SPRZEDAWCA W BRANŻY SPOŻYWCZEJ Wronki oferta pracy FIRMA HANDLOWO -USŁUGOWA "BEATA"


Największy wybór odzieży

Stanowisko: SPRZEDAWCA W BRANŻY SPOŻYWCZEJ

Wynagrodzenie: od 2 650 PLN

Zakres obowiązków: - sprzedaż towaru,- obsługa klienta,- ekspozycja towaru,

Data publikacji: 2019-11-18

Lokalizacja: Wronki (wielkopolskie)

Pracodawca: FIRMA HANDLOWO -USŁUGOWA "BEATA"

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
CHROBREGO 23, 64-510 Wronki, powiat: szamotulski, woj: wielkopolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
- sprzedaż towaru,- obsługa klienta,- ekspozycja towaru,

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: dwie zmiany

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 650 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: SPRZEDAWCA W BRANŻY SPOŻYWCZEJ

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wronki

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: szamotulski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wronki

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: sprzedawca*

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca w wolne dni

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 650 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 19.11.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: podstawowe

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: OBSŁUGA KASY FISKALNEJ

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: chęci do pracy

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: wymagane doświadczenie zawodowe 3 lata

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: książeczka sanepidowska

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- POZOSTAŁE WARUNKI PRACY DO UZGODNIENIA,- PO ZAKOŃCZENIU UMOWY NA OKRES PRÓBNY MOŻLIWOŚĆ DALSZEJ WSPÓŁPRACY,

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3

Nazwa pracodawcy: FIRMA HANDLOWO -USŁUGOWA "BEATA"

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Szamotułach

Adres pracodawcy:
CHROBREGO 23, 64-510 Wronki, powiat: szamotulski, woj: wielkopolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: - SKIEROWANIE,- CV,

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: wielkopolskie

Powiat pracodawcy: szamotulski

Gmina pracodawcy: Wronki

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Wronki

Ulica pracodawcy: CHROBREGO

Numer budynku pracodawcy: 23

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Szamotułach

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: sprzedawca*

Data dodania oferty pracy: 18.11.2019

Oferta pracy ważna do: 17.12.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 18.11.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 18.11.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?c8719cbe9d889f6d69a7e9aeb744d5b1

Podobne oferty pracy

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-08-31 - Żnin (kujawsko-pomorskie)

SPRZEDAWCA - od 2 600 PLN

sprzedaż towarów, zamawianie towarów od dostawców pochodzenia wietnamskiego, jak i z Wietnamu, prowadzenie negocjacji z kontrahentami pochodzenia wietnamskiego
CHILI Sp. z o. o. - 2019-12-09 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

SPRZEDAWCA - 1 017,4 PLN

Sprzedaż opraw korekcyjnych i przeciwsłonecznych oraz szkieł korekcyjnych.
kontakt przez PUP - 2019-04-15 - Płock (mazowieckie)

