STANOWISKO DS. DOWODÓW OSOBISTYCH, EWIDENCJI LUDNOŚCI I ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO Pępowo oferta pracy Urząd Gminy Pępowo
Najatrakcyjniejsze wyposażenie łazienki.
Stanowisko: STANOWISKO DS. DOWODÓW OSOBISTYCH, EWIDENCJI LUDNOŚCI I ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Więcej informacji: http://bip.pepowo.pl/dokument/4035
Data publikacji: 2019-11-21
Lokalizacja: Pępowo (wielkopolskie)
Pracodawca: Urząd Gminy Pępowo
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:St. Nadstawek 6, 63-830 Pępowo, powiat: gostyński, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Więcej informacji: http://bip.pepowo.pl/dokument/4035
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. DOWODÓW OSOBISTYCH, EWIDENCJI LUDNOŚCI I ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pępowo
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gostyński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pępowo
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Nazwa pracodawcy: Urząd Gminy Pępowo
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gostyniu
Adres pracodawcy:
St. Nadstawek 6, 63-830 Pępowo, powiat: gostyński, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Kontakt z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: gostyński
Gmina pracodawcy: Pępowo
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Pępowo
Ulica pracodawcy: St. Nadstawek
Numer budynku pracodawcy: 6
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gostyniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 21.11.2019
Oferta pracy ważna do: 04.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 21.11.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 21.11.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?c74bde5023b8a5764297092427a35cf8
Podobne oferty pracy
- rozdział przesyłek zwykłych na rejony doręczeń,- rozdział przesyłek zwykłych wg PNA,- wprowadzanie do pocztowych systemów komputerowych przesyłek poleconych i paczek przeznaczonych do doręczania przez listonoszy (ZST, POCZTA 2000),- opracowywanie przesyłek poleconych nadawanych przez masowych nadawców,- rozdział przesyłek zwykłych na skrytki pocztowe,- przygotowanie ładunku wychodzącego,- rozliczanie listonoszy z przesyłek pobranych do doręczenia
kontakt przez PUP - 2019-02-05 - Dębno (zachodniopomorskie)
Prace zbrojarskie wykonywane na budynkach.Praca na terenie woj. pomorskiego.
USŁUGI REMONTOWO BUDOWLANE Sławek Wesołowski - 2016-01-29 - Kleszczewo Kościerskie (pomorskie)
ODŚNIEŻANIE PARKINGU, PRZYJMOWANIE OPŁATMILE WIDZIANE OSOBY NIEPELNOSPRAWNE
PHU KONRAD MAJCHER - 2016-12-06 - Łódź (łódzkie)
Pomoc przy sprzedaży roślin ogrodniczych i art. ogrodniczych oraz obsługa klienta
ZIELONA STREFA RENATA MATUSZEWSKA-STANKIEWICZ - 2019-12-13 - Gdańsk (pomorskie)
zapoznanie się z topografią archiwum;przestrzeganie procedur archiwizacji dokumentów;współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu w sprawie przekazywania dokumentacji do Składnicy Akt;sprawdzanie segregatorów przekazywanych z poszczególnych komórek organizacyjnych Urzędu;kserowanie dokumentów;pomoc w przygotowaniu procesu brakowania dokumentacji niearchiwalnej.
