STANOWISKO URZĘDNICZE DS. WYMIARU PODATKÓW I OPŁAT Markusy oferta pracy Urząd Gminy w Markusach
Stanowisko: STANOWISKO URZĘDNICZE DS. WYMIARU PODATKÓW I OPŁAT
Wynagrodzenie: 2 350 - 2 800 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie w systemie informatycznym ewidencji podatkowej nieruchomości, prowadzenie postępowania podatkowego, dokonywanie corocznego wymiaru podatków, prowadzenie postępowania podatkowego w sprawach ulg i zwolnień, opracowywanie projektów uchwał w zakresie ustalania stawek podatku, sporządzanie sprawozdań, współpraca ze skarbnikiem GminyTermin anboru do 25.04.2019r.
Data publikacji: 2019-04-17
Lokalizacja: Markusy (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Urząd Gminy w Markusach
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:82-325 Markusy 82, powiat: elbląski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie w systemie informatycznym ewidencji podatkowej nieruchomości, prowadzenie postępowania podatkowego, dokonywanie corocznego wymiaru podatków, prowadzenie postępowania podatkowego w sprawach ulg i zwolnień, opracowywanie projektów uchwał w zakresie ustalania stawek podatku, sporządzanie sprawozdań, współpraca ze skarbnikiem GminyTermin anboru do 25.04.2019r.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 350 - 2 800 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Wynagrodzenie zasadnicze brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO URZĘDNICZE DS. WYMIARU PODATKÓW I OPŁAT
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Markusy
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: elbląski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Markusy
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik administracji*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 350 - 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 06.05.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: umiejętność obsługi komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie minimum średnie lub średnie branżowe, znajomość zagadnień z zakresu: ordynacji podatkowej, ustawy o podatkach i opłatach lokalnych, ustawy o podatku rolnym, ustawy o podatku leśnym, ustawy o finansach publicznych, KPA. Umiejętność obsługi komputera, odpowiedzialność, komunikatywność, systematyczność, rzetelność, umiejętność organizowania pracy, kreatywność.
Nazwa pracodawcy: Urząd Gminy w Markusach
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Adres pracodawcy:
82-325 Markusy 82, powiat: elbląski, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: tel. 552394395Termin naboru do 25.04.2019r.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: elbląski
Gmina pracodawcy: Markusy
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Markusy
Numer budynku pracodawcy: 82
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik administracji*
Data dodania oferty pracy: 17.04.2019
Oferta pracy ważna do: 25.04.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 17.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 17.04.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?1323bd70bd2778acc76ef8d5d0155fc6
Podobne oferty pracy
Wykształcenie średnie, komunikatywność, punktualność.Mile widziana znajmość języka niemieckiego
HERZOG Sp. z o. o. - 2016-05-06 - Racibórz (śląskie)
Przygotowywanie oraz wydawanie materiałów zgodnie ze specyfikacją w celu zapewnienia ciągłości produkcji,obsługa wózka widłowego,obsługa skanera magazynowego,transport materiałów do procesu produkcyjnego,pomocnicze prace magazynowe,gotowość do pracy w systemie 3-zmianowym,
kontakt przez PUP - 2019-04-15 - Tychy (śląskie)
- prowadzenie placówki handlowej- sprzedaż towarów- obsługa klienta- obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2017-03-23 - Żywiec (śląskie)
Praca w zakładzie produkcyjnym
W.T.S. "Work Temp Service" - 2016-12-30 - Wielenin-Kolonia (łódzkie)
1)Tworzenie i aktualizowanie regulacji wewnętrznych regulujących proces monitoringu kredytowego, 2)Monitoring ekspozycji kredytowych na działalność gospodarczą, rolniczą, jednostek samorządu terytorialnego, 3)Monitoring ekspozycji kredytowych zabezpieczonych hipotecznie osób fizycznych, 4)Weryfikacja monitoringu kredytowego prowadzonego w placówkach Banku, 5)Wnioskowanie i opiniowanie propozycji tworzenia i rozwiązywania rezerw celowych na ekspozycje kredytowe ze względu na sytuację ekonomiczno - finansową, 6)Monitorowanie wartości nieruchomości dla ekspozycji zabezpieczonych hipotecznie na podstawie dostępnych baz danych 7)Wprowadzanie danych do bazy Spółdzielczej Bazy Nieruchomości.
