STANOWISKO DS. EGZEKUCJI(NR 1685) Bydgoszcz oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy
Stanowisko: STANOWISKO DS. EGZEKUCJI(NR 1685)
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Zapewnia dochodzenie należności w ramach prowadzonych postępowań egzekucyjnych i upadłościowych. Warunki pracyZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - konieczność poruszania się po całym obiekcie, - konieczność odbywania podróży służbowych, - budynek 5-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 3 piętrze, - miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego,- przy wejściu do budynku jest zamontowana platforma schodowa lub transporter schodowy,- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Data publikacji: 2020-06-10
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Świętej Trójcy 33, 85-224 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zapewnia dochodzenie należności w ramach prowadzonych postępowań egzekucyjnych i upadłościowych. Warunki pracyZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - konieczność poruszania się po całym obiekcie, - konieczność odbywania podróży służbowych, - budynek 5-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 3 piętrze, - miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego,- przy wejściu do budynku jest zamontowana platforma schodowa lub transporter schodowy,- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|22
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. EGZEKUCJI(NR 1685)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 04
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0461
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik do spraw ubezpieczeń
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0: obsługa pakietu MS OFFICE
wymagania_wymaganiaDodatkowe_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania formalne określone dla stanowiska pracyNiezbędne:- wykształcenie średnie Mile widziane:- wykształcenie wyższe (prawo, administracja, ekonomia, finanse, bankowość, polityka społeczna)- minimum 1 rok pracy związanej z ubezpieczeniami społecznymiWymagania dodatkowe- znajomość zagadnień dotyczących ubezpieczeń społecznych i ubezpieczenia zdrowotnego - znajomość zasad postępowania egzekucyjnego w administracji- umiejętność obsługi pakietu MS Office- umiejętność planowania i organizowania pracy własnej- umiejętność współpracy z innymi-umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych
Nazwa pracodawcy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy
danePracodawcy_nip: 9532327769
danePracodawcy_regon: 00001775600102
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Świętej Trójcy 33, 85-224 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Poniższe dokumenty należy złożyć w oddziale lub przesłać w formie skanu (wraz z odręcznymi podpisami) na adres mailowy podany w pozycji "Miejsce składania dokumentów":- CV- list motywacyjny- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodowe- odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji (wzór poniżej w rubryce Wymagana klauzula) Termin, do którego należy składać dokumenty: 23 czerwca 2020 r. Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania Oddziału ZUS w Bydgoszczy lub datę wpływu aplikacji na adres mailowy podany w pozycji "Miejsce składania dokumentów". Miejsce składania dokumentów: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy ul. Św. Trójcy 33 85-224 Bydgoszcz Wydział Kadrowo-Płacowy z dopiskiem "oferta pracy" kontakt telefoniczny: 52 34 18 111lubadres mailowy: rekrutacja.bydgoszcz (at) zus.pl W tytule maila proszę wskazać stanowisko, o które ubiega się kandydat Dodatkowe informacje: - skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne - złożonych dokumentów nie zwracamy - oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane - oferta niekompletna, niepodpisana oraz bez wymaganej i podpisanej klauzuli nie będzie uwzględniana - do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne - proces rekrutacji przewiduje przeprowadzenie testu wiedzy sprawdzającego wymaganą wiedzę oraz rozmowę kwalifikacyjną - miejsce wykonywania pracy: ul. Św. Trójcy 33, BydgoszczWymagana klauzula:Prosimy na kopercie, w której znajduje się oferta pracy umieścić dopisek "OFERTA PRACY".Uprzejmie przypominamy o konieczności zamieszczenia w swojej ofercie klauzuli następującej treści:Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa.Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach.Jednocześnie informujemy, że klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata w procesie rekrutacji dostępna jest na stronie głównej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (www.zus.pl) w zakładce Praca w ZUS.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 04
