SPECJALISTA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Wrocław oferta pracy Wrocławskie Centrum Integracji

Stanowisko: SPECJALISTA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

Wynagrodzenie: od 2 100 PLN

Zakres obowiązków: 1) przygotowywanie i przeprowadzanie zamówień publicznych oraz sporządzanie umów zawieranych przez Centrum oraz współpraca z komórkami orgabnizacyjnymi Centrum w tym zakresie;2) opracowywanie informacji niezbędnych do sporządzania planów zamówień publicznych/planów postępowań i sprawozdań z zakresu zamówień publicznych; 3) prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych, w szczególności zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30000 euro;4) udział w wykonywaniu zadań i czynności w zakresie formalno-prawnego przygotowania i przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówień publicznych, w w szczególności zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30000 euro;5) udział w pracach komisji przetargowej - sporadycznie;6) prowadzenie korespondencji (odpowiedzi na zapytania, zamówienia, pisma itp.);7) ocena formalno-prawna składanych ofert (weryfikacja prawidłowości i kompletności dokumentacji sporządzonej w postępowaniach o zamówienia publiczne) - dotyczy w szczególności zamóweiń, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30000 euro;8) sporządzanie projektów umów;9) zawieranie umów z wybranymi oferentami. Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nabór na stanowisko: Specjalista zamówień publicznych we Wrocławskim Centrum Integracji w terminie do dnia 30.11.2020 do godziny 14:00. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej WCI. Aplikacje, które wpłyną do WCI po wyżej określonym terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.Dodatkowych informacji udziela: p. Ewa Żmuda - Zastępca Dyrektora Wrocławskiego Centrum Integracji - tel. (71) 782-35-18 w godz.: 9:00-14:00. Oferta dostępna w sali E.

Data publikacji: 2020-11-10

Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)

Pracodawca: Wrocławskie Centrum Integracji

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Strzegomska 49, 53-611 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
1) przygotowywanie i przeprowadzanie zamówień publicznych oraz sporządzanie umów zawieranych przez Centrum oraz współpraca z komórkami orgabnizacyjnymi Centrum w tym zakresie;2) opracowywanie informacji niezbędnych do sporządzania planów zamówień publicznych/planów postępowań i sprawozdań z zakresu zamówień publicznych; 3) prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych, w szczególności zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30000 euro;4) udział w wykonywaniu zadań i czynności w zakresie formalno-prawnego przygotowania i przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówień publicznych, w w szczególności zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30000 euro;5) udział w pracach komisji przetargowej - sporadycznie;6) prowadzenie korespondencji (odpowiedzi na zapytania, zamówienia, pisma itp.);7) ocena formalno-prawna składanych ofert (weryfikacja prawidłowości i kompletności dokumentacji sporządzonej w postępowaniach o zamówienia publiczne) - dotyczy w szczególności zamóweiń, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30000 euro;8) sporządzanie projektów umów;9) zawieranie umów z wybranymi oferentami. Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nabór na stanowisko: Specjalista zamówień publicznych we Wrocławskim Centrum Integracji w terminie do dnia 30.11.2020 do godziny 14:00. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej WCI. Aplikacje, które wpłyną do WCI po wyżej określonym terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.Dodatkowych informacji udziela: p. Ewa Żmuda - Zastępca Dyrektora Wrocławskiego Centrum Integracji - tel. (71) 782-35-18 w godz.: 9:00-14:00. Oferta dostępna w sali E.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12

