STANOWISKO PRACY DS. OCHRONY WÓD I GLEB W REFERACIE GOSPODARKI KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKA W WYDZIALE GOSPODARKI KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKA Słupsk oferta pracy Urząd Miejski w Słupsku

Stanowisko: STANOWISKO PRACY DS. OCHRONY WÓD I GLEB W REFERACIE GOSPODARKI KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKA W WYDZIALE GOSPODARKI KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKA

Wynagrodzenie: od 2 500 PLN

Zakres obowiązków: Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za realizację zadań dotyczących ochrony wód i gleb.Ważniejsze zadania: 1. Prowadzenie spraw wynikających z ustawy Prawo wodne, będących w kompetencji Wydziału; 2. Przygotowywanie projektów decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach oraz prowadzenie wymaganych w tym zakresie rejestrów i sprawozdawczości; 3. Prowadzenie ewidencji zbiorników bezodpływowych oraz przydomowych oczyszczalni ścieków oraz sprawozdawczości w tym zakresie; 4. Przygotowywanie projektów decyzji na podstawie art. 234 ustawy Prawo wodne; 5. Przygotowywanie projektów zezwoleń na prowadzenie przez przedsiębiorców działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych oraz kontrola działalności gospodarczej przedsiębiorcy w tym zakresie; 6. Gromadzenie wykazów właścicieli nieruchomości, z którymi zawarli lub rozwiązali umowy przedsiębiorcy prowadzący działalność w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych; 7. Bieżąca kontrola z przebiegu realizacji zadań uwzględnionych w Krajowym Programie Oczyszczania Ścieków Komunalnych w zakresie zadań realizowanych przez Spółkę z o. o. Wodociągi Słupsk na terenie miasta Słupska; 8. Nadzór nad prawidłową realizacją obowiązującego na obszarze gminy regulaminu dostarczania wody i odprowadzania ścieków oraz nad działalnością przedsiębiorstw wodociągowo-kanalizacyjnych, prowadzących na terenie gminy działalność w tym zakresie; 9. Prowadzenie spraw, w tym rozpatrywanie skarg i wniosków, związanych z działalnością jednoosobowej Spółki z o. o. gminy Słupsk - Wodociągi Słupsk; 10. Wydawanie kart wędkarskich oraz kart łowiectwa podwodnego jak również wykonywanie innych zadań gminy i powiatu wynikających z ustawy o rybactwie śródlądowym.Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. okresowa praca w trudnym terenie; 5. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Umowa na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 2500 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.

Data publikacji: 2019-05-02

Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)

Pracodawca: Urząd Miejski w Słupsku

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za realizację zadań dotyczących ochrony wód i gleb.Ważniejsze zadania: 1. Prowadzenie spraw wynikających z ustawy Prawo wodne, będących w kompetencji Wydziału; 2. Przygotowywanie projektów decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach oraz prowadzenie wymaganych w tym zakresie rejestrów i sprawozdawczości; 3. Prowadzenie ewidencji zbiorników bezodpływowych oraz przydomowych oczyszczalni ścieków oraz sprawozdawczości w tym zakresie; 4. Przygotowywanie projektów decyzji na podstawie art. 234 ustawy Prawo wodne; 5. Przygotowywanie projektów zezwoleń na prowadzenie przez przedsiębiorców działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych oraz kontrola działalności gospodarczej przedsiębiorcy w tym zakresie; 6. Gromadzenie wykazów właścicieli nieruchomości, z którymi zawarli lub rozwiązali umowy przedsiębiorcy prowadzący działalność w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych; 7. Bieżąca kontrola z przebiegu realizacji zadań uwzględnionych w Krajowym Programie Oczyszczania Ścieków Komunalnych w zakresie zadań realizowanych przez Spółkę z o. o. Wodociągi Słupsk na terenie miasta Słupska; 8. Nadzór nad prawidłową realizacją obowiązującego na obszarze gminy regulaminu dostarczania wody i odprowadzania ścieków oraz nad działalnością przedsiębiorstw wodociągowo-kanalizacyjnych, prowadzących na terenie gminy działalność w tym zakresie; 9. Prowadzenie spraw, w tym rozpatrywanie skarg i wniosków, związanych z działalnością jednoosobowej Spółki z o. o. gminy Słupsk - Wodociągi Słupsk; 10. Wydawanie kart wędkarskich oraz kart łowiectwa podwodnego jak również wykonywanie innych zadań gminy i powiatu wynikających z ustawy o rybactwie śródlądowym.Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. okresowa praca w trudnym terenie; 5. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Umowa na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 2500 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO PRACY DS. OCHRONY WÓD I GLEB W REFERACIE GOSPODARKI KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKA W WYDZIALE GOSPODARKI KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKA

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód: specjalista administracji publicznej

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 17.05.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: 1. obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej; 2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 3. wykształcenie wyższe o kierunku: ochrona środowiska lub pokrewne, geografia, chemia, fizyka, prawo, administracja; 4. umiejętność interpretowania przepisów prawnych; 5. znajomość podstawowych przepisów: ustawy Prawo wodne, ustawy o rybactwie śródlądowym, ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko; 6. stan zdrowia pozwalający na pracę w terenie; 7. kandydat na stanowisko pracownika samorządowego nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią; 8. pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych; 9. dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej.Wymagania dodatkowe: 1. mile widziane doświadczenie zawodowe w administracji publicznej oraz jednostkach samorządu terytorialnego; 2. umiejętność redagowania pism tzn. lekkie pióro; 3. kreatywność; 4. umiejętność pracy w zespole; 5. odporność na stres oraz presję czasu.

Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski w Słupsku

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Adres pracodawcy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty: 1. życiorys (CV); 2. list motywacyjny; 3. dokumenty poświadczające wymagane wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów); 4. kwestionariusz osobowy; 5. oświadczenie o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych; o korzystaniu z pełni praw publicznych; o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; o zapoznaniu się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych (RODO) oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb tej rekrutacji; 6. inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.). Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie zakończyć procedurę naboru. Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu w Urzędzie Miejskim w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Nabór na stanowisko ds. ochrony wód i gleb w Referacie Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska w Wydziale Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska, w terminie do dnia 15 maja 2019 roku. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru. Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Miejskim w Słupsku zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów nie będą odsyłane, natomiast będą one przechowywane w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu w Urzędzie Miejskim w Słupsku przez okres 8 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru. W okresie tym kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów. Urząd Miejski w Słupsku nie odsyła dokumentów kandydatom. Po upływie tego okresu nieodebrane przez kandydatów dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone. Ponadto Urząd Miejski w Słupsku informuje, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wynosił co najmniej 6 %.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Słupsk

Gmina pracodawcy: Słupsk

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Słupsk

Ulica pracodawcy: Zwycięstwa

Numer budynku pracodawcy: 3

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej

Data dodania oferty pracy: 07.05.2019

Oferta pracy ważna do: 15.05.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 07.05.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 02.05.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?f20b75e094015adb159cac4f9ac08418

Podobne oferty pracy

ELEKTRYK - 1631 - od 3 300 PLN

elektryk w kopalnii
Mineral Polska sp. z o. o. - 2016-10-06 - Siedlimowice (dolnośląskie)

STANOWISKO DORABIANIA I PROGRAMOWANIA KLUCZY SAMOCHODOWYCH - od 2 000 PLN

Dorabianie kluczy, usługi grawersko-poligraficzne, sprzedaż
kontakt przez PUP - 2017-03-31 - Puławy (lubelskie)

STANOWISKO DS. INFORMACJI OGÓLNEJ - od 1 850 PLN

Zapewnienie udzielenia ogólnej informacji klientom ZUS oraz kierowanie ich na stanowiska merytorycznie właściwe do rozpatrzenia spraw.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych - 2016-12-06 - Żary (lubuskie)

DORADCA KLIENTA Z FUNKCJĄ KASJERA - od 1 750 PLN

Obsługa klientów Banku BPH, sprzedaż produktów bankowych
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe "BAKART" - 2015-11-27 - Człuchów (pomorskie)

