STANOWISKO DS. BUDOWNICTWA I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH (OFERTA KONKURSOWA) Psary oferta pracy Urząd Gminy w Psarach

Stanowisko: STANOWISKO DS. BUDOWNICTWA I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH (OFERTA KONKURSOWA)

Wynagrodzenie: od 2 800 PLN

Zakres obowiązków: 1. Sporządzanie i aktualizacja planów zamówień publicznych.2. Sporządzanie rocznego sprawozdania o udzielonych zamówieniach publicznych.3. Prowadzenie rejestru zamówień publicznych.4. Prowadzenie czynności proceduralnych w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie przygotowania, przeprowadzenia i udzielania zamówień publicznych.5. Prowadzenie ewidencji umów zawieranych w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych.6. Organizowanie posiedzeń komisji przetargowej oraz obsługa techniczno-organizacyjna komisji.7. Przygotowywanie projektów umów zawieranych w trybie ustawy.8. Przygotowywanie projektów rozstrzygnięć na wniesione środki ochrony prawnej.9. Zwrot wadium oraz zabezpieczenia należytego wykonania umowy.10. Przygotowywanie wniosków o pozwolenie na budowę, zgłoszeń robót budowlanych.11. Przygotowywanie umów, aneksów i załączników do podpisywanych umów z Wykonawcami.12. Nadzorowanie i monitorowanie umów o podwykonawstwo i akceptowanie podwykonawców.13. Uzyskiwanie pozwoleń na użytkowanie obiektów realizowanych w ramach inwestycji gminnych.14. Wprowadzanie umów zleceń i innych dokumentów do rejestru elektronicznego.15. Prowadzenie korespondencji urzędowej w zakresie powierzonych zadań i ich załatwianie zgodnie z kompetencjami referatu.Godziny pracy zgodnie z funkcjonowaniem UG w Psarach: tj. poniedziałek od 7:30 do 17:00, od wtorku do czwartku od 7:30 do 15:30, piątek od 7:30 do 14:00.

Data publikacji: 2021-04-19

Lokalizacja: Psary (śląskie)

Pracodawca: Urząd Gminy w Psarach

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Malinowicka 4, 42-512 Psary, powiat: będziński, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
1. Sporządzanie i aktualizacja planów zamówień publicznych.2. Sporządzanie rocznego sprawozdania o udzielonych zamówieniach publicznych.3. Prowadzenie rejestru zamówień publicznych.4. Prowadzenie czynności proceduralnych w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie przygotowania, przeprowadzenia i udzielania zamówień publicznych.5. Prowadzenie ewidencji umów zawieranych w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych.6. Organizowanie posiedzeń komisji przetargowej oraz obsługa techniczno-organizacyjna komisji.7. Przygotowywanie projektów umów zawieranych w trybie ustawy.8. Przygotowywanie projektów rozstrzygnięć na wniesione środki ochrony prawnej.9. Zwrot wadium oraz zabezpieczenia należytego wykonania umowy.10. Przygotowywanie wniosków o pozwolenie na budowę, zgłoszeń robót budowlanych.11. Przygotowywanie umów, aneksów i załączników do podpisywanych umów z Wykonawcami.12. Nadzorowanie i monitorowanie umów o podwykonawstwo i akceptowanie podwykonawców.13. Uzyskiwanie pozwoleń na użytkowanie obiektów realizowanych w ramach inwestycji gminnych.14. Wprowadzanie umów zleceń i innych dokumentów do rejestru elektronicznego.15. Prowadzenie korespondencji urzędowej w zakresie powierzonych zadań i ich załatwianie zgodnie z kompetencjami referatu.Godziny pracy zgodnie z funkcjonowaniem UG w Psarach: tj. poniedziałek od 7:30 do 17:00, od wtorku do czwartku od 7:30 do 15:30, piątek od 7:30 do 14:00.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. BUDOWNICTWA I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH (OFERTA KONKURSOWA)

