STANOWISKO DS. ARCHIWIZACJI I ZAŚWIADCZEŃ DZ. SKŁ. AKT + ST FP (K) Łódź oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: STANOWISKO DS. ARCHIWIZACJI I ZAŚWIADCZEŃ DZ. SKŁ. AKT + ST FP (K)
Wynagrodzenie: 1 033,7 PLN
Zakres obowiązków: - weryfikacja segregatorów przekazywanych z poszczególnych komórek do archiwizacji-kserowanie dokumentów-uzupełnianie akt osób bezrobotnych o dokumentację przekazaną z innych komórek organizacyjnych
Data publikacji: 2020-07-14
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
- weryfikacja segregatorów przekazywanych z poszczególnych komórek do archiwizacji-kserowanie dokumentów-uzupełnianie akt osób bezrobotnych o dokumentację przekazaną z innych komórek organizacyjnych
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|19
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 033,7 PLN
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. ARCHIWIZACJI I ZAŚWIADCZEŃ DZ. SKŁ. AKT + ST FP (K)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 10
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1061
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 033,7 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 3
Data rozpoczęcia pracy: 14.07.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_1: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
danePracodawcy_nip: 7282787574
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Milionowa 91, 93-121 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 10
Powiat pracodawcy: m. Łódź
danePracodawcy_kodPowiatu: 1061
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Łódź
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0957650
Ulica pracodawcy: Milionowa
Numer budynku pracodawcy: 91
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411090
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|429
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 14.07.2020
Data dodania oferty pracy: 14.07.2020
Oferta pracy ważna do: 30.09.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 19.11.2019
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?23c7fead3ca10659a676120a4fd9748a
Podobne oferty pracy
praca na maszymach do mechanicznej obróbki metali, stali i metali kolorowych
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE WAMECH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-25 - Kraków (małopolskie)
1)prowadzenie ksiąg rozrachunkowych na podstawie prawidłowych i rzetelnych dowodów, bezbłędnie w sposób chronologiczny i bieżący,2)księgowanie wpłat na kontach podatników,3)sprawdzanie dowodów księgowych pod względem formalno- rachunkowym,4)prowadzenie ewidencji podatku od nieruchomości od osób fizycznych,5)prawidłowa i bieżąca weryfikacja konta 221 Należności z tytułu dochodów budżetowychpoprzez uzgodnienia ewidencji szczegółowej z ewidencją analityczną,6)dokonywanie rozliczeń sum do wyjaśnienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami,7)systematyczna kontrola terminowych wpłat należności przez podatników,8)naliczanie odsetek oraz rozliczanie wpłat w przypadku nieterminowego regulowania należnego podatku,9)wystawianie postanowień w sprawach wpłat, nadpłat oraz potrąceń,10)terminowe podejmowanie czynności zmierzających do wyegzekwowania należności, tj.: upomnienia, tytuły wykonawcze,11)współpraca z organami egzekucyjnymi,12)prowadzenie ewidencji tytułów wykonawczych,13)bieżąca analiza zaległości w celu prowadzenia egzekucji lub dokonania odpisów zaległości przedawnionych,14)terminowe, bieżące zwracanie i rozliczanie nadpłat,15)dokonywanie miesięcznych uzgodnień obrotów i sald,16)dokonywanie odpisów aktualizujących należności,17)przygotowywanie danych do sprawozdań dotyczących całokształtu stanowiska pracy,18)ustalanie na podstawie ewidencji księgowej danych potrzebnych do wydawania zaświadczeń o wysokości zaległości podatkowych,19)prowadzenie postępowania, przygotowywanie i wydawanie decyzji w sprawach odpowiedzialności podatkowej następców prawnych oraz osób trzecich,20)samodzielne podejmowanie wszystkich czynności przygotowawczych i organizacyjno-technicznych w ramach powierzonych obowiązków,21)dokonywanie samokontroli na stanowisku pracy22)przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu, a w szczególności:a/ regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Chełma,b/ instrukcji obiegu dowodów księgowych,c/ instrukcji kancelaryjnej,23)przestrzeganie i stosowanie przepisów:a/ ustawy Ordynacja podatkowa ,b/ ustawy o podatkach i opłatach lokalnych,c/ przepisów w sprawie zasad rachunkowości i planu kont dla prowadzenia ewidencji podatków i opłat,24)przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów przeciwpożarowych,25)ochrona bazy danych w ewidencji podatkowej zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami,26)załatwianie interesantów, udzielanie im niezbędnych informacji i wyjaśnień zgodnie ze zgłoszonymi potrzebami w zakresie spraw objętych stanowiskiem pracy,27)wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchników.