SPRZĄTACZKA - od 2 100 PLN

SPRZATANIE DOMÓW I PENSJONATÓW
kontakt przez PUP - 2018-11-22 - Góra Puławska (lubelskie)

PRACOWNIK LINII PRODUKCYJNEJ - 1 850 - 2 040 PLN

praca na linii produkcyjnej przy montażu modułów
kontakt przez OHP - 2016-04-27 - Częstochowa (śląskie)

STANOWISKO DO WYDZIAŁU INŻYNIERII RUCHU I EWIDENCJI - od 2 100 PLN

Prowadzenie kompleksowej ewidencji oraz całokształtu zagadnieńi korespondencji związanych z ewidencją oznakowania drogowego, sygnalizacji świetlnej oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, ewidencja, analiza i opiniowanie projektów organizacji ruchu, zlecanie robót w zakresie oznakowania poziomego, pionowego i sygnalizacji świetlnej, nadzór i analiza istniejącej organizacji ruchu w zakresie bezpieczeństwa ruchu i jego efektywności, współpraca w zakresie poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego z innymi organami zarządzającymi ruchem, zarządami dróg i kolei, Policją oraz innymi jednostkami, udział w pracach Zespołu ds. organizacji ruchu oraz Zespołu ds. komunikacji rowerowej, realizowanie zadań w zakresie inżynierii ruchu, w tym spraw związanych z badaniami ruchu i pomiarami ruchu drogowego, pomiarami natężenia hałasu, opracowywanie drobnych projektów w zakresie inżynierii ruchu dla potrzeb MZDiK (w programie typu AutoCAD), przygotowywanie danych i założeń do specyfikacji istotnych warunków zamówienia w zakresie inżynierii i organizacji ruchu, udział w komisjach przetargowych i wykonywanie obowiązków wynikających z regulaminu pracy komisji przetargowej, udział w opracowywaniu planów rozwoju sieci w zakresie inżynierii ruchu.
MIEJSKI ZARZĄD DRÓG I KOMUNIKACJI W KALISZU - 2018-11-19 - Kalisz (wielkopolskie)

APARATOWY BIOSYNTEZY I FRAKCJONOWANIA (O) - od 2 200 PLN

Udział w procesie wytwarzania produktów leczniczych (hodowla bakterii, filtracja toksyn bakteryjnych, prowadzenie procesu sterylizacji termicznej obsługa urządzeń ciśnieniowych, czyszczenie i dezynfekcja pomieszczeń produkcyjnych i ich wyposażenia zgodnie z odpowiednim planem higieny oraz obszaru produkcyjnego, obsługa i przeprowadzanie czyszczenia urządzeń, sprzętu pomocniczego zgodnie z instrukcjami, czynności związane z transportem w obrębie działu
Instytut Biotechnologii Surowic i Szczepionek BIOMED S.A. - 2016-01-26 - Kraków (małopolskie)

SPRZEDAWCA - od 1 994 PLN

praca jako sprzedawca
PIEKARNIA Piotr Gwóźdź - 2016-11-29 - Poznań (wielkopolskie)

BARMAN - KELNER - do 2 100 PLN

obsługa klienta na barze oraz podawanie posiłków na salę; godziny pracy 9.00-20.00; I umowa na okres próbny, następnie umowa na czas nieokreślony;
BAR "ALKA" MĄCZEWSKA ALICJA - 2018-09-28 - Zgorzelec (dolnośląskie)

SZWACZKA - 1 017,4 PLN

wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-01-15 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)

MAGAZYNIER - 997,4 PLN

wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-10-06 - Trzcianka (wielkopolskie)

BRUKARZ - od 14 PLN

zgodny z wykonywanym zawodem
Rafał Szefliński Hydro-Bud - 2017-03-07 - Będzin (śląskie)

OPIEKUN OSÓB STARSZYCH - 1 900 - 2 200 PLN

Opieka nad osoba starszą i niepełnosprawna, pomopc przy codziennej toalecie, karmienie praca w godz. 6-14, 11-19, 21-6
Dom Opieki- Zgromadzenie Córek św.Kamila - 2016-10-04 - Sławice (opolskie)

