STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ R58/3340-729/19 Włocławek oferta pracy ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU
Stanowisko: STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ R58/3340-729/19
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Zapewnia obsługę kont płatników w zakresie rozliczeń. Praca w Wydziale Rozliczeń Kont Płatników Składek w Inspektoracie ZUS we Włocławku.
Data publikacji: 2019-10-16
Lokalizacja: Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Płocka 167, 87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zapewnia obsługę kont płatników w zakresie rozliczeń. Praca w Wydziale Rozliczeń Kont Płatników Składek w Inspektoracie ZUS we Włocławku.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ R58/3340-729/19
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Włocławek
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Włocławek
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Włocławek
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: urzędnik ubezpieczeń społecznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.11.2019
Data zakończenia pracy: 30.09.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0:
Urzędnik ubezpieczeń społecznych (wymagany staż - lata: 1)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0: znajomość pakietu MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WYMAGANIA NIEZBĘDNE: wykształcenie średnie; WYMAGANIA MILE WIDZIANE: wykształcenie wyższe (nauki społeczne, prawo, gospodarka), minimum 1 rok pracy związanej z ubezpieczeniami społecznymi; WYMAGANIA DODATKOWE: znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych oraz rozporządzeń do tej ustawy; znajomość ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, znajomość kodeksu postępowania administracyjnego, umiejętność obsługi pakietu MS Office, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych i pracy pod presją czasu, umiejętność współpracy z innymi, umiejętność planowania i organizacji pracy własnej, rozwijanie własnej wiedzy i podnoszenie kwalifikacji, komunikatywność, rzetelność, nastawienie na wyniki, terminowość, samodzielność, odpowiedzialność, poprawne przekazywanie informacji ustnych i pisemnych
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Adres pracodawcy:
Mickiewicza 33-39, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- CV,- list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, o które kandydat się ubiega, - odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji: Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa. Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach. Jednocześnie informujemy, że klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata w procesie rekrutacji dostępna jest na stronie głównej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (www.zus.pl) w zakładce Praca w ZUS. - kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie.Dokumenty należy złożyć do 31.10.2019 r. na adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Toruniu, 87-100 Toruń, ul. Mickiewicza 33-39, Wydział Kadrowo- Płacowy, pokój 203, tel: 56/610-93-00.Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Toruniu. - Pracodawca skontaktuje się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne, - nadesłane dokumenty nie będą zwracane,- oferty złożone lub dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane, - dokumentacja niekompletna nie będzie uwzględniana,- proces rekrutacji przewiduje przeprowadzenie testu wiedzy sprawdzającego wymaganą wiedzę oraz rozmowę kwalifikacyjną, - do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne.Na kopercie, w której znajduje się oferta pracy należy umieścić dopisek "OFERTA PRACY".
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Toruń
Gmina pracodawcy: Toruń
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Toruń
Ulica pracodawcy: Mickiewicza
Numer budynku pracodawcy: 33-39
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: urzędnik ubezpieczeń społecznych
Data dodania oferty pracy: 17.10.2019
Oferta pracy ważna do: 31.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 17.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 16.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ec1190838fb9c11efa42ed5b11ac2db0
Podobne oferty pracy
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: -przyjmowanie materiałów dostarczonych do magazynu oraz wydawanie ich na produkcję-kontrolę ilościową materiałów na wejściu-bieżącą kontrolę stanów magazynowych-przygotowywanie wysyłek do klientów zgodnie ze specyfikacją zamówienia-sporządzanie odpowiednich dokumentów obrotu magazynowego-współpracę z innymi komórkami organizacyjnymiOsobie, która dołączy do naszego zespołu oferujemy:-stabilną i ciekawą pracę w rozwijającej się firmie produkcyjnej-pracę III zmianową, istnieje możliwość zatrudnienia w równoważnym systemie czasu pracy (tzw. czterobrygadówka, po 12h/dobę)-dobrą atmosferę pracy w młodym, zgranym zespole-wynagrodzenie odpowiednie do oferowanych kwalifikacji oraz wyników pracyZainteresowane osoby prosimy o przesłanie aplikacji zawierających CV i list motywacyjny w języku polskim z zaznaczeniem numeru referencyjnego (nr ref.: MAG/07/16) klikając przycisk "Aplikuj teraz" pod ogłoszeniem, na adres: praca (at) multipkg.com lub na adres: Multi Packaging Solutions Tczew Sp. z o.o., ul. Malinowska 43, 83-100 Tczeww terminie 30 dni od daty ukazania się ogłoszenia.Prosimy o dopisanie następującej klauzuli Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o ochronie danych osobowych Dz. U. Nr 133 poz. 883). Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
