SPRZEDAWCA - KASJER Czerwieńsk oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO - USŁUGOWE "EMILA" ROBERT MATUSZAK
Stanowisko: SPRZEDAWCA - KASJER
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: obsługa klientów, obsługa kasy fiskalnej, wykładanie towaru, przyjmowanie towaru, sprzątanie miejsca pracy
Data publikacji: 2021-06-07
Lokalizacja: Czerwieńsk (lubuskie)
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO - USŁUGOWE "EMILA" ROBERT MATUSZAK
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Bolesława Chrobrego 1, 66-016 Czerwieńsk, powiat: zielonogórski, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa klientów, obsługa kasy fiskalnej, wykładanie towaru, przyjmowanie towaru, sprzątanie miejsca pracy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|2
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPRZEDAWCA - KASJER
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Czerwieńsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 08
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: zielonogórski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0809
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Czerwieńsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: sprzedawca*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.06.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: zasadnicze zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie zawodowe, mile widziane doświadczenie, obsługa kasy fiskalnej
Nazwa pracodawcy:
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO - USŁUGOWE "EMILA" ROBERT MATUSZAK
danePracodawcy_nip: 9291485141
danePracodawcy_regon: 081030682
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Adres pracodawcy:
Bolesława Chrobrego 1, 66-016 Czerwieńsk, powiat: zielonogórski, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 08
Powiat pracodawcy: zielonogórski
danePracodawcy_kodPowiatu: 0809
Gmina pracodawcy: Czerwieńsk
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Czerwieńsk
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0988371
Ulica pracodawcy: Bolesława Chrobrego
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|522301
Zawód wykonywany przez pracownika: sprzedawca*
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 07.06.2021
Oferta pracy ważna do: 06.09.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 07.06.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 07.06.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?4427bb8aef92da69357ecf4944d2d3c4
Podobne oferty pracy
Realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych w kategorii olejów spożywczych. Budowanie trwałych relazcji z Klientem. Raportowanie działań sprzedażowych. Poszukiwanie i nawiązywanie wspołpracy z nowymi Klientami. Dbanie o wysoką jakość standardów ekspozycyjnych. Budowanie długotrwałej współpracy poprzez wdrażanie promocji i akcji marketingowych.Praca w północnym rejonie Polski, głównie teren Trójmiasta.
ACS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-08-25 - Gdańsk (pomorskie)
Fryzjerstwo
kontakt przez PUP - 2017-05-09 - Nowy Targ (małopolskie)
POMOC W PRZYGOTOWYWANIU POSIŁKÓW, ZMYWANIE NACZYŃ, PRACE PORZĄDKOWE, OBIERANIE WARZYWWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE PODSTAWOWE, MILE WIDZIANE ŚREDNIE, KSIĄŻECZKA ZDROWIA DO CELÓW SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNYCH, MIN. 2-3 MIESIĄCE DOŚWIADCZENIAPRACA W GODZINACH: 11:00-23:00 NA 1/2 ETATU
kontakt przez PUP - 2019-09-18 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Wymagania: wykształcenie bez znaczenia, doświadczenie zawodowe bez znaczenia, znajomość kuchni tureckiej oraz receptur kebabu tureckiego do pracy w restauracji celem serwowania dań tureckich i obsługi tureckich klientów, biegła znajomość j. tureckiegoZakres obowiązków: sporządzanie potraw kuchni tureckiej, ocena surowców, półproduktów i wyrobów gotowych, właściwe gospodarowanie nimi, posługiwanie się narzędziami i maszynami przy przygotowywaniu potraw i napojów, porcjowanie, dekorowanie i estetyczne wydawanie wyrobów kulinarnych
kontakt przez PUP - 2020-08-25 - Zduny (wielkopolskie)
ręczne sortowanie rozdrobnionej frakcji w kabinie sortowniczejprzygotowanie materiału do prawidłowego przebiegu produkcjikontrola i ocena kompletności wsadu
kontakt przez OHP - 2018-08-09 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
wprowadzanie zamówień do systemu, wystawianie faktur i przygotowywanie dokumentów, kontakt z klientem telefoniczny i e- mailowy, kontakt z działem produkcji
kontakt przez PUP - 2020-08-07 - Zielona Góra (lubuskie)
sortowanie materiałów drzewnych pod względem przydatności do produkcji
kontakt przez PUP - 2018-10-23 - Piekielnik (małopolskie)
Murowanie scian na budynkach mieszkaniowych i biurowych
Firma Karaszkiewicz Budownictwo Sp. Z o. o. - 2016-02-03 - Blizne Jasińskiego (mazowieckie)
1. Zapoznanie się ze strukturą organizacyjną jednostki.2. Zapoznanie się ze specyfiką funkcjonowania placówki i jej podopiecznych (cele, zadania i metody pracy).3. Nawiązywanie bezpośredniego kontaktu z podopiecznymi placówki.4. Współdziałanie w rozpoznawaniu, zaspokajaniu i uaktywnianiu potrzeb indywidualnych i społecznychmłodzieży.5. Poznanie metod, form oraz zakresu współpracy placówki z rodziną, instytucjami i organizacjami zajmującymisie problematyką młodzieży w środowisku lokalnym.
LUBELSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY - 2015-12-01 - Kraśnik (lubelskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-02-02 - Warszawa (mazowieckie)
Praca na Stopniu Wodnym w Kątach Opolskich.
Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie - Zarząd Zlewni w Opolu - 2018-08-08 - Opole (opolskie)
Sprzątanie przychodni. Wymagania: wykształcenie zasadnicze zawodowe, predyspozycje do zawodu sprzątaczki, orzeczenie o niepełnosprawności.
Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Nr 1; Grzegorz Szalewski - 2016-10-14 - Rumia (pomorskie)
Działalność prawnicza, doradztwo podatkowe, działalność rachunkowo- księgowa. Bezpośredni kontakt z klientami i kontrahentami arabskojęzycznymi. Pozyskiwanie nowych klientów.
kontakt przez PUP - 2017-08-31 - Łódź (łódzkie)
Sprzątanie wyznaczonej powierzchni marketu i zaplecza sanitarnego.Umowa zlecenie: 04.05.2021-03.05.2024Ilosć godzin w miesiącu około 168 godz. pracy miesięcznie, ruchomy czas pracy w przedziale godzinowym 6.00-22.00
GRUPA PANEL SERWIS SP. Z O.O. - 2021-04-13 - Kobierzyce (dolnośląskie)
Przygotowywanie prób do analiz, wykonywanie analiz fizykochemicznych, obsługa sprzętu laboratoryjnego, przygotowywanie prób do oceny sensorycznej.
Van Pur S.A. - 2018-01-24 - Jędrzejów (świętokrzyskie)
sekretarz
kontakt przez PUP - 2020-03-02 - Słubice (lubuskie)
NAPRAWA I KONSERWACJA URZĄDZEŃ W KLUBIE FITNESS
kontakt przez PUP - 2019-11-06 - Warszawa (mazowieckie)
pomoc przy obróbce drewna
FLYWOOD Zofia Kiebała, Krzysztof Kiebała S.C. - 2016-01-27 - Karpniki (dolnośląskie)
1. Przygotowywanie posiłków2. Dbanie o porzadek oraz higiene w kuchni3.Dbanie o odpowiednie przechowywanie żywności
SCHRONISKO DLA NIELETNICH W SZCZECINIE - 2020-01-17 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Prowadzenie wykopu mini koparką lub koparką zgonie z zaprojektowaną trasą.
