SPECJALISTY DS. ZAKUPÓW OPAKOWAŃ Nowa Wieś oferta pracy Adex Cosmetics & Pharma
Stanowisko: SPECJALISTY DS. ZAKUPÓW OPAKOWAŃ
Wynagrodzenie: od 3 000 do 4 000 PLN
Zakres obowiązków: Utrzymywanie i rozszerzanie współpracy z dotychczasowymi dostawcami oraz pozyskiwanie nowych. Prowadzenie dokumentacji zgodnej z wymaganiami firmy. Prowadzenie i nadzorowanie zamówień komponentów opakowaniowych. Omawianie warunków współpracy oraz negocjowanie cen z dostawcami. Stałe monitorowanie trendów panujących na rynku. Ścisła współpraca z działem sprzedaży oraz działem badań i rozwoju. Przygotowywanie wzorów opakowaniowych zgodnych ze specyfikacją projektów. Uczestnictwo w spotkaniach biznesowych z dostawcami.
Data publikacji: 2021-06-02
Lokalizacja: Nowa Wieś (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Adex Cosmetics & Pharma
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Olsztyńska 1, 14-200 Nowa Wieś, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Utrzymywanie i rozszerzanie współpracy z dotychczasowymi dostawcami oraz pozyskiwanie nowych. Prowadzenie dokumentacji zgodnej z wymaganiami firmy. Prowadzenie i nadzorowanie zamówień komponentów opakowaniowych. Omawianie warunków współpracy oraz negocjowanie cen z dostawcami. Stałe monitorowanie trendów panujących na rynku. Ścisła współpraca z działem sprzedaży oraz działem badań i rozwoju. Przygotowywanie wzorów opakowaniowych zgodnych ze specyfikacją projektów. Uczestnictwo w spotkaniach biznesowych z dostawcami.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 do 4 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: jw.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTY DS. ZAKUPÓW OPAKOWAŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowa Wieś
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 28
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: iławski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2807
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Iława
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 do 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 14.06.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: Mile widziana znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie. Zastanawiasz się czy to stanowisko jest dla Ciebie? Jeżeli jesteś osobą: Energiczną, lubiącą dynamiczne środowisko pracy, zaangażowaną w wykonywane obowiązki, skrupulatną i konsekwentną, komunikatywną i otwartą na nowych ludzi, potrafiącą współpracować w zespole i pod presją czasu, o doskonałej organizacji czasu pracy, chętnie i z łatwością przyswajającą sobie nową wiedzę, odznaczającą się wysoką kulturą osobistą, ceniącą dobrą atmosferę w pracy i pyszną kawę. A ponadto: Nie boisz się tabel, swobodnie posługujesz się programami z pakietu Microsoft Office, umiesz przeprowadzać analizy cenowe, interesujesz się trendami opakowaniowymi w świecie kosmetyków. ... nie zastanawiaj się i DOŁĄCZ DO NASZEGO ZESPOŁU! Spełniasz podane wymagania i jesteś zainteresowany tą pracą ? Jeśli tak, cieszymy się! Prosimy o przesłanie dokumentów aplikacyjnych: CV oraz list motywacyjny. Masz pytania? Zadzwoń. Chętnie z Tobą porozmawiamy.
Nazwa pracodawcy: Adex Cosmetics & Pharma
danePracodawcy_nip: 7440002283
danePracodawcy_regon: 510253440
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie
Adres pracodawcy:
Olsztyńska 1, 14-200 Nowa Wieś, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, list motywacyjnyW dokumencie CV prosimy o umieszczenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 28
Powiat pracodawcy: iławski
danePracodawcy_kodPowiatu: 2807
Gmina pracodawcy: Iława
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Nowa Wieś
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0475418
Adres strony pracodawcy: http://adex-cosmetics.com
Ulica pracodawcy: Olsztyńska
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|243305
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 02.06.2021
Data dodania oferty pracy: 02.06.2021
Oferta pracy ważna do: 31.12.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 02.06.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 02.06.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?0a80ab704cc309ecc2c88727f63cb361
Podobne oferty pracy
Wykształcenie: min. średnie; mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku; obsługa komputera (MS Office, AutoCAD); prawo jazdy kat. B; mile widziana znajomość języka niemieckiego lub angielskiego; umiejętność czytania schematów elektrycznych, znajomość rys. technicznego; zakres obowiązków: wykonywanie dokumentacji technicznej, przygotowanie ofert, kontakt z dostawcami i podwykonawcami, organizacja dostaw materiałów na budowę, prowadzenie biura; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice oraz teren kraju;
WENTOPRODUKT JANUSZ POCHOPIN - 2020-01-27 - Gliwice (śląskie)
Prawidłowe funkcjonowanie przydzielonych sieci informatycznych. Konfigurowanie i zarządzanie sieciami informatycznymi. Prowadzenie dokumentacji. Wdrażanie nowych rozwiązań w eksploatowanych sieciach informatycznych. Opracowywanie harmonogramów technicznej obsługi sprzętu sieciowego. Prowadzenie diagnostyki urządzeń sieci informatycznych.Z PEŁNĄ OFERTĄ PROSZE ZAPOZNAĆ SIĘ NA STRONIE WWW INSTYTUCJI.Wynagrodzenie + dodatek za wysługę lat. Godziny pracy: 7:30-15:30. Pierwsza umowa o pracę na okres próbny, następnie na 1 rok, następnie na czas nieokreślony.
