STANOWISKO DS. BUDOWNICTWA I INWESTYCJI W W REFERACIE NIERUCHOMOŚCI, PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO, INWESTYCJI I ŚRODOWISKA, BIURZE INWESTYCJI I ŚRODOWISKA URZĘDU GMINY W DOBRCZU (NR 1432) Dobrcz oferta pracy Urząd Gminy w Dobrczu
Pewne i sprawdzone place zabaw.
Stanowisko: STANOWISKO DS. BUDOWNICTWA I INWESTYCJI W W REFERACIE NIERUCHOMOŚCI, PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO, INWESTYCJI I ŚRODOWISKA, BIURZE INWESTYCJI I ŚRODOWISKA URZĘDU GMINY W DOBRCZU (NR 1432)
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: 1. w zakresie sprawowania nadzoru nad inwestycjami gminnymi:a) reprezentowanie inwestora na budowie;b) bezpośredni nadzór oraz współpraca z wykonawcą i innymi uczestnikami procesu budowlanego dla poszczególnych inwestycji;c) przygotowanie i przeprowadzanie odbiorów robót, w tym odbiorów pogwarancyjnych;d) realizacja czynności związanych z przekazywaniem obiektów do użytkowania2. w zakresie realizowania zadań z zakresu inwestycji i modernizacji obiektówkubaturowych oraz sieci wodociągowych i kanalizacyjnych:a) planowanie inwestycji w zakresie obiektów kubaturowych oraz sieci wodociągowych i kanalizacyjnych;b) podejmowanie czynności związanych z kompletowaniem dokumentacji oraz decyzji administracyjnych niezbędnych do wykonania inwestycji;c) sprawowanie nadzoru nad przygotowaniem dokumentacji technicznej i uzyskaniem pozwolenia budowlanego;d) prowadzenie dokumentacji związanej ze zgłaszaniem rozpoczęcia budowy;e) przygotowanie dokumentacji i nadzór nad rozliczeniem końcowym inwestycji;f) współpraca z Biurem Finansów i Księgowości Budżetowej w zakresie rozliczania inwestycji i modernizacji;3. opracowywanie rocznych planów remontów i modernizacji zasobów komunalnych;4. prowadzenie książek obiektów administrowanych przez Urząd;5. realizowanie zadań związanych z urządzeniem i utrzymaniem boisk i placów zabaw;6. współpraca z Sołtysami w zakresie realizacji inwestycji, modernizacji i remontów w Sołectwie;7. wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego
Data publikacji: 2020-05-13
Lokalizacja: Dobrcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Urząd Gminy w Dobrczu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Długa 50, 86-022 Dobrcz, powiat: bydgoski, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1. w zakresie sprawowania nadzoru nad inwestycjami gminnymi:a) reprezentowanie inwestora na budowie;b) bezpośredni nadzór oraz współpraca z wykonawcą i innymi uczestnikami procesu budowlanego dla poszczególnych inwestycji;c) przygotowanie i przeprowadzanie odbiorów robót, w tym odbiorów pogwarancyjnych;d) realizacja czynności związanych z przekazywaniem obiektów do użytkowania2. w zakresie realizowania zadań z zakresu inwestycji i modernizacji obiektówkubaturowych oraz sieci wodociągowych i kanalizacyjnych:a) planowanie inwestycji w zakresie obiektów kubaturowych oraz sieci wodociągowych i kanalizacyjnych;b) podejmowanie czynności związanych z kompletowaniem dokumentacji oraz decyzji administracyjnych niezbędnych do wykonania inwestycji;c) sprawowanie nadzoru nad przygotowaniem dokumentacji technicznej i uzyskaniem pozwolenia budowlanego;d) prowadzenie dokumentacji związanej ze zgłaszaniem rozpoczęcia budowy;e) przygotowanie dokumentacji i nadzór nad rozliczeniem końcowym inwestycji;f) współpraca z Biurem Finansów i Księgowości Budżetowej w zakresie rozliczania inwestycji i modernizacji;3. opracowywanie rocznych planów remontów i modernizacji zasobów komunalnych;4. prowadzenie książek obiektów administrowanych przez Urząd;5. realizowanie zadań związanych z urządzeniem i utrzymaniem boisk i placów zabaw;6. współpraca z Sołtysami w zakresie realizacji inwestycji, modernizacji i remontów w Sołectwie;7. wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Warunki pracy na stanowisku:a) praca w pełnym wymiarze czasu pracy od dnia 01 czerwca 2020r.b) praca przy komputerze powyżej 4 godzin;c) wyposażenie