STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI Gdynia oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecz. O/Gdańsk Inspektorat Gdynia

Stanowisko: STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI

Wynagrodzenie: od 2 900 PLN

Zakres obowiązków: Opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.

Data publikacji: 2019-06-19

Lokalizacja: Gdynia (pomorskie)

Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecz. O/Gdańsk Inspektorat Gdynia

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Władysława IV 24, 81-353 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 900 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdynia

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdynia

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdynia

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: technik prac biurowych*

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 900 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 23.07.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne, kierunek: zarządzanie administracja ubezpieczenia

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Pożądane wykształcenie wyższe (ekonomia, zarządzanie, administracja, ubezpieczenia)- minimum 2 lata pracy w pionie świadczeń emerytalno-rentowych.Wymagania dodatkowe:znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych - znajomość ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych oraz rozporządzeń do tej ustawy- znajomość zasad naliczania kapitału początkowego- znajomość ustawy o emeryturach kapitałowych - umiejętność obsługi pakietu MS Office- konsekwencja w działaniu- terminowość- rzetelność- samodzielność- odpowiedzialność- poprawne przekazywanie informacji ustnych- umiejętność podejmowania decyzji- umiejętność rozwiązywania problemów- poprawne przekazywanie informacji pisemnych- umiejętność przekonywania- umiejętność poprawnego wnioskowania- stanowczość/pewność siebie- opanowanie- umiejętność stosowania przepisówDodatkowe informacje: oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane- dokumentacja niekompletna nie będzie uwzględniana- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne- nadsyłanych dokumentów nie zwracamy- miejsce wykonywania pracy: Inspektorat ZUS w Gdyniul. Władysława IV 24 81-364 GdyniaProsimy na kopercie, w której znajduje się oferta pracy umieścić dopisek :OFERTA PRACY .Uprzejmie przypominamy o konieczności zamieszczenia w swojej ofercie klauzuli następującej treści:"Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa".

Nazwa pracodawcy:
Zakład Ubezpieczeń Społecz. O/Gdańsk Inspektorat Gdynia

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni

Adres pracodawcy:
Chmielna 27/33, 80-748 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- CV- list motywacyjny ( z zaznaczeniem stanowiska oraz komórki organizacyjnej, o które ubiega się kandydat )- odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji (wzór poniżej w rubryce Wymagana klauzula)- kserokopia dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenieTermin, do którego należy składać dokumenty01 lipca 2019r. Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania Oddziału ZUS w GdańskuMiejsce składania dokumentówZakład Ubezpieczeń SpołecznychOddział w GdańskuWydział Kadrowo-Płacowy ul. Chmielna 27/3380-748 Gdańsk

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Gdańsk

Gmina pracodawcy: Gdańsk

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Gdańsk

Ulica pracodawcy: Chmielna

Numer budynku pracodawcy: 27

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 6

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*

Data dodania oferty pracy: 24.06.2019

Oferta pracy ważna do: 24.07.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 24.06.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 19.06.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?eddfa9d3be4ffe65521bbffe1674de6d

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - do 4 400 PLN

Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Obsługa skarg klientów. Lubricant service. Zarządzanie elementami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji procesów.
SHELL POLSKA SP Z O. O. Oddział w Krakowie - 2017-07-21 - Kraków (małopolskie)

INWENTARYZATOR - od 15 PLN

liczenie towaru za pomocą urządzeń skanujących
kontakt przez OHP - 2017-02-15 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)

STANOWISKO PRACY DS. GEODEZJI I KARTOGRAFII W WYDZIALE GEODEZJI, KARTOGRAFII I KATASTRU - od 2 100 PLN

udostępnianie powiatowego zasobu zainteresowanym podmiotom, aktualizacj abaz danych, wydawanie licencji określającej możliwości wykorzystania udostępnionych materiałów, udzielanie informacji o posiadanym zasobie, sposobach jego wykorzysdtania i udostępniania, weryfikacja zbiorów danych, kontrola prowadzonych geodezyjnych baz numerycznych
STAROSTWO POWIATOWE W OPOLU LUBELSKIM - 2018-05-10 - Opole Lubelskie (lubelskie)

