URZĘDNIK DS. TECHNICZNO-REMONTOWYCH Władysławów oferta pracy URZĄD GMINY WE WŁADYSŁAWOWIE

Stanowisko: URZĘDNIK DS. TECHNICZNO-REMONTOWYCH

Wynagrodzenie: od 2 800 PLN

Zakres obowiązków: 1.Prowadzenie spraw dotyczących Gminy wynikających z ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j.: Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 ze zm.),2.Opiniowanie celowości i możliwości realizacji projektów planów inwestycyjnych, zgłoszonych przez pozostałe referaty i samodzielne stanowiska, i przedkładanie stosownych analiz i opracowań kierownikowi referatu.3.Przedkładanie kierownikowi pisemnego wniosku o wyrażenie zgody na rozpoczęcie procesu inwestycyjnego ze wskazaniem: nazwy zadania, miejsca realizacji, kosztów (w tym kosztów dokumentacji, opinii, ekspertyz, nadzorów inwestorskich, wykonania prac), źródła finansowania, terminu rozpoczęcia zadania, terminu zakończenia.4.Przygotowanie wieloletnich oraz rocznych planów i zakresów remontów budynków Gminy oraz budynków gminnych jednostek organizacyjnych i przedkładanie tych planów i zakresów do akceptacji przez Kierownika.5.Przygotowanie niezbędnych materiałów do opracowania dokumentacji projektowej i kosztorysowej poszczególnych zadań remontowych.6.Opracowywanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej poszczególnych zadań remontowych we własnym zakresie lub jej zlecanie w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.7.Współpraca z biurami projektów z zakresie przygotowania dokumentacji projektowej i kosztorysowej poszczególnych zadań remontowych.8.Sprawdzanie i opiniowanie otrzymanej z biur projektowych dokumentacji projektowej i kosztorysowej poszczególnych zadań remontowych.9.Doprowadzanie do uzyskiwania stosownych uzgodnień oraz zatwierdzania dokumentacji projektowej i kosztorysowej poszczególnych zadań remontowych.10.Uzyskiwanie stosownych pozwoleń, lub zgód na prowadzenie poszczególnych zadań remontowych wymaganych przepisami prawa budowlanego i wydanych na jego podstawie przepisów wykonawczych.11.Opracowywanie harmonogramów rzeczowo finansowych realizacji poszczególnych zadań remontowych.12.Przygotowanie niezbędnej dokumentacji poszczególnych zadań remontowych wymaganej przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych i wewnętrznymi przepisami dotyczącymi postępowania przy udzielaniu zamówień publicznych.13.Przygotowanie budynków i terenów wokół budynków do przekazania ich wykonawcy.14.Prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad realizacji poszczególnych zadań remontowych - we własnym zakresie lub systemie zleconym.15.Systematyczne informowanie Kierownika o stanie realizacji poszczególnych zadań remontowych, w szczególności dotyczących zagrożeń w terminie ich realizacji i rozliczenia.16.Dokonywanie odbiorów częściowych lub końcowych poszczególnych zadań remontowych.17.Akceptowanie zatwierdzonych i podpisanych przez inspektorów nadzoru faktur dotyczących realizacji poszczególnych zadań remontowych, zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa oraz uregulowaniami wewnętrznymi.18.Rozliczanie wykonawców poszczególnych zadań remontowych z powierzonych im i zakupionych przez inwestora materiałów.19.Dokonywanie końcowego rozliczenia poszczególnych zadań remontowych oraz przekazywanie stosownych dokumentów do odpowiednich referatów gminy lub odpowiednich gminnych jednostek organizacyjnych,20.Przygotowanie stosownych sprawozdań, informacji i wniosków wynikających z realizacji poszczególnych zadań remontowych.21.Prowadzenie Książek obiektu budowlanego dla budynków Gminy oraz nadzorowanie ich prowadzenia przez gminne jednostki organizacyjne.22.Dokonywanie we własnym zakresie lub zlecanie wykonania przeglądów okresowych budynków Gminy wymaganych przepisami prawa budowlanego i innych przepisów prawa.23.Nadzorowanie wykonywania przeglądów okresowych budynków gminy jednostek organizacyjnych.24.Prowadzenie spraw dotyczących inwestycji gminnych, w szczególności:-przygotowania terenów gminnych pod inwestycje,-przygotowanie dokumentacji dotyczącej procesu inwestycyjnego, w tym niezbędnej dokumentacji wymaganej ustaw Prawo zamówień publicznych oraz wewnętrznymi uregulowaniami dotyczącymi udzielania zamówień publicznych,-przygotowywanie projektów umów i uzyskiwanie stosownych opinii prawnych i finansowych, zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa oraz uregulowaniami wewnętrznymi,-organizowanie nadzoru inwestorskiego,-koordynowanie i bieżące czuwanie nad przebiegiem procesu inwestycyjnego,- technicznych prowadzonych inwestycji,-akceptowanie zatwierdzonych i podpisanych przez inspektorów faktur dotyczących realizacji poszczególnych zadań inwestycyjnych,-dokonywanie końcowego rozliczania rzeczowego i finansowego prowadzonych inwestycji oraz przekazywanie stosownych dokumentów do Referat Finansowego lub odpowiednich gminnych jednostek organizacyjnych celem ujęcia ich w ewidencji mienia gminnego,-opracowywanie oraz sporządzanie indywidualnych i zbiorowych sprawozdań oraz informacji dotyczących realizowanych inwestycji.25.Inne sprawy zlecone przez Wójta Gminy i Kierownika Referatu.26.Coroczne planowaniu budżetu na własnym stanowisku pracy i przedstawianie tego planu Skarbnikowi Gminy.27.Archiwizowanie dokumentów wytworzonych na stanowisku pracy.28.Pozyskiwanie środków zewnętrznych w zakresie prowadzonych spraw.29.Zastępowanie pracownika ds. gospodarki nieruchomościami pod jego nieobecność.30.Ochrona danych osobowych wykorzystywanych przy przetwarzaniu ich na swoim stanowisku pracy zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133, poz. 883)

