SPECJALISTA DS. MAGAZYNOWANIA I LOGYSTIKI CBR Wrocław oferta pracy FIAB Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa
Stanowisko: SPECJALISTA DS. MAGAZYNOWANIA I LOGYSTIKI CBR
Wynagrodzenie: do 3 300 PLN
Zakres obowiązków: •analiza potrzeb materiałowych do otrzymanych zleceń (prognozowanie potrzeb, analiza stanów magazynowych i uzupełnienia zapasów);•przygotowywanie i pakowanie maszyn, torowisk oraz innych przesyłek do wysyłki;•obsługa ładunku w magazynie, transport wewnętrzny;•kontrola jakościowa przyjęć i zapasów;•nadzór nad dokumentacją dostaw, weryfikacja zgodności dokumentacji z ilością rzeczywistą;•wydawanie i załadunek towaru na środki transportu;•przygotowanie magazynu i branie czynnego udziału w inwentaryzacji zasobów;•bezpośrednia pomoc i współpraca z innymi działami firmy;•dbałość o porządek i czystość w magazynie oraz pomieszczeniu socjalnym ;•dbałość o powierzone przez pracodawcę mienie: narzędzia do obsługi i transportu na terenie firmy, elementy składowe maszyn oraz wszelkiePraca na czas określony: 1 rokGodziny pracy 8:00 - 16:00
Data publikacji: 2020-03-04
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: FIAB Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Rakietowa 38, 54-615 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
•analiza potrzeb materiałowych do otrzymanych zleceń (prognozowanie potrzeb, analiza stanów magazynowych i uzupełnienia zapasów);•przygotowywanie i pakowanie maszyn, torowisk oraz innych przesyłek do wysyłki;•obsługa ładunku w magazynie, transport wewnętrzny;•kontrola jakościowa przyjęć i zapasów;•nadzór nad dokumentacją dostaw, weryfikacja zgodności dokumentacji z ilością rzeczywistą;•wydawanie i załadunek towaru na środki transportu;•przygotowanie magazynu i branie czynnego udziału w inwentaryzacji zasobów;•bezpośrednia pomoc i współpraca z innymi działami firmy;•dbałość o porządek i czystość w magazynie oraz pomieszczeniu socjalnym ;•dbałość o powierzone przez pracodawcę mienie: narzędzia do obsługi i transportu na terenie firmy, elementy składowe maszyn oraz wszelkiePraca na czas określony: 1 rokGodziny pracy 8:00 - 16:00
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 3 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. MAGAZYNOWANIA I LOGYSTIKI CBR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: magazynier
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 3 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: kierowca operator wózków jezdniowych
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie zawodowe, staż pracy bez znaczenia, kierowca operator wózków jezdniowych•uczciwość i zaangażowanie w powierzone obowiązki,•umiejętność obsługi podstawowych narzędzi oraz przyrządów,•dobra organizacja czasu, samodyscyplina,•umiejętność kalkulacji i podstawowych przeliczeń,•umiejętność oceny estetyki detali.
Nazwa pracodawcy:
FIAB Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Solskiego 28, 52-416 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Solskiego
Numer budynku pracodawcy: 28
Profil działalności pracodawcy: RP.411-133/11
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: magazynier
Data dodania oferty pracy: 05.03.2020
Oferta pracy ważna do: 26.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 05.03.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 04.03.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?f5a5b7050d5d4ce5dad627ee2a935e76
Podobne oferty pracy
Kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowej i płacowej, prowadzenie ewidencji i rozliczanie czasu pracy. Sporządzanie list płac, sporządzanie zgłoszeń i rozliczeń do ZUS, prowadzenie rozliczeń z US, PFRON. Sporządzanie sprawozdań z GUS. Praca w godzinach 8-16.
