STANOWISKO DS. ADMINISTRACYJNYCH I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Lublin oferta pracy WOJEWÓDZKIE BIURO GEODEZJI
Stanowisko: STANOWISKO DS. ADMINISTRACYJNYCH I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Wynagrodzenie: od 4 100 PLN
Zakres obowiązków: ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU:znajduje się w załączniku Oferta Pracy 7/2020 nabór na stanowisko ds. administracyjnych i zamówień publicznych 1. Kompleksowa realizacja zamówień publicznych, zgodnie z obowiązującymi procedurami, w tym:a) sporządzanie planu zamówień publicznych,b) określanie wartości i trybu zamówień publicznych,c) przygotowywanie dokumentacji zamówień publicznych,d) prowadzenie postępowań zamówień publicznych,e) prowadzenie ewidencji zamówień publicznych w postaci rejestrów,f) udział w komisjach ds. zamówień publicznych, g) sprawozdawczość w zakresie zamówień publicznych,2. Przygotowywanie projektów umów cywilno-prawnych a także prowadzenie i aktualizacja rejestru podpisanych umów.3. Prowadzenie spraw związanych z zamawianiem, ewidencją oraz likwidacją pieczęci i stempli.4. Prowadzenie spraw administracyjnych w zakresie przekazania materiałów do archiwum zakładowego.5. Przygotowanie projektów regulaminów w zakresie zamówień publicznych i kontrola stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.6. Planowanie, realizowanie i rozliczanie inwestycji oraz prowadzenie dokumentacji w tym zakresie.7. Udział w różnego rodzaju komisjach powoływanych dla potrzeb jednostki.8. Zastępstwo w obowiązkach innych pracowników Działu administracyjno-gospodarczego zatrudnionych na stanowiskach urzędniczych w okresie ich nieobecności.9. Realizacja innych zadań Działu Administracyjno-Gospodarczego, zgodnie z zakresem zadań działu wynikających z regulaminu organizacyjnego, powierzonych okresowo przez Kierownika Działu.10. Wykonywanie innych czynności powierzonych przez Dyrektora WBG w Lublinie.11. Udzielanie informacji i przygotowywanie materiałów z zakresu zamówień publicznych dla Wykonawców i do Biuletynu Informacji Publicznej oraz do Biuletynu Zamówień Publicznych;12. Prowadzenie teczek rzeczowych zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt.13. Przygotowywanie teczek zgodnie z instrukcją kancelaryjną i przekazywanie akt do archiwum zakładowego. 14. Przygotowywanie umów, okresowych ocen, analiz, informacji i sprawozdań zgodnie z zakresem czynności.15. Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi w zakresie prawidłowej realizacji przydzielonych zadań.wszelkie informacje dotyczące składania dokumentów aplikacyjnych znajdują się na-------------------------------------------------------------------------https://wbg.bip.lubelskie.pl/index.php?id=61&p1=szczegoly&p2=10246-------------------------------------------------------------------------
Data publikacji: 2020-10-21
Lokalizacja: Lublin (lubelskie)
Pracodawca: WOJEWÓDZKIE BIURO GEODEZJI
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:UNIWERSYTECKA 4, 20-029 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU:znajduje się w załączniku Oferta Pracy 7/2020 nabór na stanowisko ds. administracyjnych i zamówień publicznych 1. Kompleksowa realizacja zamówień publicznych, zgodnie z obowiązującymi procedurami, w tym:a) sporządzanie planu zamówień publicznych,b) określanie wartości i trybu zamówień publicznych,c) przygotowywanie dokumentacji zamówień publicznych,d) prowadzenie postępowań zamówień publicznych,e) prowadzenie ewidencji zamówień publicznych w postaci rejestrów,f) udział w komisjach ds. zamówień publicznych, g) sprawozdawczość w zakresie zamówień publicznych,2. Przygotowywanie projektów umów cywilno-prawnych a także prowadzenie i aktualizacja rejestru podpisanych umów.3. Prowadzenie spraw związanych z zamawianiem, ewidencją oraz likwidacją pieczęci