SPECJALISTY DS. OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ W WYMIARZE 1/2 ETATU (NR 2017) Bydgoszcz oferta pracy UNIWERSYTET TECHNOLOGICZNO-PRZYRODNICZY IM. JANA I JĘDRZEJA ŚNIADECKICH W BYDGOSZCZY
Stanowisko: SPECJALISTY DS. OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ W WYMIARZE 1/2 ETATU (NR 2017)
Wynagrodzenie: od 1 600 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie całokształtu spraw dot. ochrony przeciwpożarowej, sprawowamie nadzoru nad prawidłowością rozmieszczenia i konserwacją urządzeń pożarowych,, prawidłowe wyznaczanie oznakowania i utrzymanie dróg ewakuacyjnych, nadzór nad przestrzeganiem przepisów ppoż, przeprowadzanie kontroli w obiektach uczelni.Oferujemy:- kursy, szkolenia,- możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych,- możliwość awansu zawodowego.
Data publikacji: 2020-07-17
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: UNIWERSYTET TECHNOLOGICZNO-PRZYRODNICZY IM. JANA I JĘDRZEJA ŚNIADECKICH W BYDGOSZCZY
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Prof. Sylwestra Kaliskiego 7, 85-796 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie całokształtu spraw dot. ochrony przeciwpożarowej, sprawowamie nadzoru nad prawidłowością rozmieszczenia i konserwacją urządzeń pożarowych,, prawidłowe wyznaczanie oznakowania i utrzymanie dróg ewakuacyjnych, nadzór nad przestrzeganiem przepisów ppoż, przeprowadzanie kontroli w obiektach uczelni.Oferujemy:- kursy, szkolenia,- możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych,- możliwość awansu zawodowego.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 80
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
wynagrodzenie 1600 zł + 20 % premii + dodatek stażowy
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|3
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTY DS. OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ W WYMIARZE 1/2 ETATU (NR 2017)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 04
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0461
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor ochrony przeciwpożarowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.08.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa pakietu MS OFFICE
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Oczekiwane wymagania od kandydata:- wykształcenie średnie lub wyższe, aktualne uprawnienia inspektora ds. ochrony przeciwpożarowej, -przynajmniej dwuletni staż pracy, w tym roczne doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku,- znajomość uregulowań prawnych dotyczących ochrony przeciwpożarowej,- umiejętność samodzielnej pracy zgodnie z ustalonymi zadaniami i priorytetami Uczelni,- obsługa komputera w zakresie pakietu Office, internetu.Oczekiwane predyspozycje:Dokładność i sumienność w realizacji powierzonych zadań, zdyscyplinowanie, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole.
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 2
Nazwa pracodawcy:
UNIWERSYTET TECHNOLOGICZNO-PRZYRODNICZY IM. JANA I JĘDRZEJA ŚNIADECKICH W BYDGOSZCZY
danePracodawcy_nip: 5540313107
danePracodawcy_regon: 000001689
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Prof. Sylwestra Kaliskiego 7, 85-796 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Prosimy o zawarcie w aplikacji zgody o następującej treści:Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb przyszłych rekrutacji.Oferty w terminie do 31.07.2020 r. prosimy składać w Dziale Spraw Pracowniczych, Bydgoszcz Al. prof. S. Kaliskiego 7, budynek A, parter, pokój nr A016.Oferty powinny zawierać: CV, list motywacyjny oraz dokumenty potwierdzające kwalifikacje zawodowe.Rozpatrzenie ofert nastąpi do 04.08.2020 r.O wynikach Kandydaci zostaną poinformowani indywidualnieKlauzula informacyjna dla kandydata na pracownikaZgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE ogólne rozporządzenie o ochronie danych (Dz.U. UE L 119/1 z 04.05.2016 r.) Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. Jana i Jędrzeja Śniadeckich w Bydgoszczy informuje, że:1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. J. i J. Śniadeckich w Bydgoszczy, Al. prof. S. Kaliskiego 7, 85-796 Bydgoszcz,2.kontakt z Inspektorem Ochrony Danych iod (at) utp.edu.pl,3.Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą: 1.dla potrzeb aktualnie ogłaszanej rekrutacji na podstawie 6 ust. 1 lit. b ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. w celu zawarcia umowy, 2.przyszłych rekrutacji w razie udzielenia Pani/Pana zgody na podstawie 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia, wyrażonej pisemnie na czas określony w oświadczeniu zgody,4.Pani/Pana dane osobowe, w przypadku nie zawarcia umowy, będą przechowywane przez okres do 6 miesięcy lub czas określony w oświadczeniu zgody,5.odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz podmioty współpracujące w procesie rekrutacji, Pani/Pana dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego, z wyjątkiem przypadków wynikających z wyraźnego Pani/Pana żądania,6.posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych, prawo do żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, a w przypadku udzielenia zgody, prawo do jej cofnięcia w dowolnym momencie,7.podanie danych osobowych dla bieżącej rekrutacji jest wymogiem ustawowym Prawa pracy. Konsekwencją niepodania danych jest wykluczenie z rekrutacji.8.podanie danych osobowych dla potrzeb przyszłych rekrutacji jest dobrowolne i nie ma wpływu na przebieg oraz wyniki prowadzonej bieżąco rekrutacji.9.ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,10.Pani/Pana dane będą przetwarzane w sposób częściowo zautomatyzowany, z możliwością profilowania. Do prowadzenia rekrutacji pracowników nie stosuje się automatycznego podejmowania decyzji.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 04
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
danePracodawcy_kodPowiatu: 0461
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0928363
Ulica pracodawcy: Prof. Sylwestra Kaliskiego
Numer budynku pracodawcy: 7
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|311214
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor ochrony przeciwpożarowej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 20.07.2020
Oferta pracy ważna do: 31.07.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 20.07.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 17.07.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?aa24559a6cfe9ca774849477ab479867
Podobne oferty pracy
Obsługa klientów w zakresie wykonywania wycen i realizacji bieżących zleceń związanych z organizacją przejazdów transportów ponadnormatywnych.
SCHWERLAST ALEKSANDRA LEDWIG - 2019-01-11 - Jemielnica (opolskie)
Rozmowy telefoniczne z klientami ,pozyskiwanie nowych klientów,komunikatywność
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)
serwis i montaż maszyn i urządzeń oferowanych przez Wichary Technologies
"WICHARY TECHNOLOGIES" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-09 - Pyrzowice (śląskie)
obsługa elektroakustycznej próby i przedstawień oraz innych imprez, obsluga audiowizualnych urządzeń do projekcji, rejestarcja i emisja obrazu, konserwacji urządzeń elektroakustycznych i audioakustycznych i audiowizualnych, obsługa i konserwacja instalacji i urządzeń do komunikacji bezprzewodowej i przewodowej wewnętrznej, znajomość scenariusza efektów wizualnych
TEATR WIELKI IM. STANISŁAWA MONIUSZKI W POZNANIU - 2019-06-24 - Poznań (wielkopolskie)
1.Przygotowanie raportów finansowych, 2.Tworzenie analiz i symulacji finansowych,3.analiza i bieżąca kontrola kosztów,4. Udział w przygotowaniu prognoz finansowych spółki krótko i długoterminowych,5. Kontrola realizacji i analiza odchyleń przygotowywanych prognoz finansowych, 6. Wsparcie procesu zamykania ksiąg. 7. Współpraca z innymi ziałami/Wydziałami Spółki.
Jastrzębskie Zakłady Remontowe Spółka z o.o. - 2019-11-26 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
obsługa klienta stacjonarnie oraz przez internet, fotografia towaru, przygotowanie ofert handlowych, kompletowanie zamówień, obsługa sklepu internetowego, pakowanie towaru wysyłkowego
kontakt przez PUP - 2017-03-06 - Leszno (wielkopolskie)
kontakt z dostawcami i klientami za granicą i w Polsce
"SE-DA" Sp. z o.o. - 2016-02-22 - Lidzbark (warmińsko-mazurskie)
sprawdzanie wyrobów pod względem szycia, prasowanie i apkowanie
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Łódź (łódzkie)
- Opracowywanie, planowanie, organizacja i koordynowanie EVENTÓW, w tym: targów, konferencji, prezentacji, szkoleń oraz imprez firmowych. Przygotowywanie dokumentacji oraz materiałów marketingowych dla realizowanego przedsięwzięcia. Pozyskiwanie i współpraca zwystawcami, partnerami i sponsorami. Ścisła i aktywna współpraca z działem handlowym (oraz innymi działami); Budowanie wizerunku firmy poprzez bezpośredni kontakt z mediami (prasa, tv, radio, internet). Planowanie i realizacja działań w mediach społecznościowych, dbanie o pozytywny wizerunek firmy w internecie. Prowadzenie, poszerzanie i aktualizowanie baz danych kontrahentów. Tworzenie newsletterów targowych. Analiza marketingowa nowych przedsięwzięć targowych spółki; Współudział i zaangażowanie w pozostałe prace i projekty działu marketingu.- Wynagrodzenie: od 2200 (do 6000 zł/brutto w tym premia). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie wyższe kierunkowe (min. licencjat): Marketing lub Zarządzanie lub pokrewne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 rok na podobnym stanowisku. Wymagana kreatywność w wynajdowaniu ciekawych rozwiązań. Wymagana łatwość w nawiązywaniu kontaktów. Wymagana odpowiedzialność w działaniu. Umiejętność pracy w grupie. Bardzo dobra organizacji pracy własnej. Swobodne posługiwanie się pakietem Office ze szczególnym uwzględnieniem Outlook, Power Point i Word.
