STANOWISKI DS. WSPÓŁPRACY Z KLIENTEM INDYWIDUALNYM WYDZ. MONIT. POM. PUBL. + ST FP(M) Łódź oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: STANOWISKI DS. WSPÓŁPRACY Z KLIENTEM INDYWIDUALNYM WYDZ. MONIT. POM. PUBL. + ST FP(M)

Wynagrodzenie: 1 033,7 PLN

Zakres obowiązków: -prace pomocnicze związane z prawidłowym funkcjonowaniem Wydziału-segregowanie korespondencji-wysyłanie korespondencji-archiwizacja dokumentów-wykonanie innych czynności zleconych przez Kierownika Wydziału

Data publikacji: 2019-11-19

Lokalizacja: Łódź (łódzkie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy: Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań

Zakres obowiązków:
-prace pomocnicze związane z prawidłowym funkcjonowaniem Wydziału-segregowanie korespondencji-wysyłanie korespondencji-archiwizacja dokumentów-wykonanie innych czynności zleconych przez Kierownika Wydziału

Forma zatrudnienia: Nie dotyczy

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 033,7 PLN

Nazwa stanowiska:
STANOWISKI DS. WSPÓŁPRACY Z KLIENTEM INDYWIDUALNYM WYDZ. MONIT. POM. PUBL. + ST FP(M)

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Forma zatrudnienia: Inny

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 033,7 PLN

warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 3

Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi

Adres pracodawcy:
Milionowa 91, 93-121 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: -

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: łódzkie

Powiat pracodawcy: m. Łódź

Gmina pracodawcy: Łódź

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Łódź

Ulica pracodawcy: Milionowa

Numer budynku pracodawcy: 91

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Typ oferowanej pracy: (staż z UP)

Data dodania oferty pracy: 18.12.2019

Oferta pracy ważna do: 31.03.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 19.11.2019

Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?d362f86ce97587a844460d86d2177bd2

Podobne oferty pracy

OGRODNIK - 997,4 PLN

Staż dla osób bezrobotnych powyżej 30 roku życia, art 49 pkt 2-6
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)

PRACOWNIK OCHRONY - od 1 750 PLN

dozór obiektu
FIRMA USŁUGOWA "BŁYSK" - 2015-12-01 - Konstantynów (lubelskie)

DORADCA ZAWODOWY - od 550 PLN

prowadzenie zajęć z doradztwa zawodowego
PUBLICZNE GIMNAZJUM W ZARZECZU - 2018-10-04 - Zarzecze (lubelskie)

STANOWISKO DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ - od 2 800 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1. Prowadzenie księgowości budżetowej wydatków w układzie analitycznym i syntetycznym.2. Księgowanie i aktualizacja zmian planu wydatków.3. Prowadzenie analityki finansowo-księgowej poszczególnych zadań i projektów inwestycyjnych oraz nadzór nad ich prawidłowym rozliczeniem pod względem rachunkowym.4. Prowadzenie ewidencji księgowej:a) zakładowego funduszu świadczeń socjalnych,b) zakładowego funduszu mieszkaniowego.5. Prowadzenie i rozliczanie kont:a) rozrachunki i roszczenia,b) sumy depozytowe.6. Prowadzenie ewidencji konta Zaangażowanie wydatków.7. Dekretacja finansowa dokumentów.8. Sprawdzanie dokumentów finansowych pod względem formalno - rachunkowym, pod względem zgodności z planem finansowym jednostki oraz dokonywanie kontroli dokumentów pod względem możliwości zapłaty.9. Sporządzanie sprawozdań ze spraw objętych zakresem czynności.10. Prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania:a) czeków gotówkowych,b) KP (wydruki komputerowe),c) arkuszy spisu z natury.11. Przygotowywanie materiałów na sesje Rady Miejskiej w sprawach objętych zakresem czynności.12.Gromadzenie przepisów prawnych na zajmowanym stanowisku oraz ich bieżąca znajomość.13. Zastępstwo pracownika do spraw egzekucji należności i płac podczas jego nieobecności.14. Zapewnienie ochrony danych osobowych w zakresie przypisanych obowiązków.15. Wykonywanie innych zadań zleconych przez Burmistrza , Zastępcę Burmistrza, Skarbnika lub Sekretarza.
Urząd Miasta Krynica Morska - 2019-01-23 - Krynica Morska (pomorskie)

STANOWISKO PRACY DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCHW SAMODZIELNYM REFERACIE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - 2 600 - 2 800 PLN

Zakres wykonywanych zadań na każdym ze stanowisk:Ogólna charakterystyka:Osoby zatrudnione na powyższych stanowiskach odpowiedzialne będą za prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych oraz prowadzenie analityki na potrzeby Referatu.Ważniejsze zadania: przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego; rejestrowanie i przechowywanie dokumentacji z zakresu postępowań; współpraca z wydziałami merytorycznymi oraz jednostkami organizacyjnymi w trakcie przygotowywania i prowadzenia postępowań; przygotowywanie sprawozdań i analiz; opracowywanie standardów, przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w ramach zakupów wspólnych.4. Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi, wymuszona pozycja ciała, długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Wynagrodzenie zasadnoicze 2600 - 2800 zł brutto;Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2016-10-20 - Słupsk (pomorskie)

