SPECJALISTA WZ. PSYCHOLOGII Mrągowo oferta pracy Sąd Okręgowy w Olsztynie
Stanowisko: SPECJALISTA WZ. PSYCHOLOGII
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Sporządzanie na zlecenie sądu lub prokuratora, opinii w sprawach rodzinnych i opiekuńczychPrzeprowadzanie badań psychologicznychProwadzenie medjacjiPrzeprowadzanie wywiadów środowiskowych w sprawach nieletnichPoradnictwo specjalistyczne dla małoletnich, nieletnich i ich rodzin
Data publikacji: 2019-02-21
Lokalizacja: Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Sąd Okręgowy w Olsztynie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Brzozowa 16, 11-700 Mrągowo, powiat: mrągowski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Sporządzanie na zlecenie sądu lub prokuratora, opinii w sprawach rodzinnych i opiekuńczychPrzeprowadzanie badań psychologicznychProwadzenie medjacjiPrzeprowadzanie wywiadów środowiskowych w sprawach nieletnichPoradnictwo specjalistyczne dla małoletnich, nieletnich i ich rodzin
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA WZ. PSYCHOLOGII
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mrągowo
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: mrągowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Mrągowo
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: psycholog
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2019
Data zakończenia pracy: 13.11.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: Psychologia
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagany 3-letni staż pracy w poradnictwie rodzinnym lub młodzieżą społecznie niedostosowaną albo 3-letnia praktyka kliniczna.
Nazwa pracodawcy: Sąd Okręgowy w Olsztynie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Mrągowie
Adres pracodawcy:
Dąbrowszczaków 44A, 10-001 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV + list motywacyjny wysyłać na adres ul. Dąbrowszczaków 44A, 11-001 Olsztyn
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: m. Olsztyn
Gmina pracodawcy: Olsztyn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Olsztyn
Ulica pracodawcy: Dąbrowszczaków
Numer budynku pracodawcy: 44A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Mrągowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: psycholog
Data dodania oferty pracy: 21.02.2019
Oferta pracy ważna do: 22.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 21.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 21.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2017-02-08 - Pasym (warmińsko-mazurskie)
planowanie i monitorowanie procesu kontroli jakości wytwarzanego oprogramowania, projektowanie przypadków testowych oraz weryfikowanie stopnia pokrycia wymagań testami, kontrolowanie wskaźników mierzących poziom realizacji zadań, dobieranie technik i narzędzi testowania adekwatnie do modelu wytwarzania oprogramowania, analiza danych, raportowanie i archiwizacja wyników pomiarów w j. rosyjskim oraz angielskim, opracowywanie dokumentów w języku rosyjskim oraz angielskim na podstawie wymagań klienta, norm i warunków technicznych.
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Rzeszów (podkarpackie)
Staż
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Wrocław (dolnośląskie)
organizowanie i koordynowanie procesu produkcji, nadzór nad sprawnym działaniem urządzeń, maszyn, opracowanie dokumentacji technicznej
BASE GROUP Sp. z o.o. - 2019-02-20 - Koszwały (pomorskie)
WYSZUKIWANIE OFERT, SPORZĄDZANIE OFERT SPRZEDAŻOWYCH, PREZENTACJI, OBSŁUGA STRONY INTERNETOWEJ, MARKETING USŁUG
kontakt przez PUP - 2017-05-12 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Koordynacja działań związanych z planowaniem zakupów, zaopatrzeniem i magazynem;Udział i prowadzenie negocjacji dotyczących cen i warunków zakupu z dostawcami materiałów produkcyjnych oraz kooperantami;Tworzenie strategii zakupowych oraz analizy finansowej działu zaopatrzenia;Praca w środowisku opartym o KPI; Tworzenie i składanie zamówień do dostawców krajowych i zagranicznych zgodnie z procedurą;Nadzór nad terminowym wypełnianiem założeń planu produkcji w zakresie dostaw materiałowych, monitorowanie dostaw i opóźnień;Optymalizacji stanów oraz dokonywanych zamówień;Zarządzanie pracami działu zaopatrzenia i magazynu;Optymalizacja wykorzystania powierzchni magazynowej;Kontrola przestrzegania obowiązujących procedur oraz ich tworzenie;Wycena materiałów produkcyjnych
HYDRO-NAVAL Spółka z o.o. - 2016-08-30 - Słupsk (pomorskie)
- Wdrażanie oprogramowania SAP GRC - Dostarczanie codziennego wsparcia technicznego dla pracowników firmy w krajach anglojęzycznych, ukraińskojęzycznych oraz rosyjskojęzycznych- Analiza wymagań biznesowych oraz identyfikacja możliwości doskonalenia procesów - Ścisła współpraca z zagranicznymi zespołami technicznymi.- Monitorowanie i utrzymywanie polityki bezpieczeństwa aplikacji SAP - Codzienny kontakt z klientami oraz pozostałymi oddziałamy EY w języku angielskim oraz ukraińskim.Jedna zmiana 8:30-17:30, umowa na czas nieokreślony
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Wrocław (dolnośląskie)
-wdrożenie i rozwijanie systemu magazynowego, -przejmowanie i wydawanie towarów, -prowadzenie systemu identyfikacji towarów, - kompletowanie ofert i deklaracje zgodności w systemie itp.