WEINDICH SPÓŁKA JAWNA - 2017-08-04 - Chorzów (śląskie)
Pomoc w montażu, instalacji i naprawie instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej i centralnego ogrzewania.
YASAM Sp. z o.o. - 2018-06-26 - Grajewo (podlaskie)
W Kono będziesz zajmował się :- przygotowywanie dokumentacji oraz wypełnianie wniosków niezbędnych w procesie legalizacji pobytu i pracy cudzoziemców,- kontakt z cudzoziemcami w języku ukraińskim lub rosyjskim,- kontakt z Urzędem Pracy i Urzędem Wojewódzkim w celu monitorowania przebiegu postępowań legalizacyjnych,- wsparcie w prowadzeniu dokumentacji kadrowej,- sporządzanie dokumentów dla pracowników: zaświadczenia, skierowania itp.- tworzenie raportów i zestawień,- bieżąca komunikacja z Klientami, Zespołem i bezpośrednim przełożonym.
KONO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2020-08-26 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Obsługa sortera; obsługa urządzeń foliujących, paleciaka ręcznego; pomocnicze prace magazynowe; obsługa zleceń (manualna i cyfrowa) - sprawdzanie ich dostępności, tworzenie dostaw, śledzenie wysyłek; obsługa reklamacji; ścisła współpraca z działem sprzedaży i działami wsparcia (m.in. planowania i finansów); pierwsza linia wsparcia dla klienta (rozmowy telefoniczne, e-mail, spotkania, telekonferencje); współpraca z zespołem sprzedaży; współudział w rozwiązywaniu problemów (we współpracy z działem sprzedaży i finansów); ciągłe doskonalenie procesów; wsparcie administracyjne (raportowanie, dostarczanie danych logistycznych). Pracodawca oferuje kartę multisport oraz opiekę medyczną w zakładzie. Umowa o pracę na rok.
kontakt przez PUP - 2020-02-19 - Pabianice (łódzkie)
wykonywanie fundamentów pod hale produkcyjne i handlowe
Zakład Inżynieryjny "MUFKAS" Katarzyna Burzyńska - 2018-04-25 - Strzegom (dolnośląskie)
obsługa klienta detalicznego i hurtowego
GENERALBUD Przedsiębiorstwo Budownictwa Ogólnego - 2016-09-29 - Dobczyce (małopolskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie zajmowała się realizacją projektów doskonalenia procesów produkcyjnych z wykorzystaniem narzędzi Lean Manufacturing. Znajomości narzędzi i metod wspomagających zarządzanie jakością: FMEA, MSA, SPC, Metody 8 D, Lean Manufacturing w tym VSM, TPM, 5S, Kaizenznajomości normy ISO 9001, umiejętności zarządzania zespołem.
SANOK RUBBER COMPANY SPÓŁKA AKCYJNA - 2020-08-28 - Sanok (podkarpackie)
kreowanie wizerunku firmy na rynku indyjskim, wspieranie działu sprzedaży, badanie rynku dotyczące sprzedaży indyjskich towarów lub usług
kontakt przez PUP - 2017-10-10 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
do uzgodnienia handel zniczami, wkłady
"ZNICZ-KAZEX" FIRMA HANDLOWO- USŁUGOWA KAZIMIERZ PARTYKA - 2019-09-05 - Sokołów Małopolski (podkarpackie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Warszawa (mazowieckie)
Współodpowiedzialność za realizację budżetu sprzedaży, bieżąca obsługa klientów,znajomość produkowanych i sprzedawanych wyrobów, surowców papierniczych i możliwości produkcyjnych maszyn, wystawianie dokumentów dostaw i fakturmonitorowanie poziomu zadowolenia Klientów, monitorowanie poziomu działania konkurencji, przyjmowanie zamówień od klientów, prowadzenie negocjacji handlowych, dokonywanie kalkulacji cenowych, koordynacja zamówień Klientów i dostawców wysyłanie zamówień do fabryk i dostawców, przygotowanie raportów dla klientów,koordynacja stanów magazynowych dla Klienta, zdobywanie nowych Klientów, kontrola realizacji zamówień, kontrola poziomu zadłużenia Klientów, windykacja należności.