Wymiar etatu: 0.75

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 30

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 02

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0264

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2021

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw zamówień publicznych

wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1. Obywatelstwo państwa członkowskiego UE.2. Nieposzlakowana opinia.3. Wykształcenie wyższe. 4. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.5. Minimum 2 lata doświadczenia zawodowego. 6. Osoba kandydująca nie była prawomocnie skazana za przestępstwa przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karno - skarbowe.7. Doświadczenie w zakresie przeprowadzania procedur związnaych z przygotowywaniem i przeprowadzaniem zamówień publicznych udzialanych na podstawie ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych oraz zamówień udzialanych na podstawie art. 4 pkt 8 przedmiotowej ustawy. Wymagania dodatkowe 1. Znajomość i przestrzeganie obowiązujących aktów prawnych związanych z wykonywaną pracą, a szczególnie:Ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych - oraz przepisów wykonawczych wydanych na jej podstawie. Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.Ustawy z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych.2. Umiejętność interpretacji przepisów dotyczących zamówień publicznych, 3. Biegła znajomość obsługi komputera (m.in. systemy operacyjne MS Windows, pakiet MS Office, Internet).4. Zdolność analitycznego myślenia, umiejętności komunikacyjne i pracy w zespole. 5. Bardzo dobra organizacja pracy. 6. Gotowość do ciągłego doskonalenia i podnoszenia kwalifikacji. 7. Systematyczność i operatywność. 8. Umiejętność poprawnego formułowania pism; 9. Kreatywność, samodzielność, umiejętność pracy pod presją czasu.

Nazwa pracodawcy: Wrocławskie Centrum Integracji

danePracodawcy_nip: 8943071118

danePracodawcy_regon: 363307480

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Adres pracodawcy:
Strzegomska 49, 53-611 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- Życiorys zawodowy (CV) i list motywacyjny, - Podanie o przyjęcie na stanowisko objęte naborem,- Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia,- Kserokopie dokumentów potwierdzające posiadanie wymaganego doświadczenia zawodowego,- Kserokopie dokumentów lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa członkowskiego UE, - Oświadczenie o niekaralności, - Oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, - Oświadczenie o nieposzlakowanej opinii w środowisku, - Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie doświadczenia w zakresie przeprowadzania procedur związanych z przygotowywaniem i przeprowadzaniem zamówień publicznych udzielnych na podstawie ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz zamówień udzielnych na podstawie art. 4 pkt 8 przedmiotowej ustawyDodatkowe:- Kserokopie dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem np. dokumenty potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności niezbędne w pracy na stanowisku objętym naborem. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą:"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2016 poz. 922 ze zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz.U. 2016 poz. 902 ze zm.).

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Godziny : 9:00-15:00

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: dolnośląskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 02

Powiat pracodawcy: m. Wrocław

danePracodawcy_kodPowiatu: 0264

Gmina pracodawcy: Wrocław

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Wrocław

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0986283

Ulica pracodawcy: Strzegomska

Numer budynku pracodawcy: 49

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242225

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212

Data dodania oferty pracy: 10.11.2020

Oferta pracy ważna do: 30.11.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 10.11.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 10.11.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?f1ee558240231aaeedcb2f3a99992711

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO POMOCY PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNEJ - 1 132,5 - 1 554,5 PLN

nauczyciel wspomagający
Szkoła Podstawowa nr 22 - 2016-08-22 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI - od 3 000 PLN

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za realizację procesów rekrutacyjnych na stanowiska wykonawcze i kierownicze, w tym za: uzgodnienia potrzeb rekrutacyjnych,realizację procesów rekrutacyjnych samodzielnie lub we współpracy z firmami rekrutacyjnymi,raportowanie wyników.
ASAJ Sp. z o.o. - 2018-01-04 - Siedlce (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 250 PLN

Wycena stolarki otworowej tj. bram. Obliczanie i wycenianie pracmontażowych i serwisowych. Przygotowywanie ofert. Obsługa klienta wzakresie ofertowania.
Technika Bram Przemysłowych - 2018-12-14 - Chróścice (opolskie)