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Psary

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: będziński

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2401

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Psary

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 10.05.2021

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne:a)wykształcenie wyższe o kierunku administracja lub prawo w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym (studia I stopnia); b) staż pracy minimum 1 rok;c) Znajomość przepisów ustawy: Prawo zamówień publicznych wraz z aktami wykonawczymi do ustawy, Prawo budowlane, Kodeks postępowania administracyjnego;d) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych i niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie, brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;e) nieposzlakowana opinia.Wymagania dodatkowe:a) preferowane doświadczenie zawodowe na stanowiskach związanychz udzielaniem zamówień publicznych (po stronie zamawiającego lub wykonawcy),b) kursy, szkolenia, warsztaty z zakresu Prawa zamówień publicznych, Prawa budowlanegoc) biegła obsługa komputera.

Nazwa pracodawcy: Urząd Gminy w Psarach

danePracodawcy_nip: 6251610638

danePracodawcy_regon: 000537243

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie

Adres pracodawcy:
Malinowicka 4, 42-512 Psary, powiat: będziński, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty: a) Curriculum Vitae nie zawierające zdjęcia, z podaniem tylko informacji określonych w art. 22 1 Kodeksu pracy (tj. imię i nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia); b) list motywacyjny; c) podpisany kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie; d) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe; e) kopie dokumentów potwierdzających przebieg zatrudnienia świadectwa pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu; f) podpisane oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych oraz braku prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne, za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.(Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedłożenia oryginału aktualnego zapytania o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego);g) podpisane oświadczenie dotyczące ochrony danych osobowych w procesie rekrutacji;h) podpisane oświadczenie o obowiązku publikacji danych osobowych w Biuletynie Informacji Publicznej;j) osoby, które zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych są obowiązane do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać: osobiście w siedzibie Urzędu Gminy kancelaria na parterze budynku, za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Gminy Psary, 42-512 Psary, ul. Malinowicka 4 (liczy się data wpływu do Urzędu).Termin składania ofert upływa z dniem 30 kwietnia 2021 r. o godz. 14.00 Oferty należy składać wyłącznie w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym, z dopiskiem: Oferta na wolne stanowisko urzędnicze ds. budownictwa i zamówień publicznych pełny etat.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, inny - Termin składania ofert upływa z dniem 30 kwietnia 2021 r. o godz. 14.00 Oferty należy składać wyłącznie w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym, z dopiskiem: Oferta na wolne stanowisko urzędnicze ds. budownictwa i zamówień publicznych pełny etat.

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24

Powiat pracodawcy: będziński

danePracodawcy_kodPowiatu: 2401

Gmina pracodawcy: Psary

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Psary

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0220291

Ulica pracodawcy: Malinowicka

Numer budynku pracodawcy: 4

Profil działalności pracodawcy:
Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411090

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|213

Data dodania oferty pracy: 19.04.2021

Oferta pracy ważna do: 30.04.2021

Data udostępnienia oferty pracy: 19.04.2021

Data przyjęcia oferty pracy: 19.04.2021

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?af4879ffff5b109de1d8433bfbe23854

Podobne oferty pracy

PRACOWNIK HALI- DZIAŁ SPOŻYWCZY I PRZEMYSŁOWY - od 2 150 PLN

układanie towaru, dbałość o produkty, obsługa i doradzanie klientom
AUCHAN POLSKA SP. Z O.O. - 2018-02-01 - Poznań (wielkopolskie)

PRACOWNIK DO OBSŁUGI KLIENTA - od 1 850 PLN

Obsługa klientów, przygotowywanie towaru do sprzedaży, wykonywanie produktów florystycznychKontakt telefoniczny lub e-mailowy.
SILVER - PIZZERIA & RESTAURACJA; BJM KWIACIARNIA Michał Rosiak - 2016-01-20 - Płońsk (mazowieckie)