stanowiska pracy w urządzenia biurowe w zakresie niezbędnym do wykonania zadań na stanowisku;d) fizyczne warunki pracy, uciążliwości fizyczne występujące w miejscu wykonywania czynności zawodowych: praca administracyjno-biurową oraz w terenie;e) Inne: wynagrodzenie ustalone indywidualnie w zależności od doświadczenia i kwalifikacji wybranego kandydata, zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 15 maja 2018 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. BUDOWNICTWA I INWESTYCJI W W REFERACIE NIERUCHOMOŚCI, PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO, INWESTYCJI I ŚRODOWISKA, BIURZE INWESTYCJI I ŚRODOWISKA URZĘDU GMINY W DOBRCZU (NR 1432)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Dobrcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 04
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bydgoski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0403
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Dobrcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali inżynierowie budownictwa
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), techniczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne:a)w zakresie wykształcenia i doświadczenia zawodowego: ukończone studia wyższe nauk technicznych w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym i nauce; co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku;posiadanie uprawnień do kierowania robotami;b) znajomość ustaw: Prawo budowlane, Prawo zamówień publicznych, o samorządzie gminnym, Kodeks postępowania administracyjnego oraz innych wymaganych na stanowisku;c) biegła umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych;d) kandydat powinien mieć także: pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych; nie być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe;posiadać obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych, cieszyć się nieposzlakowaną opinią.2) Wymagania dodatkowe: posiadanie uprawnień sanitarnych o specjalności instalacyjnej; znajomość oprogramowania m.in. AutoCAD, CorelDRAW, rzetelność; dokładność; dyspozycyjność; umiejętność analitycznej pracy; umiejętność samodzielnej pracy i pracy w zespole; posiadanie prawa jazdy kat. B.
Nazwa pracodawcy: Urząd Gminy w Dobrczu
danePracodawcy_nip: 5541297971
danePracodawcy_regon: 000534256
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Długa 50, 86-022 Dobrcz, powiat: bydgoski, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty:a)list motywacyjny;b)życiorys (curriculum vitae);c)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;d)kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe;e)oświadczenie o niekaralności, posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i pełni praw publicznych oraz o posiadanym obywatelstwief)oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;g)kserokopie świadectw pracy;h)dokumenty potwierdzające spełnianie wymagań dodatkowych;i)referencje, jeśli kandydat takowe posiada;j)inne dokumenty, jeżeli obowiązek ich złożenia wynika z odrębnych przepisów;k) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.7) Termin i miejsce składania dokumentów:Wymagane dokumenty kandydat może złożyć w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Gminy w Dobrczu lub przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy w Dobrczu ul. Długa 50, 86-022 Dobrcz.Dokumenty winny zostać złożone lub przesłane w zamkniętej kopercie opatrzonej dopiskiem Nabór na stanowisko ds. budownictwa i inwestycji" w nieprzekraczalnym terminie do dnia 25 maja 2020 r. do godz. 153. O zachowaniu terminu decyduje data faktycznego złożenia dokumentów w siedzibie Urzędu Gminy w Dobrczu. Brak możliwości uzupełniania dokumentów aplikacyjnych po terminie.Przed przystąpieniem do etapu naboru wymagającego osobistego stawienia się kandydata, należy przedłożyć komisji do wglądu oryginały dokumentów, które zostały złożone w formie kserokopii oraz okazać dowód tożsamości.8) Dodatkowe informacjeNabór zostanie przeprowadzony w dwóch etapach: I etap - obejmuje analizę i ocenę formalną złożonych dokumentów aplikacyjnych, II etap - obejmuje ocenę merytoryczną kandydatów. O terminie i miejscu przeprowadzenia II etapu naboru zakwalifikowani do niego kandydaci zostaną poinformowani indywidualnie (telefonicznie, e-mail lub pisemnie).Informacje o wynikach naboru zostaną umieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Dobrczu www.dobrcz.bip.net.