Data publikacji: 2019-04-11

Lokalizacja: Władysławów (wielkopolskie)

Pracodawca: URZĄD GMINY WE WŁADYSŁAWOWIE

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
RYNEK 43, 62-710 Władysławów, powiat: turecki, woj: wielkopolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
1.Prowadzenie spraw dotyczących Gminy wynikających z ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j.: Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 ze zm.),2.Opiniowanie celowości i możliwości realizacji projektów planów inwestycyjnych, zgłoszonych przez pozostałe referaty i samodzielne stanowiska, i przedkładanie stosownych analiz i opracowań kierownikowi referatu.3.Przedkładanie kierownikowi pisemnego wniosku o wyrażenie zgody na rozpoczęcie procesu inwestycyjnego ze wskazaniem: nazwy zadania, miejsca realizacji, kosztów (w tym kosztów dokumentacji, opinii, ekspertyz, nadzorów inwestorskich, wykonania prac), źródła finansowania, terminu rozpoczęcia zadania, terminu zakończenia.4.Przygotowanie wieloletnich oraz rocznych planów i zakresów remontów budynków Gminy oraz budynków gminnych jednostek organizacyjnych i przedkładanie tych planów i zakresów do akceptacji przez Kierownika.5.Przygotowanie niezbędnych materiałów do opracowania dokumentacji projektowej i kosztorysowej poszczególnych zadań remontowych.6.Opracowywanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej poszczególnych zadań remontowych we własnym zakresie lub jej zlecanie w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.7.Współpraca z biurami projektów z zakresie przygotowania dokumentacji projektowej i kosztorysowej poszczególnych zadań remontowych.8.Sprawdzanie i opiniowanie otrzymanej z biur projektowych dokumentacji projektowej i kosztorysowej poszczególnych zadań remontowych.9.Doprowadzanie do uzyskiwania stosownych uzgodnień oraz zatwierdzania dokumentacji projektowej i kosztorysowej poszczególnych zadań remontowych.10.Uzyskiwanie stosownych pozwoleń, lub zgód na prowadzenie poszczególnych zadań remontowych wymaganych przepisami prawa budowlanego i wydanych na jego podstawie przepisów wykonawczych.11.Opracowywanie harmonogramów rzeczowo finansowych realizacji poszczególnych zadań remontowych.12.Przygotowanie niezbędnej dokumentacji poszczególnych zadań remontowych wymaganej przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych i wewnętrznymi przepisami dotyczącymi postępowania przy udzielaniu zamówień publicznych.13.Przygotowanie budynków i terenów wokół budynków do przekazania ich wykonawcy.14.Prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad realizacji poszczególnych zadań remontowych - we własnym zakresie lub systemie zleconym.15.Systematyczne informowanie Kierownika o stanie realizacji poszczególnych zadań remontowych, w szczególności dotyczących zagrożeń w terminie ich realizacji i rozliczenia.16.Dokonywanie odbiorów częściowych lub końcowych poszczególnych zadań remontowych.17.Akceptowanie zatwierdzonych i podpisanych przez inspektorów nadzoru faktur dotyczących realizacji poszczególnych