STANOWISKI DS. WSPÓŁPRACY Z KLIENTEM INDYWIDUALNYM WYDZ. MONIT. POM. PUBL. + ST FP(M) Łódź oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: STANOWISKI DS. WSPÓŁPRACY Z KLIENTEM INDYWIDUALNYM WYDZ. MONIT. POM. PUBL. + ST FP(M)
Wynagrodzenie: 1 033,7 PLN
Zakres obowiązków: -prace pomocnicze związane z prawidłowym funkcjonowaniem Wydziału-segregowanie korespondencji-wysyłanie korespondencji-archiwizacja dokumentów-wykonanie innych czynności zleconych przez Kierownika Wydziału
Data publikacji: 2019-11-19
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
-prace pomocnicze związane z prawidłowym funkcjonowaniem Wydziału-segregowanie korespondencji-wysyłanie korespondencji-archiwizacja dokumentów-wykonanie innych czynności zleconych przez Kierownika Wydziału
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 033,7 PLN
Nazwa stanowiska:
STANOWISKI DS. WSPÓŁPRACY Z KLIENTEM INDYWIDUALNYM WYDZ. MONIT. POM. PUBL. + ST FP(M)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 033,7 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 3
Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Milionowa 91, 93-121 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Milionowa
Numer budynku pracodawcy: 91
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 18.12.2019
Oferta pracy ważna do: 31.03.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 19.11.2019
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?d362f86ce97587a844460d86d2177bd2
Podobne oferty pracy
Staż dla osób bezrobotnych powyżej 30 roku życia, art 49 pkt 2-6
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
dozór obiektu
FIRMA USŁUGOWA "BŁYSK" - 2015-12-01 - Konstantynów (lubelskie)
prowadzenie zajęć z doradztwa zawodowego
PUBLICZNE GIMNAZJUM W ZARZECZU - 2018-10-04 - Zarzecze (lubelskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1. Prowadzenie księgowości budżetowej wydatków w układzie analitycznym i syntetycznym.2. Księgowanie i aktualizacja zmian planu wydatków.3. Prowadzenie analityki finansowo-księgowej poszczególnych zadań i projektów inwestycyjnych oraz nadzór nad ich prawidłowym rozliczeniem pod względem rachunkowym.4. Prowadzenie ewidencji księgowej:a) zakładowego funduszu świadczeń socjalnych,b) zakładowego funduszu mieszkaniowego.5. Prowadzenie i rozliczanie kont:a) rozrachunki i roszczenia,b) sumy depozytowe.6. Prowadzenie ewidencji konta Zaangażowanie wydatków.7. Dekretacja finansowa dokumentów.8. Sprawdzanie dokumentów finansowych pod względem formalno - rachunkowym, pod względem zgodności z planem finansowym jednostki oraz dokonywanie kontroli dokumentów pod względem możliwości zapłaty.9. Sporządzanie sprawozdań ze spraw objętych zakresem czynności.10. Prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania:a) czeków gotówkowych,b) KP (wydruki komputerowe),c) arkuszy spisu z natury.11. Przygotowywanie materiałów na sesje Rady Miejskiej w sprawach objętych zakresem czynności.12.Gromadzenie przepisów prawnych na zajmowanym stanowisku oraz ich bieżąca znajomość.13. Zastępstwo pracownika do spraw egzekucji należności i płac podczas jego nieobecności.14. Zapewnienie ochrony danych osobowych w zakresie przypisanych obowiązków.15. Wykonywanie innych zadań zleconych przez Burmistrza , Zastępcę Burmistrza, Skarbnika lub Sekretarza.