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Łódź (łódzkie)
MONTOWANIE I SPAWANIE KONSTRUKCJI STALOWYCHMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY :PUSTKÓW OSIEDLE + DELEGACJA
KAZET K I E TARCZYŃSKI SPÓŁKA JAWNA - 2019-11-18 - Pustków-Osiedle (podkarpackie)
naprawa samochodów osobowych i ciężarowych,
AUTO - TRANSPORT KOTT ANDRZEJ - 2017-09-12 - Piekary Śląskie (śląskie)
Zapewnianie realizacji zadań przez utrzymanie i użytkowanie obiektów w Oddziale i podległych jednostkach terenowych.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział Gdańsk - 2019-05-15 - Gdańsk (pomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2018-08-16 - Rogów Opolski (opolskie)
Praca fizyczna przy produkcji. Praca jednozmianowa w godz. 7-15. Umowa o pracę na czas określony 6 miesięcy. Wynagrodzenie: 1850 zł brutto miesięcznie. Wymagania pracodawcy: wykształcenie podstawowe lub zawodowe. Kontakt z pracodawcą: Magdalena Robaczewska tel. 58 30 30 300 email: magda (at) bionics.pl
GREEN S.A.D. TECHNOLOGY spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-01-29 - Żukowo (pomorskie)
- ważenie mięsa- przetwarzanie mięsa- skanowanie towarów mięsnych
MS Mitarbeiterservice GmbH Arbeitnehmerüberlassung - 2016-02-16 - Niemcy (Niemcy)
a)egzekwowanie należności z tytułu nienależnie pobranych świadczeń i odpłatności rodziców biologicznych za pobyt dzieci w pieczy zastępczej na podstawie wydanych decyzji administracyjnych,b)sporządzanie tytułów wykonawczych do należności przeterminowanych,c)prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz nadzór nad środkami trwałymi,d)sporządzanie wykazu środków trwałych objętych ubezpieczeniem majątkowym,e)sporządzanie i analiza not obciążeniowych i uznaniowych dla gmin i powiatów za dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej,f)analiza not obciążeniowych z innych powiatów za dzieci umieszczone w pieczy zastępczej oraz przekazywanie do kasy Starostwa Powiatowego celem ich realizacji,g)ujmowanie w księgach rachunkowych dowodów księgowych,h)sporządzanie sprawozdań.
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Bydgoszczy - 2020-02-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obsługa, przygotowanie zamówienia, dokładanie produktów, porządek na stanowisku pracy
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Zduńska Wola (łódzkie)
j.w.
"HouseBUD" Mirosław Ziębicki - 2015-12-01 - Warszawa (mazowieckie)
sprzątanie biurowych, odkurzanie, ścieranie kurzy, dbanie o pomieszczenia socjalne i inne prace zlecone.
Gegenbauer Polska Sp. z.o.o - 2018-06-27 - Modlnica (małopolskie)
Pakowanie i rozpakowywanie produktów. Przezbrajanie i obsługa maszyn oraz utrzymanie ich w ciągłym ruchu. Przygotowanie środków produkcji do realizacji zlecenia. Dbanie o racjonalne zużycie materiałów do produkcji. Przestrzeganie norm jakościowych oraz ilościowych w wykonywanej pracy. Prowadzenie czynności kontrolnych zgodnie z przyjętym planem kontroli jakości. Dopuszczanie poszczególnych nadruków do produkcji seryjnej, Terminowa realizacja zadań wynikających z plany produkcyjnego, Zgłaszanie przełożonemu wszelkich zauważonych nieprawidłowości związanych z jakością i ilością produktów
kontakt przez PUP - 2019-07-16 - Robakowo (wielkopolskie)
Zapewnia obsługę kont płatników w zakresie rozliczeń.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU - 2017-09-01 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Prace geodezyjne. Pomiary geodezyjne sytuacyjno-wysokościowe. Możliwość pracy w delegacji.