zadań remontowych, zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa oraz uregulowaniami wewnętrznymi.18.Rozliczanie wykonawców poszczególnych zadań remontowych z powierzonych im i zakupionych przez inwestora materiałów.19.Dokonywanie końcowego rozliczenia poszczególnych zadań remontowych oraz przekazywanie stosownych dokumentów do odpowiednich referatów gminy lub odpowiednich gminnych jednostek organizacyjnych,20.Przygotowanie stosownych sprawozdań, informacji i wniosków wynikających z realizacji poszczególnych zadań remontowych.21.Prowadzenie Książek obiektu budowlanego dla budynków Gminy oraz nadzorowanie ich prowadzenia przez gminne jednostki organizacyjne.22.Dokonywanie we własnym zakresie lub zlecanie wykonania przeglądów okresowych budynków Gminy wymaganych przepisami prawa budowlanego i innych przepisów prawa.23.Nadzorowanie wykonywania przeglądów okresowych budynków gminy jednostek organizacyjnych.24.Prowadzenie spraw dotyczących inwestycji gminnych, w szczególności:-przygotowania terenów gminnych pod inwestycje,-przygotowanie dokumentacji dotyczącej procesu inwestycyjnego, w tym niezbędnej dokumentacji wymaganej ustaw Prawo zamówień publicznych oraz wewnętrznymi uregulowaniami dotyczącymi udzielania zamówień publicznych,-przygotowywanie projektów umów i uzyskiwanie stosownych opinii prawnych i finansowych, zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa oraz uregulowaniami wewnętrznymi,-organizowanie nadzoru inwestorskiego,-koordynowanie i bieżące czuwanie nad przebiegiem procesu inwestycyjnego,- technicznych prowadzonych inwestycji,-akceptowanie zatwierdzonych i podpisanych przez inspektorów faktur dotyczących realizacji poszczególnych zadań inwestycyjnych,-dokonywanie końcowego rozliczania rzeczowego i finansowego prowadzonych inwestycji oraz przekazywanie stosownych dokumentów do Referat Finansowego lub odpowiednich gminnych jednostek organizacyjnych celem ujęcia ich w ewidencji mienia gminnego,-opracowywanie oraz sporządzanie indywidualnych i zbiorowych sprawozdań oraz informacji dotyczących realizowanych inwestycji.25.Inne sprawy zlecone przez Wójta Gminy i Kierownika Referatu.26.Coroczne planowaniu budżetu na własnym stanowisku pracy i przedstawianie tego planu Skarbnikowi Gminy.27.Archiwizowanie dokumentów wytworzonych na stanowisku pracy.28.Pozyskiwanie środków zewnętrznych w zakresie prowadzonych spraw.29.Zastępowanie pracownika ds. gospodarki nieruchomościami pod jego nieobecność.30.Ochrona danych osobowych wykorzystywanych przy przetwarzaniu ich na swoim stanowisku pracy zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133, poz. 883)

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: URZĘDNIK DS. TECHNICZNO-REMONTOWYCH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Władysławów

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: turecki

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Władysławów

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali urzędnicy państwowi do spraw nadzoru gdzie indziej niesklasyfikowani