INSPEKTOR POWIATOWY - od 2 600 PLN

Realizacja obowiązków służby BHP, prowadzenie dokumentacji kadrowej.Ustalanie uprawnień pracowniczych i przygotowywanie dokumentów rozliczeniowo-płacowych, obsługa systemu Płatnik.Przeprowadzanie postępowań w zakresie zamówień publicznych, sporządzanie sprawozdań i rozliczeń wynikających z przepisów (m.in. ZUS, GUS).Miejsce wykonywania pracy Powiatowy Urzęd Pracy w Bolesławcu .Forma zatrudnienia: umowa o pracę, pełny wymiar czasu pracy.Obsługa komputera i urządzeń biurowych powyżej 4 godzin dziennie.Szkodliwe warunki pracy - nie występują.II. ZADANIA SZCZEGÓŁOWEWnioskowanie i dokonywanie zamówień dostaw i usług zgodnie z wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych. Przygotowywanie projektów umów związanych z zamówieniami publicznymi realizowanymi w dziale.Prowadzenie zaopatrzenia w materiały biurowe, środki techniczne, środki czystości, sprzęt biurowy oraz paliwo.Prowadzenie rejestru zamówień o wartości do 30 000 euro. Nadzór nad utrzymaniem pomieszczeń i sprzętu we właściwym stanie technicznym.Wnioskowanie i zlecanie odpowiednim jednostkom przeprowadzanie konserwacji sprzętu biurowego, maszyn i urządzeń.Nadzór nad terminowym dokonywaniem opłat związanych z funkcjonowaniem urzędu.Prowadzenie działań związanych z oszczędnym gospodarowaniem środkami budżetowymi urzędu.Prowadzenie analizy wydatków rozmów telefonicznych i zużycia energii.Prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia.Odbieranie, opisywanie i podpisywanie dokumentów finansowych (faktur, rachunków).Wystawianie not księgowych.Przygotowywanie dokumentów rozliczeniowych dla działu finansowego.Zamawianie druków i formularzy na podstawie wniosków z pozostałych działów.Zamawianie pieczęci, wizytówek, oraz prowadzenie ewidencji wydanych pieczęci.Koordynowanie oznaczeń poszczególnych pomieszczeń urzędu oraz prawidłowości danych zamieszczanych na tablicach informacyjnych.Przetwarzanie danych osobowych w zbiorach Powiatowego Urzędu Pracy w Bolesławcu.Przygotowywanie projektów zakładowych regulaminów i instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy.Przygotowywanie projektów szczegółowych instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy na poszczególnych stanowiskach pracy. Opracowywanie i wdrażanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego. Monitorowanie obiektu pod względem ochrony przeciwpożarowej. Kontrolowanie wyposażenia apteczek na terenie urzędu. Przydzielanie pracownikom środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego. Monitorowanie terminowości obowiązkowych szkoleń bhp oraz badań lekarskich pracowników i stażystów. Współpraca z innymi komórkami w urzędzie. Prowadzenie akt osobowych pracowników urzędu. Kompletowanie dokumentów osobowych, wydawanie skierowań na badania lekarskie, na przeszkolenie BHP, kierowanie do centralnego rejestru skazanych zapytania o karalność. Prowadzenie korespondencji w sprawach ze stosunku pracy. Kompletowanie dokumentów i kierowanie do ZUS wniosków emerytalno-rentowych.Przekazywanie do ZUS wymaganych informacji i dokumentów ubezpieczeniowych. Prowadzenie ewidencji kar. Zarządzanie danymi dotyczącymi składników płacy pracowników. Gromadzenie i modyfikowanie aktualnych składników płacy pracowników. Ustalanie uprawnień do wypłaty nagrody tzw. trzynastki". Ustalenie uprawnień pracowniczych do wysługi lat i nagród jubileuszowych. Ewidencjonowanie wniosków o nagrody, dodatki specjalne, dodatki z FP, odprawy emerytalne itp. Sporządzanie wykazów osób objętych przeszeregowaniem i awansem wraz z rozliczeniem skutków finansowych. Przekazywanie dokumentacji do działu finansowego celem dokonywania naliczeń płac i innych świadczeń pracowniczych. Kontrola dyscypliny pracy. Sporządzanie list obecności. Prowadzenie ewidencji wyjść służbowych i prywatnych. Prowadzenie ewidencji zwolnień lekarskich i delegacji służbowych. Prowadzenie kart czasu pracy.Opracowywanie projektów planów urlopowych oraz nadzór nad jego realizacją.Prowadzenie spraw związanych z przeglądem kadrowym i ocenami okresowymi pracowników. Sporządzanie obowiązkowych sprawozdań. Organizowanie praktyk zawodowych uczniów i studentów oraz staży. Organizowanie szkoleń grupowych pracowników oraz kierowanie na szkolenia indywidualne. Prowadzenie dokumentacji Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych. Zaznajomienie się z sprawami prowadzonymi przez sekretariat i zastępstwo w czasie nieobecności pracownika sekretariatu. Wykonywanie zadań służby BHP zgodnie z art. 23711 § 1 kodeksu pracy, w tym między innymi: wykonywanie zadań służby BHP zgodnie z wymogami Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. Nr 109, poz. 704 z późn. zm.),przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP, bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych, wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń,przedstawianie pracodawcy wniosków dotyczących zachowania wymagań ergonomii na stanowiskach pracy,organizowanie przedsięwzięć zapobiegających zagrożeniom zdrowia lub życia pracowników poprzez poprawę warunków BHP,opracowanie dokumentacji związanej z bezpieczeństwem i higieną pracy (instrukcji, procedur, sprawozdań, rejestrów),organizowanie i prowadzenie szkoleń z zakresu BHP,prowadzenie postępowania po wypadkach i zdarzeniach wypadkowych oraz sporządzanie stosownej dokumentacji, aktualizowanie i przeprowadzanie oceny ryzyka zawodowego,monitorowanie i interpretowanie przepisów dotyczących BHP,współpraca z PIP, SANEPID, Państwową Strażą Pożarną, lekarzem medycyny pracy sprawującym opiekę nad pracownikami PUP.
Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu - 2020-07-07 - Bolesławiec (dolnośląskie)

SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

Sprzedaż i obsługa kasy.
Kazimierz Targoński KEJA - 2017-06-02 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)

SPRZEDAWCA-KASJER - 997,4 PLN

Zgodnie z Programem stażu m.in:- obsługa kasy fiskalnej- wykładanie towaru z magazynu na salę sprzedaży- rzetelene rozliczanie kasetek sklepowych- doradztwo klientom sklepu
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Żywiec (śląskie)

SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

Obsłiga klientów
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Zubrzyca Górna (małopolskie)

SPRZEDAWCA - 1 033,7 PLN

obsluga klienta
kontakt przez PUP - 2019-07-11 - Rawicz (wielkopolskie)

SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

przygotowanie stanowiska pracy- zamawianie towaru, obsługa kasy fiskalnej, j, obsługa klienta
P.P.H.U. ANMAR mgr Anna Surmacz-Kałamarz - 2016-08-12 - Rogóżno (podkarpackie)