Ultratel s.c. P. Skonieczny, I. Szyc - 2018-08-06 - Choroszcz (podlaskie)
obróbka metalu z użyciem specjalistycznego sprzętu
Agencja Pracy Tymczasowej EXIWORK sp. z o.o. - 2017-09-22 - Wilkasy (warmińsko-mazurskie)
-Sporządzanie części finansowej i opisowej dokumentacji aplikacyjnej projektów unijnych-Określanie statusu przedsiębiorstwa zgodnie z definicją MŚP-Analiza finansowa i ekonomiczna-Prowadzenie korespondencji projektowej z urzędami RP
EUROENTER.PL Filip Wichliński - 2017-05-12 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Wymagania: wykształcenie wyższe kierunkowe - ukończone minimum 2 lata temu. Firma oferuje stabilne zatrudnienie, umowę o pracę i elastyczny czas pracy. Dokumenty aplikacyjne prosimy wysyłać na adres: biuronps (at) alunadwozia.pl lub dostarczyć osobiście do siedziby firmy: Rybnik, ul. Gliwicka 182.
NPS SP. Z O.O. - 2016-01-27 - Rybnik (śląskie)
zbiór i sortowanie rzodkiewki, nadzór nad pracownikami z Ukrainy
Gospodarstwo Ogrodnicze Marcin Mularski Zakład Pszczyna - 2017-02-23 - Pszczyna (śląskie)
- kurier - dostarczanie suplementów, ziół, przypraw, herbat, zdrowej żywności do klientów- kontakt z klientem - przekazywanie podstawowych informacji o naturalnych suplementach telefonicznie, mailowo oraz przez komunikatory internetowe- doradzanie i dobór właściwych ziół, przypraw, herbat pod potrzeby klientów
Spółdzielnia Socjalna DLA ZDROWIA w Suwałkach - 2020-11-09 - Suwałki (podlaskie)
przyjmowanie towaru na magazyn, sporządzanie dokumentacji magazynowej, rozmieszczanie towarów na magazynie, utrzymanie porządku i czystości na magazynie
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE"INTER-TECH" Piotr Jankowski - 2018-06-27 - Zambrów (podlaskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Łączany (mazowieckie)
j.w
kontakt przez PUP - 2017-10-16 - Warszawa (mazowieckie)
Prace pomocnicze w kuchni m.in. obieranie i krojenie warzyw i owoców, przygotowywanie mięs i ryb do pieczenia i smażenia. Przygotowywanie kanapek: krojenie wędlin, smarowanie pieczywa. Pakowanie przygotowanych posiłków.
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Józefin (mazowieckie)
1.Prowadzenie spraw dotyczących Gminy wynikających z ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j.: Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 ze zm.),2.Opiniowanie celowości i możliwości realizacji projektów planów inwestycyjnych, zgłoszonych przez pozostałe referaty i samodzielne stanowiska, i przedkładanie stosownych analiz i opracowań kierownikowi referatu.3.Przedkładanie kierownikowi pisemnego wniosku o wyrażenie zgody na rozpoczęcie procesu inwestycyjnego ze wskazaniem: nazwy zadania, miejsca realizacji, kosztów (w tym kosztów dokumentacji, opinii, ekspertyz, nadzorów inwestorskich, wykonania prac), źródła finansowania, terminu rozpoczęcia zadania, terminu zakończenia.4.Przygotowanie wieloletnich oraz rocznych planów i zakresów remontów budynków Gminy oraz budynków gminnych jednostek organizacyjnych i przedkładanie tych planów i zakresów do akceptacji przez Kierownika.5.Przygotowanie niezbędnych materiałów do opracowania dokumentacji projektowej i kosztorysowej poszczególnych zadań remontowych.6.Opracowywanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej poszczególnych zadań remontowych we własnym zakresie lub jej zlecanie w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.7.Współpraca z biurami projektów z zakresie przygotowania dokumentacji projektowej i kosztorysowej poszczególnych zadań remontowych.8.Sprawdzanie i opiniowanie otrzymanej z biur projektowych dokumentacji projektowej i kosztorysowej poszczególnych zadań remontowych.9.Doprowadzanie do uzyskiwania stosownych uzgodnień oraz zatwierdzania dokumentacji projektowej i kosztorysowej poszczególnych zadań remontowych.10.Uzyskiwanie