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), techniczne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1) Wymagania niezbędne 1. Obywatelstwo polskie. 2. Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych. 3. Brak prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 4. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku, na które prowadzony jest nabór. 5. Co najmniej roczny staż pracy. 6. Nieposzlakowana opinia.7. Wykształcenie wyższe techniczne 8. Umiejętność sporządzania i analizowania dokumentacji technicznej oraz kosztorysowej9. Znajomość Prawa budowlanego oraz rozporządzeń wykonawczych10.Biegła znajomość obsługi komputera w tym: edytora tekstu, arkuszy kalkulacyjnych, programów do kosztorysowania i projektowania 2) Wymagania dodatkowe 1. Znajomość przepisów prawa w zakresie ustawy o pracownikach samorządowych, Ustawy o samorządzie gminnym, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o dostępie do informacji publicznej. 2. Biegła znajomość obsługi komputera (Windows, pakiet Microsoft Office, Internet Explorer). 3. Odpowiedzialność, systematyczność, dokładność, kreatywność, zaangażowanie, punktualność.4. Preferowane kierunki studiów: budownictwo, architektura, inżynieria miejska, inżynieria środowiska 5. Umiejętność pracy pod presją czasu, duża odporność na stres. 6. Umiejętność pracy w zespole.

Nazwa pracodawcy: URZĄD GMINY WE WŁADYSŁAWOWIE

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Turku

Adres pracodawcy:
RYNEK 43, 62-710 Władysławów, powiat: turecki, woj: wielkopolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1) własnoręcznie podpisany list motywacyjny; 2) własnoręcznie podpisany życiorys (CV); 3) wypełniony i własnoręcznie podpisany kwestionariusz osobowy (wg wzoru dostępnego na BIP Urzędu); 4) własnoręcznie podpisane oświadczenia (wg wzoru dostępnego na BIP Urzędu) o: a) nieposzlakowanej opinii; b) niekaralności prawomocnym wyrokiem sadu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe; c) posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych; d) wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procedury naboru zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t. j.: Dz. U. 2014.1182) oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j.: Dz. U. 2016.902) e) posiadanym obywatelstwie polskim, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy. 5) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe**; 6) kserokopie świadectw pracy dokumentujących posiadany staż pracy oraz, w przypadku pozostawania w stosunku pracy, zaświadczenie o pozostawaniu w stosunku pracy**; 7) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.6. Termin, miejsce i forma składania dokumentów: 1) Wymagane dokumenty aplikacyjne można: a) złożyć w siedzibie Urzędu Gminy, Rynek 43, 62-710 Władysławów w sekretariacie lub b) przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy Władysławów, Rynek 43, 62-710 Władysławów. 2) Dokumenty aplikacyjne złożone w siedzibie Urzędu Gminy lub przesłane pocztą powinny znajdować się w zamkniętej kopercie z oznaczeniem: Nabór na stanowisko ds. ds. techniczno-remontowych w Urzędzie Gminy Władysławów. 3) Dokumenty aplikacyjne przyjmowane są w nieprzekraczalnym terminie do dnia 19.04.2019 r. do godz. 1200. 4) O zachowaniu terminu złożenia dokumentów aplikacyjnych decyduje odpowiednio data wpływu do Urzędu. 5) Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.7. Nabór przeprowadzony będzie w dwóch etapach: I etap otwarcie ofert i sprawdzenie warunków formalnych złożonych ofert, II etap rozmowa kwalifikacyjna O terminie i miejscu przeprowadzenia II etapu naboru kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni telefonicznie, lub w inny skuteczny sposób. Nabór zostanie zakończony najpóźniej do dnia 26.04.2019 r. Informacja o wynikach naboru zostanie podana na stronie Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.wladylawow.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy WładysławówWskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnychwe marcu 2019 r. wyniósł co najmniej 6%. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane i opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (t. j.: Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, ze zm.).

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: wielkopolskie

Powiat pracodawcy: turecki

Gmina pracodawcy: Władysławów

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Władysławów

Ulica pracodawcy: RYNEK

Numer budynku pracodawcy: 43

Profil działalności pracodawcy: jednostka samorządowa

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Turku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali urzędnicy państwowi do spraw nadzoru gdzie indziej niesklasyfikowani

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 11.04.2019

Data dodania oferty pracy: 11.04.2019

Oferta pracy ważna do: 26.04.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 11.04.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 10.04.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

KONSTRUKTOR MASZYN I URZĄDZEŃ PRZEMYSŁOWYCH - od 35 PLN

Wymagania: wykształcenie średnie techniczne, doświadczenie mile widziane, umiejętność obsługi programu projektowego Inventor lub inny pokrewny, Zakres obowiązków: zgodnie ze stanowiskiem
ZAKŁAD MECHANICZNY "GOTTER" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-13 - Zalesie Wielkie (wielkopolskie)