TECHNIK FARMACEUTYCZNY - od 3 200 PLN

Sprawdzanie towaru, uzupełnianie leków na ekspedycji, wykonywanie leków, układanie recept, sprawdzanie dat ważności leków, utrzymywanie porządku i czystości w miejscu pracy.
APTEKA ŚW. ROCHA Bieniek-Magner Aleksandra - 2018-04-27 - Wieruszów (łódzkie)

STANOWISKO ADMINISTRACYJNO-BIUROWE DO SPRAW GOSPODARKI ODPADAMI W DZIALE GOSPODARKI ODPADAMI - do 2 500 PLN

- monitorowanie działań z zakresu gospodarki odpadami oraz utrzymania czystości i porządku w gminie Wrocław, - kontrola Wykonawców w zakresie jakości wykonywania usługi odbioru odpadów komunalnych pochodzących z terenu Gminy Wrocław, - organizacja systemu odbioru odpadów komunalnych na terenie miasta Wrocław, - udzielanie informacji mieszkańcom z zakresu funkcjonowania systemu gospodarki odpadami komunalnymi funkcjonującego na terenie gminy Wrocław, - bieżąca współpraca z Zarządcami nieruchomości oraz jednostkami gminnymi, - udział w akcjach informacyjnych/edukacyjnych organizowanych przez Spółkę Ekosystem, - wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego. Oferta dostępna w sali D. Dokumenty należy składać osobiście, pocztą lub drogą e-mailową w terminie do dnia 25.04.2016 r. na adres: Ekosystem Sp. z o.o., ul. Kazimierza Michalczyka 23, 53-633 Wrocław z dopiskiem Oferta pracy na stanowisko administracyjno-biurowe do spraw Gospodarki Odpadami w Dziale Gospodarki Odpadami lub e-mailem na adres: monika.kolbuc (at) ekosystem.wroc.pl, magdalena.bednarek (at) ekosystem.wroc.pl (skany dokumentów).
Ekosystem Sp. z o.o. - 2016-04-12 - Wrocław (dolnośląskie)

MURARZ - od 1 750 PLN

PRACE REMONTOWE I KONSERWATORSKI, PRZYGOTOWYWANIE ZAPRAW MURARSKICH, MONTOWANIE I DEMONTOWANIE RUSZTOWAŃ
kontakt przez PUP - 2015-12-03 - Bratian (warmińsko-mazurskie)

ROBOTNIK LEŚNY - od 2 000 PLN

układanie i okrzesywanie drewna
USŁUGI LEŚNE ROBERT JASINOWSKI - 2016-05-23 - Gubin (lubuskie)

OPERATOR MASZYN TAPICERSKICH - od 1 850 PLN

obsługa maszyny tapicerskiej-cięcie pianki, układanie formatek
kontakt przez PUP - 2016-11-29 - Jaraczewo (wielkopolskie)

STANOWISKO DS OPRACOWYWANIA ŁADUNKÓW - od 2 300 PLN

PRZYJMOWANIE I OPRACOWYWANIE PRZESYŁEK I ŁADUNKÓW, ROZDZIAŁ PRZYJĘTEGO ŁADUNKU I PRZEKAZANIE DO DALSZEGO OPRACOWANIA, ZAPEWNIENIE BEZPIECZEŃSTWA PRZESYŁEK I ŁADUNKÓW, PROWADZENIE DOKUMENTACJI EKSPLOATACYJNEJ, WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE PODSTAWOWE, PREFEROWANE ZAWODOWE, PODSTAWOWA UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA BĘDZIE DODATKOWYM ATUTEMMIEJSCE PRACY DWORCOWA 20 W SZCZECINIE LUB MIERZYN, UL. WELECKA 2A (W PRZYPADKU MIERZYNA POCZTA POLSKA ZAPEWNIA BEZPŁATNY TRANSPORT Z UL. DWORCOWEJ 20)
POCZTA POLSKA SA - 2018-04-06 - Szczecin (zachodniopomorskie)

