STANOWISKO DS. EGZEKUCJI ADMINISTRACYJNEJ ŚWIADCZEŃ PIENIĘŻNYCH Z TYTUŁU OPŁATY ZA GOSPODAROWANIE ODPADAMI KOMUNALNYMI Kobylnica oferta pracy Gmina Kobylnica
Stanowisko: STANOWISKO DS. EGZEKUCJI ADMINISTRACYJNEJ ŚWIADCZEŃ PIENIĘŻNYCH Z TYTUŁU OPŁATY ZA GOSPODAROWANIE ODPADAMI KOMUNALNYMI
Wynagrodzenie: od 1 625 PLN
Zakres obowiązków: a. prowadzenie egzekucji administracyjnej świadczeń pieniężnych z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi na podstawie tytułów wykonawczych.b. przeprowadzanie egzekucji z ruchomości łącznie z ich sprzedażą.c. pobieranie gotówki na podstawie kwitariusza przychodowego od dłużników,d. prowadzenie dokumentacji czynności egzekucyjnych,e. terminowe i rzetelne rozliczanie się z pobranych kwot.f. zbieranie pełnej informacji o dłużniku i jego majątku, m.in. poprzez uzyskiwanie takich informacji w Urzędzie Skarbowym, w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych.g. sporządzanie protokołów o stanie majątkowym dłużnika. h. współpraca z uczestnikami postępowania egzekucyjnego i organami egzekucyjnymi.i. sporządzanie raportów o niemożności dokonania czynności egzekucyjnych.j. archiwizacja dokumentów zgodnie z instrukcją kancelaryjną i jednolitym rzeczowym wykazem akt.k. przygotowywanie danych do sprawozdań kwartalnych i rocznych.
Data publikacji: 2020-09-15
Lokalizacja: Kobylnica (pomorskie)
Pracodawca: Gmina Kobylnica
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Główna 20, 76-251 Kobylnica, powiat: słupski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
a. prowadzenie egzekucji administracyjnej świadczeń pieniężnych z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi na podstawie tytułów wykonawczych.b. przeprowadzanie egzekucji z ruchomości łącznie z ich sprzedażą.c. pobieranie gotówki na podstawie kwitariusza przychodowego od dłużników,d. prowadzenie dokumentacji czynności egzekucyjnych,e. terminowe i rzetelne rozliczanie się z pobranych kwot.f. zbieranie pełnej informacji o dłużniku i jego majątku, m.in. poprzez uzyskiwanie takich informacji w Urzędzie Skarbowym, w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych.g. sporządzanie protokołów o stanie majątkowym dłużnika. h. współpraca z uczestnikami postępowania egzekucyjnego i organami egzekucyjnymi.i. sporządzanie raportów o niemożności dokonania czynności egzekucyjnych.j. archiwizacja dokumentów zgodnie z instrukcją kancelaryjną i jednolitym rzeczowym wykazem akt.k. przygotowywanie danych do sprawozdań kwartalnych i rocznych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|11
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 625 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. EGZEKUCJI ADMINISTRACYJNEJ ŚWIADCZEŃ PIENIĘŻNYCH Z TYTUŁU OPŁATY ZA GOSPODAROWANIE ODPADAMI KOMUNALNYMI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kobylnica
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 22
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: słupski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2212
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kobylnica
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: ekonomista
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 625 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
szczegóły oferty dostępne na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urząd Gminy Kobylnica
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 1
Nazwa pracodawcy: Gmina Kobylnica
danePracodawcy_nip: 8391719997
danePracodawcy_regon: 770979832
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Główna 20, 76-251 Kobylnica, powiat: słupski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
szczegóły oferty dostępne na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urząd Gminy Kobylnica
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 22
Powiat pracodawcy: słupski
danePracodawcy_kodPowiatu: 2212
Gmina pracodawcy: Kobylnica
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Kobylnica
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0745289
Ulica pracodawcy: Główna
Numer budynku pracodawcy: 20
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|263102
Zawód wykonywany przez pracownika: ekonomista
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 16.09.2020
Oferta pracy ważna do: 24.09.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 16.09.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 15.09.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a05242ee147de2cae90ed0a39c36c6fa
Podobne oferty pracy
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Kęty (małopolskie)
Szczegółowe informacje: http://sm.bip.gliwice.eu/ogloszenia/naboryWykształcenie min. średnie; ukończone 21 lat; prawo jazdy kat. B.; dobra znajomość obsługi komputera; niekaralność; uregulowany stosunek do służby wojskowej; sprawność pod względem fizycznym i psychicznym; dobra znajomość topografii miasta Gliwice;
STRAŻ MIEJSKA W GLIWICACH - 2017-09-14 - Gliwice (śląskie)
Montaż, kalibracja i pomiary numerycznych przyrządów kontrolno pomiarowych.