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
danePracodawcy_kodPowiatu: 0461
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0928363
Ulica pracodawcy: Świętej Trójcy
Numer budynku pracodawcy: 33
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|431202
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik do spraw ubezpieczeń
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 10.06.2020
Oferta pracy ważna do: 23.06.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 10.06.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 10.06.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?97f762063872a0b815f6334b699b2695
Podobne oferty pracy
Cała treść ogłoszenia dostępna jest na stronie: https://bip-files.idcom-web.pl/sites/47169/wiadomosci/437905/files/nabor_na_wolne_stanowisko_ds_ksiegowosci.pdf
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH GMINY MIEJSKIEJ TCZEW - 2018-09-27 - Tczew (pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Warszawa (mazowieckie)
Zapewnia obsługę kont płatników w zakresie rozliczeń. Praca w Wydziale Rozliczeń Kont Płatników Składek w Inspektoracie ZUS we Włocławku.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU - 2019-10-16 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Obowiązki:- sprzedaż aparatury kontrolno- pomiarowej (oznaczenie wielkości cząstek przy wykorzystaniu zasady Coultera: liczniki cząstek w cieczy, liczniki komórek i bakterii oraz monitoring procesów namnażania komórek, bakterii, glonów, drożdży; oznaczanie żywotności komórek, oznaczanie metabolitów),- poszukiwanie nowych klientów i utrzymywanie trwałych kontaktów handlowych z dotychczasowymi odbiorcami,- doradztwo dla klientów w zakresie oferty produktowej i usługowej,- bieżące raportowanie codziennej aktywności handlowej, marketingowej i biurowej,- działalnia marketingowe w zakresie przyjętym w bieżącej strategii firmy,- realizowanie określonych celów sprzedaży.
ITS SCIENCE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-03-10 - Poświętne (mazowieckie)
Rozwożenie towarów na terenie kraju chłodnią
F. H. U. "Kenez" Wiesława Solis - 2017-10-04 - Iława (warmińsko-mazurskie)
wykonywanie prac budowlano-remontowych,
kontakt przez PUP - 2019-01-24 - Czeladź (śląskie)
PRZEŁADUNKOWY-ZAŁADUNEK ,ROZŁADUNEK MIĘSA
ZAKŁAD PRZETWÓRSTWA MIĘSNEGO "ZACZYK" ZACZYK JACEK - 2017-05-25 - Dębica (podkarpackie)
zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń
Zakład Ubezpieczeń Społecznych O/Ostrów Wielkopolski - 2018-01-24 - Leszno (wielkopolskie)
Nadzór nad stanem technicznym nieruchomości, zlecanie bieżącejkonserwacji i robót remontowych, udział w komisjach powykonawczychrobót budowlanych, sporządzanie dokumentacji technicznej w tymweryfikacja kosztorysów. Praca od 8-16
Opolska Spółdzielnia Mieszkaniowa "Przyszłość" - 2018-04-13 - Opole (opolskie)
obsługa maszyn w zakresie zgrzebienia, czesania i rozciągania taśmy zgrzebnej - pomoc produkcji
kontakt przez PUP - 2016-10-24 - Zielona Góra (lubuskie)
Magazynier
kontakt przez PUP - 2018-06-12 - Włoszczowa (świętokrzyskie)
Obsługa komputera, meldowanie i wymeldowanie gości.
"QUARTET" Maria Gmurowska i Amanda Gmurowska Sp. Jawna - 2017-07-12 - Pniewy (wielkopolskie)
- Sprzedaż posiłków, napoi zimnych i ciepłych oraz innych produktów dostępnych w bufecie.-- Wynagrodzenie: 14 zł brutto/godz. Praca na umowę o zlecenie od 01.10.2018 do 30.06.2019r.- Zlecenie wykonywane w soboty i niedziele w godz.: 8:00-17:00. Wymagania: wykształcenie min. średnie kierunek dowolny. Mile widziane doświadczenia na w.w stanowisku. Wymagana Książeczka sanepidu (może być nieaktualna) lub gotowość do jej wyrobienia ---> Książeczka sanepidu będzie wymagana podczas podjęcia pracy (koszty jej wyrobienia ponosi osoba podejmująca pracę). Mile widziana umiejętność kasy fiskalnej, ale nie wymagana. Kontakt telefoniczny (tel.: 604-580-635) w godz.: 8:00-20:00.
