SPRZEDAWCA W BRANŻY ELEKTROINSTALACYJNEJ Bochnia oferta pracy MAKRO FHU SP Z O.O SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Stanowisko: SPRZEDAWCA W BRANŻY ELEKTROINSTALACYJNEJ
Wynagrodzenie: 3 100 - 4 000 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie sprzedaży materiałów elektroinstalacyjnych w oddziale w Bochni w tym: przyjmowanie i wydawanie towarów, pozyskiwanie nowych klientów, utrzymanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi, tworzenie ofert handlowych, negocjowanie umów i warunków handlowych, realizowanie planów sprzedażowych, proponowanie działań usprawniających sprzedaż, sporządzanie dokumentacji dotyczącej sprzedaży.
Data publikacji: 2018-08-20
Lokalizacja: Bochnia (małopolskie)
Pracodawca: MAKRO FHU SP Z O.O SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Proszowska 40a, 32-700 Bochnia, powiat: bocheński, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie sprzedaży materiałów elektroinstalacyjnych w oddziale w Bochni w tym: przyjmowanie i wydawanie towarów, pozyskiwanie nowych klientów, utrzymanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi, tworzenie ofert handlowych, negocjowanie umów i warunków handlowych, realizowanie planów sprzedażowych, proponowanie działań usprawniających sprzedaż, sporządzanie dokumentacji dotyczącej sprzedaży.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 100 - 4 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: w zależności od doświadczenia i wykształcenia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPRZEDAWCA W BRANŻY ELEKTROINSTALACYJNEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bochnia
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bocheński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bochnia
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 100 - 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 11.09.2018
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: zasadnicze zawodowe
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1:
średnie zawodowe 4-letnie, inne, kierunek: elektortechniczne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_2:
wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: elektrotechniczne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_3:
średnie zawodowe, inne, kierunek: elektrotechniczne
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie minimum zasadnicze b/o, preferowane będzie o kierunku elektrotechnicznym, prawo jazdy kat.B, podstawowa obsługa komputera, praca osiem godz. pomiędzy godz 7.00-15.00 lub 10godz. przez cztery dni w tygodniu, umowa o pracę na czas określony 33 miesiące, później umowa o pracę na czas nieokreślony.
Nazwa pracodawcy: MAKRO FHU SP Z O.O SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bochni
Adres pracodawcy:
Królewska 2, 30-045 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, świadectwa pracy -jeżeli już pracował/a, dokument potwierdzający wykształcenie np. dyplom lub ostatnie świadectwo szklone, prawo jazdy, dowód osobisty
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: m. Kraków
Gmina pracodawcy: Kraków
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kraków
Ulica pracodawcy: Królewska
Numer budynku pracodawcy: 2
Profil działalności pracodawcy: sprzedaż hurtowa sprzętu i art. elektrycznych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bochni
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 20.08.2018
Oferta pracy ważna do: 10.09.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 20.08.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 20.08.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Sprzedaż art. spożywczych, obsługa klienta, zamawianie towaru
Sklep Ogólnospożywczy "Angelika"Mirosław Petrusiewicz - 2016-09-27 - Słupsk (pomorskie)
Obsługa kasy fiskalnej, przyjmowanie towaru, ekspozycja towaru, zamawianie towaru, obsługa klienta, dbałość o stanowisko pracy, zapoznanie się z asortymentem, naliczanie marży, sporządzanie faktur, przyjmowanie reklamacji.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe "EDAM" Adam Nisgorski - 2018-06-29 - Brzozie (kujawsko-pomorskie)
obsługa klienta w sklepie spożywczym
Sklep Spożywczy OLA - Jakub Szłapka - 2017-05-09 - Jantar (pomorskie)
- obsługa kasy fiskalnej,- obsługa programu KC Firma ,- przyjmowanie i sprawdzanie towarów pod względem ilościowym i jakościowym,- zamawianie towarów,- sporządzanie i prowadzenie dokumentacji zgodnie z wymogami HACCP i Sanepidu,- sporządzanie miesięcznych raportów kasowych.
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Świebodzin (lubuskie)
Prowadzenie spraw płacowych, podatkowych oraz z zakresu ubezpieczeń społecznych. Terminowe naliczanie i odprowadzanie składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, Fundusz Pracy, Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych, Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, a także prowadzenie ewidencji wymaganej przez ZUS Przygotowywanie imiennych raportów dla Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, przelewów potrąceń w/w składek w obowiązujących terminach. Obsługa księgowo-finansowa, rozliczanie zadań powiatu i zadań zleconych dofinansowywanych ze środków PFRON. Współpraca w tym zakresie z Zespołem ds. Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. Ewidencja i rozliczenia podatkowe (podatki dochodowe, lokalne, VAT, itp.). Dekretacja i księgowanie dokumentów finansowo - księgowych. Sporządzanie not księgowych, rachunków za pobyt dzieci w pieczy zastępczej z terenu innego powiatu. Prowadzenie rozliczeń między powiatami za dzieci przebywające w pieczy zastępczej. Naliczanie wynagrodzeń, należnych świadczeń i dodatków rodzinie zastępczej zawodowej, prowadzącemu rodzinny dom dziecka, rodzinie zastępczej zawodowej pełniącej funkcję pogotowia rodzinnego oraz rodzinie zastępczej niezawodowej. Prowadzenie ewidencji księgowej w zakresie należności z tytułu odpłatności rodzica lub opiekuna prawnego za pobyt dziecka w pieczy instytucjonalnej, odpłatności rodzica lub opiekuna prawnego za pobyt dziecka w pieczy zastępczej oraz świadczeń pieniężnych nienależnie pobranych. Ściąganie w trybie przepisów o postępowaniu egzekucyjnym w administracji należności z tytułu wydatków na świadczenia z pomocy społecznej, z tytułu opłat określonych przepisami ustaw oraz z tytułu nienależnie pobranych świadczeń. Bieżąca kontrola terminów płatności. Wystawianie upomnień, wezwań do zapłaty i tytułów wykonawczych oraz ich aktualizacja. Prowadzenie ewidencji upomnień i tytułów wykonawczych. Kontrola realizacji tytułów wykonawczych. Bieżąca współpraca z organami egzekucyjnymi. Przygotowywanie wniosków w sprawach zgłaszania wierzytelności oraz zabezpieczeń wykonania zobowiązań (hipoteka i zastaw skarbowy). Prowadzenie postępowań w sprawach dotyczących: zaliczania wpłat, zaliczania nadpłat na poczet zobowiązań oraz w zakresie udzielania ulg w spłacie zobowiązań. Ewidencjonowanie ulg, dokonywanie umorzeń zobowiązań, przedawnienia zobowiązań. Przygotowywanie wezwań, zawiadomień, postanowień i projektów decyzji w prowadzonych sprawach. Dokonywanie zwrotu nadpłat z tytułu zobowiązań, naliczanie odsetek ustawowych od nieterminowo regulowanych należności. Sprawdzanie pod względem formalno rachunkowym dowodów księgowych dotyczących rachunku dochodów własnych oraz zwrotu nadpłat dochodów; dekretacja dokumentów księgowych. Sporządzanie wymaganej sprawozdawczości oraz przygotowanie danych do opracowania analiz. Naliczanie i aktualizacja opłat należnych z tytułu gospodarowania mieniem. Prowadzenie ewidencji analitycznej składników majątkowych objętych spisem z natury, dokonywanie wyceny i rozliczenia wyników spisu. Naliczanie amortyzacji. Rozliczanie wyników inwentaryzacji. Wykonywanie innych zadań powierzonych przez Dyrektora PCPR w zakresie posiadanych kwalifikacji i kompetencji zawodowych.Umowa o pracę zawierana na czas usprawiedliwionej nieobecności pracownika.
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W ŁĘCZNEJ - 2016-11-14 - Łęczna (lubelskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- obsługa kasy fiskalnej,- obsługa terminala,- metkowanie towaru,- wystawianie faktur,- rozmowa z kontrahentami.
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Zgierz (łódzkie)
prace interwencyjne
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Pobłocie Wielkie (zachodniopomorskie)
-obsługa klienta,-sprzedaż,-prace porządkowe,-usługi dekoracyjne na terenie lokalu
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Leszno (wielkopolskie)
sprzedaż: pościel, kołdry, koce
ZAKŁAD KRAWIECTWA LEKKIEGO MARYLA BIS S.C. - 2017-09-08 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klienta w stacji paliw
ORLEN Jacek Jaworek - 2017-03-15 - Szamotuły (wielkopolskie)
sprzedaż towarów, obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Kraśnik (lubelskie)
sprzedaż artykułów wędliniarskich, mięsa i spożywczych
Sklep Ogólnospożywczy "AN-RAF" Anna Swat - 2016-01-28 - Stąporków (świętokrzyskie)
sprzedaż art. elektrycznych, rozwożenie towaru, kontakt z klientami
kontakt przez PUP - 2017-06-02 - Biała Podlaska (lubelskie)
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-31 - Przasnysz (mazowieckie)
zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Łabiszyn (kujawsko-pomorskie)
zgodny ze stanowiskiem pracy
FIRMA HANDLOWA SZYMEK BIS BARTOSZ SKORUPSKI - 2018-07-18 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
Obsługa klientów oraz kasy fiskalnej
P.P.H.U. "Inter-Wz", Wojciech Zbozień - 2016-02-15 - Stary Sącz (małopolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-10-23 - Wieleń (wielkopolskie)
określone we wniosku
kontakt przez PUP - 2017-03-02 - Łobez (zachodniopomorskie)
Obsługa kasy i terminalu
kontakt przez PUP - 2018-04-09 - Kazimierza Wielka (świętokrzyskie)
Sprzedaż okularów przeciwsłonecznych na pasażu handlowym.
RODOS Spółka Cywilna - 2018-03-16 - Przemyśl (podkarpackie)
Obsługa klientów. Zamawianie, przyjmowanie dostaw towarów itp.
kontakt przez PUP - 2018-07-27 - Ryki (lubelskie)
Sprzedaż produktów finansowych i ubezpieczeniowych, takich jak: kredyty, pożyczki i karty kredytowe Klientom sklepów Leroy Merlin i Auchan. Praca dwuzmianowa w godz. 8.00-21.00 od poniedziałku do niedzieli w Bielsku-Białej.
ONEY POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-07-13 - Bielsko-Biała (śląskie)
Obsługa klienta, kasy fiskalnej, czytnika kart, przyjmowanie i wykładanie towaru
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Nowy Targ (małopolskie)
Obsługa kasy fiskalnej.Obsługa klienta.
kontakt przez PUP - 2016-10-26 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Sprzedaż towarów - dywanów, chodników wystawianie dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-11-21 - Suwałki (podlaskie)
Obsługa klienta, organizowanie pracy w sposób zapewniający racjonalne i prawidłowe funkcjonowanie sklepu, przekładanie pracodawcy informacji o przebiegu i wynikach pracy na stanowisku, dbałość o skuteczne zabezpieczenie mienia.
kontakt przez PUP - 2016-10-17 - Bytom (śląskie)
sprzedaż artykułów spożywczych, wykładanie towarów
Firma Handlowa "PIOTRUS' Józef Piotrowicz - 2016-05-04 - Lipie (kujawsko-pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem; godz. pracy 7-15, 11-19
APARTAMENTY NA KLIFIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-18 - Słupsk (pomorskie)