STOLARZ - od 2 800 PLN

Montaż mebli i elementów drewnianych na jachtach, wykonywanie elementów do mebli skrzyniowych przeznaczonych do wyposażenia jachtów, obróbka elementów drewnianych i z materiałów drewnopodobnych, praca z rysunkiem technicznym, obsługa maszyn i urządzeń stolarskich, kompletowanie i montaże elementów konstrukcyjnych. Praca od poniedziałku do piątku oraz w wybrane soboty, rozpoczęcie pracy w godzinach: 7-9 przez 8 godzin dziennie. Możliwość pracy zmianowej.
Sunreef Venture S.A - 2021-05-20 - Gdańsk (pomorskie)

KELNER - 997,4 PLN

obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-11-24 - Żywiec (śląskie)

POMOC KUCHENNA K/M - od 2 300 PLN

obieranie, krojenie, szatkowanie i siekanie warzyw i owoców na późniejsze potrawy, utrzymywanie czystości w obrębie kuchni i zaplecza sanitarnego. Praca w godz. 8:00-16:00
kontakt przez PUP - 2019-02-20 - Warszawa (mazowieckie)

STANOWISKO DS. OCHRONY - od 2 000 PLN

zabezpieczenie przed przedostaniem się osób nieuprawnionych na teren zakładu, ochrona mienia przed dewastacją i kradzieżą, reagowanie i podejmowanie odpowiednich działań w sytuacji zagrożenia
kontakt przez PUP - 2017-06-28 - Rzędów (świętokrzyskie)

PRACOWNIK LINIOWY - od 13,7 PLN

Praca w obsłudze linii produkcyjnej.
Leasing Team Sp. z o.o. - 2018-04-03 - Kęty (małopolskie)

STANOWISKO DS. BEZPIECZEŃSTWA - od 2 800 PLN

1)Opracowywanie potrzeb z zakresu urządzeń teletransmisyjnych, programów, wyposażenia ich w urządzenie zabezpieczające, oraz utrzymywanie ich w sprawności. Zabezpieczenia serwisu urządzeń telekomunikacyjnych,2)Współpraca z partnerami zewnętrznymi;3)Organizowanie i koordynacja ochrony informacji niejawnych i tajemnicy służbowej;4)Opracowywanie zasad technicznego zabezpieczenia mienia i obiektów bankowych oraz planowanie zaopatrzenia w środki i urządzenia zabezpieczające;5)Sprawowanie nadzoru nad eksploatacją, konserwacją i naprawami elektronicznych systemów antywłamaniowych i antynapadowych;6)Kreowanie i realizacja polityki bezpieczeństwa Banku;7)Opracowywanie polityki i procedur bezpieczeństwa systemów telekomunikacyjnych Banku oraz nadzór nad ich przestrzeganiem.
Bank Spółdzielczy w Poddębicach - 2017-05-10 - Poddębice (łódzkie)

POMOCNIK DRUKARZA, PRACOWNIK DZIAŁU ZNAKOWANIA - 2 400 - 3 200 PLN

obsługa maszyn poligraficznych- tampodruk, sitodruk, laser
ASGARD SP.Z.O.O - 2018-04-04 - Baranowo (wielkopolskie)

