STANOWISKO DO SPRAW KADR I PŁAC Biesiekierz oferta pracy Gminne Służby Techniczne i Komunalne w Biesiekierzu
Stanowisko: STANOWISKO DO SPRAW KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: 1) Sporządzanie list płac: naliczanie wynagrodzeń, zasiłków, innych świadczeń. 2) Przygotowanie przelewów w systemie bankowym. 3) Zgłaszanie, zmiana i wyrejestrowanie z ZUS. 4) Sporządzanie poleceń księgowania z list płac. 5) Sporządzanie dokumentów rozliczeniowych i ich korekty z zakresu ubezpieczeń społecznych, podatków i innych. 6) Naliczanie i terminowe przekazanie składek ZUS, podatków, składek PFRON. 7) Wystawianie zaświadczeń o zarobkach, 8) Sporządzanie wniosków i ich rozliczenie w zakresie zatrudnienia pracowników w ramach robót publicznych i prac interwencyjnych. 9) Sporządzanie sprawozdań GUS i innych w zakresie kadr i płac. 10) Prowadzenie dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy, akt osobowych oraz spraw kadrowych pracowników, w tym kart ewidencji czasu pracy.
Data publikacji: 2019-12-04
Lokalizacja: Biesiekierz (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Gminne Służby Techniczne i Komunalne w Biesiekierzu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:76-039 Biesiekierz 103, powiat: koszaliński, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1) Sporządzanie list płac: naliczanie wynagrodzeń, zasiłków, innych świadczeń. 2) Przygotowanie przelewów w systemie bankowym. 3) Zgłaszanie, zmiana i wyrejestrowanie z ZUS. 4) Sporządzanie poleceń księgowania z list płac. 5) Sporządzanie dokumentów rozliczeniowych i ich korekty z zakresu ubezpieczeń społecznych, podatków i innych. 6) Naliczanie i terminowe przekazanie składek ZUS, podatków, składek PFRON. 7) Wystawianie zaświadczeń o zarobkach, 8) Sporządzanie wniosków i ich rozliczenie w zakresie zatrudnienia pracowników w ramach robót publicznych i prac interwencyjnych. 9) Sporządzanie sprawozdań GUS i innych w zakresie kadr i płac. 10) Prowadzenie dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy, akt osobowych oraz spraw kadrowych pracowników, w tym kart ewidencji czasu pracy.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 168
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STANOWISKO DO SPRAW KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Biesiekierz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: koszaliński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Biesiekierz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2020
Data zakończenia pracy: 01.07.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
obsługa komputera i pakietów oprogramowania biurowego MS Office( Word, Excel)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
min. 1 rok doświadczenia w kadrach lub płacach lub na stanowisku o podobnym zakresie zadań, znajomość ustaw: o pracownikach samorządowych, w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych, kodeks pracy, o systemie ubezpieczeń społecznych, mile widziani emeryci i osoby z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności
Nazwa pracodawcy:
Gminne Służby Techniczne i Komunalne w Biesiekierzu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Adres pracodawcy:
76-039 Biesiekierz 103, powiat: koszaliński, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
dodatkowe informacje: praca w godz. 7:00 -15:00, pierwsza umowa zostanie zawarta na okres do 6 miesięcy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: koszaliński
Gmina pracodawcy: Biesiekierz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Biesiekierz
Numer budynku pracodawcy: 103
Profil działalności pracodawcy:
gospodarka i zarządzanie mieniem gminy, dowóz do szkół
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 04.12.2019
Oferta pracy ważna do: 02.01.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 04.12.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 04.12.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?dbd7b8aad41770475d64cea889787b40
Podobne oferty pracy
przygotowywanie posiłków
MODRZEW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-06-24 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Oława (dolnośląskie)
Obsługa klienta, przyjmowanie zamówień.
LUKS KOLOR DARIUSZ MILEWSKI - 2019-04-10 - Zamość (lubelskie)
.
FUTURA S.C. Katarzyna Konopka - Parzy, Arkadiusz Parzy - 2017-11-29 - Chwałkowo (wielkopolskie)
Koordynacja budowy, nadzór nad pracownikami, zamawianie materiałów. Praca na terenie woj. śląskiego, świętokrzyskiego, opolskiego i małopolskiego.
Przedsiębiorstwo Usług Technicznych"GROTEX" Sp. z o.o. - 2017-06-19 - Zawiercie (śląskie)
praca w godzinach od 07:00 do 15:00; prace naprawcze i konserwacja urządzeń Mieszalni i Surzarni Pasz
Spółdzielcza Agrofirma Witkowo - 2017-10-04 - Kolin (zachodniopomorskie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych, socjalnych, sanitarnych.
OŚRODEK ROZWOJU AKTYWNOŚCI VIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-12-12 - Zamość (lubelskie)
Pozyskiwanie nowych klientów z branży budowlanej takich jak: firmy wykonawcze, hurtownie budowlane, spółdzielnie mieszkaniowe itp., dostarczanie towaru do klientów, wspomaganie pracy biura. Praca w systemi jednozmianowym w godzinach 08.00-16.00, proponowane wynagrodzenie 2250 zł + prowizja od obrotu.Pracodawca oferuje: samochód służbowy w godzinach pracy, telefon służbowy, pracę w stale rozwijającej się firmie produkującej wysokiej jakości produkty, miłą i rodzinną atmosferę w firmie.
