STANOWISKO DS. OZNAKOWANIA W WYDZIALE UTRZYMANIA I EWIDENCJI (NR 2759) Bydgoszcz oferta pracy Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy
Stanowisko: STANOWISKO DS. OZNAKOWANIA W WYDZIALE UTRZYMANIA I EWIDENCJI (NR 2759)
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Dyrektor ZDMiKP w Bydgoszczy ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze:ds. oznakowania w Wydziale Utrzymania i EwidencjiZakres zadań wykonywanych na stanowisku obejmuje miedzy innymi:- prowadzenie całokształtu spraw związanych z bieżącym utrzymaniem oznakowania pionowego i poziomego ulic oraz oznakowania tablicami z nazwami ulic,- dokonywanie systematycznych przeglądów oznakowania pionowego i poziomego ulic oraz oznakowania tablicami z nazwami ulic,- nadzorowanie zleconych robót oraz dokonywanie odbiorów wraz ze sprawdzaniem kosztorysów i faktur,- wykonywanie przedmiarów zaplanowanych robót do kosztorysów inwestorskich,- przygotowywanie planów rzeczowych i finansowych w zakresie oznakowania pionowego i poziomego ulic oraz oznakowania tablicami z nazwami ulic,- prowadzenie ewidencji w zakresie oznakowania pionowego i poziomego ulic oraz oznakowania tablicami z nazwami ulic,- współpraca z odpowiednimi wydziałami Urzędu Miasta, Policją, Strażą Miejską, a także z Wydziałami ZDMiKP w szczególności z Wydziałem Inżynierii Ruchu w zakresie poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego,- podejmowanie działań celem usunięcia występujących w pasie drogowym zagrożeń mających znaczenie dla bezpieczeństwa w ruchu drogowym,- zlecanie napraw uszkodzeń oznakowania pionowego i poziomego ulic oraz oznakowania tablicami z nazwami ulic,- uczestnictwo w przygotowaniu SIWZ i innych materiałów niezbędnych do wszczęcia procedury przetargowej na roboty prowadzone przez Wydział Utrzymania i Ewidencji,- przeprowadzanie przeglądów bieżących, rocznych i 5-letnich dróg miejskich, w zakresie określenia stanu technicznego zgodnie z przepisami prawa budowlanego,- uczestnictwo w kontroli zimowego utrzymania ulic,- dokonywanie objazdów kontrolnych ulic pod względem stanu nawierzchni, urządzeń drogowych, oznakowania, sygnalizacji świetlnej, stanu technicznego słupów oświetleniowych i trakcyjnych oraz innych urządzeń obcych znajdujących się w pasie drogowym,- sporządzanie wymaganych sprawozdań, analiz i informacji z zakresu powierzonej pracy,- współpraca z Wydziałem Organizacyjno-Administracyjnym w zakresie skarg, wniosków, postulatów, notatek prasowych i interwencji na odcinku prowadzonych spraw,- prowadzenie korespondencji związanej z powierzonymi obowiązkami.Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:usytuowanie stanowiska pracy: przy ulicy Redłowskiej 8, budynek piętrowy, schody bez windy, wyjazdy służbowe w teren,obsługa urządzeń wyposażonych w monitory ekranowe.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu lipcu 2020 roku, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%.