STANOWISKO PRACY DS. ZARZĄDZANIA ENERGIĄ W WYDZIALE GOSPODARKI KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKA - od 4 000 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: osoba na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie w szczególności za wdrażanie i monitoring standardów zarządzania energią, podejmowania działań zmierzających do osiągnięcia oszczędności energii w sektorze publicznym, wykorzystanie OZE, podnoszenie efektywności energetycznej oraz planowanie i opiniowanie działań inwestycyjnych pod względem energetycznym.Ważniejsze zadania:Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: tworzenie miejskiego systemu informacyjnego zawierającego dane na temat zużycia energii na terenie Miasta, a także zarządzanie i aktualizacja systemu; nadzór nad realizacją polityki energetycznej na obszarze Miasta określonej w "Założeniach do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe dla Miasta Słupsk"; koordynacja i monitorowanie realizacji planów gospodarki niskoemisyjnej i energetycznej; organizowanie i monitorowanie procesu wyboru podmiotów mających świadczyć różnego rodzaju usługi (konsultacyjne, nadzorcze) oraz wyboru projektów z zakresu efektywności energetycznej (m.in. W budownictwie, transporcie, przemyśle, turystyce, handlu) i wykorzystania odnawialnych żródeł energii, które zostaną zrealizowane w Mieście; opiniowanie uzgadnianie dla odbiorców energii wyboru nośnika do celów grzewczych dla nowych inwestycji i dla obiektów modernizowanych; opiniowanie audytów energetycznych i części energetycznych wniosków o dofinansowanie dla inwestycji miejskich; przygotowywanie planów termomodernizacyjnych; uzgadnianie zakresu prac remontowych oraz modernizacyjnych na urządzeniach, instalacjach i sieciach energetycznych, w obiektach Miasta oraz udział w odbiorach tych robót; inicjowanie działań modernizacyjnych istniejącego oświetlenia ulicznego i oświetlenia wewnętrznego; opiniowanie rozwiązań przewidzianych do uwzględnienia w miejscowych planach zagospodarowania przestrzennego w zakresie zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe; podejmowanie działań zmierzających do oszczędności w zakresie zużycia energii w sektorze publicznym Miasta, w tym m.in.: koordynacja prac związanych z utworzeniem, prowadzeniem Słupskiej Grupy Zakupowej zawiązanej w celu wspólnego zakupu energii elektrycznej; analiza i aprobata umów na dostawę ciepła, energii elektrycznej i gazu; analizowanie zapotrzebowania placówek gminnych w media, w celu prawidłowego doboru taryfy, optymalizacji zużycia, mocy zamówionych oraz usunięcia nieprawidłowości w systemie; monitoring i analiza zużycia energii w obiektach Miasta (bieżący rejestr kosztów i wielkości energetycznych, informacja ogólna o obiektach); monitorowanie budowlanych zmian termomodernizacyjnych i związanych z sieciami energetycznymi w miejskich obiektach publicznych; zapewnienie udziału Miasta w unijnych i międzynarodowych programach i projektach z zakresu efektywnego wykorzystania energii, wody oraz ochrony środowiska; współpraca z krajowymi i zagranicznymi organizacjami propagującymi racjonalne użytkowanie i zarządzanie energią; rozpowszechnienie dobrych praktyk, informacji na temat wdrażanych zadań i projektów, w tym: propagowanie pro energetycznych i pro ekologicznych zachowań wśród nie energetyków, w szczególności propagowanie oszczędzania energii i odnawialnych źródeł energii na terenie gminy, wdrażanie i propagowanie nowych sposobów oszczędności energii.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka przystosowana dla potrzeb osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.Wynagrodzenie od 4000 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-07-05 - Słupsk (pomorskie)

PRACOWNIK GOSPODARCZY - od 1 400 PLN

porządkowanie terenu zewnętrznego
ICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2021-06-02 - Ełk (warmińsko-mazurskie)

INŻYNIER PRODUKCJI - od 2 800 PLN

- Zapoznanie się z procesem technologicznym ciągłego poziomu odlewania, zapoznanie się z procesem technologicznym odlewania gąsek stopów cynku, zapoznanie się zakresem pracy labolatorium spektralnego, pomoc przy przygotowaniach do spedycji wyrobów i ich magazynowania- zgodność z dokumentacją, współudział w przygotowaniu linii technologicznych do uruchamiania po wymianie tygla, śledzenie parametrów pieców i reagowanie na "odchylenia", uczstnictwo w kontroli wyrobów gotowych, procedura pobierania próbek metalu do analiz składu chemicznego, odczytywanie parametrów procesu technologicznego i zapoznanie ze sterowaniem procesu odlewania ciągłego kształtowników , uczestnictwo w przygotowaniach wsadu produkcyjnego pod B101, RG-5, CuSn12 itd, prowadzenie rejestrów produkcyjnych.- Wynagrodzenie: 2800 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do 3 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 6:00-14:00, 14:00-22:00, 22:00-6:00 + soboty, niedziele - wg grafiku. Wykształcenie wyższe - inżynier metalurgii. Min 2 lata doświadczenia na w.w stanowisku. Kontakt wstępnie telefoniczny (tel.: 510-223-612) w godz.: 8:00-14:00 celem ustalenia spotkania z pracodawcą lub e-mail: umalcher (at) oms.com.pl
ODLEWNIA METALI SZOPIENICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-22 - Katowice (śląskie)