MONTER SIECI SANITARNYCH - od 16 PLN

MONTAŻ RUR SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ POMOCNIK MONTERA
INSAN DEVELOPER Sp. z o.o. - 2016-04-13 - Lubin (dolnośląskie)

MECHANIK SAMOCHODÓW OSOBOWYCH - od 2 100 PLN

wymiana opon, układy hamulcowe, serwis olejowy, geometria kół
KOPEĆ GRZEGORZ GRECARS - 2016-09-19 - Świętochłowice (śląskie)

KASJER/SPRZEDAWCA - od 2 250 PLN

Dbanie o ekspozycje towarów Obsługa klienta Wsparcie oraz nawiązywanie pozytywnej relacji z klientami Dbanie o porządek na sali sprzedaży
DINO POLSKA SA - 2019-01-02 - Pławno (łódzkie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI ZAMÓWIEŃ - od 2 100 PLN

przyjmowani9e i obsługa zamówień klientów, przygotowywanie wysyłki, reklamacji, ofert sprzedażowych
MULTIM S.C. - 2018-05-18 - Myślenice (małopolskie)

STANOWISKO PRACY DS. PLANOWANIA I SZKOLENIAW SAMODZIELNYM REFERACIE BEZPIECZEŃSTWA I ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO - od 2 400 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Stanowisko ds. planowania i szkolenia realizuje zadania w sprawach zarządzania kryzysowego, ochrony ludności i obrony cywilnej.Ważniejsze zadania: opracowanie, prowadzenie i aktualizowanie planów oraz powiązanej dokumentacji w zakresie zarządzania kryzysowego, ochrony ludności i obrony cywilnej; przygotowywanie planów przygotowania i realizacji przedsięwzięć obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego; organizowanie i prowadzenie szkoleń w zakresie prowadzonych spraw oraz dokumentacji w tym zakresie; udział w prowadzonych kontrolach; przygotowanie posiedzeń i obsługa kancelaryjna Powiatowego Zespołu Zarządzania Kryzysowego miasta Słupska; pełnienie uzupełniających dyżurów w Centrum Zarządzania Kryzysowego; udział w rozwinięciu i zabezpieczeniu rozwijanych elementów logistycznych w przypadku sytuacji kryzysowych, wprowadzenia stanów nadzwyczajnych oraz osiągania stanów gotowości obronnej państwa; nadzorowanie funkcjonowania systemu wykrywania i alarmowania oraz systemu wczesnego ostrzegania ludności miasta; nadzorowanie przebiegu imprez masowych i zgromadzeń na terenie miasta; udział w dokonywaniu oceny zdarzeń kryzysowych na miejscu ich wystąpienia w zakresie propozycji podejmowanych działań; udział w opracowywaniu analiz, statystyk, opracowań i zestawień w zakresie spraw prowadzonych przez Referat; współdziałanie z Wydziałami Urzędu Miejskiego i samodzielnymi stanowiskami, jednostkami organizacyjnymi oraz innymi instytucjami i przedsiębiorcami miasta, a także Siłami Zbrojnymi w zakresie realizacji zadań dla potrzeb be4zpieczeństwa ludności i obronności państwa.4. Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej, wymuszona pozycja ciała; praca w godzinach nocnych; praca w budynku i w pomieszczeniach bez usprawnień i udogodnień dla osób z niepełnosprawnością.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto-w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-06-19 - Słupsk (pomorskie)

MAGAZYNIER - od 2 250 PLN

Zadaniem zatrudnionej osoby będzie obsługa dostaw przychodzących i wychodzących, wydawanie towarów, oraz dbanie o ład i porządek na magazynie.
MERKURY MARKET SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOSCIA SP. K. - 2019-05-16 - Rzeszów (podkarpackie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI FUNDUSZY CELOWYCH WYDZ. FIN.-KSIĘGOWY + ST FP (M) - 1 017,4 PLN