Urząd Miasta Krynica Morska - 2019-01-23 - Krynica Morska (pomorskie)
Zakres wykonywanych zadań na każdym ze stanowisk:Ogólna charakterystyka:Osoby zatrudnione na powyższych stanowiskach odpowiedzialne będą za prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych oraz prowadzenie analityki na potrzeby Referatu.Ważniejsze zadania: przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego; rejestrowanie i przechowywanie dokumentacji z zakresu postępowań; współpraca z wydziałami merytorycznymi oraz jednostkami organizacyjnymi w trakcie przygotowywania i prowadzenia postępowań; przygotowywanie sprawozdań i analiz; opracowywanie standardów, przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w ramach zakupów wspólnych.4. Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi, wymuszona pozycja ciała, długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Wynagrodzenie zasadnoicze 2600 - 2800 zł brutto;Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2016-10-20 - Słupsk (pomorskie)
Transport międzynarodowy, wysokość wynagrodzenia uzależniona jest od ilości przepracowanych godzin i wysokości premii
USŁUGI TRANSPORTOWE WIESŁAW GUZIOR Wolsztyn - 2019-04-17 - Wolsztyn (wielkopolskie)
przygotowywanie potraw kuchni arabskiej
KEBAB "ALI BABA" s.c. Benaouda Chaib, Mohamed Abadi - 2017-02-01 - Augustów (podlaskie)
Pracując u nas będziesz odpowiedzialny/a za:
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
kompleksową obsługę Klienta według standardów firmy
sprzedaż usług finansowych i ubezpieczeniowych
Media Expert - 2016-11-17 - Olecko (warmińsko-mazurskie)
.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Warszawie - 2019-07-10 - Warszawa (mazowieckie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2019-04-09 - Giby (podlaskie)
Mechanik ciągników
kontakt przez PUP - 2017-05-04 - Łukowica (małopolskie)
prace porządkowe, sprzątanie biur, pomieszczeń socjalnych, korytarzy na terenie zakładu Capricorn w Świebodzicach
SANPRO CONSULTING BPO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-07-25 - Świebodzice (dolnośląskie)
Obsługa maszyn
kontakt przez OHP - 2017-01-09 - Lubliniec (śląskie)
Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za realizację zadań dotyczących ochrony wód i gleb.Ważniejsze zadania: 1. Prowadzenie spraw wynikających z ustawy Prawo wodne, będących w kompetencji Wydziału; 2. Przygotowywanie projektów decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach oraz prowadzenie wymaganych w tym zakresie rejestrów i sprawozdawczości; 3. Prowadzenie ewidencji zbiorników bezodpływowych oraz przydomowych oczyszczalni ścieków oraz sprawozdawczości w tym zakresie; 4. Przygotowywanie projektów decyzji na podstawie art. 234 ustawy Prawo wodne; 5. Przygotowywanie projektów zezwoleń na prowadzenie przez przedsiębiorców działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych oraz kontrola działalności gospodarczej przedsiębiorcy w tym zakresie; 6. Gromadzenie wykazów właścicieli nieruchomości, z którymi zawarli lub rozwiązali umowy przedsiębiorcy prowadzący działalność w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych; 7. Bieżąca kontrola z przebiegu realizacji zadań uwzględnionych w Krajowym Programie Oczyszczania Ścieków Komunalnych w zakresie zadań realizowanych przez Spółkę z o. o. Wodociągi Słupsk na terenie miasta Słupska; 8. Nadzór nad prawidłową realizacją obowiązującego na obszarze gminy regulaminu dostarczania wody i odprowadzania ścieków oraz nad działalnością przedsiębiorstw wodociągowo-kanalizacyjnych, prowadzących na terenie gminy działalność w tym zakresie; 9. Prowadzenie spraw, w tym rozpatrywanie skarg i wniosków, związanych z działalnością jednoosobowej Spółki z o. o. gminy Słupsk - Wodociągi Słupsk; 10. Wydawanie kart wędkarskich oraz kart łowiectwa podwodnego jak również wykonywanie innych zadań gminy i powiatu wynikających z ustawy o rybactwie śródlądowym.Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. okresowa praca w trudnym terenie; 5. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Umowa na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 2500 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2019-05-02 - Słupsk (pomorskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:Zapewnia ustalanie właściwego ustawodawstwa w ramach realizacji umów międzynarodowych.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2018-05-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Rozkładanie, przenoszenie / układanie warst pokrycia materiału (pomoc) praca na terenie Małopolski - tygodniowe delegacje (pracodawca zapewnia dowóz, zakwaterowanie i wyżywienie). Praca na wysokości powyżej 3 m.