i stempli.4. Prowadzenie spraw administracyjnych w zakresie przekazania materiałów do archiwum zakładowego.5. Przygotowanie projektów regulaminów w zakresie zamówień publicznych i kontrola stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.6. Planowanie, realizowanie i rozliczanie inwestycji oraz prowadzenie dokumentacji w tym zakresie.7. Udział w różnego rodzaju komisjach powoływanych dla potrzeb jednostki.8. Zastępstwo w obowiązkach innych pracowników Działu administracyjno-gospodarczego zatrudnionych na stanowiskach urzędniczych w okresie ich nieobecności.9. Realizacja innych zadań Działu Administracyjno-Gospodarczego, zgodnie z zakresem zadań działu wynikających z regulaminu organizacyjnego, powierzonych okresowo przez Kierownika Działu.10. Wykonywanie innych czynności powierzonych przez Dyrektora WBG w Lublinie.11. Udzielanie informacji i przygotowywanie materiałów z zakresu zamówień publicznych dla Wykonawców i do Biuletynu Informacji Publicznej oraz do Biuletynu Zamówień Publicznych;12. Prowadzenie teczek rzeczowych zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt.13. Przygotowywanie teczek zgodnie z instrukcją kancelaryjną i przekazywanie akt do archiwum zakładowego. 14. Przygotowywanie umów, okresowych ocen, analiz, informacji i sprawozdań zgodnie z zakresem czynności.15. Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi w zakresie prawidłowej realizacji przydzielonych zadań.wszelkie informacje dotyczące składania dokumentów aplikacyjnych znajdują się na-------------------------------------------------------------------------https://wbg.bip.lubelskie.pl/index.php?id=61&p1=szczegoly&p2=10246-------------------------------------------------------------------------
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|11
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. ADMINISTRACYJNYCH I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lublin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 06
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Lublin
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0663
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lublin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw zamówień publicznych
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: ekonomia, prawo, administracja
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera(MS OFFICE,EXCEL,WORD)
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wszelkie informacje dotyczące składania dokumentów aplikacyjnych znajdują się nahttps://wbg.bip.lubelskie.pl/index.php?id=61&p1=szczegoly&p2=10246Doświadczenie zawodowe minimum 2 lata na stanowisku ds. zamówień publicznych lub administracyjnymZnajomość następujących przepisów: Ustawa Prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych do ustawy, -Ustawa o finansach publicznych,-Ustawa o pracownikach samorządowych, -Kodeks postępowania administracyjnego, wiedza z zakresu zasad sporządzania dokumentacji przetargowej oraz weryfikacji i oceny składanych ofert.obsługa komputera i programów WORD i EXCELData rozpoczęcia pracy od 01.12.2020r. lub od 01.01.2021r. do uzgodnienia
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 2
Nazwa pracodawcy: WOJEWÓDZKIE BIURO GEODEZJI
danePracodawcy_nip: 7123235796
danePracodawcy_regon: 060659264
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Adres pracodawcy:
UNIWERSYTECKA 4, 20-029 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
wszelkie informacje dotyczące składania dokumentów aplikacyjnych znajdują się nahttps://wbg.bip.lubelskie.pl/index.php?id=61&p1=szczegoly&p2=10246Wymagane dokumenty należy składać osobiście w sekretariacie Wojewódzkiego Biura Geodezji w Lublinie przy ul. Uniwersyteckiej 4, 20-029 Lublin lub przesłać pocztą (decyduje data wpływu do siedziby WBG w Lublinie).