PPHU Ital-Pol 2 Dorota Marczak - 2019-05-20 - Kraśnik Dolny (dolnośląskie)
Sprzątanie biur, korytarzy, sanitariatów, sali operacyjnych, gabinetów.Praca w godzinach 7.00 - 14.00
Zakłady Usługowe EZT Spółka Akcyjna - 2020-06-29 - Zabrze (śląskie)
Zapewnia dochodzenie należności w ramach prowadzonych postępowań egzekucyjnych i upadłościowych.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU - 2019-06-25 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Naliczanie płac
Centrum Usług Wspólnych Gminy Jarocin - 2018-02-07 - Jarocin (wielkopolskie)
Prace przetokowe, konserwacja bocznicy kolejowej. Miejsce pracy Nowy Dwór Maz.
JAN LIWSKI TRANS -KOL - 2019-02-14 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
Praca w przetwórni przyhodowlanej do patroszenia i filetowania ryb. Umowa o pracę na cały etat. Obowiązki: patroszenie, filetowanie, pakowanie, sprzątanie, mycie skrzynek itp.
Aguas Limpias Sp. z o.o. - 2019-04-10 - Bożepole Wielkie (pomorskie)
Staż EFS -30, EFS 30+Obsługa urządzeń biurowych,archiwizowanie dokumentów,pomoc przy obsłudze petentów Referatu Komunikacji,- przygotowywanie korespondencji do wysyłki
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Sulęcin (lubuskie)
Praca na dziale mięsnym, obsługa klientów, praca na sali sprzedaży, wykładanie towaru. Praca w godzinach 6.00-22.00. Okres próbny trwa 3 miesiące.
Dino Polska S.A. - 2017-10-31 - Dolsk (wielkopolskie)
Obsługa procesów księgowych, kontrola dokumentów finansowych, obsługa bieżących zapytań i zleceń ze strony klientów wewnętrznych.
Bayer Sp. z o.o. - 2020-01-20 - Gdańsk (pomorskie)
praca na magazynie, pakowanie, wydawanie towaru, przyjmowanie dostaw
Tioman Sp. z o. o. Sp. k. - 2018-08-28 - Ostaszewo (kujawsko-pomorskie)
- Samodzielne przygotowywanie posiłków,- Praca wg grafiku - lokal czynny w godzinach 10:00-23:00,- Wynagrodzenie do uzgodnienia z pracodawcą.- Kontakt telefoniczny: 537-373-333.
WYPOCZYNEK I REKREACJA "JEZIORNA OSADA" GNOJEWO NAD JEZIOREM SPÓŁKA CYWILNA - 2017-05-11 - Gnojewo (pomorskie)
stanowisko ds. opracowania decyzji i korespondencji
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Personel sprzątający
kontakt przez OHP - 2017-06-01 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
cięcie surowca drzewnego na wymagana długość
"AGRA WOOD POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-20 - Sosnówiec (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie w systemie informatycznym ewidencji podatkowej nieruchomości, prowadzenie postępowania podatkowego, dokonywanie corocznego wymiaru podatków, prowadzenie postępowania podatkowego w sprawach ulg i zwolnień, opracowywanie projektów uchwał w zakresie ustalania stawek podatku, sporządzanie sprawozdań, współpraca ze skarbnikiem GminyTermin anboru do 25.04.2019r.
Urząd Gminy w Markusach - 2019-04-17 - Markusy (warmińsko-mazurskie)
Praca biurowa -obsługa komputera, wystawianie faktur
kontakt przez PUP - 2020-03-19 - Lipsko (mazowieckie)
W ramach zarządzania ruchem na drogach publicznych, położonych w granicach administracyjnych miasta Torunia, z wyjątkiem autostrad i dróg ekspresowych: 1) składanie do budżetu Gminy planów remontów kapitalnych oraz planów inwestycyjnych w zakresie sieci drogowej i kanalizacji deszczowej;2) sprawowanie nadzoru merytorycznego nad działalnością Miejskiego Zarządu Dróg w Toruniu,w tym bieżąca kontrola realizacji planu inwestycji i remontów;3) koordynacja i przygotowywanie informacji z realizacji uchwał RMT i zarządzeń PMT;4) prowadzenie ewidencji (rejestru) realizowanych zadań inwestycyjnych i remontów kapitalnych przez Miejski Zarząd Dróg w Toruniu;5) przygotowywanie zmian dotyczących stanu prawnego i poprawy funkcjonowania Strefy Płatnego Parkowania w Toruniu oraz opłat i zasad w zakresie zajęcia pasa drogowego na terenie Zespołu Staromiejskiego;6) monitorowanie zmian prawa powszechnie obowiązującego oraz prawa wewnętrznego związanego z zakresem czynności i niezwłoczne przedkładanie kierownikowi referatu bądź Dyrektorowi, propozycji i działań niezbędnych do podjęcia; 7) nadzorowanie strefy płatnego parkowania; 8) udział w komisjach odbioru końcowego, zwoływanych przez Miejski Zarząd Dróg w Toruniu; 9) przygotowywanie informacji z realizacji uchwał Rady Miasta Torunia i zarządzeń Prezydenta Miasta Torunia.