M.S. STEEL Klaudiusz Sobieski Spółka Jawna - 2017-04-18 - Brochocinek (mazowieckie)
Zakupy produkcyjne, kontakt z dostawcami, weryfikacja terminów realizacji.Praca od pon do pt, w godzinach 7-15. Kontakt osobisty w godzinach: 08.00-10.00
IMPACT CLEAN POWER TECHNOLOGY s.a. - 2018-03-07 - Piastów (mazowieckie)
zarządzanie dostępem do systemów informatycznych poprzez nadawanie uprawnień poszczególnym użytkownikom, zakładanie kont, analiza stanu technicznego urządzeń teleinformatycznych
Komenda Miejska Policji w Żorach - 2019-08-28 - Żory (śląskie)
Obsługa klientów orz kontrahentów, prezentowanie oferty, pozyskiwanie nowych klientw, budowanie pozytywnego wizerunku firmy, szukanie nowych kanałów zbytu oraz nawiązywanie stałej współpracy z dystrybutorami produktów, utrzymanie czystości powierzchni sklepu oraz ogrodu zewnętrznego
kontakt przez PUP - 2019-02-25 - Prochowice (dolnośląskie)
Opisywanie faktur, organizacja robót remontowych, wspópraca z inspektorami nadzoru i innymi działamiGodziny pracy 7-15
"Społem" PSS w Olsztynie - 2021-05-07 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
obsługa klientów zagranicznych, pozyskiwanie nowych i obsługa dotychczasowych klientów
GARDENPLAST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-06-26 - Chełmek (małopolskie)
Sporządzanie dokumentacji kadrowej związanej z zatrudnieniem, przebiegiem oraz rozwiązaniem stosunku pracy (kompletowanie dokumentów, umowy o pracę, zmiany warunków umowy o pracę, prowadzenie teczek akt osobowych, świadectwa pracy, ewidencji, statystyki i informacji o zatrudnionych pracownikach).Nadzór i kontrola przestrzegania Regulaminu Pracy: prowadzenie kart ewidencji czasu pracy, kartotek urlopowych, absencji chorobowych i innych nieobecności wynikających z przepisów Kodeksu Pracy. Sporządzanie sprawozdań statystycznych do GUS oraz SIO.
PRZEDSZKOLE NR 48 "MORSKA PRZYGODA" - 2018-01-12 - Gdynia (pomorskie)
Tworzenie treści do mediów społecznościowych Nawiązywanie kontaktów z przedstawicielami mediówDbanie o wizerunek spółki w mediachMonitorowanie i analizowanie działań PR-owych konkurencjiOpracowywanie strategii PR-owej spółki
Gremi Personal Sp. z o.o. - 2020-03-05 - Gdańsk (pomorskie)
1)udział w opracowywaniu wieloletnich i rocznych planów remontów, inwestycji i modernizacji obiektów Muzeum zgodnie z obowiązującymi przepisami i pozyskanymi środkami finansowymi;2)udział w okresowych przeglądach stanów technicznych obiektów Muzeum;3)opiniowanie analiz ekonomicznych przedsięwzięć inwestycyjnych;4)przygotowanie dokumentacji modernizacji budynków zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i zamawianie wykonawstwa robót;5)przygotowanie przetargów na wykonanie zadań inwestycyjnych, robót remontowo-budowlanych i prac projektowych, 6)uzyskiwanie decyzji i zezwoleń warunkujących prace remontowo-inwestycyjne, wymaganych przez prawo budowlane;7)prowadzenie bieżącej ewidencji kosztów działań remontowych i inwestycyjnych;8)udział w odbiorach robót;
Muzeum Miasta Łodzi - 2021-05-12 - Łódź (łódzkie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-23 - Poznań (wielkopolskie)
Przygotowywanie ofert i sprzedaż usług, nadzór nad organizacją i realizacją sprzedanych usług. Współpraca z kluczowymi klientami. Realizowanie polityki marketingowo - sprzedażowej. Rejestracja gości hotelowych, dostarczanie gościom informacji, dokonywanie rozliczeń.