Data publikacji: 2020-09-23
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Toruńska 174a, 85-844 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Dyrektor ZDMiKP w Bydgoszczy ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze:ds. oznakowania w Wydziale Utrzymania i EwidencjiZakres zadań wykonywanych na stanowisku obejmuje miedzy innymi:- prowadzenie całokształtu spraw związanych z bieżącym utrzymaniem oznakowania pionowego i poziomego ulic oraz oznakowania tablicami z nazwami ulic,- dokonywanie systematycznych przeglądów oznakowania pionowego i poziomego ulic oraz oznakowania tablicami z nazwami ulic,- nadzorowanie zleconych robót oraz dokonywanie odbiorów wraz ze sprawdzaniem kosztorysów i faktur,- wykonywanie przedmiarów zaplanowanych robót do kosztorysów inwestorskich,- przygotowywanie planów rzeczowych i finansowych w zakresie oznakowania pionowego i poziomego ulic oraz oznakowania tablicami z nazwami ulic,- prowadzenie ewidencji w zakresie oznakowania pionowego i poziomego ulic oraz oznakowania tablicami z nazwami ulic,- współpraca z odpowiednimi wydziałami Urzędu Miasta, Policją, Strażą Miejską, a także z Wydziałami ZDMiKP w szczególności z Wydziałem Inżynierii Ruchu w zakresie poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego,- podejmowanie działań celem usunięcia występujących w pasie drogowym zagrożeń mających znaczenie dla bezpieczeństwa w ruchu drogowym,- zlecanie napraw uszkodzeń oznakowania pionowego i poziomego ulic oraz oznakowania tablicami z nazwami ulic,- uczestnictwo w przygotowaniu SIWZ i innych materiałów niezbędnych do wszczęcia procedury przetargowej na roboty prowadzone przez Wydział Utrzymania i Ewidencji,- przeprowadzanie przeglądów bieżących, rocznych i 5-letnich dróg miejskich, w zakresie określenia stanu technicznego zgodnie z przepisami prawa budowlanego,- uczestnictwo w kontroli zimowego utrzymania ulic,- dokonywanie objazdów kontrolnych ulic pod względem stanu nawierzchni, urządzeń drogowych, oznakowania, sygnalizacji świetlnej, stanu technicznego słupów oświetleniowych i trakcyjnych oraz innych urządzeń obcych znajdujących się w pasie drogowym,- sporządzanie wymaganych sprawozdań, analiz i informacji z zakresu powierzonej pracy,- współpraca z Wydziałem Organizacyjno-Administracyjnym w zakresie skarg, wniosków, postulatów, notatek prasowych i interwencji na odcinku prowadzonych spraw,- prowadzenie korespondencji związanej z powierzonymi obowiązkami.Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:usytuowanie stanowiska pracy: przy ulicy Redłowskiej 8, budynek piętrowy, schody bez windy, wyjazdy służbowe w teren,obsługa urządzeń wyposażonych w monitory ekranowe.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu lipcu 2020 roku, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. OZNAKOWANIA W WYDZIALE UTRZYMANIA I EWIDENCJI (NR 2759)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 04
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0461
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali urbaniści i inżynierowie ruchu drogowego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2020
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Kandydat powinien spełniać następujące wymagania związane ze stanowiskiem:Niezbędne:- wykształcenie wyższe techniczne w specjalności drogowej,- znajomość przepisów:
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 3
Nazwa pracodawcy:
Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy
danePracodawcy_nip: 5541006413
danePracodawcy_regon: 090476971
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Toruńska 174a, 85-844 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Oczekujemy na Państwa pisemne zgłoszenia zawierające:- list motywacyjny,- życiorys /CV/ z uwzględnieniem przebiegu pracy zawodowej,- kserokopie dokumentu potwierdzającego posiadanie wymaganego wykształcenia,- kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, uprawnieniach, umiejętnościach, ukończonych szkoleniach, studiach podyplomowych itp.,- kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, referencje,zaświadczenia itp.),- oświadczenie kandydata - według wzoru ze strony internetowej: www.bip.zdmikp.bydqoszcz.pl(zakładka pliki do pobrania).Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019, poz. 1282 t.j.) jest obowiązany do złożenia kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.Wymagane dokumenty można składać:osobiście:w Kancelarii Zarządu Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy, ul. Toruńska 174a, pokój nr 20przesłać pocztą na adres:Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej85-844 Bydgoszcz, ul. Toruńska 174aw terminie do 04 października 2020 roku.W zamkniętych kopertach z dopiskiem: Nabór na wolne stanowisko urzędnicze: ds. oznakowania - ogłoszenie Nr 26/20".Inne informacje:- o zakwalifikowaniu do II etapu naboru - kandydaci zostaną powiadomieni drogą e-mail lub telefonicznie,- dokumenty składane w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski,- oferty, które wpłyną do ZDMiKP po określonym terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane,- o zachowaniu terminu decyduje odpowiednio data wpływu w Kancelarii ZDMiKP lub data stempla pocztowego,- z kandydatem wyłonionym w drodze konkurencji zostanie zawarta umowa o pracę na czas określony, a w przypadku braku zastrzeżeń zostanie zawarta kolejna umowa o pracę.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej: www.bip.zdmikp.bvdqoszcz.pl oraz na tablicy informacyjnej ZDMiKP w Bydgoszczy ul. Toruńska 174a.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 04
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
danePracodawcy_kodPowiatu: 0461
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0928363
Ulica pracodawcy: Toruńska
Numer budynku pracodawcy: 174a
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|216490
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali urbaniści i inżynierowie ruchu drogowego
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 23.09.2020
Oferta pracy ważna do: 04.10.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 23.09.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 23.09.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ed1be6c730004f0da7625f07093ac664
Podobne oferty pracy
Praca w Kołobrzegu w godz. 7.30-15.30 w Kołobrzegu.Więcej informacji nt. oferty znajduje się na stronie internetowej: www.kolobrzeg.pl -> BIP -> REKRUTACJA -> Aktualne oferty pracy
Urząd Miasta Kołobrzeg - 2019-09-02 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy- Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji. Warunki pracy- Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS, - konieczność poruszania się po całym obiekcie, - konieczność odbywania podróży służbowych, - budynek Ip z windą - stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na pierwszym piętrze, - miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego,- przy wejściu do budynku jest zamontowana platforma schodowa lub transporter schodowy,- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2019-06-18 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
sprawowanie opieki nad dziećmi,prowadzenie zajęć dydaktycznych, czuwanie nad bezpieczeństwem dzieci
kontakt przez PUP - 2018-08-29 - Częstochowa (śląskie)
obsługa maszyn: wytłaczanie i zgrzewanie
"EMG GEOSYNTHETICS" Sp. z o.o. - 2019-06-05 - Studzienice (śląskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Osoba na ww. stanowisku będzie zajmowała się monitorowaniem i koordynowaniem procesu rewitalizacji, promocją działań rewitalizacyjnych podejmowanych przez Miasto Słupsk oraz wdrażaniem i aktualizacją Gminnego Programu Rewitalizacji Miasta Słupska oraz monitorowaniem realizacji celów w nim określonych.Ważniejsze zadania: 1.współpraca z wydziałami, jednostkami organizacyjnymi miasta oraz innymi instytucjami w zakresie pozyskiwania danych i informacji na temat aktualnie prowadzonych i planowanych prac w zakresie rewitalizacji obszarów problemowych miasta;2.promocja działań rewitalizacyjnych, w tym projektów współfinansowanych ze środków UE bezpośrednio lub pośrednio związanych z procesem rewitalizacji miasta;3.współtworzenie i realizacja programów wspomagających program rewitalizacji miasta, w tym rozpowszechnianie informacji i koordynowanie projektów związanych z rewitalizacją miasta;4.współtworzenie wniosków o dofinansowanie z zakresu rewitalizacji obszarów zdegradowanych;5.monitorowanie, aktualizacja i wdrażanie Gminnego Programu Rewitalizacji Miasta.Warunki pracy na stanowisku: 1.uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych.Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia 2800 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-06-08 - Słupsk (pomorskie)
Prace kamieniarskie: szlifowanie, polerowanie, cięcie, klejenie kamienia.Obsługa maszyn 4-osiowych, linii polerskich do kamienia.
kontakt przez PUP - 2019-03-13 - Murów (opolskie)
obsługa klienta, mysie, strzyżenie, modelowanie, farbowanie włosów
Salon Fryzjerski "E" Ewa Michewicz - 2019-04-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- wykonywanie powierzonych napraw, dbanie o czystość
Mariusz Zagórski AUTOMATIK SERWIS NAPRAWA AUTOMATYCZNYCH SKRZYŃ ORAZ PODZESPOŁÓW - 2018-08-23 - Gdynia (pomorskie)
przyjmowanie gości polsko i obco języcznych, zarządzanie obiektem.
