie finansowym Miasta Słupska do RIO, związanych z Uchwałą Rady na zaciągnięcie kredytów, emisji obligacji lub pożyczek; korespondencja z bankami związana z obsługą długu m.in. sprawozdawczość, analizy, ankiety; uzgadnianie oraz przygotowanie potwierdzenia sald zadłużenia z bankami na potrzeby sprawozdania finansowego (bilansu); przygotowywanie oraz przekazywanie bankom kwartalnych sprawozdań z wykonania budżetu; analiza umów kredytowych, przestrzeganie zawartych w nich terminów, uzgodnień, przygotowanie ewentualnych aneksów do umów; sporządzanie sprawozdania z przychodów i rozchodów; sporządzanie informacji o stanie zadłużenia i obsłudze długu do analizy z wykonania budżetumiasta(przychody, rozchody); współpraca przy opracowaniu projektu budżetu w części dotyczącej obsługi długu publicznego( przychody, rozchody, odsetki, prowizje); rozliczanie zaciągniętych kredytów, pożyczek, emisji obligacji związanych z finansowaniem inwestycji na potrzeby banku, radnych, realizacji budżetu; przygotowywanie procedur związanych z uruchomieniem kredytu, obligacji, pożyczki, przygotowanie uchwały, zarządzenia, wniosków, umowy, udzielanie odpowiedzi dla banków; przygotowywanie wniosków o emisję obligacji do organizatora, agenta emisji; współpraca przy sporządzaniu sprawozdawczości do Regionalnej Izby Obrachunkowej w zakresie długu; udzielanie odpowiedzi na wnioski, pytania, interpelacje radnych związane z obsługą zadłużenia.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka przystosowana dla osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-03-24 - Słupsk (pomorskie)

KUCHARZ - 997,4 PLN

wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-08-18 - Węgorzewo (warmińsko-mazurskie)

INFORMATYK - od 3 000 PLN

1.Prowadzenie ewidencji sprzętu komputerowego użytkowanego w Banku2.Współpraca z dostawcą informatycznego systemu księgowego i utrzymywanie stałego kontaktu z jego serwisem3.Instalacja, konfiguracja oraz utrzymywanie w sprawności (usuwanie awarii, błędów, modernizacja, konserwacja, itp.) oprogramowania i sprzętu komputerowego oraz teleinformatycznego w Centrali Banku oraz w jego pozostałych Jednostkach Organizacyjnych4. Wspomaganie pracowników w prawidłowym korzystaniu z zasobów informatycznych Banku
Bank Spółdzielczy w Poddębicach - 2018-06-07 - Stacja Poddębice (łódzkie)

APARATOWY PRODUKCJI - do 2 400 PLN

Prowadzenie rozładunku, przesyłanie, magazynowanie surowców, półwyrobów, prowadzenie procesów chemicznych.
ADAMA MANUFACTURING POLAND SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-08-26 - Brzeg Dolny (dolnośląskie)

ROZBIERACZ – WYKRAWACZ - od 1 850 PLN

praca na taśmie przy rozbiorze drobiu lub wieprzowiny (półtusze), praca w temperaturze ok. 5 stopni C
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE NIK-POL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-28 - Ruda Śląska (śląskie)

PRACOWNIK TERENOWY - od 2 100 PLN

usługi dezynfekcji, dezynsekcji, deratyzacji
INSEKTPOL TOMASZ ZAWACKI - 2018-06-12 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - od 3 056 PLN

Mieszanie tworzyw sztucznych w mieszalniku.
kontakt przez PUP - 2018-06-27 - Nowa Wieś (małopolskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI KLIENTA (UL. ŚWIĘTOKRZYSKA) - od 2 350 PLN

profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i finansowych, aktywna sprzedaż towarów handlowych w urzędzie pocztowym, bieżąca rejestracja danych do systemu operacyjnego, sporządzanie dokumentacji w zakresie realizowanej sprzedaży
Poczta Polska S.A. - 2018-06-14 - Warszawa (mazowieckie)

MURARZ-TYNKARZ - od 2 500 PLN

zamurowywanie bruzd, zatynkowanie otworów montażowych
Grzegorz Cezary Łapawa TERMO-AQUA - 2017-10-02 - Głogów (dolnośląskie)

DOPOSAŻENIE STANOWISKA PRACY - KUCHARZ (UZUP. 16/RPOWSL/2015) - do 1 850 PLN

przygotowywanie posiłków, wydawanie posiłków
kontakt przez PUP - 2016-07-27 - Chorzów (śląskie)

KIEROWCA KAT. C+E - 2 000 - 4 000 PLN

Przewóz towarów na terenie Kraju.
Nieregularny Przewóz Towarów Struzik Józef - 2017-02-03 - Bochnia (małopolskie)

OPERATOR WÓZKA WIDŁOWEGO - od 2 200 PLN

zgodny z charakterystyką pracy
Gospodarstwo Rolno-Ogrodnicze Marek Wąsiewicz - 2018-05-04 - Blizanów (wielkopolskie)

TECHNIK SERWISANT - od 3 500 PLN

Serwis maszyn CNC. Instalowanie maszyn u klienta. Opracowywanie koncepcji serwisowania. Opiniowanie dokumentacji technicznej.Praca na terenie całej Polski.
Seron Kołodziejczyk Sp.j. - 2016-02-22 - Stalowa Wola (podkarpackie)

STANOWISKO DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA - 997,4 PLN

wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Poznań (wielkopolskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI - do 2 500 PLN

Opracowywanie spraw emerytalno - rentowych z zakresu zaopatrzenia emerytalno -rentowego oraz korespondencji.
WOJSKOWE BIURO EMERYTALNE W GDAŃSKU - 2018-03-07 - Gdańsk (pomorskie)

POMOC KUCHENNA - od 2 000 PLN

Pomoc w przygotowywaniu posiłków.Sprzątanie
Jadłodajnia "Staśkowa Chata" Mojtyny - 2017-04-18 - Mojtyny (warmińsko-mazurskie)

OCHRONA OSÓB I MIENIA - od 13 PLN

Ochrona marketów Biedronka w Siedlcach. Praca jednozmianowa.
Securitas EAST Sp. z o.o. - 2017-02-03 - Siedlce (mazowieckie)

STOLARZ - od 2 100 PLN

Obsługa obtaczarki
kontakt przez PUP - 2017-12-18 - Świętajno (warmińsko-mazurskie)

POMOCNICZY ROBOTNIK BUDOWLANY - od 2 000 PLN

prace budowlane
kontakt przez PUP - 2017-07-28 - Bodzentyn (świętokrzyskie)