RSF Sp. z o.o. - 2017-01-13 - Kombornia (podkarpackie)
Tworzenie i zarządzanie podległą ofertą produktową.
Koordynacja i nadzór nad rozwojem oferty w zakresie produktu lub grupy produktów (na bazie trendów rynku).
Dokonywanie selekcji produktów celem zapewnienia założonych parametrów handlowych.
Bieżąca analiza rynku pod kątem pozycjonowania produktów –zarządzanie polityką cenową podległych grup produktowych.
Zorientowanie na cele, realizacja planów sprzedaży.
Definiowanie wymagań dotyczących produktów.
Współtworzenie działań marketingowych, pro – sprzedażowych.
Monitorowanie i analizowanie rynku.
Prowadzenia rozmów handlowych, negocjacji.
Media Expert - 2016-08-22 - Centrala Złotów (wielkopolskie)
Realizacja wyznaczonych zadań administracyjnych, dbałość o wysoką jakość i terminowość wykonania projektów, zapewnienie wsparcia zespołowi menedżerów, organizowanie imprez firmowych/konferencji/imprez integracyjnych, koordynacja zarządzania salami konferencyjnymi, uczestnictwo w opracowywaniu i usprawnianiu procedur i inicjatyw wewnętrznych w firmie.
kontakt przez PUP - 2019-04-12 - Kraków (małopolskie)
Organizowanie i obsługa stanowiska pracy, w tym urządzeń, sprzętu i osprzętu stanowiącego jego wyposażenie. Ręczna lub ręczno-maszynowa obróbka metalu. Składanie, sczepianie, czyszczenie, gratowanie elementów do urządzeń wytwarzanych w zakładzie, tj. urządzeń dźwigowych, wyciągowych, podzespołów zwałowarek, urządzeń do podwodnego wydobycia ropy i gazu. Podgrzewanie do prostowania, wypalania, podpalanie elementów przy użyciu palników. Wykorzystywanie w pracy szlifierek z napędem elektrycznym i pneumatycznym oraz narzędzi ślusarskich, np. młotki o różnej masie, obcęgi, śrubokręty, klucze płaskie, pneumatyczne, hydrauliczne, itp.
Zamet Industry Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.K. - 2019-01-15 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
- Sortowanie i kontrola jakości produktów,- Wprowadzanie towaru na stan magazynowy,- Redagowanie poczty elektronicznej,- Procesowanie towarów luksusowych,- Procesowanie artykułów bez kodu,- Obsługa programu Return Client i/lub Zalos
kontakt przez PUP - 2020-09-03 - Świebodzin (lubuskie)
1. Kontrola procesu produkcyjnego, 2. Znajomość wymogów jakościowych, 3. Prowadzenie dokumentacji.
DRIVIA Sp. z o.o. - 2020-01-09 - Grabów (łódzkie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-03-25 - Warszawa (mazowieckie)
Pracownik do osuszania budynków
SILI BLOCK - ODGRZYBIANIE BUDYNKÓW SARNOWSKI ANDRZEJ - 2019-05-22 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
Księgowanie w systemie finansowo-księgowym faktur, wyciągów bankowych. Bieżąca kontrola finansowo-księgowa.Weryfikacja i rozliczenie sald kontrahentów.
ROMET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2021-05-11 - Podgrodzie (podkarpackie)
specjalista w Krajobrazowym Parku Krajoznawczym
kontakt przez PUP - 2017-05-02 - Kłopot (lubuskie)
Obsługa maszyny pakującej, obsługa wędzarni skomputeryzowanej.