PRACOWNIK PRZY PRACACH DOCIEPLENIOWYCH - do 1 850 PLN

Praca przy dociepleniachJedna zmiana: od 8-16
DORBUD Józef Dorociak - 2016-09-02 - Jaślany (podkarpackie)

GLAZURNIK - od 2 000 PLN

Układnie glazury i inne prace budowlane
kontakt przez PUP - 2016-06-17 - Bochnia (małopolskie)

KELNER - od 13 PLN

obsługa gości na stołówce, utrzymanie porządku
Domy Wczasowe WAM sp. z o.o. w Warszawie - 2017-07-19 - Jurata (pomorskie)

EDYTOR-GRAFIK - od 14 PLN

Edycja gotowych szablonow After Effects, dopasowanie do okreslonych wymog, wgranie plikow media na strone internetowa, testowanie szablonow.
Iaroslav Kovaliuk TECH MEDIA - 2018-09-26 - Lublin (lubelskie)

POMOC KRAWIECKA - 1 017,4 PLN

pomoc
kontakt przez PUP - 2019-01-21 - Miechów (małopolskie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

sprzedaż art. braży AGD, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Biała Podlaska (lubelskie)

OPIEKUN - od 2 100 PLN

PRZYJMOWANIE DO HOSTELU KLIENTÓW, CZUWANIE NAD ORGANIZOWANIEM PRAC PORZĄDKOWYCH W HOSTELU, POMOC W ORGANIZOWANIU ZAJĘĆ DLA DZIECI I DOROSŁYCHWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE
kontakt przez PUP - 2018-06-28 - Szczecin (zachodniopomorskie)

PRACOWNIK ROBOT ZIEMNYCH / BUDOWLANYCH - od 2 100 PLN

wykonywanie prac związanych z budową sieci telekomunikacyjnej (kanalizacja teletechniczna, linie światłowodowe doziemne i napowietrzne, infrastruktura wewnątrzbudynkowa)
KOBA Sp. z o.o. - 2018-07-10 - Białystok (podlaskie)

SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

sprzedaż mięsa i wędlin
kontakt przez PUP - 2017-03-30 - Zambrów (podlaskie)

PRACOWNIK BIUROWY - do 2 100 PLN

obsługa sekretariatu, prowadzenie dokumentacji, obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej, wprowadzanie raportów dziennych, prowadzenie ewidencji czasu pracu
PRZEDSIĘBIORSTWO INŻYNIERYJNE SAN-SYSTEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-24 - Olecko (warmińsko-mazurskie)

CIEŚLA - od 2 500 PLN

do uzgodnienia
ZAKŁAD REMONTOWO BUDOWLANY INŻ JAN FARA - 2017-09-19 - Rzeszów (podkarpackie)

SPRZĄTACZKA - do 2 192 PLN

Wszelkie prace porządkowe w obiektach należących do firmy; zamiatanie, odkurzanie, mycie okien itp. Praca na na umowę zlecenie, ok. 160 godzin pracy miesięcznie; dyspozycyjność od poniedziałku do soboty w godzinach: 8:00-16:00. Proponowany okres wykonywania pracy: 3 lata .Wynagrodzenie miesięczne ze stawką godzinową: 13,70 zł/godz. brutto. Oferta dostępna w sali B
kontakt przez PUP - 2018-08-13 - Wrocław (dolnośląskie)

MEDYCZNY PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - do 4 500 PLN

Tworzenie i realizowanie planów sprzedażowych, , budowanie i utrzymywanie relacji z klientami firmy na powierzonym terytorium
MEDIA-MED SPÓŁKA Z O.O - 2016-09-30 - Gdańsk (pomorskie)

SPRZEDAWCA - od 2 100 PLN

przyjmowanie zamówień, kontakt z kontrahentami wietnamskimi, wydawanie towaru, sortowanie towaru
kontakt przez PUP - 2018-09-10 - Magdalenka (mazowieckie)

1407U ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 997,4 PLN

do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-06-15 - Radom (mazowieckie)