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy w Dobrczu. Wójt Gminy Dobrcz ma prawo odwołać nabór w każdym czasie bez podania przyczyny. Szczegółowe informacje można uzyskać w Urzędzie Gminy w Dobrczu pok. nr 1 lub telefonicznie numer 52 364 80 15.Dobrcz, dnia 12 maja 2020 r.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 04
Powiat pracodawcy: bydgoski
danePracodawcy_kodPowiatu: 0403
Gmina pracodawcy: Dobrcz
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Dobrcz
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0084356
Ulica pracodawcy: Długa
Numer budynku pracodawcy: 50
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|214290
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali inżynierowie budownictwa
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 13.05.2020
Oferta pracy ważna do: 25.05.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 13.05.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 13.05.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ba6bad54ac2fcf354702f677db854b1f
Podobne oferty pracy
Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku realizować będzie zadania merytoryczne polegające na administrowaniu systemami informatycznymi.Ważniejsze zadania:Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: 1. pełnienie obowiązków administratora systemów informatycznych; 2. wsparcie użytkowników i obsługa Help Desk; 3. administracja systemami informatycznymi funkcjonującymi w ramach Urzędu Miejskiego w Słupsku ze szczególnym uwzględnieniem bezpieczeństwa zgromadzonych danych oraz sprzętu; 4. zapewnienie bezpieczeństwa danych cyfrowych przechowywanych w ramach infrastruktury teleinformatycznej Urzędu Miejskiego w Słupsku; 5. zapewnienie ciągłości działania krytycznych systemów informatycznych utrzymywanych przez Urząd Miejski w Słupsku; 6. pomoc pracownikom Urzędu Miejskiego w Słupsku w zakresie eksploatacji sprzętu i oprogramowania; 7. analizowanie i usuwanie usterek w systemach informatycznych Urzędu Miejskiego w Słupsku; 8. nadzorowanie wykonywania kopii bezpieczeństwa danych oraz zabezpieczanie nośników z kopiami zapasowymi; 9. współpraca z dostawcami sprzętu komputerowego, opiekunami serwisowymi itp.; 10. zapewnienie prawidłowego funkcjonowania sprzętu komputerowego i oprogramowania na stanowiskach pracy Urzędu Miejskiego w Słupsku; 11. dokumentowanie procedur zarządzania usługami realizowanymi przez systemy teleinformatyczne; 12. prowadzenie dokumentacji inwentaryzacyjnej oprogramowania; 13. prowadzenie analizy ryzyka bezpieczeństwa informacji; 14. zarządzanie incydentami w obszarze bezpieczeństwa informacji; 15. nadzór nad ewidencją sprzętu i oprogramowania eksploatowanego w Urzędzie Miejskim. Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością. 5. Umowa na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia. Wynagrodzenie od 2400 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-06-21 - Słupsk (pomorskie)
Sprzedaż artykułów, umiejętność obsługi komputera, utrzymywanie stanowiska pracy w czystości.
kontakt przez PUP - 2018-01-10 - Rydułtowy (śląskie)
Praca na lakierni
kontakt przez OHP - 2017-09-28 - Szwecja (Szwecja)
Operator CNC
FABRYKA MEBLI MOBILI Sp.z.o.o. - 2019-06-04 - Tarnów (małopolskie)
OBSLUGA MASZYN DZIEWIARSKICH SWETROWYCH - PRZYUCZENIE DO ZAWODU
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Łódź (łódzkie)
Sprzątanie terenu,praca zamiatarką,praca samochodem ciężarowym z przczepą.
