SPECJALISTA- WYKŁADOWCA /CENTRUM SZKOLENIA WOJSK LĄDOWYCH/ Poznań oferta pracy Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych/ 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Poznaniu/12 Wielkopolska Brygada Obrony Terytorialnej w Po
Stanowisko: SPECJALISTA- WYKŁADOWCA /CENTRUM SZKOLENIA WOJSK LĄDOWYCH/
Wynagrodzenie: od 2 660 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie szkoleń z zakresu zabezpieczenia logistycznego w siłach zbrojnych, opracowywanie dokumentacji szkoleniowej dla w/w form kształceni, przygotowywanie prezentacji szkoleniowych w przedmiotowej tematyce
Data publikacji: 2019-08-23
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
Pracodawca: Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych/ 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Poznaniu/12 Wielkopolska Brygada Obrony Terytorialnej w Po
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:WOJSKA POLSKIEGO 86/90, 60-628 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie szkoleń z zakresu zabezpieczenia logistycznego w siłach zbrojnych, opracowywanie dokumentacji szkoleniowej dla w/w form kształceni, przygotowywanie prezentacji szkoleniowych w przedmiotowej tematyce
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 660 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
brutto+ premia 10% wynagrodzenia zasad.+ dodatek za wysługę lat (fakultatywnie:premie/nagrody/wynagr. roczne)
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA- WYKŁADOWCA /CENTRUM SZKOLENIA WOJSK LĄDOWYCH/
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Poznań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: wykładowca na kursach (edukator, trener)
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 660 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 26.08.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: umiejętność pracy w zespole
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Komunikatywność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera - Ms Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
preferowane doświadczeczenie zawodowe w stopniu oficera, podoficera Sekcji Logistyki RON, dowódcy komapanii remontowej, zaopatrzeniowej lub pokrewnej
Nazwa pracodawcy:
Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych/ 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Poznaniu/12 Wielkopolska Brygada Obrony Terytorialnej w Poznaniu/Regionalna Wojskowa Pracownia Psychologiczna w Poznaniu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
WOJSKA POLSKIEGO 86/90, 60-628 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Termin: zgłoszenia telefoniczne
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Poznań
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Poznań
Ulica pracodawcy: WOJSKA POLSKIEGO
Numer budynku pracodawcy: 86
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: wykładowca na kursach (edukator, trener)
Data dodania oferty pracy: 23.08.2019
Oferta pracy ważna do: 18.09.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 23.08.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 23.08.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?2036beb3d99bc2b3263f41b3270707e5
Podobne oferty pracy
OBSŁUGA KLIENTA W BIURZE PODRÓŻY, SPRZEDAŻ OFERT TURYSTYCZNYCH, UBEZPIECZEŃ PODRÓŻNYCH, BILETÓW LOTNICZYCH, BILETÓW AUTOKAROWYCH
CENTRUM USŁUG TURYSTYCZNYCH SPÓŁKA CYWILNA - 2018-10-05 - Rzeszów (podkarpackie)
- sprzedaż lodów, ciastek,- obsługa klienta,- utrzymanie czystości na stanowisku pracy
kontakt przez PUP - 2018-04-09 - Szamotuły (wielkopolskie)
Obsługa klienta, wykładanie towarów, obsługa kasy fiskalnej.
kontakt przez PUP - 2016-03-25 - Mysłowice (śląskie)
Zakup sprzętu komputerowego i elementów do rozbudowy sieci teleinformatycznej oraz oprogramowania. Zapewnienie sprawnego funkcjonowania sprzętu komputerowego i oprogramowania. Konserwacja i wnioskowanie o zlecanie napraw sprzętu komputerowego oraz aktualizacji oprogramowania. Elektroniczne archiwizowanie i zabezpieczanie bazy danych na nośnikach informatycznych. Zarządzanie serwerami w oparciu o Linux/ Debian oraz serwerem MS Windows. Umowa na czas określony 7 miesięcy; godziny pracy: 7.00-11.00
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Kolejarz" - 2017-07-04 - Słupsk (pomorskie)
wz
kontakt przez PUP - 2019-02-08 - Warszawa (mazowieckie)
- realizacja procesu zakupów zgodnie ze strategią i polityką firmy,- negocjowanie cen i warunków współpracy z dostawcami, - monitorowanie terminowej realizacji dostaw oraz monitorowanie jakości współpracy z dostawcami,- utrzymywanie i ciągłe doskonalenie relacji z dostawcami,- poszukiwanie nowych dostawcówwynagrodzenie zasadnicze + nagroda uznaniowa
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "LECH" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-03-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, obsługa i utrzymywanie relacji z klientami, przygotowywanie ofert oraz kalkulacji, prowadzenie korespondencji handlowej.Biegła znajomość w mowie i piśmie języka francuskiego.KomunikatywnośćDobra znajomość obsługi komputeraFIRMA OFERUJE:Pakiet szkoleń wdrażającychMożliwość uczestniczenia i współtworzenia sukcesu i rozwoju firmy z branży budowlanej na rynku krajowym, a przede wszystkim międzynarodowymPracę w miłej atmosferzeMotywujący model wynagrodzenia (podstawa + prowizja)Możliwość rozwoju i awansu w strukturach firmy.Wysokość proponowanego wynagrodzenia do ustalenia bezpośrednio z pracodawcą
EKO-OKNA Sp. z o. o. - 2015-11-27 - Kornice (śląskie)
- ZBIERANIE I DOKUMENTACJA WYMAGAŃ BIZNESOWYCH ORAZ WSPÓŁPRACA W ICH WDRAŻANIU W SYSTEMACH IT- DEFINIOWANIE PROCESU,- Modelowanie i wykorzystywanie projektu w celu znalezienia optymalnego rozwiązania i zarządzania sprawami procesu i jego rozwiązań- spełnianie wymagań udziałowców
kontakt przez PUP - 2017-09-28 - Wrocław (dolnośląskie)
Całkowita obsługa sprzedaży wytworzonych produktów. Przyjmowanie zamówień, zlecenia produkcyjne, przygotowanie towarów do wysyłki, fakturowanie, obsługa reklamacji.