MULTI PACKAGING SOLUTIONS TCZEW SP. Z O.O - 2016-04-26 - Tczew (pomorskie)
do uzgodnienia
APM-TECH IRENEUSZ ŚWIĄTKOWSKI - 2017-04-21 - Rzeszów (podkarpackie)
SPORZĄDZANIE OFERT UBEZPIECZENIOWYCH PO UPRZEDNIM PRZESZKOLENIU KANDYDATA, SPORZĄDZANIE ZESTAWIEŃ Z ZAWARTYCH UMÓW, ROZLICZANIE UMÓW W TOWARZYSTWACH UBEZPIECZENIOWYCH, REJESTRACJA UMÓW SPRZEDAŻY POJAZDÓW, KONTAKT TELEFONICZNY Z KLIENTEM W CELU UMAWIANIA TERMINU SPOTKANIA (WZNAWIANIE UMÓW UBEZPIECZENIOWYCH)
kontakt przez PUP - 2018-01-19 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
spawanie blach
Zakład Produkcyjno- Handlowy ALSTAR Alina Skwarek - 2017-08-07 - Starachowice (świętokrzyskie)
Obsługa klienta, przyjmowanie i wykładanie towaru
ORPOD SP.Z O.O. SP.K. Kijewo Królewskie - 2017-05-09 - Chełmno (kujawsko-pomorskie)
sprzedaż artykułów budowlanych
Gawlik Mariusz "BUD - MET" - 2018-07-23 - Solec nad Wisłą (mazowieckie)
szef produkcji odzieży męskiej
kontakt przez PUP - 2016-05-24 - Myślenice (małopolskie)
obsługa obrabiarek sterowanych numerycznie, umowa zlecenie okolo 160 h w m-cu
kontakt przez PUP - 2018-08-14 - Wrocław (dolnośląskie)
1) opracowywanie lub zlecanie do opracowania projektów organizacji ruchu uwzględniającychwnioski wynikające z przeprowadzonych analiz organizacji i bezpieczeństwa ruchu orazwypadków drogowych2) rozpatrywanie projektów organizacji ruchu oraz przedkładanie ich Prezydentowi Miasta dozatwierdzenia,3) rozpatrywanie wniosków dotyczących zmian organizacji ruchu,4) przekazywanie zatwierdzonych organizacji ruchu do realizacji,5) przechowywanie projektów organizacji ruchu i prowadzenie ich ewidencji,6) opiniowanie geometrii drogi w projektach budowlanych,7) dokonywanie kontroli w zakresie prawidłowości zastosowania i funkcjonowania znakówdrogowych, sygnalizacji świetlnej oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz ichzgodności z zatwierdzoną organizacją ruchu jako jednego z mechanizmu kontrolizarządczej,8) współpraca w zakresie organizacji ruchu i jego bezpieczeństwa z innymi organamizarządzającymi ruchem, zarządami dróg i kolei, policji oraz innymi jednostkami,9) prowadzenie spraw związanych z korzystaniem z drogi w sposób szczególny,10) prowadzenie spraw związanych z usuwaniem pojazdów, prowadzeniem parkingówstrzeżonych dla pojazdów usuniętych oraz przejęciem pojazdów nieodebranych przezwłaścicieli w ustawowym terminie.
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Chełm (lubelskie)
wykonywanie prac związanych z obiegiem dokumentów, ich przechowywaniem i reponatą, zakładanie akt płatników składek, wysyłanie dowodów wpłaty na opłacanie składek ubezpieczeniowych, redagowanie pism wychodzących z Placówki, podział i rejestracja poczty wpływającej, ewidencjonowanie poczty, przygotowywanie dokumentacji do archiwum
kontakt przez PUP - 2018-07-30 - Bochnia (małopolskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na stanowisku odpowiedzialna będzie za realizację zadań dotyczących spraw z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi.Okresowa praca w terenie.Ważniejsze zadania: przyjmowanie i weryfikacja deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi; przygotowywanie projektów decyzji: 1) w przypadku, gdy po zawiadomieniu o zmianie stawki opłaty, właściciel nieruchomości nie uiszcza opłaty w wysokości podanej w zawiadomieniu; 2) w przypadku niezłożenia deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi przez właściciela nieruchomości, wskazujących wysokość opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi; 3) ustalających obowiązek ponoszenia opłat na rzecz gminy z tytułu zorganizowania odbierania odpadów komunalnych w przypadku właścicieli nieruchomości, którzy nie zawarli w tym zakresie umów z uprawnionymi podmiotami; 4) nakładających kary pieniężne na przedsiębiorców odbierających odpady komunalne od właścicieli nieruchomości niezgodnie z zapisami ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. nadzór nad realizacją umów: 1) o świadczenie usług publicznych (umowy wykonawczej) w zakresie gospodarki odpadami komunalnymi, polegających na zagospodarowaniu odpadów komunalnych pochodzących z terenu Miasta Słupska; 2) na odbiór odpadów komunalnych z terenu Miasta Słupska. prowadzenie kontroli przestrzegania i stosowania przepisów ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach w zakresie gospodarowania odpadami i utrzymania czystości i porządku; prowadzenie kontroli przedsiębiorców wpisanych do rejestru działalności regulowanej przedsiębiorców odbierających odpady komunalne od właścicieli nieruchomości; współpraca ze Strażą Miejską oraz innymi podmiotami w zakresie egzekwowania od właścicieli nieruchomości realizacji obowiązków wynikających z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz wydanego na jej podstawie Regulaminu.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; okresowa praca w terenie; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana dla osób z niepełnosprawnościami.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 m-cy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.Wynagrodzenie od 2500 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.Link do ogłoszenia o naborze: http://bip.um.slupsk.pl/praca/678.html
Urząd Miejski w Słupsku - 2019-08-14 - Słupsk (pomorskie)
Prace elektroenergetyczne, instalacje elektryczne. Wynagrodzenie - stawka godzinowa 25 zł netto. Praca na terenie pow. wejherowskiego, Trójmiasta.