- Numerowanie i przygotowywanie dokumentów do archiwizacji,- Przepisywanie zredagowanych pism,- Adresowanie kopert,-Kserowanie dokumentów,- Segregowanie oraz wpinanie w odpowiednie miejsce dokumentów księgowych,- Zapoznanie się z aktami prawnymi dotyczącymi zagadnień finansowo-księgowych (ustawa o finansach publicznych, ustawa o rachunkowości), regulacjami wewnętrznymi, palnem kont i polityką rachunkowości.
kontakt przez PUP - 2018-12-11 - Łódź (łódzkie)

STANOWISKO DS. ROLNICTWA I GOSPODARKI ZIEMIĄ - od 2 250 PLN

nadzór nad prowadzeniem spraw produkcji roślinnej, hodowli zwierząt oraz nadzór nad opieką weterynaryjną. Współpraca z kołami łowieckimi, wydawanie poświadczeń i zaświadczeń w sprawach własności i zatrudnienia w gospodarstwie rolnym. Prowadzenie teczek osobowych gospodarstw. prowadzenie postępowań zwrotu producentom rolnym podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego; realizacja zadań eksploatacji i konserwacji gminnych urządzeń melioracyjnych; współpraca z Wodami Polskimi; Ogłoszenie dostępne jest na stronie bip.ustka.ug.gov.pl; termin składania ofert do 26.02.2019 r. Okres próbny 6 miesięcy; Godziny pracy: 7.30- 15.30
Urząd Gminy Ustka - 2019-02-15 - Ustka (pomorskie)

STANOWISKO OBSŁUGI KLIENTA - od 2 500 PLN

- kompleksowa obsługa klientów w zakresie czynności kredytowych, depozytowych, kasowych
BANK SPÓŁDZIELCZY SIEDLEC - 2019-05-17 - Świebodzin (lubuskie)

BRUKARZ - 3 000 - 5 000 PLN

układanie kostki brukowej - mogą być osoby do przyuczenia
MASBIT-BIS s.c. - 2018-07-25 - Nowotna (pomorskie)

STANOWISKO PRACY DS. WYMIARU PODATKU OD NIERUCHOMOŚCI, ROLNEGO I LEŚNEGO DLA OSÓB FIZYCZNYCH - od 2 250 PLN

Szczegóły ogłoszenia znajdują się na stronie:https://bip-files.idcom-web.pl/sites/3051/wiadomosci/472473/files/ogloszenie_o_naborzewbp_podatki___maj_2019.pdfWymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Tczewie lub pocztą na adres Urzędu: 83-110 Tczew, Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 1, z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. wymiaru podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego dla osób fizycznych w Wydziale Budżetu i Podatków w terminie do dnia 1 czerwca 2019 r. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru zostanie zamieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.tczew.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Tczewie w budynku przy Placu Marszałka Józefa Piłsudskiego 1.
URZĄD MIEJSKI W TCZEWIE - 2019-05-30 - Tczew (pomorskie)

ROBOTNIK BUDOWLANY - od 2 100 PLN

Wykonywanie prac remontowo-budowlanych m.in.wszelkie roboty ciesielskie, montażowe, rozbiórkowe, murowe, tynkowe. Praca na trenie kraju w godz. 7-14.
kontakt przez PUP - 2018-08-07 - Gąbin (mazowieckie)