Urząd Miasta Chełm - 2020-10-20 - Chełm (lubelskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracyZapewnienia zabezpieczenia należności z tytułu składek i nienależnie pobranych świadczeń, a także stosowania sankcji i środków dyscyplinujących.Warunki pracyZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS, - konieczność poruszania się po całym obiekcie, - konieczność wykonywania pracy poza biurem, - konieczność odbywania podróży służbowych, - budynek II-piętrowy bez windy,- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na II piętrze, - wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,- w bezpośrednim sąsiedztwie (ok 50 m) wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2018-08-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
1)kontakt z prasą, radiem i telewizją, w tym organizowania konferencji prasowych,2)udzielanie odpowiedzi na krytykę,3)informowanie o działaniach i zamierzeniach podejmowanych przez Prezydenta,4)koordynacja komunikacji wewnętrznej i działań informacyjnych Urzędu we współpracy ze wszystkimi Departamentami,5)współpraca z Departamentami oraz jednostkami organizacyjnymi Miasta w zakresie przepływu informacji medialnej oraz wdrażania i realizacja nowych zadań i przedsięwzięć związanych z ogólnie rozumianą kulturą i promocją Miasta,6)koordynowanie zadań związanych z tworzeniem i prowadzeniem urzędowego publikatora teleinformatycznego Biuletynu Informacji Publicznej, zgodnie z ustawą o dostępie do informacji publicznej,7)prowadzenie strony internetowej miasta oraz sprawowanie w tym zakresie funkcji koordynacyjnej w stosunku do wszystkich Departamentów,8)zapewnienie asystentury Prezydentowi oraz Zastępcom Prezydenta.
Urząd Miasta Chełm - 2019-05-14 - Chełm (lubelskie)
Dłuitowanie i przeciąganie rowków wpustowych w kołach. Praca na 2 lub 3 zmiany.
FABRYKA REDUKTORÓW I MOTOREDUKTORÓW BEFARED SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-07-01 - Bielsko-Biała (śląskie)
praca w oddziale chirurgii urazowo-ortopedycznej, sprzątanie pomieszczeń wraz z blokiem operacyjnym
Centrum Kompleksowej Rehabilitacji Sp. z o.o. - 2017-05-18 - Konstancin-Jeziorna (mazowieckie)
skręcanie mebli, odbieranie od maszyny elementów drewnianych
FIRMA WIELOBRANŻOWA "DREWDOM" Marcin Świercz - 2016-11-22 - Gatniki (świętokrzyskie)
obsługa wózków widłowych, odbiór wyrobów z produkcji, prace w gospodarce paletowej, lokowanie wyrobu na magazynie
ERG SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-06-26 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
strzyżenie damsko-męskie
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Suwałki (podlaskie)
Obsługa koparko - ładowarki przy robotach wodno - kanalizacyjnych i drogowych. Praca w godzinach 07:0-15:00
ISAN-BUD Zakład Instalacyjno-Budowlany Leszek Wołowiec - 2016-07-25 - Niemodlin (opolskie)
Wykonywanie tynków maszynowych. Obsluga agregatu tynkarsskiego. Praca na umowę na czas nieokreślony. Praca jednozmianowa: 8:00-16:00. Oferta dostępna w sali D
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Wrocław (dolnośląskie)
TREŚĆ OGŁOSZENIA NA STRONIE BIP:http://www.wodgik.katowice.pl/bip/index.php?id_page=30- Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze: Wojewódzki Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Katowicach, ul. Graniczna 29, 40 017 Katowice ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze: stanowisko ds. obsługi finansowo księgowej i płac w wymiarze 1/2 etatu do 31.12.2016 r., pełny etat od 01.01.2017 r. - liczba kandydatów do wyłonienia: 1.- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów księgowych dotyczących operacji finansowych, dokonywanie terminowych rozliczeń finansowych, prowadzenie ewidencji księgowej, prowadzenie zagadnień płacowych, rozliczenia z urzędem skarbowym (PIT, VAT) i ZUS, rozliczanie i wycena majątku użytkowanego przez WODGiK, sporządzanie sprawozdań finansowych i statystycznych, współpraca przy opracowywaniu projektów planów finansowych. - Warunki pracy: Praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy. Nie istnieją bariery architektoniczne utrudniające wykonywanie pracy i dostępność do budynku, do pomieszczeń biurowych i do pomieszczeń sanitarnych. Zapewniają to windy i drzwi o odpowiedniej szerokości.-