METCONCEPT Sp. z o.o. Sp. K. - 2018-03-23 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
Pomorska Wojewódzka Komenda OHP w Gdańsku ogłasza nabór na stanowisko:Specjalista ds. kontroli wewnętrznej i zarządzania ryzykiem Miejsce Pracy: Biuro Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy OHP, ul. Uphagena 27, Gdańsk Wymiar etatu: umowa o pracę w wymiarze 1,0 etatu Opis stanowiska: Realizuje zadania z zakresu kontroli jednostek organizacyjnych PWK OHP zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem, a także kontroli sprawdzających i doraźnych. Przedkłada protokoły kontroli wraz z wnioskami Wojewódzkiemu Komendantowi. Prowadzi dokumentację kontroli zgodnie z Zarządzeniem Komendanta Głównego OHP. Prowadzi rejestr kontroli zewnętrznych oraz archiwizację protokołów i zaleceń pokontrolnych. Sporządza sprawozdania dotyczące działalności kontrolnej. Prowadzi rejestr skarg i wniosków oraz sporządza roczne sprawozdanie w tym zakresie. Dba o kształtowanie właściwych relacji i zasad współpracy z jednostkami organizacyjnymi PWK OHP. Realizuje inne zadania i polecenia przełożonego wynikające z programu działalności OHP Opracowuje wyniki z przeprowadzonych audytów, identyfikacji ryzyka oraz samooceny, sporządza raporty oraz wskazuje obszary, które wymagają wdrożenia odpowiednich mechanizmów w celu zrealizowania zadań i celów jednostki. Wymagania:Od osób ubiegających się o w/w stanowisko oczekujemy: preferowane wykształcenie wyższe oraz minimum 2 letni ogólny staż pracy, lub wykształcenie średnie oraz minimum 3 letni ogólny staż pracy (mile widziany staż pracy na podobnym stanowisku); bardzo dobra znajomość przepisów z zakresu działalności OHP (w tym struktura organizacyjna); bardzo dobra znajomość obsługi pakietu Office (w tym Excel, Word) i urządzeń biurowych; doskonała organizacja pracy i duża samodzielność; odpowiedzialność, rzetelność; odporność na stres, umiejętność pracy pod presją czasu; Mile widziane osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności. Oferujemy: możliwość rozwoju zawodowego zdobycia doświadczenia w pracy w instytucji państwowej Wymagane dokumenty: CV i list motywacyjny, Kopia dokumentów potwierdzających kwalifikacje oraz staż pracy Termin i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:Dokumenty należy składać do 15.05.2017r. w siedzibie Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Gdańsku, ul. Uphagena 27 w godzinach 7:45 - 15:45 lub przesłać na adres rekrutacja2.pwk (at) ohp.plZłożonych dokumentów nie zwracamy. Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi na wybrane zgłoszenia Prosimy o dopisanie lub zaznaczenie w aplikacji on-line następującej klauzuli:Zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 r. o Ochronie danych osobowych Dz. Ust. z 2014 poz. 1182 z późn.zm wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji i selekcji na stanowisko specjalisty ds. kontroli wewnętrznej i zarzadzania ryzykiem przez Pomorską Wojewódzką Komendę OHP w Gdańsku Administratorem Państwa danych osobowych jest Komendant Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Gdańsku ul. Uphagena 27. Państwa dane osobowe zbierane są na potrzeby rekrutacji na stanowisko specjalisty ds. kontroli wewnętrznej i zarządzania ryzykiem.Zebrane dane mogą być udostępniane wyłącznie podmiotom wskazanym w przepisach prawa. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania na warunkach określonych w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych. Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne i niezbędne dla potrzeb rekrutacji. Oferty odrzucone zostaną protokolarnie zniszczone po zakończonej rekrutacji.
POMORSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W GDAŃSKU - 2017-05-09 - Gdańsk (pomorskie)
Praca na myjni samochodowej w godz. 7-15/10-18
Opolskie Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej S.A. - 2016-08-31 - Opole (opolskie)
Podejmowanie działań korygujących i zapobiegawczychNadzór nad procesem reklamacji,Przygotowanie i zarządzanie dokumentacją jakościową,Opracowywanie i wdrażanie planów kontroli,Przygotowywanie dokumentacji jakościowej dla wdrażania nowych produktów oraz bieżącej produkcjiSzkolenia pracowników z zakresu kontroli jakościPrzeprowadzanie audytów wewnętrznych i audytów dostawców
BUSTER BUCZYŃSKI I STEJTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-21 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
-OBSŁUGA KLIENTÓW-PRZYJMOWANIE I WYKŁADANIE TOWARU -DBANIE O CZYSTOŚĆ W SKLEPIE
DELIKATESY "SMAK" IRENA MIROSŁAW ANDRZEJCZAK S.C. - 2017-06-27 - Przemków (dolnośląskie)
Realizacja celów sprzedażowych, kompleksowa obsługa klientów (przygotowywanie ofert handlowych, budowanie długoterminowych relacji z klientem), prowadzenie aktywnych działań w celu pozyskiwania klientów, raportowanie zgodnie z wewnętrznymi standardami, dbanie o dobry wizerunek firmy. Praca na terenie południowej Polski.
Technalux Sp. z o.o. - 2016-03-02 - Zabrze (śląskie)
j.w.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-10-19 - Warszawa (mazowieckie)
współpraca w kontrahentami z Pakistanu oferującymi produkty żywnościowe, sporządzanie ofert handlowych, realizacja zakupów importowych, utrzymywanie stałych relacji z kontrahentami i pozyskiwanie nowych kontrahentów, wyjazdy zagraniczne (oddelegowanie)praca na umowę zlecenie 160 godzin w miesiąci, dyspozycyjność w godzinach 8:00-16:00oferta dostępna w sali C
kontakt przez PUP - 2017-11-10 - Wrocław (dolnośląskie)
działalność marketingowa, prezentacja sprzetu, obsługa reklamacji
Poznań Nuga Sp.z.o.o. - 2015-12-28 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
transport towarów pod plandeką Polska Wielka Brytania
AGRO LOGISTIC Agnieszka Rosińska - 2019-03-18 - Jeżów (łódzkie)
Koordynowanie przyjazdów i wyjazdów pracownik ze wschodu; pomoc w zakwaterowniu; rozwiązywanie bieżących problemów; wsparcie logistyczne
kontakt przez PUP - 2018-09-06 - Stryków (łódzkie)
kontakty handlowe z kontarhentami, prace biurowe
Przedsiębiorstwo Usługowe Wakat Kelm S.J - 2016-08-11 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Obowiązki: Systematyczne przekazywanie do działu handlowego przychodzących zamówień/korekt/wycen od kontrahentów Nadzór nad bieżącym monitorowaniem sald i należności klientów Systematycznie informowanie klientów o terminie dostawy i wysokości należności Nadzór i ustalanie warunków i terminu spłaty należności oraz wysyłanie wezwań do zapłaty Kontrola bieżących zamówień Przygotowywanie raportów na polecenie przełożonego Systematyczna współpraca z wewnętrznymi działami firmyOczekiwania: Dobra znajomość pakietu MS Office Znajomość języka francuskiego Dobra organizacja czasu pracy, dyspozycyjność, samodzielność i zaangażowanie Umiejętność pracy w zespoleOferujemy: Stabilne zatrudnienie Pracę w młodym zespole profesjonalistów Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia zawodowego Karta multisport, prywatna opieka medyczna
EKO-OKNA S.A. - 2016-11-03 - Kornice (śląskie)
1. Aktywizacja zawodowa uczestników projektu.2. Organizacja działań informacyjno-promocyjnych projektu.3. Przygotowywanie dokumentów aplikacyjnych z uczestnikami projektu.4. Prowadzenie rejestrów dokumentujących realizację projektu.5. Przygotowywanie raportów i analiz związanych z realizacją projektu.6. Prowadzenie ewaluacji projektu.7. Przygotowywanie danych do sprawozdań okresowych.8. Przygotowywanie do archiwizacji wypracowanych dokumentów.9. Współpraca z Dyrekcją WCI, Koordynatorem, oraz kadrą projektu w zakresie realizacji projektu.Wymagane dokumenty: 1. Życiorys zawodowy (CV) i list motywacyjny.2. Informacja w zakresie ochrony danych osobowych w związku z rekrutacją pracowników prowadzoną przez Wrocławskie Centrum Integracji opatrzona własnoręcznym czytelnym podpisem kandydata - dostępne na stronie bip.wci.wroclaw.pl w zakładce oferty pracy.3. Podanie o przyjęcie na stanowisko objęte naborem.4. Kserokopie dokumentów potwierdzajacych posiadanie wymaganego wykształcenia. 5. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie doświadczenia zawodowego.6. Kserokopie dokumentów, lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa członkowskiego UE.7. Oświadczenie o niekaralności.8. Oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych. 9. Oświadczenie o nieposzlakowanej opinii w środowisku.10. Kserokopie dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem np. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności niezbędne w pracy na stanowisku objętym naborem.Forma i termin składania ofert: Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście, lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nabór na stanowisko: specjalista wsparcia w projekcie Rodzice na start, w terminie do dnia 28.03.2019r. do godziny 13:00. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji. Aplikacje, które wpłyną do WCI po terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.Inne informacje: Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. Dane osobowe zbierane w celu realizacji procesu rekrutacji będą przetwarzane przez okres trwania postępowania rekrutacyjnego, nie dłużej jednak niż 2 miesiące (przy czym w przypadku zatrudnienia dane te zostaną włączone do akt osobowych). Po upływie okresu, o którym mowa w ptk.2 dokumenty zostaną komisyjnie zniszczone. Z czynności tej sporządzony zostanie protokół. Dodatkowych informacji udziela: p. Natasza Marcinkierwicz - tel. 717823516 w godzinach : 9:00-15:00Umowa na czas określony. Praca jednozmianowa.
Wrocławskie Centrum Integracji - 2019-03-20 - Wrocław (dolnośląskie)
Prowadzenie zajęć językowych z dorosłymi.
Krystian Żak Blue Education - 2018-08-13 - Kolno (podlaskie)
Wsparcie Klienta za pośrednictwem forum internetowych, pomoc w rozwiązywaniu problemów z produktem.
kontakt przez PUP - 2017-06-30 - Kraków (małopolskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Węgorzewo (warmińsko-mazurskie)
Relokowanie pojazdów między naszymi punktami obsługi Klienta oraz pomoc naszym menagerom w pracy (transport samochodów, tankowanie, mycie).Opis obowiązków w dodatkowym dokumencie przesłanym razem z deklaracją.
kontakt przez OHP - 2016-04-15 - Katowice (śląskie)
Zakres obowiązków:1. Opracowywanie opinii do Protokołów Stanu Technicznego sprzętu polowego służby żywnościowej.2. Prowadzenie, aktualizowanie i weryfikacja bazy Jednolitych Indeksów Materiałowych (JIM) w zakresie sprzętu służby żywnościowej.3. Planowanie napraw sprzętu służby żywnościowej w ramach przydzielonych środków finansowych.4. Opracowywanie wniosków i korekt do Centralnych Planów Rzeczowych. 5. Prowadzenie i aktualizowanie danych w systemie finansowym LBPP.6. Opracowywanie planów przekazywania sprzętu służby żywnościowej do Agencji Mienia Wojskowego.Rodzaj umowy: umowa na okres próbny (docelowo umowa na czas nieokreślony, w pełnym wymiarze czasu pracy.
Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych - 2017-04-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zgodnie ze stanowiskiem; Obsługa kontrahentów, wykonywanie ofert sprzedażowych, kontakt z klientami.
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Lublin (lubelskie)
Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Obsługa skarg klientów. Lubricant service. Zarządzanie elementami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji procesów.Wynagrodzenie nie niższe niż 4940 zł.Wymagane wykształcenie wyższe, kierunek ekonomiczny lub humanistyczny.Potwierdzam, iż oferta została złożona w celu uzyskania informacji od Starosty na temat możliwości zaspokojenia potrzeb kadrowych podmiotu powierzającego wykonanie pracy cudzoziemcowi. Wyrażam również zgodę na kierowanie z Grodzkiego Urzędu pracy kandydatów na powyższe stanowisko.
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Kraków (małopolskie)
obsłu klienta, utrzymywanie kontaktów telefonicznych z klientem
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Chojna (zachodniopomorskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-11-15 - Warszawa (mazowieckie)