SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA Zielona Góra oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: wprowadzanie zamówień do systemu, wystawianie faktur i przygotowywanie dokumentów, kontakt z klientem telefoniczny i e- mailowy, kontakt z działem produkcji
Data publikacji: 2020-08-07
Lokalizacja: Zielona Góra (lubuskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
wprowadzanie zamówień do systemu, wystawianie faktur i przygotowywanie dokumentów, kontakt z klientem telefoniczny i e- mailowy, kontakt z działem produkcji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zielona Góra
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 08
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Zielona Góra
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0862
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw sprzedaży (z wyłączeniem technologii informacyjno-komunikacyjnych)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.08.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe, minimum 6 miesięcy doświadczenia na podobnym stanowisku, umiejetnosc pracy w zespole, znajomość języka angielskiego na poziomie podstawowym, język rosyjski - poziom zaawansowany
Wymagania odnośnie stażu pracy:
[cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 0, [cbop.i18n.stazSerializer.miesiace]: 6
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
danePracodawcy_nip: 9730053930
danePracodawcy_regon: 970537387
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Adres pracodawcy:
Batorego 126A, 65-735 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie z PUP
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 08
Powiat pracodawcy: m. Zielona Góra
danePracodawcy_kodPowiatu: 0862
Gmina pracodawcy: Zielona Góra
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Zielona Góra
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0988313
Ulica pracodawcy: Batorego
Numer budynku pracodawcy: 126A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|243390
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw sprzedaży (z wyłączeniem technologii informacyjno-komunikacyjnych)
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 07.08.2020
Oferta pracy ważna do: 07.08.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 07.08.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 07.08.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b1206a2010b669bd08cfad8df4d44cd2
Podobne oferty pracy
• Przeprowadzanie analiz finansowych i rynkowych, analiz wrażliwości, przygotowywanie modeli wyceny, modelifinansowych projektów inwestycyjnych, w tym tworzenie projekcji rachunku wyników, cashflow i bilansu, • Analiza i ocenabiznesplanów oraz projektów inwestycyjnych, • Rozwój i rozbudowa narzędzi analitycznych, • Współpraca z instytucjamizewnętrznymi: urzędy, firmy leasingowe, banki i inne.
SMB Consulting Sebastian Bochyński - 2020-09-22 - Lublin (lubelskie)
organizowanie zaopatrzenia i przyjmowanie dostaw towarów, przygotowywanie produktów do sprzedaży, przyjmowanie i rejestrowanie zamówień na towary w hurtowniach, sporządzanie faktur za towary, załatwianie reklamacji zakupionych towarów, praca na terenie woj. śląskiego i terytorium UE
Nemo Regere Sp. z o.o. - 2017-04-26 - Sosnowiec (śląskie)
Sprzątanie biur w centrum Opola w godzinach 14-18. Praca na 1/2 etatu
Agencja artEv S.C Anna Rosowska Monika Kula - 2016-12-22 - Opole (opolskie)
wystawianie aukcji na allegro, sprzedaż internetowa, obsługa klienta, tworzenie banerów
kontakt przez PUP - 2019-05-28 - Chrzanów (małopolskie)
PRACA NA MAGAZYNIE ODZIEŻY ROBOCZEJ, OBUWIA ROBOCZEGO ITP., ASORTYMENT BHP, OBSŁUGA KLIENTÓW (GŁÓWNIE PRACOWNIKÓW GRUPY AZOTY), FAKTUROWANIE, ZAMAWIANIE ASORTYMENTU Z MAGAZYNU GŁÓWNEGO FIRMY ITP;WYMAGANIA: WYKSZTŁCENIE ŚREDNIE, BIEGŁA OBSŁUGA KOMPUTERA, MILE WIDZINE DOŚWIADCZENIE W BRANŻY BHP;MIEJSCE PRACY: POLICE TEREN ZCH POLICE S.A GRUPA AZOTY
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO TECHNICZNE SPRZĘTU POŻARNICZEGO I OCHRONNEGO SUPON SA - 2017-02-23 - Szczecin (zachodniopomorskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-05-10 - Warszawa (mazowieckie)
- planowanie i realizacja wysyłek - kontakt z dostawcami i odbiorcami- kompleksowa obsługa zamówień klientówprowadzenie dokumentacji- kontrola terminowości dostaw- organizacja i nadzorowanie pracy kilkuosobowego zespołupracowników
Hal-Spaw Sp. z o. o. - 2016-12-05 - Blękwit (wielkopolskie)
Zapewnnienie pełnej dokumentacji pracyi płacy rozliczanie czasu pracy w szczególności równoważnego, sporządzanie sprawozdawczości satystycznej i rzeczowej sekcji. Obsługa administracyjna biura. Jedna zmiana, Umowa na okres próbny, następnie czas określony i nieokreślony.Kontakt z pracodawcą: 697 047 601, e.krauz (at) dolkom.pl
Dolnośląskie Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury Komunikacyjnej DOLKOM spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-07-19 - Wałbrzych (dolnośląskie)
wykształcenie min. średnie ekonomiczne2 lata doświadczenia w pracy w kadrach lub płacachwymagana znajomość obsługi programów kadrowychwymagana znajomość przepisów kodeksu pracy i karty nauczycielaProwadzenie akt osobowych pracowników, sporządzanie dokumentów dotyczących nawiązywania i rozwiązywania stosunku pracy, zaszeregowania, przeniesień i innych spraw wynikających ze stosunku pracy (wymiaru etatu, zmiany wymiaru etatu u nauczycieli), awans zawodowy nauczycieli, obsługa przebiegu zatrudnienia - zgodnie z obowiązującymi przepisami, prowadzenie spraw związanych z urlopami wypoczynkowymi nauczycieli i ewidencjonowaniem czasu pracy, doskonalenie zawodowe nauczycieli, sporządznie i terminowe przesyłanie właściwym organom obowiązującej sprawozdawczości (sprawozdania GUS-ZO-3, ZO-6 odnośnie zatrudnienia i czasu pracy, SIO, Obliczanie wielkości etatów, ich zmian (zgodnie z arkuszem) i sporządzanie zestawień na potrzeby sprawozdań i list płatniczych, monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy.