Regionalne Centrum Informatyki Kraków - 2021-03-18 - Kraków (małopolskie)
bieżąca obsługa sprzedaży krajowej i eksportowej, wysyłek towarów, tworzenie ofert
SANTIA Elżbieta Świdurska - Zagórska - 2020-01-29 - Wojciechowo (wielkopolskie)
- prowadzenie dokumentacji personalnej pracowników- prowadzenie bazy danych- kontakt z urzędami i inne bieżące sprawy administracyjno-biurowe- współpraca z lokalnymi koordynatorami
kontakt przez PUP - 2019-05-28 - Łódź (łódzkie)
Koordynowanie, organizowanie i nadzorowanie robót budowlanych zgodnie z harmonogramem, specyfikacją i umowa z zamawiającym.
kontakt przez PUP - 2020-06-26 - Kraków (małopolskie)
obsługa klientów, praca w biurze
kontakt przez PUP - 2017-03-02 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)
Badanie rynku oraz dzialań konkurencji, realizacja planów sprzedażowych, obsługa partneró handlowych oraz pozyskiwanie nowych klientów, sprzedaż części i akcesoriów do pojazdów samochodowych
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Błonie (mazowieckie)
Prowadzenie księgowości budżetowej, sporządzanie listy płac, naliczanie wynagrodzeń pracowników.
ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 7 W KALISZU - 2017-04-13 - Kalisz (wielkopolskie)
Obsługa kasy fiskalnej, obsługa klienta, przyjmowanie towaru, wycena towaru. Mile widziane doświadczenie
P.P.H.U. Ciesielski Jakub - 2017-04-19 - Rzetnia (wielkopolskie)
Przygotowanie dokumentacji finansowej do archiwum, uzgadnianie z działem ewidencji, stanu osadzonych czynnych, opisywanie zajęć egzekucyjnych do kart depozytowych osadzonych, obsługa urządzeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2018-12-11 - Lublin (lubelskie)
Obsługa sprzedaży w sklepie internetowym oraz na portalu Allegro.pl.Obsługiwanie rozmów telefonicznych, odpowiadanie na e-maile, obsługa reklamacji, obsługa po-sprzedażowa: przygotowywanie, pakowanie, nadawanie przesyłek.Relokacja towaru na magazynie.Praca biurowa na miejscu w siedzibie firmy w Krzywiniu.
Małgorzata Ludowicz System-Bank Sprzedaż Kredytowa Artykułów Fotograficznych - 2017-03-17 - Krzywiń (wielkopolskie)
zgodny ze stanowiskiem
GOSPODARSTWO ROLNE BOLESZYN ANDRZEJ I DANUTA GALIŃSCY - 2019-02-18 - Boleszyn (warmińsko-mazurskie)
Obsługa sekretariatu szkoły
ZESPÓŁ PLACÓWEK OŚWIATOWYCH im.Aleksandra Doby w Iwięcinie - 2016-10-13 - Iwięcino (zachodniopomorskie)
kontrola nad ważnością dokumentów związanych z transportem, rozliczanie faktur, rozliczanie i kontrola zużycia paliwa oraz stanów liczników samochodów cięzarowych, obsługa systemów monitorujących, obsługa programu 4Trans, analiza spójności danych z kartami czasu pracy; wykształcenie min. średnie kierunkowe; doświadczenie pracy związane z działalnością spedycyjną lub transportową; znajomość języka angielskiego, bardzo dobra znajomość programu EXCEL, prawo jazdy kat. B, dyspozycyjność, odpowiedzialność.