P.H.U.T CHLUBA LEON - 2018-09-17 - Katowice (śląskie)
Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku realizować będzie zadania dotyczące ochrony powietrza, ochrony przed hałasem i polami elektromagnetycznymi.Ważniejsze zadania:Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: 1. przygotowywanie projektów pozwoleń na wprowadzanie gazów lub pyłów do powietrza; 2. przyjmowanie zgłoszeń instalacji, z których emisja nie wymaga uzyskania pozwolenia; 3. przygotowywanie projektów decyzji o dopuszczalnym poziomie hałasu; 4. przygotowywanie projektów decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach oraz o przeniesieniu ich na inny podmiot jak również prowadzenie sprawozdawczości w tym zakresie; 5. przygotowywanie projektów decyzji o obowiązku wykonania przeglądu ekologicznego; 6. sprawowanie kontroli przestrzegania i stosowania przepisów z zakresu ochrony środowiska, w tym stosowanie sankcji administracyjnych w odniesieniu do osób fizycznych oraz podmiotów korzystających ze środowiska negatywnie na nie oddziałujących; 7. prowadzenie działań edukacyjnych oraz rozpatrywanie skarg i wniosków z zakresu prowadzonych spraw; 8. nadzór nad realizacją Programu Ochrony Środowiska w zakresie prowadzonych spraw oraz prowadzenie sprawozdawczości w tym zakresie; 9. znajomość programów strategicznych z zakresu prowadzonych spraw zarówno na szczeblu lokalnym jak i krajowym oraz nadzorowanie realizacji założeń tych dokumentów; 10. przygotowywanie i przekazywanie właściwym organom i podmiotom sprawozdań oraz innych dokumentów określonych przepisami prawa z zakresu prowadzonych spraw; 11. prowadzenie publicznie dostępnych wykazów danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko; 12. podejmowanie działań i promowanie rozwiązań na rzecz ochrony środowiska zapobiegających niekorzystnym zmianom klimatycznym.Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-09-20 - Słupsk (pomorskie)
Praca z dziećmi w przedszkolu.
Zespół Szkół w Przesmykach - 2020-08-06 - Przesmyki (mazowieckie)
praca przy maszynie do przerobu ścinek tekstylnych
"Dimm-Tex" Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Dariusz Mikucki - 2015-12-03 - Łask (łódzkie)
produkcja taśm i pasów transportowych( obsługa zautomatyzowanych maszyn, klejenie, cięcie, pomiar, kontrola zgodności z zamówieniem), weryfikacja zamówień w systemie, kontrolowanie parametrów gotowego wyrobu)
RANDSTAD POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-08-22 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Pomoc przy wydawaniu pism, przygotowywanie decyzji
kontakt przez PUP - 2018-08-13 - Grójec (mazowieckie)
staż w urzędzie miejskim
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Cieszyn (śląskie)
Zakres zadań:Do zadań obsługi sekretariatu należy zapewnienie obsługi organizacyjnej i administracyjnejWójtowi, Zastępcy Wójta i Sekretarzowi Gminy oraz sprawy kancelaryjno - techniczne,w szczególności:1) przygotowywanie pomieszczeń i obsługa - w tym protokołowanie - zebrań i spotkańorganizowanych przez Wójta , Zastępcę Wójta i Sekretarza,2) nadzór nad przechowywaniem pieczęci urzędowych,3) przyjmowanie interesantów zgłaszających skargi i wnioski oraz organizowanie ichkontaktów z Wójtem, Zastępcą Wójta lub Sekretarzem,4) wystawianie i prowadzenie ewidencji wyjazdów służbowych pracowników Urzędui kierowników jednostek organizacyjnych Gminy,5) prowadzenie i zakup księgozbioru do biblioteki gminnej oraz prenumerata prasy,6) współpraca z Pocztą Polską w zakresie odbioru i przechowywania korespondencji,7) prowadzenie rejestru poleceń służbowych i nadzór nad ich wykonaniem,8) organizacja współpracy z jednostkami pomocniczymi Gminy Ustka oraz ich organami,w tym:a) pomoc w organizacji zebrań wiejskich, organizacja wiejskich zebrań wyborczychi innych w ramach kompetencji Wójta;b) ewidencjonowanie i przekazywanie na stanowiska wniosków zebrań wiejskich(prowadzenie rejestru wniosków i nadzór nad ich wykonaniem);c) ewidencjonowanie i przekazywanie na stanowiska uchwał zebrań wiejskich(prowadzenie rejestru uchwał i nadzór nad ich wykonaniem),9) prowadzenie oficjalnego profilu gminy na Facebooku oraz bieżąca aktualizacja wydarzeń,imprez, ogłoszeń na stronie www gminy Ustka, rozwijanie i doskonalenie dostępnychtechnik PR, gminnego systemu powiadamiania sms;10) wykonywanie innych czynności wynikających z przepisów prawa i zleconych przezprzełożonego.Warunki pracy.Praca w Urzędzie Gminy Ustka na stanowisku urzędniczym, w pełnym wymiarze czasupracy, praca biurowa, obsługa komputera, możliwa obsługa zebrań i spotkań poza siedzibą urzędu.Godz. pracy 7.30-15.30, środa do 17.00, piątek do 14.00.
