SPRZEDAWCA W BRANŻY SPOŻYWCZEJ Wronki oferta pracy FIRMA HANDLOWO -USŁUGOWA "BEATA"
Stanowisko: SPRZEDAWCA W BRANŻY SPOŻYWCZEJ
Wynagrodzenie: od 2 650 PLN
Zakres obowiązków: - sprzedaż towaru,- obsługa klienta,- ekspozycja towaru,
Data publikacji: 2019-11-18
Lokalizacja: Wronki (wielkopolskie)
Pracodawca: FIRMA HANDLOWO -USŁUGOWA "BEATA"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:CHROBREGO 23, 64-510 Wronki, powiat: szamotulski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- sprzedaż towaru,- obsługa klienta,- ekspozycja towaru,
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 650 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPRZEDAWCA W BRANŻY SPOŻYWCZEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wronki
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: szamotulski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wronki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: sprzedawca*
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 650 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 19.11.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: podstawowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: OBSŁUGA KASY FISKALNEJ
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: chęci do pracy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: wymagane doświadczenie zawodowe 3 lata
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: książeczka sanepidowska
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- POZOSTAŁE WARUNKI PRACY DO UZGODNIENIA,- PO ZAKOŃCZENIU UMOWY NA OKRES PRÓBNY MOŻLIWOŚĆ DALSZEJ WSPÓŁPRACY,
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: FIRMA HANDLOWO -USŁUGOWA "BEATA"
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Szamotułach
Adres pracodawcy:
CHROBREGO 23, 64-510 Wronki, powiat: szamotulski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: - SKIEROWANIE,- CV,
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: szamotulski
Gmina pracodawcy: Wronki
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wronki
Ulica pracodawcy: CHROBREGO
Numer budynku pracodawcy: 23
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Szamotułach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: sprzedawca*
Data dodania oferty pracy: 18.11.2019
Oferta pracy ważna do: 17.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 18.11.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 18.11.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?c8719cbe9d889f6d69a7e9aeb744d5b1
Podobne oferty pracy
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-08-31 - Żnin (kujawsko-pomorskie)
sprzedaż towarów, zamawianie towarów od dostawców pochodzenia wietnamskiego, jak i z Wietnamu, prowadzenie negocjacji z kontrahentami pochodzenia wietnamskiego
CHILI Sp. z o. o. - 2019-12-09 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Sprzedaż opraw korekcyjnych i przeciwsłonecznych oraz szkieł korekcyjnych.
kontakt przez PUP - 2019-04-15 - Płock (mazowieckie)
Realizacja obowiązków służby BHP, prowadzenie dokumentacji kadrowej.Ustalanie uprawnień pracowniczych i przygotowywanie dokumentów rozliczeniowo-płacowych, obsługa systemu Płatnik.Przeprowadzanie postępowań w zakresie zamówień publicznych, sporządzanie sprawozdań i rozliczeń wynikających z przepisów (m.in. ZUS, GUS).Miejsce wykonywania pracy Powiatowy Urzęd Pracy w Bolesławcu .Forma zatrudnienia: umowa o pracę, pełny wymiar czasu pracy.Obsługa komputera i urządzeń biurowych powyżej 4 godzin dziennie.Szkodliwe warunki pracy - nie występują.II. ZADANIA SZCZEGÓŁOWEWnioskowanie i dokonywanie zamówień dostaw i usług zgodnie z wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych. Przygotowywanie projektów umów związanych z zamówieniami publicznymi realizowanymi w dziale.Prowadzenie zaopatrzenia w materiały biurowe, środki techniczne, środki czystości, sprzęt biurowy oraz paliwo.Prowadzenie rejestru zamówień o wartości do 30 000 euro. Nadzór nad utrzymaniem pomieszczeń i sprzętu we właściwym stanie technicznym.Wnioskowanie i zlecanie odpowiednim jednostkom przeprowadzanie konserwacji sprzętu biurowego, maszyn i urządzeń.Nadzór nad terminowym dokonywaniem opłat związanych z funkcjonowaniem urzędu.Prowadzenie działań związanych z oszczędnym gospodarowaniem środkami budżetowymi urzędu.Prowadzenie analizy wydatków rozmów