WOJEWÓDZKI OŚRODEK DOKUMENTACJI GEODEZYJNEJ I KARTOGRAFICZNEJ W KATOWICACH - 2016-08-03 - Katowice (śląskie)
Remonty urządzeń przemysłowych przede wszystkim w hutnictwie
BOBREK Zakład Remontowo-Montażowy Kaczmarek Zbigniew - 2017-02-09 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Planowanie produkcji, planowanie i realizacja zamówień surowców, rozliczanie produkcji, kontakty z kontrahentami z UE
TURDUS K.W.SCHWARTZ S.C. - 2017-03-21 - Żerków (wielkopolskie)
roznoszenie ulotek
kontakt przez OHP - 2017-05-26 - Kietrz (opolskie)
Jesteśmy placówką dwujęzyczną i naszą wizją jest wprowadzanie dzieci w świat języka angielskiego już od pierwszych miesięcy, dlatego mile widziane będzie biegłe posługiwanie się językiem angielskim (udokumentowany poziom min. B2).Tworzymy miejsce, które jest bezpieczne i przyjazne dla dzieci, a atmosfera pracy zespołowej sprawia, że każdy pracownik czuje się tu doceniony za swoją pracę.
Kraina Marzeń Grzegorz Tarka - 2020-01-07 - Opole (opolskie)
Wykonywanie czynności pomocniczych przy przygotowywaniu posiłków, utrzymywanie czystości w pionie kuchennym.
"Uzdrowisko Lądek_Długopole" S.A - 2019-08-07 - Długopole-Zdrój (dolnośląskie)
opracowywanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji
ZUS Oddział w Toruniu - 2020-01-31 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Transport i dostawa towarów (drzwi).
Radoń Robert K. R. Center - 2016-02-25 - Wodzisław Śląski (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-09-06 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzątanie biura, kuchni pracowniczej.
DAKO SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-19 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracyZapewnia obsługę spraw ubezpieczonych. Warunki pracyZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS, - konieczność poruszania się po całym obiekcie, - konieczność odbywania podróży służbowych, - stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na II piętrze, - wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2018-09-28 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
przygotowywanie produktów, wypiek pieczywa, pakowanie produktów
"SPEC" SP. Z O.O. W DĄBRÓWKCH - 2018-05-14 - Dąbrówki (podkarpackie)
Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku realizować będzie zadania dotyczące ochrony powietrza, ochrony przed hałasem i polami elektromagnetycznymi.Ważniejsze zadania:Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: 1. przygotowywanie projektów pozwoleń na wprowadzanie gazów lub pyłów do powietrza; 2. przyjmowanie zgłoszeń instalacji, z których emisja nie wymaga uzyskania pozwolenia; 3. przygotowywanie projektów decyzji o dopuszczalnym poziomie hałasu; 4. przygotowywanie projektów decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach oraz o przeniesieniu ich na inny podmiot jak również prowadzenie sprawozdawczości w tym zakresie; 5. przygotowywanie projektów decyzji o obowiązku wykonania przeglądu ekologicznego; 6. sprawowanie kontroli przestrzegania i stosowania przepisów z zakresu ochrony środowiska, w tym stosowanie sankcji administracyjnych w odniesieniu do osób fizycznych oraz podmiotów korzystających ze środowiska negatywnie na nie oddziałujących; 7. prowadzenie działań edukacyjnych oraz rozpatrywanie skarg i wniosków z zakresu prowadzonych spraw; 8. nadzór nad realizacją Programu Ochrony Środowiska w zakresie prowadzonych spraw oraz prowadzenie sprawozdawczości w tym zakresie; 9. znajomość programów strategicznych z zakresu prowadzonych spraw zarówno na szczeblu lokalnym jak i krajowym oraz nadzorowanie realizacji założeń tych dokumentów; 10. przygotowywanie i przekazywanie właściwym organom i podmiotom sprawozdań oraz innych dokumentów określonych przepisami prawa z zakresu prowadzonych spraw; 11. prowadzenie publicznie dostępnych wykazów danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko; 12. podejmowanie działań i promowanie rozwiązań na rzecz ochrony środowiska zapobiegających niekorzystnym zmianom klimatycznym. Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Umowa na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-08-10 - Słupsk (pomorskie)