Tonsmeier Centrum sp.z o.o w Kutnie - 2019-02-14 - Kutno (łódzkie)
praca na budowie na terenie Inowrocławia oraz kraju
PPHU PREBUD BESTRZYŃSKI WŁODZIMIERZ - 2019-02-27 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Montaż mebli u klienta lub w zakładzie
kontakt przez PUP - 2017-04-12 - Sieradz (łódzkie)
Prowadzenie spraw zwiazanych z obsługą kancelaryjną Urzędu, obsługa delegacji, przyjmowanie korespondencji, obsługa urządzeń biurowych, ewidencja korespondencji.
kontakt przez PUP - 2017-04-14 - Gorzów Śląski (opolskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: prowadzenie całokształtu prac związanych z kadrową obsługą pracowników; uczestnictwo w opracowywaniu i wdrażaniu systemów zarządzania kadrami.Ważniejsze zadania: prowadzenie spraw kadrowych (w tym akt osobowych) pracowników Urzędu Miejskiego; wydawanie pracownikom zaświadczeń z zakresu spraw kadrowo płacowych i prowadzenie ewidencji zaświadczeń; przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do ubiegania się przez pracowników o świadczenia (w tym: emerytalnej, rentowej i rehabilitacyjnej); dokonywanie odpowiednich zgłoszeń w obowiązujących systemach w przypadku przesunięć pracowniczych; prowadzenie spraw z zakresu ewidencji i rozliczania czasu pracy pracowników Urzędu Miejskiego w Słupsku; współpraca ze Specjalistą ds. BHP w zakresie obsługi kadrowej pracowników Urzędu; na bieżąco prowadzenie rejestrów pracowników Urzędu Miejskiego; przeprowadzanie okresowych kontroli w zakresie przestrzegania dyscypliny pracy ewidencji i rozliczania czasu pracy w wydziałach Urzędu Miejskiego w Słupsku; przygotowanie niezbędnych informacji i porad w sprawach pracowniczych; przygotowywanie dokumentów kadrowych na potrzeby innych wydziałów Urzędu Miejskiego; prowadzenie spraw związanych z oświadczeniami o prowadzeniu działalności pracowników; podejmowanie proaktywnych działań na rzecz wspierania różnorodności, promowanie i uczestniczenie w działaniach dotyczących edukacji antydyskryminacyjnej wśród wszystkich zatrudnionych, aktywne działanie przeciw dyskryminacji i mobbingowi w miejscu pracy(w szczególności ze względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, religię, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną).IV. Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-08-16 - Słupsk (pomorskie)
wykonywanie zabiegów fryzjerskich takich jak : strzyzenie damsko-meskie modelowanie upiecia okolicznosciowe koloryzacja Air-touch itp
Organics Hair Dorota Zboralska-Pałasz - 2019-03-11 - Legnica (dolnośląskie)
odpowiedzialność za współpracę między prezesem, a klientami i kontrahentami rosyjskimi, redagowanie tekstów reklamowych i informacyjnyh w języku rosyjskim, odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, aktywne wspieranie przedstawicieli handlowych w ich codziennych czynnościach
kontakt przez PUP - 2016-06-28 - Mroków (mazowieckie)
montaż instalacji wod, kan, gaz, CO
Zakład Instalacji Sanitarnych Wod.- Kan. , C.O. i Gazu - 2017-04-28 - Świętochłowice (śląskie)
Szczegółowe informacje: http://sm.bip.gliwice.eu/ogloszenia/naboryWyksztalcenie: wyższe; min. 4 lata stażu pracy; ukończone 21 lat; dobra znajomość obsługi komputera; niekaralność; uregulowany stosunek do służby wojskowej; sprawność pod względem fizycznym i psychicznym; dobra znajomość topografii miasta Gliwice; prawo jazdy kat.B; znajomość sztuk walki; umowa na czas określony z możliwością pracy na czas nieokreślony
STRAŻ MIEJSKA W GLIWICACH - 2019-12-18 - Gliwice (śląskie)