SPECJALISTA DS. KOOPERACJI W DZIALE PRZYGOTOWANIA PRODUKCJI - 3 000 - 3 500 PLN

- Wyszukiwanie i analiza aktualnych ofert od firm zewnętrznych. Bieżąca współpraca z kooperantami mająca na celu efektywne realizowanie zamówień. Prowadzenie rozmów handlowych i negocjacji z kontrahentami. Monitorowanie terminowości dostaw kontrola realizowanych zleceń pod kątem zgodności z wcześniejszymi ustaleniami.- Firma oferuje: pracę w stabilnej i rozwijającej się firmie, stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę, dobrą atmosferę pracy, możliwość rozwoju, benefity w postaci kart sportowych, opieki medycznej, ubezpieczenia grupowego, bezpłatnego kursu języka niemieckiego oraz bogatego Funduszu Socjalnego, dodatkowe szkolenia i możliwości rozwoju kompetencji- Godziny pracy: 7:00-15:00 do ustalenia z pracodawcą
SUTCO-POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-10-18 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - TELEMARKETER - od 17 PLN

- pozyskiwanie i obsługa nowych klientów- przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta- aktywny wkład w tworzenie dobrego wizerunku firmy na rynkach polskich i zagranicznych
MOBILE BOX SPÓŁKA AKCYJNA - 2020-03-09 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI - do 2 200 PLN

Główne zadania:Współpraca z firmami transportowymi w zakresie wynajmowania środków transportowychPlanowanie, optymalizacja i koordynacja załadunków,Sporządzanie i kompletowanie dokumentacjiKontakt z innymi działami firmy w celu realizacji transportu
FHU ATUS Barnaś Leszek - 2017-04-10 - Sadkowa Góra (podkarpackie)

SPECJALISTA MONITORINGU - od 2 300 PLN

Za pomocą kamer monitoringu wizyjnego prowadzenie obserwacji i rejestrowanie zaistniałych zdarzeń w miejscach publicznych w przypadku gdy czynności te są niezbędne do wykonywania zadań Straży Miejskiej w celu:a) utrwalenia dowodów popełnia przestępstwa lub wykroczenia,b) przeciwdziałaniu przypadkom naruszenia spokoju i porządku w miejscach publicznych,c)ochronny obiektów komunalnych i urządzeń użyteczności publicznej. więcej na stronie http://bip.strazmiejska.bielsko.pl/nabor-22016 Praca od pn do pt.
STRAŻ MIEJSKA - 2016-10-12 - Bielsko-Biała (śląskie)

SEKRETARKA (POWER) - 997,4 PLN

przyjmowanie unteresantówprzyjmowanie korespondencjiobsługa telefonówprzygotowywanie korespondecnjiobsługa komputera-edycja tekstu, poczta emailprowadzenie grafiku spotkań, obsługa spotkań
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Gdynia (pomorskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - 2 000 - 2 500 PLN

aktywan sprzedaż produktów i usług finansowych, realizowanie założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków kasy, współudział w organizwoaniu działań marketingowych na rynku lokalnym,
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa "PIAST" - 2017-11-09 - Sosnowiec (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 997,4 PLN

analizowanie cen warunków i terminów dostaw, wybór źródeł zaopatrzenia, penetrowanie rynku pod kątem potrzeb zakładu pracy, wyszukiwanie potencjalnych dostawców, negocjowanie ogólnych warunków dostaw, załatwianie spraw związanych z reklamacjami.
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Radzyń Podlaski (lubelskie)

SPECJALISTA DS. EKSPORTU - od 3 200 PLN

specjalista ds. eksportu
Spółdzielnia Inwalidów METALOWIEC - 2017-08-23 - Poznań (wielkopolskie)

PSYCHOLOG TRANSPORTU - od 2 000 PLN

Prowadzenie gabinetu badań psychotechnicznych.
FILAR Grupa Sp. z o.o. - 2016-09-13 - Gdynia (pomorskie)

SPECJALISTA DS. OCHRONY ŚRODOWISKA - od 2 500 PLN

Prowadzenie analiz środowiskowych w terenie. Przed rozpoczęciem pracy wdrożenie i szkolenie.
Zakład Analiz Środowiskowych Eko-precyzja Czupryn Paweł - 2018-05-18 - Oświęcim (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - od 4 000 PLN