URZĄD MIASTA TORUNIA - 2018-11-27 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Dyrektor ZDMiKP w Bydgoszczy ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze:ds. oznakowania w Wydziale Utrzymania i EwidencjiZakres zadań wykonywanych na stanowisku obejmuje miedzy innymi:- prowadzenie całokształtu spraw związanych z bieżącym utrzymaniem oznakowania pionowego i poziomego ulic oraz oznakowania tablicami z nazwami ulic,- dokonywanie systematycznych przeglądów oznakowania pionowego i poziomego ulic oraz oznakowania tablicami z nazwami ulic,- nadzorowanie zleconych robót oraz dokonywanie odbiorów wraz ze sprawdzaniem kosztorysów i faktur,- wykonywanie przedmiarów zaplanowanych robót do kosztorysów inwestorskich,- przygotowywanie planów rzeczowych i finansowych w zakresie oznakowania pionowego i poziomego ulic oraz oznakowania tablicami z nazwami ulic,- prowadzenie ewidencji w zakresie oznakowania pionowego i poziomego ulic oraz oznakowania tablicami z nazwami ulic,- współpraca z odpowiednimi wydziałami Urzędu Miasta, Policją, Strażą Miejską, a także z Wydziałami ZDMiKP w szczególności z Wydziałem Inżynierii Ruchu w zakresie poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego,- podejmowanie działań celem usunięcia występujących w pasie drogowym zagrożeń mających znaczenie dla bezpieczeństwa w ruchu drogowym,- zlecanie napraw uszkodzeń oznakowania pionowego i poziomego ulic oraz oznakowania tablicami z nazwami ulic,- uczestnictwo w przygotowaniu SIWZ i innych materiałów niezbędnych do wszczęcia procedury przetargowej na roboty prowadzone przez Wydział Utrzymania i Ewidencji,- przeprowadzanie przeglądów bieżących, rocznych i 5-letnich dróg miejskich, w zakresie określenia stanu technicznego zgodnie z przepisami prawa budowlanego,- uczestnictwo w kontroli zimowego utrzymania ulic,- dokonywanie objazdów kontrolnych ulic pod względem stanu nawierzchni, urządzeń drogowych, oznakowania, sygnalizacji świetlnej, stanu technicznego słupów oświetleniowych i trakcyjnych oraz innych urządzeń obcych znajdujących się w pasie drogowym,- sporządzanie wymaganych sprawozdań, analiz i informacji z zakresu powierzonej pracy,- współpraca z Wydziałem Organizacyjno-Administracyjnym w zakresie skarg, wniosków, postulatów, notatek prasowych i interwencji na odcinku prowadzonych spraw,- prowadzenie korespondencji związanej z powierzonymi obowiązkami.Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:usytuowanie stanowiska pracy: przy ulicy Redłowskiej 8, budynek piętrowy, schody bez windy, wyjazdy służbowe w teren,obsługa urządzeń wyposażonych w monitory ekranowe.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu lipcu 2020 roku, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%.
Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy - 2020-09-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
realizacja zadań z zakresu ustawy Prawo wodne, w szczególności: nadzoru nad budowa, eksploatacją i konserwacją gminnych urządzeń melioracyjnych, kanalizacji deszczowej typu: stawy, cieki wodne, prowadzenie postępowań administracyjnych z zakresu zmiany stosunków wodnych na gruntach, współpraca z organami administracji publicznej w zakresie realizacji ustawy Prawo wodne. Prowadzenie spraw z zakresu utrzymania czystości i porządku oraz gospodarki zielenią w obrębie stref publicznych typu: place rekreacyjno- sportowe, drogi gminne. Współpraca z innymi organami w zakresie realizacji zadań zastrzeżonych ustawami dla samorządów gminnych; umowa na czas określony 6 miesięcy; godziny pracy: 7.30- 15.30, środa do 17.00, piątek do 14.00
Urząd Gminy Ustka - 2019-07-01 - Ustka (pomorskie)
Obsługa klienta, przyjmowanie dostaw, wykonywanie ekspozycji towaru, uczestnictwo w inwentaryzacjach.
Sobsmak Deli Sp. z o.o. - 2016-03-22 - Legionowo (mazowieckie)
osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za archiwizację dokumentów oraz wprowadzanie faktur do systemu
kontakt przez OHP - 2018-05-17 - Krosno (podkarpackie)
przewóz osób
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe MECHANIK Sp. z o.o. - 2016-05-31 - Tychowo (zachodniopomorskie)
obsługa narad i spotkań organiowanych przez Dyrektorówzawidamianie pracowników o terminach narad organizowanych prz PUPkompletowanie protokołóow ze spotkań Dyrektórów i interesantówpomoc w prowadzeniu spraw związanych z zakupem i rozliczeniem biletów na przejazdy komunikacją miejską w celach służbowych
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Łódź (łódzkie)