STANOWISKO DS. REMONTÓW PUBLICZNEGO MIESZKANIOWEGO ZASOBU MIASTA CHEŁMW WYDZIALE NIERUCHOMOŚCI W DEPARTAMENCIE ARCHITEKTURY, GEODEZJI I INWESTYCJI Chełm oferta pracy Urząd Miasta Chełm

Stanowisko: STANOWISKO DS. REMONTÓW PUBLICZNEGO MIESZKANIOWEGO ZASOBU MIASTA CHEŁMW WYDZIALE NIERUCHOMOŚCI W DEPARTAMENCIE ARCHITEKTURY, GEODEZJI I INWESTYCJI

Wynagrodzenie: od 3 400 PLN

Zakres obowiązków: 1.Rozpatrywanie wniosków zgłaszanych przez najemców w zakresie prac remontowych w zajmowanych przez nich lokalach.2.Dokonywanie wizji lokalnej w terenie celem ustalenia stanu technicznego poszczególnych elementów budynków i kwalifikowanie do remontów.3.Planowanie remontów kapitalnych i bieżących budynków stanowiących publiczny mieszkaniowy zasób miasta Chełm.4.Opracowywanie planów remontu.5.Przygotowanie materiałów na przetargi na roboty budowlano remontowe w oparciu o ustawę prawo zamówień publicznych: przedmiarowanie wytypowanych elementów budynku, opracowanie kosztorysów inwestorskich, przygotowanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wydawanie dokumentów przetargowych oferentom, sporządzanie umów z wybranymi wykonawcami, udział w komisji przetargowej.6.Nadzorowanie robót remontowo budowlanych zgodnie z ustawą Prawo Budowlane.7.Nadzór nad zarządcą publicznego mieszkaniowego zasobu miasta Chełm w zakresie sprawnego funkcjonowania urządzeń technicznych budynku.8.Dokonywanie w tym również z udziałem zarządcy publicznego zasobu mieszkaniowego miasta Chełm przeglądów technicznych budynków wymaganych przepisami Prawa budowlanego.9.Współpraca z nadzorem budowlanym w zakresie oceny stanu technicznego budynków wchodzących w skłąd publicznego zasobu mieszkaniowego miasta Chełm.10.Sporządzanie analiz wykorzystania środków finansowych na remonty publicznego mieszkaniowego zasobu miasta.11.Współudział przy sporządzaniu sprawozdań z zakresu udzielonych zamówień publicznych, sprawozdań wewnętrznych oraz GUS.12.Współpraca w zakresie sporządzania wieloletnich programów gospodarowania publicznym mieszkaniowym zasobem miasta Chełm.13.Współdziałanie przy ustalaniu sposobu zarządzania lokalami i budynkami stanowiącymi publiczny mieszkaniowy zasób miasta Chełm.14.Współdziałanie z Radami Osiedlowymi w zakresie utrzymania w należytym stanie techniczno-porządkowym budynków mieszkalnych i użytkowych.15.Dokonywanie kontroli w zakresie remontów budynków i lokali stanowiących publiczny mieszkaniowy zasób miasta Chełm jako jednego z mechanizmów kontroli zarządczej.16.Samokontrola na stanowisku pracy.17.Wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonych.

Data publikacji: 2021-05-11

Lokalizacja: Chełm (lubelskie)