NAUCZYCIEL EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ - od 2 250 PLN

Nauczyciel wychowawca w klasach I-III. Wynagrodzenie w zależności od awansu zawodowego.
Stowarzyszenie Edukacyjne "Uśmiech Dziecka" w Charbielinie - 2019-06-14 - Charbielin (opolskie)

AUTOMATYK - 2 000 - 3 000 PLN

konserwacja, naprawa oraz modyfikacja maszyn i urządzeń produkcyjnych. Diagnozowanie i usuwanie bieżących awarii z zakresu automatyki. Nadzór nad systemem kontrolno-pomoarowym. Prowadzenie i aktualizacja dokumentacji elektryczej maszyn i urządzeńkontakt: aneta.kowalczyk (at) vanpur.com
VAN PUR Sp. akcyjna - 2015-12-01 - Jędrzejów (świętokrzyskie)

STANOWISKO DS. POŚWIADCZEŃ - 1 440 PLN

Staż w Wydziale Ubezpieczeń i Składek ZUS w Nowym Sączu. Opracowanie wniosków o poświadczenie przebiegu ubezpieczenia i podstawy wymiaru składek dla potrzeb ustalenia świadczeń długo i krótkookresowych. Staż w godz. 7.00-15.00
kontakt przez PUP - 2021-05-11 - Nowy Sącz (małopolskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - od 17 PLN

1.RĘCZNE SORTOWANIE PRODUKTÓW LUB KOMPONENTÓW DO PRODUKCJI WYROBÓW Z MIĘSA 2. PRZENOSZENIE GOTOWYCH CZĘŚCI PRODUKTÓW Z LINII MONTAŻOWEJ 3. ROZBIERANIE NA CZĘŚCI ZASADNICZE WSZYSTKICH RODZAJÓW MIĘS 4. PRZYGOTOWANIE MATERIAŁÓW I NARZĘDZI NIEZBĘDNYCH DO PRODUKCJI. PRACA W WARUNKACH NISKICH TEMPERATUR
PROFIT4YOU Sp. z o.o. - 2020-03-31 - Jankowo Gdańskie (pomorskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI ŚWIADCZEŃ - od 2 400 PLN

Zapewnienie obsługi klienów w zakresie świadczeń krótkoterminowych. Praca w ZUS w Pabianicach, ul. Zamkowa 31wymagane dokumenty:CV, list motywacyjny (z zaznaczeniem stanowiska, o jakie ubiega się kandydat), kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, ukończone szkoły oraz doświadczenie zawodowe, odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji. (druk oświadczenia znajduje sie na stronie internetowej ZUS) Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania ZUS II Oddział w Łodzi. Oferty złożone lub nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Oferty niekompletne lub bez wymaganego i niepodpisanego oświadczenia nie będą rozpatrywane. Proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną oraz test wiedzy. Oferty należy przesyłać drogą pocztową z dopiskiem na kopercie "OFERTA PRACY". UWAGA: CV i inne dokumenty można składać również w ZUS w Pabianicach.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych II O/Łódź - 2019-03-21 - Pabianice (łódzkie)