CHAIRS EXPORT RZEKIEĆ SEBASTIAN - 2018-03-19 - Zarzecze (podkarpackie)
jw
Centrum Informatyki Statystycznej - 2019-01-16 - Warszawa (mazowieckie)
- Kompleksowa obsługa Allegro / sklepu internetowego, kontrolowanie i raportowanie sprzedaży internetowej, planowanie działań sprzedażowych, reklamowych i promocyjnych, wystawianie aukcji na Allegro, dodawanie produktów do sklepu internetowego, aktualizacja cen na stronach internetowych, promowanie aukcji, tworzenie grafiki na potrzeby stron internetowych, wdrażanie nowych rozwiązań usprawniających pracę, obsługa portali społecznościowych. - Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesiące. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe w obszarze sprzedaży internetowej lub grafiki lub obsłudze klienta. Wymagana znajomość internetu, html. Mile widziana znajomość programów graficznych. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: laromacafesklep (at) gmail.com
LA'ROMA S.C. GRZELAK ROBERT, KOCUR ŁUKASZ - 2018-08-29 - Katowice (śląskie)
Prowadzenie analiz podatkowych, opracowywanie raportów, kontrola nad wewnętrznymi procedurami firmy, współpraca z innymi działami firmy.
kontakt przez PUP - 2019-05-02 - Kraków (małopolskie)
obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, przyjmowaniei układanie towaru, dbanie o prawidłową ekspozycję towaru, metkowanie przyjętego towaru, utrzymywanie czystości na stanowisku pracy
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Tarnów (małopolskie)
Prowadzenie bieżącej analizy epidemiologicznej, analiza szczepień, nadzór przeciwepidemiczny, prowadzenie rejestru chorób zakaźnych, sporządzeanie sprawozdań,
kontakt przez PUP - 2019-02-27 - Sławno (zachodniopomorskie)
Kierowanie montażem, praca w godz. 7:30-15:30
Przedsiębiorstwo Robót Specjalistycznych Budownictwa "AKWEDUKT" Zbigniew Piec - 2016-03-25 - Opole (opolskie)
Bezpośrednie zarządzanie realizacją rozumianą jako przyjęcie zlecenia do produkcji, przeprowadzenie pomiarów i niezbędnych uzgodnień z Klientem, rozplanowanie konstrukcji - tworzenie dokumentacji konstrukcyjno - technicznej, tworzenie list produkcyjnych wraz z obróbkami dla maszyn CNC. Stanowisko samodzielne + współpraca z Klientem oraz dziełem produkcji i magazynu. Praca na terenie siedziby firmy oraz w miejscu wykonywania pomiarów (teren województwa zachodniopomorskiego).
GOSCO FP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-07-10 - Chomino (zachodniopomorskie)
Planowanie zakupów narzędzi, projektowanie etykiet, kalkulacja opłacalności produkcji przygotowywanie raportów sprzedażowych, wsparcie handlowców.
kontakt przez PUP - 2018-10-30 - Kęty (małopolskie)
Obsługa prasy krawędziowej i gilotyny, walcy, prasy mimośrodowej walcy i iinnych urządzeń do kształtowania blach cienkich.
Euro - Hak K. Flisiński - 2017-03-10 - Lublewo Gdańskie (pomorskie)
prace przy poprawie stanu technicznego dróg i utrzymaniu zieleni miejskiej
kontakt przez PUP - 2019-07-23 - Ryki (lubelskie)
Realizacja polityki kadrowej przedsiębiorstwa.