SPRZEDAWCA - od 1 900 PLN

obsługa klientów, kontakt z chińskim Zarządem Spółki oraz kierownictwem sklepu, sporządzanie raportów sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-10-14 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

SPRZEDAWCA W DZIALE MIĘSO- WĘDLINY - od 2 600 PLN

Sprzedaż artykułów w dziale mięsno- wędliniarskim oraz spożywczych.Praca w systemie dwuzmianowym w godzinach 6.00-14.00 i 14.00-22.00, dni wolne według grafiku. Wymagane doświadczenie zawodowe min 1 rok.
"SPOŁEM" Siemianowicka Spółdzielnia Spożywców - 2020-10-14 - Siemianowice Śląskie (śląskie)

SPRZEDAWCA / KASJER - od 2 100 PLN

Obsługa sklepu spożywczo-przemysłowego;obsługa kasy
"JM MARKET" SP. ZO.O. PNIEWY - 2018-01-08 - Pniewy (wielkopolskie)

SPRZEDAWCA - od 2 250 PLN

Obsługa klienta, zamawianie towaru, dokładanie towaru, obsługa kasy fiskalnej
Sklep Spożywczo - Monopolowy "U PAULINY" Paulina Gajewska - 2019-06-24 - Dobrzyniewo (wielkopolskie)

SPRZEDAWCA- STAŻ EFS POWER II 106 - 997,4 PLN

Sprzedawca- staż EFS POWER II 106
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Orzechowo (wielkopolskie)

SPRZEDAWCA - od 2 250 PLN

wg. zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2019-11-21 - Gomunice (łódzkie)

SPRZEDAWCA- MAGAZYNIER - 1 850 - 2 000 PLN

- Przyjmowanie towaru;- Sprzedawanie towaru;- Wykładanie towaru;- Przerabianie zamówień.
kontakt przez PUP - 2016-12-14 - Szamocin (wielkopolskie)

SPRZEDAWCA - od 2 400 PLN

zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta zgodnie ze standardami firmy, obsługa kasy fiskalnej, rozładowywanie dostaw towarów, dbanie o estetykę, własciwy sposób ekspozycji towarów
Jeronimo Martins Polska Sp. akcyjna - 2017-02-15 - Oława (dolnośląskie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

przyjmowanie dostaw paliw, reprezentowanie marki PKN Orlen, zapoznanie z nowym stanowiskiem pracy
kontakt przez PUP - 2017-03-28 - Jędrzejów (świętokrzyskie)

SPRZEDAWCA - od 13,7 PLN

Przygotowywanie produktów, utrzymanie czystości. Praca w punkcie Kebab.
Agnieszka Zając - 2018-10-29 - Siemianowice Śląskie (śląskie)

SPRZEDAWCA CZĘŚCI ZAMIENNYCH, CIĄGNIKÓW I MASZYN ROLNICZYCH - od 4 500 PLN

Sprzedaż części, ciągników i maszyn rolniczych.Kontakt e-mail: biuro (at) rol-mech.plPraca na terenie powiatu buskiego.
ROL-MECH Grażyna i Jan Grześko Sp. z o.o. - 2017-12-05 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-26 - Poznań (wielkopolskie)

SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

Obsługa komputera i drukarki fiskalnej, obsługa stanowiska kasowego
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Chełmce (świętokrzyskie)

SPRZEDAWCA-KASJER WALUTOWY - od 2 800 PLN

obsługa klienta, obsługa komputera
WIPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-14 - Wieszowa (śląskie)

SPRZEDAWCA-KASJER - od 1 100 PLN

jw
kontakt przez PUP - 2018-10-17 - Warszawa (mazowieckie)

SPRZEDAWCA - KASJER - do 1 850 PLN

Wykształcenie średnie; 2 lata doświadczenia zawodowego; obsługa kasy fiskalnej; zakres obowiązków: wykładanie towaru, utrzymanie czystości na stanowisku pracy, zmiana wystroju lady sprzedażowej; umowa na okres próbny; miejsce pracy Gliwice; oferta również dla osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności;
RUN-POL RYSZARDA PODNIESIŃSKA - 2016-07-01 - Gliwice (śląskie)

SPRZEDAWCA-FAKTURZYSTA 2A - 3 500 - 4 500 PLN

sprzedaż mebli, fakturowanie i sporzadzanie umów ratalnych, dbanie o porządek
F.P.H.U. Ba-Ta Leszek Pietrzyk - 2020-01-08 - Żyrardów (mazowieckie)

SPRZEDAWCA - do 1 850 PLN

Sprzedawca
COLPAK COMPANY - Regina Bień - 2016-08-09 - Mielec (podkarpackie)

SPRZEDAWCA R76/4708-1849/17 - od 2 100 PLN

sprzedaż artykułów spożywczych
PROTOM FOOD - TOMASZ WIŚNIEWSKI - 2017-12-27 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)


Wybierz powiat