Firma Robót Elektrycznych ELPOL Hubert Szweda - 2019-04-08 - Luzino (pomorskie)
- koordynacja całym obszarem serwisu i restauracji- planowanie etatów, działań i podziału obowiązków- koordynacja całego podległego zespołu- utrzymanie dobrej, przyjaznej współpracy między działami- szkolenie nowych pracowników- przestrzeganie i kontrola wytycznych dot. jakości i higieny- zapewnienie i kontrola przyjaznej i profesjonalnej obsługi gościa, - obsługa gości, rozmieszczenie gości i ogólne czynności organizacyjne- dyplomatyczne działanie we wszystkich trudnych sprawach (w kontaktach z gośćmi i podległymi pracownikami) - odpowiedzialność za kasę, rezerwacje i prawidłowe wystawianie faktur, nadzór nad prawidłowym przebiegiem imprez
Ferienzentrum Schloß Dankern - 2018-01-22 - Niemcy (Niemcy)
Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Gdynia - 2017-01-13 - Gdynia (pomorskie)
obługa klienta, doradztwo, sprzedaż, wystawianie faktur
kontakt przez PUP - 2016-08-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Operator koparko-ładowarki
P.P.H.U. "BRATKO" Jerzy Seremet - 2018-05-15 - Radłów (małopolskie)
wykonywanie ręczne lub z wykorzystaniem elektronarzędzi obróbki metali, cięcie i kształtowanie prętów, płaskowników, kształtowników stalowych oraz łączenie ich w przewidziane konstrukcje
kontakt przez PUP - 2017-12-19 - Huta Partacka (mazowieckie)
Sprzątanie pokoi, dbanie o czystość na terenie ośrodka.Praca w godz. 7-15, 14-22 w Sianożętach.
Imperiall.pl Sp. z o.o. - 2016-03-21 - Sianożęty (zachodniopomorskie)
Obsługa klienta, pielęgnacja zwierząt,wystawianie towaru, sprzątanie miejsca pracy. Praca w godz. 8-16, 11-19, również w soboty i niedziele.
E.Z.LIFE FILIP ŻULICKI - 2019-10-29 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Kuślin (wielkopolskie)
wszelkie prace zwiazane z wykonywaniem obsługi technicznej samolotu, poświadczanie wykonanych czynności i zadań w wymaganych dokumentach i systemach komputerowych
LINETECH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-03-23 - Pyrzowice (śląskie)
Obsługa sali konsumpcyjnej, prace porządkowe.
S.C KAMI - 2017-06-21 - Gdańsk (pomorskie)
praca joko blacharz-dekarz na terenie Małopolski (okolice Krakowa)
F.H.U. "WIŚNIEWSKI" Janusz Wiśniewski - 2018-06-29 - Ciężkowice (małopolskie)
Wykonywanie zabiegów kosmetycznych.
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Kalisz (wielkopolskie)
Ogólne sprzątanie mieszkań/domów.
mag-clean - 2016-09-20 - Gdańsk (pomorskie)
prace murarskie i dekarskie
Spółdzielnia Mieszkaniowa "ZAGÓRZE" - 2018-04-06 - Sosnowiec (śląskie)
program
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Krasnystaw (lubelskie)
przygotowywanie ofert handlowych, koordynacja bieżących spraw ze stałymi klientami, w tym wietnamskimi
kontakt przez PUP - 2017-03-20 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
prace ślusarskie
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Kraków (małopolskie)
wykształcenie i doświadczenie bez znaczeniaobsługa klientów sklepu, sprzedaż towarów.Praca od pon. do pt.
Firma Handlowo - Gastronomiczna Małgorzata Stach - 2017-06-29 - Zduny (wielkopolskie)