SCHOBELI.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-04-16 - Nozdrzec (podkarpackie)
- prowadzenie akt osobowych- przygotowywanie umów o pracę, aneksów, dokumentów rozwiązania umowy- naliczanie wynagrodzeń, zasiłków pracowników- dokonywanie zgłoszeń do ubezpieczenia społecznego / zdrowotnego- sporządzanie raportów rozliczeniowych ZUS- sporządzenie PIT / rozliczeń podatkowych- obsługa kadrowo-płacowa zleceniobiorców ( umowy-zlecenia, rachunki )- prowadzenie ewidencji czasu pracy, sporządzanie list obecności, rozliczanie czasu pracy ( urlopy itp. )
HELIOS S.A. - 2019-04-17 - Łódź (łódzkie)
Brak danych
TRANS EXPERT s.c. - 2016-03-17 - Łochowo (kujawsko-pomorskie)
- Zakres obowiązków:1. Prowadzenie spraw związanych z udzielaniem zamówień publicznych w Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych oraz wewnętrzne regulacje prawne, 2. Ewidencjonowanie elektroniczne dokumentów finansowych składanych przez jednostki realizujące, 3. Przygotowywanie dokumentów związanych z procedurą udzielania zamówień publicznych tj. ogłoszeń, SIWZ, itp., 4. Przyjmowanie i ewidencjonowanie ofert, 5. Prowadzenie centralnego rejestru zamówień publicznych, 6. Bieżące monitorowanie zmian w prawie zamówień publicznych i ich właściwe uwzględnianie w prowadzonych postępowaniach, 7. Opracowywanie sprawozdań i raportów z udzielonych przez Uczelnię zamówień publicznych, administracyjno-techniczną obsługę Komisji ds. Przetargów Publicznych itp.- Wynagrodzenie: 2700 zł/brutto. Zatrudnienie na podstawie umowy na zastępstwo w związku z usprawiedliwioną nieobecnością pracownika. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 07:30-15:30.Niezbędne wymagania:1. Wykształcenie wyższe ekonomiczne lub prawnicze, 2. Co najmniej trzyletnie doświadczenie zawodowe w obszarze zamówień publicznych w jednostce sektora finansów publicznych,3. Dobra znajomość przepisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych,4. Samodzielność i dobra organizacja pracy,5. dobra znajomość pakietu Microsoft Office. Wymagania dodatkowe:- Ukończone studia podyplomowe, kursy, szkolenia z zakresu prawa zamówień publicznych,- Doświadczenie w realizacji zamówień dofinansowywanych ze środków pochodzących z funduszy unijnych, w tym znajomość zasad kwalifikowalności wydatków.
UNIWERSYTET EKONOMICZNY W KATOWICACH - 2019-04-05 - Katowice (śląskie)
1. Opiniowanie pod względem prawnym prawidłowości wykonywania czynności w batalionie,2. Udzielanie informacji,3. Sporządzanie pism i dokumentów.
Jednostka Wojskowa Nr 4393 - 2018-04-03 - Leźnica Wielka (łódzkie)
praca biurowa
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Prowadzenie spraw kadrowych.
22 BAZA LOTNICTWA TAKTYCZNEGO W MALBORKU - 2016-02-03 - Malbork (pomorskie)
klejenie obudów, szlifowanie ręczne, montowanie wyrobów, mebl i obudów do sprzętu elektronicznego, wykonywanie prac kosmetyczno-wykończeniowych.
Diora Sp. z o.o. - 2018-11-14 - Świdnica (dolnośląskie)
bieżąca obsługa klientów z rynku bułgarskiego, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-07-05 - Warszawa (mazowieckie)
Planowanie zapotrzebowania na częśći zamienne dla wybranego portfolio produktów na podstawie historycznych danych statystycznych
Electrolux Poland sp. z o.o. oddział w Oławie - 2019-06-17 - Oława (dolnośląskie)
prowadzenie zleconych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, uczestniczenie w pracach komisji przetargowych w charakterze członka komisji, sporządzanie dokumentów i korespondencji z zakresu zamówień publicznych, przygotowywanie umów w sprawie zamówień publicznych prowadzonych w trybach przetargowych, w porozumieniu z komórkami merytorycznymi, sporządzanie wniosków i ogłoszeń kierowanych do Biuletynu Zamówień Publicznych, publikowanych na stronie internetowej NOSG, wydawanie dyspozycji o przyjmowaniu, ewidencjonowaniu, zwrocie lub zatrzymaniu wnoszonego przez wykonawców wadium, prowadzenie rejestru zamówień publicznych i dziennika ewidencji telegramów
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie - 2016-07-25 - Chełm (lubelskie)