KIEROWCA KAT. C + E - od 7 500 PLN

Transport międzynarodowy, wysokość wynagrodzenia uzależniona jest od ilości przepracowanych godzin i wysokości premii
USŁUGI TRANSPORTOWE WIESŁAW GUZIOR Wolsztyn - 2019-04-17 - Wolsztyn (wielkopolskie)

KUCHARZ KUCHNI ARABSKIEJ - od 2 000 PLN

przygotowywanie potraw kuchni arabskiej
KEBAB "ALI BABA" s.c. Benaouda Chaib, Mohamed Abadi - 2017-02-01 - Augustów (podlaskie)

Doradca Klienta - -

Media Expert Pracując u nas będziesz odpowiedzialny/a za:

fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
kompleksową obsługę Klienta według standardów firmy
sprzedaż usług finansowych i ubezpieczeniowych
Media Expert - 2016-11-17 - Olecko (warmińsko-mazurskie)

POMOCNICZY ROBOTNIK BUDOWLANY - 1 017,4 PLN

wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2019-04-09 - Giby (podlaskie)

MECHANIK CIĄGNIKÓW - od 2 000 PLN

Mechanik ciągników
kontakt przez PUP - 2017-05-04 - Łukowica (małopolskie)

PRACOWNIK PORZĄDKOWY - 890 - od 2 250 PLN

prace porządkowe, sprzątanie biur, pomieszczeń socjalnych, korytarzy na terenie zakładu Capricorn w Świebodzicach
SANPRO CONSULTING BPO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-07-25 - Świebodzice (dolnośląskie)

PRACOWNIK OBSŁUGI MASZYN - od 2 000 PLN

Obsługa maszyn
kontakt przez OHP - 2017-01-09 - Lubliniec (śląskie)

STANOWISKO PRACY DS. OCHRONY WÓD I GLEB W REFERACIE GOSPODARKI KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKA W WYDZIALE GOSPODARKI KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKA - od 2 500 PLN

Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za realizację zadań dotyczących ochrony wód i gleb.Ważniejsze zadania: 1. Prowadzenie spraw wynikających z ustawy Prawo wodne, będących w kompetencji Wydziału; 2. Przygotowywanie projektów decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach oraz prowadzenie wymaganych w tym zakresie rejestrów i sprawozdawczości; 3. Prowadzenie ewidencji zbiorników bezodpływowych oraz przydomowych oczyszczalni ścieków oraz sprawozdawczości w tym zakresie; 4. Przygotowywanie projektów decyzji na podstawie art. 234 ustawy Prawo wodne; 5. Przygotowywanie projektów zezwoleń na prowadzenie przez przedsiębiorców działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych oraz kontrola działalności gospodarczej przedsiębiorcy w tym zakresie; 6. Gromadzenie wykazów właścicieli nieruchomości, z którymi zawarli lub rozwiązali umowy przedsiębiorcy prowadzący działalność w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych; 7. Bieżąca kontrola z przebiegu realizacji zadań uwzględnionych w Krajowym Programie Oczyszczania Ścieków Komunalnych w zakresie zadań realizowanych przez Spółkę z o. o. Wodociągi Słupsk na terenie miasta Słupska; 8. Nadzór nad prawidłową realizacją obowiązującego na obszarze gminy regulaminu dostarczania wody i odprowadzania ścieków oraz nad działalnością przedsiębiorstw wodociągowo-kanalizacyjnych, prowadzących na terenie gminy działalność w tym zakresie; 9. Prowadzenie spraw, w tym rozpatrywanie skarg i wniosków, związanych z działalnością jednoosobowej Spółki z o. o. gminy Słupsk - Wodociągi Słupsk; 10. Wydawanie kart wędkarskich oraz kart łowiectwa podwodnego jak również wykonywanie innych zadań gminy i powiatu wynikających z ustawy o rybactwie śródlądowym.Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. okresowa praca w trudnym terenie; 5. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Umowa na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 2500 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2019-05-02 - Słupsk (pomorskie)

STANOWISKO DS. OSÓB MIGRUJĄCYCH (NR 3154) - od 2 100 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:Zapewnia ustalanie właściwego ustawodawstwa w ramach realizacji umów międzynarodowych.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2018-05-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

DEKARZ / POMOCNIK DEKARZA - od 4 400 PLN

Rozkładanie, przenoszenie / układanie warst pokrycia materiału (pomoc) praca na terenie Małopolski - tygodniowe delegacje (pracodawca zapewnia dowóz, zakwaterowanie i wyżywienie). Praca na wysokości powyżej 3 m.
Pold-Plast Systemy Dachowe Sp. z o.o. - 2020-02-24 - Kraków (małopolskie)