stosownych pozwoleń, lub zgód na prowadzenie poszczególnych zadań remontowych wymaganych przepisami prawa budowlanego i wydanych na jego podstawie przepisów wykonawczych.11.Opracowywanie harmonogramów rzeczowo finansowych realizacji poszczególnych zadań remontowych.12.Przygotowanie niezbędnej dokumentacji poszczególnych zadań remontowych wymaganej przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych i wewnętrznymi przepisami dotyczącymi postępowania przy udzielaniu zamówień publicznych.13.Przygotowanie budynków i terenów wokół budynków do przekazania ich wykonawcy.14.Prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad realizacji poszczególnych zadań remontowych - we własnym zakresie lub systemie zleconym.15.Systematyczne informowanie Kierownika o stanie realizacji poszczególnych zadań remontowych, w szczególności dotyczących zagrożeń w terminie ich realizacji i rozliczenia.16.Dokonywanie odbiorów częściowych lub końcowych poszczególnych zadań remontowych.17.Akceptowanie zatwierdzonych i podpisanych przez inspektorów nadzoru faktur dotyczących realizacji poszczególnych zadań remontowych, zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa oraz uregulowaniami wewnętrznymi.18.Rozliczanie wykonawców poszczególnych zadań remontowych z powierzonych im i zakupionych przez inwestora materiałów.19.Dokonywanie końcowego rozliczenia poszczególnych zadań remontowych oraz przekazywanie stosownych dokumentów do odpowiednich referatów gminy lub odpowiednich gminnych jednostek organizacyjnych,20.Przygotowanie stosownych sprawozdań, informacji i wniosków wynikających z realizacji poszczególnych zadań remontowych.21.Prowadzenie Książek obiektu budowlanego dla budynków Gminy oraz nadzorowanie ich prowadzenia przez gminne jednostki organizacyjne.22.Dokonywanie we własnym zakresie lub zlecanie wykonania przeglądów okresowych budynków Gminy wymaganych przepisami prawa budowlanego i innych przepisów prawa.23.Nadzorowanie wykonywania przeglądów okresowych budynków gminy jednostek organizacyjnych.24.Prowadzenie spraw dotyczących inwestycji gminnych, w szczególności:-przygotowania terenów gminnych pod inwestycje,-przygotowanie dokumentacji dotyczącej procesu inwestycyjnego, w tym niezbędnej dokumentacji wymaganej ustaw Prawo zamówień publicznych oraz wewnętrznymi uregulowaniami dotyczącymi udzielania zamówień publicznych,-przygotowywanie projektów umów i uzyskiwanie stosownych opinii prawnych i finansowych, zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa oraz uregulowaniami wewnętrznymi,-organizowanie nadzoru inwestorskiego,-koordynowanie i bieżące czuwanie nad przebiegiem procesu inwestycyjnego,- technicznych prowadzonych inwestycji,-akceptowanie zatwierdzonych i podpisanych przez inspektorów faktur dotyczących realizacji poszczególnych zadań inwestycyjnych,-dokonywanie końcowego rozliczania rzeczowego i finansowego prowadzonych inwestycji oraz przekazywanie stosownych dokumentów do Referat Finansowego lub odpowiednich gminnych jednostek organizacyjnych celem ujęcia ich w ewidencji mienia gminnego,-opracowywanie oraz sporządzanie indywidualnych i zbiorowych sprawozdań oraz informacji dotyczących realizowanych inwestycji.25.Inne sprawy zlecone przez Wójta Gminy i Kierownika Referatu.26.Coroczne planowaniu budżetu na własnym stanowisku pracy i przedstawianie tego planu Skarbnikowi Gminy.27.Archiwizowanie dokumentów wytworzonych na stanowisku pracy.28.Pozyskiwanie środków zewnętrznych w zakresie prowadzonych spraw.29.Zastępowanie pracownika ds. gospodarki nieruchomościami pod jego nieobecność.30.Ochrona danych osobowych wykorzystywanych przy przetwarzaniu ich na swoim stanowisku pracy zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133, poz. 883)
URZĄD GMINY WE WŁADYSŁAWOWIE - 2019-04-11 - Władysławów (wielkopolskie)