Bank Spółdzielczy w Poddębicach - 2019-03-05 - Poddębice (łódzkie)
Prace porządkowe wewnątrz i zewnątrz obiektu.
"Clean - Eco 2000" Sp. z o.o. - 2016-10-18 - Gdańsk (pomorskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka:Osoba zatrudniona na stanowisku ds. projektów na rzecz rozwoju Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Słupska odpowiedzialna będzie za tworzenie i realizację projektów unijnych, w szczególności projektów partnerskich w związku z rozpoczęciem nowej perspektywy finansowej 2014 2020.Ważniejsze zadania: pozyskiwanie środków pozabudżetowych na realizację przedsięwzięć miasta i jego obszaru funkcjonalnego; koordynacja i nadzór nad prawidłową realizacją zadań dofinansowanych ze środków pozabudżetowych; rozliczanie realizowanych przedsięwzięć współfinansowanych ze środków pozabudżetowych; współudział w opracowywaniu wieloletniego programu inwestycyjnego miasta w zakresie działalności Wydziału Zarządzania Funduszami. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2016-06-08 - Słupsk (pomorskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracyZapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji. Warunki pracyZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS, - konieczność poruszania się po całym obiekcie, - konieczność wykonywania pracy poza biurem, - konieczność odbywania podróży służbowych, - budynek 1 - piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 1 piętrze, - miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego,- przy wejściu do budynku jest zamontowana platforma schodowa lub transporter schodowy,- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2018-09-06 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
Kierowca samochodu ciężarowego- rozwożenie towarów, obsługa HDS. Praca na umowę o pracę w godz. 7-15 w Nowogardku (mozliwość umowy zlecenie).
Zakład Ogólnobudowlany "Poldróg" S.C. Alicaj, Józef Bąk - 2017-11-27 - Nowogardek (zachodniopomorskie)
ealizacja procesu odbioru odpadów w ramach zawartych umów i zleceń, w tym: załadunek odpadów na samochód specjalistyczny, dostarczenie odebranych odpadów do Centrum Utylizacji Odpadów Gmin Łużyckich (RIPOK) w Lubaniu; dostarczanie i odbiór od klientów pojemników, kontenerów i worków na odpady komunalne i surowce wtórne; sprawdzanie stanu technicznego pojemników i kontenerów do gromadzenia odpadów.
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Lubań (dolnośląskie)
Wykonywanie prac murarskich, hydraulicznych i elektrycznych.
KUC KRZYSZTOF USŁUGI HYDRAULICZNO-GAZOWE - 2018-03-08 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Koordynowanie spraw personalnych pracowników produkcyjnych z Ukrainy,rozmowy indywidulane, pomoc w pracy przy produkcji w razie potrzeby
kontakt przez PUP - 2016-06-17 - Kraków (małopolskie)
jw.
Poczta Polska S.A. - 2018-04-17 - Warszawa (mazowieckie)
diodowanie liter i kasetonów, serwis elektryczny reklam (na wyjazdach), montaż neonów, montaż reklam u klientów, budowa reklam oraz ich składanie
Pracownia Rekalmy Plastica Tabernacka Książek Sp.J. - 2016-10-14 - Piaseczno (mazowieckie)
obsługa maszyn na lini produkcyjnej
kontakt przez PUP - 2018-05-07 - Niedrzwica Duża (lubelskie)
Sprzedaż towaru , wprowadzanie faktur, obsługa kasy fiskalnej.
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOW-USŁUGOWE "ATANER" R. Kawa-Mazur - 2017-07-26 - Stawno (zachodniopomorskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-10-30 - Nowy Targ (małopolskie)
ZATRUDNIENIE OD KWIETNIA 2016 R.