ROBOTNIK BUDOWLANY - do 2 000 PLN

praca w godzinach od 07:00 do 15:00; mieszanie materiałów takich jak beton, gips, prace rozbiórkowe, kopanie i wypełnianie dołów, ładowanie i rozładowywanie materiałów budowlanych na terenie Stargardu i okolic
Domowicz Krystian Usługi Remontowo-Budowlane REM-BUD - 2017-06-26 - Stargard (zachodniopomorskie)

WYKWALIFIKOWANY PRACOWNIK PRODUKCJI W BRANŻY STALI NIERDZEWNEJ - od 35 000 EUR

Jedna z wiodących irlandzkich firm produkujących stal nierdzewną zatrudnia wykwalifikowanych / doświadczonych pracownikówWymagane jest wysokie doświadczenie we wszystkich aspektach spawania i wytwarzania. Doświadczenie w produkcji stali nierdzewnej będzie zaletą.
Strikebox Engineering - 2019-03-29 - Irlandia (Irlandia)

STANOWISKO ADMINISTRACYJNE - 1 033,7 PLN

1. Obsługa poczty internetowej oraz tradycyjnej, 2. Pisanie pism zleconych przez przełożonych, 3. Opisywanie faktur i rachunków, 4. Wprowadzanie nowych uczniów do ewidencji szkoły/wypełnianie legitymacji szkolnych, 5. Inne zadania wykonywane bezpośrednio z polecenia przełożonych wynikające z bieżących zapotrzebowań.
kontakt przez PUP - 2019-07-16 - Łęczyca (łódzkie)

NAUCZYCIEL INFORMATYKI - od 2 538 PLN

Nauczanie przedmiotów informatycznych
Regionalne Centrum Edukacji Zawodowej w Biłgoraju - 2019-07-02 - Biłgoraj (lubelskie)

SALOWA - od 2 250 PLN

Salowa w naszym zakładzie ma głównie obowiązek utrzymania czystości na terenie ośrodka, ale również w pomocy nad opieką pacjenta. Bierze udział w toaletach, pomaga przy karmieniu pacjenta, utrzymuje czystość. Szukamy osób odpowiedzialnych, zaangażowanych, chętnych do pracy i współpracy. Praca w systemie 12-godzinnym w godz. 7.00-19.00 oraz 19.00-7.00, również w dni wolne wg. grafiku (40 godz. tygodniowo).
Samodzielny Publiczny Zakład Pielęgnacyjno-Opiekuńczy - 2019-04-18 - Siemianowice Śląskie (śląskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 2 500 PLN

obsługa klienta
kontakt przez OHP - 2019-08-01 - Warszawa (mazowieckie)

PROJEKTANT STRON INTERNETOWYCH (WEBMASTER) - od 2 800 PLN

projektowanie stron interfejsu użytkownika, implementacja logiki w aplikacji Java, opracowanie w dokumentacji
kontakt przez PUP - 2017-05-02 - Poznań (wielkopolskie)

PORZĄDKOWA-1/2 ETATU - od 975 PLN

Prace porządkowe na terenie bursy.
SALEZJAŃSKIE LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE - 2016-01-12 - Lubin (dolnośląskie)

SPRZEDAWCA - od 2 100 PLN

sprzedaż artykułów fryzjerskich
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Bolesławiec (dolnośląskie)

OBSŁUGA KLIENTA - 997,4 PLN

Wg. harmonogramuRPO
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Strzelce Krajeńskie (lubuskie)

SPECJALISTA DS OBSŁUGI KANCELARII - od 2 000 PLN

kompleksowa organizacja pracy kancelarii, obsługa korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej, prowadzenie zbioru i rejestru korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej, współpraca z pozostałymi pracownikami firmy
E003B7 Sp. z o.o. - 2017-02-06 - Jaworzno (śląskie)

POMOC KUCHENNA - od 2 000 PLN

Pomoc w kuchni
PIEKARNIA SARZYŃSKI-BARBARA SARZYŃSKA - 2017-05-29 - Kazimierz Dolny (lubelskie)

STANOWISKO PRODUKCJI GALANTERII OBUWNICZEJ - od 2 100 PLN

Pobranie i ocena materiałów obuwniczych, łączenie elementów wierzchu za pomocą szycia, rozkrój materiałów obuwniczych, łączenie elementów spodu z elementami wierzchu, wykańczanie, ocenianie i pakowanie. Okres zatrudnienia 19.11.2018-18.11.2020. Godz. pracy 7-15. Kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 9-15.
SZADZIŃSKI MARIUSZ -PRZEDS.PROD.USŁ.-HANDLOWE "ŁUPAVIA" - 2018-10-31 - Łupawa (pomorskie)

PRACOWNIK ADMINISTRACYJNY - 1 017,4 PLN

zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-01-15 - Sierpc (mazowieckie)