kontakt przez PUP - 2018-12-24 - Grajów (małopolskie)
praca w Tesco na linii kas, kontrola ruchu osobowego, ochrona galerii i parkingu
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Warszawa (mazowieckie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracyZapewnia obsługę wpływającej i wychodzącej korespondencji, w tym w ramach kanałów elektronicznych.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2019-11-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wymagane wykształcenie co najmniej zawodowe, znajomość gospodarki magazynowej, doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku ok. roku, uprawnienia na wózek jezdniowy. Ogólny zakres obowiązków: przygotoywanie towaru do wysyłki, załadunek towaru na regał, obsługa wózka jezdniowego. Wynagrodzenie do uzgodnienia. Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres e-mailowy: rekrutacja (at) classen.com.pl lub kontakt telefoniczny.
CLASSEN-POL SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-03-13 - Zwonowice (śląskie)
- Obsługa urządzeń pralniczych- Kontakt: telefon 58 531-90-71, e-mail: sabina.pochec (at) tzmo.com.pl
CitoNet-Pomorski Sp. z o. o. - 2018-10-10 - Zabagno (pomorskie)
zapoznanie z zasadami przyjmowania i podziału korespondencji
kontakt przez PUP - 2019-05-08 - Piła (wielkopolskie)
zapoznanie się z organizacją pracy, obiegiem dokumentów i tokiem prac prowadzonych w wydzialezapoznanie się z podstawowymi przepisami i aktami prawnymi,prowadzenie postępowania administracyjnego w zakresie ustalania wysokości zobowiązań z tytułu składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne,potwierdzenie okresów ubezpieczenia dla celów emerytalno-rentowych,rejestracja korespondencji dot. rozliczeń kont płatników składek,zakładanie teczek aktowych oraz włączanie materiałów do akt płatnik ów składek,wykonywanie innych poleceń kierownika wydziału, wynikających z bieżących zadań koniecznych do wykonania w wydziale
kontakt przez PUP - 2019-04-24 - Myszków (śląskie)
Rozwożenie butli gazowych na terenie Częstochowy i okolic. Każdy kierowca ma przydzielony rejon. jazda samochodem do 3,5 tony przeważnie mercedesem sprinterem
kontakt przez PUP - 2016-09-06 - Częstochowa (śląskie)
1.Przygotowanie dokumentacji oraz wykonywanie czynności związanychz przeprowadzeniem postępowania konkursowego na realizację zadań publicznych Miasta Chełm w zakresie wspierania i upowszechniania kultury fizycznej.2.Przygotowanie dokumentacji oraz wykonywanie czynności związanychz przeprowadzeniem postępowania konkursowego na realizację zadań publicznych Miasta Chełm w zakresie wspierania i upowszechniania kultury fizycznej organizacja pozalekcyjnych zajęć sportowych z uwzględnieniem profilaktyki.3.Zawieranie umów, przeprowadzanie kontroli oraz weryfikacja sprawozdań finansowych z wykonanych zadań publicznych Miasta Chełm, na które przyznane zostały dotacje z zakresu wspierania i upowszechniania kultury fizycznej oraz pozalekcyjnych zajęć sportowych z uwzględnieniem profilaktyki.4.Opracowywanie projektu budżetu w zakresie upowszechniania kultury fizycznej oraz sporządzanie sprawozdań z jego realizacji.5.Prowadzenie spraw związanych z powoływaniem Rady Sportu przy Prezydencie Miasta Chełm.6.Prowadzenie spraw dotyczących przyznawania stypendiów sportowych dla zawodników z chełmskich klubów sportowych.7.Prowadzenie spraw dotyczących przyznawania nagród dla zawodników za osiągnięte wyniki sportowe i trenerów za prowadzenie szkolenia sportowego.8.Nadzór nad działalnością Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Chełmie.9.Przygotowanie dokumentów związanych z wykazem kąpielisk na terenie miasta Chełm oraz określeniem sezonu kąpielowego na terenie miasta Chełm.10.Kontrola przygotowań Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Chełmie do sezonów: letniego i zimowego.11.Prowadzenie spraw związanych z