SILVA SP. Z O.O. MIELEC - 2015-10-08 - Strzelce Opolskie (opolskie)
pozyskiwanie klientów, podpisywanie umów, edukowanie klientów w zakresie fotowoltaiki
LIBERTI Łukasz Sawicki - 2021-05-18 - Koszalin (zachodniopomorskie)
- obsługa klientów, doradztwo w sprawie wyboru kursów językowych, - prowadzenie zapisów i ewidencji kursów, wystawianie faktur, - sprzedaż kolonii i obozów na portalu turystycznym, - obsługa rezerwacji obozów, kontakty z biurami podróży, - prowadzenie bazy kursantów w programie, komputerowym (wpisywanie danych, drukowanie list uczestników), - koordynacja kursów (kontakty z grupami, lektorami). Wynagrodzenie: pensja podstawowa, premie, bezpłatny kurs językowy. Godziny pracy: od poniedziałku do piątku od 10.00 do 18.00. Forma zatrudnienia: umowa zlecenie na okres próbny (1 m-c), po sprawdzeniu się umowa o pracę (8-godzinny etat).Oferta dostępna w sali C, E. Kontakt z pracodawcą e-mail: praca (at) lektor.com.pl
Szkoła Języków Obcych LEKTOR Sp. j. - 2016-03-15 - Wrocław (dolnośląskie)
- Zapoznanie się z regulaminem BHP i PPOŻ- Realizacja procedur związanych z kontrolą- Monitoring towarów w firmie oraz u dostawców - Prowadzenie dokumentacji- Analiza informacji zwrotnej od klienta i wprowadzanie zmian na bieżąco usprawniających system kontroli
kontakt przez PUP - 2020-02-07 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
realizacja zamówień zgodnie z przepisami dotyczącymi zamówień publicznych, prowadzenie rozliczeń i dokumentacji związanej z eksploatacją samochodów służbowych, wystawianie obciążeń za usługi zlecone, prowadzenie umów najmu i dzierżawy nieruchomości
Zachodniopomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Barzkowicach - 2016-10-17 - Barzkowice (zachodniopomorskie)
- Wiecej informacji na stronie: www.sum.edu.pl --> BIP -- > Oferty pracy w SUM.- Obsługa formalno-administracyjna procesu inwestycyjnego po stronie inwestora, w tym kontakty z Organami Administracji Państwowej i Nadzoru Budowlanego. Weryfikacja dokumentacji technicznej. Bieżąca współpraca z Projektantami, Wykonawcami Robót, Inspektorami Nadzoru. Prowadzenie procesów inwestycyjnych przydzielonych do realizacji zadań w pełnym zakresie (przekazanie placów budów, kontrola postępu prac, uczestnictwo w odbiorze prac, rozliczenie zadania). Przygotowywanie programów funkcjonalno-użytkowych, kosztorysów.- Wynagrodzenie: 4000 - 5000 zl brutto. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny 3 miesiące. Następna umowa na czas określony 33 miesiące. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie wyższe techniczne budowlane lub pokrewne. Wymagane minimum 3 letnie doświadczenie przy przygotowywaniu, koordynacji i w uczestnictwie w projektach inwestycyjnych. Wymagana umiejętność sporządzania programów funkcjonalno-użytkowych dla planowanych prac budowlanych i projektowych, praktyczna znajomość Ustawy Prawo Budowlane i Ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz procedur administracyjnych, obsługa pakietu MS Office, programów kosztorysowych NORMA i ZUZIA, programu projektowego Auto-Cad (w podstawowym zakresie).
ŚLĄSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W KATOWICACH - 2019-01-25 - Katowice (śląskie)
monter instalacji automatów przemysłowych
Prowadzenie Inwestycji "Inżynieria"s.c.W.Pestka, A.Wojtuściszyn - 2017-12-27 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Wykształcenie średnie/ wyższe; mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku; obsługa komputera, w tym MS Office; zaawansowana znajomość jęz. angielskiego; zakres obowiązków: archiwizacja dokumentów posprzedażowych, przyg. ofert handlowych oraz wzorów umów, współpraca z partnerami zagranicznymi, raportowanie; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
IBS POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-22 - Gliwice (śląskie)
Zgodnie z karta nauczyciela
kontakt przez PUP - 2021-05-20 - Słupca (wielkopolskie)
Monitorowanie stanu budynku i pomieszczeń użytkowanych przez Teatr, współpraca z dostawcami mediów i usług serwisowych dla budynku i pomieszczeń użytkowanych przez Teatr, prowadzenie ewidencji i gospodarka środkami trwałymi i innymi składnikami majątkowymi, prowadzenie magazynu wydawnictw.
Teatru Ateneum im. Stefana Jaracza - 2019-03-05 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klienta, sprzedaż i wyliczanie polis, wprowadzanie dokumentów do systemupraca na umowę na czas nieokreślony, praca jednozmianowa w godzinach 8:30-15:30oferta dostępna w sali C
kontakt przez PUP - 2018-12-21 - Kąty Wrocławskie (dolnośląskie)
produkcja tonerów przy wykorzystaniu maszyny do regeneracji tonerów, kompresora wkrętarki oraz specjalistycznego odkurzacza
GOLDEN LINE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-07-28 - Rzeszów (podkarpackie)
kontrola i nadzór obslugi technicznej obiektu, planowanie przeglądów urzadzeń, instalacji i systemów, podpisywanie umów,
Konstanty Strus PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE KONSTANTY STRUS - 2017-10-27 - Białystok (podlaskie)
pozyskiwanie nowych klientów,utrzymywanie obecnych klientów
kontakt przez PUP - 2018-10-11 - Drzewica (łódzkie)
Planowanie, koordynacja, kontrola działań marketingowych przedsiębiorstwa, planowanie i realiazacja założenia komunikacji z klientami, monitoring i analiza rynku.
kontakt przez PUP - 2018-09-06 - Kraków (małopolskie)
jw.
Centrum Wspierania Rodzin "Rodzinna Warszawa" - 2016-12-22 - Warszawa (mazowieckie)
Realizacja prac w zakresie stolarki budowlanej zleconych do wykonania przez pracodawcę przez zewnętrzne podmioty i osoby. Praca wiąże się z częstymi wyjazdami.
kontakt przez PUP - 2017-11-21 - Maków Mazowiecki (mazowieckie)