KIEROWCA UBER K/M - od 2 900 PLN

jw.
BOGDAN KRZYŻOWSKI - 2017-07-28 - Warszawa (mazowieckie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI KLIENTA (0,875 ETATU) [OBROŃCÓW WESTERPLATTE 17 - KATOWICE] - od 1 793,75 PLN

- Profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i finansowych. Aktywna sprzedaż usług i towarów handlowych. Udzielanie informacji o świadczonych usługach. Kształtowanie pozytywnego wizerunku Poczty Polskiej S.A., w tym dbałość o estetykę stanowiska pracy.- Wynagrodzenie: 1793,75 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na zastępstwo. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca zmianowa zgodnie z harmonogramem czasu pracy w godzinach: 9:00-19:00 + soboty: 9:00-13:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku, ale niekoniecznie. Wymagana umiejętność profesjonalnej obsługi klienta. Wymagana umiejętności obsługi komputera, w tym podstawowa znajomość pakietu Ms Office. Wymagana wysoka orientacja na klienta, skuteczność w dążeniu do rezultatów, komunikatywność, dobra organizacja pracy własnej. Kontakt telefoniczny (7:30-15:30) (Tel. 32-253-25-19) lub e-mail: magdalena.ostrowska (at) poczta-polska.pl
"POCZTA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA" - 2016-12-29 - Katowice (śląskie)

TECHNIK PRAC BIUROWYCH - 1 440 PLN

praca biurowa w Dziale Ewidencji i Świadczeń - 2 osoby; praca biurowa w Dziale Instrumentów Rynku Pracy - 1 osoba
kontakt przez PUP - 2021-04-29 - Tarnowskie Góry (śląskie)

SERWISANT KOTŁÓW CO - od 1 500 PLN

Sprzątanie pomieszczeń biurowych,socjalnych , toalet, pomieszczeń produkcyjnychWysokość wynagrodzenia 1500 zł/brutto + premia uznaniowa. Miesjjsce wykonywania pracy Płońsk oraz teren kraju
Tanieogrzewanie.pl A.Sawicka R. Cichewicz Sp.j. - 2016-09-20 - Płońsk (mazowieckie)

FRYZJER - od 18,3 PLN

*
Marta Koba - 2021-06-07 - Pobierowo (zachodniopomorskie)

STANOWISKO DS. KANCELARYJNO-BIUROWYCH - 1 017,4 PLN

stanowisko ds. kancelaryjno-biurowych
kontakt przez PUP - 2019-04-02 - Dzierżoniów (dolnośląskie)

TERAPEUTA - od 2 900 PLN

Do obowiązków terapeuty należy realizacja celu działalności Domu, jakim jest podtrzymywanie i rozwiązywanie umiejętności Uczestników (z niepełnosprawnością intelektualną, sprężoną i autyzmem), niezbędnych do możliwie jak najbardziej samodzielnego życia, wspieranie ich rodzin w przezwyciężeniu trudnych sytuacji życiowych oraz integrowanie Uczestników i ich rodzin ze społecznością lokalną.Do zadań terapeuty należy:- nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktu terapeutycznego z uczestnikami Środowiskowego Domu Samopomocy Mozaika, ich rodziną, środowiskiem i zespołem wspierająco-aktywizującym;- planowanie indywidualnego i grupowego programu działań terapeutycznych w oparciu o diagnozę, zainteresowania, potrzeby i możliwości Uczestnika;- organizowanie w ramach terapii zajęć, których celem jest poprawa stanu fizycznego, psychicznego i społecznego funkcjonowania Uczestnika oraz pomoc w jego integracji;- dokumentowanie, monitorowanie i ocenianie procesu terapeutycznego;- wykonywanie wraz z Uczestnikiem zajęć o charakterze terapeutycznym;- przestrzeganie przepisów bhp właściwych podejmowanej aktywności w celu zapewnienia Uczestnikowi możliwie najwyższego bezpieczeństwa;- prowadzenie treningów funkcjonowania z życiu codziennym, rozwiązywanie problemów organizacji czasu wolnego;
Środowiskowy Dom Samopomocy "Mozaika" - 2020-08-27 - Lublin (lubelskie)