WIELKOPOLSKIE SAMORZĄDOWE CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM - 2020-02-20 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Prowadzenie akt osobowych;Sporządzanie dokumentów związanych z zatrudnianiem pracowników i zleceniobiorców oraz innych dokumentów z zakresu prawa pracy;Naliczanie wynagrodzeń ze stosunku pracy i umów cywilno-prawnych, obsługa płatnika;Sporządzanie miesięcznych i rocznych deklaracji do ZUS, US, PFRON;Przygotowywanie raportów na potrzeby ZUS, PFRON, GUS oraz innych zestawień kadrowo-płacowych;
POLSKI ZWIĄZEK ORGANIZATORÓW ZAKŁADÓW AKTYWNOŚCI ZAWODOWEJ I WARSZTATÓW TERAPII ZAJĘCIOWEJ - 2019-02-13 - Rzeszów (podkarpackie)
opracowywanie rocznych planów kontroli wewnętrznych podległych WWK OHP jednostek organizacyjnych oraz przygotowywanie sprawozdań z realizacji tych planów; przeprowadzanie kontroli kompleksowych i prowadzenie ich ewidencji; przeprowadzanie kontroli gospodarki finansowej podległych WWK OHP jednostek organizacyjnych; sporządzanie protokołów z przeprowadzonych kontroli; przygotowywanie wystąpień i zaleceń pokontrolnych, mających na celu usunięcie stwierdzonych nieprawidłowości w kontrolowanych jednostkach organizacyjnych; współdziałanie z organami kontroli zewnętrznej, prowadzenie zbioru protokołów kontroli zewnętrznych, sporządzanie planów realizacji zaleceń pokontrolnych oraz nadzór nad ich terminową realizacją; wskazywanie kontrolowanym jednostkom organizacyjnym kierunków zmian wynikających z przeprowadzonych ocen; prowadzenie rejestru skarg i wniosków, prowadzenie postępowań wyjaśniających; realizacja spraw z zakresu przeciwdziałania korupcji w OHP, w tym podejmowanie działań profilaktycznych; prowadzenie rejestru kontroli zewnętrznych w Komendzie
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP - 2020-02-25 - Poznań (wielkopolskie)
•Analiza zapotrzebowania na tworzywa, opakowania, półprodukty, materiały pomocnicze, itp. (Subiekt; ProCon MP2; Excel)•Składanie i monitorowanie zamówień•Optymalizacja poziomu zapasów•Poszukiwanie nowych materiałów i dostawców •Prowadzenie spraw reklamacyjnych •Stały kontakt i współpraca z innymi działamiPraca na czas określony: okres próbny 3 miesiące, określony 2 lataGodziny pracy 7:00 - 15:00
Plastmer Sp. z o.o. sp.k. - 2018-11-14 - Smolec (dolnośląskie)
wykonywanie prac ziemnych, obsługa koparki zgodnie z zasadami bezpieczeństwa, współpraca z zespołem realizującym projekt
TRANSPOL LIDER SP. ZO.O. SP.K. - 2020-08-18 - Łojewo (kujawsko-pomorskie)
koordynowanie procesów sprzedażowych,przygotowanie ofert handlowych,rozpoznanie potrzeb klientów,budowanie wizerunku firmy
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Praca dla klienta firmy w zakresie opracowywania strategii pozyskiwania kandydatów, ustalaniu wymagań stanowisk, planów rekrutacyjnych, poszukiwanie specjalistów do pracy dla klienta, praca z systemami rekrutacyjnymi, współpraca z menedżerami z różnych lokalizacji (cały świat)
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Kraków (małopolskie)
praca w dziale kadr i płac, wystawianie faktur
"OPTIMA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-05 - Olecko (warmińsko-mazurskie)
Wykształcenie: wyższe, spec.: marketing, administracja, zarządzanie; staż pracy: 2; znajomość języka angielskiego w stopniu dobrym; prawo jazdy kat. B; zakres obowiązków: obsługa sekretariatu zarządu (obsługa korespondencji, spotkań z kontrahentami, prowadzenie kalendarza spotkań) organizacja delegacji członków Zarządu oraz rozliczanie delegacji, przygotowanie raportu kasowego i wystawianie faktur, wsparcie działu handlowego w zakresie: badania rynku (ocena szans rynkowych dla produktów), wyszukiwanie nowych kontrahentów, dbanie o dobry wizerunek firmy; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
KOM-STAL Sp. z o.o. - 2015-11-27 - Gliwice (śląskie)
nadzór nad usłgami keteringowymi, hotelarskimi i remotowymi
GOTOWICZ TEAM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Administrowanie, zarządzanie nieruchomościami i lokalami , obsługa klientów.Przygotowanie i nadzór nad remontami.