zamówieniami publicznymi w zakresie upowszechniania kultury fizycznej.12.Sporządzanie wniosków dotyczących zmian po stronie dochodów i wydatków w budżecie Miasta Chełm w zakresie upowszechniania kultury fizycznej.13.Współpraca ze stowarzyszeniami i klubami sportowymi.14.Opiniowanie statutów stowarzyszeń i klubów sportowych.15.Bieżące zamieszczanie w urzędowym publikatorze teleinformatycznym Biuletynie Informacji Publicznej, informacji z zakresu działań Departamentu Edukacji i Sportu.16.Prowadzenie postępowania wyjaśniającego w sprawach rozpatrywania skarg i wniosków.17.Opracowywanie propozycji wystąpień pokontrolnych.18.Archiwizacja dokumentów związanych z realizowanymi zadaniami.19.Dbanie o dobro i interes miasta podczas wykonywania zadań.20.Efektywne wykorzystywanie czasu pracy.21.Wykonywanie poleceń wydawanych przez Dyrektora Departamentu i kierownictwo Urzędu.22.Samokontrola na stanowisku pracy.
Urząd Miasta Chełm - 2020-10-20 - Chełm (lubelskie)
Nauczyciel języka angielskiego.
Zespół Szkół z Oddziałami Integracyjnymi w Kielnie - 2017-08-29 - Kielno (pomorskie)
pakowanie wedlin i wyrobów garmażerynych
kontakt przez PUP - 2015-12-17 - Łęczyca (łódzkie)
Profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych, doręczanie przesyłek, przekazów pocztowych i telegramów, prowadzenie aktywnej sprzedaży wybranych usług i towarów, zbieranie i aktualizacja danych dotyczacych rejonu dorreczeń oraz bazy adresowej firm, prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej, monitorowanie estetyki i stanu technicznego nadawczych i oddawczych skrzynek pocztowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Poczty Polskiej S.A
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Koszalin (zachodniopomorskie)
1)sprawne kierowanie pracą Wydziału,2)nadzór, koordynacja i kontrola funkcjonalna wykonywania zadań należących do zakresu działania Wydziału określonych w: Regulaminie organizacyjnym Urzędu i szczegółowym zakresie działania Wydziału,3)zapewnienie właściwego wykonywania zadań przez podległych pracowników,4)zapewnienie dyscypliny pracy w Wydziale,5)poprawne przygotowywanie spraw dla kierownictwa Urzędu,6)opracowywanie kart opisu stanowiska dla pracowników Wydziału,7)nadzór nad tworzeniem urzędowego publikatora teleinformatycznego Biuletynu Informacji Publicznej w zakresie zadań przydzielonych podległym pracownikom,8)oszczędne gospodarowanie środkami finansowymi w ramach zadań realizowanych przez Wydział,9)wyznaczanie pracownika zastępującego dyrektora w czasie jego nieobecności z powodu urlopu, choroby lub innej przyczyny,10)dokonywanie identyfikacji i oceny ryzyka oraz ustalenie metody przeciwdziałania ryzyku występującemu w trakcie działalności operacyjnej Wydziału,11)dokonywanie samooceny kontroli zarządczej,12)sumienne i staranne wykonywanie obowiązków oraz stosowanie się do poleceń przełożonych, jeżeli nie są one sprzeczne z przepisami prawa,13)przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu, w szczególności: Statutu Miasta Chełm, Regulaminu Organizacyjnego Urzędu, procedury opracowywania budżetu miasta, zarządzenia w sprawie obiegu dokumentów księgowych, Regulaminu Pracy Urzędu,14)przestrzeganie przepisów kodeksu postępowania administracyjnego, instrukcji kancelaryjnej oraz przepisów dotyczących administracji samorządowej i przepisów szczególnych regulujących sprawy załatwiane przez Wydział,15)przestrzeganie ustalonego w zakładzie pracy porządku,16)przestrzeganie i nadzór nad przestrzeganiem tajemnicy informacji niejawnych przez podległych pracowników,17)przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów przeciwpożarowych oraz nadzór nad przestrzeganiem tych przepisów i zasad przez podległych pracowników,18)dbanie o dobro Urzędu i ochrona jego mienia,19)wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchników,20)samokontrola na stanowisku pracy.