OPERATOR MASZYNY CNC - od 15 PLN

Kontrola jakości, obsługa maszyny CNC, dbałość o funkcjonowanie maszyny. Przygotowanie i montaż narzędzi, dbałość o czystość.
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG TECHNICZNYCH ELEKTRYK SP. Z O.O. - 2016-02-18 - Imielin (śląskie)

STANOWISKO DS. ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI - do 2 500 PLN

Do obowiązków osoby na tym stanowisku należy zapewnienie właściwej realizacji zadań przez utrzymanie i użytkowanie obiektów w oddziale i podległych jednostkach.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Legnicy - 2016-04-13 - Legnica (dolnośląskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 2 000 PLN

zgodnie ze stanowiskiem pracy, wynagrodzenie od 2000 zł brutto- do uzgodnienia
BARCELONA Sp. z o.o. - 2016-08-30 - Ustka (pomorskie)

STANOWISKO DS. REMONTÓW PUBLICZNEGO MIESZKANIOWEGO ZASOBU MIASTA CHEŁMW WYDZIALE NIERUCHOMOŚCI W DEPARTAMENCIE ARCHITEKTURY, GEODEZJI I INWESTYCJI - od 3 400 PLN

1.Rozpatrywanie wniosków zgłaszanych przez najemców w zakresie prac remontowych w zajmowanych przez nich lokalach.2.Dokonywanie wizji lokalnej w terenie celem ustalenia stanu technicznego poszczególnych elementów budynków i kwalifikowanie do remontów.3.Planowanie remontów kapitalnych i bieżących budynków stanowiących publiczny mieszkaniowy zasób miasta Chełm.4.Opracowywanie planów remontu.5.Przygotowanie materiałów na przetargi na roboty budowlano remontowe w oparciu o ustawę prawo zamówień publicznych: przedmiarowanie wytypowanych elementów budynku, opracowanie kosztorysów inwestorskich, przygotowanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wydawanie dokumentów przetargowych oferentom, sporządzanie umów z wybranymi wykonawcami, udział w komisji przetargowej.6.Nadzorowanie robót remontowo budowlanych zgodnie z ustawą Prawo Budowlane.7.Nadzór nad zarządcą publicznego mieszkaniowego zasobu miasta Chełm w zakresie sprawnego funkcjonowania urządzeń technicznych budynku.8.Dokonywanie w tym również z udziałem zarządcy publicznego zasobu mieszkaniowego miasta Chełm przeglądów technicznych budynków wymaganych przepisami Prawa budowlanego.9.Współpraca z nadzorem budowlanym w zakresie oceny stanu technicznego budynków wchodzących w skłąd publicznego zasobu mieszkaniowego miasta Chełm.10.Sporządzanie analiz wykorzystania środków finansowych na remonty publicznego mieszkaniowego zasobu miasta.11.Współudział przy sporządzaniu sprawozdań z zakresu udzielonych zamówień publicznych, sprawozdań wewnętrznych oraz GUS.12.Współpraca w zakresie sporządzania wieloletnich programów gospodarowania publicznym mieszkaniowym zasobem miasta Chełm.13.Współdziałanie przy ustalaniu sposobu zarządzania lokalami i budynkami stanowiącymi publiczny mieszkaniowy zasób miasta Chełm.14.Współdziałanie z Radami Osiedlowymi w zakresie utrzymania w należytym stanie techniczno-porządkowym budynków mieszkalnych i użytkowych.15.Dokonywanie kontroli w zakresie remontów budynków i lokali stanowiących publiczny mieszkaniowy zasób miasta Chełm jako jednego z mechanizmów kontroli zarządczej.16.Samokontrola na stanowisku pracy.17.Wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonych.
Urząd Miasta Chełm - 2021-05-11 - Chełm (lubelskie)