CHARAKTERYSTYKA ZAWODUSpecjalista ds. zamówień publicznych jest osobą odpowiedzialną za przygotowanie i realizację zamówień publicznych zgodnie z założeniami ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Do jego obowiązków należy również koordynacja procesu ofertowego oraz monitorowanie rezultatów postępowania przetargowego. Specjalista ds. zamówień publicznych zajmuje się również prowadzeniem, uzupełnianiem i archiwizacją dokumentacji przetargowej.WYMAGANIASpecjalista ds. zamówień publicznych powinien legitymować się wyższym wykształceniem (prawniczym, administracyjnym lub ekonomicznym). Atutem są ukończone studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych oraz szkolenia podwyższające posiadane kwalifikacje. Mile widziane jest posiadanie kilkuletniego doświadczenia w obszarze zamówień.
GenoPlast Biochemicals Tomasz Schroder - 2017-12-08 - Rokocin (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW (KEY ACCOUNT MANAGER) - 2 800 - 5 000 PLN

aktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych oraz budowanie długotrwałych relacji z pozyskanymi klientami; rozwój polityki sprzedaży usług HR; realizacja założonych celów; ścisła współpraca z działem rekrutacji, nadzorowanie i oddelegowywanie zadań; stały monitoring rynku z rozpoznaniem jego potrzeb;
LEVEL WORK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-10 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. PRACOWNICZYCH - 2 500 - 2 800 PLN

Prowadzenie spraw dotyczących zagadnień pracowniczych i rehabilitacyjnych. Nadzór nad procedurami. Mile widziane osoby niepełnosprawne
Usługowa Spółdzielnia Światowid - 2017-07-18 - Łódź (łódzkie)

PRACOWNIK OGÓLNOBUDOWLANY - od 2 000 PLN

malowanie, szpachlowanie, murowanie, tapetowanie
kontakt przez PUP - 2017-12-29 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI - 1 017,4 PLN

- Aktualizowanie bazy danych samochodów, w tym zapewnienie awizacji,- Ewidencjonowanie dostaw,- Przyjmowanie zamówień od odbiorców,- Rozdzielanie zadań dla podwykonawców (firm transportoych świadczących usługi transportu na rzecz firmy),- Prowadzenei ewidencji,- Kontakt z dostawcami i odbiorcami
kontakt przez PUP - 2019-03-04 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 100 PLN

sprzedaż hurtowa i deteliczna art. spożywczych,nawiązywanie komtaktów z potencjalnymi odbiorcami,odbieranie zza granicy,możliwość częst6ych wyjazdów na Ukrainę w celu podpisywania umów z kontrahentami
kontakt przez PUP - 2016-07-28 - Bronisze (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. REKLAMACJI - od 2 450 PLN

Sporządzanie i drukowanie korekt dokumentów sprzedaży, przyjmowanie i rejestrowanie zwrotów i reklamacji, wystawianie dokumentów wewnętrznych.Czynne prawo jazdy kat. B
POLSKA GRUPA FARMACEUTYCZNA SP. Z O.O. - 2019-09-05 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 997,4 PLN

według stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Wioska (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS WSPARCIA SPRZEDAŻY - od 3 500 PLN

obsługa klienta, obsługa administracyjna biura, administracja magazynowa, obsługa kasy fiskalnej
INSBUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Wolsztyn - 2018-08-17 - Wolsztyn (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ(NR 7658) - 2 000 - 4 000 PLN

administrowanie polskimi oraz zagranicznymi sklepami internetowymiprofesjonalna, bieżąca obsługa klientówdbanie o wysoką jakość obsługi klientabieżąca analiza rynku, konkurencji oraz trendów szczególnie w obszarze e-commerceobsługa zamówień składanych w sklepie interrnetowymścisła współpraca z działem marketingu w zakresie treści przeznaczonych do publikacjiraportowanie wyników sprzedażywyciąganie wniosków, optymalizacja działań
"DINGO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I REZERWACJI - od 3 000 PLN

dokonywanie telefonicznych rezerwacji oraz e-mail, nawiązywanie współpracy z nowymi kontrahentami,
ST INVESTMENTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-08-27 - Niechorze (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. BIUROWYCH - 997,4 PLN

wg harmonogramu stażu
kontakt przez PUP - 2016-07-25 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. MAGAZYNOWANIA I LOGYSTIKI CBR - do 3 300 PLN