STANOWISKO DS. EGZEKUCJI (NR 3808) - od 2 100 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracyZapewnia dochodzenie należności w ramach prowadzonych postępowań egzekucyjnych i upadłościowych.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2018-06-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

STANOWISKO DS. OCHRONY ŚRODOWISKA - do 2 000 PLN

Prowadzenie całości spraw z zakresu ochrony i kształtowania środowiska, spraw związanych z terenami kopalnianymi, utylizacją odpadów zawierających azbest. Wydawanie decyzji środowiskowych. Przygotowanie projektów uchwał z zakresu stanowiska.
Urząd Gminy w Pszczółkach - 2016-03-03 - Pszczółki (pomorskie)

INSPEKTOR NADZORU ROBÓT INSTALACYJNYCH ELEKTRYCZNYCH - od 250 PLN

nadzorowanie robót instalacji elektrycznych na budowie obiektu w Świdniku
"I.B.R." SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-18 - Świdnik (lubelskie)

PRACOWNIK OGÓLNOBUDOWLANY - 2 000 - 3 000 PLN

Wykonywanie robót budowlanych tj. murowanie, tynkowanie, malowanie, tapetowanie, wykonywanie prac wykończeniowych.
Bury Maciej BEST - BUD - 2017-07-21 - Rydułtowy (śląskie)

PRACOWNIK BIUROWY - od 2 000 PLN

Prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Kraków (małopolskie)

STANOWISKO PRACY DS. KOORDYNACJI USYTUOWANIA PROJEKTOWANYCH SIECI UZBROJENIA TERENUW WYDZIALE GEODEZJI I KATASTRU - od 2 400 PLN

Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie za uzgadnianie usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu, poprzedzających proces zgłoszenia lub pozwolenia na budowę tych obiektów. Aktualizacja oddanych ewidencji gruntów i budynków na podstawie pozwoleń i zgłoszeń budynków i innych obiektów na podstawie dokumentacji wydawanej przez Wydział Budownictwa. w/m.Ważniejsze zadania:1.prowadzenie w informatycznym systemie państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego rejestru spraw z zakresu koordynacji usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu;2.analiza złożonej dokumentacji pod względem kompletności i zgodności z przepisami prawa złożonych dokumentów w celu kwalifikacji wniosków na naradę koordynacyjną;3.przygotowywanie pism dotyczących uzupełnienia braków formalnych wniosków;4.naliczanie opłat za uzgodnienie usytuowania projektowanej sieci uzbrojenia terenu w formie Dokumentu Obliczenia Opłaty oraz sprawdzanie jej uiszczenia przed terminem narady koordynacyjnej (wymóg formalny, potwierdzenie płatności w aktach);5.przygotowywanie i wysyłanie zawiadomień o terminie, sposobie i miejscu przeprowadzenia narady koordynacyjnej oraz dokumentacji będącej przedmiotem narady;6.udział w naradach koordynacyjnych dotyczących uzgadniania usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu z uwzględnieniem ochrony prawnej znaków osnowy geodezyjnej, znaków granicznych działek oraz zieleni;7.przygotowywanie protokołów z narady koordynacyjnej z uwzględnieniem stanowisk otrzymanych na piśmie i w formie elektronicznej przed terminem narady koordynacyjnej;8.wydawanie odpisów protokołów z narad koordynacyjnych;9.aktualizacja tworzonej bazy danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu o dane dotyczące projektów sieci uzbrojenia terenu, uzgodnionych jednomyślnie i pozytywnie na naradach koordynacyjnych;10.przygotowywanie zakończonych spraw koordynacji usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu celem przekazania do archiwum zakładowego, zgodnie z zasadami instrukcji kancelaryjnej;11.przygotowywanie danych oraz współpraca z podmiotami władającymi sieciami uzbrojenia terenu na potrzeby założenia i prowadzenia bazy geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu;12.prowadzenie aktualizacji bazy danych ewidencji gruntów i budynków w zakresie informacji i obiektów do ujawnienia, wynikających z dokumentów przekazywanych przez Wydział Budownictwa w/m;13.aktualizacja tworzonej bazy geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu na podstawie przyjmowanych bez sprzeciwu przez Wydział Budownictwa zgłoszeń budowy sieci uzbrojenia terenu nie wymagających uzgodnienia na naradzie koordynacyjnej;14.wykonywanie innych czynności związanych z zakresem działania wydziału zleconych przez Dyrektora Wydziału lub Kierownika Referatu. Warunki pracy na stanowisku:1.intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz łazienkę dostosowaną do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Umowa na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-10-19 - Słupsk (pomorskie)