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Krynica-Zdrój (małopolskie)
malowanie; szpachlowanie, układanie płytek, montaż; drobne naprawy
kontakt przez PUP - 2019-03-29 - Wola Gołkowska (mazowieckie)
- Obsługa kasy fiskalnej. Przyjmowanie kasy, sporządzanie raportów kasowych. Obsługa pracowników i interesantów, obsługa faksu, telefonów. Prowadzenie dziennika korespondencyjnego. Prowadzenie archiwum.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto do negocjacji na rozmowie kwalifikacyjnej. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-18:00 (ruchomy czas pracy). Wymagania: wykształcenie średnie lub wyzsze ekonomiczne o specjalności rachunkowość. Doświadczenie na podobnym stanowisku. Znajomość zasad rachunkowości, znajomość przepisów dotyczących prowadzenia kasy fiskalnej. Znajomość przepisów związanych z prawem archiwalnym. Bardzo dobra obsługa komputera i kasy fiskalnej. Umiejętność współpracy z ludźmi. Skrupulatność, dokładność. Dodatkowe umiejętności: znajomość programu Symfonia FK, umiejętność dekretacji dokumentów księgowych. Dokumenty składać osobiście w zamkniętej kopercie z dopiskiem " specjalista ds. rachunkowo-administracyjnych", e-mail lub listem poleconym.
MIEJSKI DOM KULTURY "LIGOTA" W KATOWICACH - 2017-11-09 - Katowice (śląskie)
Poszukiwanie nieruchomości pod inwestycje, zarządzanie nieruchomościami, komercjalizacja obiektów, współpraca z klientem
TANKPOL - B. I R. MOSIO SPÓŁKA JAWNA - 2020-05-25 - Szczucin (małopolskie)
Samodzielne naprawianie i konserwacja maszyn produkcyjnych , rozttrrzyhganie biezacych problemów technicznych problemów z maszynami , rozwiazywanie innych problemów technicznych.
Dong-a Poland Spółka z o.o - 2018-08-30 - Środa Śląska (dolnośląskie)
Naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie list płac, prowadzenie doumentacji kadrowo-płacowej, rozliczanie czasu pracy, itp. Wymagana wiedza z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń i podatków.
"Mo-BRUK" S.A. - 2020-03-25 - Niecew (małopolskie)
Realizacja planów sprzedażowych usług placówki, prowadzenie rekrutacji słuchaczy do szkół (sprzedaż kierunków szkół, obsługa słuchaczy zgodnie ze standardami firmy oraz prowadzenie dokumentacji sekretariatu szkoły.
Centrum Nauki i Biznesu ŻAK Sp. z o.o. - 2019-11-07 - Siedlce (mazowieckie)
Rekrutacja pracowników do pracy, ocena skuteczności merytorycznej, przeprowadzania procesu wyboru kandydatów; współdziałanie w określaniu całościowej polityki zatrudnienia w przedsiębiorstwie czy instytucji, stosowanie właściwych technik, instrumentów oraz procedur wyboru i doboru pracowników, wykorzystujących ich zalety i ograniczenia.
kontakt przez PUP - 2020-10-12 - Kraków (małopolskie)
Bieżące i kompleksowe administrowanie obiektami handlowymi, prowadzenie dokumentacji związanej z wynajmem, przygotowywanie umów, aneksów w zakresie wynajmu, rozliczanie kosztów eksploatacyjnych i kosztów usług, przygotowywanie raportów i zestawień dot. administrowaniem nieruchomościami, realizowanie zamówień na materiały i usługi w zakresie eksploatacji budynków i wyposażenia firmy
"CERAMIKA PARADYŻ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Z SIEDZIBĄ W OPOCZNIE - 2020-01-21 - Opoczno (łódzkie)
Obsługa kontraktów, rekrutacja pracowników z Ukrainy, Rosji, Białorusi, Mołdowy, obsługa i koordynowanie pracowników z firm Klientów, tłumaczenia dokumentów, BHP, organizacja zatrudnienia, konsultacja pracowników w sprawach zatrudnienia i legalizacji.Praca w godz.: 8:00-16:00. Przewidywany okres zatrudnienia: 33 miesiące.
FIND WORK SP. Z O.O. - 2020-09-28 - Wrocław (dolnośląskie)