Przedsiębiorstwo Robót Torowych TORREMS Sp z o.o. - 2017-06-06 - Brody Małe (lubelskie)
nauczanie przedmiotu plastyka w klasach IV - VII
SZKOŁA PODSTAWOWA IM. MJR HENRYKA DOBRZAŃSKIEGO W WANDOWIE - 2019-09-27 - Wandowo (pomorskie)
1. Prowadzenie miejskiego zasobu geodezyjnego i kartograficznego dla obszaru miasta Chełm w tym w zakresie:1) części opisowej Ewidencji Gruntów i Budynków,2) rejestru cen i wartości nieruchomości,3) gleboznawczej klasyfikacji gruntów.2. Orzekanie w drodze decyzji o zmianach w operacie ewidencji gruntów i budynków z urzędu i na wniosek osób fizycznych i prawnych.3.Utrzymanie operatu ewidencyjnego w stanie aktualności a także aktualizację i modernizację informacji zawartych w ewidencji gruntów i budynków w drodze zamówień publicznych oraz czynności materialno technicznych na podstawie:1) przepisów prawa,2) wpisów w księgach wieczystych,3) prawomocnych orzeczeń sądu, a w przypadkach dotyczących europejskiego poświadczenia spadkowego orzeczeń sądu,4) ostatecznych decyzji administracyjnych,5) aktów notarialnych,6) aktów poświadczenia dziedziczenia oraz europejskich poświadczeń spadkowych,7) zgłoszeń budowy budynku, zawiadomień o zakończeniu budowy budynku oraz zgłoszeń rozbiór-ki budynku,8) wpisów w innych rejestrach publicznych,9) wniosku zainteresowanego podmiotu ewidencyjnego i wskazanej w tym wniosku dokumentacji geodezyjnej przyjętej do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego.4. Zawiadamianie o dokonanych zmianach w danych ewidencyjnych:1) organów podatkowych w wypadku zmian danych mających znaczenie dla wymiaru podat-ków: od nieruchomości, rolnego i leśnego2) wydziału ksiąg wieczystych w wypadku zmian danych objętych działem I ksiąg wieczystych,3) jednostki statystyki publicznej w wypadku zmian w cechach adresowych nieruchomości oraz dopisywania i wykreślania budynków,4) właściwych podmiotów ewidencyjnych oraz osób, jednostek organizacyjnych i organów.5. Udostępnianie wypisów z rejestrów, kartotek i wykazów, wyrysów z mapy ewidencyjnej, kopii dokumentów uzasadniających wpisy do bazy danych operatu ewidencyjnego oraz innych informa-cji zawartych w operacie ewidencyjnym na żądanie:1) właścicieli oraz osób i jednostek organizacyjnych władających gruntami, budynkami lub lokalami, których dotyczy udostępniany zbiór danych lub wypis,2) organów administracji publicznej albo podmiotów niebędących organami administracji publicznej, realizujących, na skutek powierzenia lub zlecenia przez organ administracji publicznej, zadania publiczne związane z gruntami, budynkami lub lokalami, których dotyczy udostępniany zbiór danych lub wypis,3) operatorów sieci w rozumieniu ustawy z dnia 7 maja 2010 r. o wspieraniu rozwoju usług i sieci telekomunikacyjnych innych podmiotów, które mają interes prawny w tym zakresie.6. Naliczanie opłat za:1) sporządzanie i wydawanie wypisów oraz wyrysów i innych dokumentów z operatu ewidencji gruntów i budynków,2) wysłanie materiałów zasobu pod wskazany adres,3) udostępnianie rzeczoznawcom majątkowym do wglądu zbiorów aktów notarialnych oraz orzeczeń sądowych i decyzji administracyjnych będących podstawą wpisów w ewidencji gruntów i budynków.7. Archiwizacja wycofanych danych ewidencyjnych.8. Ochrona danych ewidencyjnych przed ich utratą, zniszczeniem, niepożądaną modyfikacją, nieuprawnionym do nich dostępem i ujawnieniem.9. Okresowa weryfikacja danych ewidencyjnych w zakresie:1) zgodności tych danych z treścią dokumentów źródłowych stanowiących podstawę wpisu do ewidencji,2) zgodności treści mapy ewidencyjnej ze stanem faktycznym w terenie,10. Sporządzanie i przekazywanie marszałkowi województwa zestawień zbiorczych danych obję-tych ewidencją, zwane dalej na podstawie wykazów gruntów, wykazów budynków i wykazów lokali na dzień 1 stycznia każdego roku.11. Modernizacja ewidencji gruntów i budynków.12. Przeprowadzanie powszechnej taksacji nieruchomości oraz opracowywanie i prowadzenie map i tabel taksacyjnych dotyczących nieruchomości.13. Wydawanie zaświadczeń potwierdzających fakt posiadania gospodarstwa rolnego przez osoby fizyczne i prawne.14. Aktualizacja klasyfikacji gleboznawczej gruntów.15. Realizacja zamówień publicznych z zakresu działania Wydziału.16. Ochrona danych EGIB przed ich utratą, zniszczeniem oraz niepożądaną modyfikacją i nieu-prawnionym do nich dostępem.17. Wykonywanie innych poleceń przełożonego wynikających z potrzeb pracodawcy i odpowiadających kwalifikacjom pracownika.