Pracodawca: Urząd Miasta Chełm

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
1.Rozpatrywanie wniosków zgłaszanych przez najemców w zakresie prac remontowych w zajmowanych przez nich lokalach.2.Dokonywanie wizji lokalnej w terenie celem ustalenia stanu technicznego poszczególnych elementów budynków i kwalifikowanie do remontów.3.Planowanie remontów kapitalnych i bieżących budynków stanowiących publiczny mieszkaniowy zasób miasta Chełm.4.Opracowywanie planów remontu.5.Przygotowanie materiałów na przetargi na roboty budowlano remontowe w oparciu o ustawę prawo zamówień publicznych: przedmiarowanie wytypowanych elementów budynku, opracowanie kosztorysów inwestorskich, przygotowanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wydawanie dokumentów przetargowych oferentom, sporządzanie umów z wybranymi wykonawcami, udział w komisji przetargowej.6.Nadzorowanie robót remontowo budowlanych zgodnie z ustawą Prawo Budowlane.7.Nadzór nad zarządcą publicznego mieszkaniowego zasobu miasta Chełm w zakresie sprawnego funkcjonowania urządzeń technicznych budynku.8.Dokonywanie w tym również z udziałem zarządcy publicznego zasobu mieszkaniowego miasta Chełm przeglądów technicznych budynków wymaganych przepisami Prawa budowlanego.9.Współpraca z nadzorem budowlanym w zakresie oceny stanu technicznego budynków wchodzących w skłąd publicznego zasobu mieszkaniowego miasta Chełm.10.Sporządzanie analiz wykorzystania środków finansowych na remonty publicznego mieszkaniowego zasobu miasta.11.Współudział przy sporządzaniu sprawozdań z zakresu udzielonych zamówień publicznych, sprawozdań wewnętrznych oraz GUS.12.Współpraca w zakresie sporządzania wieloletnich programów gospodarowania publicznym mieszkaniowym zasobem miasta Chełm.13.Współdziałanie przy ustalaniu sposobu zarządzania lokalami i budynkami stanowiącymi publiczny mieszkaniowy zasób miasta Chełm.14.Współdziałanie z Radami Osiedlowymi w zakresie utrzymania w należytym stanie techniczno-porządkowym budynków mieszkalnych i użytkowych.15.Dokonywanie kontroli w zakresie remontów budynków i lokali stanowiących publiczny mieszkaniowy zasób miasta Chełm jako jednego z mechanizmów kontroli zarządczej.16.Samokontrola na stanowisku pracy.17.Wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonych.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 400 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: (do uzgodnienia)

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. REMONTÓW PUBLICZNEGO MIESZKANIOWEGO ZASOBU MIASTA CHEŁMW WYDZIALE NIERUCHOMOŚCI W DEPARTAMENCIE ARCHITEKTURY, GEODEZJI I INWESTYCJI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 06

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0662

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 400 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 11.06.2021

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, budowlane

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0:
Pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani

wymagania_wymaganiaPozadane_zawodySzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), budowlane

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: znajomość ustawy prawo budowlane

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1: znajomość ustawy o samorządzie gminnym

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_2: znajomość Ustawy o pracownikach samorządowych

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_3:
biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość obsługi pakietów Office

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_4:
znajomość kodeksu postępowania administracyjnego

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_5:
studia podyplomowe lub szkolenia w zakresie administracji publicznej

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_6:
umiejętność oceny stanu technicznego budynku i elementów budynku oraz prawidłowości wykonania prac remontowo - budowlanych, kwalifikowanie robót do remontu

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_7:
bardzo dobra organizacja pracy własnej oraz samodyscyplina na stanowisku pracy

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_8: znajomość ustawy o samorządzie powiatowym

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_9:
umiejętność pracy w zespole, sumienność, staranność wysoka kultura osobista oraz komunikatywność

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_10:
znajomość ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_11:
uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_12:
umiejętność nadzorowania prac remontowo - budowlanych

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_13: znajomość Ustawy Prawo zamówień publicznych