a) obsługa sterylizatorów parowych, sterylizatora gazowego,b) prowadzenie dokumentacji procesów sterylizacji oraz innej dokumentacji związanej z pracą Centralnej Sterylizacji,c) realizacja zadań i procedur sanitarno - higienicznych wg ustalonych standardów szpitalnych.Praca w godzinach 7:00-19:00-7:00Oferujemy:a) stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,b) świadczenia socjalne. Wymagane dokumenty:1) CV,2) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenieDokumenty należy składać w Dziale Kadr 4 Wojskowego Szpitala Klinicznegoz Polikliniką SP ZOZ we Wrocławiu, ul R. Weigla 5, 50-981 Wrocław Szczegółowych informacji udzielają pracownicy Działu Kadr 4 Wojskowego Szpitala Klinicznego z Polikliniką SP ZOZ we Wrocławiu w godzinach od 8.00 do 15.00.Kontak kandydató z pracodawca: 261660697
4 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SP ZOZ we Wrocławiu - 2018-04-27 - Wrocław (dolnośląskie)
Prowadzenie spraw personalnych pracowników wojska: ewidencja czasu pracy teczki akt osobowych, prowadzenie rejestrów pracowniczych, sporządzanie dokumentacji w tym umowy, pisma, porozumienia, sprawozdania, współpraca ze związkami zawodowymi. Wymagania: wykształcenie średnie - pracownik biurowy, obsługa MS Office, mile widziana znajomość HR. Miejsce pracy oraz miejsce zgłaszania się kandydatów: OŚRODEK SZKOLENIA POLIGONOWEGO MARYNARKI WOJENNEJ STRZEPCZ. Kontakt: tel. 261-251-230, osobiście pn.-czw. 07:00-15:30, pt. 07:00-13:00
18 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2017-02-17 - Strzepcz (pomorskie)
obsługa klientów, sprzedaż uslug sieci PLAY
"Polonus Tel" Sp. z o.o. - 2017-07-05 - Lębork (pomorskie)
Sprzedawca w stacji paliw
SETON K.Cichocki, R.Matusiewicz Spółka Jawna Stacja Paliw - 2017-09-01 - Bargłów Dworny (podlaskie)
obsługa maszyn szwalniczych - szwaczka maszynowa
kontakt przez PUP - 2017-02-27 - Chorzów (śląskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-05-09 - Zielona Góra (lubuskie)
świadczenie usług kosmetycznych - manicure, pedicure, zabiegi pielęgnacyjne, obsługa urządzeń do zabiegów pielęgnacyjnych w tym lasery. urządzenie frakcji RF.
kontakt przez PUP - 2020-10-06 - Wieluń (łódzkie)
Prace biurowe, kontakt z klientem. Miejsce pracy: ul. Tęczowa 67, 53-601 WrocławForma umowy: umowa o pracę na czas nieokreślony w godz 9-17 Oferta w sali: E
PROFI AUTO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-08-13 - Wrocław (dolnośląskie)
Prowadzenie postępowań w sprawach związanych z rozdysponowaniem nieruchomości w drodze sprzedaży, zamiany lub oddania w użytkowanie wieczyste w trybie przetargowym lub bezprzetargowym;
URZĄD MIASTA TORUNIA - 2019-03-08 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Mycie, strzyżenie, pielęgnacja, farbowanie, czesanie i przedłużanie włosów. Golenie i stylizacja męskiego zarostu.
gollem Adam Rosenberg - 2020-07-03 - Gdańsk (pomorskie)
Konserwacja instalacji wodnokanalizacyjnej, grzewczej, obsługa kotłów gazowych CO oraz zakładowej oczyszczalni ścieków.
GD POLAND INTERNATIONAL Sp. z o.o. - 2016-08-25 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Obsługa klientów, praca przy maglu, sortowaniu odzieży
TWOJA KADRA.pl Jacek Wycichowski - 2016-07-13 - Mielenko (zachodniopomorskie)
Zapewnienie opracowana spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Gdynia - 2016-11-02 - Gdynia (pomorskie)
Ustawianie i obsługa tokarek CNC, pisanie programów w systemie FANUC, przygotowywanie założeń produkcyjnych.
P.P.H.P. "MET-STAL" S.C. - 2020-07-03 - Kielce (świętokrzyskie)
poznanie zasad przyjmowania i klasyfikacji wniosków emerytalno-rentowych
kontakt przez PUP - 2019-11-15 - Piła (wielkopolskie)
zarządzanie sprawami organizacyjnymi firmy, kształtowanie wizerunku firmy
A.V. POLSKA AGENCJA PRACY TYMCZASOWEJ OLEKSANDR SHYLIAIEV - 2016-11-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)