Urząd Miasta Chełm - 2019-05-22 - Chełm (lubelskie)
remonty cząstkowe dróg, remonty nawierzchni drogowych i chodników, remonty przepustów drogowych, koszenie poboczy dróg
kontakt przez PUP - 2019-01-09 - Piaski (lubelskie)
Praca na stanowisku nauczyciel wychowania przedszkolnego - praca z dziećmi, jednozmianowa wykonywana w godzinach 08.30 - 16.30.
Przedszkole Niepubliczne Akademia Rozwoju - 2019-08-21 - Tomaszów Bolesławiecki (dolnośląskie)
- prace pomocnicze w kuchni
kontakt przez PUP - 2019-09-17 - Warszawa (mazowieckie)
zapoznanie się z przepisami prawa;zakładanie teczek aktami osobom zarejestrowanym;przekazywanie dokumentacji osób bezrobotnych do Składnicy Akt;pobieranie teczek potrzebnych pracownikom do weryfikacji dokumentów, w celu przeniesienia rejestracji osoby bezrobotnej do innego urzędu w związku ze zmianą zameldowania;wysyłanie decyzji osobom zarejestrowanym;układanie i archiwizowanie oświadczeń z kontami bankowymi osób bezrobotnych;wysyłanie pism do WUP, PUP, innych instytucji oraz osób bezrobotnych;przygotowywanie projektów pism;kserowanie dokumentów;kopertowanie dokumentów, adresowanie i przekazywanie do wysłania.
kontakt przez PUP - 2018-07-13 - Łódź (łódzkie)
prace ogólnobudowlane, możliwość przyuczenia do zawodu
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA OGÓLNEGO "SOFCZYŃSKI" SŁAWOMIR SOFCZYŃSKI - 2020-10-21 - Adamowo (wielkopolskie)
wszywanie rękawów i paska
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
- Przyjmowanie towarów do magazynu, - składowanie z zachowaniem określonego systemu identyfikacji oraz wydawaniem i kompletowaniem towaru.
kontakt przez OHP - 2018-02-05 - Wronki (wielkopolskie)
1)prowadzenie spraw związanych z rejestracją pojazdów, wydawanie pozwoleń czasowych i tablic rejestracyjnych oraz zamawianie spersonalizowanych druków dowodów rejestracyjnych i kart pojazdu w PWPW S.A.,2)zakładanie akt pojazdu i prowadzenie rejestru pojazdów,3)prowadzenie spraw związanych z czasową rejestracją pojazdów wydawanie pozwoleń czasowych oraz tymczasowych tablic rejestracyjnych,4)wpisywanie w dowodzie rejestracyjnym lub pozwoleniu czasowym zastrzeżeń o szczególnych warunkach określonych przepisami prawa, od których zależy używanie pojazdów,5)dokonywanie wpisów na wniosek właściciela pojazdu w karcie pojazdu oraz w dowodzie rejestracyjnym zmian danych wynikających:- ze zmiany miejsca zamieszkania właściciela lub współwłaściciela pojazdu nie powodującej zmiany właściwości miejscowej organu rejestrującego,- ze zmiany rodzaju pojazdu,- ze zmiany danych technicznych pojazdu,6)wydawanie na wniosek właściciela pojazdu, zamiast tablic zwyczajnych, zalegalizowanych tablic indywidualnych, zabytkowych,7)wydawanie dowodów rejestracyjnych ze względu na brak miejsca na wpis aktualnego badania technicznego pojazdu,8)wykreślenia z ewidencji pojazdów, które ubyły na teren działania innych wydziałów komunikacji,9)wydawanie wtórników dowodów rejestracyjnych, kart pojazdów, tablic rejestracyjnych, nalepek kontrolnych,10)wydawanie decyzji administracyjnych zgodnie z posiadanymi upoważnieniami,11)wpisywanie do dowodów rejestracyjnych adnotacji o:- przystosowaniu pojazdu do zasilania gazem,- przystosowaniu pojazdu do ciągnięcia przyczepy,- przystosowaniu pojazdu do nauki jazdy,- przystosowaniu pojazdu do zarobkowego przewozu osób,12)ewidencjonowanie i zamawianie druków dokumentów komunikacyjnych,13)przygotowywanie i wysyłanie odpowiedzi na wnioski o udostępnienie danych,14)sporządzanie i ewidencjonowanie zamówień na tablice rejestracyjne,15)przygotowywanie wyprodukowanych i przesłanych przez PWPW S.A. dowodów rejestracyjnych i kart pojazdów do odbioru przez właściciela,16)dokonywanie legalizacji tablic rejestracyjnych,17)udzielanie informacji z zakresu rejestracji pojazdów.