Pold-Plast Systemy Dachowe Sp. z o.o. - 2020-02-24 - Kraków (małopolskie)
praca w godzinach od 07:00 do 15:00; mieszanie materiałów takich jak beton, gips, prace rozbiórkowe, kopanie i wypełnianie dołów, ładowanie i rozładowywanie materiałów budowlanych na terenie Stargardu i okolic
Domowicz Krystian Usługi Remontowo-Budowlane REM-BUD - 2017-06-26 - Stargard (zachodniopomorskie)
Jedna z wiodących irlandzkich firm produkujących stal nierdzewną zatrudnia wykwalifikowanych / doświadczonych pracownikówWymagane jest wysokie doświadczenie we wszystkich aspektach spawania i wytwarzania. Doświadczenie w produkcji stali nierdzewnej będzie zaletą.
Strikebox Engineering - 2019-03-29 - Irlandia (Irlandia)
1. Obsługa poczty internetowej oraz tradycyjnej, 2. Pisanie pism zleconych przez przełożonych, 3. Opisywanie faktur i rachunków, 4. Wprowadzanie nowych uczniów do ewidencji szkoły/wypełnianie legitymacji szkolnych, 5. Inne zadania wykonywane bezpośrednio z polecenia przełożonych wynikające z bieżących zapotrzebowań.
kontakt przez PUP - 2019-07-16 - Łęczyca (łódzkie)
Nauczanie przedmiotów informatycznych
Regionalne Centrum Edukacji Zawodowej w Biłgoraju - 2019-07-02 - Biłgoraj (lubelskie)
Salowa w naszym zakładzie ma głównie obowiązek utrzymania czystości na terenie ośrodka, ale również w pomocy nad opieką pacjenta. Bierze udział w toaletach, pomaga przy karmieniu pacjenta, utrzymuje czystość. Szukamy osób odpowiedzialnych, zaangażowanych, chętnych do pracy i współpracy. Praca w systemie 12-godzinnym w godz. 7.00-19.00 oraz 19.00-7.00, również w dni wolne wg. grafiku (40 godz. tygodniowo).
Samodzielny Publiczny Zakład Pielęgnacyjno-Opiekuńczy - 2019-04-18 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
obsługa klienta
kontakt przez OHP - 2019-08-01 - Warszawa (mazowieckie)
projektowanie stron interfejsu użytkownika, implementacja logiki w aplikacji Java, opracowanie w dokumentacji
kontakt przez PUP - 2017-05-02 - Poznań (wielkopolskie)
Prace porządkowe na terenie bursy.
SALEZJAŃSKIE LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE - 2016-01-12 - Lubin (dolnośląskie)
sprzedaż artykułów fryzjerskich
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Wg. harmonogramuRPO
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Strzelce Krajeńskie (lubuskie)
kompleksowa organizacja pracy kancelarii, obsługa korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej, prowadzenie zbioru i rejestru korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej, współpraca z pozostałymi pracownikami firmy
E003B7 Sp. z o.o. - 2017-02-06 - Jaworzno (śląskie)
Pomoc w kuchni
PIEKARNIA SARZYŃSKI-BARBARA SARZYŃSKA - 2017-05-29 - Kazimierz Dolny (lubelskie)
Pobranie i ocena materiałów obuwniczych, łączenie elementów wierzchu za pomocą szycia, rozkrój materiałów obuwniczych, łączenie elementów spodu z elementami wierzchu, wykańczanie, ocenianie i pakowanie. Okres zatrudnienia 19.11.2018-18.11.2020. Godz. pracy 7-15. Kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 9-15.
SZADZIŃSKI MARIUSZ -PRZEDS.PROD.USŁ.-HANDLOWE "ŁUPAVIA" - 2018-10-31 - Łupawa (pomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-01-15 - Sierpc (mazowieckie)