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_1: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_2: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_3: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_4: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_5: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_6: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_7: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_8: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_9: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_10: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_11: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_12: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_13: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE INTERNETOWEJ: https://umchelm.bip.lubelskie.pl/index.php?id=146&p1=szczegoly&p2=10706PREZYDENT MIASTA CHEŁMOGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY stanowisko ds. remontów publicznego mieszkaniowego zasobu miasta Chełm w Wydziale Nieruchomości w Departamencie Architektury, Geodezji i Inwestycji w Urzędzie Miasta Chełm, 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65DOR-OP.2110.20.20211)Wymagania niezbędne:1) obywatelstwo polskie,2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4) nieposzlakowana opinia,5) wykształcenie: średnie budowlane lub wyższe budowlane,6) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.2) Wymagania dodatkowe:1) mile widziane ukończone studia podyplomowe lub szkolenia w zakresie administracji publicznej,2) mile widziane doświadczenie pracy w budownictwie,3) uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie,4) umiejętność oceny stanu technicznego budynku i elementów budynku oraz prawidłowości wykonania prac remontowo - budowlanych, kwalifikowanie robót do remontu,5) umiejętność nadzorowania prac remontowo - budowlanych,6) znajomość ustawy o samorządzie gminnym,7) znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,8) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,9) znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,10) znajomość ustawy prawo budowlane,11) znajomość ustawy prawo zamówień publicznych,12) znajomość ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego,13) biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość obsługi pakietów Office,14) bardzo dobra organizacja pracy własnej oraz samodyscyplina na stanowisku pracy,15) umiejętność pracy w zespole, sumienność, staranność wysoka kultura osobista oraz komunikatywność.3) Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1.Rozpatrywanie wniosków zgłaszanych przez najemców w zakresie prac remontowych w zajmowanych przez nich lokalach.2.Dokonywanie wizji lokalnej w terenie celem ustalenia stanu technicznego poszczególnych elementów budynków i kwalifikowanie do remontów.3.Planowanie remontów kapitalnych i bieżących budynków stanowiących publiczny mieszkaniowy zasób miasta Chełm.4.Opracowywanie planów remontu.5.Przygotowanie materiałów na przetargi na roboty budowlano remontowe w oparciu o ustawę prawo zamówień publicznych: przedmiarowanie wytypowanych elementów budynku, opracowanie kosztorysów inwestorskich, przygotowanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wydawanie dokumentów przetargowych oferentom, sporządzanie umów z wybranymi wykonawcami, udział w komisji przetargowej.6.Nadzorowanie robót remontowo budowlanych zgodnie z ustawą Prawo Budowlane.7.Nadzór nad zarządcą publicznego mieszkaniowego zasobu miasta Chełm w zakresie sprawnego funkcjonowania urządzeń technicznych budynku.8.Dokonywanie w tym również z udziałem zarządcy publicznego zasobu mieszkaniowego miasta Chełm przeglądów technicznych budynków wymaganych przepisami Prawa budowlanego.9.Współpraca z nadzorem budowlanym w zakresie oceny stanu technicznego budynków wchodzących w skłąd publicznego zasobu mieszkaniowego miasta Chełm.10.Sporządzanie analiz wykorzystania środków finansowych na remonty publicznego mieszkaniowego zasobu miasta.11.Współudział przy sporządzaniu sprawozdań z zakresu udzielonych zamówień publicznych, sprawozdań wewnętrznych oraz GUS.12.Współpraca w zakresie sporządzania wieloletnich programów gospodarowania publicznym mieszkaniowym zasobem miasta Chełm.13.Współdziałanie przy ustalaniu sposobu zarządzania lokalami i budynkami stanowiącymi publiczny mieszkaniowy zasób miasta Chełm.14.Współdziałanie z Radami Osiedlowymi w zakresie utrzymania w należytym stanie techniczno-porządkowym budynków mieszkalnych i użytkowych.15.Dokonywanie kontroli w zakresie remontów budynków i lokali stanowiących publiczny mieszkaniowy zasób miasta Chełm jako jednego z mechanizmów kontroli zarządczej.16.Samokontrola na stanowisku pracy.17.Wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonych.4) Warunki pracy na stanowisku: 1) praca w systemie jednozmianowym, 2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku, 3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym, 4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.5) Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 5,16 %.6) Wymagane dokumenty aplikacyjne:1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia świadectwa ukończenia szkoły średniej,4)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),5)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń,6)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,7)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),8)referencje (kserokopia opcjonalnie),9)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,10)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,11)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,12)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,13)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),14)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem,15) oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku ds. remontów publicznego mieszkaniowego zasobu miasta Chełm.Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. remontów publicznego mieszkaniowego zasobu miasta Chełm w Wydziale Nieruchomości w Departamencie Architektury, Geodezji i Inwestycji w Urzędzie Miasta Chełm w terminie do dnia 21 maja 2021 r.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisana zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. remontów publicznego mieszkaniowego zasobu miasta Chełm w Wydziale Nieruchomości w Departamencie Architektury, Geodezji i Inwestycji w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 10 maja 2021 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282).Chełm, dnia 2021- 05 - 07KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH W PROCESIE REKRUTACJIZgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, iż:1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Chełm z siedzibą: 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65, adres e-mail: info (at) umchelm.pl, tel. 82 565 20 70.2.Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania danych osobowych w zakresie działania Urzędu Miasta Chełm, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, można skontaktować się z Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie: tel. 82 565 26 06, adres e-mail: iod (at) umchelm.pl .3.Dane osobowe kandydatów, są przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. remontów publicznego mieszkaniowego zasobu miasta Chełm w Wydziale Nieruchomości w Departamencie Architektury, Geodezji i Inwestycji w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 10 maja 2021 r. , prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.4.Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych są:1)art. 6 ust 1 lit. C RODO w zw. z:a)art. 22 (1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy,b)Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika,2)art. 6 ust. 1 lit. a RODO w stosunku do danych osobowych, co do których brak jest obowiązku ich przetwarzania, przewidzianego w przepisach prawnych (np. zainteresowania itp.).5.Pani/Pana dane osobowe nie będę przekazywane żadnym odbiorcom danych.6.Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.7.Okres przez który Państwa dane osobowe będą przechowywane:1)w przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie Państwa zgody do momentu jej cofnięcia, lub2)przez okres niezbędny, wynikający z przepisów prawa (kat. A).8.Przysługuje Pani/Panu prawo do:1)dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,2) przenoszenia danych,3)wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu ochrony Danych Osobowych;4)pisemnego, umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania Pani/Pana danych ze względu na Pani/Pana szczególną sytuację;5)wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych gdy Administrator zamierza je przetwarzać w celach marketingowych lub wobec przekazywania Pani/Pana danych osobowych innemu administratorowi danych.9.Podanie przez Pani/Pana danych osobowych jest:1)obowiązkowe, jeżeli tak zostało to określone w przepisach prawa;2)dobrowolne, jeżeli odbywa się na podstawie Pani/Pana zgody. 10.Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.Informujemy ponadto, iż w stosunku do danych osobowych które są przetwarzane na podstawie Pani/Pana zgody ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Wycofanie zgody może zostać dokonane w takiej samej formie, w jakiej została udzielona zgoda.

Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Chełm

danePracodawcy_nip: 5630016442

danePracodawcy_regon: 000594100

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Adres pracodawcy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia świadectwa ukończenia szkoły średniej,4)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),5)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń,6)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,7)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),8)referencje (kserokopia opcjonalnie),9)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,10)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,11)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,12)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,13)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),14)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem,15) oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku ds. remontów publicznego mieszkaniowego zasobu miasta Chełm.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubelskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 06

Powiat pracodawcy: m. Chełm

danePracodawcy_kodPowiatu: 0662

Gmina pracodawcy: Chełm

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Chełm

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0929902

Ulica pracodawcy: Lubelska

Numer budynku pracodawcy: 65

Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|441990

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 11.05.2021

Data dodania oferty pracy: 11.05.2021

Oferta pracy ważna do: 21.05.2021

Data udostępnienia oferty pracy: 11.05.2021

Data przyjęcia oferty pracy: 11.05.2021

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?8288ddc406adf8f9ed5c4c5cd4bba873

Podobne oferty pracy


Wybierz powiat

Wybierz województwo

    ##blok_wojewodztwo##

Wybierz kraj

    ##blok_kraj##