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: inny - https://wbg.bip.lubelskie.pl/index.php?id=61&p1=szczegoly&p2=10246
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 06
Powiat pracodawcy: m. Lublin
danePracodawcy_kodPowiatu: 0663
Gmina pracodawcy: Lublin
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Lublin
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0954700
Ulica pracodawcy: UNIWERSYTECKA
Numer budynku pracodawcy: 4
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242225
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 21.10.2020
Data dodania oferty pracy: 21.10.2020
Oferta pracy ważna do: 29.10.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 21.10.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 21.10.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?0a20d7e1ae0ef063ee36dd895ce979ee
Podobne oferty pracy
Opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
Zakład Ubezpieczeń Społecz. O/Gdańsk Inspektorat Gdynia - 2019-06-19 - Gdynia (pomorskie)
przyjmowanie i opracowanie przesyłek, rozdział przyjętego ładunku i przekazanie do dalszego opracowania, zapewnienie bezpieczeństwa przesyłek i ładunków, prowadzenie dokumentacji
POCZTA POLSKA S.A. - 2017-11-06 - Komorniki (wielkopolskie)
1)księgowanie wydatków Urzędu Gminy wraz z zaangażowaniem,2)księgowanie oraz uzgadnianie rozliczenia dotacji udzielonej z budżetu gminy na podstawie sprawozdań złożonych przez pracowników merytorycznych, nadzór nad prawidłowością przekazywania dotacji,3)prowadzenie ewidencji analitycznej w zakresie wydatków z udziałem środków zewnętrznych,4)sporządzanie sprawozdań w zakresie wydatków Urzędu Gminy, 5)sporządzanie list płac i wypłat, 6)naliczanie składek ZUS i naliczanie świadczeń ZUS od wynagrodzeń, 7)prowadzenie kartotek wynagrodzeń osobowych i zasiłków, 8)wykonywanie wszystkich czynności związanych z systemem płatnik (zgłaszanie pracowników do ubezpieczeń, sporządzanie raportów miesięcznych dotyczących rozliczeń z ZUS oraz przekazywanie ich w wyznaczonym terminie),9)naliczanie i rozliczanie zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych oraz sporządzanie deklaracji w tym zakresie.Warunki pracyMiejsce pracy: praca w budynku Urzędu Gminy Damnica.Budynek nie posiada windy. Praca na pełen etat, 40 godzin tygodniowo, 8 godzin dziennie.Stanowisko pracy: związane jest z pracą przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.Umowa na 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 2300 zł do 4200 zł (w zależności od doświadczenia zawodowego i kwalifikacji)Szczegóły na stronie http://ug.damnica.ibip.pl/public/?id=201301
Urząd Gminy w Damnicy - 2017-12-13 - Damnica (pomorskie)
praca jako operator koparki
F.H.U. "TRANS-KOP BIS" Maria Łątka - 2017-07-27 - Dąbrówka Tuchowska (małopolskie)
obsluga gieldy transportowej
KENO-TRANS Krzysztof Złoch - 2018-07-24 - Nowa Wieś Lęborska (pomorskie)
pomoc w opiece nad dziećmi
kontakt przez PUP - 2016-07-11 - Orneta (warmińsko-mazurskie)
sprzedaż internetowa produktów na rynek niemiecki
kontakt przez PUP - 2016-03-29 - Brzeszcze (małopolskie)
MALOWANIE ŚCIAN I SUFITÓW WALKIEM MALARSKIM I AGREGATEM MALARSKIM ORAZ GRUNTOWANIE PODŁOŻAWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, DYSPOZYCYJNOŚĆ, PRACA W DELEGACJI, 3 LATA DOŚWIADCZENIA W MALOWANIU, MILE WIDZIANY JĘZYK ROSYJSKI, DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO, BRAK PRZECIWWSKAZAŃ LEKARSKICH