SPAWACZ (WIELKA BRYTANIA/BELGIA) - od 13 PLN

Od kandydatów oczekujemy : - umiejętności spawania konstrukcji offshore metodą MIG MAG 135/136/138 w pozycji H-L045 6GR-wymagane doświadczenie w spawaniu konstrukcji z rur, blachy pion, itp. - gotowości do udziału w próbce spawalniczej oraz podjęcia pracy za granicą,- znajomość języka angielskiego/ niemieckiego w stopniu umożliwiającym porozumiewanie się.Oferujemy:- atrakcyjne wynagrodzenie wypłacane terminowo (12,0 - 13,0 Euro netto/h)- stałą pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,- zakwaterowanie w ramach zatrudnienia.CV prosimy wysyłać na adres info (at) gladpol.plInformujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.W przesyłanych dokumentach aplikacyjnych prosimy o zawarcie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w niniejszej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego procesu rekrutacji oraz przyszłych procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez P.H.U. GLADPOL, zgodnie z postanowieniami Ustawy z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.). Przekazuję moje dane dobrowolnie mając świadomość, że w każdej chwili przysługuje mi prawo do ich wglądu oraz poprawiania lub całkowitego usunięcia. Żądanie usunięcia danych oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesach rekrutacyjnych i spowoduje niezwłoczne usunięcie moich danych."Kontakt:tel/fax: (0048) 58 531-50-64; www: www.gladpol.pl
P.H.U. GLADPOL STANISŁAW GŁADYSZ - 2017-03-22 - Belgia (Belgia)

MALARZ-TYNKARZ - od 2 000 PLN

wykonywanie robót wykończeniowych w pustostanach lokalach mieszkalnych i usługowych w następującym zakresie: naprawa i wykonywanie tynków wewnętrznych w technologii mokrej, naprawa i wykonywanie suchych tynków w technologii, wykonywanie robót malarskich ścian i sufitów, roboty malarskie stolarki okiennej i drzwiowej, roboty szpachlarskie, roboty glazurnicze (odtworzenie lub naprawa), pomoc przy innych pracach remontowych takich jak murarskie, stolarskie, podłogowe
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ - 2017-06-09 - Police (zachodniopomorskie)

KIEROWCA CIĘŻARÓWKI - od 13,12 EUR

Prowadzenie pojazdów ciężarowych w transporcie głównie krajowym
Koflexwerk B.V. - 2017-10-27 - Holandia (Holandia)

STANOWISKO PRACY DS. PRZYGOTOWANIA INWESTYCJIW WYDZIALE INWESTYCJI - od 2 400 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka:Pracownik zatrudniony na tym stanowisku będzie odpowiedzialny za prowadzenie spraw związanych z realizacją budownictwa kubaturowego, infrastruktury społecznej oraz rozbiórek realizowanych przez Wydział Inwestycji, w tym przygotowania materiałów przetargowych oraz monitoringiem prac.Ważniejsze zadania: przygotowywanie opisów przedmiotu zamówienia do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; analiza koncepcji i dokumentacji technicznej i kosztorysowej zadań inwestycyjnych w fazie jej tworzenia i przygotowania do realizacji pod kątem prawidłowości i funkcjonalności; sprawdzanie dokumentacji projektowej w trakcie jej odbioru od Wykonawców i podpisywanie protokołów odbioru; udział w komisjach przetargowych na zadania realizowane przez Wydział; kontrolowanie postępów w przygotowaniu i realizacji projektów inwestycyjnych zgodnie z harmonogramami; załatwianie spraw terenowo prawnych dot. zadań inwestycyjnych; współpraca merytoryczna w zakresie przygotowywania przetargów na zadania realizowane przez Wydział.4. Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Wynagrodzenie brutto od 2400 zł- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-04-18 - Słupsk (pomorskie)

KADROWA - od 5 600 PLN

prowadzenie akt osobowych, obliczanie wynagrodzeń dokumentacje kadrowo-płacowe, rozliczenia z ZUS i US, rozliczanie podatku dochodowego, nadzór szkoleń BHP, praca z programem Płatnik. Praca na pełen etat od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16
ECONTOUR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA - 2017-07-27 - Sokołów (mazowieckie)

ŚLUSARZ - SPAWACZ - od 2 000 PLN

Montowanie konstrukcji stalowych i urządzeń na budowach.
BMF POLSKA Sp. z o.o. - 2017-05-15 - Leżajsk (podkarpackie)

SZWACZKA - od 2 300 PLN

szycie pokrowców meblowych
kontakt przez PUP - 2018-10-24 - Czeszyce (dolnośląskie)