•analiza potrzeb materiałowych do otrzymanych zleceń (prognozowanie potrzeb, analiza stanów magazynowych i uzupełnienia zapasów);•przygotowywanie i pakowanie maszyn, torowisk oraz innych przesyłek do wysyłki;•obsługa ładunku w magazynie, transport wewnętrzny;•kontrola jakościowa przyjęć i zapasów;•nadzór nad dokumentacją dostaw, weryfikacja zgodności dokumentacji z ilością rzeczywistą;•wydawanie i załadunek towaru na środki transportu;•przygotowanie magazynu i branie czynnego udziału w inwentaryzacji zasobów;•bezpośrednia pomoc i współpraca z innymi działami firmy;•dbałość o porządek i czystość w magazynie oraz pomieszczeniu socjalnym ;•dbałość o powierzone przez pracodawcę mienie: narzędzia do obsługi i transportu na terenie firmy, elementy składowe maszyn oraz wszelkiePraca na czas określony: 1 rokGodziny pracy 8:00 - 16:00
FIAB Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa - 2020-03-04 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACYREFERATU DO SPRAW BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY SŁUŻBY I PRACY WYDZIAŁU KONTROLI - od 1 720,18 PLN

Główne obowiązki:- ustalanie okoliczności i przyczyny wypadków przy pracy oraz chorób zawodowych, prowadzenie wymaganej dokumentacjiw tym zakresie w celu określenia środków i wniosków profilaktycznych;- przeprowadzanie kontroli warunków pracy i służby w celu zapewnienia przestrzegania warunków bezpieczeństwa i higienypracy w Oddziale;- udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów, budynków i urządzeń orazw czynnościach odbiorczych po wykonaniu robót budowlanych w celu nadzoru nad przestrzeganiem zasad i warunkówbezpieczeństwa i higieny pracy;- opracowywanie sprawozdań i analiz z zakresu stanu przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy w celuprzekazania dla Państwowej Inspekcji Sanitarnej MSW, KGSG i Komendanta Oddziału;- informowanie Komendanta Oddziału o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych i przedstawianie wniosków dotyczącychsposobu usunięcia tych zagrożeń w celu zminimalizowania ryzyka zawodowego;- uczestniczenie w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów, instrukcji, planów modernizacji obiektówi pomieszczeń w celu koordynacji pracy w zakresie zgodności z przepisami BHP;- udział w opracowywaniu analizy ryzyka na stanowiskach pracy w celu realizacji obowiązku ustawowego i dokonania ocenyryzyka zawodowego;- prowadzenie szkoleń, udzielanie instruktaży z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy funkcjonariuszy i pracowników w celuzapoznawania z zasadami BHP i przestrzegania przepisów w tym zakresieWarunki pracy:- warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa, pracaw godzinach pomiędzy 7.30 a 15.30, praca przed monitorem oraz w terenie; wymuszona pozycja ciała;- miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe;- możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokośćdrzwi.Wykształcenie: wyższe z zakresu bhp lub studia podyplomowe w tym zakresie.Wymagania niezbędne:- znajomość przepisów prawnych z zakresu BHP (np. rozporządzenie w sprawie ogólnych przepisów BHP) i umiejętność ichstosowania w praktyce;- umiejętność pracy w zespole,- umiejętność działania w sytuacjach stresowych;- umiejętność analitycznego myślenia; rozwiązywania problemów;- komunikatywność;- umiejętność obsługi komputera;- posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy w służbie bhp;- pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego,uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe:- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego;- prawo jazdy kat. B;- 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy w administracji publicznej.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2019-01-14 - Racibórz (śląskie)

POMOC KUCHENNA - od 2 500 PLN

pomoc w przygotowywaniu dań
SR 7 SP.Z O.O. - 2016-07-11 - Poznań (wielkopolskie)


Wybierz powiat