kontakt przez PUP - 2018-05-07 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie za realizację zadań administracyjnych.Ważniejsze zadania prowadzenie całokształtu spraw związanych z: 1. przeprowadzaniem postępowań na zakup drobnych usług, dostaw, robót budowlanych związanych z bieżącym utrzymaniem budynków Urzędu Miejskiego w Słupsku; 2. zapewnieniem łączności telefonicznej: stacjonarnej, komórkowej pracownikom Urzędu poprzez wybór operatora oraz bieżącą realizację umowy; 3. wyborem wykonawcy na dostawę paliw oraz bieżąca realizacja umowy; 4. wyborem wykonawcy na dostawę kwiatów oraz bieżąca realizacja umowy; 5. wyborem wykonawcy na usługę niszczenia dokumentów oraz bieżąca realizacja umowy; 6. zapewnieniem właściwej informacji wizualnej w budynkach Urzędu Miejskiego w Słupsku; 7. zapewnieniem dozoru budynków Urzędu Miejskiego w Słupsku poprzez wybór wykonawcy oraz bieżącą realizację umowy.Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością;Zatrudnienie na czas określony 6 mies. z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 1250 zł - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji
Urząd Miejski w Słupsku - 2019-07-29 - Słupsk (pomorskie)
- Zarządzanie zasobami narzędziowymi - wydawanie, przyjmowanie na stan narzędzi. Znakowanie narzędzi, sprawdzanie pod względem technicznym narzędzi, przeglądy okresowe, konserwacja i naprawa bieżąca. Zlecanie i udział w odbiorach technicznych przez Urząd Dozoru Technicznego.- Wynagrodzenie: od 2200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00 + czasami soboty. Wymagane wykształcenie min. zawodowe elektryczne. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Znajomość programów PWSK "Narzędziownia". Znajomość zagadnień technicznych z zakresu procesów technologicznych w budownictwie elektroenergetycznym. Prawo jazdy min. kat. "B". Uprawnienia elektryczne do naprawy i konserwacji urządzeń elektrycznych. Kontakt WSTĘPNIE e-mailowy w celu przesłania CV: pracowniczy (at) elbud.katowice.pl -lub- osobisty w celu pozostawienia CV (ul. Ks. bpa Herberta Bednorza 19, 40-384 Katowice). Pracodawca po rozpatrzeniu CV skontaktuje się z wybranymi kandydatami. Można również kontaktować się telefonicznie w celu uzyskania dodatkowych informacji (8:00-15:00) (Tel. 32-606-56-00 w. 5660, 5662).
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA ELEKTROENERGETYCZNEGO ELBUD W KATOWICACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-12 - Katowice (śląskie)
według załącznika
POWIATOWY URZĄD PRACY W OBORNIKACH - 2016-01-04 - Oborniki (wielkopolskie)
wykonywanie prac kancelaryjno-biurowych
Ośrodek Pomocy Społecznej w Myśliborzu - 2016-07-25 - Myślibórz (zachodniopomorskie)
Praca na samodzielnym stanowisku pracy polegająca na przygotowaniu potraw, dbaniu i porządek na stanowisku pracy, tworzenie zamówień i receptur dań.
PENSJONAT "LORIEN" Sp. z o.o. - 2015-11-16 - Szczawno-Zdrój (dolnośląskie)
realizowanie w prawidłowy sposób wszelkich operacji z zakresu obsługi, naprawy, regulacji oraz diagnostyki pojazdów samochodowych, posiadanie stosownych uprawnień do kierowania pojazdami samochodowymi, prowadzenie weryfikacji poprawności naprawy pojazdu samochodowego i jego poszczególnych elementów, wykorzystywanie przyrządów diagnostycznych w celu ustalenia przyczyn niesprawności w działaniu mechanizmów, układów oraz podzespołów pojazdu, ocena i weryfikacja części mechanicznych z zastosowaniem specjalistycznego sprzętu, ocena i kontrola stanu technicznego samochodu oraz jego poszczególnych podzespołów, estymacja zapotrzebowania na materiały i serwisowe części zamienne, określanie zużycia płynów eksploatacyjnych pojazdu, smaru, układu hamulcowego i stanu ogumienia, konserwacja i zabezpieczenie
kontakt przez PUP - 2019-06-24 - Okrzeszyn (mazowieckie)
Celem wykonywanej pracy jest zbywanie nieruchomości gminnych na rzecz wnioskodawców w trybie bezprzetargowym, zbywanie nieruchomości gminnych oddanych w użytkowanie wieczyste na cele usługowe , na rzecz użytkowników wieczystych, ropzatrywanie wniosków dotyczących zajęcia gruntów miejskich pod przesyłową infrastrukturę techniczną, regulacja stanu prawnego istniejących sieci przesyłowych w gruntach miejskich i generowanie dochodów budżetowych z powyższych tytułów.Więcej informacji nt. oferty znajduje się na stronie internetowej: www.kolobrzeg.pl ->BIP ->REKRUTACJA ->Aktualne oferty pracy ->Praca na umowę o pracę w godz. 7.30-15.30 w Kołobrzegu.