URZĘDNIK- STANOWISKO DS. OBSŁUGI INFORMATYCZNEJ - od 1 850 PLN

1)administrowanie sieciami (LAN, WAN) i bazami danych oraz serwerami w Urzędzie,2)współdziałanie przy wdrożeniu pełnego elektronicznego zarządzania dokumentacją oraz jej właściwą archiwacją,3)aktualizacja i uruchamianie nowych usług na ePUAP,4)nadzór nad wdrażaniem nowych programów komputerowych,5)prowadzenie ewidencji sprzętu komputerowego i oprogramowania stosowanego i dopuszczonego do stosowania w Urzędzie,6)zapewnienie legalności oprogramowania stosowanego w Urzędzie,7)planowanie, zakup i instalacja sprzętu komputerowego do Urzędu,8)pomoc pracownikom Urzędu w zakresie obsługi systemów i programów komputerowych oraz sprzętu komputerowego,9)prowadzenie BIP i innych stron internetowych Urzędu zgodnie z obowiązującymi standardami wprowadzanie informacji i ich bieżąca aktualizacja,10)pełnienie funkcji administratora teleinformatycznego,11)wykonywanie funkcji Lokalnego Administratora Systemu w SRP,12)określanie założeń i kierunków informatyzacji urzędu we współpracy z kierownictwem Urzędu,13)zapewnienie łączności elektronicznej Urzędu i zabezpieczanie ciągłości funkcjonowania infrastruktury informatycznej; praca w godz. pon.:8.30-16.30, wt.-pt: 7.30-15.30; wysokość wynagrodzenie brutto do uzgodnienia; kontakt osobisty i telefoniczny z pracodawcą w godzinach pracy podanych powyżej
Urząd Gminy Potęgowo - 2016-06-16 - Potęgowo (pomorskie)

KUCHARZ - od 16 PLN

Samodzielne przygotowywanie posiłkówPraca w godzinach od 07:00-19:00 (12 godz co drugi dzień),
"Korona" Ośrodek Wczasowo- Rehabilitacyjny Korona Teresa - 2019-03-18 - Muszyna (małopolskie)

KIEROWCA KAT C - od 3 700 PLN

obsługa pojazdu, pomoc drogowa
ANDRZEJ POZNAŃSKI FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA EJAS - 2018-03-23 - Kraków (małopolskie)

PRACOWNIKI ROBÓT WYKOŃCZENIOWYCH - od 4 200 PLN

Prace wykończeniowo - remontowe (teren śląska).
ALEX REMONTY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-04-10 - Katowice (śląskie)

DORADCA KLIENTA - od 2 000 PLN

obsługa produktów bankowych, pozyskiwanie klientów
AGATA KUBAK SUPPORT (ALIOR BANK PLACÓWKA PARTNERSKA) - 2017-01-20 - Sulechów (lubuskie)

PRACOWNIK FIZYCZNY TARTAKU - od 2 000 PLN

Pracodawca jest zainteresowany zatrudnieniem osoby do przyuczenia. Zainteresowane osoby z profilem II powinny zgłosić się do swojego doradcy klienta po skierowanie do pracodawcy. Oferta pracy w ramach refundacji wynagrodzenia, nagród i składek ZUS dla bezrobotnych do 30 roku życia.
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Rybnik (śląskie)

ASYSTENT PROTETYKA SŁUCHU - od 1 850 PLN

sprzedaż akcesoriów, opieka nad gabinetem, prowadzenie akcji promocyjnych
MARMED s.j. Stępień, Krasowski - 2016-10-28 - Starachowice (świętokrzyskie)

KUCHARZ SUSHI - od 2 100 PLN

przygotowanie, produkcja dań kuchni japońskiej
kontakt przez PUP - 2017-11-15 - Łomianki (mazowieckie)

POMOCNIK OGRODNIKA - do 2 200 PLN

Praca fizyczna przy zakładaniu terenów zielonych. Umowa o pracę na czas określony, Proponowany okers zatrudnienia: 6 miesięcy. Oferta dostępna w sali D
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Rolantowice (dolnośląskie)

POMOCNIK BLACHARZA - LAKIERNIKA - od 2 500 PLN

Pomocnik blacharza - lakiernika
Auto Pit-Stop - 2017-11-16 - Bolesławiec (dolnośląskie)


Wybierz powiat