- naklejanie etykiet na opakowania szklane,- naklejanie kodów oraz znakowań na opakowania szklane,- obsługa maszyn do matowienia szkła,- dekoracja wyrobów szklanych- składanie kartonów/ klejenie kratownic- wzrokowa kontrola jakości,- praca według ściśle określonych instrukcji,- silna motywacja do wykonywania obowiązków
Human & Hunter - 2017-06-22 - Częstochowa (śląskie)
zakładanie dachów, prace budowalne
MARCIN GMEREK - 2017-08-25 - Łęczyca (łódzkie)
- Pakowanie produktów przy linii produkcyjnej. Bieżące raportowanie. Kontrola jakości wyrobów. Przestrzeganie procedur produkcyjnych.- Wynagrodzenie: 1950 zł/brutto + premia + dodatki (za pracę w systemie czterobrygadowym, za pracę w godzinach nocnych). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w systemie trzy zmianowym: 6:00-14:00, 14:00-22:00, 22:00-6:00 - według grafiku (bez pracy w dni wolne) lub systemie czterobrygadowym: 6:00-14:00, 14:00-22:00, 22:00-6:00 + soboty, niedziele - według grafiku. Wymagane wykształcenie min. gimnazjalne lub zawodowe. Doświadczenie NIE jest wymagane -> pracodawca zapewnia przyuczeni do pracy. Mile widziana Książeczka sanepidu (może być nieaktualna) ---> Książeczka sanepidu będzie wymagana podczas podjęcia pracy (koszty jej wyrobienia ponosi osoba podejmująca pracę).
COVERIS RIGID POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-03 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
Mycie warzyw, krojenie asortymentu do posiłków, wydawanie potraw
KUJAWSKO-POMORSKI OŚRODEK DOKSZTAŁCANIA I DOSKONALENIA ZAWODOWEGO W BYDGOSZCZY - 2019-08-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie zabaw z dziećmi, opieka nad dziećmi
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Kwidzyn (pomorskie)
1)sprawne kierowanie pracą Biura;2)nadzór, koordynacja i kontrola funkcjonalna wykonania zadań należących do zakresu działania Biura określonych w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu oraz szczegółowym zakresie działania Biura,3)wyznaczanie pracownika zastępującego kierownika w czasie jego nieobecności z powodu urlopu, choroby lub innej przyczyny oraz wyznaczanie zastępstw w Biurze;4)wnioskowanie w sprawie zatrudnienia;5)udzielanie urlopów podległym pracownikom;6)opracowywanie kart opisu stanowisk dla podległych pracowników;7)przetwarzanie danych osobowych zgodnie z posiadanym upoważnieniem;8)dokonywanie identyfikacji i oceny ryzyka oraz ustalanie metody przeciwdziałania ryzyku występującemu w trakcie działalności operacyjnej Biura,9)dokonywanie samooceny kontroli zarządczej,10)zapewnienie właściwego wykonywania zadań przez podległych pracowników,11)zapewnienie dyscypliny pracy w Biurze,Administrowanie siecią komputerową: 1) administrowanie urządzeniami aktywnymi wchodzącymi w skład sieci komputerowej; 2) aktualizacja oprogramowania urządzeń sieciowych;Administrowanie systemami informatycznymi: 1) administrowanie systemami informatycznymi funkcjonującymi w Urzędzie; 2) administrowanie serwerami: Windows Server, Linux, Windows Hyper-V, Vmware, 3) XenServer działającymi w Urzędzie; 4) lokalny administrator systemów w Systemie Rejestrów Państwowych; 5) aktualizacja oprogramowania sieciowych systemów operacyjnych; 6) aktualizacja oprogramowania serwerów; 7) kontrola antywirusowa serwerów; 8) sporządzanie kopii bezpieczeństwa i kopii archiwalnych; 9) nadawanie uprawnień dostępu do sieciowych systemów operacyjnych oraz prowadzenie dziennika nadawania uprawnień; 10) zapewnienie ochrony nośników zawierających dane osobowe;11) rejestracja zdarzeń zagrażających systemom informatycznym.
Urząd Miasta Chełm - 2019-05-27 - Chełm (lubelskie)