Urząd Gminy Ustka - 2019-04-26 - Ustka (pomorskie)
Naprawy urządzeń kanalizacyjnych tj. regulacja włazów studziennych i wpustówulicznych.
kontakt przez PUP - 2019-02-11 - Częstochowa (śląskie)
wykonywanie prac ślusarskich prezy produkcji konstrukcji stalowych
Waldemar Rola ROLTMEX - 2017-04-27 - Gołaszyn (lubelskie)
telefoniczna i osobista obsługa klientasprzedaż prenumerat i publikacji wydawnictwaweryfikacja i wprowadzanie danych do systemuOferujemy:- pracę w stabilnej firmie- umowę o pracę- wynagrodzenie: podstawę + prowizję zależną od wyników sprzedażowych- program szkoleniowy
AGENCJA PROMOCJI ROLNICTWA I AGROBIZNESU "APRA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-12-17 - Myślęcinek (kujawsko-pomorskie)
- obsługa spraw ubezpieczonychWymagane dokumenty: - CV- list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, o które ubiega się kandydat- odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji (wzór poniżej)- kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagane niezbędne wykształcenie i pożądane oraz pożądane doświadczenie zawodowe
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Elblągu - 2018-01-10 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Tapicerowanie mebli.
kontakt przez PUP - 2016-01-11 - Chojęcin-Szum (wielkopolskie)
- księgowanie kosztów pośrednich dot. studiów podyplomowych i kursów - rozliczanie i księgowanie umów z projektu ERASMUS - uzgadnianie kont rozrachunkowych - księgowanie rozliczeń z programu USOS - obsługa kasowa wraz z księgowaniem raportów kasowych - weryfikacja dokumentów magazynowych oraz ich rozliczanie
kontakt przez PUP - 2019-06-11 - Jarosław (podkarpackie)
1.prowadzenie Kancelarii Ośrodka,2.rejestracja korespondencji przychodzącej i przekazywanie jej do odpowiednich komórek organizacyjnych lub pracowników,3.obsługa centrali telefonicznej,4.udzielanie informacji klientom Ośrodka,5.obsługa skrzynki pocztowej Ośrodka, elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP,6.przygotowywanie pism, informacji, sprawozdań zleconych przez Dyrektora lub jego Zastępcę,7.prowadzenie składnicy akt,8.przygotowywanie korespondencji do wysyłki i przekazywanie jej do Urzędu Pocztowego, Urzędu Miasta, Sądu, Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub innych instytucji na terenie Wałcza,9.wykonywanie innych czynności zleconych przez Dyrektora Ośrodka lub jego Zastępcę.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Wałczu - 2018-06-26 - Wałcz (zachodniopomorskie)
prace produkcyjne
AUTOMOTIVE ASSEMBLY SYSTEMS SP. Z O.O. - 2018-08-13 - Dąbrówka Wielka (łódzkie)
PRZYGOTOWANIE BIEŻĄCEJ KORESPONDENCJI DO WYSYŁKI, ZAPOZNANIE Z ZASADAMI TWORZENIA AKT PŁATNIKÓW SKŁADEK, ZAPOZNANIE Z ZASADAMI WSZCZYNANIA POSTĘPOWANIA EGZEKUCYJNEGO - WYSTAWIANIE TYTUŁÓW WYKONAWCZYCH, WSPÓŁPRACA Z KOMÓRKAMI ORGANIZACYJNYMI INSPEKTORATU ZUS ORAZ ODDZIAŁU
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Pomoc przy produkcji mebli
"Wirchomski", Krzysztof Wirchomski - 2017-01-05 - Łabowa (małopolskie)