STANOWISKO DS OPRACOWYWANIA ŁADUNKÓW - do 2 150 PLN

Praca fizyczna, rozładunek i załadunek samochodów, sprawdzanie zgodności ładunku z dokumentami zdawczymi.
POCZTA POLSKA S.A. - 2016-10-18 - Pruszcz Gdański (pomorskie)

POKOJOWA - od 13,7 PLN

•sprzątanie pokoi hotelowych •dobór odpowiednich środków do wyczyszczenia danej powierzchni •wymiana pościeli i ręczników, przewietrzanie pokoi •informowanie przełożonego o dostrzeżonych nieprawidłowościach, usterkach •uzupełnianie środków czystości i innych produktów w magazynkach •realizowanie życzeń gości lub przekazywanie ich odpowiednim osobom •uzupełnienie produktów takich jak papier toaletowy, mydło itp.•kontrola dat przydatności do spożycia artykułów spożywczych, będących na wyposażeniu pokoi; umowa zlecenie na 1 rok
Hotel Lubicz Sp. z o.o. - 2018-02-13 - Ustka (pomorskie)

STANOWISKO DO SPRAW ROZLICZEŃ KONT PŁATNIKÓW SKŁADEK WYDZIAŁ ROZLICZEŃ KONT PŁATNIKÓW SKŁADEK - 997,4 PLN

POZNANIE STRUKTURY ORGANIZACYJNEJ ZUS. ZAPOZNANIE Z TREŚCIĄ USTAWY O OCHRONIE INFORMACJI NIEJAWNYCH ORAZ O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH. POZNANIE STRUKTURY ORGANIZACYJNEJ WYDZIAŁU REALIZACJI DOCHODÓW . ZAPOZNANIE Z ZAKRESEM OBOWIĄZKÓW PRACOWNIKA ZAJMUJĄCEGO SIĘ DOKONYWANIEM ZABEZPIECZEŃ NALEŻNOŚCI I WYMIERZANIEM SANKCJI, ZAPOZNANIE Z WYBRANYMI ZAGADNIENIAMI USTAWY O POSTĘPOWANIU EGZEKUCYJNYM W ADMINISTRACJI A TAKŻE PRZEPISAMI WYKONAWCZYMI DO TEJ USTAWY W CZĘŚCI DOTYCZĄCEJ ZUS, ZAPOZANIE ZE WZORAMI ROZSTRZYGNIĘĆ ORGANU EGZEKUCYJNEGO W ADMINISTRACYJNYM POSTĘPOWANIU EGZEKUCYJNYM
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

PIASKARZ - ŚRUTOWNIK - od 2 500 PLN

Czyszczenie strumieniowe - ścieranie w kabinie do piaskowania - śrutowania elementów metalowych przed procesem malowania. Organizowanie stanowiska pracy zgodnie z zasadami BHP, wytycznymi technologii zakładu , wymaganiami ergonomii.
ZAKŁAD MECHANICZNY "METALTECH" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-04-18 - Mirosławiec (zachodniopomorskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWYWANIA ŁADUNKÓW - od 2 370 PLN

Przyjmowanie, opracowywanie przesyłek i ladunków. Rozdział przyjętego ładunku i przekazanie do dalszego opracowywania. Zapewnienie bezpieczeństwaprzesyłek i ładunku pocztowego. Sporządzanie dokumentacji eksplaoatacyjnej
Poczta Polska Spółka Akcyjna - 2018-09-17 - Koszalin (zachodniopomorskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI R7/2658-911/16 - od 1 850 PLN

opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU - 2016-07-01 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)