Urząd Miasta Kołobrzeg - 2017-11-24 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Nauczanie klas I- III gimnazjum. 4/18 etatu
Zespół Szkół w Nakli - 2016-08-25 - Nakla (pomorskie)
- Uczestnictwo przy przyjmowaniu dokumentów księgowych, kadrowo- płacowych i innej korespondencji do biura,- Obsługa komputera, programu głównego OPTIMA (księga przychodów i rozchodów, reguły VAT, księgi handlowe i zbiory kadrowo- płacowe),- Wprowadzanie danych do programu- głównie (faktury zakupu, sprzedaży, dowody wewnętrzne otrzymane od innych osób jak i przychodów własnych),- Przygotowanie do sporządzenia deklaracji podatkowej VAT, PIT,- Sporządzanie prawidłowości zapisów w systemie komputerowym z oryginałami dokumentów.Staż w godzinach 8.00-16.00POWER
kontakt przez PUP - 2018-07-24 - Płock (mazowieckie)
Zgodnie z programem stażu.
kontakt przez PUP - 2019-01-24 - Grajewo (podlaskie)
Ochrona powierzonego mienia, kontrolowanie ruchu osobowego.
Mark2 Corporation FM poland sp. zoo - 2018-10-02 - Niepołomice (małopolskie)
Zapewnia udzielanie ogólnej informacji klientom ZUS oraz kierowanie ich na stanowiska merytoryczne właściwe do rozpatrzenia spraw.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU - 2019-05-24 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
sprzedaż, handel, praca w sklepie, miła i kulturalna obsługa klienta, utrzymanie proządku na stanowisku pracy
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Łęczyca (łódzkie)
kontrola stanu technicznego maszyn i urządzeń, wykonywanie zlecanych przez przełożonych drobnych napraw lub remontów zgodnie z procedurami panującymi wewnątrz firmy, usuwanie usterek oraz wykonywanie prac konserwatorskich, przeprowadzenie bieżących konserwacji urządzeń
ERPLAST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- Obsługa i naprawa silników- Pracę przy elektronice i elektryce silników- Inne prace mechaniczne- Wynagrodzenie od 14,00 zł netto za godzinę- Miejsce pracy: Wiślinka- Kontakt telefoniczny 603-420-028, - Kontakt e-mail: rekrutacja.tczew (at) toolip.pl Biuro w Tczewie, ul. Gdańska 32 czynne w każdą środę w godz. 8:00-16:00
TOOLIP HR SPÓŁKA Z O.O. - 2018-07-10 - Wiślinka (pomorskie)
prace proste w hotelarstwie, przemyśle i gastronomii (sprzątanie pomieszczeń, przygotowywanie posiłków, mycie samochodów, czynności konserwacyjne budynków)
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO - USŁUGOWE "KOS" SEBASTIAN KOSSAKOWSKI - 2017-08-21 - Swolszewice Duże (łódzkie)
wszelkie informacje dotyczące procedury naboru znajdują się na stronie internetowej http://bip.kolno-gmina.pl/ w zakładce konkursy i nabory na stanowiska
Urząd Gminy Kolno - 2018-08-29 - Kolno (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie zajęć w oddziale przedszkolnym
SZKOŁA PODSTAWOWA W SMOLNEJ - 2020-07-07 - Smolna (dolnośląskie)
wykładanie towaru
Carrefour Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-02-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
jw.
WEST Sp. z o.o. - 2016-11-24 - Warszawa (mazowieckie)
Rozwożenie zamówień do klienta.
Pizzeria "Da Vinci" - 2017-06-20 - Golkowice (małopolskie)
praca biurowa
Spółka Wodna "ŁEBA" - 2018-06-08 - Łeba (pomorskie)