kontakt przez PUP - 2019-08-19 - Zakopane (małopolskie)
Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na stanowisku odpowiedzialna będzie m.in. za prowadzenie Centrum Wiedzy o Rewitalizacji oraz za organizację i wspieranie działań mających na celu włączenie mieszkańców w proces rewitalizacji.Ważniejsze zadania: 1. organizacja i prowadzenie Centrum Wiedzy o Rewitalizacji - Reinformatorium; 2. wspieranie inicjatyw mieszkańców oraz pozostałych interesariuszy rewitalizacji w działaniach na rzecz rewitalizacji społecznej, gospodarczej, przestrzennej, technicznej i środowiskowej obszaru zdegradowanego; 3. współpraca z wydziałami, jednostkami organizacyjnymi miasta oraz innymi instytucjami w zakresie pozyskiwania danych i informacji na temat aktualnie prowadzonych i planowanych prac w zakresie rewitalizacji obszarów problemowych miasta; 4. współudział w opracowywaniu materiałów informacyjno promocyjnych na temat działań rewitalizacyjnych; 5. gromadzenie wiedzy, tworzenie niezbędnych baz danych i informacji na temat prowadzonych działań rewitalizacyjnych w ramach Centrum Wiedzy o Rewitalizacji, a także potrzeb zgłaszanych przez mieszkańców lub instytucje w celu poprawy jakości życia na obszarze rewitalizacji i inicjowania działań na jego rzecz; 6. zapewnienie sprawnego funkcjonowania Centrum Wiedzy o Rewitalizacji Reinformatorium, w tym służenie pomocą mieszkańcom obszaru rewitalizowanego w zakresie możliwości uzyskania wsparcia, bądź udziału w przedsięwzięciach rewitalizacyjnych.Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda.Umowa na czas określony do 6 miesięcy z możliwością przedłużenia do dnia 30.06.2021 r. Wynagrodzenie od 2500 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji
Urząd Miejski w Słupsku - 2019-07-11 - Słupsk (pomorskie)
prowadzenie spraw związanych z obiegiem dokumentacji i korespondecnji wpływającej do KM PSP Sopotobsługa petentów przyjmowanie interesantów oraz udzielanie ogólnych informacjikompletowanie, rozdzielanie i przechowywanie wpoływającej dokumentacjiprowadzenie spraw w zakresie biurowości obsługa urządzeń biurowychwspółpraca z poszczególnymi wydziałami i jednostką ratowniczo gaśnicząpraca w zakresie archiwizacji dokumnetacji KM PSP
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Sopot (pomorskie)
Monter izolacji przemysłowej - spawacz
IZOINSTALBUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-01-23 - Tarnów (małopolskie)
obcinanie, farbowanie
kontakt przez PUP - 2019-05-06 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
•zakładanie i prowadzenie akt osobowych,•sporządzanie umów o pracę, angaży, aneksów, przeszeregowań, awansów, nagród jubileuszowych itp.•sporządzanie świadectw pracy, zaświadczeń i innych dokumentów dotyczących zatrudnienia i wynagrodzeń pracowników, do których pracodawca zobowiązany jest przepisami prawa.•kompletowanie wniosków emerytalno-rentowych,•rozliczanie delegacji,•ustalanie uprawnień pracowniczych dotyczących wymiaru urlopu, dodatku za wysługę lat, nagród jubileuszowych, odpraw emerytalnych i rentowych oraz przygotowywanie w tym zakresie stosownych dokumentów,•prowadzenie ewidencji zwolnień od pracy przewidzianych przepisami prawa,•prowadzenie ewidencji pracowników, - więcej na www.slowinskipn.pl - BIP-ogłoszenia-oferty pracy;okres zatrudnienia 3 m-ce z możliwością przedłużenia; godz. pracy 7.30-15.30
Słowiński Park Narodowy - 2019-06-04 - Smołdzino (pomorskie)
prace porządkowe, prace rozładunkowo-załadunkowe
PTUH ARTEL WOKS Sp. z o.o. - 2018-09-18 - Lędziny (śląskie)
Pomocniczy robotnik budowlany
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Jarosław (podkarpackie)
Wykształcenie zawodowe budowlane; 3-letni staż pracy; prawo jazdy kat. B;prace ogólnobudowlane na terenie Gliwice; wynagrodzenie 1850,00 brutto;
PRYWATNE PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE KAT-BUD KATARZYNA WÓJTOWICZ - 2016-06-13 - Gliwice (śląskie)
.