telefonicznych i zużycia energii.Prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia.Odbieranie, opisywanie i podpisywanie dokumentów finansowych (faktur, rachunków).Wystawianie not księgowych.Przygotowywanie dokumentów rozliczeniowych dla działu finansowego.Zamawianie druków i formularzy na podstawie wniosków z pozostałych działów.Zamawianie pieczęci, wizytówek, oraz prowadzenie ewidencji wydanych pieczęci.Koordynowanie oznaczeń poszczególnych pomieszczeń urzędu oraz prawidłowości danych zamieszczanych na tablicach informacyjnych.Przetwarzanie danych osobowych w zbiorach Powiatowego Urzędu Pracy w Bolesławcu.Przygotowywanie projektów zakładowych regulaminów i instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy.Przygotowywanie projektów szczegółowych instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy na poszczególnych stanowiskach pracy. Opracowywanie i wdrażanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego. Monitorowanie obiektu pod względem ochrony przeciwpożarowej. Kontrolowanie wyposażenia apteczek na terenie urzędu. Przydzielanie pracownikom środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego. Monitorowanie terminowości obowiązkowych szkoleń bhp oraz badań lekarskich pracowników i stażystów. Współpraca z innymi komórkami w urzędzie. Prowadzenie akt osobowych pracowników urzędu. Kompletowanie dokumentów osobowych, wydawanie skierowań na badania lekarskie, na przeszkolenie BHP, kierowanie do centralnego rejestru skazanych zapytania o karalność. Prowadzenie korespondencji w sprawach ze stosunku pracy. Kompletowanie dokumentów i kierowanie do ZUS wniosków emerytalno-rentowych.Przekazywanie do ZUS wymaganych informacji i dokumentów ubezpieczeniowych. Prowadzenie ewidencji kar. Zarządzanie danymi dotyczącymi składników płacy pracowników. Gromadzenie i modyfikowanie aktualnych składników płacy pracowników. Ustalanie uprawnień do wypłaty nagrody tzw. trzynastki". Ustalenie uprawnień pracowniczych do wysługi lat i nagród jubileuszowych. Ewidencjonowanie wniosków o nagrody, dodatki specjalne, dodatki z FP, odprawy emerytalne itp. Sporządzanie wykazów osób objętych przeszeregowaniem i awansem wraz z rozliczeniem skutków finansowych. Przekazywanie dokumentacji do działu finansowego celem dokonywania naliczeń płac i innych świadczeń pracowniczych. Kontrola dyscypliny pracy. Sporządzanie list obecności. Prowadzenie ewidencji wyjść służbowych i prywatnych. Prowadzenie ewidencji zwolnień lekarskich i delegacji służbowych. Prowadzenie kart czasu pracy.Opracowywanie projektów planów urlopowych oraz nadzór nad jego realizacją.Prowadzenie spraw związanych z przeglądem kadrowym i ocenami okresowymi pracowników. Sporządzanie obowiązkowych sprawozdań. Organizowanie praktyk zawodowych uczniów i studentów oraz staży. Organizowanie szkoleń grupowych pracowników oraz kierowanie na szkolenia indywidualne. Prowadzenie dokumentacji Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych. Zaznajomienie się z sprawami prowadzonymi przez sekretariat i zastępstwo w czasie nieobecności pracownika sekretariatu. Wykonywanie zadań służby BHP zgodnie z art. 23711 § 1 kodeksu pracy, w tym między innymi: wykonywanie zadań służby BHP zgodnie z wymogami Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. Nr 109, poz. 704 z późn. zm.),przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP, bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych, wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń,przedstawianie pracodawcy wniosków dotyczących zachowania wymagań ergonomii na stanowiskach pracy,organizowanie przedsięwzięć zapobiegających zagrożeniom zdrowia lub życia pracowników poprzez poprawę warunków BHP,opracowanie dokumentacji związanej z bezpieczeństwem i higieną pracy (instrukcji, procedur, sprawozdań, rejestrów),organizowanie i prowadzenie szkoleń z zakresu BHP,prowadzenie postępowania po wypadkach i zdarzeniach wypadkowych oraz sporządzanie stosownej dokumentacji, aktualizowanie i przeprowadzanie oceny ryzyka zawodowego,monitorowanie i interpretowanie przepisów dotyczących BHP,współpraca z PIP, SANEPID, Państwową Strażą Pożarną, lekarzem medycyny pracy sprawującym opiekę nad pracownikami PUP.
Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu - 2020-07-07 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Sprzedaż i obsługa kasy.