WELT-TOUR Katarzyna Dąbrowska - 2015-11-24 - Mrzeżyno (zachodniopomorskie)
wydawanie towaru,przyjmowaniedostaw,uczestnictwo w inwentaryzacji,uzupełnienie towaru na hali magazynowej
kontakt przez PUP - 2018-05-14 - Chrzanów (małopolskie)
Wykonywanie prac prostych związanych z budową lub rozbiórką budynków. Praca wykonywana na terenie woj. pomorskiego.
kontakt przez PUP - 2017-07-19 - Kiełpino (pomorskie)
wszywanie rękawów i wszywanie paska do olimpijek z cieniowaniem szwu
kontakt przez PUP - 2016-07-18 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie postępowań administracyjnych wynikających z zakresu zadań na stanowisku ds. świadczeń wychowawczych, rodzinnych i alimentacyjnych.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Hażlachu - 2018-04-09 - Hażlach (śląskie)
Rozwożenie środków farmaceutycznych do kontrahentów.
"POLSKA GRUPA FARMACEUTYCZNA" SP. Z O.O. - 2018-04-24 - Łomża (podlaskie)
Sprzedaż towarów, przyjmowanie towarów
"M.M Rychlik" s.c. Marcin Rychlik, Maciej Rychlik - 2016-08-26 - Malbork (pomorskie)
-
PRZEDSIĘBIORSTWO "ZIELEŃ MIEJSKA" W BYDGOSZCZY - SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-15 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-05-12 - Myślenice (małopolskie)
Stanowisko ds. środków trwałych zajmuje się między innymi prowadzeniem całokształtu spraw związanych z ewidencją środków trwałych i innych przedmiotów oraz odpowiedzialność za ich właściwą gospodarkę wraz z wyposażeniem będącym w użyczeniu.Ważniejsze zadania: 1.sporządzanie sprawozdań i zestawień środków trwałych i przedmiotów niskocennych;2.dokonywanie zmian stanu wyposażenia znajdującego się w pomieszczeniach urzędu; 3.nadawanie numerów inwentarzowych na zakupiony sprzęt i wyposażenie;4.wystawianie dokumentów przesunięć środków trwałych oraz protokołów przekazania dla wydziałów urzędu;5.sporządzanie umów użyczenia, przekazania sprzętu i wszelkich środków trwałych na stan urzędu oraz jednostkom organizacyjnym w ich posiadanie;6.przyjmowanie na stan wyposażenia od zlikwidowanych jednostek organizacyjnych;7.potwierdzanie stanu sald w zakresie składników majątkowych będących własnością innych jednostek;8.zapewnienie właściwej informacji wizualnej w urzędzie;9.przeprowadzanie procesu likwidacji środka trwałego/przedmiotu nietrwałego;10.zabezpieczenie wszystkich wydziałów urzędu w meble biurowe i inne środki trwałe niezbędne do ich funkcjonowania oraz dbanie o ich prawidłowe wykorzystanie;11.przeprowadzanie procesu związanego z utylizacją sprzętu i urządzeń; 12.konserwacja i naprawa kserokopiarek oraz zapewnienie dostawy materiałów eksploatacyjnych;13.zabezpieczenie miejsc parkingowych na dziedzińcu urzędu;14.prowadzenie całokształtu spraw związanych z niszczeniem dokumentów;15.prowadzenie całokształtu spraw związanych z wywozem nieczystości; 16.zapewnienie łączności telefonicznej: stacjonarnej i komórkowej pracownikom urzędu poprzez wybór operatora oraz rozliczanie faktur z tego tytułu;17.przygotowanie i przeprowadzenie wszystkich czynności związanych z udzieleniem zamówienia publicznego w zakresie realizowanych zadań na stanowisku pracy, w czasie zapewniającym ciągłość realizowanych zadań;18.koordynacja prac grupy zakupowej w zakresie realizacji zamówień dostaw i usług objętych zakresem obowiązków;19.monitorowanie, w cyklu miesięcznym, realizacji umowy zawartej w grupie zakupowej przez wszystkie jednostki w zakresie zamówień dostaw i usług objętych zakresem obowiązków.Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Umowa na czas określony- 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-02-28 - Słupsk (pomorskie)
jw.
POCZTA POLSKA S.A. - 2017-11-09 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie archiwum; kompletowanie, rejestrowanie i właściwe udostępnianie zasobów archiwalnych; prowadzenie magazynu druków ścisłego zarachowania
TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ WZAJEMNYCH TUW - 2016-04-15 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
praca na stanowisku magazynieraw zakładzie stolarskim
Zakład Produkcyjno-Usługowo-Handlowy STOLDEX Tomasz Zywert - 2017-03-13 - Pszczyna (śląskie)