DS Smith Polska Sp z o.o. w Kielcach - 2016-09-15 - Kielce (świętokrzyskie)
sprzedaż produktów,obsługa klienta
SKLEP WIELOBRANŻOWY MICHAŁ BIEGAŃSKI Śniaty - 2018-02-02 - Śniaty (wielkopolskie)
nadzór nad dokumentacją, ochrona praw własności i zachowanie poufności
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Opole Lubelskie (lubelskie)
wprowadzenie dokumenntów księgowych, wystawianie faktur sprzedażowych,bieżąca weryfikacja i uzgadnianie sald kont księgowych, przygotowanie raportów finansowo księgowych zgodnie ze standardami, sporządznie deklaracji CIT, VAT, PCC 1
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Tychy (śląskie)
Analiza i integracja zamówień w systemie, zamawianie wyrobów gotowych na podstawie zamówień klientów w zakładach produkcyjnych, organizowanie dostaw do klienta, kontakt z klientami i zakładami.
kontakt przez PUP - 2018-01-19 - Kraków (małopolskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Radom (mazowieckie)
nadzór i prowadzenie dok. biurowej, organizacja prawidłowego działania biura. Sporzadzanie podst. dokumentacji fiansowo-księgowej, obsługa interesantów, sprzedaż oferty produktowej firmy, sporządzanie rysunków w programie Auto-Cad
"ALLUX" spółka cywilna - 2017-11-18 - Konin (wielkopolskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2015-11-20 - Warszawa (mazowieckie)
Kompleksowa obsługę klienta eksportowego na rynku włoskim w tym: bieżąca obsługa klienta, przygotowywanie ofert i zamówień handlowych, utrzymywanie dobrych relacji biznesowych z klientem.Oferujemy stabilne warunki zatrudnienia, możliwość rozwoju zawodowego, atrakcyjny Pakiet darmowej Opieki Medycznej.
PAGEN Sp. z o.o - 2019-07-11 - Gnojnik (małopolskie)
Obsługa kancelaryjna biura; przyjmowanie i wysyłanie korespondencji; rejestrowanie pism przychodzących i wychodzących; obsługa administracyjna posiedzeń organów LGD; prowadzenie ewidencji uchwał organów LGD; Przygotowywanie projektów uchwał organów LGD, sprawozdań, protokołów, informacji oraz pism; przygotowywanie projektów wniosków o wsparcie finansowe na realizację operacji przez LGD; obsługa administracyjna szkoleń organów LGD oraz pracowników Biura Zarządu; udzielanie beneficjentom informacji dot. problematyki wdrażania LSR; obsługa wniosków składanych w ramach ogłaszanych naborów; obsługa administracyjna spotkań dla mieszkańców obszaru LGD; gromadzenie danych i aktualizacja strony internetowej.
LOKALNA GRUPA DZIAŁANIA "PARTNERSTWO PÓŁNOCNEJ WARMII I WYSOCZYZNY ELBLĄSKIEJ" - 2019-05-31 - Frombork (warmińsko-mazurskie)
Zadania: - projektowanie rozdzielnic nn, stacji transformatorowych, instalacji elektrycznych,- dobór aparatury dla prowadzonych projektów,- opracowanie dokumentacji technicznej,- udział w uruchomieniach instalacji elektrycznych i automatyki,- współpraca z działami produkcji i uruchomienia,- wprowadzanie poprawek do istniejących dokumentacji i projektów związanych z branżą automatyki oraz elektryczną
INOVA Centrum Innowacji Technicznych Sp. z o.o. - 2019-04-02 - Lubin (dolnośląskie)
prowadzenie zajęć teoretycznych i praktycznych w technikum z zakresu urządzeń i systemów energetyki odnawialnej w klasach technikalnych
Powiatowe Centrum Edukacyjne- Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych - 2016-07-05 - Lębork (pomorskie)