Kazimierz Targoński KEJA - 2017-06-02 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
Zgodnie z Programem stażu m.in:- obsługa kasy fiskalnej- wykładanie towaru z magazynu na salę sprzedaży- rzetelene rozliczanie kasetek sklepowych- doradztwo klientom sklepu
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Żywiec (śląskie)
-
Wytwórnia Wędlin Zbigniew Zabrocki Górki - 2017-03-28 - Wiele (pomorskie)
Obsłiga klientów
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Zubrzyca Górna (małopolskie)
obsluga klienta
kontakt przez PUP - 2019-07-11 - Rawicz (wielkopolskie)
przygotowanie stanowiska pracy- zamawianie towaru, obsługa kasy fiskalnej, j, obsługa klienta
P.P.H.U. ANMAR mgr Anna Surmacz-Kałamarz - 2016-08-12 - Rogóżno (podkarpackie)
obsługa klientów, kontakt z chińskim Zarządem Spółki oraz kierownictwem sklepu, sporządzanie raportów sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-10-14 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Sprzedaż artykułów w dziale mięsno- wędliniarskim oraz spożywczych.Praca w systemie dwuzmianowym w godzinach 6.00-14.00 i 14.00-22.00, dni wolne według grafiku. Wymagane doświadczenie zawodowe min 1 rok.
"SPOŁEM" Siemianowicka Spółdzielnia Spożywców - 2020-10-14 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
Obsługa sklepu spożywczo-przemysłowego;obsługa kasy
"JM MARKET" SP. ZO.O. PNIEWY - 2018-01-08 - Pniewy (wielkopolskie)
Obsługa klienta, zamawianie towaru, dokładanie towaru, obsługa kasy fiskalnej
Sklep Spożywczo - Monopolowy "U PAULINY" Paulina Gajewska - 2019-06-24 - Dobrzyniewo (wielkopolskie)
Sprzedawca- staż EFS POWER II 106
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Orzechowo (wielkopolskie)
wg. zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2019-11-21 - Gomunice (łódzkie)
- Przyjmowanie towaru;- Sprzedawanie towaru;- Wykładanie towaru;- Przerabianie zamówień.
kontakt przez PUP - 2016-12-14 - Szamocin (wielkopolskie)
zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta zgodnie ze standardami firmy, obsługa kasy fiskalnej, rozładowywanie dostaw towarów, dbanie o estetykę, własciwy sposób ekspozycji towarów
Jeronimo Martins Polska Sp. akcyjna - 2017-02-15 - Oława (dolnośląskie)
przyjmowanie dostaw paliw, reprezentowanie marki PKN Orlen, zapoznanie z nowym stanowiskiem pracy
kontakt przez PUP - 2017-03-28 - Jędrzejów (świętokrzyskie)
Przygotowywanie produktów, utrzymanie czystości. Praca w punkcie Kebab.
Agnieszka Zając - 2018-10-29 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
Sprzedaż części, ciągników i maszyn rolniczych.Kontakt e-mail: biuro (at) rol-mech.plPraca na terenie powiatu buskiego.
ROL-MECH Grażyna i Jan Grześko Sp. z o.o. - 2017-12-05 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-26 - Poznań (wielkopolskie)
Obsługa komputera i drukarki fiskalnej, obsługa stanowiska kasowego
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Chełmce (świętokrzyskie)
obsługa klienta, obsługa komputera
WIPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-14 - Wieszowa (śląskie)
jw
kontakt przez PUP - 2018-10-17 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie średnie; 2 lata doświadczenia zawodowego; obsługa kasy fiskalnej; zakres obowiązków: wykładanie towaru, utrzymanie czystości na stanowisku pracy, zmiana wystroju lady sprzedażowej; umowa na okres próbny; miejsce pracy Gliwice; oferta również dla osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności;
RUN-POL RYSZARDA PODNIESIŃSKA - 2016-07-01 - Gliwice (śląskie)
sprzedaż mebli, fakturowanie i sporzadzanie umów ratalnych, dbanie o porządek
F.P.H.U. Ba-Ta Leszek Pietrzyk - 2020-01-08 - Żyrardów (mazowieckie)
x
"HORT - CAFE" S.J. Teresa i Stanisław Komar - 2017-04-04 - Białystok (podlaskie)
Sprzedawca
COLPAK COMPANY - Regina Bień - 2016-08-09 - Mielec (podkarpackie)
sprzedaż artykułów spożywczych
PROTOM FOOD - TOMASZ WIŚNIEWSKI - 2017-12-27 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)