Urząd Miasta Chełm - 2017-02-17 - Chełm (lubelskie)
Przygotowanie wyrobów piekarniczych na podstawie dokumentów do wywozu przez kierowcę, obsługa magazynu
kontakt przez PUP - 2016-09-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
przedłużanie i zagęszczanie rzęs
kontakt przez PUP - 2018-11-06 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Spawanie konstrukcji stalowych, spawanie i naprawa maszyn budowlanych.
METAL - TRANS Piotr Maraj - 2016-09-28 - Stanowice (dolnośląskie)
Roboty drogowe, kostka brukowa
Usługi Budowlane - Szamrej Izabela - 2016-08-29 - Białystok (podlaskie)
Zapewnia obsługę i realizację zamówień publicznych w ramach przydzielonych postępowań zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych i wewnętrznymi aktami prawnymi. Warunki pracyZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - konieczność poruszania się po całym obiekcie, - konieczność odbywania podróży służbowych, - budynek 5-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 1 piętrze, - miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego,- przy wejściu do budynku jest zamontowana platforma schodowa lub transporter schodowy,- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2019-05-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Sporządzanie pizzy.
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "KRYSLEX" KRZYSZTOF ZACHARA - 2016-08-26 - Brzesko (małopolskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na stanowisku odpowiedzialna będzie całokształt spraw organizacyjno administracyjnych.Ważniejsze zadania:wykonywanie czynności związanych z obsługą sekretariatu Wydziału;wykonywanie czynności kancelaryjnych zgodnie z aktualną Instrukcją Kancelaryjną;nadzorowanie terminowości załatwiania spraw przez pracowników Wydziału;prowadzenie rejestru uchwał Rady Miejskiej;opracowanie okresowych informacji z wykonania uchwał Rady Miejskiej dotyczących zakresu działania wydziału;prowadzenie rejestru zarządzeń Prezydenta;prowadzenie rejestru skarg i wniosków;wykonywanie czynności związanych z zamieszczaniem materiałów informacyjnych z zakresu Wydziału w Biuletynie Informacji Publicznej i na stronach Miasta Słupska;promulgacja prawa w formie elektronicznej;prowadzenie aplikacji pro finanse oraz ewidencji czasu pracy dla pracowników Wydziału;kompletowanie przepisów prawnych oraz notatek prasowych dot. pracy Wydziału;prowadzenie zbioru statutów i regulaminów jednostek, wobec których Wydział wykonuje zadania z zakresu nadzoru;przygotowanie zbiorczych materiałów informacyjnych, sprawozdawczych i innych dotyczących prac Wydziału;przygotowanie aktów prawnych w postaci elektronicznej, przekazywanie ich do ogłoszenia w wojewódzkim dzienniku urzędowym oraz publikowanie w zbiorze aktów prawa miejscowego;wykonywanie innych zadań merytorycznych związanych z pracą na zajmowanym stanowisku oraz zadań w charakterze doraźnym, zapewniających prawidłowe funkcjonowanie Wydziału Zdrowia i Spraw Społecznych.Warunki pracy na stanowisku:intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi;długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;wymuszona pozycja ciała;praca w budynku, w którym znajduje się winda.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 m-cy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.Wynagrodzenie od 2850 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.Link do ogłoszenia o naborze: http://bip.um.slupsk.pl/praca/705.html
Urząd Miejski w Słupsku - 2019-12-31 - Słupsk (pomorskie)