Urząd Miasta Chełm - 2020-01-30 - Chełm (lubelskie)
zapoznanie z dokumentacją techniczną; ocena i segregacja kamienia, cegły klinkierowej, płyt kamienno-betonowych i kostki betonowej; gromadzenie i dobieranie żwiru, piasku, tłucznia i odpowiednie ich składanie; wyznaczanie profili, podsypek za pomocą krzyży niwelacyjnych, łat z poziomicami; układanie podkładu pod bruk; ubijanie podkładu i nawierzchni ręcznie lub mechanicznie-zagęszczarkami, wiązanie i spoinowanie; układanie nawierzchni, docinanie materiału, brukowanie skarp; obmiar robót drogowych.
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Lisie Pole (zachodniopomorskie)
aktywna sprzedaż produktów z Chin przez telefon, telefoniczne dostarczanie klientom z Chin informacji o produktach firmy, obsługa firmowej poczty elektronicznej w języku chińskim, praca 20godz/ tygodniowo od poniedziałku do piątku w godz. 8-11
NTT TRADE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-29 - Nadarzyn (mazowieckie)
tapicerowanie mebli skóra i tkaniną obsługa narzedzi tapicerskich i inne prace zwiazane z produkcją mebli
BH Meble Sp.Z.o.o Spółka Komandytowa - 2016-09-14 - Srebrzyszcze (lubelskie)
1. Montaż rurociągów przemysłowych. 2. Wykonywanie izolacji ciepło i zimnochronnych. 3. Prace montersko - blacharskie.
B&W Spółka zo.o.sp.k. - 2019-04-17 - Starogard Gdański (pomorskie)
Praca w kuchni, przygotowywanie produktów, obróbka produktów, dbanie o stanowisko pracy. Umnowa o pracę na czas określony. Proponowany okres zatrudnienia: 2 lata. Oferta dostępna w sali G
kontakt przez PUP - 2018-11-07 - Wrocław (dolnośląskie)
Udzielanie informacji o dostępności, standardzie i wyposażeniu pokoi hotelowych, prowadzenie bieżącej ewidencji, obsługa faksu, ksero, kasy hotelowej, komputera.
kontakt przez PUP - 2016-09-23 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracyZapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2018-07-16 - Tuchola (kujawsko-pomorskie)
realizowanie planów sprzedaży narzędzi, urządzeń i części zamiennych na wyznaczonym terenie, doradztwo techniczne w zakresie produktów czołowych producentów narzędzi, aktywne zdobywanie klientów, przygotowywanie ofert handlowych i prowadzenie negocjacji
OTELO Sp. z o.o. - 2016-04-14 - Zawiercie (śląskie)
Przyjmowanie i opracowywanie przesyłek, rozdział przyjętych przesyłek, przygotowanie do wysyłki opakowani azbiorczego
kontakt przez OHP - 2017-11-29 - Warszawa (mazowieckie)
nadzór nad obiegiem dokumentacji oraz jej aktualizacja , przegląd zamówień i zapytań oraz ocena możliwości ich wykonania, kosztorys ofert i zapytań.
CZEKAMET PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-09-28 - Czekanów (śląskie)