PRZEMYSŁAW MURAWSKI "ORTODENT" PORADNIA STOMATOLOGICZNA - 2019-10-11 - Gostyń (wielkopolskie)
Kucie odkuwek matrycowych. Praca na trzy zmiany: 6-14 / 14-22 / 22-6
Moj S.A Oddział Kuźnia "Osowiec" - 2019-05-17 - Osowiec (opolskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę organów statutowych Spółdzielni pod względem organizacyjno-biurowym.Główne zadania:• zarządzanie obiegiem dokumentów i przepływem informacji pomiędzy organami Spółdzielni,• koordynacja kalendarza spotkań Rady Nadzorczej,• obsługa spotkań firmowych, narad, posiedzeń Zarządu i Rady Nadzorczej, • współpraca z innymi działami w zakresie przygotowanie zestawień, raportów, sprawozdań dla Zarządu, Rady Nadzorczej oraz aktów wewnętrznych organów Spółdzielni – uchwał, regulaminów itp.• koordynacja i współpraca przy realizacji różnych projektów i wydarzeń firmowych.
FORDOŃSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA - 2016-09-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, praca z istniejacą bazą klientów na wyznaczonym terenie. Współpraca z kontrahentami i dostawcami z Rosji i Ukrainy.
"POLSKA SPÓŁKA SPIRYTUSOWA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-09 - Gdynia (pomorskie)
Zgodnie z dołączonym programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-07-08 - Ujsoły (śląskie)
-
Szkoła Podstawowa Nr 47 w Białymstoku - 2017-11-29 - Białystok (podlaskie)
Przyjmowanie towarów i sprzedaż. Utrzymanie czystości w miejscu pracy
TADEUSZ DMOCHOWSKI AWOKADO SKLEP SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWY - 2018-12-11 - Sterdyń (mazowieckie)
prace wykończeniowe- praca na terenie Bytomia i miast ościennych
Całka Grzegorz Firma Usługowo-Handlowa - 2019-05-28 - Bytom (śląskie)
obsługa sekretariatu
kontakt przez PUP - 2020-02-06 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Praca jako spawacz gazowy.Wymagania: mile widziane doświadczenie zawodowe, mile widziane prawo jazdy kat. B.
Czernecki Czesław - 2019-05-23 - Racibórz (śląskie)
pracownik linii produkcyjnej
"AKCES-PLAST" FPUH KUBASIAK TOMASZ - 2016-03-08 - Sucha Beskidzka (małopolskie)
-Załadunek i rozładunek samochodów z przesyłkami, podział przesyłek na rejony, praca ze skanerem,-Czas pracy oraz wynagrodzenie do uzgodnienia z Pracodawcą-Miejsce pracy: Pruszcz Gdański,Kontakt: telefon 58 326-61-24, 58 326-61-81, e-mail: rekrutacje-gdansk (at) gdansk.poczta-polska.pl lub edyta.niedziela (at) poczta-polska.pl
POCZTA POLSKA S.A. - 2020-07-08 - Gniew (pomorskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka:Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych oraz prowadzenie analityki na potrzeby Referatu.Ważniejsze zadania: przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego; rejestrowanie i przechowywanie dokumentacji z zakresu postępowań; współpraca z wydziałami merytorycznymi oraz jednostkami organizacyjnymi w trakcie przygotowywania i prowadzenia postępowań; przygotowywanie sprawozdań i analiz; opracowywanie standardów, przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w ramach zakupów wspólnych.4. Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi, wymuszona pozycja ciała, długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Wynagrodzenie zasadnicze 2500-2600 zł brutto.Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2016-08-17 - Słupsk (pomorskie)