SPOŁEM Powszechna Spółdzielnia Spożywców w Otwocku - 2017-03-14 - Otwock (mazowieckie)
Marketing, pozyskieanie kontrahentów na rynku Tureckim w obrocie metalami i minerałami.
WATAHA TRANS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-17 - Gdańsk (pomorskie)
Kadry i Płace (prowadzenie dokumentacji pracowniczej, sporządzanie umów o pracę i cywilnoprawnych oraz wystawianie świadectw pracy, legalizacja pracy Ukraińców, ewidencja czasu pracy, sporządzanie list płac, naliczanie i odprowadzanie składek do ZUS i podatku dochodowego do US, zasiłki, sprawozdawczość do GUS, pilnowanie ważności badań lekarskich i szkoleń BHP, ZFŚS) oraz praca biurowa związana z działalnością firmy.
"JARI-POLSKA" Sp. z o.o. - 2020-03-10 - Mystki (lubuskie)
zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2017-02-09 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
Praca przy komputerze, obsługa, kodowanie i wystawianie faktur vat, paragonów
MAJSTER - Chorążakowie Sp. J. - 2018-01-26 - Leszno (wielkopolskie)
Bieżąca obsługa obiektów, utrzymanie w stanie gotowości eksploatacyjnej systemów i urządzeń technicznych (instalacje elektryczne, niskoprądowe, oświetleniowe, wentylacyjne, klimtyzacyjne). Praca dwuzmianowa w godz. 6.00-22.00 w Bielsku-Białej.
ZAKŁAD GOSPODARKI ODPADAMI SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-05-11 - Bielsko-Biała (śląskie)
Specjalista ds. obsługi klienta zajmuje się obsługą pasażerów linii lotniczej Qatar Airways, udziela im wsparcia i niezbędnych informacji. Zajmuje się także przygotowywaniem biletów, ich aktywną sprzedażą, rezerwacjami, oraz anulowaniem podróży. Na bieżąco wprowadza niezbędne zmiany do systemu Amadeus. Obsługuje pasażerów w języku angielskim, oraz w co najmniej jednym innym języku (w zależności od przypisanego rynku). Jest zobowiązany do podnoszenia i aktualizowania swojej wiedzy na bieżąco, zgodnie z wytycznymi i procedurami. Trzy zmianyOd 08:45 do 17:00; 09:45 di 18:00; 10:45 do 19:00
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Wrocław (dolnośląskie)
- wsparcie metodyków w przygotowywaniu szkoleń językowych dla klientów biznesowych.- nadzór nad realizacją umów z naszymi klientami i lektorami- bieżący kontakt z lektorami, słuchaczami i klientami- przygotowywanie zestawień, raportów i rozliczeń- zarządzanie bieżącą dokumentacją
kontakt przez PUP - 2020-07-16 - Warszawa (mazowieckie)
nauka zawierania transakcji sprzedaży, przygotowywania ofert sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Gdynia (pomorskie)
Tworzenie dekoracji i kompozycji z roślin, stylizacja wnętrz, doradztwo w zakresie zagospodarowania przestrzennego pomieszczeń, sprzedaż kompozycji florystycznych i towaru z całego asortymentu kwiaciarni, składanie zamówień i dbałość o kwiaty cięte i doniczkowe, doradztwo w zakresie pielęgnacji roślin zielonych, pomoc w poszukiwaniu i nawiązywaniu kontaktów biznesowych w krajach po wschodniej granicy Polski
Prosta Forma Jarosław Falkowski - 2017-05-10 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
przygotowywanie zapytań ofertowych, przygotowywanie kosztorysów, przygotowywanie, nadzór i realizacja zamówień i umów, współpraca z kierownikami budów
EKO STAL Sp. z o.o. - 2015-12-02 - Zielona Góra (lubuskie)
jw.
Spóldzielnia Budowlano-Mieszkaniowa "Ateńska" - 2018-02-06 - Warszawa (mazowieckie)